24. fejezet

89 9 4
                                    

Jungkook

Életemben nem féltem annyira, mint az elmúlt napban. Rettegtem, hogy elveszítem őt. Mindig azt hittem, hogy én képtelen vagyok a szerelemre, de Minhee szinte a levegő a számomra. Édesen aludt a karjaimban, életem legjobb éjszakáját tölthettem vele. Reggel minden olyan békésen indult. Hyunjin fura fazon, jó srácnak tűnik, de kicsit erősen rajongó jelleme van. Egyáltalán nem hasonlít a nővérére. velünk akart lógni, megnézni minden helyet, ahol a Dark Moon megfordul.

- Kicsit gyerekes az öcséd. – jegyeztem meg.

- Erre hidd el, már én is rájöttem. Velünk lesz pár hétig, addig megpróbálok belőle férfit faragni – mondta őszintén Minhee – Kicsit el van kényeztetve.

- Mindegy, a srácokkal bevisszük a stúdióba. – sóhajtottam – Attól talán lehiggad egy kicsit.

- Addig mi Jennievel élvezzük a jó időt. – hencegett Minhee, és egy apró csókot nyomott az ajkaimra.

- Elviszem a kocsit – közöltem, majd a srácokkal kimentünk a garázshoz. Hyunjin ott ugrált előttünk.

- Te... Jungkook. – hívott félre Taehyung, miközben kinyitottam a garázsajtót, majd a kocsit. Jimin, Hoseok és Hyunjin már be is huppantak hátra.

- Mond!

- Van egy aprócska probléma...

- Mi? – kérdeztem feszülten, a problémákból elég volt egy életre.

- Tegnap este, a viharotok alatt meglátogatott Nayeon...

- És mit akart? – állt meg a vér az ereimben.

- Bebocsátást. – felelte Taehyung – Nem volt könnyű leráznom, de nem ez a lényeg. A drága bátyád valószínű, hogy adott neki kulcsot a házadhoz, mert azt mondta, hogy ma visszajön.

- Csessze meg! – bosszankodtam, és túrtam bele idegesen a hajamba.

- Valami baj van! – kiáltott ki a kocsiból Hyunjin.

- Elég idegesek vagytok – kontrázott Jimin. – Csak nem most meséled a ribancot? Én nem izgulok, szerintem, nem lesz ott semmi gond, Minhee két másodperc alatt lerendezi a dolgokat. – dőlt hátra kényelmesen. Mi is beültünk a kocsiban.

- Ettől félek, attól a két másodperctől. – sóhajtottam és bekötöttem magam, majd a gázra léptem.

- Milyen a nővérem? – kérdezte Hyunjin.

- Röviden vagy hosszan kéred? – kérdezte Hoseok – Ha röviden, akkor vad, akaratos, erőszakos, de szexi. Ha hosszabban vagy rá kíváncsi, akkor abban Jungkook az illetékes.

- Nehéz vele, de mi olyannak szeretjük amilyen. Ha több kettőnél, nem szégyell odacsapni. – mondtam – Viszont, akiket szeret, azokért harcol, a természete, az élete miatt lett olyan, amilyen.

- Az, hogy anyuék... - nézett maga elé Hyunjin.

- Az is. – felelte Jimin – De leginkább az a rengeteg megaláztatás, és bántás, amin keresztül ment.

- Most már nem kell őt félteni, mióta velünk van sokkal nyugodtabb. – mondta Taehyung – Legalábbis Jennie ezt mondta...

- Azért még most sem lennék az ellensége! – jegyezte meg Hoseok.


Minhee

Végre volt egy kis szabadidőnk magunkra. Jennie és én átvedlettünk fürdőruhába, és csobbantunk a kerti medencében. Nagyban élveztük a szabadnap adta örömöket, a medencénél úszkálást, a napozást, mikor egy női hang visított bele a nappalink csendjébe.

Dark Moon (BTS fanfiction) (BEFEJEZETT)Onde histórias criam vida. Descubra agora