.
.Active now ျမင္ရက္နဲ႔ စာေတာင္ ပို႔မလာေသာ ဟိုအစ္မအား အျမင္ေတြ ကပ္ကာ block လုပ္ေပးလိုက္သည္....
အိုက္ေထြးက အခုက် ၿမိဳ႔ျပင္က CU ေက်ာင္းသူႀကီးနဲ႔ တြဲေနသည္ဟု သတင္းၾကားလိုက္မိသည္....
အရင္ေန့က အခန္းထဲ သူမ ေသာင္းက်န္းလိုက္စဉ္က စၿပီး သူမကို ဘယ္သူကမွ ေစ့ေစ့မၾကည့္ရဲေတာ့...သူမကလဲ အားလံုးကို ေနာက္တစ္ရက္မွာ ျပန္ေျပာထားသည္ေလ..
"ငါ့ဟာငါ မိန္းကေလးခ်င္းပဲ ႀကိဳက္ႀကိဳက္ ေျပာခ်င္ ငါ့ကိုေျပာ
ဘာမွ မသိတဲ့ အျဖဴ ထည္ ရိုးသားတဲ့ မႈံခ်ယ္ရီဦး ကို သြားမထိနဲ႔....ပါးစပ္ေလးနဲ႔ေတာင္ မေျပာနဲ႔...ငါ သည္းခံမွာမဟုတ္ဖူး
ဘာလို႔ဆို မႈံခ်ယ္ရီဦး ကို ငါ့ညီမေလးအရင္းလို ခ်စ္လို႔ပဲ...
ငါတို႔ဟာ ညီမလိုပဲ ၿပီးေတာ့ အစ္မက ညီမကို နမ္းတာ ဘာလို႔ ေလာကႀကီးက ၾကားေနဝင္ရႈပ္ခ်င္ရတာလဲ...
ၿပီးေတာ့ ငါနဲ႔ အိုက္ေထြး ဘာမွမဆိုင္ေတာ့ဘူး"
,သူမ ထိုစကားကို အတန္းေရ႔ွက စတိတ္စင္ေပၚ တက္ရပ္ၿပီး ေျပာလိုက္တာပါ..
သူမ ရဲ့ လမ္းခြဲပံုက အဲ့လိုပင္...
ေရ႔ွဆံုးက ထိုင္ေနတဲ့ အိုက္ေထြးကေတာ့ တည္ၿငိမ္စြာ ေျပာေနေသာ သူမႏွင့္ ဆန္႔က်င္ဖက္ မ်က္ႏွာေတြ ပ်က္လို႔ေနသည္...ထို႔အတူ စိုင္းေခးတို႔အစု ေအးလွရီ တို႔ အစုကလဲ မ်က္ႏွာေတာ့ မေကာင္းၾက....
ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ေလ...ကိုယ့္ေၾကာင့္ အျပစ္မရိွတဲ့ သူ မနစ္နာေစခ်င္တာေတာ့ အမွန္......
အဲ့ေန့ကစ အိုက္ေထြး စ ေျပာင္းလဲေတာ့တာပဲ...
ဘယ္ေတာ့မွ ပုဆိုး ရွပ္အက်ႌ ဝတ္ခိုင္းလို႔ မရခဲ့တဲ့ သူက အခု ပံုစံေတြ ေျပာင္းလာခဲ့သည္...
ဆံပင္ကိုလည္း သပ္သပ္ရပ္ရပ္ ၿဖီးသင္တတ္လာသည္...
ဘာေၾကာင့္ရယ္မသိ...သူမကေတာ့ ဝမ္းနည္းသလို ခံစားရသည္....အဲ့ေလာက္ ေလးႏွစ္စလံုးတြဲလာခဲ့တဲ့ ခ်စ္သူကို ဘယ္သူက သံေယာဇဉ္ျပတ္ႏိုင္ပါ့မလဲေလ....
"ပီဆိုင္ႏြန္း"
Practical အခန္းမွ တစ္ေယာက္တည္း အရင္ထြက္လာလိုက္စဉ္ အေနာက္မွ ေအာ္ေခၚသံေၾကာင့္ လွည့္ၾကည့္ေတာ့ နန္းခမ္းဝါ ...
"ဪ....ေနာင့္ ...ဘာလဲ"
"ညေနေျခာက္နာရီေလာက္က် ပြဲအတြက္ အလႉခံၾကမယ္လို႔ ေျပာတယ္....ပီဆိုင္ႏြန္း ေကာ"
"အင္း...ဒီႏွစ္ မလိုက္ျဖစ္ေတာ့ဘူး"
"ဟင္...ဘာလို႔လဲ"
"ညဆို အိမ္ျပန္ရ မလြယ္ဘူးလဲ ၿပီး အေျခအေနမွ မေကာင္းတာ"
"အရင္ႏွစ္ကေကာ အၿမဲ ပါေနက်ကို"
"အင္း...ဒီႏွစ္ေတာ့ မလိုက္ေတာ့ဘူးေနာ္ ေနလဲ သိပ္မေကာင္းခ်င္လို႔ပါကြာ"
"ပီဆိုင္ႏြန္း မပါရင္ေတာ့ မေပ်ာ္ရေတာ့ဘူး"
မ်က္ႏွာညိုးသြားေသာ ခမ္းဝါကို ၿပံဳးျပလိုက္ရင္း သူ႔လက္ကို ဖြဖြ ဆုပ္ကိုင္လိုက္သည္..
"တို႔ မပါလဲ ေပ်ာ္မွာပါ...ေနာင့္ရဲ့...တို႔ အဆင္မေျပလို႔ပါေနာ္...နားလည္ေပး...ေနာက္ရက္က် မုန္႔ေကြၽးမယ္"
"ခုေကြၽး"
"အင္းပါ ဘယ္မွာ စားခ်င္လဲ"
"ဘုရားႀကီးလမ္းၾကားက"
"ဟုတ္ၿပီ လာသြားမယ္"
"ပီေအးလွတို႔ေကာေလ "
"အြန္း ေခၚေလ...တို႔ ညီမ မႈံကို သြားေခၚလိုက္မယ္ ၿပီး ဆိုင္ကယ္နားမွာ ထုတ္ၿပီး ေစာင့္ေနမယ္ေလ.လာခဲ့ေနာ္"
"ဟုတ္"
လက္ေတြ့ ခန္းထဲသို႔ အေျပးေလးဝင္သြားေလသည္...သူမလဲ မႈံလဲ လက္ေတြ့ခန္းေရာက္ေနလားေတာ့မသ္ိ....
ေအာက္က ဆိုင္ကယ္ထားရာ ေရာက္ေတာ့မွ ဖုန္းဆက္ကာ ေခၚလိုက္သည္....ခုထိ လုပ္လို႔ မၿပီးေသးဘူးလားမသိ...
ဖုန္းလဲမကိုင္...
သူမ ဆိုင္ကယ္ ထုတ္ေနစဉ္ ခမ္းဝါတို႔ စိုင္းေခးတို႔ပါ ေခၚလာသည္......အိုက္ေထြးတစ္ေယာက္က လြဲလို႔ေပါ့....
စိုင္းေခးက
"ဆိုင္ႏြန္း သေဘာေတြ ေကာင္းေနပါလား"
"နင္တို႔ကို က ကံေကာင္းလို႔ပါ...ကဲ ဘာနဲ႔ သြားၾကမလဲ"
"ငါတို႔ ဆိုင္ကယ္ပါတယ္ ႏွစ္ေယာက္တစ္စီးေလ"
"ေနဦးေလ ငါက မႈံပါတယ္"
"သိတယ္ေလ"
'အင္းေလ"
"ငါတို႔ ရွစ္ေယာက္ေလ နင္နဲ႔ မႈံခ်ယ္ရီဦး နဲ႔ဆိုမွ ဆယ္ေယာက္ေလဟာ"
"ဪ..ဟုတ္သားပဲ"
သူမရဲ့ မထင္မွတ္တဲ့ အမွားကိုး..
အရင္ကဆို သူမတို႔ အုပ္စုက ဆယ္ေယာက္ေလ..အိုက္ေထြးေကာ သူမေကာေပါ့...ခုက အိုက္ေထြးမွမပါပဲ....ဒီေန့ သူ ေက်ာင္းမလာဘူးေလ...
အျပင္သြားမယ္ဆို အိုက္ေထြးက သူမဆိုင္ကယ္ ယူေမာင္းေနက်...ခုက်ေတာ့...
က်န္တဲ့လူေတြ ဆိုင္ကယ္ေပၚတက္ အဆင္သင့္ ျဖစ္ေနခ်ိန္ သူမ ေဒါက္ေထာက္ထားတဲ့ ဆိုင္ကယ္ေဘး ေျခစံုရပ္လ်က္ ေတြေဝေနမိသည္...ေဝ့သီလာတဲ့ မ်က္ဝန္းဝက ေငြရည္ဖြဲ႔မ်က္ရည္စ အခ်ိဳ႕ ေျခဖမိုးေပၚ က်လာသည္...
"ေဟ့ ဆိုင္ႏြန္း သြားမယ္ေလ"
ေအးလွရီ ေအာ္လိုက္မွ ထပ္မံ က်မလိုျဖစ္ေနေသာ ပုလဲဥတြက္ မ်က္ေတာင္ခတ္က တစ္ခ်က္ က်ေစလိုက္သည္..ၿပီး ဘာမွမျဖစ္သလိုျဖင့္ ေခါင္းေမာ့ကာ
"အင္း...ခဏ မႈံ မလာေသးဘူး"
"ေခၚထားတယ္မလား"
"ဖုန္းဆက္ေတာ့ သူမကိုင္ဘူး ခဏေနာ္ ငါေခၚလိုက္ဦးမယ္"
သူမ ထပ္ေခၚသည္...မကိုင္..
ေစာင့္ေနေသာ သူတို႔ကို အားနာလာသျဖင့္
"နင္တို႔ သြားႏွင့္ၾကေလ...ငါ သူ႔ကို ေစာင့္ေခၚလာလိုက္မယ္ မွာထားႏွင့္ၾက"
"ရပါတယ္ဟ"
"သြားၾကပါ...ငါ လာတာ နဲ႔ အစားသင့္ေပါ့...
ႀကိဳက္ရာ မွာ...ငါ့တြက္ မုန္႔ဟင္းခါး တစ္ပြဲ ႀကိဳမွာထားေပး"
"ေအးပါ...ဒါဆို သြားၾကမယ္ေဟ့"
ဆိုင္ကယ္ေလးစီး သူမေရ႔ွကေန ေပ်ာက္ကြယ္သြားသည္ထိ ေငးၾကည့္ေနလိုက္သည္....ၿပီးေတာ့..မႈံ႔ျပန္ေခၚလိမ့္မည္ဟု ယံုၾကည္ကာ ကံေကာ္ပင္ေအာက္က ခံုတန္းေလးမွာ ထိုင္ေစာင့္ေနလိုက္သည္.. ....
ခုရက္ပိုင္း သူမ လိုင္းမတက္ျဖစ္....
ဖုန္းကို အိမ္ေရာက္ရင္ မသံုးျဖစ္ေတာ့တာရယ္..ေစာအိပ္ ေစာထနဲ႔ သာယာလို႔ေနသည္...အရင္လို ဖုန္းဆက္ၿပီး စကားေျပာေနရမယ့္ သူမွ မရိွေတာ့တာကိုး...
အမ္း.....သူတကယ္ ကိုယ့္အေပၚ ျပတ္သားျပေနေတာ့ သူမ မွာ မေနသာ မထိုင္သာ ခံစားရခက္လို႔ ေနသည္... တြဲလာခဲတဲ့ ခ်စ္သူသက္တမ္း ေလးႏွစ္ထဲမွာ သူမ အိုက္ေထြးကို တကယ္ပဲ ခ်စ္ခဲ့သလား မေျပာတတ္...
သူ႔အမူအက်င့္ကိုမႀကိဳက္..
တြဲလာတဲ့ ေန့ရက္ေတြ မ်ားလာေလေလ သူမ မ်က္စိထဲ သူပံုစံက အႏုတ္လကၡာဏာကို ပဲ ျပလာသည္ေလ...
အေတြးနဲ႔ နစ္ေမ်ာေနစဉ္ လက္ထဲက ဖုန္း တုန္ လာေတာ့ မႈံ ျပန္ေခၚေနတာပင္..
"ဟလိုမႈံ"
"အစ္မ ဘာျဖစ္လို႔လဲ "
"ၿပီးၿပီလား အတန္း အစ္မတို႔ သူငယ္ခ်င္းေတြကို ဘုရားႀကီး လမ္းၾကားမွာ တစ္ခုခု လိုက္ေကြၽးမလို႔ေလ"
"ဪ"
"အဲ့ဒါ မႈံ လိုက္မလားလို႔ ေခၚတာ"
"မႈံ လိုက္ေတာ့ လိုက္ခ်င္တယ္ အစ္မရဲ့"
"လိုက္လာေလ ဘာလုပ္ဦးမွာလဲ"
"Ec ကေလ မႈံ ေက်ာင္းက ဖြဲ႔စည္းတဲ့ အသင္းေတြထဲမွာ ဘယ္ေနရာမွ မပါေသးလို႔ ဝင္ရမယ္ဆိုလို႔"
"ဘယ္ထဲဝင္မွာလဲ ယဉ္ေက်းမႈထဲဝင္ေလ တို႔က အကနဲ႔ ယဉ္ေက်းမႈရယ္..ေက်ာင္းရန္ပံုေငြ ရွာေဖြေရးထဲ ပါတယ္"
"ဟာ အစ္မကလဲ မႈံက ရွမ္းလဲမဟုတ္ဘူး ၿပီးေတာ့ အစ္မတို႔လိုလဲ မကတတ္ဘူး"
"ဟယ္...ရွမ္းမွမဟုတ္ပါဘူးကြ...ဒါဆို ဘယ္ထဲဝင္မွာလဲ"
"ဝတ္ရြတ္အသင္းထဲကို ၿပီး ၾကက္ေျခနီ"
"အမ္...ဝတ္ရြတ္အသင္း"
"ဟုတ္ကဲ့ အဲ့ဒါ အခု ႒ာနမွာ ေဖာင္ေတြယူၿပီး သြားျဖည့္မလို႔ အစ္မရဲ့...ဒါေၾကာင့္ မႈံ လိုက္လို႔မရေတာ့ဘူး.."
"အင္းပါ"
"အားေတာ့နာတယ္ အစ္မ...အေရးတယူ ေခၚေပးတာ ေက်းဇူးပါပဲ ေနာ္"
"ရပါတယ္ ညီအစ္မပဲ ေက်းဇူးလိုပါဘူး"
"ဟုတ္ကဲ့ အစ္မသူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႔ပဲ ေပ်ာ္ေပ်ာ္ပါးပါး စားခဲ့ေနာ္"
"အင္းပါ စားမွာ မပူနဲ႔ ဒါဆို အစ္မ ဖုန္းခ်ၿပီ"
"ဟုတ္ကဲ့"
ဖုန္းခ်လိုက္ၿပီး လြယ္အိတ္ထဲထည့္ကာ ဆိုင္ကယ္ဆိ္ ျပန္ေလ်ွာက္သြားရျပန္သည္..
ဒီကေလးမ ....လိုက္လာလဲရသားနဲ႔..
အဲ့ကိစၥက အေရးမွမႀကီး တဲ့ ဥစၥာ...ငါပဲ ေနာက္က်န္ခဲ့တယ္ ဟမ့္
ေက်ာင္းထဲမွ ထြက္ၿပီး ဘုရားႀကိ္း လမ္းၾကားသို႔ အေရာက္ျမန္းရေလေတာ့သည္....ဘုရားကို ပတ္ၿပီး ဘုရားဝင္းအစပ္တြင္ပင္ ဆိုင္ကယ္ ထားလိုက္သည္...အျပင္ကထက္ ဘုရားဝင္းက စိတ္ခ်ရတယ္ေလ....ဇက္ေသာ့ ေသခ်ာခတ္ၿပီး အျပင္ဖက္သို႔ လွည့္အထြက္..
ဟင္...
ကိုင္ထားတဲ့ ေသာ့ပင္ လြတ္က် သြားမလို ျဖစ္သြားရသည္..
ေတြ့လိုက္ရတဲ့ ျမင္ကြင္းမွာ ဘုရားဝင္းထဲက ကံေကာ္ပင္ရိပ္မွာ တစ္ေယာက္ကိုတစ္ေယာက္ မုန္႔စားရင္ က်ီစယ္ေနၾကတဲ့ အိုက္ေထြးနဲ႔ ေကာင္မေလးတစ္ေယာက္....
ဖက္ထားတာကလဲ ဘုရားဝင္းဆိုတာ ေမ့ေနေလသလားမသိ....
ျမင္ကြင္းက ဆိုးရြားလြန္းလွသည္မို႔ သူမ လွည့္ထြက္မည္ ျပဳစဉ္
"ေဟ့ ဆိုင္ႏြန္း...ဘယ္လာတာလဲ"
မျမင္ခ်င္လို႔ ေရွာင္ထြက္ကာမွ ကိုယ့္ကို ျမင္ျဖစ္ေအာင္ ျမင္သြားေတာ့ တမင္ ဟန္ေဆာင္လို႔မရေတာ့....မ်က္ႏွာထားကို ျပင္ကာ လွည့္လိုက္သည္..
"ဪ....မုန္႔လာစားတာေလ.."
မ်က္ႏွာထား မဟန္တဲ့ အိုက္ေထြးနဲ႔ သူမကို ထိုေကာင္မေလးက တစ္လွည့္စီ ၾကည့္ေနသည္..သူမကို ၾကည့္ေနပံုက ရည္းစားလုဖက္လိုလို ဘာလိုလို ...ထ သတ္ေတာ့မယ့္ အၾကည့္မ်ိဳးနဲ႔"
"တေယာက္ထဲ လာတာလား ဒီေန့ ပရယ္တီကယ္ ရိွတယ္ေလ "
အမယ္...သူ႔လို ေက်ာင္းလစ္တဲ့သူမ်ားမွတ္ေနတာလမသိဘူး.. လာေျပာေနပံုက ေျပာင္းျပန္
"ပါတယ္ အကုန္အဖြဲ႔လိုက္လာတာ...ပရယ္တီကယ္ လုပ္ၿပီးမွေလ...ဪ..ဒါနဲ႔ နင္ေကာင္မေလးအသစ္ရၿပီေပါ့"
တမင္ရြဲ႔ေမးလိုက္တာပါ.. .အိုက္ေထြး ေခါင္းကုပ္ရင္း ဘာေျဖရမွန္မသိျဖစ္ေနစဉ္ ေကာင္မေက အိုကိေထြး လက္ေမာင္းကို ကိုင္ကာ
"ဟုတ္တယ္....က်မ ကိုကိုရဲ့ ေကာင္မေလးပဲ ကြန္ျပဴ တာ က"
"ဪ...ဪ..သြားလိုက္ဦးမယ္...ဒါနဲ႔ပ်င္းရင္ ႏွစ္ေယာက္လံုး သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႔အတူ လိုက္စားပါလား....မိတ္မဆက္ေပးခ်င္ဘူးလား"
"ေနာက္ရက္မွေပါ့ဟာ ေနာ္ ကေလး"
အိုက္ေထြးက ဘာစိတ္ကူးေပါက္သည္မသိ သူမေရ႔ွတြင္ပင္ သူ႔ေကာင္မေလးနဖူးကို နမ္းျပလိုက္သည္.....
စိတ္တိုသြားေပမယ့္ သူမ မ်က္ႏွာက အၿပံဳးမပ်က္ပါပဲ..
"See u"
သူတို႔အတြဲေရ႔ွ ဟန္မပ်က္ ထြက္လာရေပမယ့္ ရင္ထဲ လိႈင္းထန္ေနသည္...အုတ္တံတိုင္းကြယ္ရာေရာက္မွ ေျခေထာက္ယိုင္လဲေတာ့မလို ျဖစ္သြားေသးသည္...
အားတင္းစမ္း ငါ ဘာလို႔ လဲ ၿပိဳေနရမလဲ...
ငါ စျဖတ္ခဲ့တာပဲ ျပတ္ႏိုင္ရမွာေပါ့...
အားတင္းၿပီးသာ မုန္႔ဆိုင္ေရာက္လာတာ....ရင္ထဲေတာ့ အစိုင္အခဲမ်ားစြာနဲ႔...
သူမတစ္ေယာက္တည္း ခံုဆြဲယူထိုင္ၿပီး ခ်က္ခ်င္းလာခ်ေပးေသာ မုန္႔ဟင္းခါးခြက္ကို အငမ္းမရ ေကာ္စားေနလိုက္သည္..ေအးလွရီက
"မႈံခ်ယ္ရီဦး မပါဘူးလား"
"မအားဘူးတဲ့ စားၾကေလ. "
သူမ က လြဲ ုပီး က်န္သူေတြ ေဟးလားဝါးလား ပြဲက်ေနေပမယ့္ သူမ တိတ္ဆိတ္ေနသည္...ခဏက ျမင္ကြင္းေၾကာင့္လား...မႈံ ပါမလာတာေၾကာင့္လား..
အၿမဲတမ္း သူမ လိုခ်င္တာ ဆို မရရေအာင္ ယူတတ္ေနက် ခုတစ္ခါမွ သူမဖက္က ေခၚတာကို အေၾကာင္းျပခ်က္ေကာင္းေကာင္းေပးၿပီး ျငင္းလိုက္တဲ့ မႈံခ်ယ္ရီဦးကိုလား
သူမ ပိုင္ဆိုင္ဖူးခဲ့တဲ့ လူတစ္ေယာက္ကို အျခားသူ ရင္ခြင္မွာ ေပ်ာ္ပိုက္ေနတာကို ျမင္ခဲ့ရလို႔လား
မေျပာတတ္...အဲ့လို အေတြးေတြေၾကာင့္ သူမ အရမ္းႀကိဳက္တဲ့ မုန္႔ဟင္းခါး တစ္ပြဲသာ ကုန္သြားတာ ဘာအရသာ ရိွမွန္းမသိလိုက္ပါ...သူမ အေျခအေနကို က်န္တဲ့လူေတြကလဲ အစားပဲ မဲ ေနၾကေတာ့ သတိမထားမိခဲ့.....
.
အိုက္ေထြးကို အတြဲနဲ႔
အျခားသူနဲ႔ ျမင္လိုက္ၿပီးတဲ့ ေနာက္ပိုင္း သူမဟာ မနာလိုစိတ္လိုလို ရႈံးနိမ့္စိတ္လိုလိုနဲ႔ ဝမ္းနည္းသလိုေတြ ေန့စသင္ျဖစ္လာသည္...
ဘာလုပ္လုပ္စိတ္မပါ...ေက်ာင္းမွာလဲ ၿငိမ္သက္...အိမ္မွာလဲ တိတ္ဆိတ္...ဖုန္းလဲ မသံုး...
သူမ ခ်စ္တဲ့ အိမ္ထဲက ပူစီေလးကိုေတာင္ မေပြ့ခ်ီႏိုင္တာ ၾကာလွၿပီ...
ကိုယ္ပိုင္ဆိုင္ဖူးတဲ့ လူတစ္ေယာက္
ကိုယ့္ကို ခ်စ္ပါတယ္ ဆိုၿပီး ကိုယ္ဆိုးသမ်ွ သည္းခံ ေခ်ာ့ေပးခဲ့ႏိုင္သူ တစ္ေယာက္
ေလးႏွစ္တာ အတြင္း နမ္းဖို႔အေနသာ လက္ကိုေတာင္ သူ
ငယ္ခ်င္းစိတ္နဲ႔သာ ကိုင္ျဖစ္ခဲ့ၾကတဲ့ သူေတြ
ခုက်မွ သူ ေျပာတဲ့ ခ်စ္ပါတယ္ နားလည္ေပးပါတယ္ ဆိုတာက
တစ္ဘဝစာ အတြက္မွ မဟုတ္တာပဲ..
အမွန္ဆို ဘယ္ေလာက္ဆိုးဆိုး တကယ္ခ်စ္ရင္ လမ္းခြဲမယ္ ဘယ္လိုပဲေျပာေနပါေစ
စိတ္ဆိုးေနတုန္း မေခ်ာ့ပဲ ပစ္ထားလဲ ရသားနဲ႔ ခ်က္ျခင္းႀကီးကို အသစ္ေကာက္တြဲလိုက္တာေတာ့ ေတာ္ေတာ္ တရားလြန္သည္ေလ..သူမကိုလဲ ေစာ္ကားေနသလိုပင္..
အရင္အဆင္ေျပခ်ိန္ ျပန္ေတြးရင္ ငိုခ်င္သည္...တကယ္လဲ ငိုသည္..သူေပးခဲ့တဲ့ ပစၥည္း အမွတ္တရ အားလံုး. ၿခံက အလုပ္သမားေတြကို ေပးလိုက္သည္...
သူမကို ရြဲ႔သလို လုပ္ျပေနေတာ့ ေဒါသထြက္ရသည္...
ေနာက္ဆံုးက် သူမ အသဲကြဲေနခဲ့တာလား....
ဘယ္လိုခံစားခ်က္မွန္းေတာ့ နားမလည္ခ်င္ေတာ့....
မခ်စ္တာေတာ့ အမွန္တရားထင္တာပဲ...အေနနီးလို႔ သံေယာဇဉ္ ႀကီးၿပီး တြဲျဖစ္သြားတာ ေနမွာ...
ဘယ္လို လွည့္ေတြးၾကည့္ လွည့္ေတြးၾကည့္ သူမ စိတ္ကို မေျပ
ခုျဖစ္ေနပံုခ်ည္းသာဆို သူမဟာ အိုက္ေထြးမွ မရိွရင္ပဲ ဘဝကို ရပ္တည္ႏိုင္ေတာ့မယ့္ပံုမေပၚ....အရာရာကို အရႈံးေပး ဒူးေထာက္ရမလို ျဖစ္ေနသည္...
ဒီေန့လဲ သူမတစ္ေယာက္တည္း ေက်ာင္းပိတ္လို႔ ေစ်းလာစဉ္ အိုက္ေထြးနဲ႔ သူနာျပဳ သင္တန္းေက်ာင္းေရ႔ွမွာ ဆံုမိသည္...
မျမင္ခ်င္ပါဘူးဆိုမွ ထိပ္တိုက္တိုးသည္...သူက အတြဲနဲ႔...
"ဆိုင္ႏြန္း ေစ်းလာတာလား"
"အင္း"
မေျဖခ်င္ေျဖခ်င္နဲ႔ စိတ္မပါလက္မပါ အင္း လိုက္ရသည္...
ၿပီး အိတ္ထဲ ဆိုင္ကယ္ေသာ့ ရွာသလို ဘာလိုလို လုပ္ေနလိုက္သည္..ထံုးစံတိုင္း သူ႔ေဘးက ေကာင္မေလးကေတာ့ သူမနဲ႔ အိုက္ေထြး အေၾကာင္းကို သိၿပီး သားမို႔လားမသိ...အိုက္ေထြးလက္ကို ျပဳတ္တူနဲ႔ ၫွပ္ထားသလို သူ႔လက္နဲ႔ ခိုင္မာစြာ ဂေဟဆက္ထားၿပီး သူမကိုလဲ စားမတတ္ ဝါးမတတ္ မီးဝင္းဝင္းေတာက္တဲ့ မ်က္စိမ်ိဳးနဲ႔ စိုက္ၾကည့္ေနသည္...
ေဘးနားက သူ႔ေကာင္မေလးပံုစံကို မသိတဲ့ အိုက္ေထြးက သူမကို ေသခ်ာၾကည့္ရင္း
"ဆိုင္ႏြန္း နင္ေနေကာင္းရဲ့လား"
"အင္း...ဟင္..ေကာင္းပါတယ္ ဘာလို႔လဲ"
"ပိန္သြားသလိုပဲ ၿပီးေတာ့ ညလဲ မအိပ္ဖူးလား မ်က္ကြင္းေတြ ညိုေနတယ္"
"ထင္လို႔ပါ"
"က်န္းမာေရး ဂရုစိုက္ပါ ဟတ္ရယ္ ညနက္ထိ လိုင္းေတြ သံုးမေနပါနဲ႔ေတာ့"
"ေက်းဇူးပဲ ငါသြားရေတာ့မယ္"
သူ႔ပါးစပ္က ဟတ္ ဆိုတဲ့ အေခၚေလးကို လြမ္းဆြတ္သံအျပည့္နဲ႔ ၾကားလိုက္ရသည္..
အျပင္မွာ ႏွစ္ေယာက္တည္းသာ ဆံုခြင့္ရရင္ သူမ ေပ်ာ့ပါသြားလိမ့္မည္ ထင္ပါသည္...ခုေတာ့ သူ႔ေဘးက မီးနဂါးမေလးေၾကာင့္ သူတို႔ေရ႔ွက အျမန္ထြက္ေျပးရေတာ့သည္..
ဒါေတာင္ သူမ နားက ထိုေကာင္မေလး စကားကို ၾကားျဖစ္ေအာင္ ၾကားလိုက္ေသးသည္..
ကိုကို႔ကို အဲ့လူ မျပတ္ႏိုင္ဘူး ဘာလို႔ ဟတ္ သြားေခၚတာလဲ ကိုကို႔မွာ ခေလးရိွေနၿပီေနာ္ သူဘာေတြ ညဏ္သံုးၿပီး ကိုကို႔ ကို လာဆြဲဦးမလဲမသိဘူး..."
"ခေလးကလဲကြာ...ကိုကိုမွာ သူ႔ေပၚ ဘာစိတ္မွမရိွပါဘူး"
"အဲ့ဒါ သူ အသည္းကြဲျပေနတာေလ အစားအအိပ္ေတြပ်က္လို႔ ပိန္ကပ္ေနတာ ဟြန္႔ ကိုကို သူ႔ဆီျပန္သြားရင္ ခေလး ႏွစ္ေယာက္လံုးကို သတ္မွာေနာ္"
"ေအးပါ ကေလးရာ"
ေတာက္....ေစာ္ကားလိုက္ၾကတာ....
ကားေပၚတက္ ေမာင္းထြက္သြားၿပီျဖစ္တဲ့ အတြက္ ကားေနာက္ၿမီးေလးကို ၾကည့္ရင္း ေဒါသေတြ ထြက္က်န္ခဲ့ရသူက သူမပါ....ပါးေျပးရိုက္ခ်င္စိတ္က တားမႏိုင္ဆီးမရ...
ေဒါသေၾကာင့္ လူလဲ တစ္ဆတ္ဆတ္ တုန္ယင္ေနသည္....
ေမေမ မွာလိုက္တဲ့ ဘုရားတင္ရန္ဆိုေသာ လိမၼော္သီး ဆယ္လံုးခန္႔ ထည့္ထားတဲ့ အိတ္ကေလးကား CZI ဆိုင္ကယ္ေလး ထြက္သြားတဲ့အခါ ပလက္ေဖာင္းေပၚမွာ ျပန္႔က်ဲ က်န္ခဲ့သည္....
.
"ေမေမ"
အိမ္ထဲ ဝင္လိုက္တည္းက ဆိုင္ကယ္စက္မရပ္ေသး အရင္ေအာ္လိုက္သည္.....
ေမေမရယ္ အူယားဖားယားနဲ႔ မီးဖိုခန္းထဲက ေျပးထြက္လာသည္...အျပင္မွာ ေျပာင္းဖူးအိတ္ထမ္းေနေသာအလုပ္သမားေတြကလဲ အေငးသား ရပ္ၾကည့္ေနၾကသည္..
"ဟဲ့ ဘာျဖစ္လာတာလဲ"
"ဗိုက္ဆာလို႔ ေမေမ ...တစ္ခုခု လုပ္ေပးပါ ျမန္ျမန္"
မီးဖိုခန္းထဲထိ လိုက္ဝင္လာၿပီး ျမင္သမ်ွ စားေတာ့သည္...ဆိုင္ကယ္ဦးထုတ္ပင္မခြၽတ္အား