.
.
...Wow.....သိန္းနီ အဝင္ဝတင္ပဲ သူမ ရင္ခုန္သံ ေတြ ရပ္ဆိုင္းသြားေတာ့မလိုပင္....သိန္းနီၿမိဳ႔. ဆိုင္းဘုတ္နားေလးတင္ပင္...ၾကာကန္အက်ယ္ႀကီးက ႀကိဳဆိုလ်က္....
"ကိုကို ကားခဏရပ္ေပး"
အလန္႔တၾကား သူမေအာ္သံေၾကာင့္ ကိုကိုက သစ္ပင္ရိပ္ေအာက္တြင္ ကားရပ္ေပးလိုက္သည္....သူမက ခါးပတ္ကို အျမန္ျဖဳတ္ၿပီး ဆင္းေျပးသြားသည္...ကန္ေဘာင္ေပၚတက္၍ ေလကလဲ တစ္ျဖဴ းျဖဴ း ေဆာ္ေသြးတိုက္ခတ္လ်က္....ပံုရိုက္ခ်င္ေပမယ့္ ေနပူေနေတာ့ ပံုထြက္ေကာင္းမည္ မဟုတ္....ထို႔ေၾကာင့္ ျပန္ဆင္းလာလိုက္သည္....ကိုကိုႏွင့္တကြ က်န္သူမ်ားကေတာ့ သူမ ခဏဆင္းတုန္း ေျပာေနလိုက္ၾကတဲ့ စကားေတြ....ခဏတာ လြတ္လပ္ေရးရသလား ေအာ
က္ေမ့ရသည္....
ကားဆီသို႔ ျပန္ေလ်ွာက္လာေတာ့..ၿငိမ္သက္သြားျပန္သည္. ...ကားေပၚတက္ေတာ့ ကိုကိုက..
"ေနာင့္...ကိုကိုတို႔ ပြဲရံုကို ခဏသြားမယ္...ေနာင့္..လိုက္မလား...P:Ohm ဆီမွာ က်န္ခဲ့မလား"
"ပြဲရံုမွာ ၾကာမွာလား "
"မၾကာဘူး...ပိုက္ဆံစစ္ၿပီး ရွင္းစရာရိွတာ ရွင္းၿပီး ျပန္လာမွာ..."
"P: Ohm ဆီ မွာ ေနခဲ့ရေအာင္ အားပါ့မလား"
"အားတယ္ေလ..ဒီေန့တနဂၤေနြေလ"
"ဟုတ္...ပ်င္းေနမွာ..ကိုကို ျမန္ျမန္လာေနာ္"
"စိတ္ခ်မပ်င္းေစရဘူး...P:Ohm တို႔ အိမ္အေပၚဖက္မွာ ေစာ္ဘြား ကုန္း ရိွတယ္..အဲ့မွာ ဆယ္ဖီ ဆြဲလို႔ ေကာင္းမွေကာင္း"
"အိုေခ...အဲ့မွာ က်န္မယ္."
"အင္း"
သိန္းနီၿမိဳ႔ထဲ ေရာက္လာတာနဲ႔ ဘယ္ဖက္က ေရ႔ွေနာက္ေတာင္ေျမာက္လဲမသိေတာ့...ကိုကိုက လမ္းႀကိဳလမ္းၾကားကေနေမာင္းေနေတာ့ သူမ မွတ္မိဖို႔ဆိုတာ ေဝလာေဝးေပါ့.. ..အဝါေရာင္ တစ္ထပ္တိုက္အိမ္အပုေလး ေရ႔ွမွာ လမ္းက က်ဉ္းက်ဉ္းေလးဆိုေတာ့ လမ္းေပၚမွာပင္ ပိတ္ရပ္လိုက္ရသည္...ထိုစဉ္ အိမ္ထဲမွ P: Ohm အိမ္ေနရင္း အဝတ္အစားနဲ႔ ထြက္လာသည္...ကိုကိုနဲ႔အတူ သူမ ေအာက္ဆင္းလိုက္သည္...
"ဟယ္...ေနာင့္ ပါ ..ပါလာတာလား"
သူမ သြားၿဖီးျပလိုက္သည္..ကိုကိုက
"Ohm ေရ...ေနာင့္ကို ခဏ ထားခဲ့မယ္..ကိုယ္တို႔ ပြဲရံုသြားမလို႔"
"ရပါတယ္...."
"ေနာင့္ကို မပ်င္းရေအာင္....ဆယ္ဖီေတြ ဘာေတြ ဆြဲဖို႔ ဟိုဖက္က ကုန္းဆီ လိုက္ျပလိုက္ဦး"
"စိတ္ခ်...လံုးဝမပ်င္းေစရဘူး...ျမန္ျမန္ျပန္လာေခၚေနာ္...ေနအရမ္းပ်င္းသြားရင္ ေရတံခြန္ေတာင္ တက္တဲ့အခါ ပင္ပန္းလိမ့္မယ္"
"အင္းပါ...ေနာင့္..ဒါဆို ကိုကိုတို႔သြားၿပီ"
"ဟုတ္..ျမန္ျမန္လုပ္ခဲ့ေနာ္"
ကိုကို ကားေပၚတက္ လက္ျပၿပီး သူမတို႔ေရ႔ွမွ ေပ်ာက္ကြယ္သြားသည္ထိ ရပ္ေငးေနလိုက္သည္...သူမ သိန္းနီတစ္ခါမွမေရာက္ဖူး...ခု မေတာ္ရေသးတဲ့ ေယာင္းမနဲ႔ေတာ့ ရင္းႏွီးတာ ၾကာေပမယ့္ သူ႔အိမ္ကို ခုမွေရာက္ဖူးတာမို႔ စိမ္းေနသည္ေတာ့အမွန္... P: Ohm က သူမလက္ကို လာတြဲၿပီး
'လာ ...အိမ္ထဲမွာ နားဦး ခရီးပန္းလာတယ္မလား"
"ဟုတ္...ဟိုေလ..အန္တီတို႔ေကာ"
"ေမေမတို႔ မရိွဘူး...မန္းေလးသြားတယ္"
"ဟင္...p: ohm တစ္ေယာက္ထည္းလား "
"ညဆို ဟိုဖက္အိမ္က အဖြားလာအိပ္တယ္ေလ"
"ဪ..."
P: Ohm က အေအးလား ေကာ္ဖီလား သြားလုပ္ေနသျဖင့္ သူမတေယာက္ထဲ ဧည့္ခန္းတြင္ က်န္ခဲ့သည္....သူ႔တစ္ေယာက္တည္းရိွေနတာကို....ကိုကိုက ႀကိဳသိေနတာလား...ဒါေၾကာင့္ သူမကို မေခၚခ်င္ပဲ အင္တင္တင္လုပ္ေနတာကိုး...အက်ိဳးအေၾကာင္းတိုက္ဆိုင္တာလား..တမင္ႀကံစည္မႈလားမသိ...သိန္းနီမွာရိွတဲ့ အပါးရဲ့ ပြဲရံုမွာ ေငြေတြကြာေနလို႔ ဆိုၿပီး အလုပ္ကိစၥက ေပၚလာေလသည္...
မေတြးခ်င္ေတာ့ပါဘူးေလ....သူတို႔က အရြယ္ေရာက္ေနၾကၿပီ...ပညာလဲစံုၾကၿပီ...စီးပြားေရး ႀကီးပြားေရးလဲ နားလည္ေနၾကၿပီပဲ...ဘာလုပ္လုပ္ကြာ...ႏွစ္ဖက္စလံုးက မိဘေတြလဲ သိေနၾကၿပီပဲ...ငါက အငယ္ဆံုး...ဘာမွ ဝင္မပါတာပဲ ေကာင္းတယ္...
"ေနာင့္ ဘာေတြစဉ္းစားေနတာလဲ'
အေအးခြက္နဲ႔အတူ စားစရာအခ်ိဳ႕နဲ႔ p:ohm ေရာက္လာသည္...
"ဘာမွေတြးပါဘူး .... သိန္းနီ အဝင္ဝက ၾကာကန္ေလးအရမ္းလွတယ္ေနာ္...ၾကာပန္းေတြ ပြင့္ေနတဲ့အခ်ိန္ ေရာက္ဖူးခ်င္တယ္"
"အေအးေသာက္လိုက္ဦး...ကားစီးလာေတာ့ ေခါင္းၾကည္ေအာင္ေလ....ၾကာပန္းပြင့္ခ်ိန္ ထပ္လာေပါ့"
"ဟုတ္..."
"မနက္စာ ဘာစားခဲ့ၿပီလဲ"
"စားခဲ့ေသးဘူး"
"ဟင္ ဒါဆို တစ္ခုခုစားေလ...ထမင္းစားမလား"
"ရၿပီ..ာကိုကိုလာမွပဲ အတူစားေတာ့မယ္..."
"ဆာေနမွာေပါ့"
"မဆာေသးပါဘူး"
P: Ohm နဲ႔ အေအးေသာက္ရင္း စကားေျပာေနၾကစဉ္ မိန္းကေလးႏွစ္ေယာက္ စာအုပ္ေတြ ကိုင္ၿပီး ဝင္လာေလသည္..
"ဟယ္..Ohm, ဧည့္သည္ေရာက္ေနတာလား"
သူတို႔က သူမေရ႔ွ ဆက္တီတြင္ ထိုင္ရင္းေမးလိုက္ေလသည္..
"လားရိႈးကေလ...ကိုေနာ္ ညီမေလးေလ"
ထို မိန္းကေလးႏွစ္ေယာက္က P:Ohm ေျပာတဲ့ ကိုေနာ္ ဆိုတဲ့ ကိုကို႔ကို သိၿပီးသား ျဖစ္ေနဟန္တူသည္..
သူမ သိလဲမသိပဲ ၿပံဳးျပလိုက္သည္..
"ဟုတ္ကဲ့ ရွင့္..လားရိႈးက ခုမွေရာက္လာတာ"
"Ohm ရဲ့ ေယာင္းမေလာင္းေလးက ေခ်ာလိုက္တာ"
"ဟဲ့.{"
တဟ္ေယာက္ရဲ့အေျပာကို က်န္တစ္ေယာက္က ဝင္ဟန္႔လိုက္သည္...P:Ohmက အၿပံဳးယဲ့ယဲ့.အစအေနာက္သန္ၿပီး ပြင့္လင္းတဲ့ သူငယ္ခ်င္းႏွစ္ေယာက္ရဲ့ အေျပာမွာ သူမကို အားနာေနပံုရသည္.. သူ အေနရခက္စြာ ရိွေနမွာစိုး၍ သူမ ခပ္ဟဟ ရယ္လိုက္ရင္း
"ဟုတ္ကဲ့...P:Ohmရဲ့ မေတာ္ရေသးတဲ့ ေယာင္းမေလာင္းေလးပါရွင့္ အစ္မတို႔က P:ohm သူငယ္ခ်င္းေတြလား"
"ဟုတ္ပ....ဒီက ညီမကို အစ္မတို႔က သိၿပီးသား.."
"ဟင္...ဘယ္လိုသိတာလဲ"
"Celeေလ"
ႏွစ္ေယာက္စလံုးဆီမွ အသံက ၿပိဳင္တူ ထြက္လာေတာ့ သူမေတာင္ လန္႔သြားကာ ရင္ဘတ္ဖိထားလိုက္ရေလသည္..P:Ohm က သူမပံုစံကို ၾကည့္ၿပီး
"ဟဲ့...နင္တို႔ေနာ္....ေနာင့္ေတာင္ စိတ္ညစ္ေနၿပီ"
"ဟူတ္ေနတာပဲဟာ...ေနာ္"
"ေအးဟ"
"ကဲ...ဘာလာလုပ္ၾကတာလဲ"
P:Ohm ေမးလိုက္မွ သူတို႔ယူလာတဲ့ စာအုပ္က္ု ဖြင့္ျပလိုက္ေလသည္...ေငြစုေငြေခ်း စာအုပ္ပင္..
"ဒီမွာ မေန့ကပဲ ရွင္မအားလို႔ ဒီေန့လာတာေလ အဲ့ဒါ စစ္ၾကည့္ဦး မွန္မမွန္"
P:Ohm က ေဘာလ္ပင္ ကိုင္ၿပီး စာအုပ္ထဲ စာရင္းတြက္ေနေလသည္...သံုးေယာက္သား စကားေျပာလိုက္...စာရင္းတြက္လိုက္နဲ႔ ရႈပ္ေနေတာ့..သူမ မေနတတ္ေတာ့...
"P:Ohm"
သူမေခၚမွ ေခါင္းေမာ့လာေဖာ္ရေတာ့သည္.
"ဘာလဲ ...ေနာင့္...ပ်င္းလို႔လား"
"ဟူတ္..ဟိုအေပၚဖက္နားေလးက ကိုကိုေျပာတဲ့ ေစာ္ဘြကုန္းမလား.အဲ့ကို ခဏသြားလည္ၾကည့္မယ္ေလ"
"ေနာင့္...ခဏေနမွ လိုက္ပို႔ေပးမယ္ေလ"
"ရပါတယ္ ကိုကိုလဲ လာေတာ့မယ့္ဥစၥာ....ေနာင့္ တစ္ေယာက္တည္ပဲ သြားၾကည့္မယ္...နီးနီးေလးပဲဟာ...ေနာ္"
"အင္း...အေဝးႀကီး ေလ်ွာက္မသြားနဲ႔ေနာ္ ကေလး"
"ဟူတ္ကဲ့"
သူတို႔ကို ႏႈတ္ဆက္ၿပီး အျပင္ဖက္ ထြက္လာလိုက္သည္...ေစာ္ဘြားကုန္းလို႔သာ ေျပာတာ စိတ္ဝင္စားစရာလဲမေတြ့...ရုပ္တုေတြေတာ့ရိွသည္...ဘာ ဆယ္ဖီမွ မဆြဲျဖစ္...ပ်င္းပ်င္းနဲ႔ နီးရာ သစ္ပင္ေအာက္ ဝင္ထိုင္ၿပီး ေလေအးေအးနဲ႔မို႔ သစ္ပင္ရဲ့ ပင္စည္ကို မွီကာ နားက်ပ္တပ္ သီခ်င္းဖြင့္လိုက္သည္......
P:Ohm တိုက္တဲ့ အေအးခြက္ကိုလဲ လက္ထဲပါေအာင္ ယူခဲ့ေတာ့ ဇိမ္က်ေနသည္ေလ....မ်က္စိေလးေမွးစင္းကာ ဖီးလ္အျပည့္နဲ႔ သီခ်င္းကို တိုးတိုးေလး လိုက္ဆိုရတဲ့ အရသာ ဘာနဲ႔မွ မလဲႏိုင္...
📱📱📱
ရုတ္တရက္ ဖုန္းလာေတာ့ လူပါ တုန္တက္သြားရေတာ့သည္...ၾကည့္လိုက္ေတာ့ မႈံခ်ယ္ရီဦး ေခၚေနတာမို႔ ကိုင္လိုက္သည္.
"ဟလိုခ"
"အစ္မ ဆိုင္ႏြန္းလား"
မႈံ႔အသံက ပံုမွန္ထက္ပိုေသာ စိတ္ခံစားမႈမ်ိဳး...ဘာလဲေတာ့ သူမ မေတြးတတ္...
"အင္းေလ...မႈံ ဘာျဖစ္လို႔လဲ"
"အစ္မ အခု ဘယ္မွာလဲ"
"အျပင္ေရာက္ေနတယ္ မႈံရဲ့"
"လားရိႈးမွာပဲလား"
"သိန္းနီမွာ..ဘာလို႔လဲ မႈံ...ဘာျဖစ္လို႔လဲ..တို႔ ဘာကူညီေပးရမလဲ"
"မဟုတ္ဘူး အစ္မ..ကိုအိုက္ေထြးေလ...မႈံနဲ႔အတူ အစ္မရိွေနလားဆိုၿပီး အေဆာင္ကို လာခဲ့လို႔"
ဟင္....အိုက္ေထြးက မႈံ႔ဆီကိုေတာင္ လိုက္သြားသတဲ့လား....သူ ဘာစိတ္ေတြေပါက္ေနပါလိမ့္....မအားဘူးလို႔ ဖုန္းမဆက္ဖို႔ ေျပာခဲ့ထားၿပီးသားဟာကို...ဘာေၾကာင့္ မႈံ ရိွတဲ့ အေဆာင္ကို လိုက္သြားရတဲ့လဲ...သူ႔စိတ္ထဲ ဘာေတြ ရိွေနတာလဲ..
"ဟလို အစ္မ ၾကားရလား"
",ဪ...အင္း..ၾကားတယ္. မႈံ."
"ဟုတ္...အစ္မ ဘယ္မ်ားသြားလဲလို႔ မႈံလဲမသိတာနဲ႔ စိတ္ပူသြားတာ..အာ့ေၾကာင့္ ဖုန္းဆက္ၾကည့္တာ"
"အင္း..ေက်းဇူးေနာ္ မႈံ...တို႔က ကိုကိုနဲ႔ လာတာ...အလုပ္ကိစၥနဲ႔ ေလ"
"မနက္ျဖန္ ေက်ာင္းတက္မွာလား..ဟင္"
"တက္မွာေလ...ဒီမွာ ညမွ မအိပ္တာ..."
"ဟုတ္ကဲ့ အစ္မ"
"မႈံ ဘာေျပာစရာ ရိွလို႔လဲ မနက္ျဖန္'
"မနက္ျဖန္မွ ေျပာျပမယ္ေလ..ဒါဆို ဖုန္းခ်ေတာ့မယ္..အစ္မ"
"မႈံ ဘာလုပ္ေနလို႔လဲ ခုက"
"ေရခ်ိဳးၿပီးစ သနပ္ခါး လိမ္းေနတာ အစ္မ ကိုအိုက္ေထြးက မွဴံေရမခ်ိဳးခင္လာေမးသြားတာ"
"ဪ...အင္းပါ...ဆက္လုပ္ေနာ္"
"ဟုတ္ အစ္မ ခ်ၿပီေနာ္"
"အင္း"
မႈံ ဖုန္းခ်သြားေတာ့မွ
ေတာက္..
စိတ္တိုစြာ ေတာက္ေခါက္လိုက္သည္.....
အိုက္ေထြး...အဲ့ေကာင္ ခုတေလာ ဘာျဖစ္ေနတာလဲ...ေနရာတကာ ငါ့ပဲ လိုက္ ေခ်ာင္းေနတယ္...ငါ မအားဘူးဆို မအားပဲမွတ္လိုက္ေပါ့...ဘာကိစၥ မႈံဆီ သြားေမးရတာလဲ...မႈံနဲ႔ငါက ဘာမို႔လို႔လဲ....
နံပါတ္ႏိွပ္ထားၿပီးေသာ ဖုန္းကို ေခၚရန္ လက္က မႏိွပ္ရလား ႏိွပ္ရမလား ေတြေဝေနသည္....သူမ တကယ့္ကို စိတ္တိုေနတာပင္...သူမကို ေနာက္ကြယ္ကေန အဲ့လို စပိုင္လိုက္လုပ္ေနတာကို လံုးဝမႀကိဳက္ပါ...
"ေနာင့္...ကိုကိုတို႔ ေရာက္ေနၿပီ လာေတာ့ေလ"
ကိုကို လာေခၚေတာ့မွ ဖုန္းလဲ မေခၚျဖစ္ေတာ့...
"ဟုတ္ကဲ့ ကိုကို လာၿပီ"
ဖုန္းကို ေက်ာပိုးအိတ္ထဲ ထိုးထည့္လိုက္သည္.. ၿပီး အေအးခြက္ထဲမွ က်ေနေသာ အေအးကို သြန္ပစ္လိုက္သည္....ေတာင္ေစာင္းေလး ေျပးဆင္းလာေတာ့ ကိုကိုက
"ဟ အဲ့လို မေျပးလာနဲ႔ေလ ခိုက္မိမယ္"
"ရပါတယ္..ကိုကိုရဲ့ ခု ဘယ္သြားၾကမလဲ"
"တစ္ခုခု သြားစားၾကမယ္ေလ"
"ဟုတ္...P: Ohm ေကာ လိုက္မွာမလား"
"အင္း သူ အဝတ္စား လဲေနတယ္"
သူမ ကားနားေရာက္ေတာ့ ကားေပၚ ဘယ္သူမွ ရိွမေန...
'ဟင္..ကိုကို႔ သူငယ္ခ်ငိးေတြေကာ"
"သူတို႔ သိန္းနီမွာ က်န္ေနခဲ့ၾကမွာေလ ခုေတာ့ ေတာင္ေပၚတက္ႏွင့္ၿပီ..ကိုကိုပဲ ေနာင့္တို႔နဲ႔ေန့လည္စာ စားရေအာင္ လာခဲ့လိုက္တာေလ"
"ဘာလို႔လဲ"
"ကိုကို႔ေနာက္ စတည္းက လမ္းႀကံဳ လိုက္လာၾကတာေလ.."
"ဪ..."
P: Ohm အိမ္တံခါး ေသာ့ပိတ္ၿပီး ကားဆီေလ်ွာက္လာတာ ျမင္ေတာ့ သူမ အလိုက္သိစြာ ေနာက္ခန္းမွာ ဝင္ထိုင္လိုက္သည္...P:Ohm ကလဲ သူမနဲ႔အတူ ေနာက္ခန္းတံခါးဖြင့္ေတာ့ သူမကပဲ
"P:Ohm ေရ႔ွမွာထိုင္ေလ"
P:Ohm က ရွက္ရဲရဲ မ်က္ႏွာျဖင့္ ကိုကို႔ကို တစ္ခ်က္ၾကည့္ၿပီး ဆံပင္ကို လက္ညိုးနဲ႔ လိမ္ေနကာ
"မထိုင္ပါဘူး...ေနာင့္နဲ႔ အတူ ထိုင္မယ္ေလ"
"ဟာကြာ....ေနာင့္ကိုကိုက ဒရိုင္ဘာမွ မဟုတ္တာပဲ...ထိုင္လိုက္ပါ..ေနာင့္က လဲ ေလ်ာင္းၿပီး စီးမွာ P: ထိုင္ဖို႔ေနရာမရိွဘူး..."
"ဟိုေလ..."
"ခုမွ လာရွက္မေနနဲ႔..ဟမ့္.....ဒါမ်ိဳးေတြ ေနာင့္တို႔ ေနာေၾကေနၿပီးသား..ဟီးဟီး"
"ကဲပါ..ထိုင္လိုက္ပါကြာ"
ကိုကိုဝင္ေျပာၿပီးတံခါးဖြင့္ေပးလိုက္မွ ေရ႔ွခန္းကို တြန္႔ဆုတ္ဆုတ္နဲ႔ တက္ေဖာ္ရပါေတာ့သည္....အဲ့ေလာက္တြဲျပေနၿပီး ခုမွ လာရွက္ျပေနတာကိုး...
သိန္းနီ ၿမိဳ႔လယ္ေခါင္က သန္႔ရွင္းသန္႔ရပ္တဲ့ ဆိုင္ေလးမွာ ကိုကိုတို႔အတြဲေလးနဲ႔အတူ ေန့လည္စာ စားရင္း စကားေျပာျဖစ္ၾကသည္....ကိုကိုတို႔အတြဲက အသက္ႀကီးေနၿပီမို႔လားမသိ...သူမေရ႔ွမွာမို႔လ ားမသိ......တညိတည္ၿငိမ္ၿငိမ္ပါပဲ....ဟင္းေတြမွအစ ႏွစ္ေယာက္စလံုးက သူမကို ထည့္ေပးေနၾကသည္...သူမကသာ သူတို႔ရဲ့ ကေလးေလးတစ္ေယာက္လို ပင္ ျဖစ္ေနပါေတာ့သည္....p: ohm ကလဲ ကိုကို႔ကို အရမ္းခ်စ္ရွာသားပင္...ကိုကိုကလဲ တစ္သ်ူ းသုတ္တာေလးမွ အစ ဂရုစိုက္ေပးေနေလသည္....သို႔ေသာ္ ကိုယ္တိုင္ ေတာ့ မသုတ္ေပး...တစ္သ်ူ းစ ဆယ္ၿပီး သူမတို႔ေရ႔ွ ထားေပးရံု....
အိုက္ေထြးနဲ႔ တစ္ျခားစီ...အိုက္ေထြးက ကိုကို႔လိုမဟုတ္ပါ....
ဆိုင္မွာ သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႔ အတူ ထိုင္ၾကလဲ သူမ ေဘးနား ကပ္ထိုင္...အစစအရာရာ ဂရုစိုက္...ခြံ႔ေကြၽးေတာ့မလိုကို ဂရုစိုက္လြန္းအားႀကီးသည္...ဒါကို သူမ မႀကိဳက္...
"ၾကည့္....သူ႔ ေကာင္ေလးကို သတိရေနတာေနမွာ"
ကိုကိုေကာ P: ohm ေကာ သူမကို ၾကည့္ၿပီး ရယ္ေနၾကတာကို သူမ မသိ...အစိပ္စိပ္အမႊာမႊာျဖစ္ေနေသာ ၾကက္သားတံုးကိုပဲ ျပန္ၿပီး ခြာေနသည္....
"ေနာင့္.."
P:Ohm ေခၚေနတာကို မၾကားမိ...ကိုကိုက
စားပြဲကို တစ္ခ်က္ပုတ္လိုက္ၿပီး
"နန္းဆိုင္ႏြန္း.. ."
ထိုအခါမွ လက္ထဲမွ ခက္ရင္း လႊတ္က်သြားေတာ့သည္.
"အင္း..ဟင္..အမေလး"
"ေဟာဗ်ာ..ေယာင္ခ်က္ကလဲ"
သူတို႔ ၿပံဳးစစနဲ႔ ၾကည့္ေနေတာ့ နဂိုနီတဲ့ သူမပါးေလးေတြ ပိုနီရဲလာသည္..
"မစားခ်င္လို႔ပါေနာ္...အာ့ေၾကာင့္"
"ဟမ္း...ကိုကိုတို႔ကို ၾကည့္ၿပီး က်န္ခဲ့တဲ့ အိုက္ေထြးကို သတိရသြားတယ္ဆိုတာ မလိမ္ခ်င္စမ္းပါနဲ႔ကြာ"
"ဟာ ကိုကိုေနာ္ ...မဆိုင္တာေတြ လာေျပာမေနနဲ့္"
"ဒါျဖင့္ အိုက္ေထြးကို မခ်စ္ဘူး လား"
"မခ်စ္ဘူး "
ဘုရားေရ.....ဘယ္လိုလုပ္ ဒီစကားက ဒီလို ေရွာေရွာရႉ ရႉ ထြက္သြားပါလိမ့္...သူမ မ်က္ႏွာက တည္ေနတာရယ္...အသံကလဲ ၿငိမ္သြားတာရယ္ေၾကာင့္ ကိုကိုနဲ႔ P: ohm မယံုသလိုၾကည့္ေနသည္...
"တကယ္လား...ေနာင့္"
P:ohm ရဲ့ ေမးခြန္းကို ကိုကိုလဲ သေဘာတူစြာ ေခါင္းၿငိမ့္ျပေတာ့ သူမ ဘာျပန္ေျပာရမွန္း မသိ...
"ထားလိုက္ေတာ့....ဒါစားၿပီးရင္ ဘယ္သြားၾကမလဲ..."
"ေရတံခြန္ေတာင္ တက္ၾကမယ္..ေနာင့္..ဝၿပီလား"
"ဟုတ္'
"ဒါဆို ကိုကို ပိုက္ဆံရွင္းလိုက္ေတာ့မယ္"
...ေရတံခြန္ရိွရာ ေတာင္ထိပ္သို႔ ေရာင္ေအာင္ ကားေမာင္း၍ မရ...ေအာက္က ေျမညီေသာ ေနရာတြင္ ကားရပ္ခဲ့ၿပီး အေပၚသို႔ လက္ရန္းပါတဲ့ ေလွကားထစ္ေလးေတြကေန ျဖည္းျဖည္းခ်င္း တက္ခဲ့ၾကေလသည္....
သဘာဝရဲ့ ေက်းသီငွက္သံေလးေတြရယ္..ေဘးနားသစ္ပင္မွ က်လာတဲ့ အရိပ္ေတြေၾကာင့္ လူသြားလမ္းေလးမွာ ေနေရာင္မထိုးပဲ ေအးျမေနသည္...သူမ လြယ္ထားတဲ့ ေက်ာပိုးအိတ္ထဲမွာ စႏိုးတာဝါ တစ္ကဒ္...ပါဝါဘန္႔ခ္ ကလြဲရင္ အလျွပင္ပစၥည္း ဖုန္း စသည္တို႔သာ ပါသည္...ကိုကို႔လက္မွာေကာ p:ohm လက္ထဲမွာ စားစရာ အျပည့္ သယ္လာၾကသည္...သူမ ဘာမွ ကူမကိုင္ပါ...ကိုကိုတို႔အတြဲကို ပံုရိုက္ေပးသလို သူမကိုလဲ ျပန္ရိုက္ခိုင္းသည္...ေရတံခြန္စီးက်ရာ ေနရာသို႔ လမ္းမတ္ေစာက္ေနတာကိုလဲ အားျပဳ၍ တက္ခဲ့ရသည္..ေရသံၾကားရတာနဲ႔တင္ သူမတို႔အေမာေျပေနပါၿပီေလ...
အေပၚမွာ ကိုကို႔ သူငယ္ခ်င္းေတြက အရိပ္ေကာင္းေသာ သစ္ပင္ရိပ္မွာ ဝိုင္းထိုင့္ေနၾကေလၿပီ....
ထိုအေပၚစီးမွ ၾကည့္လ်ွင္ သိန္းနီၿမိဳ႔က ေသးေသးေလးပင္...ေဘးမွာေတာ့ လယ္ကြင္းေလးေတြ...ရိတ္သိမ္းေနဆဲေကာ ေကာက္ပံုပံုထားၿပီးသားေကာ...ၿမိဳ႔ကို ဝန္းရံထားသည္မွာ လယ္ကြင္းခ်ည္းပင္...ဟိုး အဝင္ဝမွ ၾကာကန္ႀကီးကိုလဲ လွမ္းျမင္ေနရသည္...
ျမဴ ေျခေတြ ရစ္သိုင္းေနတဲ့ သိန္းနီၿမိဳ႔ေလးကို အေပၚစီးမွ ငံု႔မိုးၾကည့္ရင္း ခဏက ႏြမ္းေနတဲ့စိတ္ေတြ ျပယ္လႊင့္သြားရေတာ့သည္...ကိုကိုတို႔ကေတာ့ သူ႔သူငယ္ခ်င္းေတြၾကားအဖြဲ႔က်ေနၿပီ..အားလံုးက အတြဲေတြခ်ည္း..သူမတစ္ေယာက္တည္း ပဲ ေရတံခြန္ရိွရာသို႔ လာခဲ့လိုက္သည္..Selfie stick ပဲ အားကိုးကာ တစ္ကိုယ္ေတာ္ ပို႔စ္ ေပးေနလိုက္သည္....
အေပၚထိပ္မွက်လာတဲ့ ေရေတြ ေအာက္က ေက်ာက္သားမ်က္ႏွာျပင္ကို ရိုက္မိေတာ့ ျဖာထြက္လာတဲ့ ေရမႈံေရမႊအစေလးေတြက သူမ ဆီ စင္ကုန္ေတာ့သည္....ေအးစိမ့္စိမ့္ခံစားမႈက သူမ ရဲ့ အေမာပန္းကို ေျပေစသည္. .
အဲ့ေတာင္ေပၚမွာ အခ်ိန္အေတာ္ၾကာ ျဖဳန္းၿပီးေနာက္ ျပန္ဆင္းလာကာ P:ohm ကို သူ႔အိမ္ျပန္ပို႔ သည္....အိမ္ေရ႔ွေရာက္ေတာ့ သူမ ကားေပၚက မဆင္းျဖစ္ေတာ့ေပမယ့္ ကိုကိုက ေအာက္ထိ လိုက္ဆင္းသြားၿပီး သူ႔ခ်စ္သူနဲ႔ ဘာေတြမွ.တမ္းေခြၽေနသည္မသိ...အၾကာႀကီးပင္....သူမ စိတ္မရွည္ေသာ္လဲ ကိုယ္ခ်င္းစာစိတ္နဲ႔ နားလည္ေပးလိုက္သည္...ကားထဲမွာ သီခ်င္းကို အက်ယ္ႀကီး ဖြင့္လိုေသာ္လဲ လမ္းမွာ က်ဉ္းရပါတယ္ဆိုမွ ကုန္ကား တြဲကားေတြခ်ည္း လာတတ္ေသာ လမ္းမို႔လို႔ ဂရုစိုက္သတိထား ေမာင္းရမည္ျဖစ္သျဖင့္ အသံေလ်ွာ့ထားလိုက္သည္....
.တစ္ခန္းလံုးကို ကိုကိုနဲ႔လဲ စကားမေျပာ....အိပ္လ်က္သား ျပန္လိုက္လာသည္...ေလွကားထစ္ေတြ နင္းတက္ထားေတာ့ ေျခေထာက္ေတြ ေပါင္ေတြက ေတာင့္တင္းေနၿပီေလ....
........
"ဟတ္....စိတ္ဆိုးေျပၿပီလို႔လဲ ဆိုေသး..ဘာလို႔ ငါ့ကို ေရွာင္ေနရတာလဲ"
အိုက္ေထြးတို႔ကေတာ့ စာသင္ေနတဲ့ အခ်ိန္ကိုေတာင္ မေရွာင္...သူမေဘးမွာ ေတာက္တဲ့လို ကပ္ထိုင္ရင္း တစ္မနက္လံုး ဘာေတြ တြတ္ထိုးေနလဲမသိ....သူမ ေရ႔ွမွ ဆရာသင္သမ်ွကို အေလာတႀကီး လိုက္မွတ္ရင္း
"တိတ္တိတ္ေနစမ္းပါ ငါ စာမွတ္ေနတယ္ "
"ဘာလို႔ ေရွာင္ေနတာလဲလို႔...မေန့ကလဲ မေျပာမဆိုနဲ႔ သိန္းနီသြားတယ္ "
"ေျပာၿပီးသားပဲ..ငါမအားဘူးလို႔....ငါ သိန္းနီ သြားတာ ငါ့အိမ္က ခြင့္ျပဳခ်င္ရလို႔ ကိုကိုနဲ႔သြားခဲ့တာ"
"တစ္ျခား ေကာင္ေလးေတြပါေသးတယ္မလား"
"ပါတယ္ေလ"
"စကားေျပာလားဟင္"
"အိုက္ေထြး....နင္ ဘာျဖစ္ေနတာလဲ..ငါ စိတ္မတိုခ်င္ဘူးေနာ္...ေနရာတကာ ငါ့ကိစၥထဲ ဝင္မပါစမ္းပါနဲ႔"
"ငါ က နင့္ခ်စ္သူမဟုတ္ဘူးလား ..ဟတ္ရာ.....ဟတ္ေျပာသလိုဆို သူစိမ္းထက္ေတာင္ ဆိုးေနၿပီ"
"ဟာ...နင္ လြန္လာၿပီ ငါစာသင္ေနတယ္ေလ"
သူမတို႔ႏွစ္ေယာက္ရဲ့ ခပ္ႀကိတ္ႀကိတ္ ရန္ျဖစ္ေနတာကို ဆရာ ၾကားသြားသည္ထင့္...ဖ်ပ္ခနဲဆို လွည့္လာၿပီး
"အိုက္ေထြးနဲ႔ဆိုင္ႏြန္း...စာမသင္ခ်င္ရင္ အခန္းထဲက ထြက္သြားေပးပါ...ဒီမွာ စာသင္ခန္းေနာ္..သမီးရည္းစားေတြ စကားေျပာ အပန္းေျဖရမယ့္အခန္းမဟုတ္ဘူး"
မ်က္ႏွာထားတင္းတင္းနဲ႔ ဆရာ ေအာ္လိုက္ေတာ့ တစ္ခန္းလံုးမွာရိွတဲ့ သူေတြ အၾကည့္က သူမတို႔ခံုထံ ဝဲပ်ံလာေလသည္...ဆရာက ေရ႔ျွပန္လွည့္ၿပီး စာေရးေနသည္...ရွက္လိုက္တာ...အိုက္ေထြးကို စိတ္ရိွလက္ရိွ ဓားနဲ႔ေမႊပစ္လိုက္ခ်င္စိတ္က တားမႏိုင္ဆီးမရ ျဖစ္လာသည္...စာသင္ခ်ိန္ ျမန္ျမန္ၿပီးရန္သာ ဆုေတာင္းေနလိုက္ေတာ့သည္...
အခ်ိန္ျပည့္၍ ဆရာထြက္သြားေတာ့မွ ခံုေအာက္ကေန အိုက္ေထြးဗိုက္ေၾကာကို လက္သည္းရွည္ႀကီးနဲ႔ဆိတ္လဲဆိတ္ ဆြဲလဲလိမ္လိုက္ေလသည္..
"အား...နာတယ္ဟတ္"
"နင္ ငါ့ကို အရွက္ခြဲတယ္ေပါ့.."
"မ..မဟုတ္ဖူး...ဟတ္ရ"
"နင္ ေနာက္ထပ္ငါ့ကို အဲ့လိုပဲ လုပ္ေနမယ္ဆို ငါတို႔ လမ္းခြဲရလိမ့္မယ္..ငါ့ကိုကို သူငယ္ခ်င္းနဲ႔မကလို႔ ငါ့ေဖေဖ မိတ္ေဆြနဲ႔ ခရီးပဲထြက္ထြက္ နင္ ဝင္ေျပာစရာ မလိုဘူး..."
"ဟာ...ဟတ္....ရယ္ အဲ့လိုမေျပာပါနဲ႔ကြာ.. .ေတာင္းပန္တယ္ ေနာက္မေျပာေတာ့ဘူးေနာ္ "
"ေစာင့္ၾကည့္မယ္...ေနာက္တစ္ခ်ိန္ ငါ့ကို နင္ လက္မွတ္ထိုးထားေပး"
"ဟင္..ဟတ္....အတန္းခ်ိန္ လစ္မလို႔လား..ဘယ္သြားမွာလဲ ငါလိုက္ေပးမယ္ေလ i
"မလိုဘူး..ငါ့မွာ အေဖာ္ပါတယ္"
"ဘယ္သူလဲ"
"နင္သိစရာမလိုဘူး...ဒါပဲေနာ္ နင္ပဲလက္မွတ္ထိုးေပးရမယ္ အိုေက ငါသြားၿပီ"
အခန္းျပင္ထြက္လာေတာ့ ေနာက္မွ အိုက္ေထြး ေအာ္ေခၚသံ ၾကားလိုက္ရသလို က်န္တဲ့သူေတြကလဲ ၾကည့္ေနၾကမွာ ေသခ်ာသည္...သူမ လွည့္မၾကည့္ျဖစ္....ဒီေန့ေလာက္ အရွက္ကြဲရတာမ်ိဳး မႀကံဳဖူးပါ...တစ္ေန့ထက္တစ္ေန့ အိုက္ေထြးဟာ အေၾကာင္းမရိွ အေၾကာင္းရွာ သူမကို ရန္ရွာရစ္တတ္ေလသည္...
အတန္းလဲ ျပန္မတက္ခ်င္...သူမတို႔ ႏွစ္ေယာက္အေၾကာင္း တစ္ေက်ာင္းလံုးသိသည္...ခုက် ဆရာ့ေရ႔ွမွာေတာင္ သူမတို႔က အျမင္ကပ္စရာ ျဖစ္သြားေခ်ၿပီ....တစ္တန္းလံုးေရ႔ွမွာမို႔ အိုက္ေထြးက ေယာက္်ားေလးမို႔ ဘာမွမျဖစ္ေလာက္ေပမယ့္ သူမ ရွက္သည္...အရမ္းရွက္သည္....အတန္းဆင္းတာနဲ႔ တစ္ေယာက္တစ္ေပါက္နဲ႔ သူမတို႔သတင္းက ေလထက္ေတာင္ ပ်ံ့ပြားခ်က္က ျမန္ေနဦးမွာ...
မရည္ရြယ္ပါပဲ မႈံခ်ယ္ရီဦးရဲ့ အတန္းေရ႔ွ လာရပ္ေနလိုက္သည္...မႈံတို႔ စာသင္ေနတုန္းပင္...စာငံု႔ေရးေနေသာ မႈံကို ေဘးနားကေကာင္ေလးေတြ တိတ္တဆိတ္ ပံုေတြရိုက္ေနၾကသည္ ...မိန္းကေလးေခ်ာေခ်ာ ျမင္ရင္ မေနႏိုင္မထိုင္ႏိုင္ လိုက္ငမ္း မိန္းကေလးတစ္ေယာက္ရဲ့ အရွက္သိကၡာကိုမွမေထာက္ ျပဴ းၿပဲ ၾကည့္တတ္ေသာ အခ်ိဳ႕ စိတ္ထားယုတ္ညံ့တဲ့ ေကာင္ေတြေၾကာင့္ မႈံလို မိန္းကေလးေတြ စိတ္အေနွာင့္အယွက္ ျဖစ္ရသည္ေလ....
စာငံု႔ေရးေနရင္း မႈံပန္ထားတဲ့ ကလစ္ေလး ခံုေပၚ က်လာေတာ့ ေကာက္ပန္လိုက္ရင္း အခန္းျပင္ မ်က္လံုးဝင့္မိစဉ္ ရပ္ၿပီး ေငးေနတဲ့ သူမကို ျမင္သြားေတာ့ အံ့ၾသ သြားပံုရသည္ ...
.သူမ ၿပံဳးျပလိုက္ေတာ့ ႏွစ္လိုဖြယ္ၿပံဳးျပရင္း ခဏေန ထြက္လာမယ္ ဟု လက္ဟန္မူယာ လုပ္ျပေနေလသည္...သူမ နားလည္ေၾကာင္း ေခါင္းၿငိမ့္ျပသည္....ခဏ ၾကာေတာ့ သင္ခ်ိန္ ၿပီးသြားေတာ့ ဆရာမႏွင့္ေရ႔ွဆင့္ေနာက္ဆင့္ မႈံလဲ ပစၥည္းေတြ ေကာက္သိမ္းကာ ထြက္လာခဲ့သည္...ထို အခန္းထဲမွ လူေတြလဲ မႈံနဲ႔သူမအား အတြဲလိုက္ျမင္ရေတာ့ အထူးအဆန္းသဖြယ္ စုၿပံဳၾကည့္ေနၾကေတာ့သည္...မႈံက ရပ္ေနတဲ့ သူမလက္ကို အျမန္ဆြဲၿပီး ေရ႔ွမွ ဦးေဆာင္ကာ ေအာက္ထပ္ဆင္းလာလိုက္သည္...
သူမ ဆိုင္ကယ္ထားရာေရာက္ေတာ့ မႈံလဲ ဘာမွမေမး...သူမလက္ကို လႊတ္ေပးလိုက္သည္...သူမလဲ ဘာမွ မေျပာ..ဆိုင္ကယ္ထုတ္ၿပီး စက္ႏိုးေတာ့ မႈံလဲ ေနာက္သို႔ေစြ့ခနဲတက္ထိုင္လို႔တာနဲ႔ ေမာင္းထြက္လိုက္သည္....
သူမ စိတ္ေတြ မြန္းၾကပ္ေနသည္ကို ဘာလို႔မ်ား တစ္ေယာက္တည္းမေနပဲနဲ႔ မႈံကို ေခၚတင္လာမိလဲမသိေတာ့ပါ....
ပန္းၿခံထဲသို႔ ေမာင္းဝင္လိုက္သည္.....ေန့လည္ခင္းအခ်ိန္မို႔လို႔ လူသိပ္မရိွ....ေထာင့္က်က် ခံုတန္းေရ႔ွတြင္ ဆိုင္ကယ္ရပ္လိုက္သည္....
ခံုတန္းတြင္ ႏွစ္ေယာက္သား အၾကာႀကီး တိတ္ဆိတ္စြာ ထိုင္ေနလိုက္ၾကသည္...
"အစ္မ စိတ္ေတြ မြန္းၾကပ္ေနတာလား"
တိတ္ဆိတ္မႈကို စတင္ၿဖိဳခြင္းသူက မႈံပင္...သူမ သက္မေမာ တစ္ခုကို ေလးပင္စြာ ခ်လိုက္သည္..
"အင္း...."
"ျဖစ္ႏိုင္ရင္ မႈံကို ရင္ဖြင့္ေလ...တစ္ေယာက္တည္းခံစားေနရတာနဲ႔စာရက္ တစ္ေယာက္ေယာက္ကို ရင္ဖြင့္လိုက္တာကမွ ပိုေကာင္းေသးတာ အစ္မရဲ့"
"အင္း....ဘယ္လိုမွန္း တို႔လဲ မသိေတာ့ဘူး"
"ကိုအိုက္ေထြးနဲ႔ပတ္သက္တယ္မလား"
"ဟင္....မႈံက ဘယ္လိုသိတာလဲ"
"မေန့ညက ကိုအိုက္ေထြး မႈံ႔ဆီကို ဖုန္းဆက္လာတယ္"
"ဘာရယ္...သူက ဘယ္လိုလုပ္ မႈံ႔ဆီ ဆက္ရတာလဲ"
ဟုတ္သည္ေလ...အိုက္ေထြးက ဘာေၾကာင့္မႈံ႔ရဲ့ ဖုန္းနံပါတ္ကို ဘယ္လိုသိၿပီးဆက္ရတာလဲ...
"ဟုတ္တယ္ မႈံလဲ အစ္မကို ေမးခ်င္ေနတာ...အစ္မမ်ား မႈံ နံပါတ္ကို ကိုအိုက္ေထြးဆီေပးခဲ့ေသးလားလို႔"
မႈံ မ်က္ႏွာက ပကတိ ရိုးသားျဖဴ စင္လ်က္ပင္...
"ဟာ...ဘယ္လိုလုပ္ေပးရမွာလဲ...သူ႔ဟာသူ တစ္ျခားေမးမွာေပါ့"
"မႈံ စဉ္းစားေနတာ...တစ္ေက်ာင္းလံုးမွာ ေက်ာင္းသားေရးရာကလြဲရင္ မႈံ႔နံပါတ္ကို ေပးတဲ့သူဆိုလို႔ အစ္မပဲရိွတာေလ...ၿပီး ထူးဆန္းတယ္ ..အစ္မရဲ့...ကိုအိုက္ေထြးက မႈံ႔ကို ဘာလာေျပာလဲ သိလား"
"ဘာလာေျပာတာလဲ"
"မႈံနဲ႔ အစ္မနဲ႔က ဘာလဲ တဲ့"
"ဟမ္"
မႈံ႔စကားကို သူမနားမလည္....မႈံလဲ အိုက္ေထြးေျပာတဲ့စကားက္ု သူကိုယ္တိုင္လဲ နားလည္မယ့္ပံုမေပၚ....သူမေကာ မႈံပါ ျပန္လည္တိတ္ဆိတ္သြားေတာ့သည္...အိုက္ေထြး ဘာေတြ ႀကံစည္ေနလဲ သူမသိခ်င္ေနမိသည္....မႈံလို ရိုးသားျဖဴ စင္တဲ့ ကေလးမေလးကို သူမတို႔ ျပသနာၾကားထဲ ဆြဲမသြင္းခ်င္ပါ...မလိုအပ္ပဲ သူမလိုခ်င္ေတာင့္တတဲ့ ညီမငယ္ေလးတစ္ေယာက္နဲ႔ ခင္မင္ရင္းႏွီးမႈျပတ္စဲသြားမွာလဲ မလိုလား...
"ကဲပါ..မႈံရယ္...ေနာက္ဆို သူ႔ဖုန္းပဲျဖစ္ျဖစ္ နံပါတ္ စိမ္းေနရင္ မကိုင္နဲ႔...အေရးႀကီးရင္ တို႔ကို ေျပာေနာ္...သူ႔နံပါတ္ကို black list ထဲ ထည့္ထားလိုက္..ၾကားလား..."
"ဟုတ္...အစ္မေကာ..အဆင္ေျပရဲ့လားဟင္"
"ေျပပါတယ္...ကဲ ေနခ်င္ေသးလား..."
"အစ္မသေဘာေလ"
"ရုပ္ရွင္သြားၾကည့္ရေအာင္...စိတ္ေျပလက္ေပ်ာက္ေပါ့ ညေန အတန္းတက္ခ်င္ေသးလား"
"အစ္မနဲ႔ အေဖာ္လုပ္ေပးမွာပါ ၾကည့္မယ္ေလ "
"ဒါဆို သီတာေအးကို ပဲ သြားရေအာင္ေနာ္"
"ဟုတ္ကဲ့"
သီတာေအးရုပ္ရွင္ရံုသို႔သာ လာခဲ့လိုက္ၾကသည္....
ဘာကားလို႔လဲ သတိမထားမိ....မႈံကေတာ့ တကယ့္ကေလးေလးလို သေဘာက်စြာ ၾကည့္ေနေလသည္...သူမမွာသာ....သူမကေတာ့....
.
"Hey, သဲ"
ဟမ္...ဘယ္လိုႀကီးလဲ..စိတ္ညစ္လို႔ လိုင္းတက္လာတာဆိုမွ လူက လာမွားေနေသးသည္....အေကာင့္အမည္ၾကည့္ေတာ့ ဟိုအစ္မ...
"ဘာလဲ ...လူမွားေနၿပီရွင့္"
ဒီတစ္ခါက် seen ျပၿပီးတာနဲ႔ typing တန္းေပၚလာသည္..
"မမွားပါဘူး...ဆိုင္ႏြန္းဆိုတာ မေခၚတတ္လို႔ သဲ လို႔ ေခၚတာေလ...မႀကိဳက္ဘူးလား"
သူမို႔လို႔ ေပါက္ေပါက္ရွာရွာ.. .သဲ တဲ့...သူမအမည္နဲ႔ လားလားမွ မဆိုင္...
"ႀကိဳက္ပါတယ္ ဘာလို႔အဲ့လိုေခၚတာလဲ"
"မသိဘူး ဒီလိုပဲ ႀကိဳက္လို႔"
"မ...ဘာအလုပ္လုပ္လဲ ေက်ာင့းၿပီးၿပီလား"
"ၿပီးတာ ၾကာၿပ္ိ...ခုက အလုပ္ဝင္ေနၿပီေလ ဗိသုကာေပါ့"
"ဪ...မ ပံုလဲတစ္ခါမွမတင္ဘူးေနာ္"
"အင္း...မကို ျမင္ဖူးခ်င္လို႔လား"
"ဟုတ္...မ က က်မကိုသိၿပီး က်မက မ ကို မသိဘူးေလ"
"ေဟ့ က်မ လို႔မေျပာနဲ႔ေလ...မ က သဲ လို႔ေခၚေနတဲ့ဟာကို"
"ဟုတ္...သဲ မရဲ့ပံု ၾကည့္ခြင့္ရိွလားဟင္"
"Ok, ခဏေစာင့္ ရိုက္လိုက္ဦးမယ္"
မ ဒီည ဘာစိတ္ကူးေပါက္သည္မသိ...စကားေျပာ အဆင္ေခ်ာေနသည္...တစ္ျခားသူနဲ႔ chatေနရတာထက္စာရင္ မ နဲ႔က ေပ်ာ္စရာေကာင္းသည္ေလ....
"ေစာင့္ေနတယ္ေနာ္ မ"
Seen ျပေပမယ့္ ေပၚမလာေသး...သူမမွာ မ်က္စိေတာင္ မမိွတ္အား...screen ကိုသာ စိုက္ၾကည့္ေနလိုက္သည္...ခဏၾကာေတာ့ ေရာက္လာပါၿပီ...သူမ လိုခ်င္ ျမင္ခ်င္ေသာ မရဲ့ပံု
ဆံပင္အရွည္ႀကီးကို ဖားလ်ားခ်လ်ွက္...ပါဝါမ်က္မွန္ေလးနဲ႔..ၿပီးေတာ့ ေကာ္ဖီခြက္ကိုင္ထားေသး...အိမ္ေနရင္း အက်ၤိအနီညိုေရာင္ လက္တိုပါးပါးေလး...မန္းေလးမွာ မေအးဘူးလားမသိ... ညအိပ္ယာဝင္ခါနီး အခုမွရိုက္ထားတဲ့ပံုပင္....ဘာမွ ျပင္ဆင္ျခယ္သျခင္းမရိွတဲ့ နဂိုမူလ မ်က္ႏွာေလးမွာ က်ယ္ျပန္႔ေသာ နဖူးျပင္ေပၚတြင္ ဝက္ၿခံအခ်ိဳ႕ အဖုေလးေတြ စုေနေလသည္...ႏႈတ္ခမ္းကလဲ တည္မေယာင္ အၿပံဳးတစ္ခု တြဲလြဲခိုလို႔..ႏွာတံသြယ္သြယ္ေလးနဲ႔...မ က အေခ်ာေလးပဲ..မျပင္ပဲနဲ႔ အလွႀကီး လွေနသည္..
"ဟိတ္...လန္႔သြားၿပီလား"
"မလန္႔ပါဘူး မရဲ့ လွလြန္းလို႔ မွင္သက္သြားတာ"
"Ok ပါကြာ အိပ္ေတာ့ ညနက္ၿပီ...မ လဲ ဆင္းၿပီ ဘိုင္"
ေတာ္ေသးသည္... မ ဆင္းသြားတာ.နဲ႔ အိုက္ေထြး အေကာင့္ မီးစိမ္းလာတာနဲ႔ ကြက္တိ...သူမ လိုင္းေအာက္ၿပီး.ပါဝါပိတ္ကာအိပ္လိုက္ပါေတာ့သည္.
.
.
Zawgyi