35 final

4.2K 150 4
                                    


.
.
အမယ္ေလးေလး....အရင္ကဆို အိမ္မွာ မီးဖိုခန္းမဝင္ဖူးတဲ့ ကေလးေသးေသးေလးက သူမရဲ့ မီးဖိုေခ်ာင္ထဲမွာ စားဖိုမွဴးႀကီးပမာ ဘာေတြ ခ်က္ျပဳပ္ေနသည္မသိ....ေခြၽးေတြ သံေတြနဲ႔..စားပြဲေပၚမွာလဲ ဟင္းခြက္ေတြက အမ်ားႀကီး ရိွေနၿပီ...
"ဟိတ္ ကေလးမ...ဘာေတြ အမ်ားႀကီး ခ်က္ေနတာလဲ"
"မ ႏိုးလာၿပီလား မ်က္ႏွာသစ္ သြားတိုက္ဖို႔ အသင့္လုပ္ထားေပးတယ္ေနာ္"
သူမကို တစက္ကေလးမွကို လွည့္ၾကည့္ေဖာ္မရပဲ သူ႔ဟာသူ ဟင္းအိုးေလာက္သာ ခဲမဲ ၾကည့္ေနတာ....အသဲေတြ ယားလာသျဖင့္ သဲ ေနာက္မွ ကပ္ရပ္ၿပီး ခါးေလးကို ဖက္ထားလိုက္သည္..
"ဟာ..မ ဘာလာလုပ္တာတုန္း မ်က္ႏွာလဲမသစ္ပဲ မီးဖိုခန္းကို မလာနဲ႔ေလ"
"ကဲ သစ္ၿပီးပါၿပီ ရွင္....အာ့ ဘာဟင္းလဲ"
"ဘူးသီးနဲ႔ ၾကက္သားခ်က္ေနတာဆို"
"တတ္လို႔လား"
"မတတ္ဘူး စမ္းၾကည့္ေနတာ"
"ဗုဒၶေါေရ.. "
ဟုတ္သား...မီးဖိုေဘးမွာ ဖုန္းခ်ထားတာ...အင္တာနက္ဖြင့္ၿပီး ဟင္းခ်က္နည္းေတြ ရွာ...အဲ့ကေန ဖတ္ၿပိ္း ခ်က္ေနတာကိုး...
"ဖယ္ မ ခ်က္မယ္...ဟင္းက မက်က္ေသးဘူး ကပ္ေနၿပီ...ေတာ္ၾကာ တူးသြားမယ္"
"ရပါတယ္ မ က ပါးစပ္ကေနပဲ ေျပာ သဲ လုပ္မယ္"
"ခံုမွာ သြားေန ေပး ဇြန္း "
သဲ လက္ထဲက ဇြန္းကို ယူရင္း ဟင္းအိုးေမႊလိုက္သည္..
"ခံုမွာ ထိုင္မေနခ်င္ပါဘူး"
"ဒါဆို ဒီနား ဘာရပ္လုပ္ေနမွာလဲ"
"မ ဟင္းခ်က္ေနတာေလးကို ဒီလိုေလး မ ကို ဖက္ၿပီး ေနာက္ကေန အားေပးေနမယ္ေလ"
"အား...ဟုတ္ပါၿပီကြာ...အခြၽဲေလး"
"မ သဲကို အရသာရိွရိွေလး ခ်က္ေကြၽးပါေနာ္ ေနာက္က် သဲ သင္တန္းတက္ၿပီးမွ မ ကို ေသခ်ာခ်က္ေကြၽးမယ္"
"သင္တန္းတက္ဦးမလို႔လား"
"တက္မွာေပါ့ မ အလုပ္သြားတဲ့အခါ ေန့လည္ဆို သဲ ခ်က္ၿပီး လာပို႔မယ္ေလ မ ကိုလဲ ဝင္ေခ်ာင္းရင္းေပါ့ ဘ္ာသူကမ်ား မ ကို ႀကိတ္ေႂကြေနလဲလို႔"
"ကေလးစုတ္....ေကြၽးခ်င္တာကနည္းနည္းရယ္ အႀကံၾကီးနဲ႔"
"အင္းပ တစ္ခ်က္ခုတ္ ဆယ္ခ်က္ျပတ္ေလ".
...
ႏွစ္ေယာက္သား တပတ္စာကို ရိကၡာအျပည့္သြင္းၿပီး အိမ္ခန္းေအာင္းေနၾကတာ...အျပင္လဲ မထြက္ၾက....
ဘယ္သူမွလဲ အဝင္အထြက္မရိွ...ဘယ္ကမွလဲ ဖုန္းမလာ..ႏွစ္ေယာက္တည္း တစ္ကမ႓ာတည္ေနၾကတာ...
ခုလဲ မက ဧည့္ခန္းဆိုဖာႀကီးေပၚမွာ လက္ပ္ေတာ့ တစ္လံုးနဲ႔ အလုပ္ေတြ လုပ္ေနတာကို သဲက ဘာလုပ္ေနတယ္ ထင္သလဲ....
ထိုင္ေနတဲ့ မ ေပါင္ေပၚ ေခါင္းအံုးလုပ္ၿပီး ဟာသေတြ ဖတ္ေနတာ....
"ခ္ခ္ ရီရတယ္....ဟဟား"
ကိုယ္ေလး သိမ့္သိမ့္တုန္ေအာင္ ရီေနေတာ့ မ က အပလ္ုမေျဖာင့္ေတာ့...သဲရီတာက ရိုးရိုးရီတာမဟုတ္ဘူး.လက္ခုပ္ပါတီးၿပီး ရီေနသလို တခါခါက် မ ကိုလဲ ရိုက္လိုက္ေသးတာေလ..
"သဲ...ကေလး...ရိုးရိုး ရယ္လဲ ရပါတယ္ကြာ...ဒိမွာ မ လုပ္ေနတဲ့ ဒီဇိုင္း ေစာင္းကုန္ၿပီ"
"ဘာလဲ မ က ၿငိဳျငင္တာလား"
လုပ္ပီ....အေပၚမိုးေနတဲ့ မ မ်က္ႏွာေလးကို မ်က္ေတာင္ေလး ေပကလပ္နဲ႔ ေမာ့ၾကည့္ၿပီး ေျပာေနတာ....
"မဟုတ္ပါဘူး....မ လက္ကို မထိနဲ႔ေလ...မ ဟိုတယ္ေဆာက္ဖို႔ အၾကမ္းဒီဇိုင္းေဖာ္ေနတဲ့ဥစၥာ..သဲ တစ္ခါ ထိလိုက္တိုင္း ေစာင္းေစာင္းသြားတာမို႔"
"ဘယ္မွာ ထိလို႔လဲ"
ထိရက္နဲ႔ တမင္ရစ္ပါၿပီ...ကေလးက အဲ့လို..တခါခါက် လူႀကိးေလးလိုလို ပံုစံဖမ္းေပမယ့္ စိတ္ကေတာ့ ခုထိကေလးစိတ္...
"ကဲ ဘာဖတ္ေနတာလဲ မ လဲ ရယ္ခ်င္တယ္ "
"မဖတ္ဘူး မရီနဲ႔"
"လုပ္ပါကြာ မ ဆက္မဆြဲေတာ့ဘူး ဟုတ္ၿပီလား သဲ မ အသားကို တစ္ခါထိလိုက္တိုင္း ရင္ခုန္လြန္းလို႔ ေစာင္းေစာင္းသြားတာပါကြာ...မ အျပစ္ပါ..."
ေႁခြလဲ ေႁခြတတ္တဲ့ မ..စိတ္ေကာက္မလို႔ပါဆို...ေကာက္လို႔မရေအာက္ကို ေႁခြတတ္ေနတာ...ဒီ မ နဲ႔ေတာ့ ဆီလိၾအေပါက္ရွာၿပီး စိတ္ေကာက္ဖို႔ ရွာေနေပမယ့္လဲ ေတြ့ကို မေတြ့ေတာ့ဘူး...
....
"မ..."
"မ လို႔"
ညႀကီးမင္းႀကီး အိပ္ေပ်ာ္ေနတာကို
အတင္းလႈပ္ႏိႈးေနေတာ့တာမို႔ အအိပ္မက္ေပမယ့္လဲ ဒီကေလးမေလးေၾကာင့္ ႏိုးလာရျပန္ၿပီ....
"အင္း...ဘာလဲ သဲ"
"မ ... မ မနက္က် အလုပ္သြားမွာလား"
"အာ....မသြားေသးဘူးေလ....သဲရာ အဲ့ကိစၥ မနက္က်မွ ေျပာပါလားကြာ ေနာ္ "
"မ အရင္ရံုးပဲလား မ ေျပာေတာ့ ရံုး ေျပာင္းရမွာဆို"
သဲ ကို ဖက္ထားတဲ့ ဥစၥာကို အတင္းရုန္းထြက္ၿပီး ေခါင္းေထာင္ထေနတာ....လက္ေထာက္ ၿပီးကို သူမ အိပ္ခ်င္ေနတဲ့ ရုပ္ကို စီိးမိုးၾကည့္ေနတာရယ္...
"အရင္ရံုးပဲ တက္မွာ....လိုအပ္ရင္ ဖက္စပ္ရံုးသြားရမွာေပါ့...ေလာေလာဆယ္ မ တလ နားထားတယ္ေလ..အိမ္ကေနပဲ ဒီဇိုင္းေပးရံုလုပ္ေပးေနတာ သဲက ဘာလို႔တုန္း"
"ဪ....ေကာင္းတာေပါ့ မ သဲတို႔ မႈံ႔ဆီ သြားလည္ရေအာင္"
"ဟာ..ဘာစိတ္ကူးေပါက္ေနတာလဲ"
"သြားရေအာင္ေနာ္ မ .... ေနာင္ခ်ိဳဖက္က အရမ္းသာယာတာ...အဲ့မွာဆိုေလ...."
"ကဲ ကဲ သြားမယ္ သြားၾကမယ္ ဟုတ္ၿပီလား...သဲ သေဘာ"
အရမ္းအိပ္ခ်င္ေနၿပီမို႔လို႔ သဲ ေျပာသမ်ွ အင္းလိုက္ေပးရသည္...ၿပီးေတာ့ လက္ေထာက္ေနတဲ့ သဲကို အတင္း ရင္ခြင္ထဲ ဆြဲသြင္း အိပ္ခိုင္းရျပန္သည္.....ဒါေတာင္ ေဒၚေရႊသဲေလးက လႈပ္စိ လႈပ္စိနဲ႔....သာမာန္အခ်ိန္ဆို သူမက အိပ္ေနတဲ့အခ်ိန္ သူငယ္ခ်င္းမေျပာနဲ႔ ေမေမ လာႏိႈးရင္ေတာင္ မႀကိဳက္ပါ...ဒါေၾကာင့္ ေမေမက အေၾကာင္းသိမို႔လို႔ အခ်ိန္တန္ အခ်ိန္မွန္ပဲ ႏိႈးတတ္တာ...ခုမွ ဘယ္ေရွးဘဝက ဝဋ္ေတြ လည္ေနလဲမသိပါ...
"မ....မ လို႔"
အိပ္လို႔မွ ေကာင္းေကာင္း မေပ်ာ္ေသးဘူး....
ျဖစ္လာျပန္ၿပီ...
"အင္း သဲ ဘာလဲ"
"သဲ ဗိုက္ဆာလို႔"
"ခု ဘယ္ႏွစ္နာရီလဲ"
"မနက္ တစ္နာရီ ထိုးေတာ့မယ္"
"အာ့ဆို မနက္မွ စားေတာ့ သိလား မ ေစာေစာ ခ်က္ေပးမယ္"
"ဟင့္အင္းမရဘူးမ အခုဆာေနတာ"
"ညေနက ေကာ မက်န္ဘူးလား ငါးေပါင္းေတြ ရိွေနေသးတယ္မလား သြားစားေလ"
"မက်န္ဘူး...မက်န္ဘူးဆိုတာက သဲ သြန္ပစ္လိုက္တာ အာ့ေၾကာင့္ မက်န္ေတာ့ဘူးလို႔ မ သဲ ဗိုက္ေတြ အရမ္းဆာလွၿပီ"
"ဟာ သဲရာ"
"ဘာလဲ မ က သဲကို ၿငိဳျငင္တယ္ေပါ့"
"မဟုတ္ရပါဘူး "
"ဒါဆို သဲကို ေခါက္ဆြဲျပဳတ္ ေပး"
"အင္း"
"ထ မ ေနာ္...သဲ နဲ႔ အတူေနတာ ဘယ္ေလာက္မွ မရိွေသးဘူး မ ၿငိဳျငင္ခ်င္ေနၿပီ...သဲမွာ မိဘေတြ ပစ္ပီးေတာ့မွ မကို ခ်စ္လို႔ မ ဆီ လာေနေနတာ....မ မၾကည္ျဖဴ ရင္ သဲ ဘယ္သူ႔မ်က္ႏွာနဲ႔ ေနရပါ့မလဲ"
"မယ္မင္းႀကီးမ မငိုလိုက္ပါနဲ႔ မ လဲ အိပ္လို႔ရမွာ မဟုတ္ေတာ့ဘူး ကဲ သြားႏွင့္ မ ထလာၿပီ"
ေငါက္ခနဲကို ထထိုင္ေတာ့တာ....ဒီကေလး ဘယ္လိုေတြေတာင္ ဂ်ီက်ေနရတာတုန္း..ငိုသံေတြပါ ေရာစြက္လာတာမို႔ ဘယ္ေလာက္ပင္ အိပ္ခ်င္ေနပါေသာ္လဲ ထၿပီးေတာ့ ေခါက္ဆြဲေတာ့ ျပဳတ္ေပးေတာ္ မူလိုက္ဦး ႏွင္းႏွင္းေဝေရ...
အဲ့ဒီ ကေလးမက သူမ ေခါက္ဆြဲျပဳတ္ေနတာကို စားပြဲဝိုင္းမွာ ေသခ်ာထိုင္ၾကည့္ေနတာ....တကယ္တမ္း စားဆိုေတာ့လဲ မစားႏိုင္ပဲနဲ႔.....အာ့မ်ား ေျပာလိုက္ေသးတယ္...
အိမ္မက္ထဲမွာ မ ေခါက္ဆြဲျပဳတ္ေကြၽးေနတာကို မက္လို႔တဲ့..
တေရးႏိုးထျပဳတ္ေကြၽးခိုင္းတာတဲ့ေလ...အံ့ေရာ...
သူမ စိတ္တိုပံုႀကီးကို တစ္ခစ္ခစ္နဲ႔ သေဘာေတြက်ၿပီး ရီေနတာမ်ား အူယားစရာ....
စားလို႔ သိမ္းဆည္းၿပီးေတာ့လဲ အိပ္ရမလားမွတ္တာ....
ေရအတင္းခ်ိဳးခိုင္းၿပီး ေစာစီး လမ္းထေလ်ွာက္ရမယ္တဲ့...
ဂ်စ္တူးမ....
....
"ဘာရယ္....အစ္မတို႔ ႏွစ္ေယာက္လံုးက ဂုတ္တြင္း ေရတံခြန္ကို လည္ခ်င္တာ ဟုတ္လား"
"အင္းေလ"
မႏွင္းတို႔ ႏွစ္ေယာက္စလံုး ဘယ္လိုကေန ဘယ္လို ဆံုေတြ့ခဲ့ၾကတာလဲ မသိ...တိုက္တိုက္ဆိုင္ဆိုင္ မႈံ အိမ္မွာ ရိွေနခ်ိန္ကို ေရာက္ခ်လာၾကၿပီး ဂုတ္တြင္း ေရတံခြန္ကို သြားခ်င္လို႔တဲ့ေလ...ၿပီးေတာ့ အစ္မေတာ္ ဆိုင္ႏြန္းက တိမ္ပင္လယ္လည္း ၾကည့္ခ်င္သည္တဲ့...တိမ္ပင္လယ္က ထားပါေတာ့..ေတာင္တက္ရံုပဲမို႔...
ခက္တာက ဂုတ္တြင္းေအာက္ခ်ိဳင့္ထဲက ေရတံခြန္ကိုတဲ့...
သူမ်ားေတြ သြားထားၿပီး အင္တာနက္ေပၚ တင္ထားတာ ျမင္ရံုနဲ႔ သြားခ်င္လွခ်ည္ရဲ့ ျဖစ္လာတာ....မႏွင္းကေတာ့ အရာရာ အစ္မ ဆႏၵျဖစ္ေနပံုရသည္...အစ္မက လိမ္မာသလိုနဲ႔ မႏွင္းအေပၚကိုေတာ့ အႏုနည္းနဲ႔ ဆိုးေနမွာ သိသာလွသည္....
"ဘာလို႔လဲ..."
"အစ္မက သိလို႔လား အဲ့ ေရတံခြန္ကို "
"အင္း လိုင္းေပၚမွာ တင္ထားတာေလ...ဂုတ္ထိပ္တံတား ေအာက္ေျခမွာ ရိွတာတဲ့"
လက္ထဲက ကိုင္ထားတဲ့ မုန္႔ထုတ္ကို အစားမပ်က္ ေျပာေနေတာ့တာပင္....မႏွင္းကေတာ့ အိမ္ၿခံထဲက ေမေမ့ရဲ့ ကန္စြန္းခင္းထဲမွာ ေလသြားပစ္ေနသည္...
"ခရီးလမ္းအေၾကာင္းေကာ မတင္ဘူးလား"
"မသိဘူးေလ ပံုေတြနဲ႔ ေနရာပဲ ၾကည့္ထားတာ အရမ္းလွတာ ေရတံခြန္က"
"လမ္းက အရမ္းၾကမ္းတာ အစ္မရဲ့ ခက္ခက္ခဲခဲ ဆင္းရတာ.....မႏွစ္က အကိုဝမ္းကြဲ ေတြနဲ႔ တစ္ခါ လိုက္သြားဖူးတယ္ မႈံ႔မွာ ဖ်ားေတာင္ ဖ်ားသြားတာ...အရမ္းပင္ပန္းတယ္..."
"လမ္းက ဘယ္ေလာက္ပဲ ၾကမ္းၾကမ္း သဘာဝအလွတရား ျမင္ရင္ေတာ့ ပင္ပန္းသမ်ွ ေပ်ာက္ကြယ္ကုန္မွာပဲေလ"
"ဟာ..အစ္မရာ...လမ္းက လူသြားလမ္းေတာင္.မနည္းကို"
"ဘာလဲ မႈံက မပို႔ေပးခ်င္တာလား....ရတယ္ေလ....ဂိုက္ ငွါးေပး...လမ္းၫႊန္တစ္ေယာက္ငွါးေပး"
"မဟုတ္ဖူးေနာ္ မႈံက လိုက္မပို႔ခ်င္လို႔မဟုတ္ဖူး....မိန္းကေလး မသြားတာ ေကာင္းတယ္....မႈံလဲ နယ္မကြၽမ္းဘူး အစ္မ သြားခ်င္တဲ့ တိမ္ပင္လယ္ကေတာ့ ပို႔ေပးမယ္...တိမ္ပင္လယ္ ျဖစ္မျဖစ္ေတာ့ မေျပာတတ္ဘူး..အာ့က ရာသီဥတုအေျခအေနေပၚ မူတည္တာ..."
"မသိဘူး....စိတ္ဆိုးတယ္"
"အစ္မကလဲကြာ....တျခားေနရာေတြေျပာေလ...ေရပ်ံေတာင္တို႔မွာလဲ ရႈ႔ခင္းသာ ပါတယ္...လမ္းလဲ ကားနဲ႔သြားရင္ အဆင္ေျပတယ္....ဂုတ္ထိပ္ ၾကည့္ခ်င္တာမလား....အဲ့မွာ ရထားအတိုေလးရိွတယ္ ေမာင္းေပးတယ္ ရထားအႀကီးမလာခင္ ဂုတ္ထိပ္ေပၚ လည္ခ်င္သူေတြကို ဟိုဖက္ ဂူအဆံုးထိ....အသြားအျပန္ စီးလို႔ရတယ္ အဲ့ေနရာက ဆိုင္ကယ္နဲ႔ သြးလဲရတယ္ ပို႔ေပးမယ္....အဲ့ လ်ိႈႀကီးထဲက ေရတံခြန္ကိုေတာ့ ဒုကၡခံၿပီး မသြားပါနဲ႔"
"ဒါဆို ခုသြားမယ္ ေရပ်ံေတာင္ကို"
"အာ....ခုကလား...နားဉ္ိးေလ...ခရီးေရာက္မဆိုက္ကြာ နက္ျဖန္မွ သြားမယ္ ဟုတ္ၿပီလား...မႈံေမ့ေမ့ကို ေျပာရဦးမယ္...မႈံတို႔ခ်ည္း သြားလို႔မရေသးဘူး"
"ဘာလို႔လဲ"
"ေတာထဲမွာေလ...မိန္းကေလးေတြပဲ သြားသင့္တဲ့ေနရာ မဟုတ္ဘူး "
တကယ့္ ဂ်စ္တူး...အရင္ကထက္ကို ပိုဆိုးလာသလား ေအာက္ေမ့ရသည္....မႈံတို႔အိမ္မွာ အခန္းပို မရိွတာမို႔ မႈံက အလိုက္သိစြာ မႈံ အခန္းကို မႏွင္းတို႔အတြက္ ျပင္ေပးၿပီး သူမက သူမ ေမေမ အခန္းတြင္ ဝင္အိပ္ေပူးသည္...
"မ"
"အင္း...."
"အိပ္ေပ်ာ္ေနၿပီလား"
"ေဟာ....အိပ္မေပ်ာ္လို႔ပဲ ထူးေနတာေလ"
"မႈံက ဂုတ္တြင္းေရတံခြန္ကို လိုက္မပို႔ဘူးတဲ့ "
"မႈံေျပာတာ ေစတနာနဲ႔ေလ သဲ...ညေနက သူ႔အေမေျပာေနတာ ၾကားတယ္မလား လမ္းၾကမ္းပါတယ္လို႔ အဲ့အစား မတို႔ ေရပ်ံေတာင္တို႔သြားလို႔ရတာပဲေလ"
"သဲ...စိတ္ထဲ တမ်ိဳးႀကီးပဲ"
"ဘာလို႔လဲ"
"မႈံေလ စိမ္းေနသလိုပဲ....ဝတ္ေက်တန္းေက်ႀကီး"
"ဘယ္ကလာ ကြာ....မႈံ က အဲ့လိုမဟုတ္ပါဘူး..."
"သူ႔ကို သဲ မနာလိုဘူး သိလား"
"ဘာျဖစ္လို႔လဲ "
"သဲနဲ႔မ တို႔အေပၚကို သူက ဘယ္ဖက္ကပဲ ၾကည့္ၾကညိ့ နားလည္ၿပီး သိေနတာ...သဲကက် ဘာလို႔ မ အေပၚ မႈံေလာက္ေတာင္ နားမလည္ရတာလဲ မသိဘူး"
တကယ့္ကို တမ္းတမ္းတတေလး ေျပာေနေတာ့လဲ ရင္ခြင္ထဲက ကေလးေလးက သနားစရာ.....နဖူးျပင္က ဆံပင္ေလးေတြကို ေလနဲ႔မႈတ္တင္ေပးလိုက္ရင္း
"အဲ့ဒါ မနာလိုစရာလားကြ...မ ေျပာျပမယ္....တေလာကလံုးမွာ မႈံကေလးလို မိန္းကေလးမ်ိဳးက ရွားတယ္....ရိွခ်င္မွလဲ ရိွႏိုင္လိမ့္မယ္....မႈံက သူမ်ားအတြင္းစိတ္ကို ဖတ္တတ္တယ္ သဲရဲ့.....အဲ့ေန့ကေလ...မ လဲ ေတာ့္ေတာ့္ကို ေၾကကြဲနာက်င္ေနခဲ့ရတာ...ကားဂိတ္မသြားခင္ေလးမွာ မႈံက မကို ဆိုင္တစ္ခုမွာ ေကြၽးရင္း ေျပာျပခဲ့တာ....သဲ ဖက္က အခက္အခဲကို မႈံသိေနတယ္ေလ....ဒါေၾကာင့္ ဘယ္ေလာက္ပဲ ကြာေဝးေဝး
သဲ မကို ခ်စ္ေနတယ္ ဆိုတဲ့ စိတ္ကေလးကို ယံုၾကည္ေပးခဲ့လို႔ မ ခုလိုရပ္တည္ႏိုင္ခဲ့တာ..."
"မ ကိုက် ေျပာျပၿပီး သဲ ကိုက် မႈံ ဘာလို႔ မေျပာျပတာလဲ"
"သဲ လဲ မ ကို ခ်စ္ေနတယ္.ဆိုတာ သူသိလို႔ မေျပာခဲ့တာပါ...မႈံက ပါရမီရွင္ေလးေနာ္ သဲ မပစ္မွားနဲ႔....မႈံေၾကာင့္ မတို႔ ဒီအေျခအေနထိ ျဖစ္ခဲ့တာကို"
"အင္းပါ...မႈံက သဲနဲ႔ အရင္စသိတာပါေနာ္ မ ပဲ အရင္သိသလို မလုပ္ပါနဲ႔ ဟြန္႔"
"ဟုတ္ပါၿပီ...အိပ္ေတာ့ေနာ္ မနက္က်ရင္ လည္ရမွာဆိုေတာ့ ေစာအိပ္မွ"
"မ ေခ်ာ့သိပ္ေလ"
"ဟာ...သူမ်ားေတြ အိပ္ခ်ိန္ေလ"
"မရဘူး တိုးတိုးေလး သိပ္...မဟုတ္ရင္ သဲက အိပ္မေပ်ာ္ဘူး မ ေနာ္...ဒါေတြကို အက်င့္ျဖစ္ေနေအာင္ မ ပဲ စခဲ့တာ"
"လုပ္ပီ"
"မ"
"အင္း အင္းပါ သဲရာ"
ေက်ာျပင္ေလးကို ဖြဖြ ပြတ္ရင္း တိုးတိုးေလး သီခ်င္းဆိုျပေနတဲ့ မ ကို သဲ အသက္တမ်ွ ခ်စ္ျမတ္ႏိုးရပါသည္....သဲ ဘယ္လိုပဲ ဂ်ီက်က်...ဆီလိုအေပါက္ရွာၿပီး စိတ္ဆိုးဆိုး....အရာရာကို လိုက္ေလ်ာၿပီး သဲ အလိုက် မညည္းမၫူ လုပ္ေပးခဲ့တာခ်ည္း...တမင္လုပ္ေနတာပါ....
မႈံ အေပၚလဲ ဘယ္လိုမွ မျမင္ပဲ သဲထက္ေတာင္ အေကာင္းဖက္က ေတြးေပးတတ္ေသးတာ....
မ ဟာ သဲတြက္ ဘုရားေပးတဲ့ ဆုလာဘ္တစ္ခုဟုဆိုလ်ွင္ မွားမယ္ မထင္....
ဘာလို႔ဆို အိမ္မွာ ေမေမက မႈံနဲ႔သူမနဲ႔ကို တြဲေနခဲ့တာ ဟု ထင္ေနသည္ကိုး...မ ကို ဒီကေန အိမ္မွာ ေခါေတြ့ၿပီးလ်ွင္ ႀကိဳတင္ မွႏ္ူထားသလို ေမေမက အရင္ဆံုး တိုက္ခိုက္ဦးမွာေလ...ဒါေၾကာက့္ မႈံနဲ႔လဲ အျမင္ၾကည္ေအာင္ မနဲ႔အရင္ ေပးဆံုလိုက္တာပါ...မ လို လူတစ္ေယာက္ကေတာ့ ဘယ္ဖက္က စမိးစမိး ရႈံးနိမ့္စရာကို မေတြ့....
"ကေလးမေလး ၿပံဳးေနတယ္ ဘာလို႔လဲ"
"ဟင့္အင္း မ"
"ေျပာေလ "
"မ ကို အရမ္းခ်စ္တယ္ မ အိပ္ေတာ့ေနာ္ တူတူအိပ္မယ္"
မ ရင္ခြင္ထဲ အတင္းတိုးဝင္ၿပီး မ ကို တင္းတင္းက်ပ္က်ပ္ ဖက္အိပ္ရတာ သူမတြက္ ညတိုင္း လုပ္ေနက်....
မ ကေတာ့ သူမ ဆံစဖ်ားေလးကို အနမ္းေပးလို႔ေပါ့....
ဒီလိုညေလးေတြ ပိုင္ဆိုင္ဖို႔ မ်က္ရည္မ်ားစြာ စေတးခဲ့ရသည္ပဲ....
.....
ေရပ်ံေတာင္ သြားလမ္း ၾကမ္းခ်က္...
ေတာေတြေတာင္ေတြ ရႈ႔ခင္းသာေတြက စိတ္ရႊင္လန္းေစသည္မို႔ လမ္းဝဲယာတစ္ေလ်ွာက္ေငးေမာ၍ မဆံုးေတာ့...သူမ ခရီးလဲ ထြက္ေနက်လူ မဟုတ္တာမို႔ အနီးမွာ ထိုင္ေနတဲ့ သဲကိုပဲ ေက်းဇူးတင္ေနမိသည္...မန္းၿမိဳ႔ေတာ္ကလြဲလို႔ သူမမွ ဒီလိုေတာေတာင္ေဒသကို မထြက္ဖူးတာပဲေလ...
သစ္ပင္စိမ္းစိမ္းေလးေတြစိမ့္စမ္းေလးေတြ..ေဘးဖက္မွာ ႀကံခင္းေလးေတြ ေျပာင္းခင္းျပင္က်ယ္ႀကီးေတြနဲ႔...
မႈံကေတာ့ ကားေရ႔ွခန္းေလးမွာ သဲေျပာျပဖူးတဲ့ သူ႔အိမ္က သေဘာတူထားတဲ့ ေကာင္ေလးဆိုလား အဲ့သူနဲ႔ အတူထိုင္ရင္း ငိုက္လာေနလိုက္တာ....ဟိုေကာင္ေလးကလဲ ၾကည့္ရတာ မႈံကို ျမတ္ႏိူးပံုပါပဲ...မႈံအိမ္ကလဲ သေဘာတူၾကည္ျဖဴ ေနၾကတာ...ဒါေပမယ့္ မႈံကေတာ့ သာမာန္ထက္မပိုေသာ ဆက္ဆံေရး ပံုစံမ်ိဳး...
"သဲ...ေျဖးေျဖးသြား.ေရေတြနဲ႔ ေရေတြနဲ႔ ေလ်ွာေနတယ္"
သဲက ေရတံခြန္ေအာက္ထဲထိကို ေရအစိုခံၿပီး ေက်ာက္တံုးေတြ ေပၚ နင္းသြားေနတာ...သူမက စိတ္ပူလို႔ ေနာက္ကေန လိုက္ထိန္းေနရတာ....
"ဟီး ေအးစိမ့္ေနတာပဲ မ ေဟ့ မႈံ လာေလ"
မႈံက ခပ္လွမ္းလွမ္းကေန လက္ပိုက္ရပ္ၾကညိ့ေနေတာ့ သဲက လွမ္းေခါသည္...မႈံေဘးမွာ ဟိုေကာင္ေလး ရိွေနတာမို႔
"သဲရာ...အလိုက္​သိစမ္​းပါ"
"ဘာလဲ မ က မႈံကို ေအာင္သြယ္ေပးခ်င္တာလား"
ေရကို လက္ျဖင့္ ခပ္ယူၿပီး သူမ ဆီ ပက္ရင္း သဲေျပာေတာ့
"မ တို႔ကို ကူညီထားတယ္မလား လုပ္ေပးရေအာင္ေလ"
"မႈံက သူ႔ကို မႀကိဳက္ဘူးတဲ့ မရဲ့ အသာေနလိုက္ပါ...."
"အင္းပါကြာ...အမွန္ေျပာရရင္ေလ မႈံက အရမ္းလွေနေတာ့ မ ႏွေျမာတယ္ "
"တူတူပဲ မႈံကိုေလ သဲက အပိုင္လိုခ်င္တာ...ေျပာမယ္ဆို ညီမေလးလိုေပါ့ေနာ္ အလွၾကည့္ေနခ်င္တာ ေျပာတာ....ဘယ္သူနဲ႔မွ မေပးစားရက္ဘူး...ဘယ္သူ႔ကိုမွလဲ မခ်စ္ေစခ်င္ဘူး..မႈံ မ်က္ရည္က်ရမွာကို မျမင္ခ်င္ဘူး...သဲ မႈံနဲ႔ဆံုျခင္းအစမွာေတာင္ သဲ မာနေတြ သူ႔ေျခရင္းမွာ အလိုလိုက်သြားတာ..သဲေတာင္ လံုးဝ အံ့ၾသသြားတာ..."
"မက သဲတို႔ tit tok တင္တည္းက ဘယ္သူပါလိမ့္လို႔စိတ္ဝင္စားေနခဲ့တာ"
"အမယ္ မ ႀကိတ္ေႂကြေနခဲ့တာလား"
"မဟုတ္ပါဘူးေနာ္ သဲကိုပဲ ေႂကြတာပါ...ေဟ့ မလုပ္နဲ႔ေလ အကုန္စိုကုန္မယ္ ဖုန္းပါတယ္"
ေရကန္အစပ္မွာ မႏွင္းတို႔ အတြဲေလး ၾကည္ႏူးေနသည္ကို မႈံလက္ပိုက္ၾကည့္ေနရင္း စိတ္ခ်မ္းသာရပါသည္...
အရင္လိုပါပဲ...ေနရာတိုင္းမွာ မႈံက ဓာတ္ပံုဆရာ ျဖစ္သြားေရာ...ကိုေနမင္းထြန္းကေတာ့ မိန္းကေလး သံုးေယာက္ၾကားမွာ ဘယ္လို ေနရခက္ေနမလဲမသိ...သူလဲ လိုက္ခ်င္ ေမေမကလဲ သေဘာတူၾကည္ျဖဴ ေနေတာ့ လိုက္ပို႔ေပးခ်င္ဦးေလ...
တိမ္ပင္လယ္ကိုလဲ တစ္ညအိပ္ ပို႔ေပးရဦးမွာ...အဲ့က်ရင္ေတာ့ ညီမတစ္ေယာက္ေလာက္ အေဖာ္ေခၚခဲ့ရေတာ့မွာ...မႏွင္းတို႔ႏွစ္ေယာက္နား သြားအိပ္လို႔က မျဖစ္ဘူး...
.....
Tent အထဲမွ ေန၍ ဇစ္ေလးကို ျဖည္းျဖည္းခ်င္းဆြဲကာ အျပင္ဖက္ ၾကည့္လိုက္စဉ္ တိမ္စိုင္တိမ္ခဲေလးေတြက ကိုယ္နဲ႔ အနီးဆံုးေနရာမွာ ေရာက္ေနသလို...သဲ မ ရဲ့ ပံုရိပ္ေလးေတြကို ဖုန္းနဲ႔ အမိအရ ပံုရိုက္ထားလိုက္သည္...တိမ္ေတြ လ်ိႈေျမာင္ၾကားထဲမွာ လူးလြန္႔ေနတာ...မသိရင္ အရွင္လတ္လတ္ နတ္ျပည္ေရာက္ေနရသလိုမ်ိဳး...
အရင္အခ်ိန္ေတြမွာ ကိုယ္ ေမာ္ၾကည့္ဖူးခဲ့တဲ့ တိမ္ခိုးေတြဟာ ခုခ်ိန္ေတာ့ ကိုယ့္ေျခရင္းမွာ ဝပ္ဆင္းလို႔...
သူမတို႔လိုပဲ အျခားေဒသက လူအခ်ိဳ႕လဲ တိမ္ပင္လယ္ဆိုတာႀကီးကို တမင္လာေလ့လာေနၾကတာ..မႈံတို႔ ညီအစ္မနဲ႔ ေနမင္းထြန္းၿပီးေတာ့ မႈံအကိုဝမ္းကြဲေတြကေတာ့ စကားေတြ ထိုင္ေျပာေနၾကသည္...တမင္ကို သူမတို႔အတြဲကို လိုက္ပို႔ရံုသက္သက္မို႔လားမသိ...မႈံကလြဲရင္ က်န္တဲ့သူေတြက စကားသိပ္မေျပာၾက...
မႈံေျပာသလို ဂုတ္ထိပ္ကို အလည္သက္သက္ အလုပ္ပ်က္ခံပို႔ခိုင္းမေနေတာ့ပဲနဲ႔ သီေပါထိ ရထားစီးသြားၾကရန္ ဆံုးျဖတ္လိုက္ၾကသည္...ဒါကို ေျပာျပေတာ့ မႈံက သိပ္လက္မခံခ်င္ပါ..
သို႔ေသာ္ ဘာမွေတာ့ ျပန္မေျပာ...
ရထားဘူတာထိကို လိုက္ပို႔...မုန္႔ေတြ စားဖို႔ ေတာင္ အမ်ားႀကီး ဝယ္ထည့္ေပးလိုက္ေသးတာပင္...
ဟိုးအရင္ အဂၤလိပ္ေခတ္ေတြတည္းက တည္ေဆာက္ထားခဲ့တဲ့ ဂုတ္ထိပ္တံတားႀကီးကား ခုဆို ႏွစ္ေပါင္း တစ္ရာမက သက္တမ္းရိွခဲ့ေလၿပီ.ကမ႓ာေက်ာ္ေနရတဲ့အေၾကာင္းကား အျခားတံတားေတြနဲ႔ မတူပဲ...နက္ေစာက္တဲ့ ေခ်ာက္အႀကီးႀကီးကို ျဖတ္ၿပီး အဲ့ေခ်ာက္ ဟိုဖက္သည္ဖက္ကို တံတားလုပ္ထားတာ...အဲ့တံတားေပၚလဲေရာက္ေရာ..
ေလေတြကလဲ တိုက္ခတ္လို႔ ေဘးနံရံအကာအရံလဲမရိွ..ေအာက္ကို ျပတင္းကေန ငံုၾကည့္ရင္ေတာင္ ေအာက္ကိုပ်ပ်ေရးေရးေလးပဲ ျမင္ရတာ...အင္မတန္နက္တဲ့ေခ်ာက္ႀကီးကို ငံု႔ၾကည့္ရသည္မွာလဲ အသဲေတြတေအးေအးနဲ႔...မ ကေတာ့ ေၾကာက္လို႔လားမသိ..သိပ္ေတာင္မၾကည့္ရဲ...
တံတားဆံုးသြားေတာ့ ဂူထဲ ဝင္ရျပန္သည္..ဂူထဲကလဲ မဲေမွာင္လို႔...တကယ့္ ကို ခ်မ္းစိမ့္စိမ့္ပင္ ျဖစ္လာရတာမို႔ ေရ႔ွက လူေတြကိုေတာင္ ဂရုမစိုက္အားပဲ မ ရင္ခြင္ထဲ တိုးဝင္ရျပန္သည္...မ ရင္ခြင္ဟာ ဘယ္ေတာ့မွ ေအးစက္မသြားတဲ့ ေနရာေလးပဲ မလားေလ...
....
"ေမေမ ေနာင့္ မ နဲ႔ပဲ လိုက္ေနေတာ့မယ္ ဆိုင္ကို ေမေမပဲ ယူလိုက္ပါေတာ့...မ နဲ႔အတူေနဖို႔ တ္ုက္ခန္းလဲရိွတယ္...မ က လစဉ္ ေဒၚလာနဲ႔ လခရတယ္...ေနာင့္ ဘဝကို မ တာဝန္ယူေပးႏိုင္ၿပီ..အဲ့ဒါေၾကာင့္ ေမေမ ခြင့္ျပဳေပးပါ"
ဧည့္ခန္းထဲမွာ ခရီးေရာက္မဆိုက္ အိမ္သားေတြ စံုေနတုန္း ေျပာမွ သင့္ေတာ္မည္မို႔ သူမ ေျပာလိုက္ပံုက ခြင့္ေတာင္းတာလား...ဒါမွမဟုတ္ အသိေပးတာလား မေျပာတတ္...
ၾကမ္းျပင္ေပၚ ဒူးေထာက္လိုက္တာမို႔ မ လဲ သူမလိုပဲ လိုက္ေထာက္ေနတာ...အပါးကေတာ့ အံ့ၾသေနဟန္ျဖင့္...ေမေမကေတာ့ ဘာမွမေျပာ...ကိုကိုေတာ့ ၿပံဳးျပရံုသာ...
"ခြင့္ျပဳေပးပါ အန္တီ...သမီး ေယာက္်ားတစ္ေယာက္မဟုတ္ေပမယ့္ သဲကို တာဝန္ယူႏိုင္ပါတယ္...သဲ စိတ္ခ်မ္းသာကိုယ္ခ်မ္းသာ ရိွေစရမယ္လို႔လဲ ကတိေပးပါတယ္...သဲ ကားစီးခ်င္တယ္ဆိုလဲ သမီး ဝယ္ေပးႏိုင္ပါတယ္"
မ က ဝင္ေျပာေတာ့ ေမေမ ႏႈတ္ဆိတ္ေနသည္....သူမကပဲ မေနႏိုင္ေတာ့တာေၾကာင့္

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 11, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

အချစ်ဖြင့် ပြီးပြည့်စုံသောWhere stories live. Discover now