14. fejezet

86 12 9
                                    

Minhee

Thomas szeretettel fogadott minket. Külön számunkra béreltek egy luxus szállodában szobákat, és minden egyéb ellátásról ők gondoskodtak. Semmi más teendők nem volt csak élvezzük az itt eltölthető két hetet, meg persze tökéletesen szerepeljünk a gálán. Mindig is tudtuk, hogy az Oscar nagy dolog, de mikor a részesei lettünk teljesen ledöbbentünk. Sokkal nagyobb jelentőséggel bírt, mint azt mi valaha is hittük. Irigy voltam Jiminre, Jenniere és Taehyungra, mert ők igazán élvezhették az Amerikában töltött időket, csavaroghattak, míg én és Jungkook megállás nélkül a Kodak Színház vendégei voltunk a próbák miatt. Namjoon pedig tanulmányozta barátja, Thomas munkásságát.

Minden egyes nap a csatornákon az Oscarra esélyeseket latolgatták, sokszor felmerült a téma, hogy vajon mekkora lehet az esélye a Dél-Koreai banda két tagjának. A rádiókban is többször felcsendült az Angel Garden című film betétdala. A slágerlisták élére is felkúszott.

- Rohadtul unom ezt az egészet. – vágta magát hanyatt az ágyon Jungkook – Fárasztóbb, mint a mi melónk.

- Ja, ennyit életemben nem dirigáltak, mint most. – sóhajtottam

- Mit nyavalyogtok, esélyesek vagyok. – jegyezte meg Jimin.

- Te könnyen dumálsz öreg, egész napod másból se áll, csak abból, hogy bejárjátok a várost. – felelte kissé mérgesen Jungkook – Lennénk már túl rajta!

- Jiminnak igaza van srácok, nagy előrelépést jelent a bandának, ha egy Oscar szobrocska is a tarsolyotokban lesz – védte félénken a barátját Jennie.

- Tudjuk szívem, és igazatok is van, csak most egy kissé frusztráltak vagyunk mind a ketten. – feleltem – Azt hiszem, veszek egy rózsás forró fürdőt, állítólag nyugtató. – és az asztalra pakoltam az ékszereimet, majd elindultam a fürdőszobába.

- Veled tartok. – pattant fel az ágyról Jungkook, és azonnal elnyelt bennünket a fürdőszoba.

Még el sem jutottam odáig, hogy megnyissam a csapott, mert Jungkook megfordított, hátam a fürdőszobaajtónak vetettem, testével odapréselt, és szenvedélyesen megcsókolt. Férfias érintés bejárat a testemet, és gyengéden szabadított meg a ruháimtól.

- Most fürdünk, vagy valami egészen más terved van – szavaim szinte elhaltak az érintésétől.

- Mind a kettő – tépte le magáról az összes ruhát.

Teahyung

Jungkook és Minhee tényleg nagyon kimerültek voltak. Otthon sem tejföl az élet, mi is elég keményen dolgozunk egy-egy albumon, vagy koncerten, de azért mi most mégis kaptunk két hét pihit, ők viszont semmit.

- Sajnálom őket. – jegyeztem meg.

- Mert? – nézett rám Jimin.

- Namjoonnak említették, hogy nagyon kinézik őket. Tele van a színház híresebbnél híresebb sztárokkal, ők meg átlagembereknek számítanak. – vetettem fel a tegnap esti beszélgetésemet Jungkookkal.

- De ez Jungkookot sosem érdekelte, Minheet meg pláne, hogy nem izgatta, ha kinézik, sőt azért is még inkább úgy viselkedett, vagy öltözködött. – felelte Jimin.

- De ez most más. – nem lehet ennyire ökör az én haverom. Itt sokkal nagyobb sztárok között vannak, mint otthon.

- Minhee említette, hogy meg akarták követelni tőlük a szolidabb külsőt, míg itt tartózkodnak. – árulta el Jennie.

Dark Moon (BTS fanfiction) (BEFEJEZETT)Where stories live. Discover now