"انتقام ملك 49"

8.8K 318 102
                                    

طبعا مش محتاجة افكرك... حملة التبرعات عشان عليا اقساط الله يسترك.. فوت متنساش حبيبتك مريم😂🖤وقبل ما نبدأ عايزا اقولكوا هتظبطوني في الفوت هظبطكم في الفصول ويابلااش😘🖤

(بسم الله،نبدأ)....
******************************
"عندما يحين وقت الانتقام لا ترحم احد.. لا تشفق على احد وتذكر صراخك.. قهرك.. دموعك بسببهم، انت لست الاله لترحم.. لست صبور الى ذلك الحد الذي يجعلك تغفر وتسامح..."

"لا مش واخدة بالي لامؤاخذة.. اصل راجل مين اللي يخلي مراته.. احم ولا مؤاخذة تخرج بقميص نوم زي اللي انتي لابساه" قالتها الممرضة وهي تشير الى الذي ترتديه ملك برغم انها كانت تستر جسدها بجاكيت اسر الا ان الجاكيت انزلق في ظل ما حدث وبان جسدها بإغراء مميت ولا تعلم تلك الممرضة الساذجة نتيجة ما قالته ...!!

توترت ملك من اسر الذي بان على وجهه ان هناك جريمة على وشك ان تحدث لتقول ملك بقوة: على الاقل انا مش قدام حد غريب.. دا جوزي الدور والباقي عليكي ياللي رايحة ترمي جتتك على جوزي والله اعلم بقا بتعاملي كل الرجالة كدا يا.. ملاك الرحمة

"قالت ملك اخر كلامها بسخرية قوية لا تعلم من اين اتت بها"...

انتهت ملك من كلامها وهي تقترب منها ثم اخذت الشاش والقطن والمحتويات التي ستغير بها على الجرح وهي تقول برفعة حاجب: متشكرين... اتفضلي مع السلامة...

نظرت لها الممرضة بغيظ وهي تخرج تاركة ملك التي التفتت لتجد اسر يحاول النهوض وهو يحاول ازالة تلك الاسلاك بيده لتقترب وهي تقول بخوف: نهااار اسود.. اسر انت اتجننت.. ابعد ايدك دي بتعمل اييي...

امسكها اسر من شعرها المتدلي وهو يقول بغيرة ونبرة صوت منهكة: ميين.. اللي شااافك...

تأوهت ملك وهي تحاول ابعاد يده عن شعرها وهي تقول بسرها: الهي يهد المفتري يا بعيد.....ااااه..

شهقت بألم في نهاية حديثها وهي تراه يشتد في ثورته وهو يقبض على خصلاتها قائلا بصراخ: ردددي علياااااااا.. ميين شااافكك...

اردفت ملك بتوتر وخوف: ولاد.. عمك.. ثم اكملت بسرعة وهي ترى ظلام وجهه يشتد: بس.. والله الجاكيت كان مغطيني بس انا.. كنت نايمة واتبهدل والله...!!!

صمتت وهي تسأل نفسها لم تبرر له هكذا لتحاول الابتعاد عنه وهي تقول بغضب: وانتتتت مااالك.. ابعددد اييدككك دييي...

"في اي يا..." قطع عز حديثه بعدنا دلف فجأة وهو يرى شعر ملك على وشك الانتزاع في يد اسر الذي يظهر الغضب الجامح على وجهه..!!

اقترب عز منه وهو يقول بسرعة: الله يهدك يا شيخ انت مش عاتق في اي وقت... ابعد...

بتر حديثه بسبب صراخ اسر الذي اردف: اطلععععععع براااااا... متخليييش حدددد يددددخلللل.. وخلييي الممرضة الزفتة اللي براااا دي تيجييب حاااجة تلبسهااا...!

انتقام ملك (مريم طارق) حيث تعيش القصص. اكتشف الآن