.
.
ႏိုးလာေတာ့ မ်က္စိေတြ မနည္းအားယူဖြင့္လိုက္စဉ္ ပထမဆံုး လက္ေမာင္းဆီမွ စူးရွေသာ နာက်င္မႈကို.ခံစားလိုက္ကတာေၾကာင့္ ၾကည့္မိစဉ္ဝယ္
ဟင္ ေဆးပုလင္းႀကီး ခ်ိတ္ထားတာကိုး ငါက ဘာလို႔ ခုလို အပ္စိုက္ခံေနရတာလဲ...
"ေနာင့္ ႏိုးလာၿပီလား"
တံခါးပြင့္သံနဲ႔အတူ ကိုကို ပန္းကန္ ေလးတစ္ခ်ပ္ကိုင္လို႔ ဝင္လာခဲ့သည္..မနက္က ပံုရိပ္ေတြက ေခါင္းထဲသို႔ တကြက္ၿပီး တကြက္ ျပန္ျမင္ေယာင္လာသည္
...ဒါဆို ငါ ေမ့လဲသြားတာေပါ့....
ဟာ.....မ ငါ့ကို တကယ္ႀကီး ပဲ လမ္းခြဲသြားၿပီပဲ...မ သဲကို မုန္းသြားၿပီ...သဲ ဘဝကေန ထြက္သြားၿပီ....
ေတြးရင္း အခန္းေထာင့္မွာ ခ်ိတ္ထားတဲ့ နာရီကို လွမ္းၾကည့္လိုက္ေတာ့ ဆယ့္တစ္နာရီ ေလးဆယ့္ရွစ္....ဒါဆို သူမနဲ႔ မ တို႔ ေတြ့တာက ကိုးနာရီခြဲ ...အဲ့ၾကားေလးမွာ သူမ အိပ္ေပ်ာ္ေနခဲ့တာ...ဒီကို ေမေမ ေခၚလာၿပီး ဆရာဝန္ပင့္ ေဆးသြင္းေပးထားတာ ေနမွာ....ကိုကိုက သူမေဘးလာထိုင္ရင္း
"ေဆးေသာက္ဖို႔ လာပို႔ေပးတာ ေနာင့္...အျပင္သြားၿပီး ဘယ္လိုျဖစ္လာတာလဲ"
"ေမေမ မေျပာဘူးလား"
"မေျပာလို႔ေပါ့ ၾကည့္စမ္း ေနမေကာင္းတဲ့သူက အသံေလးမာေနတာပဲ"
"ခုေမေမဘယ္သြားလဲ"
"အပါးနဲ႔ စံေလာင္းသြားတယ္"
"ကိုကိုေကာ ဘယ္သြားစရာရိွလဲ"
"ခင္ဗ်ားေလး ဆိုင္လုပ္ေနေတာ့ ေစာင့္ၿပီး ၾကည့္ေနရတာေပါ့"
"သြားေလ ေနာင့္ ႏိုးလာၿပီပဲ"
"ေဆးေသာက္လိုက္ၪိး ပန္းကန္ထဲ မုန္႔ပါတယ္ စားလိုက္ဦး မနက္တည္းက ဘာမွမစားရေသးဘူးမလား"
"ဟုတ္"
"ကိုကို သြားၿပိ"
ကိုကို ထြက္သြားေတာ့မွ မ ေကာ ဘယ္လိုေနမလဲ သိခ်င္သျဖင့္ အလြတ္ရေနတဲ့ မ ဖုန္းကို ဆက္ၾကည့္ေတာ့ စက္ပိတ္ထားသည္....တစ္ခါ မ ဖုန္းဆက္မရေတာ့ မႈံ ကို ဆက္သည္...မႈံရဲ့ ဖုႏ္ူက ဝင္ေနေသာ္လဲ ကိုင္သူကင္းမဲ့ေနသည္.....အားမေလ်ာ့ပဲ ထပ္ေခၚသည္...ေလးႀကိမ္ေျမာက္ ေခၚကာမွ လာကိုင္သည္...
"ဟလို မႈံ မ ရိွေနလား မ နဲ႔ အတူရိွေနတာလား"
"တစ္ဖက္က အေျဖစကား မလာေသးခင္ သိလိုသမ်ွကို အေလာတႀကီး ဆက္တိုက္ေမးခ်လိုက္သည္....
"ဟလို ဘယ္သူလဲမသိဘူး "
"အမ္....မႈံလဲ မဟုတ္ဘူး ဒါ မႈံခ်ယ္ရီဦး ဖုန္း မဟုတ္ဖူးလား"
"ဪ...ဟုတ္ပါတယ္ရွင့္"
"သူ႔ကို ေခၚေပးပါ အေရးႀကီးလို႔"
"မႈံခ်ယ္ရီဦး အျပင္သြားပါတယ္ သူ႔ဖုန္းက အခန္းထဲမွာ ထားခဲ့တာ"
"ဟင္ အျပင္ဟုတ္လား ဘယ္သူနဲ႔ သြားတာလဲ"
"ဘယ္သူလဲေတာ့မသိဘူး အစ္မ တစ္ေယာက္နဲ႔ပဲ ပီဆိုင္ႏြန္း လားေတာ့မသိဘူး"
ဟဲ့ ခုဆက္ေနတာက ငါဟဲ့ ဆိုင္ႏြန္းဆက္ေနတာ....ဒါဆိုေသခ်ာၿပီ...မ နဲ႔အတူ ရိွေနတာေနမွာ...
"ဘယ္ခ်ိန္က ထြက္သြားတာလဲ"
"ဆယ့္တစ္နာရီေလာက္ထင္တယ္ မနက္အေစာ ထြက္သြားၿပီး ျပန္လာေတာ့ အေဆာင္အျပင္ဖက္မွာ အစ္မတစ္ေယာက္ပါလာတယ္ အထဲေတာ့မဝင္ဘူး ၿပီးက် ျပန္ထြက္သြားတယ္ စာအုပ္နဲ႔ ဖုန္းထားခဲ့တယ္.."
"Ok ေက်းဇူးပါေနာ္"
ဖုန္းခ်လိုက္ၿပီး အေပၚမွာ ခ်ိတ္ထားတဲ့ ေဆးပုလင္းကို ၾကည့္လိုေတာ့ ေဆးရည္ကုန္ဖို႔ နည္းနည္းသာ က်န္ေတာ့သည္...ထိုေၾကာင့္ လက္မွာ ပိုက္နဲ႔ ဆက္ထားေသာ အပ္ကေလးကို အရဲစြန္႔ဆြဲျဖဳတ္လိုက္သည္....ေသြးစအခ်ိဳ႕ ကပ္ပါလာသည္ကို စားပြဲေပၚက ဂြမ္းစေလးနဲ႔ သုတ္ဖိထားလိုက္ရင္း အိပ္ယာထပံုစံျဖင့္ပင္ ဆိုင္ကယ္ ေသာ့ယူကာ ေအာက္ဆင္း ာလိုက္သည္....ၿခံဝမွာ ဆိုင္တြက္ ေဆာက္လုပ္ေနၾကေတာ့ ကိုကိုလဲ အဲ့ထဲမွာ ရိွေနမွာ....ဆိုင္ကယ္စီးထြက္လာတာကိုလဲ မည္သူမွ မျမင္လိုက္...
မတို႔ ဒီခ်ိန္ ဘယ္မ်ာ ရိွေနမလဲ...အရင္ဆံုးအိမ္နဲ႔နီးတဲ့ အေဝးေျပးစခန္းမွာ သြားရွာမယ္...
အေဝးေျပးစခန္းကို ဆိုင္ကယ္ခပ္ၾကမ္းၾကမ္းေမာင္းႏွင္ရင္း စိတ္ေတြ ေလာေနမိသည္....ေဆးသြင္းၿပီးရာမွ ခ်က္ခ်င္းထလာတာမို႔ ေခါင္းထဲေတာ့ အားနည္းေနသ လို မူးေဝေဝႀကီးကို ျဖစ္လို႔ေနသည္...သို႔ေသာ္ ခုခ်ိန္မွာ ဂရုမစိုက္အား...မ ကို ေတြ့ခ်င္သည္...သူမ တစ္မ်က္ႏွာအတြက္နဲ႔ လာခဲ့တဲ့ မ ကို စိတ္မခ်ႏိုင္ပါ....မ မ်က္ႏွာေလးျမင္ရဖို႔က အေရးႀကီးေနသည္...
ေရႊမန္းကား မွန္သမ်ွ လိုက္ၾကည့္ေသာ္လဲ မ အရိပ္အေယာင္ပင္မျမင္....ထို႔ေၾကာင့္ ၿမိဳ႔တြင္းရိွ မန္ဆူဂိတ္ကို အေသာ့ႏွင္ရျပန္သည္...ဆံပင္စုတ္ဖြားနဲ႔ အရူးရုပ္ေပါက္ေနေသာ မိမိကိုယ္ကို သိပ္ဂရုမစိုက္အားေတာ့...
မန္ဆူ ကားႀကီးကြင္းေရာက္ေတာ့လဲ အူလည္လည္နဲ႔ ေခါင္းမီးေတာက္ေအာင္ ရွာေဖြေသာ္လဲ မေတြ့ပါ.....စိတ္ ဒံုးဒံုးခ်ကာ ကားဂိတ္ ဝင္ေပါက္တည့္တည့္တြင္ ဆိုင္ကယ္ရပ္ၿပီး ငိုခ်လိုက္သည္....
အသံထြက္ၿပီး ငိုေနေတာ့ ေဘးမွ လမ္းသြားလမ္းလာေတြလဲ ၾကည့္သလားမေမးနဲ႔...သို႔ေသာ္ ပတ္ဝန္းက်င္ကို ဂရုမစိုက္အားေတာ့.....ဘဝႀကီးတစ္ခုလံုး ပ်က္စီးသြားသလို ခံစားေနရတဲ့အခ်ိန္ ခုလိုအခ်ိန္မွာ တစ္ျခားသူ ကားနဲ႔ဖ္ႀတ္ၾကိတ္သြားတာေတာင္ သိလိုက္မည္ မဟုတ္..အျပင္ကနာက်င္တာထက္ ရင္ထဲက ေဝဒနာက ပိုဆိုးသည္...အျပင္က ဒဏ္ရာ က ေဆးကုရင္ ေပ်ာက္ေပမယ့္ ဒီတစ္ခါက မရေတာ့....
မ နဲ႔ တသက္လံုး ေဝးသြားရေတာ့မည္...
မ အမုန္းဒဏ္ ခံရေတာ့မည္....
.
"မႏွင္း.တကယ္ပဲ လမ္းခြဲလိုက္တာလား"
"အင္း လမ္းခြဲေပးလိုက္တယ္"
မငိုမိေအာင္ မနည္းထိန္းခ်ဳပ္ထားတဲ့ ပံုစံမွန္း မႏွင္း ဘယ္လိုပင္ ဟန္ေဆာင္ေကာင္းတဲ့လူျဖစ္ေနပါေစ မႈံ သိတာေပါ့....မႏွင္းေကာ ဆိုင္ႏြန္းပါ တစ္ေယာက္နဲ႔ တစ္ေယာက္ သိပ္ခ်စ္ၾကမွန္း သိတာပဲေလ..
"မႏွင္း ခ်စ္ရက္နဲ႔ ဘာလို႔ လုပ္ခဲ့တာလဲ"
"သူမွ အစ္မကို မလိုအပ္ေတာ့တာပဲ မႈံကေလးရယ္...
အခ်စ္ဆိုတာ အဲ့လိုပဲလားေတာ့ အစ္မလဲ ရည္းစားမ်ားမ်ား မထားဖူးေတာ့ မေျပာတတ္ဘူး..ကိုယ့္ကို မလိုအပ္တဲ့သူအနားမွာ စိတ္ဆင္းရဲကိုယ္ဆင္းရဲနဲ႔ ဖက္တြယ္မေနခ်င္ဘူးေလ"
"ပီဆိုင္ႏြန္းက မႏွင္းကို မခ်စ္ေတာ့ဘူးလို႔ ဆိုလိုတာလား"
မႈံ႔အေမးကို သူမ မေျဖပါ.....တစ္မနက္လံုး ဘာမွမစားရေသးတာမို႔လို႔ မႈံ ေခၚလာတဲ့ မာလာဟင္းဆိုင္မွာ လာစားေနၾကျခင္းပင္...မစားလို႔ကလဲ မရဘူးေလ...မေန့ညေနကလဲ မစားထားဘူး...သူမ တို႔လို႔ အေမတစ္ခုသမီးတစ္ခုက အခ်စ္တြက္ လဲၿပိဳသြားလို႔ မရတာ သူမ နားလည္ထားသည္ေလ...တစ္ကမ႓ာလံုးေျပးၾကည့္လို႔ အနီးစပ္ဆံုးဆိုမွ ဒီအေမ ဒီသမီးပဲ ရိွႀတဲ့ဟာမလား...
"တစ္နာရီေလာက္ ျပန္မယ္ေလ...ခု စားၿပီးရင္ အစ္မကို ကားဂိတ္လိုက္ပို႔ေပးေနာ္ ဘယ္ဂိတ္ကပိုနီးလဲ"
"ဒီကေနဆို ၿမိဳ႔ျပင္ဂိတ္က နီးတယ္ "
"ဒါဆိုရင္ မႈံက ၿမိဳ႔ျပင္ထိ လိုက္ပို႔ေနရဦးမယ္ ၿမိဳ႔တြင္းဂိတ္ပဲ အစ္မကို ပို႔ေပးေတာ့ အစ္မေၾကာင့္ မႈံလဲ အလုပ္ရႈပ္သြားရၿပီ အားလဲနာတယ္ ေက်းဇူးလဲတင္တယ္ သိလား"
"ရပါတယ္ မႏွင္းရယ္ ဒီၿမိဳ႔ကို မႈံ မကြၽမ္းဘူးေလ....မႏွင္း ေနာင္ခ်ိဳလာရင္ေတာ့ လံုးဝဧည့္ဝတ္ေက်ေစရမယ္"
"ဟုတ္ပါၿပီ....တစ္ေခါက္ေတာ့ ေနာင္ခ်ိဳလာခဲ့မယ္ေလ"
"လာခဲ့ပါ....ဓႏုတို႔႒ာေန မႈံတို႔ေမြးရပ္ေနာင္ခ်ိဳေျမမွာ သဘာဝေရတံခြန္ေတြ သမိုင္းဝင္ဂုတ္ထိပ္ေတြ အကုန္ လိုက္ပို႔ေပးမယ္...ၿပီးေတာ့ ခ်စ္စရာေကာင္းတဲ့ ဓႏုေတြရဲ့ ရိုးရာထံုးစံေလးေတြကိုလဲ ေျပာျပမယ္"
"စိတ္ဝင္စားလာၿပီကြာ"
"ေရာက္မွ အဲ့ထက္စိတ္ဝင္စားစရာေတြ အမ်ားႀကီးရိွေသးတာ မႏွင္းရ"
တကယ့္တမ္းက် မႈံ ဟာ သူမ စိတ္ေျပေစရန္ စကားေျပာင္းေနျခင္းပါ...သူမ လဲ သိတာေပါ...ဒီကေလးေရ႔ွမွာေတာ့ သိပ္ၿပိဳလဲနာက်င္ ေၾကကြဲေနပံုကို မျမင္ေစခ်င္ပါ...သူမ တစ္ေယာက္တည္း ဒါမွမဟုတ္ ေမေမ့ေရ႔ွမွာပဲ သူမ က်ဆံုးခန္းေတြ နာက်င္တာေတြ မ်က္ရည္ေတြ ဒီပံုစံေတြကို ေမေမကလြဲ ဘယ္သူမွမသိေစရ....ဖခင္မရိွပဲ ေမေမ့ရင္ခြင္မွာပဲ ေနခဲ့ရလို႔ အသဲမမာေပမယ့္ စစ္သားတစ္ေယာက္ရဲ့ေသြးေတြ သူမကိုယ္မွာ စီးေနသည္ေလ....ဘယ္ေလာက္ပဲ ခံစားရပါေစ...ဟန္ေဆာင္ရဦးမွာေပါ့ကြယ္....
"မႏွင္း စားလို႔ၿပီးၿပီလား သြားၾကမယ္ေလ"
မႈံေျပာမွ လက္မွာပတ္ထားတဲ့ ေငြေရာင္နာရီေလးကို တစ္ခ်က္ၾကည့္ၿပီး ထရပ္လိုက္သည္...ပိုက္ဆံရွင္းဖို႔ အိတ္ထဲပိုက္ဆံထုတ္ေတာ့ မႈံက
"မႈံ ရွင္းလိုက္မယ္ မႏွင္း..."
"ဟာ မဟုတ္တာ အစ္မရွင္းပါ့မယ္"
"မႏွင္းက ဧည့္သည္ပါေနာ္ ကဲပါ မႈံရွင္းလိုက္မယ္ေနာ္ မႏွင္း"
ဆိုင္ထဲပိုက္ဆံရွင္းၿပီး အထြက္ အိုက္ေထြးနဲ႔ စိုင္းေခးတို႔ႏွစ္ေယာက္လဲ ဆိုင္ကယ္နဲ႔ ဆိုင္ေရ႔ွအေရာက္...သူမနဲ႔မႈံ ကိုလဲ ျမင္ေရာ
"ဟာ မႏွင္းပါလား ဘယ္တုန္းကေရာက္တာလဲ"
"ဒီမနက္ပဲ"
"ဟုတ္လား ဆိုင္ႏြန္းေကာ ပါလား"
ဆိုင္ထဲကို ေဝ့ဝဲၾကည့္ရင္း အိုက္ေထြးေျပာေတာ့ မွဴံ ေျဖမည္အျပဳ သူမကပဲ မႈံကို အခက္အခဲမေတြ့ေစခ်င္တာနဲ႔
"မနက္က ေတြ့ၿပိးၿပီေလ...ခုက မႈံနဲ႔ႏွစ္ေယာက္ထဲလာတာ မာလာဟင္းစားခ်င္လို႔ေလ..."
"ထပ္စားပါဦးလား ကြၽန္ေတာ္တို႔ ေကြၽးပါရေစ"
"စားေတာ့ဘူးေလ ခုပဲ ကားဂိတ္သြားေတာ့မလို႔"
"ဟုတ္လား ခ်က္ခ်င္းႀကီး ျပန္ေတာ့မွာလား"
"အင္း အလုပ္ကိစၥရိွေသးတယ္ေလ....သဲ ကို လြမ္းလို႔ လာဆံုတာ"
"ဪ ဆိုင္ႏြန္းကလဲကြာ....မႏွင္းကို တစ္ေနကုန္ေတာင္ အခ်ိန္မေပးထားဘူး အာ့ဆို ခု ဂိတ္သြားမွာလား ကြၽန္ေတာ္တို႔ လဲ လိုက္ပို႔မယ္ေလ"
"ဟာ ရပါတယ္ အစ္မတို႔ပဲ သြားလို႔ျဖစ္တယ္ အားနာစရာႀကီး"
"မဟုတ္တာ ကိုယ့္ၿမိဳ႔ကို ေရာက္လာရက္သားနဲ႔ ဧည့္ဝတ္မေက်မိျပန္ဘူး ေနာက္တစ္ခါ လာမယ္ဆို ႀကိဳေျပာေနာ္"
"အင္း အင္း"
တားမရတဲ့အဆံုး ႏွစ္ေယာက္စလံုး သူမတိူ႔ ဆိုင္ကယ္ေနာက္မွ ပါလာသည္...ဒါကလဲ ရွမ္းတိုင္းရင္းသားေတြရဲ့ ဧည့္ဝတ္ေက်ပြန္မႈလား မသိ....ကားဂိတ္ အဝင္ဝတြင္ သူမ မ်က္ဝန္းေထာင့္ေလးမွာ တစ္စံုတစ္ရာကို ျမင္လိုက္သလို...သို႔ေသာ္ လူက ရႈပ္လြန္းေတာ့ ေသေသခ်ာခ်ာ မျမင္လိုက္ရ...
ကားေသးေသးေလးထဲမွာ လူေတြက က်ပ္သိပ္ေနၿပီ...တစ္ေနရာစာေတာင္ အေနာက္ထဲမွာပဲ က်န္ေတာ့သည္မို႔ မႈံတို႔က
"မႏွင္း.ေနာက္ကား ရွာၾကည့္ဦးမယ္ေလ"
"ဟုတ္သားပဲ မႏွင္း ဒါက ၾကပ္သိပ္ေနၿပီ...ေနာက္မွာ ဆို အနံ႔ကသိပ္ေကာင္းတာ မဟုတ္ဖူး"
"အာ့ဆို ထပ္ရွာၾကည့္ေလ"
အိုက္ေထြးတို႔ ကားဝင္းတစ္ခုလံုး ကားပတ္ရွာေနၾကသည္..ဒိခ်ိန္ Expressကားေတြ မထြက္ေသးတာမို႔ taxiေတြသာ ရိွေနသည္..ရိွေပမယ့္လဲ လူက ျပည့္...လူမၾကပ္ေတာ့လဲ ေယာက္်ားခရီးသည္ခ်ည္း အဆင္ကမေျပ...
"မႏွင္း ကားက ခဏက ကားပဲ ရိွေတာ့တာ တစ္ခ်ိဳ႕ကားက် ႏွစ္နာရီမွထြက္မွာတဲ့ ခုခ်ိန္ဆို ေလဆိပ္ကလဲ ရမလားမသိ"
"အစ္မ ေလယာဉ္မွ မစီးဖူးတာ ေစ်းလဲ ႀကီးဦးမယ္"
"အြန္း ဟုတ္တယ္"
ေလးေယာက္စလံုး ေနပူႀကီးထဲမွာ ေခြၽးေတြသံေတြနဲ႔ ျပည့္ေနစဉ္ သူမတို႔ ေလးေယာက္ ခပ္လွမ္းလွမ္းတြင္ ေျခစံုေလးရပ္လ်က္ ၾကည့္ေနေသာ ေကာင္မေလးတစ္ေယာက္ကို သူမတိူ႔ မျမင္လိုက္...ကိုယ့္ေဇာနဲ႔ကိုယ္ ရႈပ္ေနၾကသည္...
အိုက္ေထြးတို႔ကလဲ သူတို႔ သိသမ်ွ ကားစံုစမ္းေပးေနၾကစဉ္ သူမ စိတ္ထဲ တမ်ိဳးတမည္ ခံစားလာရ၍ ေက႔ွတည့္တည့္သို႔ အၾကည့္ပို႔မိခိုက္
သဲ.....
ဟုတ္သည္...သဲ ရယ္ သူမ တို႔ကို အေဝးကေန ရပ္ၾကည့္ေနတာပင္....ၿပီးေတာ့ အေဝးကေနေတာင္ ေၾကကြဲရိပ္စြန္းထင္းေနတဲ့ သဲ ရဲ့ ေၾကာင္စီစီ မ်က္လံုးေလးေတြ....သူမ ၾကည့္ေနမွန္းသိေတာ့ အလန္႔တၾကား ေနာက္ျပန္လွည့္ၿပီး ထြက္သြားေတာ့ သူမ ေျခလွမ္းေတြ အလိုအေလ်ာက္ သဲ ေနာက္ လိုက္မိမလို ျပင္စဉ္မွာပဲ ေဘာင္းဘီအိပ္ထဲမွ ဖုန္းျမည္လာ၍ ထုတ္ၾကည့္ေတာ့ ခက္ရဲ့ ဖုန္းပင္...
မေန့ကမွ ဟန္းနီးမြန္းက ျပန္ေရာက္လာတဲ့ မိခက္.ခုအေရးတႀကီး ဘာတြက္ ဖုန္းထဆက္ျပန္သည္ မသိ...သဲ ေနာက္ ေျပးလိုက္လုဆဲဆဲ ေျခလွမ္းေတြ ရပ္ပစ္ကာ ဖုန္းကိုင္လိုက္သည္..
"ဟလို မိခက္ ဘာတုန္းဟ"
"ဟဲ့ နင့္ဖုန္းက ဘာလို႔ ေခၚလို႔မရတာလဲ ငါေခၚေနတာ ၾကာလွၿပီ "
"ဘာေတြမ်ား အေရးႀကီးေနတာတုန္း"
ဖုန္းထဲ ခက္အသံက တကယ့္ကို အလ်င္လိုေနဟန္ ျဖစ္ေနသလို စိတ္လဲတိုေနဟန္မို႔လို႔ သူမ စိတ္ထဲထင့္ခနဲ ျဖစ္သြားသည္...
"ဟဲ့ နင္ ေရာက္ေလရာကေန ေဆးရံုကို အျမန္သာလာခဲ့ေတာ့"
"ဟင္ ဘာျဖစ္လို႔လဲ ေဆးရံုမွာ"
"ဆရာမေလ"
ေမေမ...ဆိုေတာ့ သူမ ေခါင္းတည့္တည့္ မိုးႀကိဳးပစ္ခ်လိုက္သလို....
"ေမေမ ေမေမက ဘာျဖစ္လို႔ ေဆးရံုမွာလဲ ခက္ ေျပာ...ေျပာစမ္းပါ....ျမန္ျမန္..ေမေမ..ဘာျဖစ္လို႔ ေဆးရံုေရာက္ေနတာလဲ"
"ဆရာမ အက္စီးဒင့္ျဖစ္လို႔ ႏွင္းရဲ့....ျမန္ျမန္လာေနာ္..."
"ဘုရားေရ ေမေမ.."
မ်က္စိထဲ သဲလဲ မျမင္ေတာ့ .....မႈံတို႔အိုက္ေထြးတို႔ကိုလဲ မျမင္ေတာ့....ကမ႓ာႀကီး ေဇာက္ထိုးေျပာင္းျပန္ လွန္သြားသလို...သူမရဲ့ ကမ႓ာႀကီး ၿပိဳလဲ သြားသလို....
ေမေမ ေမေမ ဘာမွ မျဖစ္ပါေစနဲ႔....
ပါးစပ္မွလဲ အရူးတစ္ေယာက္လို ေရရြတ္ရင္း စမ္းတဝါးဝါးေလ်ွာက္ေနသည္....မႈံက သူမ ေဘးလာရပ္ရင္း
"မႏွင္း...ဘာျဖစ္လို႔လဲဟင္"
သူမ ပံုစံကို သတိထားမိလို႔လား မသိ...မႈံက သူမလက္ကို ဆုပ္ကိုင္ရင္း ေမးလိုက္ေတာ့ သူမ ဖုန္းေကာ ပိုက္ဆံအိတ္ေကာ မႈံ႔လက္ထဲထည့္ကာ ေျမေပၚ ငုတ္တုပ္ထိုင္ခ်ၿပီး ငိုေႂကြးလိုက္သည္..ဒီအခ်ိန္မွာ သူမ ဟန္ေဆာင္ျခင္းကင္းမဲ့ေနတဲ့ အခိုက္ပင္...
"ေမေမ ေမေမ အက္စီးဒင့္ ျဖစ္လို႔တဲ့ မႈံရဲ့ အစ္မ ျပန္မွ ျဖစ္မယ္"
"ဟင္.....အစ္မ ထပါ မငိုရဘူးေလ....ဘာမွမျဖစ္ေလာက္ပါဘူး မ စိတ္မပူနဲ႔ေနာ္ "
သူမကို အားေပးၿပီး အတင္းဆြဲထေတာ့ အိုက္ေထြးႀတိ့လဲ ၾကားေနသည္ထင္ သူမကို ၾကည့္ေနသည္မွအပ ေတြငိုင္ေငးေနၾကသည္...
စိတ္က မရည္ရြယ္ပါပဲနဲ႔ ခဏု ၾကပ္တယ္ဆိုၿပီး မစီးဘူးလုပ္ေနခဲ့ေသာ ကားေပၚက အတင္းတက္ တံခါးပိတ္ရင္း
"မန္းကို ျမန္ျမန္ေလး ေမာင္းေပးပါ ဦးေလး"
"ခဏကပဲ မလိုက္ဖူးဆိူ"
"ခု လိုက္မယ္ ခုပဲ ေမာင္းပါေတာ့ ေနာ္"
"ေနဦးေလ ခုပဲ ခရီးသည္တစ္ေယာက္ ေရသန္႔သြားဝယ္ခဲ့တယ္"
ျဖစ္ၿပီ...အလ်င္လိုပါမွ အေနွးကိန္းဆိုက္ၿပီ.....ဒုကၡပဲ....ေခြၽးေတြ တကိုယ္လံုး ျပန္တက္လာၿပီ....
"ခုပဲ ေမာင္းေပးပါ ျမန္ျမန္ေလး ဦးေလးရယ္ သမီးႏွစ္ေယာက္စာ ေပးပါ့မယ္ ဟိုမွာ သမီးေမေမ အက္စီးဒင့္ ျဖစ္လို႔တဲ့ ေဆးရံုတင္ထားရတယ္ အဲ့ဒါ အျမန္ဆံုးေရာက္ခ်င္လို႔ပါရွင္"
သူမရဲ့ ငိုႀကီးခ်က္မနဲ႔ ေျပာေနေသာ စကားေတြေၾကာင့္ ဒရိုင္ဘာဦးေလးႀကီးမွာ အခက္ေတြ့ေနရွာသည္....သူမကိုလဲ သနားဂရုဏာသက္ေနပံုရသည္...ကားမွန္တင္ထားေတာ့ မႈံတို႔ အိုက္ေထြးတို႔ကလဲ ဘာမွ ဝင္ေျပာလို႔ကမရ......အကုန္လံုး စိတ္ပူေနၾကပံုျဖင့္ မ်က္ႏွာေလးေတြ မေကာင္းၾက..
ေရသန္႔သြားဝယ္တဲ့ သူ ျပန္ေရာက္လာေတာ့မွ ကားေမာင္းသူက
"ကဲ သမီး စိတ္ေလ်ာ့ထား ဦးေလး အႏၲရာယ္အကင္းဆံုးနဲ႔ အျမန္ဆံုးေမာင္းေပးမယ္ သိပ္လဲ စိတ္မပူပါနဲ႔ ဟုတ္ၿပီလား"
"ေက်းဇူးပါ ဦးေလးရယ္"
ကားစထြက္ေတာ့ မွန္ကေန မႈံတို႔ကို လက္လွမ္းျပလိုက္ရင္း မ်က္စိမိွတ္ကာ ဘုရားအာရံုျပဳထားလိုက္သည္...
ဘုရားတရားၾကည္ညိုေလးစားတဲ့ ေမေမ...
ဘာမွမျဖစ္ေလာက္ပါဘူး....
လက္အုပ္ကေလးခ်ီ ရိႈက္သံေတြနဲ႔မို႔ တကားလံုးက သူမရိႈက္သံကလြဲ၍ အကုန္ ၿငိမ္သက္ေနၾကသည္...သူမ ေဘးမွာထိုင္ေနတဲ့ အဖြားကေတာ့ သူမ လက္ကေလးကို ဆုပ္ေထြးရင္း အားေပးေနရွာသည္..တလမ္းလံုး ထိုအဖြားကို မွီၿပီး ငိုေနရင္းနဲ႔ပဲ...
ငါဂရုမစိုက္လို႔...ဒီေမေမေလးတစ္ေယာက္ရိွတာကို ပစ္ထားခဲ့မိလို႔....ေမေမ့ကို ေမ့ထားၿပီး ငါ အခ်စ္စိတ္ေတြ မႊန္ေနလို႔...ေမေမ ဒီလိုျဖစ္ရတာ ေမေမသာ တစ္ခုခုျဖစ္ရင္ေတာ့ သမီး ကိုယ့္ကိုကိုယ္ ခြင့္မလႊတ္ဘူး....
ေခါင္းကို မွီၿပီး မ်က္စိမိွတ္ ငိုေနတဲ့ သူမရဲ့ ကားေနာက္မွာ ဆိုင္ကယ္ ႏွစ္စီး အၿပိဳင္ လိုက္လာေနသည္ကို မသိေတာ့....
ကားေမာင္းတဲ့ ဦးေလးကလဲ သူမ အလိုက် အျမန္ေမာင္းေနတာဆိုေတာ့ ေနာက္က ဆိုင္က္ာေတြ လမ္းၾကပ္ကာ ရပ္က်န္ခဲ့ရေတာ့သည္...
တစ္စီးက အိုက္ေထြး...မႈံလက္ထဲ ေယာင္ေယာင္မွားမွားနဲ႔ ထည့္ထားမိခဲ့တဲ့ ဖုန္းရယ္ ပိုက္ဆံအိတ္ရယ္ ကို လိုက္ေပးတာ....တစ္စီးက ဆိုင္ႏြန္း...
ဘယ္လိုပဲေနေန မ နဲ႔ လံုးဝ မခြဲႏိုင္ေတာ့တာမို႔လို႔ ရွင္းျပရန္ ကားေနာက္ကို အမွီလိုက္လာတာ....
ကားၾကပ္တဲ့အထဲ သူမတို႔ ကားက လြတ္သြားၿပီး ေဘးလမ္းၾကားက ကုန္ကားႀကီး ျဖတ္တက္လာေတာ့ ဆိုင္ကယ္ႏွစ္စီးလံုး လမ္းလယ္ေခါင္မွာ စိတ္ပ်က္ ဝမ္းနည္းျခင္း ေၾကကြဲစိုးရိမ္ျခင္းေတြ ေရာႁပြန္းလ်က္.....
.
"ေမေမ ေမေမေကာဟင္...."
ညႀကီးမိုးခ်ဳပ္မွ အူယားဖားယားေရာက္လာေသာ သူမအား ခက္က ထိုင္ေနရာမွ အေျပးႀကိဳရင္း
"နင္ ဘယ္ေတြ ေရာက္ေနလို႔ ခုမွ ေရာက္လာရတာလဲဟာ...ဖုန္းလဲ မကိုင္ဘူး "
"အဲ့ဒါေတြ အေရးမႀကိးဘူး ခု ေမေမ့ကို ေတြ့ခ်င္တယ္ ေမေမ ဘ္ာမွာလဲ"
"အေရးေပၚထဲမွာ ခုထိ သတိမရေသးဘူး"
အေရးေပၚခန္းထဲမွာ ဆိုလို႔ သူမ ထိုင္ခံုေပၚ အရုပ္ႀကိဳးျပတ္ ထိုင္ခ်လိုက္သည္....ၿပီးေတာ့ မ်က္ႏွာကို လက္ႏွစ္ဖက္ျဖင့္ အုပ္ၿပီး ငိုမိျပန္ၿပီ....
"သမီး ကားခမရွင္းရေသးဘူးေလ အဲ့ဒါ..."
ကားသမား က ေဆးရံုထဲအထိ လိုက္ပို႔ၿပီး သူမ ေျပးဆင္းလာေတာ့ ကားခေပးဖို႔ ေမ့ခဲ့သည္...
"ဪ ေဆာရီး ဦးေလး သမီးေမ့သြားတယ္ "
ဦးေလးအား ထိုသို႔ေျပာၿပီး ေဘာင္းဘီအိတ္ထဲ စမ္းၾကည့္ေတာ့ ဘာပိုဆံအိတ္မွ ရိွမေန...အက်ႌအိတ္ထဲ စမ္းေတာ့လဲ ရိွမေနပါ...သူမ ဘယ္နားခ်ပစ္မိခဲ့လဲ မမွတ္မိေတာ့...ထို႔အတူ ဖုန္း....ဖုန္းေကာ...ဖုန္းလဲပါမလာ..ပိုက္ဆံအိတ္လဲ မရိွေတာ့ ...
ခက္က သူမ ပံုစံၾကည့္ရင္း သေဘာေပါက္သြားပံုျဖင့္
"ကဲ ဦးေလး ဘယ္ေလာက္လဲ ဟင္"
".......ပါ"
"ဟုတ္ကဲ့ ဂွင့္"
ခက္ ပိုက္ဆံထုတ္ေပးလိုက္သည္ကို သူမ ေၾကာင္ေငးၾကည့္ေနမိသည္....သူမ အရမ္ူကို သတိလက္လြတ္ျဖစ္သြားတာပင္...တလမ္းလံုး ဘာမွလဲ မစား...ေမ့ေမ့ဆီေရာက္ဖို႔ပဲ စိတ္ေစာေနသည္မို႔ေလ...
"ခက္ ဘယ္လိုျဖစ္ရတာလဲဟာ ညေနက ငါ့ကို ကားဂိတ္လိုက္ပို႔ေသးတာ"
"ဟင္ ကားဂိတ္ဟုတ္လား"
"အင္း ငါ သဲဆီသြားတာ"
သဲ ဆိုေသာေၾကာင့္ ခက္မ်က္ႏွာ တစ္မ်ိဳးျဖစ္သြားသည္..သို႔ေသာ္ ဘာမွေတာ့ မေျပာ...
"ဆရာမ ကားတိုက္ခံရတာ လမ္းက ေန့လည္ ေက်ာင္းဆင္းခ်ိန္ဆိုေတာ့ ရႈပ္တယ္ေလ...အဲ့မွာ ကေလးတစ္ေယာက္ ေျပးလာေနတုန္း ကုန္ကားနဲ႔ တိုက္မိမလိုျဖစ္တာကို ဆရာမက ဝင္ကယ္လိုက္ရင္း ကေလးက လြတ္သြားေပမယ့္ ဆရာမ ကေတာ့....😭😭😭😭😭"
"ေမေမ ဘာမွမျဖစ္ေလာက္ပါဘူးေနာ္"
"မသိေသးဘူး ဒဏ္ရာက ျပင္းတယ္တဲ့ ေဆးရံုေရာက္စက လိုအပ္တာ ကုသၿပီး ခဏ ေဆးသြင္းထားတဲ့အထိ သတိမရေသးဘူး....ခုဏေလးတင္ပဲ တစ္ခါ ညာျဖစ္တယ္မသိဘူး ေဇယ်ာေကာ ငါေကာ ရိွေနတာ အဲ့ခ်ိန္ ဆရာဝန္ေတြ ဝင္လာၿပီး အေရးေပၚခန္းထဲ ကုတင္ေရႊ့သြားတယ္ ခြဲစိပ္ေနတာလား ဘာလားမသိဘူး ငါ နင့္ဖုန္းကို ေခၚလဲ စက္ပိတ္ထားတာမို႔..."
"ေမေမ က ဘာမွမျဖစ္ေလာက္ပါဘူး ခက္ရယ္...ေမေမက ဘာသာတရားကို ယံုၾကည္ကိုးကြယ္သူပဲ..ၿပီးေတာ့ ကေလးကို ကယ္လိုက္ႏိုင္တာပဲ...ေမေမ့ကိုလဲ ဘုရားကယ္မွာပါေနာ္...ေနာ္...ခက္"
"အင္းပါ ဆရာမ ကံေကာင္းမွာပါဟာ ငါတို႔တူတူ ဆုေတာင္းေပးၾကမယ္ေလ"
သူငယ္ခ်င္းျဖစ္သူကို စိတ္သက္သာေစရန္ ေခ်ာ့ေျပာၿပီး ခက္လဲ ႏွင္းနည္းတူ ဆရာမကို စိတ္ပူရပါသည္....အခ်ိန္ေတြလဲကုန္လို႔ တိတ္ဆိတ္တဲ့ ညတစ္ခုမွာ အခန္းတံခါးပြင့္လာသံက ေျခာက္ျခားဖြယ္ရာအတိ....
ေခါင္းငံုတိတ္ဆိတ္ေနရာမွ အခန္းထဲက ထြက္လာတဲ့ ဆရာဝန္တစ္ဦးအား ခက္ေကာ ႏွင္းပါ မရည္ရြယ္ မၫွိထားပဲ အၿပိဳင္ထရပ္လိုက္ၿပီး
"ေမေမ့ အေျခအေန"
"ဆရာမအေျခအေန"
ၿပိဳင္တူ စိုးရိမ္လြန္းအားႀကီးစြာ ေမးလိုက္မိစဉ္ ဆရာဝန္က သူတို႔ႏွစ္ေယာက္စလံုးကို ၾကည့္ၿပီး
"စိတ္မေကာင္းပါဘူး လူနာက ဒဏ္ရာသိပ္ျပင္းလို႔ ဆရာတို႔လဲ အေကာင္းဆံုးႀကိဳးစားခဲ့ၾကပါတယ္ ဒါေပမယ့္ လူနာ ကံမေကာင္းဘူး "
"ရွင္"
"စိတ္မေကာင္းပါဘူး လူနာ ဆံုးသြားပါၿပီ"
ဆရာဝန္ သူမတိူ႔ ေရ႔ွမွ ထြက္သြားသည္အထိ ႏွစ္ေယာက္စလံုး ေက်ာက္ရုပ္ျဖစ္က်န္ခဲ့သည္...ခဏၾကာေတာ့ အခန္းထဲမွ တြန္းလွည္းတစ္ခု ထြက္လာသည္...တြန္းလွည္းေပၚမွာ တစ္ကိုယ္လံုး ပတ္တီးျဖဴ ျဖဴ ေတြနဲ႔ အသက္မဲ့ေနတဲ့ ခက္ရဲ့ ခ်စ္ေသာ ဆရာမႀကီး...သူမရဲ့ မာတာ မိခင္ ေကာင္းကင္ႀကီး ကမ႓ာႀကီး ေမေမ....
"ေမ.....ေမ....ေမေမ...ေမေမ....ထပါဦး သမီး ေရာက္လာၿပီေလ...ေမေမ....မ်က္လံုးေလးေတြ ဖြင့္ၾကည့္ပါဦးေမေမရဲ့...သမီးတို႔ အိမ္ျပန္ရေအာင္ေလ...ေမေမ"
ညနက္သန္းေခါင္ႀကီးမွာ ငိုသံေတြ ဆူညံသြားသည္....ေဆးရံုထဲ ေျပးလာတဲ့ ေဇယ်ာရဲ့ ေျခလွမ္းေတြ တံုဆိုင္းသြားရေတာ့သည္...သူ႔ရဲ့ သူငယ္ခ်င္းေလး ႏွင္း ၿပီးေတာ့ ခက္....ၿပီးေတာ့ သူတို႔ရဲ့ ဆရာမ ႀကီး ေဒၚႏွင္းျမရဲ့ ရုပ္အေလာင္း....
တြန္းလွည္းေပၚက ေသြးစေတြ ေပက်ံေနေသးတဲ့ ဆရာမ မ်က္ႏွာကို ဖက္ၿပီး ငိုေနတဲ့ ယူႀကံဳးမရျဖစ္ေနတဲ့ ႏွင္း...ငိုေနလ်က္နဲ႔ပင္ သူငယ္ခ်င္းျဖစ္သူကို ထိန္းေနရတဲ့ ခက္ ...
"ေမေမ ညနက္ၿပီေလ....သမီး မအိပ္ရေသးဘူး ေမေမရဲ့...ေမေမ ေကာ္ဖီေဖ်ာ္ေပးဦးေလ....ေမေမ ေစာင္ၿခံဳေပးပါဦး...ၿပီးေတာ့ သမီး ခု အသည္းကြဲလာတယ္ေမေမရဲ့....ေမေမ အေျဖရွာေပးပါဦး...ေမေမရယ္....သမီးကို တေယာက္ထဲ ထားခဲ့ၿပီလား....သမီးကို ထားခဲ့ၿပီလား ေမေမရဲ့😭😭😭😭😭"
"ဆရာမ ထၾကည့္ပါဦး ဆရာမရယ္ သမိးတို႔ကိုခြဲမသြားပါနဲ႔ဦး အရင္လို ဆံုးမပါဦး .😭😭😭"
သူမၾကည့္ရက္ႏိုင္စြာ မ်က္စိမိွတ္လိုက္စဉ္မွာ ပါးျပင္ေပၚသို႔ ပူေနြးေနတဲ့ ျမစ္ႏွစ္စင္း ျဖတ္ စီးဆင္းသြားသည္...
...
"ေမေမ ေက်နပ္တယ္ မလား"
မနက္ေစာစီး သမီးဘာေတြ မေက်မနပ္ျဖစ္သည္လဲ မသိ...တစ္ေန့က ကားပ်က္ေနတာေၾကာင့္ စံေလာင္းကို မေရာက္ပဲ သီေပါက ပြဲစားကို အကူညီေတာင္း၍ ကားလာျပင္ခိုင္းရသည္...လမ္းမွာပဲ အခ်ိန္ကုန္သြားတာေၾကာင့္ သြားတဲ့ရက္က ဘာမွ မလုပ္ရ..မေန့ကလဲ တေနကုန္ေအာင္ အလုပ္လုပ္ေနရတာေၾကာင့္ ညမိုးခ်ဳပ္မွ အိမ္ျပန္ေရာက္ခဲ့သည္...သမီးကေတာ့ ထပင္မၾကည့္လာ....
မနက္ ထမင္းဟင္းခ်က္ျပဳတ္ေနမွ မီးဖိုခန္းထဲကို ေဒါနဲ႔ေမာနဲ႔ ဝင္လာရင္း ေမးလိုက္တာမို႔
"ဘာကိုလဲ"
"မ သမီးကို မုန္းသြားတာေလ ေမေမ ၾကားတယ္မလား မ သမီးကို လမ္းခြဲသြားတာ"
ငိုသံေကာ ေဒါသသံပါ ေရာစြက္ေနသည္...
"ဪ..ဒါမ်ား ဆိုင္ႏြန္းရယ္ ဟင္းဟင္း...လမ္းခြဲတာကို နင္က ေၾကကြဲေနတာလား"
"ေမေမ ဘယ္လိုေျပာလိုက္တာလဲ"
"နင္ကတိေပးထားတာကို မေမ့နဲ႔....နင္ပဲ နင့္ရဲ့မကို မဆက္သြယ္ပဲ တစ္ႏွစ္ေလာက္ ေနႏိုင္ရင္ ငါ့ကို ဘာမွမေျပာပဲ မေတာင္းပဲ မ ကို လက္ခံေပးရမယ္ဆို နင္ပဲ ေတာင္းဆိုခဲ့တာမလား...ၿပီးေတာ့ လက္မျဖန္႔ပဲ အလုပ္လုပ္မယ္ဆို...ခု ဆိုင္ေတာင္ ျဖစ္ေတာ့မယ္ ခုမွ ငါ့ကို အဆိုးဆိုတာလား"
"ဒါမဲ့ မ က သမီးကို မုန္းၿပီေလ"
"နင့္ကို မခ်စ္လို႔ေနမွာေပါ့...တကယ္ခ်စ္ရင္ မဆက္သြယ္ရလဲ ေမ့မသြားဘူး မုန္းမသြားဘူး နင္ ကံေတာင္ေကာင္းေသးတာ မိန္းကေလးခ်င္း စတည္းက မျဖစ္ႏိုင္တာကို အခ်စ္ ဆိုတာနဲ႔ မႊန္ထူၿပီး ကိုင္မေပါက္ျပနဲ႔ ဘဝမွာ အခ်စ္ထက္အေရးႀကီးတာေတြအမ်ားႀကီး"
"ေမေမ ကမွ မခ်စ္ဖူးတာ"
"မခ်စ္ပဲနဲ႔ နင့္အပါးကို ယူမလားဟဲ့"
"အပါးထက္ အပါးဖက္ကတင္ေတာင္းတဲ့ ပစၥည္းေတြကို ပိုမက္တာပါ"
"မက္ရမယ္...အခ်စ္က ဗိုက္မျပည့္ဘူးဟဲ့...ေနရာတကာ အခ်စ္ အခ်စ္နဲ႔ ျဖတ္ေက်ာ္လို႔မရဘူး နင္တို႔အခ်စ္က အလကား သံုးစားမရတဲ့ အရာေတြ ဘယ့္ႏွယ္ မိဘကိုပဲ ျပန္အမွားလုပ္ေနတယ္ "
"ေမေမ အဲ့လို မေစာ္ကားနဲ႔ သမီးဘဝမွာ မ ပဲ လိုအပ္တယ္ ေမေမသာ ဘယ္ေကာင္နဲ႔ လာမဟပ္စပ္ေပးမိေစနဲ႔ မ ရဲ့ ခ်စ္ျခင္း မုန္းျခင္း သမီး တသက္ခံသြားမယ္ ဒါပဲ "
"ဟဲ့ ဒါက ဘယ္လဲ"
"ေက်ာင္းေပါ့ ဘယ္အေလလိုက္ေနရမွာလဲ"
ဆူေဆာင့္ေအာင့္ၿပိ္း ထြက္သြားတဲ့ သမီးအစား ရင္ေလးမိပါသည္...ဘယ္မိဘမဆို ကိုယ့္သားသမီး အေပၚ အတၲႀကီးၾကတာခ်ည္းပါပင္...သမီးကို ေမေမ ေကာင္းစားေစခ်င္လို႔ စီမံရတာပါကြယ္....မိန္းကေလးခ်င္းယူေတာ့ ဘယ္သူက ရွာေကြၽးမွာလဲ...ေက်ာင္းေတာင္ေသခ်ာမၿပီးေသးပဲနဲ႔ သမီးတစ္ေယာက္က အျခားမိန္းကေလးတစ္ေယာက္ကို ဘယ္လိုလုပ္ တာဝန္ယူႏိုင္ပါ့မလဲ...ၿပီးေတာ့ ပတ္ဝန္းက်င္....ဘယ္လိုေနေန အျပစ္ရွာတတ္တဲ့ ပတ္ဝန္းက်င္မွာ ကိုယ့္ကေလး သိမ္ငယ္နစ္ျမဳပ္ေနတာမ်ိဳးကို မၾကည့္ရက္ဘူးေလ....တစ္ေန့ေတာ့ သမီးနားလည္မွာပါ...အေနေဝးၿပီး အဆက္သြယ္မရိွတဲ့အခါ ေသြးေအး တည္ၿငိမ္သြားၾကမွာပါ..ငယ္စဉ္က အိမ္မက္ေတြကို ခဏနဲ႔ ေမ့ေပ်ာက္သြားၾကမွာပါ...
.
.
.ကံတရားေၾကာင့္ ဆံုတယ္
ကံတရားေၾကာင့္ပဲ ငါတို႔ေတြ ေဝးၾကတာေပါ့
ကံတရားေၾကာင့္ပဲ ငါတို႔ေတြ ........😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
.Next to o==[]::::::::::::::::>