29. fejezet

71 12 6
                                    

Lassan, de biztosan meghoztam a folytatást!

Dong Wook

Ünnepeltünk! A tervem a lehető legjobban alakult. Minhee sitten, a Dark Moon pedig mélyrepülésbe kezdett. Nayeon a fekete selyemágyneműben pihent, kirobogtam a konyhába pezsgőért, éppen csak magamra kaptam az alsógatyámat, bár Nayeon szerint felesleg. Nem az esetem a csaj, de rohadt jó vele a szex. Éppen felkaptam az üveget, mikor csengettek. Rendeltünk kaját, biztosan azt hozták, így kinyitottam az ajtót. Három nagydarab ember, öltönyben állt a túloldalán.

- Tessék! – néztem rajtuk végig, mikor az egyikük megragadt a torkánál fogva, és a falhoz nyomott, a pezsgő kiesett a kezemből, és széttört a földön.

- Szóval te, vagy azaz átkozott kölyök? – szólalt meg a pasas, komolyan beszartam az erejétől. Próbáltam szabadulni, de nem ment.

-Szívem, ki az! – lépett ki a vörös fehérneműjében, amit direkt az én kedvemre nekem vett meg Nayeon.

- No lám? – vigyorgott ez az eszelős – Tehát tényleg igaz!

- Eresszen el! – fuldokoltam.

- Kutassátok át az egész lakást! – parancsolta a társainak.

- Mit keresnek? – kérdezte Nayeon – Van engedélyük?

- Hogyne! – mutatta fel az ürge.

- Tiltott anyag birtoklása? – csodálkozott Nayeon, ahogy beleolvasott a parancsba.

- Úgy ám, kislány! – válaszolta.

- Ki maga? – kérdeztem elfúló hangon.

- Főnök, itt van! – mutatta fel az egyik – Egy egész csomaggal!

- Bajban vagy fiam, és maga is hölgyem! – nézett rajtunk végig.

- Az nem a miénk! Mi nem élünk vele! – védtem magunkat.

- Tényleg nem a tiétek... – vallotta be, és engedett el végre, én meg köhögőrohamot kaptam.

- Akkor mit akar? – néztem fel rá.

- Azt, hogy a kis hölgy szépen bevallja, hogy hamis vádakkal illette Choi Minheet. Hogy az egészet ti ketten terveltétek ki. Ha nem ezt teszi a két nap múlva tartandó tárgyaláson, annyi időtök sem lesz, hogy pislogjatok, és már kattan is a bilincs! – fenyegetett meg minket. Ki a jó büdös franc ez a csávó? Milyen kapcsolatai vannak Minheenek?

- Nem teheti – hebegtem.

- De, én mindent meg tehetek. – válaszolta. – A magadfajta szemét alakokat, pedig nagyon szeretem megkínozni a sitten. Két napotok van, ja és eszetekbe se jusson megszökni az országból. Mindegy, hogy repülővel, hajóval, vonattal, vagy autóval próbálkoznátok, a CIA ott van, és figyel benneteket! – és úgy hagyták el a lakásomat, ahogy megérkeztek. Nayeon kapkodva kezdett öltözni.

- Mit művelsz? – kérdeztem.

- Léptem, elegem van, nem akarok sittre kerülni. Megszívtuk a te kis beton biztos tervedet! – felelte idegesen Nayeon.

- Mit fosol, csak fenyeget.

- Pont elég! – húzta el a belét ez a perszóna.

- Csessze meg! – vertem az öklöm a falba. Ki a faszom ez a tyúk, hogy ilyen alakokat küld rám?

Jungkook

Nem tudom, hogy Joshua intézkedett-e valamit az ügyben, mert két napja semmi hírt nem kaptam felőle. Aggódtam, de nem csak én. A sajtó teljesen szétszedte a bandát ezalatt a röpke idő alatt, nagyon úgy állt a dolog, hogy hiába a gyors intézkedésünk a Dark Moon karrierjének végleg annyi. Minhee bírósági tárgyalásáig senki sem mehetett be hozzá az ügyvédjén kívül. A bíróság előtt rengeteg riporter gyűlt össze, vártak minket. Gyűlöltem őket, a mikrofonokat és a kamerákat szinte a képedbe tolták.

Dark Moon (BTS fanfiction) (BEFEJEZETT)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora