📍حتما بخونین📍

996 129 653
                                    


👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻

**************************************

📍آپ استرینجرز فعلا متوقف شده📍

خیلی‌خب گایز گلدن هیر!

یچیز خیلی خیلی مهم میخواستم بگم بهتون و امیدوارم ناراحت نشین.

ولی من سر این موضوع دو ماهه دارم فکر میکنم.

از بعد امتحانای ترم اول _از اونجایی که ۹۰ درصد واتپد دانش آموزن_ هم ویو ها کم شده هم ووتا.

ولی مشکلی باهاش ندارم اگه بوکم خوب باشه به وقتش ووت و ویو هاشو میگیره.

اما بحث اصلی من چیز دیگه ایه :

📍من قصد دارم دیگه آپ نکنم تا امتحان کنکورم!

من هنوز اندازه ی ۷ پارت آماده و آپ نشده دارم، اما دوست دارم ادیتشون کنم.

دلم نمیخواد یچیز الکی بنویسم و میدونم کلی اشکال توی پارت های قبل بوده. _پوزش_

از بعد عید نه دیگه من وقت نوشتن دارم نه شما وقت خوندن! فکر میکنم درست گفته باشم.

بعد از کنکور ۱۴۰۱ ادیت پارت های قبلی انجام میشه _داستان عوض نمیشه ایراد های نگارشی اصلاح میشه_ و بعد اون پارت ها طولانی تر از الان نوشته میشه.

استرینجرز داستان کوتاهی نیست قبلا هم گفتم، پس من دوست ندارم ایده‌هام الکی هدر بره.

امیدوارم باهام همکاری کنین و بهم اعتماد داشته باشین.

و بگم من قرار نیست فرار کنما😂 من بیشتر از این حرفا بوکم رو دوست دارم و تنها دلیل متوقف کردنش اینه که کیفیتش رو بالا تر ببرم همین.

خیلی خیلی دوستتون دارم، لطفا تو این مدت منو فراموش نکنین، بوک رو بقیه معرفی کنین، اگه پارتی رو یادتون رفته ووت بدین.

خلاصه که من همیشه هستم، همینجا کامنت هاتون رو جواب میدم، بورد هم برای شماست حتما حتما جواب میدم.

بازم خیلی خیلی دوستتون دارم و مثل همیشه ماچ و بوس فراوان 🌻💚

۲/اسفند/۱۴۰۰

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 21, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Strangers[On Hold]Where stories live. Discover now