Jungkook
Miután hazaértünk, minden visszatért a régi kerékvágásba. Jó, az tény, hogy rohadtul felkaptak minket az első két hétben, mint Oscarosokat, de lassan elkezdett csillapodni a kezdeti fellángolás. A második albumunk olyan nagy durranás lett, amit még most sem fogtam fel. Tény, hogy rendkívüliek vagyunk zeneileg, de hogy valaki ekkorát robbanjon két albummal még nem volt példa.
- Srácok ezt hallgassátok meg! – rohant be Jimin – Nem olvasom fel mindet csak a lényeget. Az idei Grammy jelöltjei között vagyunk, Dark Moon: jelölések; legjobb dal, legjobb album, legjobb év felfedezettje, legjobb rockbanda, legjobb videoklip.
- Hagy lám! – kapta ki a füzetet Jimin kezéből Minhee.
- Ilyen nincs, ez rohadt jó! – örült neki Minhee – Hol van Taehyung?
- Szerintem otthon. – felelte Jungkook – A tudod kivel?
- Értem, amint látom, totális vetélytársai vagyunk a Rebelsnek, legjobb dal, legjobb album, legjobb rockbanda és legjobb videoklip kategóriában ők is indulnak. – olvasta tovább Minhee. Ekkor kinyílt az ajtó, és Namjoon sétált be rajta.
- Látom eljutott hozzátok a hirdetmény. – mosolygott Namjoon.
- Igen, totál klassz! – örült Jimin.
- És ha még meghalljátok, hogy idén a Dark Moont is felkérték, hogy lépjen fel a Grammy díjkiosztón? – újságolta Namjoon. – Az Oscar megnyitotta számotokra az összes létező ajtót az amerikai zenei piacon.
- ÁÁÁÁ! – őrjöngtek.
- Gondolkodjatok, hogy melyik számmal lépnétek fel, mert jövő hét szerdán le kell adom a tervezetet, a kiosztó szervezőjének. – magyarázta Namjoon. – De ne csak ezzel foglalkozzatok, mert két hét múlva helyi, kisebb turnéra indulunk, ugye nem felejtettétek el?
- Nem, már alig várjuk, imádunk színpadon lenni! – lelkesedett Jimin. – Épp arra gyakorolnánk.
- De hol van Taehyung? – kereste Namjoon.
- Ö... szóval... izé... - hebegett Minhee – dolga van.
- Gyanúsak vagytok ti nekem, és Jennie? Ő is mindig veletek lóg?
- Őt tudom, hazament egy-két napra, az apja már nagyon hiányolta. – válaszolta Jimin.
- Értem. Ja, Jungkook... neked, pedig gratulálok. – mondta Namjoon.
- Köszönöm, de mihez?
- Hát ahhoz, hogy te lettél kicsi hazánkban a hónap pasija. – mosolygott Namjoon.
- Ja, ahhoz, már el is felejtettem. Nincs jelentősége. – legyintett Jungkook.
- Ha azt nézzük, hogy sorozatban nyomjuk le a Rebelst, akkor nagyon is van jelentősége. – felelte Namjoon – További szép napot srácok!
Egy egyszerű szavazásra raktak be, ahol több koreai színész, zenész és énekes is megmérettette magát. Még Jimin is bekerült erre a listára, és szép tizedik helyen végzett. Valamiért rám szavaztak a legtöbbet, amire persze Minhee marhára büszke volt.
- Srácok mit gondoltok? Melyik számmal lépjünk fel? – kérdezte Minhee.
- Én nem szoktam beleszólni, de semmi kedvem a régi dalainkkal fellépni a Grammyn. – jelentette ki Jimin.
ESTÁS LEYENDO
Dark Moon (BTS fanfiction) (BEFEJEZETT)
FanficChoi MinHee vagyok, lázadó! Életem az éneklés, és ezért képes vagyok mindent elkövetni. Kivágtak a régi bandámból, de mindig talpra állok, és most a színpad engem világít meg, mögöttem az új bandával. Nevünk fülbemászó, ahogy a dalaink, mi vagyunk a...