Minhee
Olyan volt az egész, mint egy rossz álom. Az előbb még mosolyogtunk a kamerának, igyekeztünk minél feltűnésmentesebben távozni, erre valaki a tömegből... képtelen vagyok szavakat találni, csak álltam és döbbenten meredtem az előttem zajló eseményre. Ez a tyúk egész egyszerűen lesmárolta az én barátomat.
- Szállj le rólam, Nayeon! – tolta el magától Jungkook, tehát ismeri, még azt sem mondhatom, hogy csak egy őrült fan.
- Jungkook, ő a barátnője? – kérdezték egyből az újságírók, ha eddig a vakuk nem dolgoztak kellő energiával, na erre az incidensre viszont keményen reagáltak.
- Nem! – vágta rá dühösen Jungkook.
- Persze, hogy nem. – mosolygott a kameráknak Nayeon, és szorosabban karolt bele a barátomba. – Én a menyasszonya vagyok! – Egyik sokkból a másikba estem, ott álltam összezavarodva. Ugyanazt tenné velem Jungkook is mint annak idején Seokjin?
- Elképesztő! – sutyorogtak az újságírók – Eddig azt hittük, hogy Minhee lesz Önnél a befutó, de ez mindent felülmúl.
- Ki ez a picsa? – kérdezte Hoseok nem kis hangerővel. A botrány egyre csak kerekedett, hisz senki nem tudott semmit, még Jimin se, mert az arcára teljesen ráfagyott a döbbenet.
- Minhee, mi folyik itt? – kérdezte tőlem Taehyung.
- Gőzöm sincs! – feleltem nagyokat nyelve. Dühös és csalódott voltam. – De nem is érdekel! Fogtam magam és nem foglalkoztam a sajtó jelenlétével, egyszerűen odaléptem Jungkook elé, a szemébe néztem.
- Hagy magyarázzam meg – mondta halkan Jungkook.
- Felesleges – nyúltam bele Jungkook zsebébe – Elvittem a kocsidat. – és kivettem a slusszkulcsot, majd félretolva a sajtó tagjait, elhúztam onnan amilyen gyorsan csak tudtam.
Namjoon
Komolyan mondom, hogy lassan fejgörcsöt kapok ezektől a kölyöktől, amilyen tehetségesek, olyan sok bajt képesek okozni.
- Kérem, távozzanak, és hagyjanak levegőt az együttesnek! – léptem közbe. – Maga kisasszony nem tudom, hogy kicsoda, de jelen helyzetben nem tarthat az együttessel. – Igyekeztem a lehető legtürelmesebben közölni ezzel a tyúkkal.
- De én Jungkook... - mondta volna.
- Elhiszem, majd a szállodában tisztázzák a dolgokat. – feleltem nyugodtan, és kimenekítettem a csapatot az épületből – Hol a kocsid? – fordultam Jungkook felé.
- Minhee elvitte – felelte félve Jungkook.
- Akkor itt az enyém, szálljatok be! – mondtam – Jennie már a szállodában van, te pedig fiatalember, némi magyarázattal szolgálsz!
- Egy embernek tartozom csak magyarázattal és az nem te vagy! – válaszolta idegesen Jungkook. Mint egy dacos, ostoba kölyök, ideje a körmére néznem.
Seokjin
Egyszerre éreztem büszkeséget, és lelkiismeret-furdalást a történtek miatt. Nem is hittem volna, hogy Nayeon ennyire profin fogja csinálni a tervet. Dong Wook marhára röhögött, nagyon élvezte a műsort. Még bevártuk a mi kis csalinkat, aki elégedett mosollyal az arcán szállt fel a sötétített kisbuszba.
- Nagyszerűen csináltad. – dicsértem meg.
- Megmondtam, Jungkook az enyém lesz, bármi áron! – vigyorgott Nayeon.
YOU ARE READING
Dark Moon (BTS fanfiction) (BEFEJEZETT)
FanfictionChoi MinHee vagyok, lázadó! Életem az éneklés, és ezért képes vagyok mindent elkövetni. Kivágtak a régi bandámból, de mindig talpra állok, és most a színpad engem világít meg, mögöttem az új bandával. Nevünk fülbemászó, ahogy a dalaink, mi vagyunk a...