25. fejezet

91 9 9
                                    

Tudom, régen jelentkeztem, de meghoztam az új részt, melynek a végén kiderül, hogy ki is lesz a "főgonosz" ebben a történetben. Remélem még maradt itt olyan kedves olvasóm, aki türelemmel kivárta a folytatást. :)


Jungkook

Mikor Jennie közölte, hogy nálunk járt Nayeon, kikészültem. De szerencsére hamar lehiggadtam, mivel Minhee nem rendezett jelenetet. Azért annak nem igazán örültem, hogy elárulta a kettőnk között lévő kapcsolatot, mivel így már bizonyára az egész Rebels tudja. A szívem mélyén már régen világgá kürtöltem volna, hogy nekem van a leggyönyörűbb barátnőm, de féltem őt, nagyon. Alig tudtuk Minheet meggyőzni, hogy ne költözzön el, viszont még aznap lecseréltettem a zárakat, és csak azoknak adtam kulcsot, akik nálam laktak, ezzel előzve meg, hogy Minhee és Nayeon újra összefussanak. A BigHit stúdióban is szigorításokat vezettek be. Aki nem ott dolgozott, vagy nem volt meghívója, nem léphetett be az épületbe. A sajtó azért nap, mint nap csámcsogott a múltamon. Olyan főcímekben, hogy: „Jungkook eltitkolt menyasszonya!", „Kamu vagy valóság?", „Nayeon állítja, Jungkook tagadja!".

Arra azért a kis ribanc nem számított, hogy a végén ő fog kijönni ebből az egészből a legrosszabbul, ugyanis a rajongóink egyre keményebben támadták, a végén már az terjedt róla, hogy egy saeseng, aki csak hírnevet szeretne. Mi nyugodtan készítettük a következő albumunkat, már csak az utolsó simítások voltak hátra, nem is sejtettük, hogy mi vár ránk a közeljövőben.

- Srácok, kb. egy hónap és az albumotok ott fog figyelni a polcokon. - mondta elégedetten Namjoon.

- Szerencsére, a Jungkook körüli csöpp botrányt is kezdjük kiheverni, mert a címlapok már nem annyira foglalkoznak veled. – jegyezte meg Sejin.

- A lassan helyreálló békén felbuzdulva, Sejin és én megszerveztünk számotokra egy jó két hónapos világ körüli turnét. – mosolygott Namjoon. majd kiugrottunk a bőrünkből, mi semmit sem szerettünk jobban, mint a közönség előtt lenni a színpadon, ahol igazán életünk.

- És mikor indulunk? – jött lázba Minhee.

- Kis szerencsével június elsején megkezdjük itt, és innentől kezdve minden nagyobb fővárost érintve, New Yorkkal zárva, augusztus 7-én befejezzük. – újságolta Namjoon.

- Oltári! – örült Jimin.

- Amit ti jó két év alatt véghez vittetek, szó szerint eltaposva az egykori rock bandát a Rebelst, nem semmi teljesítmény. A hivatalos zenei magazinok és csatornák, sőt a zenei piackutatók szerint is, hazánk legjobb bandája lettetek! – mesélte Sejin.

- Büszkék is vagyunk rá. – feszített Taehyung.

- Lehettek is, Hoseok behozatala a bandába is egy nagyszerű ötlet volt, számtalan rajongója lett az új ügyeletes rossz fiúnak. – jegyezte meg Sejin.

- Engem csak imádni lehet. – hencegett Hoseok.

- Te vigyázz mit mondasz, nem tudok új stúdiót építeni. – nevette Namjoon – De visszatérve, a turnékon már a két album dalaival léptek majd a színpadra. Donghaet már felkészítettem a dolgokra. Sőt sikerült leszerződtetnem hazánk legjobb koreográfusát, igaz a ti stílusotok miatt nem lesz sok dolga, de azért egy szerkezeti felépítés nem árt.

- És ki az ürge? – kérdezte Jimin.

- Nem ürge, hanem egy japán hölgy. – felelte Namjoon – A neve Yuuhi Kurenai

- Ismerős. – gondolkodott Minhee – Már hallottam róla, ő dolgozott együtt számos bandával.

- Bizony, de mostantól kezdve elsődlegesen a BigHit stúdiónál leszerződtetett bandák, és énekesek koreográfusa. – mesélte Sejin.

Dark Moon (BTS fanfiction) (BEFEJEZETT)Where stories live. Discover now