Sziasztok! Bocsi, hogy ennyire lassan érkeznek a fejezetek, bár nem túl kedvelt sztorim, de folyamatosan igyekszem az írással, csak az élet sok mindenben közbe szól :) Azért csak összehoztam :) Jó olvasást hozzá :)
Jungkook
Annyira felszabadultan sétáltunk Los Angeles utcáin, hogy kezdtünk teljesen megfeledkezni arról, hogy mi valójában azért ismert emberek vagyunk. Az egyik parkban két lány sétált el mellettünk, majd mi leültünk egy padra, és gyönyörködtünk a park szépségében. A két lány nem messze megálltak tőlünk, és minket figyeltek.
- Te, Kathleen! – fordultak felénk.
- Mond?
- Azok ketten nem Jungkook és Minhee volt a Dark Moonból? – kérdezte.
- Eredj már Alison! – legyintett Kathleen – Ők nem járnak?
- De szerintem ők azok, nézd meg jobban. – Mi úgy tettünk, mintha nem is hallanánk miről beszélgetnek. A baseball sapka a fejünkön volt, az arcunkat a napszemüveg szépen takarta.
- Te annyira bele vagy zúgva Jungkookba, hogy már itt is őt látod? Mit keresnének ők itt Amerikában, ráadásul kéz a kézben? – hitetlenkedett Kathleen – Amúgy meg tök mindegy, mert Jimin már foglalt.
- Te mondod nekem? – indultak el lassan – Te meg Jiminért vagy oda.
- Utálom is azt a libát, akivel van. – panaszolta dühösen Kathleen – Az mondjuk, rosszabb lenne, ha Jungkookod pont a példaképeddel, Minheevel járna, akkor melyiket szeretnéd jobban?
- Nem tudom, de igazad lehet, ők nincsenek itt, mit keresnének felénk. – nyugodott bele Alison. Néztünk utánuk, és elmosolyodtunk. Ekkor rezgett a telefonom.
- Jimin írt – mondtam
- Mit?
- A francba! – fogtam a fejem.
- Mi van? – kapta ki a kezemből a telefont.
„Nem akarlak idegesíteni bennetetek, csak közlöm, hogy Jennie mától nálad lakik Jungkook, ugyanis majdnem meglincselték Minhee házánál, szegény elég rosszul viselte. Most már jól van, Taehyung és Donghae menekítette ki a házból, azért remélem, ti megvagytok. Üdv Jimin"
- Csessze meg! – aggódott Minhee.
- Ezt mondta Namjoon, figyelmeztettet minket. – jegyeztem meg.
- Jó, de most mi ne legyünk boldogok, mert a rajongók szerelmesek belétek? – kérdezte jogosan Minhee.
- Igazad van, csak tényleg vigyáznunk kell, nem szeretném, ha téged is kikezdenének! – féltettem.
- Kicsit más helyzet az enyém, hisz én az együttes tagja vagyok. – érvelt.
- Igaz. Tudod min gondolkoztam mostanában? Költözz hozzám te is, nagy a ház, elférünk. – ajánlottam fel – Gyakorta szinte csak ott vagyunk, akkor mért ne tölthetnéd az éjjeleket is nálam?
- Nem lesz kicsit sok belőlem? – kérdezte mosolyogva Minhee.
- Belőled sosem elég! – csókoltam meg szabadon ott az utca közepén. – Vehetem igennek?
- Igen. – mosolygott Minhee – Nagyon aggódom Jennieért ő nagyon érzékeny lélek.
- Most már rendben lesz, Jiminék vigyáznak rá. – nyugtattam – A házam közelébe a magas kerítés miatt nem jutnak be. Nem kell aggódni. Sztárbiztonságos, ne feledd, az őseim elég híresek voltak.
YOU ARE READING
Dark Moon (BTS fanfiction) (BEFEJEZETT)
FanfictionChoi MinHee vagyok, lázadó! Életem az éneklés, és ezért képes vagyok mindent elkövetni. Kivágtak a régi bandámból, de mindig talpra állok, és most a színpad engem világít meg, mögöttem az új bandával. Nevünk fülbemászó, ahogy a dalaink, mi vagyunk a...