23. fejezet (enyhén 18+)

101 12 8
                                    

Jungkook

A poklot jártam meg a Grammy óta. Minden, amit felépítettem, ami reményt adott nekem, most a porba hullik. Fáj Minhee viselkedése, megértem őt, de azért adhatna egy esélyt arra, hogy képes legyek elmagyarázni neki, hogy mi is történt. Biztos vagyok benne, hogy a Bátyám áll az egész mögött. Még a gépen is teljesen külön ültek az öcsével. Ő legalább egy nagyon jó kifogás neki, hogy ne kelljen megbeszélnünk semmit.

- Nagyon mérges? – kérdezte Jimin, mert én Jimin és Jennie mellé voltam kénytelen befészkelni magam.

- Nem mérges, egyszerűen lekezelően és hidegen viselkedik velem... – bámultam ki a gép ablakán – és ez sokkal rosszabb.

- Nem kíváncsi a magyarázatodra? – faggatott tovább, tudom, hogy jót akar, de ez most nekem nem segít semmit.

- Olyan marhaságokat tudsz kérdezni, szerinted, akkor most itt ülnék veled, és téged hallgatnálak? – förmedtem rá.

Mindenki boldogan lépett be a lakásomba, rajtam kívül. De ami ott ért, felért egy újabb hideg zuhanyként.

- Ne csomagolj ki! – szólt az öccséhez Minhee.

- Mert? Nem itt lakunk? – nézett rá ártatlanul Hyunjin.

- Most már nem – felelte Minhee, és mindannyian úgy meredtünk rá, mintha két feje nőtt volna.

- Minhee, ne csináld már! – szólt rá Jennie.

- Ez azért már túlzás! – jegyezte meg Taehyung is, legalább a barátim még mindig hisznek nekem.

- Ez az én dolgom, nem kérdeztelek titeket! – velük sem volt sokkal kedvesebb. – Csak a többi holmimért jöttem ide. Visszamegyek a kislakásba.

- Késő van, aludj rá egyet. – tanácsolta Jimin.

- Ez holnap sem fog változni. – felelte hűvösen Minhee.

- Ebből elegem van! – vágtam le a földre a bőröndjeimet, és erős mozdulattal megragadtam Minhee csuklóját, akit valószínűleg ez marhára váratlanul ért, mert ő is elejtette a csomagjait – Velem jössz! – és már húztam is maga után, esélyt sem adtam neki a menekülésre, pedig próbálkozott.

- Eresz el, vagy megbánod! – üvöltött velem, de kurvára nem érdekelt. Kinyitottam a szobánk ajtaját, és egyszerűen belöktem rajta, majd bezártam magukra, még a kulcsot is elhajítottam a picsába, na az lesz még szép megkeresni.

- Kicsit pipa lett a fiú... – jegyezte meg Jimin az ajtón kívül, miközben farkasszemet néztem a barátnőmmel.

- Ezek után, naná. – hallottam ahogy megnyekken a kanapé Taehyung alatt.

- Erre kíváncsi vagyok, majd utána kipakolok. – közölte Jimin – Ülj le Hyunjin, szerintem hosszúnak ígérkezik!

- Gondoljátok? – kérdezte Hyunjin.

- Ja, te nem is tudod, ők együtt járnak, jelen helyzetben inkább jártak. – mondta Hoseok, és ő is lehuppant a fotelba.

- Hát ebből a drámából lehetett sejteni. – ült le Hyunjin is.

Kint mindenki ránk volt kíváncsi, én meg végre beszélni akartam a hülye fejével, szeretem őt, és tudom, hogy most minden ellenem szól, de akkor is meg kell hallgatnia.

- Mond, mért teszed ezt velem? – kezdtem higgadtan.

- Nem teszek én semmit, csak jobb lesz mind a kettőnknek, ha külön költözök – állt a falnak támaszkodva Minhee.

Dark Moon (BTS fanfiction) (BEFEJEZETT)Onde histórias criam vida. Descubra agora