.
MDY က ျပန္လာၿပီးတဲ့ ေနာက္ပိုင္း သဲ နဲ႔ မ တို႔ႏွစ္ေယာက္ ဇာတ္လမ္းကား.....
Online.. ..
"မ ဘာလုပ္ေနလဲ"
"ခုဏေလးတင္ ဆိုက္က ျပန္ေရာက္... ခု နားေနတာ.ေမာလို႔"
"အာဘြား မ အေမာေျပေစ"
"ဟဟ"
"ဘာလဲ မ ေလွာင္တာလား"
"မဟူတ္ပါဘူး သေဘာက်လို႔ပါေနာ္"
"ဟုတ္ပါၿပီ ဖုန္းေျပာခ်င္တယ္ မ"
"ေျပာေလ မ ေခၚရမလား"
"စတာ မ ရဲ့ သဲ အခု အျပင္မွာ သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႔"
"ဪ....ဘာလုပ္ေနတာလဲ"
"ရန္ပံုေငြ ရွာ ထြက္"
"ဘာတြက္လဲ သဲ"
"သဲတို႔ ဖက္က ဘုန္းေက်ာင္း ျပင္တာေလ အာ့ အလႉခံထြက္ေပးတာ အိုးစည္ဝိုင္းနဲ႔"
"သဲ က တယ္ေပါ့"
"အင္းေပါ့ ဒါနဲ႔ မ"
"ရွင့္"
"သဲ ဆီ ဘယ္ေတာ့လာမွာလဲ"
"ေနာက္ရက္"
",ေနာက္ရက္ေတြ မ်ားေနၿပီ"
"အစကနဲ႔ စာရင္ နီးလာၿပီေလ"
"မ သဲ ကားေပၚကေန ဆင္းေတာ့မွာမို႔"
"ဪ...အင္း ဂရုစိုက္ သဲ"
"ဟုတ္ ခ်စ္တယ္ မ"
.....
Phone.....
"ဟလို မ အိပ္ၿပီလား"
"မအိပ္ေသးဘူး စာရင္းလုပ္ေနတာ"
"သဲ စာက်က္ေနတယ္ မ ပံုေပးဦး"
"မ ရုပ္က ဂါေနတာ သဲ"
"ဂါ ဂါ သဲ က ခ်စ္တဲ့မ်က္စိနဲ႔ ၾကည့္ရင္ လွၿပီးသား ေနာ္ မ"
"အင္းပါ လိုင္းဖြင့္တဲ့ အခါ ပို႔ေပးမယ္ေနာ္ မ စာရင္းမၿပီးေသးလို႔"
"မရဘူး ခု"
"ခဏေလးေနာ္""
"မရဘူးဆို ခုဆို.ခုပဲ"
"အင္းပါ သဲရယ္"
"သဲ လိုင္းဖြင့္ထားၿပီေနာ္"
..
"အား.....မ က အိမ္ေနရင္းေတာင္ ဘယ္လိုလွမွန္းမသိဘူး သဲ အရမ္းခ်စ္တာပဲ အာဘြား"
.....
Online
"ဟင္ သဲ ဒီခ်ိန္ စာသင္ခ်ိန္ေလ"
"မ လဲ ဆိုက္.ထဲေရာက္ေနတဲ့ အခ်ိန္ေလ ဘာလဲ မ က သဲ နဲ႔ မဆံုေအာင္ တမင္ တက္တာလား"
"မဟုတ္ပါဘူးေနာ္. ..ရံုးကို လူစာရင္း လိုင္းကေန ပံုရိုက္ပို႔ေပးေနတာမို႔ ခဏတက္လာတာ သဲက စာမသင္ပဲ ဘာလုပ္"
"မ ကို လြမ္းလို႔ေပါ့"
"ကေလးစုတ္ မ ဆင္းေတာ့မယ္"
"ဟာ မ"
"အယ္ ဘာတုန္း"
"မရဘူး ျပန္ထူး"
"ဘာကိုလဲ"
"မ"
"ရွင့္"
"ရမ္း ရမ္းခ်စ္တယ္ ရမ္း ရမ္းလြမ္းတယ္ မ ေက်ာင္းပိတ္ရင္ မ ဆီ လာဦးမယ္"
"လာပါ သဲရယ္ မ ဆင္းရေတာ့မယ္ေနာ္ ဘိုင္"
"မေျပာမဆို အဲေလ...တန္းဆင္းတယ္ကြာ
္ ၾကည့္...မေခၚဘူးကြာ"
တစ္ေယာက္ထဲ ေဒါသေတြထြက္ ႀကိတ္မႏိုင္ ခဲမရ က်န္ခဲ့ရသူက အၿမဲလိုလို ဆိုင္ႏြန္း ခ်ည္းပင္...
ႏွင္းႏွင္းေဝကေတာ့ သိတဲ့အတိုင္း ခဏ အား ခဏတက္ေတာင္ သူ႔အလုပ္ကိစၥနဲ႔ သူမို႔လို႔ ေပၚလိုက္ေပ်ာက္လိုက္....သူမ ခ်စ္တဲ့ သဲ နဲ႔လဲ စကားေျပာဖို႔ စာပို႔ဖို႔ အခ်ိန္က ေပးႏိုင္တယ္ သိပ္မရိွတာရယ္.....ည ဆိုလဲ အလုပ္နဲ႔ ေန့ဆိုလဲ မအားလပ္ရနဲ႔....
"သဲ ဖုန္းမကိုင္ဘူး ဘာေတြ လုပ္ေနတာလဲ"
Seen ျပၿပီး ျပန္စာ ေပၚမလာ....
ဆက္တိုက္ဖုန္းေခၚရမယ့္ စိတ္ေပၚလာေပမယ့္ မအားလို႔လား...လူၾကားထဲ ေရာက္ေနလို႔မ်ားလား....ဘာလား...ညာလား...ေပါင္းမ်ားစြာနဲ႔ မေခၚျဖစ္ေသး...
ဆယ္မိနစ္ျခားတစ္ႀကိမ္ေခၚသည္...
မကိုင္...
ကိုင္သာမကိုင္...လိုင္းေပၚေတာ့ ရိွေနသည္ေလ...
ခ်က္ခ်င္း သူမ ၾကည့္ေနတုန္း သဲရဲ့ My Day မွာ Angry ပံုေတြအမ်ားႀကီးနဲ႔ တင္လာသည္...ဘာမွေတာ့ မေရးထား...
သူမ ကို စိတ္ဆိုးေနတာ လား မသိ...
သို႔ေသာ္ စိတ္ဆိုးရေအာင္ သူမ ဘာမွ မလုပ္ထားဘူးေလ...
စာပို႔ရျပန္သည္...
"သဲ မအားလို႔လား မ ေခၚတာ မကိုင္ဘူးေကာ အျပင္မွာလား"
Seen သာ ျပသြားျပန္သည္...
ကိုယ့္မွာျဖင့္ စာရင္းျမန္ျမန္လုပ္ၿပီးတာနဲ႔ သတိရလို႔ ဆက္လိုတဲ့ဟာကို ဖုန္းလဲ မကိုင္....စာျမင္ရက္နဲ႔ စာလဲ မျပန္.....လာ မန္႔သမ်ွ Comment ေတြကို ျပန္ေနလိုက္တာလဲ ပလူပ်ံလို႔.....
"သဲ မ ထပ္ေခၚမယ္ေနာ္ သဲ ဘာျဖစ္ေနတာလဲဟင္ မ ေပၚ ဘာမ်ားမေက်နပ္ ျဖစ္ေနတာလဲ"
"........."
ဖုန္းထပ္ေခၚေတာ့ ကိုင္ေတာ့ ကိုင္ပါသည္...
"ဟလို သဲ ၾကားလား "
"......"
မေျဖပါ....ၾကားမွ ၾကားရဲ့လားမသိ...ထို႔ေၾကာင့္...
"သဲ မ အသံၾကားလား"
တိတ္ဆိတ္ေနျပန္သည္....
သူမ ဘယ္လိုမွ ေနလို႔ မရေတာ့....တစ္ေန့တေန့ သဲ အစံ မၾကားရရင္ သဲဆီက စာတစ္ေၾကာင္းေလးမွ မရရင္ လံုးဝကို မေနႏိုင္ေတာ့....သဲ သာ သူမရဲ့ ေနထိုင္မႈအတြက္ အဓိက အစိတ္အပိုင္းတစ္ခုခုလိုလို ျဖစ္လာေနၿပီေလ...
သဲ ကို ခ်စ္သည္...သို႔ေသာ္လဲ....သို႔ေသာ္လဲ ေပါ့ေလ...
"ဟလို သဲ မ ကို စကားမေျပာခ်င္ဘူးလား....မအားလို႔လားဟင္...ဒါဆို မ မေခၚေတာ့ပါဘူးေနာ္ ေဆာရီး မ အလိုက္မသိပဲ ျဖစ္သြားတယ္ မ က သဲ မ်ား ဘာျဖစ္ေနတာလဲလို႔ စိတ္ပူ သြားလို႔ပါကြယ္ သဲ မႀကိဳက္ရင္ မေခၚတာ့ဘူးေနာ္ ၿပီးေတာ့ေလ...."
ဟမ္း....ေျပာရင္းနဲ႔ ငိုသံက ပါလာေနၿပီ.....
တဖက္က ေကာက္ေတးမေလး ဆိုင္ႏြန္းမ မေနႏိုင္ေတာ့ေခ်...
"မ လူဆိုး အလိုက္ကန္းဆိုးလဲ မသိသူႀကီး"
"အမ္....သဲ မကို ဘာလို႔ အဲ့လိုေျပာတာ လဲ"
"ေျပာရမယ္ ေျပာရမွာေပါ့"
"ဟင္"
"မ"
"ရွင့္"
"မ ကို သဲ စိတ္ဆိုးေနတာေလ"
"အမ္....မ ဘာလုပ္မိလို႔လဲ "
"ဘာ....ဘာလုပ္မိလို႔လဲ ဟုတ္လား. .... မ ရယ္ စိတ္ဆိုးေနတဲ့ သဲေတာင္ ဘယ္လို စိတ္ဆိုးရမယ္မွန္းကိုမသိေတာ့ဘူး"
"ေျပာျပေလ သဲ ေျပာမွ သိမွာေပါ့ အရင္က လဲ သဲ စိတ္ဆိုးရင္ မ ေခ်ာ့ေနက်ပဲကို"
"အေျဖရွာပါလား ကိုယိ့ဟာကို"
"မ မသိဘူးေလ....မ ထင္တာ သဲ စိတ္ဆိုးေအာင္ မ ဘာမွမလုပ္ထားဘူးထင္တာပဲ သဲ ေျပာေပါ့"
"ဟြန္း....စိတ္ဆိုးတယ္ ဆိုတာ လဲ မသိဘူး...
စိတ္ဆိုးေနတာပါ ေျပာတာေတာင္ ဘာစိတ္ဆိုးေနမွန္းလဲ မသိဘူး ...ေလပါတယ္ မရယ္"
"သဲ ေျပာျပေလ သဲ ေျပာျပမွ မသိမွာ ေပါ့လို႔ ေနာ္ သဲ ကေလး"
"အင္း ေျပာမယ္ "
"ေျပာေစ"
"ေန့ခင္းက မ ကို Tag တြဲတဲ့ ေကာင္က ဘယ္သူလဲ"
"ဟင္ ဘယ္ဟာလဲ"
"မ အေကာင့္မွာေလ...သူ႔ပံုနဲ႔ အရမ္းခ်စ္တယ္ ဆိုၿပီး မ ကို tag တြဲထားတာ"
"ဪ...အဲ့ဒါ မ ရဲ့ သူငယ္ခ်င္း ေဇယ်ာပါ"
"ဘယ္လို သူငယ္ခ်င္းလဲ"
"သူငယ္တန္းတည္းက ခုထိေပါ့ မ တစ္ေယာက္တည္းကို တြဲထားတာ မဟုတ္ပါဘူး သဲရဲ့ အျခားသူေတြလဲ ပါတယ္ အရမ္းခ်စ္တယ္ဆိုတာ သူ႔ရဲ့ လက္မွာ ကိုင္ထားတဲ့ တံဆိပ္ျပားေလးကို ေျပာတာေလ""
"မသိဘူးေလ မ ကို ေျပာတာလားလို႔"
"အဲ့ဒါနဲ႔ စိတ္ေကာက္တယ္ေပါ့"
"အင္းေပါ့ "
"မ သူငယ္ခ်င္းပါ သဲရယ္ မ က ဘာမ်ားလဲ လို႔ လန္႔သြားတာပဲ"
"ဘာလို႔လန္႔တာလဲ"
"သဲ စိတ္ဆိုးမွာေၾကာက္လို႔ေလ"
"ဘာျဖစ္လဲ ေခ်ာ့ေပါ့ သဲ စိတ္ဆိုးလဲ"
"မ မွ မေနတတ္တာ ေနာက္ဆို ဘာတြက္ စိတ္ဆိုးတယ္ ဆိုတာ ေျပာေနာ္ စိတ္ဆိုးေနတယ္ဆိုလဲ အသိေပး အဲ့လိုမွ မ ေခ်ာ့လို႔ရမွာ "
"မေျပာပါဘူး စိတ္ဆိုးေနရင္ ဘာမွမေျပာခ်င္တာ"
"ခဏက မ ေတာင္ ငိုခ်င္သြားတာ"
"ဘာလို႔တုန္း"
"သဲမွ ျပန္မေျပာတာ"
"ဘာျဖစ္လို႔လဲ သဲက မ တြက္အေရးပါတဲ့ လူမို႔လို႔လား"
"အင္း"
"ဘာရယ္ မ ဒါဆို မ သဲကို ခ်စ္ေနၿပီလားဟင္"
"ဂြတ္ည သဲ မ အိပ္ခ်င္ၿပီ အိပ္ေတာ့ေနာ္ ဘိုင္"