Jungkook
Az egy napig tartó konferencia végére csak beidézett bennünket is Namjoon. Tudtuk, hogy valami intézkedést hoznak majd meg irányukba, és reménykedtünk benne, hogy nem ellenünk. Bár mi elvont bandának számítunk itthon, így sok minden belefér a profilunkba, de az, hogy lecsukjanak minket éppen akkor mikor a csúcs felé tartunk, az valahogy nem. Leültünk a tárgyaló asztalhoz, és rögtön hátat is fordítottam az asztalnak, és a kilátásban gyönyörködtem, feltéve a lábam a párkányra.
- Jennie? – érdeklődött Taehyung, mivel vele itt találkoztunk, így nem tudta, hogy Jimin csaja merre kószál éppen.
- Jobbnak láttam, ha ma ő nem jön velünk. – felelte asztalra helyezett fejjel Jimin.
- Tényleg, lehet, hogy jobb is így – értett egyet Taehyung.
- Namjoon nagyon szigorúnak tűnt, vajon mit akarhat közölni? – kérdezte Hoseok szemlátomást feszülten. Meg is értettem, hisz nem olyan régen került be a bandába, és ha feloszlatnak minket újra az utcára kerül.
- Gőzöm sincs. – mindenki tekintetét a hátamon éreztem. Mit várnak tőlem? Nem vagyok egy Orákulum.
Kinyílt az ajtó, éppen csak hátra fordultam, és láttam Namjoon vöröslő, dühös arcát, majd egy halom paksamétát vágott le az asztalra.
- Nesztek! – szinte végigszáguldottak a magazinok az asztalon. Kurvára nem érdekelt mit írnak, csak egyre tudtam gondolnom, hogy remélem Minhee jól van. – Mondjátok, ezt érdemlem én, ezt? Azok után, amit értettek tettem!
- „Choi Minhee börtönben". „Elszállt a Dark Moon keze, félholtra verte társa menyasszonyát!" „Minhee nem tudja levetkőzni a múltját!" „Szerelemféltésből verte meg Jungkook menyasszonyát!" – olvasta a címlapokat Hoseok – Ez mind...
- Hazugság? – kérdezte Namjoon, ezzel befejezve Hoseok mondatát.
- Igen. – felelte Hoseok.
- Semmit, értitek, semmit sem viselek rosszabbul, mint azt, ha a törvénnyel kerül szembe az egyik felfedezettem. Hogy esküdözött, ő ártatlan, az csak a múltja. Erre majdnem agyonüti azt a lányt. Mért? Mért nem lehettek egyszerűen csak sztárok, könyörgőm példaképek voltatok! Minhee számos tini példaképe, akik most elfordulnak tőletek, egyenes utatok van a bukásra! – kelt ki magából.
- Azért ez egy kicsit durva! – szólt közbe Taehyung – Számos botrányt kihevertünk már.
- Meglehet, de ez a botrány a csúcs. Elegem van abból, az önfejű lányból. Tele van titokkal, sötét múlttal... - huppant le a székre, és én is végre voltam olyan szíves, hogy feléje fordultam.
- Ez nem teljesen igaz, Minhee megváltozott mellettünk. – védte Jimin.
- Nem azt bizonyította be nekem. Ezért a mai döntése a tanácsnak, hogy ki fogjuk vágni a Dark Moonból! – mondta ki kimérten Namjoon – Repül a bandából, már van is, aki helyettesítheti.
- Na ebből elég! – ugrottam fel dühösen, kikaptam magam alól a széket és a falhoz vágtam, ami darabokra tört, a szék lábai szétrepültek, még Jimin is felugrott a helyéről, hogy túlélje a repülő székdarabokat.
- Ember, megvesztél! – ijedt meg Jimin.
- Nem hallgatom a sületlenségeidet! – keltem ki magamból – Minhee miatt vagyunk a Dark Moon, ő a hangja az együttesnek, nem helyettesítheted holmi jött-ment ribanccal!
ESTÁS LEYENDO
Dark Moon (BTS fanfiction) (BEFEJEZETT)
FanficChoi MinHee vagyok, lázadó! Életem az éneklés, és ezért képes vagyok mindent elkövetni. Kivágtak a régi bandámból, de mindig talpra állok, és most a színpad engem világít meg, mögöttem az új bandával. Nevünk fülbemászó, ahogy a dalaink, mi vagyunk a...