.
.
"အစ္မ ၿငိမ္က်သြားပါလား ဘာျဖစ္လို႔လဲ"
ပထမႏွစ္ဝက္ စာေမးပြဲေတြ နီးလာၿပီဆိုေတာ့ က်ူ ရွင္ေတြ ဖြင့္တာနဲ႔ တက္လိုက္ ေက်ာင္းမွာ ပရယ္တီကယ္ ဆင္းလိုက္နဲ႔ အေလလိုက္ခ်ိန္ပင္.သိပ္မရိွေတာ့..ခုလို စူပါ ဆန္းေဒးက်ေတာ့မွ မႈံေကာ ဆိုင္ႏြန္းေကာ အတူဆံုျဖစ္ၾကသည္...က်န္တဲ့ သူေတြေတာ့မပါ...စိမ့္သက္ေအးျမေသာ ေတာအုပ္ေတြၾကားမွာ ရိွေနတဲ့ ေရကန္အစပ္ အရိပ္ကေလးမွာ သင္ျဖဴ းဖ်ာကေလး တဟ္ခ်ပ္ခင္းၿပီး ေခါက္စားပြဲေသးေသးေလးနဲ႔ စာအတူ လုပ္ေနၾကျခင္းပင္...မႈံက တြက္စာေတြ တြက္ ျပန္စစ္ၿပီး သူ႔ေရ႔ွက ဆိုင္ႏြန္းကို ၾကည့္လိုက္ေတာ့ ေဘာလ္ပင္သာ ကိုင္ၿပီး ဘာမွမေရးျဖစ္ပဲ ငိုင္ေတြေနေသာ ေၾကာင့္ ေမးလိုက္ျခင္းပင္...
"ဟိတ္ ပီဆိုင္ႏြန္း"
ငိုင္ေနတဲ့ ဆိုင္ႏြန္း မ်က္စိေရ႔ွ လက္ယမ္းျပလိုက္မွပဲ
"အင္....မႈံ ဘာေျပာတာလဲ"
"ဘာလို႔ စာမတြက္တာတုန္း မႈံေတာင္ ေလးပုဒ္ရသြားၿပီ"
"စိတ္မပါဘူး မႈံေရ"
လက္ထဲက ေဘာလ္ပင္ကိုခ် ... ဖြင့္ထားေသာ စာအုပ္ကို ပိတ္ကာ ေအာက္တိုးတိုးေလးက သစ္သားခံုတန္းေလးဆီ ဆင္းသြားေလၿပီ...မႈံလဲ ထိုင္ရာမွ ထကာ လိုက္ဆင္းလာရင္း
"အဆင္မေျပတာမ်ား ရိွေနတာလား"
မႈံအေမးကို သက္ျပင္းရွည္ရွည္ေလးသာ ဆြဲခ်ၿပီး ေခါင္းၿငိမ့္ျပသည္....
'မႏွင္းနဲ႔ေတာ့ မဟုတ္ေလာက္ပါဘူးေနာ္"
"မ နဲ႔ က အဆင္ေျပပါတယ္ ေျပေအာင္လဲ မ ဖက္က အေလ်ွာ့ေပးေနတာခ်ည္းမို႔ေလ"
"ဟုတ္....မေန့ညက မႏွင္း ဖုန္းဆက္လာေသးတာ"
"ဟုတ္လား ဘာတဲ့လဲ"
"အစ္မ အေၾကာင္းေမးေနတာ....ခုတေလာ သဲက သိပ္အဆင္မေျပခ်င္သလိုပဲ မႈံရယ္တဲ့...အာ့ မ ေမးေတာ့လဲ ဘာမွမေျပာဘူး ဒါေၾကာင့္ မႈံမ်ား သိေနမလား လို႔ ေမးၾကည့္တာပါတဲ့"
"မႈံက ဘာေျပာလိုက္ေသးလဲ"
"မႈံ မွ မသိတာ အစ္မရယ္...ေတြ့ရင္ ေမးၾကည့္ေပးပါ့မယ္ လို႔ ေျပာလိုက္တာေပါ့"
"ေမေမ သိသြားၿပီ မႈံရဲ့"
တကယ့္ကို ေလပူႀကီး မႈတ္ထုတ္လို႔ ေလးေလးပင္ပင္ႀကီး ေျပာခ်လိုက္ေတာ့ မႈံ ရုတ္တရက္မို႔ နားမလည္လိုက္ပါ...ထို႔ေၾကာင့္ ေသခ်ာေအာင္ ထပ္ေမးလိုက္သည္..
"ဘာကိုသိတာလဲ အစ္မ"
"တို႔နဲ႔ မ မိန္းကေလးခ်င္း ႀကိဳက္ေနၾကတာကိုေလ"
"ဟင္...ဘယ္လိုသိတာလဲ"
"ဘယ္သူေျပာလိုက္တာလဲေတာ့မသိဘူး အရင္ပတ္က ေမေမ ေခၚေမးတာ....တို႔က ေမေမ့ကို မညာရဲဘူး...အာ့ေၾကာင့္ တို႔ ဝန္ခံလိုက္ရတာ...ၿပီး ဒီတစ္ပတ္လံုး ေမေမ တို႔ကို အဖတ္ မလုပ္ဘူး"
"ဘယ္လို ေျဖလိုက္လဲ အစ္မ ဟင္.."
မႈံ သိလိုေဇာနဲ႔ အေလာတႀကီး ေမးလိုက္မိသည္...ဆိုင္ႏြန္း အၾကည့္က လိႈင္းၾကက္ခြပ္ေလးေတြ ထေနတဲ့ကန္ေရျပင္ဆီ ေရာက္သြားသည္...
.
လြန္ခဲ့ေသာ တစ္ပတ္ခန္႔က....
ေမေမ့အေမးကို ဘယ္လိုမွ ေရွာင္လႊဲလို႔ မရမွန္း သိေနတာေၾကာင့္ စိတ္ဒံုးဒံုးခ်ၿပီး ေခါင္းငံု႔ကာ ေျဖခ်လိုက္သည္.. .
"မ ပါ..မႏွင္းႏွင္းေဝပါ ေမေမ"
မ အမည္လဲ ၾကားေရာ...ေမေမ က ေသာက္လက္စ လက္ထဲ ကိုင္ထားဆဲျဖစ္ေသာ ေရႏြေးခြက္ကို ေရ႔ွစားပြဲေပၚ ေဆာင့္ႀကီး ေအာင့္ႀကီး ခ်လိုက္သည္...
ဒုႏ္း.....
အသံေၾကာင့္ သူမ ကိုယ္မွ လိပ္ျပာေတာင္ လႊင့္သြားမတတ္ ဆတ္ခနဲ ျဖစ္သြားရသည္...
"ဟို...ေမ...ေမေမ သမီးတို႔ကို မခြဲပါနဲ႔ ေမေမရယ္...ေနာ္.မ ကို သမီး အရမ္းခ်စ္တာပါ ေမေမရယ္ ေနာ္"
ဘယ္လိုကေန ဘယ္လို ဆိုဖာေပၚထိုင္ေနရာမွ ၾကမ္းျပင္ေပၚ ဒူးေထာက္လိုက္သည္မသိ.ဒူးလဲ ေထာက္ထားသလို လက္အုပ္ကေလးပင္ ခ်ီမိလ်က္သား....ေမ့ေမ့ကို ေၾကာက္သည့္စိတ္ေကာ ခြဲမွာစိုးသည့္အတြက္ပါ တကိုယ္လံုးတုန္ယင္လို႔ မ်က္ရည္ေတြ ျဖာက်ေနပါၿပီ....
ေမေမမ်ား အတင္းအက်ပ္ခြဲလိုက္လို႔ မ နဲ႔ ေဝးရၿပီဆိုလ်ွင္...
ဆက္မေတြးရဲေတာ့...ေမေမ့ကိုလဲ မ်က္ႏွာခ်င္းမဆိုင္ရဲ...မ်က္လံုးစံုမိွတ္ကာ ဘုရားကို အာရံုျပဳေနလိုက္သည္...
"မရွင္းလို႔ တစ္ခုေလာက္ ေမးပါရေစလား"
ခနဲ႔တဲ့တဲ့ ေမေမ ေမးလာမယ့္ ေမးခြန္းကို လက္မခံရဲစြာျဖင့္ ေခါင္းၿငိမ့္လိုက္မိျပန္ၿပီ...
"ဟဲ့ ပါးစပ္ကေျဖ...ငါနဲ႔ မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္စမ္း"
"ဟုတ္...ဟုတ္ကဲ့"
မရဲတရဲ ေမေမ့ကို ေမာ္ၾကည့္ရေသးသည္....တားမရတဲ့ မ်က္ရည္ေတြကေတာ့ ေတြေတြက်ဆင္းလို႔....
"ငါက ေျမးလိုခ်င္တာ"
"ရွင္..."
ေမေမ့စကားက ေမးခ်င္လို႔ ဆိုလဲေျပာေသး..မဆီမဆိုင္ေျမးလိုခ်င္တာ ဆိုေတာ့ သူမ ဘာျပန္ေျဖရမလဲ မသိေတာ့..
"ညည္း ေမြးေပးႏိုင္လို႔လား"
"ဟင္ ေမေမ....ေက်းဇူးျပဳျပီး.ေမေမရယ္.ရိွႀကီး.ခိုးပါရဲ့....."
ထိုင္ေနတဲ့ ေမေမ့ ေျခသလံုးကို ဖက္ၿပီိး.ထိန္းထားတဲ့ မ်က္ရည္ေတြ စင္ထြက္လာသည္...မျဖစ္ပါ...မ နဲ႔ေဝးလို႔ လံုးဝမျဖစ္...ဘဝမွာ ရင္နဲ႔ရင္းၿပီး ခ်စ္ရတာဆိုလို႔ သူစိမ္းသက္သက္က မ တစ္ေယာက္တည္းသာ ရိွသည္ေလ...
ဘယ္လိုနည္းနဲ႔ပဲ ျဖစ္ျဖစ္ ေမေမ့ကို ရေအာင္ ေတာင္းပန္ရမည္....မ နဲ႔ မခြဲဖို႔အေရး ဘာပဲလုပ္ရ လုပ္ရ...
"ဖယ္စမ္း ဆိုင္ႏြန္း...နင့္ကို ငါတို႔တအိမ္လံုးက ခ်စ္လြန္းလို႔ ဖူးဖူးမႈတ္ထားတာ...နင္က အခြငိ့အေရးယူၿပီး အတတ္ေကာင္းေတြတတ္ေနတယ္..ဒီလိုေတြ ျဖစ္ေနတာ နင့္အေဖသာ သိရင္ သူ႔အသိုင္းဝိုင္းၾကား ဘယ္လို မ်က္ႏွာျပမလဲ....မိဘေတြက သားသမီးေကာင္းစားေအာင္ မိုးေပၚ ေျမႇာက္တင္ေပးေနတာကို နင္က ျမင့္တယ္ဆိုၿပီး ခုန္ခ် ခ်င္ေနတာေပါ့"
"ေတာင္းပန္ပါတယ္ ေမေမရယ္....သမီးတို႔ ခ်စ္ျခင္းက အဲ့ေလာက္ အျပစ္ရိွလို႔လား ုပီးေတာ့ ပတ္ဝန္းက်င္ဆိုတာက..."
"တိတ္စမ္း..."
ေဒါသထြက္ေနတဲ့ ေမေမ့ကို ဒီခ်ိန္ ဘာတရားမွ ခ်ျပလို႔ရမည္မဟုတ္မွန္း သူမ သိေပမယ့္ ရင္ထဲမွာ မ နဲ႔မ်ား ေဝးရလ်ွင္ ဆိုတဲ့ အသိက ထိုးဝင္ေမႊေနွာက္ေနတာေၾကာင့္ ရသမ်ွအခြင့္အေရးနဲ႔ ေမ့ေမ့ကို စည္းရံုးၾကည့္ခ်င္ေသးသည္...
"အပါးက အဲ့ေလာက္လဲ ေခတ္မတံုးေသးပါဘူး"
"အဲ့လိုဆို ငါက ေခတ္မမွီတဲ့ အဖြားႀကီးေပါ့ေလ...ဟုတ္လား ဆိုင္ႏြန္း....မိန္းမခ်င္းႀကိဳက္တယ္လို႔ ငါ့တသက္မွာ တစ္ခါမွ မၾကားဖူးခဲ့ဘူး မိန္းကေလးေတြ ေယာက္်ားလိုေနတာထိုင္တာကို လဲ ငါျမင္ရင္ ၾကည့္မရသလို ေယာက္်ားေတြ မိန္းမျဖစ္ခ်င္ေနတဲ့ အေျခာက္ေတြလဲ ငါသိပ္မုန္းတာ...ထားပါေတာ့...ေယာက္်ားလ်ာ ေလးက သာမာန္မိန္းမကို ႀကိဳက္တာျဖစ္ျဖစ္ အေျခာက္မက သာမာန္ ေယာက္်ားကို ႀကိဳက္တာျဖစ္ျဖစ္ အဲ့လိုဆိုရင္ေတာင္ ငါလက္ခံခ်င္လက္ခံႏိုင္ဦးမယ္..
ခုက် ငါ ဘယ္ေတာ့မွ မႀကံဳဖူးတဲ့အျဖစ္က ဘာေၾကာင့္ ငါေမြးတဲ့ သမီးမွာမွ လာျဖစ္ေနရတာလဲ....မိန္းကေလးစိတ္နဲ႔ မိန္းကေလးတစ္ေယာက္ကို ႀကိဳက္တယ္ ဆိုတာ ၾကားလို႔မွ ေကာင္းရဲ့လား...."
"ဒါ အျပစ္မွ မဟုတ္တာ ေမေမရဲ့ ၿပီးေတာ့ ဒီလို ကိစၥမ်ိဳး သမီးတို႔ပဲ မဟုတ္ဖူး အေတာ္မ်ားမ်ား.ျဖစ္ေနၾကတာကို..."
"ညည္း အေတာ္ တတ္သိနားလည္ေနတယ္ေပါ့"
"အား ေမေမ"
ေမ့ေမ့ရဲ့ လက္ေခ်ာင္းေတြက ဆံပင္ခ်ထားသျဖင့္ နားရြက္ကို အုပ္ေနေတာ့ ေမေမ နားရြက္ဆြဲလိမ္တာကို ဆံပင္စေတြပါ လိမ္ဆြဲသြားေတာ့ အသည္းခိုက္ေလာက္ေအာင္ နာက်င္သြားရသည္.....ဘယ္ေတာ့မွ လက္မပါဖူးခဲ့တဲ့ ေမေမရယ္....ခု ဒီလို ကိစၥမ်ိဳးက်မွ လက္ပါရတယ္လို႔...
"ညည္းကို ငါ ထမင္းေကြၽး ေမြးထားခဲ့တာပါ...ခ်ီးစားၿပီး ေမြးေကြၽးခဲ့တာ မဟုတ္ဘူး ညည္းကို လူလို႔ ထင္ထားတာ တကယ္တမ္းက် ညည္း.ေခြးဇာတ္ခင္းတယ္"
"ေမေမ"
ေမေမ အရင္တည္းက ပါးစပ္ၾကမ္း တာ သူမသိထားပါသည္...တစ္စတစ္စနဲ႔ ေမေမ့စကားေတြ နယ္ကြၽံလာမွာ စိုးရသည္...ထိုကြၽံလာမယ့္ စကားေတြကို သူမ နားျဖင့္ ၾကားႏိုင္စြမ္းမရိွ...ၾကားလဲ မၾကားခ်င္...ရိုးရိုးဆူလဲ ရပါတယ္ ေမေမရယ္...
"ငါ့ကို ေအာ္တာလား ဘာလဲ ငါ့ကိုေတာင္ အဲ့လိုေျပာလို႔ ထရိုက္မလို႔လား"
ဟူတ္သည္...ခဏက ေမေမ့စကားေၾကာင့္ သတိလက္လြတ္ ထရပ္လိုက္မိတာ....
"မ မဟုတ္ပါဘူး ေမေမ....ဒါ သမီးတို႔ ေရြးခ်ယ္တာပါ ေမေမရယ္....သမီးတို႔ကို ခြင့္ျပဳေပးပါ....ေမေမ ခိုင္းတာ မွန္သမ်ွ လုပ္ပါ့မယ္"
"သြားေတာ့ နင့္မ်က္ႏွာ ငါမၾကည့္ခ်င္ဘူး ဒီေန့ကစ ငါ့သမီးမဟုတ္ေတာ့ဘူး"
"ေမေမ အဲ့လိုေတာ့ မေျပာပါနဲ႔ ေမေမရယ္"
တားခ်ိန္ပင္ မရလိုက္ခင္ ေမေမက သြက္လက္စြာ အိမ္ေရ႔ွမွာ ရပ္ထားတဲ့ ကားေပၚတက္ ေမာင္းထြက္သြားေတာ့သည္....အျပင္ထြက္ လိုက္ေအာ္လဲ မၾကားေတာ့....သူမ တို႔ အျဖစ္ပ်က္ကို ၿခံထဲမွာ ေန့တိုင္းအလုပ္လာဆင္းတဲ့ လူေတြ မရိွေတာ့ မသိလိုက္....
သူမ လဲ ယူႀကံဳးမရ ျဖစ္စြာျဖင့္ အခန္းတံခါးပိတ္ ငိုေနမိကာ ညေနလဲေရာက္ေရာ တအိမ္လံုးက ေျခာက္ကပ္တိတ္ဆိတ္လို႔.....
အဲ့ဒီေန့က စၿပီး....အပါးနဲ႔ ကိုကို မသိတဲ့ သူမနဲ႔ ေမေမတို႔ၾကားက ကိစၥေလးေတြ မေၾကလည္သလို စကားေျပာခြင့္လဲမရိွ....
.
ေက်ာင္းစာကို စာေမးပြဲ နီးေသာေၾကာင့္ တမင္ စိတ္ႏွစ္ၿပီး မရမက ၾကည့္ေနေသာ္လဲ စိတ္ကမပါ....
အခ်စ္မီးက အဲ့ေလာက္ျပင္းထန္မွန္း အခုမွပင္သိလာရသည္...ေမေမ က သူမကို ဆံုလ်ွင္ တမင္ မ်က္ႏွာလႊဲသြားတတ္သည္...သူမ စကားေျပာဖို႔ ႀကံလ်ွင္ ေရွာင္ထြက္သြားတတ္သည္..အပါးတို႔ကိုလဲ အပူမကပ္ရဲ...တကယ္က ကိုယ့္မွာလဲ အျပစ္ရယ္က ရိွလွသည္မဟုတ္...သမားရိုးက် အခ်စ္တစ္ခုလိုပဲ သေဘာထားတာမို႔ အျပစ္ရယ္လို႔ကို ယူဆမထားတာလဲ ပါသည္..
ေက်ာင္းမွာလဲ သူမ ဟာ အလိုလို ၿငိမ္သက္သြားသည္...လူကသာ လႈပ္ရွားေနတာ..စိတ္ေတြက.ဟိုေရာက္ဒီေရာက္. ခုလဲ တြက္စာမို႔လို႔ လုပ္ေနေပမယ့္ စာအုပ
္ေပၚမွာ ေရးျခစ္ေနတာက မ ဆိုေသာ စာလံုးေပါင္းမ်ားစြာ...
📱📱📱📱📱📱
ၾကည့္လိုက္ေတာ့ မ...
"ဟလို မ "
"သဲ ဘာလုပ္ေနလဲ"
ေအးခ်မ္းၾကည္သာေသာ မ အသံၾကားလိုက္ရတဲ့အခိုက္ စိတ္ေတြညစ္ေနတာေတာင္ ၾကည္လင္သြားသည္...မ က ေတာ့ ဘာမွမသိရွာ...အၿမဲလိုလို ေန့တိုင္းေတာ့ မပ်က္ ဖုန္းဆက္ စာပို႔သည္ .
"စာက်က္ေနတာ မရဲ့ မေကာ"
"ဪ စာက်က္ေနတာလား...မက ခုမွ စာရင္းၿပီးတာ ေကာ္ဖီေသာက္ေနတယ္ သဲ လိုင္းတက္မလားလို႔ ေစာင့္ေနတာ မတက္လာလို႔ မ ဖုန္းဆက္လိုက္တာ"
"ဟုတ္ မ...သဲ ေလ မနဲ႔ေတြ့ခ်င္တယ္"
"တူတူပဲ မလဲ သဲနဲ႔ေတြ့ခ်င္တာေပါ့"
မရဲ့စကားေတြၾကား စီးေမ်ာရင္းနဲ႔ ေမေမ့မ်က္ႏွာႀကီး စိတ္ထဲထင္လာေတာ့ ဝမ္းနည္းလာရသည္.
"သဲ ဟလို...သဲ"
"ရွင့္ မ"
အေတြးလြန္သြားသျဖင့္ မ ဘာေျပာေနမွန္းမၾကားလိုက္...
"ၾကားလား...မရဲ့သဲ ၿငိမ္သြားလို႔"
"မ....အရမ္းလြမ္းတယ္"
ရည္ရြယ္မထားပါပဲ မ်က္ရည္စေလး ဖိတ္က်လာသည္....အသံေလးလဲ အဖ်ားခတ္သြားေၾကာင္း မ သိေနပါလိမ့္မည္...
"ငိုေနတာလား သဲ"
"ဟုတ္ မ"
မ ကို ဘာမွ မညာခ်င္...ရိုးသားစြာ ဝန္ခံလိုက္သည္...
"ငိုရဘူးေလ...သဲ ေက်ာင္းၿပီးရင္ မ လာေတြ့မွာေပါ့ ဟုတ္ပီလား စာလဲေသခ်ာက်က္...မ ကိုပဲ လြမ္းမေနနဲ႔ မ လဲ သဲကို လြမ္းတာေပါ့ မတို႔ အတူေနႏိုင္ဖို႔ ႀကိဳးစားၾကမယ္ေလ ေနာ္"
အဲ့လိုေလး မ ရဲ့ စိတ္ကူး ေျပာျပေတာ့ ပိုငိုခ်င္သြားသည္...
ေမေမက အျပင္းအထန္ ကန္႔ကြက္တာ မ မွမသိတာေနာ္....သဲ တို႔ နီးဖို႔ ကံေကာ ရိွလို႔လားမရယ္...
"သဲ မ ေျပာတာ နားေထာင္ေနရဲ့လား...မငိုနဲ႔ေနာ္..သဲ ငိုေတာ့ မ လဲ နာက်င္ရတယ္.."
မ ကေတာ့ သူမအျဖစ္ေတြ မသိရွာပဲ အားေပးေနေလသည္...ဒီလို အားေပးနားလည္ႏိုင္တဲ့ မ လို အရမ္းခ်စ္တတ္တဲ့ သူတစ္ေယာက္ကို သူမ ဘယ္လိုမွ လမ္းမခြဲရက္ႏိုင္ပါ...
သူမ ဖက္က ဘာမွ ျပန္မေျပာေတာ့ မ ကပဲ
"ဟုတ္ၿပီ သဲ ခု စာရၿပီလား အဲ့ဒါေလးေတာ့ ျပန္ေျဖ"
"မရေသးဘူး မ"
တကယ္လဲ မရေသးတာ အမွန္မို႔ ညာမေနခ်င္တာ နဲ႔ ေျပာလိုက္ေသးသည္..
"ခုပဲ ဆယ္နာရီခြဲေနၿပီ....မက်က္ပဲ ဘာထိုင္လုပ္ေနတာလဲ"
ထံုးစံအတိုင္း မ အသံက နည္းနည္း.မာလာၿပီ...မ က အဲ့လို သူ႔စကားနားမေထာင္ရင္ ကရုဏာေဒါသ ျဖစ္ေနက်ေလ...မ ေျပာလဲ ေျပာခ်င္စရာ...တညေနလံုး လိုင္းလဲမတက္ စာက်က္ေနတယ္ ေျပာၿပီး စာကရလားဆိုလဲ မရဆိုေတာ့ မ အတြက္ စိတ္တိုစရာ ျဖစ္ေနမွာပင္...
စာအုပ္မွာ စာေတာ့ ေရးေနတယ္...
မ ဆိုတဲ့ စာလံုးေတြရယ္...စာရြက္ေပၚက သူမရဲ့ မ်က္ရည္စေတြရယ္ေၾကာင့္ စိုရႊဲေနတာပဲ ေလ...
"ေျဖေလ ဘာလုပ္ေနတာလဲ"
"မ ကို လြမ္းေနလို႔ပါဆိုမွ..."
ဘယ္ေလာက္ပဲ အဆင္မေျပတဲ့အခ်ိန္ေတြ ျဖစ္ေနပါေစ ညစဉ္လိုလို မ အေပၚကို ဆိုးေန ႏြဲ႔ေနလိုက္မွ...
ဘာမွ စိတ္ဆိုးစရာ မရိွပဲနဲ႔လဲ ရွာႀကံျပီး စိတ္ဆိုးလိုက္ရမွ...မ ေခ်ာ့တာေလးကို ခံခ်င္သည္...မ အလိုလိုက္ တာေလးကို လိုခ်င္သည္...ခဏခဏ ေနမေကာင္းလဲ ျဖစ္ခ်င္သည္....အေဝးကေန မ ရဲ့ စိတ္ပူမႈ ဂရုစိုက္မႈေလးေတြကို လိုခ်င္သည္....မ ကေတာ့ ဆူလဲဆူသည္...ဂရုလဲစိုက္သည္...အေမလိုတစ္မ်ိဳး အစ္မလို တစ္သြယ္ ခ်စ္သူလိုရယ္ သံုးကိုယ္ခြဲ ၾကင္နာယုယျမတ္ႏိုးတတ္သူေလးပင္...
"ဟိတ္ လႊဲမခ်နဲ႔ ကေလးမ...မ ကို လြမ္းေနတာ ဆိုၿပီး စာမရပဲနဲ႔ ထိုင္မေနနဲ႔ ကဲ မ ဖုန္းခ်ေတာ့မယ္ နာရီဝက္ မိနစ္သံုးဆယ္ လုပ္ စာကို စိတ္ႏွစ္ၿပိးက်က္ ဟုတ္ၿပီလား"
"ေနဦး မ"
"ဘာေျပာဦးမလဲ ေျပာ"
"ခ်စ္တယ္ မ လြမ္းတယ္ ေတြ့ခ်င္တယ္"
"တူတူပါပဲ သဲရယ္ ခဏေလးပဲ ေစာင့္ ဟူတ္ၿပီလား မ ႀကိဳးစားေနတာ ခုဆို သဲ နဲ႔ နီးဖို႔ခ်ည္းပဲ စိတ္ခ်ေန"
"မ က အရမ္းလွတယ္ ပညာလဲတတ္တယ္ေလ ဘယ္စိတ္ခ်မလဲ"
"အမေလး ေဒၚေရႊသဲရယ္...စိတ္ခ်ေနစမ္းပါ...မ မွာ ရွင့္တစ္ေယာက္တည္းတြက္ပဲ အသည္းရိွတာ "
"ဟူတ္"
"စာက်က္ပါေနာ္ ဆယ့္တစ္ထိုးရင္ အိပ္ေတာ့ မ ေတာ့ အိပ္ႏွင့္ၿပီ"
"ဟုတ္ ကဲ့ မ 😍😘😘"
မ ဖက္ကေတာ့ သူမ နဲ႔ နီးဖို႔ တဲ့...သူမကေတာ့ ခုထိ ဘာမွမေရရာေသးပါလား....
.
"ႏွင္း.နင္ေတာ့ ကံေကာင္းတယ္ေဟ့"
ရံုးထဲ လွမ္းဝင္ဝင္ခ်င္း ခရီးေရာက္မဆိုက္ အေပါက္ဝမွာတင္ ေဇယ်ာ လွမ္းေျပာလိုက္တာေၾကာင့္ သူမ မ်က္ေစာင္းေတြ ေဇယ်ာစီ ပစ္လႊတ္မိသည္...ပစ္စရာလဲ ေကာင္းေလာက္ေအာင္ သူ႔မ်က္ႏွာက မခ်ိဳမခ်ဉ္ စပ္ၿဖဲျဖဲကိုး...
"ဘာမဟုတ္တာေတြ လုပ္ထားၿပီလဲ"
"ငါ အေကာင္းေျပာတာပါေနာ္ မယံုလဲေနေပါ့ ဘယ္ႏွယ့္ မ်က္ေစာင္းႀကီးလဲ အထိုးခံရေသး မယံုသကၤာလဲ ျဖစ္ခံရေသး"
"မေျပာလဲ ေနေပါ့ အခ်ိန္တန္ရင္သိမယ့္ဟာကို"
ေျပာကို ေျပာခ်င္ေနေသာ ေဇယ်ာပံုစံကိုၾကည့္ၿပီး သူမ ေျခလွမ္းပင္မရပ္ပဲ သူမ အလုပ္လုပ္ရာ အထပ္ကို တက္လာလိုက္သည္...ေဇယ်ာက ေနာက္ကေနတေကာက္ေကာက္ လိုက္တက္လာကာ
"ဟဲ့ ေနဦးေလ နင္ကလဲ ေခ်တာဟယ္"
"ေျပာမွာျဖင့္ ေျပာ ငါ သိပ္အားတာမဟုတ္ဘူး ေဘာ့စ္နဲ႔ မေန့က သြားခဲ့တဲ့ ပေရာက္ဂ်က္ကို ငါ ဒီေန့ စကိုင္ရေတာ့မွာ"
"သိပါတယ္ သိပါတယ္ ခဏေလးရပ္ဦး ေမာတာ"
ေလွကား အေကြ့နားေလးမွာ ရပ္ပစ္လိုက္မွ သေကာင့္သားက အေမာေျဖဟန္ျဖင့္ အသက္ကို လုရႉ ၿပီး
"ငါေရာက္ေတာ့ ေဘာ့စ္ က ရံုးခန္းထဲ ေရာက္ႏွငိ့ေနၿပီ ၿပီး ဂ်ာႀကီးနဲ႔ နင့္အေၾကာင္းေျပာေနတာ ၾကားခဲ့တာဟ"
"ဘုရားေရ ေဘာ့စ္ေရာက္ေနတယ္ ဒုကၡ ပဲ ငါ ဒီေန့ေလးပဲ ေနာက္က်တာကို အဆူေတာ့ ခံရမွာ"
"ေနစမ္းပါ နင္ကလဲ ဆူခံရမယ့္အေရးမဟုတ္ဘူး ဝမ္းသာရမယ့္အေရး"
"ဘာလဲဟ"
"ဒီလကုန္ရင္ စလံုးက ရွယ္ယာဝင္ေတြနဲ႔ စုေပါင္းၿပီး ေခ်ာင္းသာနဲ႔ ပုဂံမွာ ဟိုတယ္လ္ ေဆာက္ၾကမွာ ဆိုတာေလ သိတယ္မလား"
"အင္းေလ"
"အဲ့ဒါ နင္နဲ႔ငါပဲ ဦးစီးရမွာမလား"
"သိၿပီးသားကို လာေျပာေနျပန္ၿပီ ဒါလား နင္ေျပာခ်င္တာက"
"ငါ့စကား မဆံုးေသးဘူး "
"ေျပာေလ ျမန္ျမန္"
"စလံုးက ပညာရွင္ေတြနဲ႔ ပူးေပါင္းရမွာ အဲ့ဒါအတြက္ ငါတို႔ႏွစ္ေယာက္ထဲက တဟ္ေယာက္ေတာ့ စလံုးကို သင္တန္းသြားတက္သလိုမ်ိဳး သြားရမွာ ငါေတာ့ မျဖစ္ႏိုင္ဘူး ဘာလို႔ဆို နင္သိတဲ့အတိုင္း ေနာက္လထဲမွာ ငါနဲ႔ခက္ရဲ့ မဂၤလာကိစၥလုပ္မွာဆိုေတာ့ နင္ပဲ ျဖဟ္ဖို႔မ်ားတယ္"
"ဟာ မသြားႏိုင္ပါဘူး အိမ္မွာေမေမတစ္ေယာက္တည္း"
"နင္မသြားရင္ တျခားသူ သြားမွာ နင္စဉ္းစားေနာ္ ဒီအခြင့္အေရး ဘယ္သူမွ ရတာမဟုတ္ဖူး.ၿပီးေတာ့ လစာလဲ နင္သင္တန္းတက္ေနတဲ့အခ်ိန္ကစၿပီး ငါ့ထက္ေတာင္ ႏွစ္ဆေလာက္ ျမင့္သြားမွာ..ကံေကာင္းရင္ နင္ ျမန္မာျပည္မွာ ေတာင္ လုပ္စရာမလိုဘူး စလံုးမွာ လုပ္ေနရံုပဲ ေဒၚလာခ်ီၿပီးရမွာ စိတ္ကူးမလြဲနဲ႔'
"ဟင့္အင္း ငါ မလုပ္ခ်င္ဘူး"
"နင့္အေမကို စိတ္မခ်တာ တစ္ခုတည္းနဲ႔ေတာ့ မျဖစ္ႏိုင္ဘူးထင္တယ္"
"နင္သိသားပဲ ဟုတ္တယ္ ငါ သဲနဲ႔ ခုလိုတစ္ျပည္တည္းခြဲေနရတာေတာင္ အၿမဲလြမ္းေနရတာ ေရေျမျခားမ်ား ေဝးရရင္ေတာ့ ငါ ေသမွာပဲ ေတာ္ၿပီဟာ ေနာင္ခါလာ ေနာင္ခါေစ်း ဘာျဖစ္ျဖစ္ ငါ ျငင္းမွာ"
ေျပာၿပီး အေပၚထပ္သို႔ ခပ္ျမန္ျမန္ တက္လာေတာ့သည္..ေအာကိမွာ က်န္ေနခဲ့တဲ့ ေဇယ်ာေတာ့ ဘာေတြ ေအာ္ေျပာေနလဲ မသိေတာ့...
ဟုတ္သည္ေလ....သတိရတိုင္းေတာင္ ေျပးေတြ့ခြင့္ မရိွတဲ့ အျဖစ္ကို အလြမ္းေျပ အနမ္းေခြၽဖို႔ ဖုန္းဆက္လို႔က တစ္ျပည္ထဲပဲ တတ္ႏိုင္တာေလ..ေရေျမေတြမ်ား ကြာျခားသြားခဲ့ရင္ သိတဲ့အတိုင္းအလုပ္ကိစၥနဲ႔ဆို လိုသည္ထက္ ပိုေဝးသြားၾကမွာ..ဒါကိုေတာ့ လံုးဝ အျဖစ္မခံႏိုင္ပါ...
သဲနဲ႔ေဝးရလို႔ကေတာ့ သူမအတြက္ တစ္ဘဝလံုး ေဆြးၿပီ..
.
.