..
ကမ႓ောဇ ရွမ္းတိုင္း႒ာနီ ေျမာက္ပိုင္းဆီတြင္ ေငြႏွင္းျမဴ အခ်ိဳ႕အံု႔ဆိုင္းေနေသာ ေအာက္တြင္ လားရိႈးတကၠသိုလ္ႀကီးသည္ ပ်ားပန္းခတ္ ဥဒဟို သြားလာေနၾကေသာ ေက်ာင္းသားေက်ာင္းသူ ဆရာ ဆရာမ မ်ားႏွင့္ အသက္ဝင္ေနေလသည္....
ေက်ာင္းမ်က္ႏွာစာေရ႔ွတည့္တည့္မွ ကံေကာ္ပင္ရိပ္ေလးေတြေအာက္က ခံုတန္းေလးေတြမွာလဲ လူေတြ သူ႔အစုနဲ႔သူ သူ႔အတြဲ ကိုယ့္အတြဲနဲ႔...အားလံုးကေတာ့ ရိုးရာဝတ္စံုကိုယ္စီနဲ႔ေပါ့...ရွမ္းျပည္နယ္ေျမာက္ပိုင္းတစ္ခုလံုး တကၠသိုလ္တက္ၿပီေဟ့ဆိုရင္ ဒီလားရိႈးတကၠသိုလ္ ပဲ လာတက္ၾကရတာပင္.မူဆယ္.ကြတ္ခိုင္.နမ့္ခမ္း .သိန္းနီ.မိုင္းရယ္.ေလာက္ကိုင္...မိုးမိတ္.မဘိမ္း.ေက်ာက္မဲ.သီေပါ.ေနာင္ခ်ိဳ..တန္႔ယန္း.စသျဖင့္...စသျဖင့္ေပါ.့...တစ္ခ်ိဳ႕က် အျခားဖက္ ေျပာင္းေလ်ွာက္ၾကတာလဲ ရိွတာေပါ့...အမ်ားအားျဖင့္ေတာ့ ဒီမွာပဲ တက္ၾကတာ မ်ားတယ္ေလ...တိုင္းရင္းသားေပါင္းစံု....ရွမ္း.ပေလာင္.ကခ်င္.ကရင္.ဝ.လီဆူး.ပအိုဝ္းလဲ ပါေသးတာ..ၿပီး ကိုယ္တို႔လို႔ ဓႏုေတြလဲ ပါေသးတယ္...
မယံုမရိွနဲ႔...
အကုန္လံုးက ေတာင္ေပၚေဒသမွာ ေနထိုင္ၾကလို႔လားမသိဘူး တိုင္းရင္းသားေတြ တိုင္းရင္းသူေတြ အကုန္ အသားမဲတဲ့သူကို မရိွသေလာက္ရွားတယ္..ပါးအို႔နီနီအသားျဖဴ တဲ့ ရွမ္းပ်ိဳျဖဴ ေလးေတြကေတာ့ အလွဆံုး အမ်ားဆံုးေပါ့...ေနရာတကာ ေနရာတိုင္းမွာ ဘာပဲလုပ္လုပ္ သူတို႔မပါရင္ကို မၿပီး..ေအးေလ..ဒါသူတို႔ တိုင္း သူတို႔ျပည္နယ္ဆိုေတာ့.သူတို႔ေျခ သူတို႔လက္ပဲေပါ့...
လားရိႈးတကၠသိုလ္ ပင္မေဆာင္ ႀကီး၏ ေအာက္ဆံုးထပ္တြင္ wifi free ရလို႔လားမသိ....ခ်ထားေသာ ခံုမ်ားတြင္ ထိုင္စရာ ေနရာလပ္မရိွေအာင္ ျပည့္ေနေလသည္...ထိုထဲမွ အေနာက္ဆံုး Notic board ထားရာ ေအာက္တြင္ ရွမ္းရိုးရာ ဝတ္စံုမ်ားႏွင့္ ေက်ာင္းသားေက်ာင္းသူ အခ်ိဳ႕ စကားကို တစ္ေယာက္နဲ႔တစ္ေယာက္ အလုအယက္ေျပာေနၾကသည္...တစ္ခုခုကို တိုင္ပင္ေနဟန္မ်ိဳးလဲ ရိွသည္.. အဝါေရာင္ ရွမ္းရိုးရာပိုးဝတ္စံုေလးနဲ႔ တစ္ေယာက္က
"ပီဆိုင္ႏြန္း ခုထိ ေပၚမလာေသးဘူး...အခ်ိန္က နီးေနၿပီေနာ္"
သူမ စကားကို ေနာက္ထပ္ ဝတ္စံုတူ မိန္းကေလးတစ္ေယာက္ကလဲ
"ဟုတ္ပ ေနာက္ ငါးမိနစ္ဆို ခန္းမထဲ ဝင္ရေတာ့မွာ..ဘာလို႔ေနာက္က်ေနပါလိမ့္"
ေကာင္ေလးေကာင္မေလးအကုန္လံုး ဆင္တူကို ဝတ္ထားၾကသည္..ေကာင္ေလး ေလးေယာက္ ေကာင္မေလး ေလးေယာက္..စုစုေပါင္း ရွစ္ေယာက္က လမ္းဝမွာ ပိတ္ရပ္ေနသလို အျပင္ဖက္လဲ ခဏ ခဏ ထြက္ ၾကည့္ေနၾကသည္..
"အိုက္ေထြးေကာပဲ ဒီႏွစ္ေယာက္ ပြဲကို ေမ့ၿပီး အျပင္မွာ သြား ခ်ိန္းေတြ့ေနၾကလား မသိ"
ရြတ္ေနာက္ေနာက္ေျပာလိုက္ေသာ ထိုေကာင္ေလးေက်ာျပင္ကို မိန္းကေလးေတြရဲ့ ေျဗာတင္ျခင္း ခံလိုက္ရေလသည္..
"လုပ္စရာလား ဒီိကိစၥမွာ သူတို႔က မပါမျဖစ္ေလ..ခါတိုင္းအၿမဲ ေရာက္ေနတတ္တဲ့ ပီဆိုင္ႏြန္း က ဒီေန့က်မွ တစ္ခုခုျဖစ္ေနလား"
"ငါတို႔ လိုက္သြားၾကည့္ရမလား"
"မလိုက္နဲ႔ နင္တို႔အေၾကာင္းမသိတာက်လို႔..သြားလိုက္ရင္ ေပၚလာေတာ့မွာမဟုတ္ဖူး"
"နင္ကလဲဟာ..."
"ဟိုမွာ လာၿပီ"
အားလံုးအၾကည့္က ေက်ာင္းေရ႔ွ စိန္ပန္းပင္ေအာက္မွာ ထိုးရပ္လိုက္တဲ့ အနီေရာင္ကားတစ္စီးဆီသို႔...
ေတာ္ေတာ္နဲ႔ဆင္းမလာၾက..စိတ္မရွည္စြာ အားလံုးထြက္ေခၚၾကမယ္ျပင္ကာမွ ပထမဆံုး ဘယ္ဖက္က တံခါးပြင့္လာသည္..
ေျခဖဝါးႏုႏုေလးက ကတၲီပါ ဖိနပ္အဝါေရာင္ေလးကို စီးလို႔...အထက္ေအာက္ အဝါေရာင္ပိုးဝတ္စံု ပင္...မ်က္ႏွာျပင္က မိတ္ကပ္လိမ္း ထားပံုပင္ မေပၚ...သို႔ေသာ္ ပါးအို႔နဂိုနီနီေလးနဲ႔ မ်က္ေတာင္ေတြလဲ ရွည္ၿပီး ေကာ့တက္ေနသည္...ႏႈတ္ခမ္းကလဲ နီနီရဲရဲ ေဆးဆိုးထားတဲ့အထဲ Duck face ျဖစ္ေနသည္.
ဂ်ိဳင္း
ကားတံခါးကို ေနာက္ျပန္လိုက္ ေဆာင့္ပိတ္လိုက္သံေၾကာင့္ ခဏက ထြက္ၾကည့္ေနတဲ့ လူရွစ္ေယာက္ ေျခလွမ္းရပ္သြားသည္...သူမေလးက ရပ္ေနတဲ့ အုပ္စုဆီကို ေဆာင့္ႀကီးေအာင့္ႀကီးနဲ႔ လက္ထဲမွာ တေပြ့တပိုက္ကိုင္လာေသးသည္..ေခါင္းေပါင္းလဲ မပါ...က်န္မိန္းကေလးေတြက ေခါင္းေပါင္းနဲ႔ ဝတ္စံုျပည့္..သူမတစ္ေယာက္တည္း..အဲ...သူမရဲ့ေနာက္မွ လိုက္ဆင္းလာသူကေတာ့ ဝတ္စံုတူ ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္..မိန္းကေလး ေတြလြယ္ေသာ လြယ္အိတ္ကို လြယ္ထားၿပီး ေခါင္းေပါင္းကိုလဲ ကိုင္ထားေသးသည္.
"ေဟ့ေကာင္..အိုက္ေထြး..ဘာျဖစ္ၾကတာလဲ"
"အထဲဝင္ေလကြာ"
ေနာက္မွာ ေရာက္လာတဲ့ အိုက္ေထြးဆိုသူက နီးရာမိန္းကေလးတေယာက္ကို ပစၥည္းေတြ ေပးလိုက္သည္. ၿပီးေတာ့ က်န္ေယာက္်ားေလးေတြနဲ႔အတူ ေထာင့္နားေလးမွာ ခ်ထားေသာ ရွမ္းအိုးစည္ရွည္ႀကီးကို လြယ္လ်က္ ေလွကားအတိုင္း ဒုတိယထပ္က ကမ႓ောဇခန္းမကို သြားေလၿပီ...က်န္ေနခဲ့တဲ့မိန္းကေလးအဖြဲ႔ကေတာ့ လိုက္မတက္လာေသးပဲ ေနာက္မွေရာက္လာတဲ့ မိန္းကေလးက ထိုင္ေခၚေပၚ.ေဆာင့္ထိုင္ေနေသးသည္.
"ပီဆိုင္ႏြန္း...ဘာျဖစ္လာတာလဲ ေခါင္းေပါင္းေတြလဲ မရိုဖရဲနဲ႔"
"အိုက္ေထြးေလ...စတည္းက ငါ့ဆိုင္ကယ္နဲ႔ လာရင္.ဟုတ္ေနၿပီကို. ခု သူ႔ကားနဲ႔ လာေခၚတာ လမ္းမွာပ်က္ေနတယ္ေလ..စိတ္တိုလိုက္တာ အခ်ိန္လဲအရမ္းကပ္ေနၿပီ ငါ ဘာမွမျပင္ရေသးဘူး"
မျပင္ရေသးေသာ္လဲ မ်က္ႏွာက လွေနသည္...က်န္သူမ်ကေခါင္းေပါင္းလုပ္ေပးသူ ဆံပင္ျပင္ေပးသူ မိတ္ကပ္လုပ္ေပးသူနဲ႔ အလုပ္ရႈပ္သြားသည္...
"ရၿပီ သြားရေအာင္.."
အားလံုးစုစု..စုစုနဲ႔အေပၚ ခန္းမဆီသို႔ ျမန္ျမန္ ခ်ီတက္ၾကရေလေတာ့သည္...ခန္းမထဲမွာ လူေတာင္စံုေနၾကၿပီေလ..ဒီေန့ ေမဂ်ာ အကုန္လံုးရဲ့ Fresher welcome day ေလ..သူမေလးတို႔ ရွမ္းတိုင္းရင္းသူေတြက လဲ အကနဲ႔ ေဖ်ာ္ေျဖရမွာ..က်န္ တိုင္းရင္းသားေတြကလဲ အၿပိဳင္ကၾကမွာေလ....ဒီေက်ာင္းမွာ တိုင္းရင္းသားေပါင္းစံု လာတက္ၾကတာမို႔ the whole king queen ေရြးသလိုမ်ိဳး တစ္ေက်ာင္းလံုးရဲ့တိုင္းရင္းသားကြင္းနဲ႔ကင္းကို ေရြးခ်ယ္ၾကမွာဆိုေတာ့အားလံုးကလူစံုတက္စံု။ ကြင္းေတြကင္းေတြေရြးခ်ယ္တာကို ပထမႏွစ္သီးသန္႔ပဲမလုပ္ၾက။ ႏွစ္ေပါင္းစံုေက်ာင္းသားေက်ာင္းသူေပါင္းစံုကိုဝင္ၿပိဳင္ခြင့္ေပးထားေလသည္။
သူမတို႔ဝင္ေတာ့ ထိုင္စရာက မရိွေတာ့...နဂိုတည္းက ေဒါသမေျပေသးတဲ့ သူမေလး ေရ႔ွမွာ အိုးစည္ေထာင္ေနေသာ အိုက္ေထြးအား မ်က္ေစာင္းေတြ တစ္ဒိုင္းဒိုင္း အဆက္မျပတ္ ပစ္လႊတ္ေနသည္...ေဘးနားက ေကာင္မေလးတစ္ေယာက္က
"နင္ အဲ့လိုခ်ည္း မ်က္ေစာင္းထိုးေနေနာ္"
"ဘာျဖစ္လဲ သူ႔ေၾကာင့္ ငါတို႔ မတ္တပ္ရပ္ရတာ ဘယ္ေလာက္ရွက္စရာေကာင္းလဲ"
"နင္သာ နဂါးဆို သူ ျပာက်ေနေလာက္ၿပီ"
"လာမေျပာနဲ႔ နင္တို႔ေကာပဲ အရင္ေရာက္ႏွင့္သားနဲ႔ ေနရာလဲ မယူထားဘူး နင္တို႔လဲ အသံုးမက်ဘူး"
"ေအး...ငါတို႔ အဲ့လိုဝင္ႏွင့္ေနရင္လဲ နင္က စိတ္ဆိုးသြားဦးမွာ ခုမွ လာအပစ္ရွာမေနနဲ႔ "
"ဟဲ့ ရန္ျဖစ္မေနနဲ႔ ဆရာေတြ ကန္ေတာ့ရေတာ့မယ္ ထိုင္ၾက "
"ဘယ္မလဲ ထိုင္စရာ"
"အဲ့လိုပဲ တိုးေဝ႔ွၿပီး ထိုင္ရမွာပဲ ထိုင္ကြာ ဟိုမွာ ပါေမာကၡခ်ဳပ္ လာေနၿပီ"
ဟုတ္သည္...အေပါက္ဝကေန ဆရာ ဆရာမေတြ ပါေမာကၡခ်ဳပ္ ေတြပါ ဝင္လာေနၾကၿပီ...ေရွးျမန္မာ ဝတ္စံုေတြ ဝတ္ထားသူေတြက မတ္တပ္ရပ္အတန္းလိုက္ႀကိဳဆိုေနၾကသည္...သူမေလးက စိတ္တိုေနပါတယ္ဆိုမွ အေရးထဲ
"ဟဲ့ ေဒၚမာလာႀကီးကိုလဲ ၾကည့္ဦး ႏႈတ္ခမ္းနီအေရာင္နဲ႔ ႏွင္းဆီပန္းပန္ထားတာနဲ႔ နီရဲလြင္ေနတာပဲ ဟဟ"
ေတာ္ေသးတာေပါ့...သီခ်င္းဖြင့္ထားလို႔သာ သူမေလးအသံမၾကားရတာေလ...မဟုတ္ရင္ျဖင့္ အက်ယ္ႀကီး ထြက္သြားမွာ..
ေဒၚမာလာဆိုတာ ျမန္မာစာ ပါေမာကၡႀကီးေလ...အၿမဲ ပန္းပန္တတ္သည္...ကိုယ္တို႔ေတာ့ အဲ့ဆရာမႀကီးကို ခ်စ္တယ္ projector နဲ႔ စာဝင္သင္တိုင္း တစ္ေယာက္ခ်င္း ထေမးတတ္လြန္းလို႔ အၿမဲေရ႔ွဆံုးမွာ ထိုင္ခဲ့ဖူးတာေလး သတိရမိ😭😭😭😭...
ပီဆိုင္ႏြန္းဆိုတဲ့ သူမေလးက ျမင္ျမင္သမ်ွကို လိုက္ေျပာေနရမွ စားဝင္အိပ္ေပ်ာ္တဲ့လူေလ...ခုလဲ သူ႔ဟာသူ ေျပာၿပီး တစ္ခစ္ခစ္နဲ႔ သေဘာက်ေနေလရဲ့...
ဆရာ ဆရာမေတြကို ကန္ေတာ့...ပစၥည္းေတြေပးၿပီး...ပထမဆံုး ေရွးျမန္မာ အကနဲ႔ ေဖ်ာ္ေျဖတယ္...ၿပီးက်ေတာ့
"ကဲ ဒုတိယေဖ်ာ္ေျဖဖို႔ အလွည့္က်တဲ့ အဖြဲ႔ကေတာ့ Physics ေမဂ်ာက ရွမ္းအကအဖြဲ႔ျဖစ္ပါတယ္ ႀကိဳဆိုလိုက္ၾကရေအာင္"
လက္ခုပ္သံေတြက စည္းခ်က္ညီညီေပၚလာသည္... သူမေလးတို႔ ဆယ္ေယာက္အဖြဲ႔ တက္လာၿပီး ပရိတ္သတ္ကို ႏႈတ္ဆက္လိုက္သည္..ၿပီးေတာ့ ကီးဘုတ္နဲ႔ ရွမ္းအိုးစည္ဝိုင္းနဲ႔ ေရာေထြးၿပီး ရိုးမအလွ ကို ကေလသည္..
....ရွမ္းရိုးမက အိုးစည္သံ...ေဗေဗထံုလို႔ညံ.....ကႀကိဳးကဟန္....
အဆိုေတာ္က အိုက္ေထြးေလ...အလိုက္မသိတဲ့ ေအာက္က ပရိတ္သတ္ေတြ လာၿပီး ပန္းကုန္းစြပ္သူစြပ္...ပန္းေပးသူေပးနဲ႔ ရႈပ္ယွက္ခတ္လို႔...တကယ္ဆို အကုန္ၿပီးမွ ဆုေငြေလးေပးသင့္တာ...ကေနရင္းနဲ႔ေတာင္ ေကာင္မေလးေတြ ပန္းကံုးတက္စြပ္ရင္ ၿပံဳးၿဖီးေနတဲ့ အိုက္ေထြးကို ေျပးကုတ္ခ်င္စိတ္က ထိန္းမႏိုင္... သူမကို ပန္းလာစြပ္သူတိုင္းကိုလဲ တမင္ပဲ ၿပံဳးၿဖဲျပမိေတာ့ အိုက္ေထြးခမ်ာ မ်က္ႏွာငယ္ေလးနဲ႔ ၾကည့္ေနရွာေသးသည္..
သူမတို႔ ကလို႔ၿပီးသြားေတာ့ အကုန္ ဝိုင္းဆုခ်ၾကတာ ငါးေသာင္းေလာက္ရသည္...သူမကပဲ ေခါင္းေဆာင္ လို ျဖစ္ေနေတာ့ အဲ့ေငြေတြကို ေက်ာင္းရန္ပံုေငြအေနနဲ႔ ျပန္ထားခဲ့လိုက္သည္.. မနက္ပိုင္းၿပီးေတာ့ သူမတို႔ ေမဂ်ာက ဒီအေဆာင္ပဲဆိုေတာ့ အခန္းထဲ ဝင္လာလိုက္ၾကသညိ...စာသင္ခန္းထဲ သူမတို႔အဖြဲ႔မွလြဲ၍ မညိသူမွ ရိွမေန..
"ေအးလွရီ ငါ့ကို ဒါေလး ျဖဳတ္ေပးၾကည့္"
လက္ေမာင္းကို မရမက ပင့္တင္ၿပီး လက္ထိုးေပးေနေသာေၾကာင့္ ေအးလွရီဆိုတဲ့ ေကာင္မေလးက
"ဘာကို ျဖဳတ္ရမတုန္း"
"Hand chain ေလ"
"ဟင္ ဘာလို႔ ျဖဴတ္မွာတုန္း"
"ရႈပ္လို႔"
"ဟဲ့ အဲ့ဒါ နင္တို႔ တစ္ႏွစ္ျပည့္တုန္းက အိုက္ေထြးေပးထားတာမလား"
"ေအးေလ...ဘာလို႔ ျဖဳတ္ မွာတုန္း"
"စကားမ်ားမေနနဲ႔ ငါ ျဖဳတ္ဆို ျဖဳတ္ေနာ္ မဟုတ္ရင္ ငါ ဆြဲျဖဳတ္လိုက္မျွပတ္က်သြားဦးမယ္ ငါ အိုက္ေထြးကို စိတ္တိုလို႔"
"နင္ကလဲ ဘာမဟုတ္တာေလးနဲ႔ ဟန္းခ်ိန္းကိုပါ ျဖဳတ္ေတာ့မလို႔လား"
"ဘာလဲ အိုက္ေထြးဖက္က ေနတာလားနင္တို႔က"
က်န္သူေတြ ဘာေျပာရမွန္းမသိ ျဖစ္ေနစဉ္ အိုက္ေထြးတို႔အဖြဲ႔ဝင္လာေလသည္...
"ဟိုမွာ အိုက္ေထြး..နင့္ဟာ နင္ေျပာယူေတာ့ ငါတို႔ ထမင္းထုတ္သြားယူလိုက္ဦးမယ္ "
"ဟဲ့ ငါေကာ လိုက္မယ္ေလ"
"ယူခဲ့ေပးမယ္ စိုင္းခမ္း နင္တို႔ေကာ လိုက္လာ အိုက္ေထြးနဲ႔ ဆိုင္ႏြန္း တို႔အတြက္ ယူခဲ့ေပးမယ္"
"ေအး...ေအးဟ"
ရွစ္ေယာက္စလံုးထြက္သြားေတာ့ စာသင္ခန္းက်ယ္ႀကီးထဲတြင္ အိုက္ေထြးနဲ႔ ဆိုင္ႏြန္း သာ က်န္ခဲ့ေတာ့သည္..အိုက္ေထြးက ဆိုင္ႏြန္းဆီသို႔ မရဲတရဲ ကပ္သြားရင္း
"ဟတ္....ဘာလို႔ အဲ့ဟန္းခ်ိန္းကို ျဖဳတ္မွာလဲ"
"မရခ်င္ေတာ့လို႔ ၿပီးေတာ့ ပလက္တီနမ္နဲ႔ မတည့္ဘူး.လက္ယားတယ္ .ၿပီး ဝတ္လဲ မဝတ္ခ်င္ေတာ့ဘူး"
ေျပာရင္း တကယ္စိတ္ပါလာကာ မရည္ရြယ္ပါပဲ ဟန္းခ်ိန္းေလးကို ေဒါသနဲ႔ ဆြဲခြၽတ္လိုက္ေတာ့ ျပတ္က်သြားသည္....
"ဟာ..ဟတ္"
အိုက္ေထြးက မယံုႏိုင္စြာျဖင့္ ၾကမ္းခင္းေပၚက်သြားတဲ့ ဟန္းခ်ိဳင္းအပိုင္းအစကို စိတ္ထိခိုက္စြာ ဒူးေထာက္ေကာက္ယူလိုက္သည္...ၿပီးေတာ့ ဆိုင္ႏြန္းေရ႔ွမွာ ဒူးေထာက္လ်က္သားပင္..
"ဟတ္....တကယ္ေတာင္းပန္ပါတယ္...ငါက.ဟတ္ အလွပ်က္သြားမွာစိုးလို႔ ကားနဲ႔ လာႀကိဳတာပါ ေစတနာနဲ႔ပါ...ဒါမယ့္ ကားပ်က္မယ္ဆိုတာ ငါ ႀကိဳသိခဲ့ရင္ လာေခၚမွာ မဟုတ္ပါဘူးဟာ"
"လာမေျပာနဲ႔.....အိုက္ေထြး...နင္ဟာေလ အမွတ္ကို မရိွဘူး...ငါ့ေရ႔ွမွာ ဒူးမေထာက္နဲ႔လို႔ ဘယ္ႏွစ္ခါေျပာေနရမွာလဲ...နင္ ေယာက္်ားျဖစ္ၿပီး.နည္းနည္းေလာက္ေလးမ်ား သိကၡာ ထိန္းပါဦးလား"
"ငါ....ငါက...နင့္ကို အရမ္းခ်စ္လို႔ပါဟာ...ဟုတ္တယ္..ငါ နင့္ေရ႔ွမွာ နင္ စိတ္ေက်နပ္ေစဖို႔ ငါ ဒူးေထာက္ရံုတင္ မကဘူး...ဘာပဲလုပ္ရ လုပ္ရ ငါလုပ္ႏိုင္တယ္...နင္နဲ႔ပတ္သက္ရင္ ငါ့မွာ သိကၡာဆိုတာလဲ ထည့္မစဉ္းစားဘူး..ေက်းဇူးျပဳျပီး စိတ္ေကာက္ေျပပါေတာ့ဟာ...ေနာ္."
အဲ့ဒါေတြ မႀကိဳက္တာ....အိုက္ေထြးနဲ႔က ကိုးတန္းတည္းက တြဲလာတာ...သူက ေလာက္ကိုင္ကေန လားရိႈးမွာ အေဆာင္လာေနရင္းနဲ႔ စသိၾကတာေလ...အဲ့တည္းက စိတ္ဝင္စားေနတာ.. .အရာရာကို စိတ္တိုင္းမက်ျဖစ္ေလတိုင္း တစ္ေယာက္ေယာက္ကို စိတ္ေကာက္လိုက္ရမွ...ရစ္လိုက္ရမွ ေက်နပ္တဲ့ ဆိုင္ႏြန္းရဲ့ အႏြံအတာ ခံသူကေတာ့ အိုက္ေထြးပဲေပါ့...အိုက္ေထြးက ေလာက္ကိုင္မွာ အခ်မ္းသာဆံုး သူ႒ေးရဲ့ တစ္ဦးတည္းေသာ သားေလ....ေက်ာင္းေလးတက္တာေတာင္ ကားနဲ႔ ဘာနဲ႔....သူ႔သား.ေက်ာင္းတက္ဖို႔ကို အေဆာင္မထားပဲ လံုးခ်င္းအိမ္ ဝယ္ထားေပးေသးတာ...မာလီနဲ႔ ဘာနဲ႔...
အိုက္ေထြးက ခ်မ္းသာေပမယ့္ မာနေခါင္ထိတက္မေန..လူတိုင္းကို ေဖာ္ေဖာ္ေရႊေရႊဆက္ဆံသည္.. ရုပ္ကလဲ ေျဖာင့္ေတာ့ ခင္သူခ်စ္သူကလဲ မ်ားလွသည္...အဲ့ထဲမွာမွ ဆိုင္ႏြန္းရဲ့ခ်စ္သူ လာျဖစ္ေနေသးသည္... ဆိုင္ႏြန္း က ဆိုးသည္...ရစ္စရာမရိွႀကံဖန္ရစ္သည္....သူမေလး စိတ္ဆိုးစိတ္ေကာက္တိုင္း ေနမထိ ထိုင္မသာေတျြဖစ္....မေနႏိုင္မထိုင္ႏိုင္ေတျြဖစ္ကာ ေခ်ာ့ေမာ့ေနရသူက အိုက္ေထြး...ခုလဲ ဘာမဟုတ္တာကို အႀကီးအက်ယ္စိတိေကာက္ကာ တစ္ႏွစ္ျပည့္တုန္းက သူေပးထားတဲ့ ပလက္တီနမ္ ဟန္းခ်ိဳင္းကို ဆြဲျဖတ္လိုက္တာ...ျပတ္သြားတဲ့ ဟန္းခ်ိဳင္းႀကိဳးေလးကို ေကာက္ရင္း မ်က္ရည္ဝဲမိသည္.. ခါတိုင္းဆို စိတ္ေကာက္ေပမယ့္ အဲ့လို တစ္ခါမွ မလုပ္ဖူးဘူးေလ...
"ဟဲ့ ထေတာ့ေလ...ဟိုမွာ ဆရာမေတြ ဒီဖက္လာေနတယ္"
သူမ ေမးေငါ့ရာသို႔ ၾကည့္ေတာ့ ဟုတ္သည္...သူတို႔ေမဂ်ာက
ဆရာမေတြ ဒီဖက္ေလ်ွာက္လာေနၾကသည္...
"ဟင့္အင္း မထဘူး...ဟတ္ စိတ္ေကာက္ေျပမွ ထမယ္"
"အိုက္ေထြး ငါစိတ္တိုေအာင္ လုပ္ေနတာလား"
"မထဘူးေနာ္ ..ဟတ္ ...ေတာင္းပန္ပါတယ္ေနာ္...ေနာက္မျဖစ္ေစရဘူးကြာ...ကတိေပးတယ္ေနာ္.."
အိုက္ေထြးစကားကို မၾကားမိေတာ့...အၾကည့္က အခန္းထဲ ေရာက္ေတာ့မည္ျဖစ္ေသာ ဆရာမေတြရဲ့ေျခလွမ္းကိုသာ ၾကည့္ေနေတာ့သည္...အိုက္ေထြးနဲ႔သူမ ခ်စ္သူေတြဆိုတာ ဟိုး အထက္တန္းမွာတည္းက လူသိမ်ားၿပီးသား..ခုေက်ာင္းမွာလဲ မသိတဲ့သူက ခပ္ရွားရွားရယ္...ခုလို ဒူးေထာက္ေတာင္းပန္ေနတာ ဆရာမေတျြမင္ရင္ ေတာ့. သူမကို တစ္မ်ိဳး ျမင္ေနဦးမွာပင္..ထို႔ေၾကာင့္ ဆတ္ခနဲ ထရပ္ကာ
"ဟဲ့ ထေတာ့"
"ဟတ္....ငါ ေျပာၿပီးသားေနာ္.ဒါဆို.စိတ္ေကာက္ေျပၿပီလား"
"အင္ အင္း...ေျပၿပီ ထ.ထ "
Hand chain ကို ျပန္တပ္ေပးရန္ လက္ဆန္႔ေပးလိုက္ေတာ့ အိုက္ေထြးက သူမလက္ကို အသာယာ ကိုင္ရင္း
'မတပ္ေပးေတာ့ဘူး"
"ဘာလို႔လဲ"
"ျပတ္ေနၿပီေလ...ေနာက္မွပဲ အသစ္ထပ္ေပးမယ္..ေနာ္.."
"မေပးနဲ႔ အသစ္မလိုခ်င္ဘူး"
"မေကာင္းေတာ့ဘူးေလ..ကြား.."
စိတ္လိုက္မာန္ပါ ေအာ္ပစ္ခ်င္ေသာ္လဲ အခန္းထဲ ဆရာမေရာက္လာေတာ့ ေဒါသကို ၿမိဳခ် ၿပီး အေျပးအလႊား ၿပံဳးျပလိုက္ရေလသည္..
"တီခ်ယ္ စားၿပီးၿပီလား"
"ၿပီးၿပီ သမီး တို႔ေကာ"
"ေအးလွရီတို႔ သြားယူခဲ့တာ ေပၚမလာေသးဘူး"
-ဘာျဖစ္ေနတာလဲ....ရန္ျဖစ္ျပန္ၿပီလား"
ၾကည့္စမ္း..အိုက္ေထြးက ငိုထားလို႔ မ်က္ႏွာေတြနီေနတာပဲ...တီခ်ယ္ေတြမသိပဲ ေနမလား.....သူမက ရွက္သြားသလိုနဲ႔ ေနာက္ကေန အိုက္ေထြးကို လိမ္ဆြဲလိုက္ေသးသည္..
"ဟုတ္ပါဘူး တီခ်ယ္ရ...သူ႔လက္က ဟန္းခ်ိဳင္း ျပတ္က်သြားလို႔ေလ..."
လက္ထဲက ဟန္းခ်ိဳင္းကို.ေျမႇာက္ျပရင္းေျပာလိုက္ေတာ့မွ အဆင္ေျပသြားသည္...တီခ်ယ္က သူ႔အေဖာ္ဆရာမ ႏွစ္ေယာက္ကို တစ္ခုခုေျပာၿပီး ဆိုင္ႏြန္းတို႔ဖက္ ျပန္လွည့္လာျပန္သည္..
"ဆိုင္ႏြန္း Queen မေလ်ွာက္ဘူးလား"
"မေလ်ွာက္ဘူးတီခ်ယ္.."
"သား...အိုက္ေထြး ပါတယ္မလား စာရင္းေပးထားတယ္ဆို'
အိုက္ေထြးက ဆိုငိႏြန္းကို တခ်က္မဝံ့မရဲ ၾကည့္ၿပီး
"ဟုတ္ကဲ့"
"ဆိုင္ႏြန္း...ဘာလို႔မေလ်ွာက္တာလဲ သူမ်ားေျပာသလိုပဲလား"
တီခ်ယ္ေျပာတဲ့ သူမ်ားေျပာသလို ဆိုတာေၾကာင့္ သူမ ၿပံဳးလိုက္မိသည္..အမွန္ဆို ၿပံဳးတယ္ဆိုတာထက္ ပိုတဲ့ စိတ္ေပါက္ေပါက္နဲ႔ ဟား ပစ္ခ်င္တာရယ္...တီခ်ယ္ေနရာမွာသာ အျခားေက်ာင္းသားေက်ာင္းသူတစ္ေယာက္ေယာက္သာဆို ဖ်စ္ၫွစ္ၿပီးဟားမွာ အမွန္....ခုေတာ့ စိတ္ထိန္းၿပီး မနည္း ဘရိတ္အုပ္ထားရကာ ဘာမွမသိတဲ့ ကေလးသူငယ္ မ်က္ႏွာမ်ိဳးျဖင့္
"သူမ်ား ဘာေတြေျပာၾကလို႔လဲ တီခ်ယ္"
တီခ်ယ့္ကိုလဲ ေပၚတင္ ၾကပ္ဦးမလား ဆိုၿပီး အိုက္ေထြး ဆိုင္ႏြန္းေဘးရပ္ၿပီး ၾကက္သီးေတြ ထေနေလၿပီ..တီခ်ယ္ကလဲ
အလိုက္မသိစြာ
"ဆိုင္ႏြန္းကေျပာတယ္တဲ့
သူသာ ဝင္ၿပိဳင္ရင္ Queen အသစ္ဆိုတာ ရိွလာေတာ့မွာ မဟုတ္ဖူးတဲ့"
"ဟား.."
စိတ္လြတ္စြာ ရယ္သံထြက္သြားေသးသည္.
"မဟုတ္လို႔လား တီခ်ယ္"
"အဲ့ဒါေတာ့ ဟုတ္တယ္ သမီးက သံုးႏွစ္ဆက္တိုက္ တႈင္းရင္းသားေပါင္းစံုမွာ တစ္ေက်ာင္းလံုးရဲ့ ကြင္း အျဖစ္ရပ္တည္ေနခဲ့တာ...ဒါေပမယ့္ ဒီႏွစ္မေလ်ွာက္ေတာ့ တစ္မ်ိဳးႀကီးပဲ..အားလံုးကလဲ သမီးကို မဲေပးမွာ အမွန္"
"အဲ့ဒါေျပာတာေပါ့ သမီး ကြင္းမျဖစ္ခ်င္ေတာ့ဘူး"
"ဘာလို႔လဲ"
"ၿပိဳင္ဆိုင္ၿပီး မွ ရလာမယ့္ ေအာင္ျမင္မႈထက္ မ်က္ႏွာလိုက္ခံရလို႔ ေပးတဲ့ ေအာင္ျမင္မႈမ်ိဳးမလိုခ်င္ေတာ့ဘူး...ခု သမီး ဖိုင္နယ္ တက္ေနၿပီေလ..လူႀကီးဆန္လာၿပီ..အငယ္ေတြကို ဦးစားေပးေတာ့မယ္..."
"မ်က္ႏွာလိုက္တာ မဟုတ္ဘူးသမီး အျမင္မွားေနၿပီ လူတိုင္းက သမီးကို ခ်စ္ၾကတယ္ေလ...ထားပါေတာ့...ေျပာခ်င္တာက သမီးမွာ ပင္ကိုယ္အရည္အခ်င္းရိွလို႔ ေအာင္ျမင္တာ ပါ..သမီး Tit tok မွာေတာင္ အမည္ေက်ာ္ျဖစ္ေနေသးတာပဲ...ဘယ္သူမွမသိဘူး..သမီးကို ခ်စ္ၾကတယ္ေလ.."
"ဟုတ္ကဲ့ သမီးနားလည္ၿပီ တီခ်ယ္ ညေနမွ ပဲ တက္လာေတာ့မယ္..ခု ဗိုက္ဆာေနလို႔ ကန္တင္း သြားဦးမယ္ တစ္ခုခု လိုက္စားပါဦးလား"
"ေက်းဇူးပဲ မစားေတာ့ဘူး..."
"ဒါဆို သြားၿပီ "
ဖ်တ္ခနဲ အိတ္ ကို ဆြဲယူၿပီး အခန္းထဲမွ ထြက္သြားေတာ့ အိုက္ေထြးလဲ ေနာက္မွ လိုက္ေျပးရေတာ့သည္ ....က်န္ေသာ တီခ်ယ္က
"အဲ့ႏွစ္ေယာက္ အရမ္းလိုက္တယ္ေနာ္"
"ဟုတ္တယ္ ဆိုင္ႏြန္းက မဟုတ္မခံေနာ္ ေဒါသႀကီးမယ့္ပံုပဲ"
'အင္း...ေကာင္ေလးပဲ ေခ်ာ့ေနရတာမ်ားတယ္"
"သံုးႏွစ္ဆက္တိုက္ ကြင္း ျဖစ္ခဲ့တာ ဒီႏွစ္မွ ဘာစိတ္ကူးေပါက္တာလဲ သူ႔ေကာင္ေလးနဲ႔ အတူ ၿပိဳင္တာမဟုတ္ဘူး"
"တစ္ခုခုေပါ့ဟာ"
"ဓာတု က ကေလးမလဲ ဒီႏွစ္ေတာ္ေတာ္ေက်ာ္တယ္ေနာ္ ဆိုင္ႏြန္းမပါရင္ သူပဲ ရလိမ့္မယ္"
"First year ကမလား...ေနာင္ခ်ိဳက ထင္တယ္ အဲ့ ကေလးမလဲ မႈံေနေအာင္လွတာေနာ္ ဓႏုမေလးပဲ😂😂😂"
"ဟုတ္တယ္ ...ဆိုင္ႏြန္းကေတာ့ ေရွးက မင္းသမီးေတြလိုေပါ့ အၾကမ္းလဲခံတယ္ အၾကည့္လဲခံတယ္ အိေႁႏၵရွင္ ေလးလို လွတာ ဆိုင္ႏြန္းက စြာတယ္ အေပါင္းအသင္းဆန္႔တယ္..အာ့ေၾကာင့္ ေနရာတကာမွာ ခင္သမားလဲ သိပ္မ်ားတာ...မႈံခ်ယ္ရီဦး ေလးကေတာ့ ထိရက္ ကိုင္ရက္စရာကို မရိွတာ မႈံေနေအါင္လွတာပဲ"
"ဓႏုဆိုတဲ့ အဓိပၸါယ္ ကိုက အသားဝင္းဝါစိုျပည္သူတဲ့....ဆိုင္ႏြန္းက အသားျဖဴ ျဖဴ ေလးနဲ႔လွ သလို မႈံခ်ယ္ရီဦးက အသားဝင္းဝင္းေလးနဲ႔ လွ....ခုႏွစ္က ေက်ာင္းမွာ ကြင္း အၿပိဳင္ထြက္လာတာ ဆိုင္ႏြန္းသာ ဝင္ၿပိဳင္ရင္ ပြဲႀကီးပြဲေကာင္းပဲ ..ႏွစ္သစ္ေလးပဲ ရမလား..ႏွစ္ေဟာင္းကပဲ ရမလား...ကေလးေတြ ဘယ္သူ႔ကို မဲေပးၾကမလဲဆိုတာ စိတ္ဝင္စားရင္ခုန္ဖို႔ေကာင္းတာ..ဒါေပမယ့္ King ကေတာ့ ခါတိုင္းလိုပဲ ၿပိဳင္ဘက္ကင္း အိုက္ေထြးပဲ ရမွာပါ"
တီခ်ယ္ေတြသာ ဆိုတာ ....ေက်ာင္းသားေက်ာင္းသူေတြ အေၾကာင္း ေျပာေနပံုမ်ား အႀကိတ္အနယ္....
ဟုတ္လဲ ဟုတ္သည္ေလ.. ဒီတကၠသိုလ္တစ္ခုလံုးမွာ ပထမႏွစ္တည္းက ရုပ္ေခ်ာတာေကာ စြာတာေကာ ခင္တတ္တာေကာ ပြင့္လင္းတာေကာ ၿပီးေတာ့ အိုက္ေထြးဆိုတဲ့ေကာင္ေလးနဲ႔ အတြဲညီညီ လူမႈကြန္ယက္ေပၚကေန လူသိမ်ားတာေကာ ခ်စ္စရာ့ဟန္ပန္ျဖင့္ တစ္ေယာက္တည္း ျဖစ္ေစ..အဖြဲ႔လိုက္ျဖစ္ေစ
..Online ေပၚ အမည္ေက်ာ္လာတဲ့ Tit Tok player အေနနဲ႔ အေတာ္မ်ားမ်ား ပရိတ္သတ္ ရွ္ိၿပီးသား..
စိုင္းအိုက္ေထြး နဲ႔ နန္းဆိုင္ႏြန္းဆို မသိသူ ခပ္ရွားရွား.... Anniversary တိုင္းမွာ ဆင္တူ.ဝတ္စံုေလးေတြ ဝတ္ၿပီး Ro ျပတတ္ေနက်မို႔ သူတို႔အတြဲဆို ခ်စ္ၾကၿပီးသား..
သူတို႔ကို ခ်စ္သမား.ခင္သမားမ်ားေတာ့ ဘာၿပိဳင္ၿပိဳင္ သူတို႔ကိုပဲ အားလံုးက မဲေပးေနၾကတာေလ..အားကစားမွာဆိုလဲ အိုက္ေထြးပါတဲ့အသင္းက အၿမဲ အားေပးသူမ်ားၿပီး အျပတ္အသတ္ ႏိုင္စၿမဲပင္..ခုလဲ King ကေတာ့ အိုက္ေထြး Queen ဆို ယခုမွ first year chemistry က မႈံခ်ယ္ရီဦး ဒါေတာ့ အေသအခ်ာကို ျဖစ္ေနပါၿပီ...
.
မီးေရာင္စံုမ်ားၾကားထဲက ေမာင္မယ္ အႏုအရြ အလွအပကို ၾကည့္ရင္း ဆိုင္ႏြန္းတစ္ေယာက္ လက္ထဲမွ ဇီးထုတ္ေတြကို တြင္တြင္စားေသာက္ေနသည္...
"ဆိုင္ႏြန္း "
"အမ္း ေျပာ"
ထူးသံကိုက ပလုတ္ပေလာင္းအသံနဲ႔...
"နင္ ဘယ္သူ႔ကို မဲေပးလဲ"
"ျမန္မာက စိုးမိုးေက်ာ္ ရယ္ ဓာတုက မႈံခ်ယ္ရီဦး ရယ္"
"ဟယ္.နင္ အိုက္ေထြးကို မေပးဘူးလား"
"မေပးပါဘူး ငါ အိုက္ေထြးကို မွ မရေစခ်င္တာ"
"ဘာလို႔တုန္း"
"အျမင္ကပ္လို႔"
"ဘာလဲ မႈံခ်ယ္ရီဦး နဲ႔ တြဲေလ်ွာက္ရမွာကို မျမင္ခ်င္လို႔ လား..စိတ္ခ်ေနေတာ့ သူပဲရမွာ စိုးမိုးေလာက္ေတာ့ အမႈန္ေလးပါကြာ"
"နင္က ငါ အိုက္ေထြးကို သဝန္တိုမယ္ထင္ေနတာလား"
"မဟုတ္လို႔လား ညာမယ္မႀကံနဲ႔"
"အထင္ေတာ္ လြဲရက္ပေလေတာ္....အဲ့ အိုက္ေထြးကို သာ သဝန္တိုေနရင္ ငါ ကိုယ္တိုင္ ၿပိဳင္ေနမွာေပါ့"
"ဒါဆို ဘာေၾကာင့္လဲ"
"ငါေလ...အင္း ..ငါေျပာရင္ နင္ယံုပါ့မလား"
တီးလံုးသံေတြ ၾကားမွာ တစ္ေယာက္အသံတစ္ေယာက္ၾကားရဖို႔မလြယ္...ေအာ္ေျပာေနရသည္...အေရးထဲ စကားေျပာေနတာေတာင္ စားေနတာမပ်က္...ဗလံုးပေထြးနဲ႔ ေျပာတဲ့ ဆိုင္ႏြန္းစကားကို မနည္း နားစိုက္ေထာင္ေနရသည္...
စတိတ္စင္ေပၚမွာလဲ ဆူသံ...စင္ေအာက္က လူေတြ ေအာ္သံနဲ႔ ပြက္ေလာရိုက္ေနသည္...
"ဘာေျပာမလို႔လဲ ေျပာေလ"
"ငါ အိုက္ေထြးကို မႀကိဳက္ခ်င္ေတာ့ဘူး"
ေဟးးး
အသံက တစ္ခဲနဲ အၿပိဳင္ေအာ္လိုက္ေတာ့ ဆိုင္ႏြန္းေျပာတာ မၾကားလိုက္...
"ဘာလဲ ဆိုင္ႏြန္း"
ဒီတစ္ခါက် ခုဏကလို ျဖစ္မည္စိုး၍ ပါးစပ္ထဲက အစား အရင္မ်ိဳခ်လိုက္ၿပီးမွ တမင္အသံကိုျမႇင့္ကာ
"ငါ အိုက္ေထြးကို မႀကိဳက္ခ်င္ေတာ့ဘူး "
"ဟာ"
ေျပာၿပီးကာမွ သူမ လန္႔သြားရသည္...ေဘးနားက နန္းမိုခမ္းရယ္ ၿပီးေတာ့ေရ႔ွကေကာ ေနာက္ကေကာ လူေတြအကုန္လံုးအၾကည့္က သူမထံသို႔ ဆိုက္ဆိုက္ၿမိဳက္ၿမိဳက္ က်ေရာက္လာသည္....အဘယ္ေၾကာင့္ဆိုေသာ္....သူမက အသံျမႇင့္ေအာ္ေျပာလိုက္ခ်ိန္မွာ အတီးကလဲ တိခနဲ ရပ္သြားေတာ့ သူမအသံခ်ည္းပဲ က်ယ္ေလာင္သြားရျခင္းျဖစ္သည္....သူမ ထိတ္လန္႔စြာ စင္ေပၚၾကည့္လိုက္ေတာ့ အိုက္ေထြးရယ္...သူမဆီကို ေၾကာင္ၾကည့္ေနေလေတာ့သည္....သူမ....သူမ...သူမ...လူၾကားထဲအတင္းတိုးကာ အျပင္ ထြက္လာခဲ့လိုက္ေတာ့သည္.....
.
.
.
Zawgyi