12

931 92 0
                                    


.
.တကယ့္တကယ္ႀကီး ေျပာရလိမ့္မယ္ဆိုေတာ့ ဘယ္လိုႀကီးမွန္းကို မသိ....စိတ္ထဲ တစ္ခုခုကို ရွက္ေနသလို...ေၾကာက္ေနသလိုနဲ႔....စိုးရိမ္မႈေတြကလဲ ရိွေနသည္..
ကိုယ္မွ မဦးလ်ွင္လဲ သူမ်ားလက္ထဲ ပါသြားမည္ေလ....
ကိုယ္ပိုင္ရမယ္လို႔ ေတြးထင္ခဲ့ဖူးတဲ့ အရာကို ကိုယ္ကေျခတစ္လွမ္းေနာက္က်တာနဲ႔ တစ္ျခားလူက ကိုယ့္မ်က္စိေရ႔ွတြင္ ရယူ သြားတဲ့ အျဖစ္မ်ိဳးကိုမလိုခ်င္...
မ ကို ခ်စ္လား မခ်စ္လား မေရရာ မေသခ်ာေပမယ့္ မ ကို သူမ်ားလက္ထဲေတာ့ အပါမခံႏိုင္ပါဘူး..
"မ"
"ရွင္....ဘာေျပာမွာလဲ သဲ ရဲ့ မ မ လို႔ပဲ ေခၚေနေတာ့တာပဲ"
"သဲေလ....မ ကို.."
အဲ့နားေရာက္ၿပ္ိဆို စကားက ဆက္မရေတာ့....
"ဘာလဲ သဲရဲ့ သဲက မ ကို ဘာျဖစ္လဲ"
"အျပင္မွာ ေတြ့ခ်င္တယ္ မ"
ပါးစပ္က ထြက္မယ့္ထြက္ေတာ့လဲ တလြဲတေခ်ာ္.. ..
ကိုယ့္ပါးစပ္ကိုယ္ ျပန္ရိုက္ပလိုက္ခ်င္သည္...မ ဖက္မွ ရယ္သံ ၾကားေနရသည္...သူမ စကားက မ တြက္ ရယ္စရာမ်ား ျဖစ္သြားေလသလား...
"မ '
"ရွင္ သဲ"
ထူးတာေတာင္ ရယ္ရိပ္ေလး ထြက္ေနပါသည္..
"မ ရယ္ေနတာလား သဲ က ေတြ့ခ်င္တယ္ လို႔ ေျပာတာ ရီစရာ ျဖစ္ေနလို႔လား"
"မဟုတ္ပါဘူး သဲကလဲ..ေတြ့ခ်င္တယ္ဆိုတာ ခုခ်က္ခ်င္းေျပးလာေတြ့လို႔ မရေသးဘူးေလ.."
"မ လိပ္စာေပးခဲ့ သဲ လာျပမယ္"
"ဟဟ ဟုတ္ပါၿပီ.သဲရယ္....ညနက္ၿပီ အိပ္ရေအာင္"
"ဟင္ မအိပ္ေသးနဲ႔ေလ ေစာေသးတာ"
"မ က မရေတာ့ဘူး အရမ္းအိပ္ခ်င္ေနၿပီ"
"ဟုတ္ပါၿပီ မ ရယ္....ပံုနဲ႔ လိပ္စာေတာ့ ပို႔ခဲ့ပါဦးေနာ္"
"အင္း ဒါပဲေနာ္"
ထံုးစံအတိုင္း ခ်က္ခ်င္းခ်ပစ္လိုက္သည္...
မနက္က အလုပ္ေရာက္စဉ္က ရံုးမွာ ရိုက္ထားေသာ ပံုကို ပို႔ေပးလိုက္သည္...ၿပီး သူမရဲ့ လိပ္စာကိုလဲ ထၫ့္ေပးလိုက္သည္...
မိသဲ ဘာလုပ္မလို႔ပါလိမ့္
ဒီည စကားေျပာတာလဲ ဘာျဖစ္ေနမွန္းလဲ မသိ...လိုင္းမၾကည္လို႔လားဆိုလဲမဟုတ္..
ဘာပဲ ျဖစ္ျဖစ္ပါ...သဲ အသံေလး ၾကားလိုက္ရ၍ ရိွသမ်ွ အေမာေတြေျပၿပီးေတာ့မွ အိပ္ရင္လဲ အိမ္မက္ေတြ လွေနေတာ့မည္ကား...အမွန္ပင္...
.
.တစ္ဖက္က ပံုနဲ႔ လိပ္စာ ပို႔ၿပီး မ တကယ္ပင္ လိုင္းဆင္းသြားေတာ့ သူမ စိတ္ထဲ မတင္မက်နဲ႔ အခန္းေထာင့္က ကိုယ္လံုးေပၚ မွန္ႀကီးေရ႔ွ သြားရပ္လိုက္သည္....မွန္ထဲမွာ ေပၚေနတဲ့ ကိုယ့္ပံုကိုယ္ ျပန္ၾကည့္ ၿပီး
ဆိုင္ႏြန္း စုတ္ မင္း လက္ေနွးေနရင္ မ ကို ဆံုးရႈံးလိုက္ရမယ္
မင္း ေတြေဝေနရင္ မနဲ႔ေဝးရလိမ့္မယ္...
ငါ အခု ဘာျဖစ္ေနပါလိမ့္ ..
ငါ ဘာလို႔ မ ကို ခ်စ္တယ္ လို႔ မေျပာလိုက္တာလဲ...
ဟူး.....ခုလို လိုင္းေပၚမွာ ေတြ့တာခင္တာေတာင္ ဘယ္ေလာက္မွ မရိွေသးဘူး...ခ်စ္တယ္ လို႔ ေျပာလိုက္ရင္ မ ငါ့ကို အထင္ေသးသြားမွာမ်ိဳးလဲ မလိုခ်င္ဘူး..ငါလဲ အရင္က လိုင္းေပၚက အခ်စ္ဆိုတာ ကို မယံုၾကည္ဘူး...ၿပီး မိန္းကေလးခ်င္း ႀကိဳက္တယ္ ခ်စ္တယ္ ဆိုတာကို မ ဖက္ကလဲ နားလည္ေနတဲ့သူ ဟုတ္ခ်င္မွ ဟုတ္မွာပါ..
ငါကလဲ ခုထက္ထိ ရည္းစားဆိုတာသာ ထားဖူးေနတာ ဘယ္လိုအခ်စ္လဲ...အခ်စ္ဆိုတာ ဘာလဲ ဆိုတာ ေသခ်ာသိတာ မဟုတ္ဖူး...ေက်းဇူးျပဳ၍ မ သဲ ကို ေစာင့္ေပးပါေနာ္
သဲ ေသခ်ာတဲ့ေန့က်ရင္ မ ကို ခ်စ္ေရးဆိုတဲ့အခါ မ ဆီ မွာ ပိုင္ရွင္ရိွၿပီးသား ျဖစ္မေနပါေစနဲ႔ လို႔ပဲ ဆုေတာင္းပါတယ္ မရယ္.
.ဘာလိုလိုနဲ႔ သူမနဲ႔ မတို႔ ညတိုင္းလိုလို စကားေျပာျဖစ္ၾကသည္....ပံုေတြ အခ်င္းခ်င္းဖလွယ္ၾကသည္...
ေက်ာင္းမွာလဲ ဘာ ျပသနာမွ မျဖစ္ေတာ့..အရင္လို သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႔ လည္လား ပတ္လား...ခုဆို မႈံကပါ သူမတို႔ အဖြဲ႔နဲ႔ အသားက်ေနၿပီေလ...
ဒီေန့လည္း မႈံေမြးေန့ ဆိုေသာေၾကာင့္ အားလံုးစုၿပီး ၿမိဳ႔အဝင္က ရန္တိုင္းေအာင္ ဘုရားကို လာၾကသည္...သူမ ကားနဲ႔ အိုက္ေထြးကား ႏွစ္စီးေပါ့...
ဘုရားေပၚတြင္ မႈံက သူ႔ရဲ့ ေမြးနံ ေသာၾကာေထာင့္တြင္ ဖေယာင္းတိုင္ ဆယ့္ေျခာက္တိုင္ကို စိုက္ေနသည္...သူမ က
"မႈံ"
ေအာ္လိုက္ေသာ ေၾကာင့္ မႈံ လွည့္ၾကည့္လာသည္...အၿပံဳးမရိွ ပကတိ တည္ၿငိမ္စြာနဲ႔ လ်ပ္တျပက္ လွည့္လိုက္ေသာ ပံုကို အမိအရ ပံုရိုက္လိုက္ေတာ့ မႈံ မ်က္ႏွာႀကီး နီရဲသြားသည္..
"ဟာ...အစ္မ ဘာလို႔ ရိုက္တာလဲ"
"မႈံ အရမ္းလွေနလို႔ေလ"
"မႈံမွ မရိုက္ခ်င္တာ"
"တို႔ ရိုက္လိုက္ၿပီေလ...အမွတ္တရေပါ့ မႈံရဲ့ ဆယ့္ခုႏွစ္ႏွစ္ျပည့္ ေမြးေန့ေလးမွာ ေပ်ာ္ရႊင္စရာေတြ ဖန္တီးေပးမယ္ေနာ္ ခုေတာ့ ဘာလက္ေဆာင္မွ မေပးေသးဘူး"
စကားေျပာရင္း မႈံနဲ႔အတူ ဆီမီး ကူထြန္းေပးလိုက္သည္...ေလက တစ္ျဖဴ းျဖဴ းတိုက္ခတ္ေနေသာေၾကာင့္ မီးထြန္းလိုက္ ၿငိမ္းသြားလိုက္နဲ႔မို႔ အခ်ိန္ေတြ ၾကာေနရသည္...
"ေလကလဲ တိုက္လိုက္တာ ေနာ္ မႈံ ဘယ္လို မီးပူေဇာ္ရမလဲ မသိေတာ့ဘူး"
"အကုန္ထြန္းလိုက္ မႈံ ဘုရားရိွခိုးၿပီးသည္ထိ ဆီမီး မၿငိမ္းေစရဘူး တို႔ လုပ္ေပးမယ္"
"ဟင္ ဘယ္လိုလုပ္ေပးမွာလဲ"
"ၾကည့္ထားေလ"
ေခါင္းေလာင္းႀကီး နားမွာ ဝိုင္းဖြဲ႔ထိုင္၍ စကားမ်ားေနၾကေသာ အိုက္ေထြးတို႔အုပ္စုအား လက္ယပ္ေခၚလိုက္သည္...သူတို႔ကလဲ ဘယ္သူ႔ကို ေခၚမွန္းမသိ၍ သူလာႏိုး ကိုယ္လာႏိုးနဲ႔ ဟိုၾကည့္သည္ၾကည့္ လုပ္ေနၾကေတာ့ သူမ စိတ္မရွည္...
"အကုန္လံုးလာၾက"
ေအာ္လိုက္ေတာ့မွ ထိုင္ေနရာက ထလာၾကသည္...အနားေရာက္ေတာ့
"တစ္ဖက္ ငါးေယာက္စီ ဒီမီးကို ကာထားေပးရေအာင္ ေလအရမ္းတိုက္ေတာ့ မႈံ ဘုရားရိွခိုး မီးပူေဇာ္ရင္ မီးၿငိမ္းသြားမွာ စိုးလို႔ "
-ရပါ့မလားဟ"
"ရတယ္ေလ ပိတ္ရပ္လိုက္ၾက ဒီမွာၾကည့္"
သူမတို႔ တဖက္ ငါးေယာက္စီ တန္းရပ္လိုက္ၾကေတာ့ မီးေတာက္မီးလ်ွံ ကေလးေတြက သိသိသာသာ ၿငိမ္သြားသည္...ထိုအခါမွ မႈံက ေက်းဇူးတင္လွစြာေသာ အၾကည့္ျဖင့္ အားလံုးကို ၾကည့္ၿပီး
"မႈံ ပူေဇာ္လိုက္မယ္ေနာ္ အစ္ကိုတို႔ အစ္မတို႔ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ေနာ္"
"ရပါတယ္ ကေလးရဲ့ လုပ္ေတာ့ေလ"
ေအးလွရီက အၿပံဳးနဲ႔ ဝင္ေျပာလိုက္ေတာ့ မႈံ ရိုက်ိဳးစြာ ဦးၫႊတ္ျပလိုက္ၿပီး ရိွခိုးတဲ့ေနရာမွ ေသေသသပ္သပ္ ပဆစ္တုပ္ထိုင္ ထိျခင္းငါးပါးနဲ႔ မ်က္စိမိွတ္ကာ ဘုရားအာရံုျပဳ ရိွခိုးပူေဇာ္ေနသည္....
သူမ တို႔ ငါးေယာက္စီ ကာထားေတာ့ ဖေယာင္းတိုင္ မီးၫႊန္႔ကေလးေတြ ယိမ္းထိုးလႈပ္ရွားျခင္းမရိွ...ဘုရားလာသူ အခ်ိဳ႕က ျမန္မာ ဝတ္စံုကေလးေတြနဲ႔ က်က္သေရရိွရိွ ဘုရားေပၚမွာ ရိွေနၾကတဲ့ သူမတို႔ အဖြဲ႔အား ေငးၾကည့္သြားၾကသည္...အထူးအဆန္း ပင္ ျဖစ္ေနသလားေတာ့မသိ...ေကာင္ေလးငါးေယာက္ ေကာင္မေလး ငါးေယာက္ က တစ္ဖက္စီ ပိတ္ရပ္ေနၾကၿပီး မိန္းကေလးတစ္ေယာက္က ဘုရားရိွခိုးေနသည္ကို တစ္ခ်ိဳ႕က ရပ္၍ပင္ ေသခ်ာၾကည့္သြားၾကေသးသည္..
မႈံ ဘာေတြ ရိွခိုးပူေဇာ္ေနသည္မသိ...အၾကာႀကီးပဲ....က်န္သူေတြကလဲ တိတ္ဆိတ္ၿငိမ္သက္စြာ စိတ္ရွည္ရွည္နဲ႔ ရပ္ေပးေနၾကသည္....ခါတိုင္းဆို ဗရုတ္က်က် ေနတတ္ေသာ သူမတို႔ အဖြဲ႔ မႈံခ်ယ္ရီဦး နဲ႔ ေတြ့မွပဲ ဘုရားေပၚေတြေရာက္လို႔...
သူမတို႔ မိန္းကေလးေတြက ရွမ္းဝတ္စံုဆင္တူ အိုက္ေထြးတို႔က ရွပ္ျဖဴ ေယာပုဆိုးကေလးေတြ ကိုယ္စီ...
မႈံကေတာ့ အနီေရာက္ ဓႏုဝတ္စံုကေလးနဲ႔ မို႔ အသားဝင္းဝင္းေလးထဲမွာ မႈံေနေအာင္လွေသာ သူမနဲ႔ အရမ္းကို လိုက္ဖက္ေနပါေတာ့သည္..
"ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ ေနာ္.....မႈံ ကို အခုလို ပါရမီျဖည့္ေပးတဲ့တြက္ပါ"
ဘုရားရိွခိုးၿပီး အလႉေငြထည့္တဲ့အခါ မႈံက သူ႔ရဲ့ ေဖေဖေမေမ အမည္နဲ႔ သံုးေသာင္း
သူမ အမည္နဲ႔ တစ္ေသာင္း
ဆိုင္ႏြန္းတို႔ သူငယ္ခ်င္းေတြအားလံုးအဖြဲ႔အမည္နဲ႔ တစ္ေသာင္း စုစုေပါင္း ငါးေသာင္းလႉလိုက္သည္ ....
မႈံ႔လို ကေလးသာသာ ေကာင္မေလးကို သူမတို႔ မေလးစားပဲ မေနႏိုင္ပါ..
နဂါးရံုဘုရားဖက္သြားေတာ့ အိုက္ေထြးက
"ပံုရိုက္ရေအာင္ေလ "
"ရိုက္ေလ"
ပံုရိုက္ဖို႔ဆို ႏွစ္ခါ မၫွိရေသာ သူမတို႔အဖြဲ႔ ေၾကာင့္ မႈံ႔မွာ ဘာမွမေျပာသာပဲ ၿငိမ္ေနလိုက္ရသည္...
အိုက္ေထြး ယူလာတဲ့ ကင္မရာနဲ႔ ဘုရားေပၚမွာ ေတြ့တဲ့ သူတစ္ေယာက္ကို အဖြဲ႔လိုက္ ပံုရိုက္ခိုင္းလိုက္သည္...
ခံုတန္းေလးေတြမွာ ထိုင္ စလိုက္ ေနာက္လိုက္နဲ႔...
ဒီေန့ ေက်ာင္းပိတ္လို႔ ေတာ္ေသးတာေပါ့...ဆရာေတြ ပညာေရးစနစ္ ေျပာင္းလဲဖို႔အတြက္ဆိုလား သင္တန္းေတြ သြားတက္ကုန္ေတာ့ ေက်ာင္းကို ေလးရက္ဆက္ ပိတ္ထားတယ္ေလ...
"ကဲ ...ကဲ...ငါ့အိမ္ကို လိုက္ခဲ့ၾက ေန့လည္စာေကြၽးမယ္"
ဒီဖက္မွာ သူမတို႔အိမ္ရိွတာေၾကာင့္ ဖိတ္ေခၚလိုက္သည္...
အားလံုးက ေဟးခနဲ သေဘာတူေပမယ့္ မႈံက မပါတာေၾကာင့္
"မႈံ ဘာျဖစ္တာလဲ"
ခမ္းဝါက သတိထားမိသလို ေမးေတာ့ မႈံရယ္ ညိုးငယ္ေနတဲ့ မ်က္ႏွာကေလးျဖင့္
"မႈံက အစ္မတို႔ကို ဒီေန့လည္စာ တစ္ခုခုေကြၽးမယ္လို႔ ဆံုးျဖတ္ထားတာကို"
"ဪ...မႈံရယ္....ေကြၽးရမွာေပါ့ ေလာေလာဆယ္ ခုေန့လည္စာကို ဆိုင္ႏြန္းအိမ္မွာသြားစားမယ္. ညစာ က်န္ေသးတယ္ ေလ..ညစာကို မႈံက ဟင္းဟင္း ေကာင္းေကာင္းေကြၽးရမယ္
ကိုယ္တို႔ ေျပာထား ႀကံထားၿပီးသားပါ..."
အိုက္ေထြးက ဝင္ေျပာျပန္သည္...စိုင္းေခးကလဲ
"ဟုတ္ပ ဝမ္းနည္းမေနနဲ႔ မႈံေရ....ညက်မွ ရွင္းထားတာ ေတာ့ ကုန္ပါၿပီလို႔ ေနာင္တမရေၾကးေနာ္"
တစ္ေယာက္တစ္ေပါက္နဲ႔ ဝိုင္းေျပာၾကေတာ့မႈံ မ်က္ႏွာ လန္းလာသည္..
ဆိုင္ႏြန္းက သူတို႔ စကားေျပာေနၾကေတာ့ လိုင္းေပၚတက္ၾကည့္သည္..
သူမ ေပ်ာ္ေနတဲ့အခ်ိန္ေလးကို မဆီ မ်ွေဝခ်င္မိသည္...
ထင္သည့္အတိုင္းပင္... သူမရဲ့ အင္မတန္ အလုပ္မွာ ေလးစားတိက်တဲ့ မက လိုင္းေပၚမွာ ပင္မရိွပါ...မနက္တိုင္း ေမာနင္း ပို႔ေနက် ၿပီးရင္ ဆံုရင္ vc ေျပာျဖစ္ၿပီး မဆံုရင္ မ က တစ္ေၾကာင္း တည္းေသာ ေမာနင္း ဆိုတာသာ ပို႔ၿပီး လိုင္းဆင္းေနက်ပင္...
မ ဆီကို သူမတို႔ အဖြဲ႔လိုက္ပံု ပို႔လိုက္ၿပီး
"မ သဲ ေဘးက ေကာင္မေလးရဲ့ ေမြးေန့ေလ...
မႈံခ်ယ္ရီဦး တဲ့ အရမ္းလွတယ္ေနာ္ ဓႏုမေလး မရဲ့ ရိုးသားၿပီး ျဖဴ ျဖဴ စင္စင္ေကာင္မေလးပါပဲ တစ္ေန့က် မ နဲ႔ မိတ္ဆက္ေပးမယ္ေနာ္"
ပံုေရာက္သြားၿပီးေတာ့မွ တစ္ခု သတိရသြားသည္...ပံုရိုက္တိုင္း သူမ ေဘးမွာ အၿမဲတမ္းအိုက္ေထြး ရပ္တတ္တာမို႔ ခုလဲ အိုက္ေထြးက သူမေဘးမွာ ပူးကပ္စြာရပ္ေနသည္...လက္ခ်ထားေသာ ေၾကာင့္ ေသခ်ာမၾကည့္ပဲ လ်ပ္တပ်က္ ၾကည့္ရင္ လက္တြဲထားသလားလို႔ေတာင္ ထင္ရသည္...
ဟုတ္သား...ပံုက ေရာက္သြားၿပီပဲ...မ မ်ား ငါနဲ႔ အိုက္ေထြးကို အထင္မ်ားလြဲေနေလမလား.မသိ..
စိုးရိမ္စိတ္က တန္းခနဲ..
ဪ...ငါမွ မကို ခ်စ္တယ္ မေျပာရေသးတာပဲ
မ ဘာမွမသိေလာက္ေသးပါဘူးေလ...
ေန့လည္စာကို သူမအိမ္ေခၚေကြၽးလိုက္သည္ဆိုတာက သူမတို႔ သူငယ္ခ်င္းေတြ ႀကိဳစီစဉ္ၿပီးသားပင္...ေမေမကလဲ မႈံကို ျမင္တာနဲ႔ပင္ ခ်စ္လြန္းလို႔ ...သမီး..သမီးကေနကို ပါးစပ္ဖ်ားကမခ်ေတာ့.. မနက္အေစာႀကီး Sun moon မွာ ေမြးေန့ကိတ္ကို ေျပးယူၿပီး ေရခဲေသတၲာထဲ ထည့္ထားသည္...မႈံလာမွ သူမတို႔ တစ္ေတြ ဖေယာင္းတိုင္ထြန္းကာ ဟက္ပီးဘတ္ေဒး သီခ်င္းဆိုေပးလိုက္ၾကသည္..
မႈံကေတာ့ မ်က္ရည္ေလးဝဲလို႔ ေျပာရွာပါသည္..
"မႈံ တစ္သက္လံုး ခုလို ေမြးေန့ မလုပ္ဖူးဘူးရွင့္ ကိတ္လဲ တစ္ခါမွမခြဲဖူးဘူး မႈံေမြးေန့ေရာက္တိုင္း ဘုန္းႀကီးဆြမ္းကပ္ လႉပဲလႉ ခဲ့ဖူးတာရယ္"
ဟုတ္မွာပါေလ...မႈံတို႔က တကယ့္ကို ယဉ္ေက်းသိမ္ေမြ့ၿပီး ျမန္မာမႈ ရိုးရာဓေလ့ကို ခ်စ္ျမတ္ႏိုးတဲ့သူေတြကိုး...
ထမင္းစားၿပီး အိမ္ေရ႔ွမွာ ထိုင္ၿပီး ညေနပိုင္းတြက္ အစီစဉ္ဆြဲၾကသည္..
"တို႔ ဘယ္သြားရင္ေကာင္းမလဲ မႈံ ဘယ္သြားခ်င္လဲ"
ဆိုင္ႏြန္းက အမ်ားသေဘာကို ေမးေနသလိုနဲ႔ တကယ္ ဦးစားေပးက မႈံ ျဖစ္ေနသည္..
"မႈံ မွ မသိတာ အစ္မနဲ႔ ရုပ္ရွင္ၾကည့္ ပန္းၿခံေလာက္ပဲ ထိုင္ဖူးတာေလ...အစ္မတို႔သေဘာေလ"
ထိုအခါ ေအးလွရီက
"ဟူးမြန္ဆည္ သြားမလား"
ဟုေျပာတာကို စိုင္းေခးက သူ႔ရဲ့ခ်စ္လွစြာေသာ မိန္းကေလးကို ဆန္႔က်င္စြာ
"ေဝးတယ္...ဘာမွလဲ ရိွတာမဟုတ္ဖူး ဝိုင္ေသာက္ရေအာင္လဲ ခုမွ ထမင္းစားၿပီးကာစ"
ေျမခမ္းက
"ေရကန္ေတာင္ေကာ"
"ပ်င္းစရာႀကီး"
"နမ့္ေမာ္ဖား"
"No"
ဘာတစ္ခု အဆင္မေျပ ၫွိမရေသာအခါ ဆိုင္ႏြန္းကပဲ အစေဖာ္ေပးတဲ့သူ ပီပီ
"ကဲ ျငင္းမေနၾကနဲ႔ေတာ့...ရွန္ခိုက္သြားမယ္"
",ဟင္ ဒီအဝတ္ႀကီးေတြနဲ႔.."
"ဒီပံုစံေတြနဲ႔."
"ေအးပါတယ္ဆို"
သေကာင့္သားေတြ ျငင္းခ်က္က ဟိုးဖက္ေတာင္ လြန္ေနပါၿပီ..သူမ စိတ္က သိပိမရွည္ခ်င္ေတာ့
"အဝတ္လဲလို႔ရတယ္....ရွန္ခိုက္က မႈံမေရာက္ဖူးေသးဘူး..ခုလိုအဖြဲ႔ေတြနဲ႔မွ ေပ်ာ္စရာေကာင္းတာ.ေရေဆာ့ရေအာင္ ငါတို႔ေရာက္မွာက တစ္နာရီေလာက္ဆိုေတာ့ ေနပူပူနဲ႔ ေအးမွာ မဟုတ္ဖူး...လ်ွာပတ္ရွည္မေနနဲ႔ အဲ့ပဲ သြားမယ္ ခုအဝတ္ျပန္လဲၾက ငါက မႈံကို လိုက္ပို႔ေပးမယ္ ဟုတ္ၿပီလား"
အမိန္႔ေပးသံလား...တိုက္တြန္းႏိႈးေဆာ္ သံလား မသဲကြဲေတာ့ပါ...ဒီလိုက် အားလံုးက လက္ခံသေဘာတူၾကသည္..
ညေနပိုင္း ရွန္ခိုက္မွာလဲ ဆူဆူညံညံ ေရကူးၾက ေဆာၾကနဲ႔ ျပန္လာေတာ့လဲ KTVမွာ ကာရာအိုေက သြားဟစ္ၾက ဒီတစ္ခါေတာ့ မႈံရွင္းရၿပီေပါ့ ညစာစားရင္းေသာက္ရင္းနဲ႔ ည နက္မွ ျပန္မယ္လုပ္ေတာ့ ေတာ္ေသးသည္...မႈံ႔အေဆာင္တံခါးပက္ပိတ္လို႔...အေဆာင္မွဴ းကို ဖုန္းဆက္ၿပီး တံခါးထဖြင့္ခိုင္းရေသးသည္...မႈံကို အၿမဲတမ္း.ေအးေအးေလးေနတတ္လို႔ အေဆာင္မွဴးက ဘာမွမေျပာပဲ အသာတၾကည္ဖြင့္ေပးတာေနမည္....
မႈံကို ပို႔ၿပီး ပန္းၿခံမွာ သူမတို႔ ေပ်ာ္လြန္းေနတာ အရိွန္မရပ္ေသးေတာ့ တစ္ဆက္ရွင္ေလာက္ ဝင္ဟစ္ၾကေသးသည္...သူမတစ္ေယာက္တည္း ျပန္မွာကို အိုက္ေထြးက စိတ္အခ်၍ သူတို႔ ေယာက္က်ားေလးေတြအကုန္ သူမ အိမ္ထိပို႔ေပးၿပီးမွ ျပန္သြားေလသည္...
ကားကို အိုက္ေထြးေမာင္းလာေပးလို႔ေတာ္ေသးတာေပါ့..
သူမ ရီေဝေဝျဖစ္ေနၿပီေလ...
မေသာက္တာ ၾကာလို႔လားမသိ....မႈံကလြဲ အကုန္ကဲၾကေသာ သူမတို႔ ဘယ္ႏွစ္ပုလင္းရိွသြားလဲမသိ...မႈံကေတာ့ အေအးတစ္ပုလင္းတည္းနဲ႔ ေပ်ာ္တၿပံဳးၿပံဳး သူမတိူ႔ သီခ်င္းဆိုတာကို လက္ခုပ္ေလးတီးလို႔ အားေပးေနသည္.ေလ...တံခါးလာဖြင့္ေပးတဲ့ ကိုကိုက
"ဆိုင္ႏြန္း ေမေမ ဘုရားရိွခိုးေနတုန္း ျမန္ျမန္ အခန္းထဲဝင္အိပ္ ကားယူသြားၿပီး ညနက္ထိျပန္မလာလို႔ စိတ္ေတြပူေနတာ ဖုန္းဆက္လဲမကိုင္ဘူး....ခု ျပန္လာေတာ့ ေသာက္လာလိုက္တာကြာ ဟန္ေတာင္မဟန္ႏိုင္ဘူး သြားသြား"
"ကိုကိုကလဲကြ္ာ တစ္ခါတေလကို"
"တိတ္တိတ္ေန ျမန္ျမန္တက္"
သူမ အခန္းထဲကို တိုးတိုးတိတ္တိတ္ပဲ ေျပာၿပီး ကိုကိုလိုက္ပို႔ေပးတာမို႔ အခန္းထဲ ေရွာေရွာရႉ ရႉ ေရာက္လာတာပင္...
ဖိနပ္ကို ေတာ္ရာေမာ္ရာ ခြၽတ္ခ် ဖုန္းဖြင့္ လိုင္းေပၚတက္ၾကည့္ေတာ့ မက Online ျဖစ္ေနသည္...စာေတာ့ပို႔ထားသည္..
"လွတာေတာ့ အရမ္းလွတယ္ သဲရ
ဒါေပမယ့္ မ ရဲ့ သဲက ပိုလွေနသလို
အကုန္လံုးခ်စ္စရာေလးေတြပါပဲ ျမင္ရတာ မ်က္စိေအးတယ္
သဲ အေအ်ာ္မလြန္ေစနဲ႔ၪိးေနာ္"
တဲ့...မ က ႀကိဳ.သိေနသလမသိ..
"မ"
Seen တန္းမျပ...ေစာင့္ေနေသာ္လဲ ငါးမိနစ္ေလာက္ထိ အဲ့တိုင္းပင္.စိတ္တိုလာသည္...
မ က ဘာလုပ္ေနတာလဲ..
ၾကဴ ေနတာလား
ငါ့စာကို မဖတ္ရေအာင္က...
လိွမ့္လံုး ေငါ့လံုးေတြနဲ႔ အေတြးက ေယာက္ယက္ခတ္ေနၿပီေလ..
ထို႔ေၾကာင့္ voice call ေခၚလိုက္သည္..
မက ညဆို ဘယ္ေတာ့မွ ဗီဒီယိုေကာ မေျပာ..
မနက္ေတြမွသာ ေျပာသည္ေလ...ဒါေတာင္ ခ်က္ရင္းျပဳပ္ရင္းနဲ႔ ေျပာတာ
မကိုင္...က် က် သြားတာခ်ည္း...
သူမ ဇြဲရိွရိွနဲ႔ အခါ ႏွစ္ဆယ္ေလာက္ ေခါက္ၿပီး သည့္အခါမွ ေနာက္ဆံုးအႀကိမ္မွာ ကိုင္လာသည္..
"ဟလို မ "
"အင္"
အင္းဆိုၿပီး ဘာေတြ လုပ္ေနသည္မသ္ိ...ေလသံေတြပဲ ၾကားေနရသည္..
"မ ဘာလုပ္ေနတာလဲ ခုမွ"
"မ လိုင္းဖြင့္ၿပီး အျပင္ေရာက္ေနလို႔"
"ဘယ္သြားေနတာလဲ"
"မသြားပါဘူး အျပင္ဆိုတာ အိပ္ခန္းအျပင္ ဧည့္ခန္းမွာ အလုပ္က ပါလာတဲ့စာရင္းေတြ စစ္ေနတာ"
"ဘာလို႔ လိုင္းက ဖြင့္ထားရတာလဲ"
"ခဏ ေနာ္ သဲ မ ဖုန္းလာေနလို႔ ကိုင္လိုက္ဦးမယ္"
သူမ ဖက္က ဖုန္းကို ခ်လိုက္ၿပီး လိုင္းပါ ဆင္းသြားသည္..
ဟင္...ဒီခ်ိန္ႀကီး မ ကို ဖုန္းေခၚတာ ဘယ္သူ ပါလိမ့္..
မ ကလဲ ငါနဲ႔ေျပာေနတာေတာင္ အဲ့လူနဲ႔ ဖုန္းေျပာဖို႔ ငါ့ကိုျဖတ္ခ်သြားတယ္..
အဲ့လူနဲ႔က ဘာလား...
မ ခ်စ္သူမ်ားလား...မ ေျပာေတာ့ မရိွဘူးဆို
ငါ့ကို ညာတာလား...ခုဖုန္းဆက္တဲ့သူက ဘယ္သူပါလိမ့္
မရ...မ မွာ ခ်စ္သူမ်ား ရိွေနခဲ့ရင္ ဆိုတဲ့အေတြးက သူမရင္ကို အဆမတန္ အခုန္ျမန္ေနေစသည္... ဝမ္းနည္းသလို စိတ္တိုသလိုနဲ႔ ခံစားရခက္ႀကီး ျဖစ္ေနသည္...
မ ကို လိုင္းေပၚကေန ေစာင့္ေနမိသည္....နာရီဝက္ေလာက္ၾကာမွ ျပန္တက္လာသည္....
"မ လာၿပီ သဲ"
"😭😭😭😭"
"ဘာလို႔ ငိုတာလဲ ဟင္ သဲ"
"😫😫😫😩"
Sticker ပဲ ပို႔ေနေတာ့ မ ဖက္က vc ေခၚလာခဲ့သည္....ကိုယ္စိတ္နဲ႔ကိုယ္ ေဒါသထြက္ေနတာမို႔ မကိုင္ခ်င္....
ထပ္တလဲလဲ ေခၚေနေတာ့ ေဆာင့္ေအာင့္ ကိုင္လိုက္သည္..
"ဟလို သဲ ဘာျဖစ္တာၾလ့"
"ဘာျဖစ္ဘူး"
"ငိုေနတာလား"
"မငိုဘူး"
"ဘယ္လိုျဖစ္ေနတာလဲ စကားသံက ေဆာင့္ေအာင့္ေနေတာ့တာပဲ"
"မၾကားခ်င္လို႔လား"
"မဟုတ္ပါဘူး"
"မၾကားခ်င္ မေခၚနဲ႔ေပါ့"
"ေကာင္းေကာင္း ေျပာေလ"
မေျပာႏိုင္ပါဘူး..မ ကို စိတ္တိုေနတာေလ...သဲကိုပစ္ထားတာကိုး
"သဲ"
"......"
"မ အိပ္ေတာ့မယ္"
အဲ တကယ္ႀကီး မ အိပ္ေတာ့မယ္ဆိုေတာ့လဲ မရေသး
"ေနဦးေလ"
"ညနက္ၿပီေကာ သဲ လဲအိပ္ေတာ့"
"သိပ္ပါ"
"မ ဒီညစိတ္မပါဘူး နားလည္ေပးပါ"
"မရပါဘူး ညတိုင္းသိပ္ေနက်ကို"
"ဒီတစ္ညေလးပါသဲ ေတာင္းဆိုတာပါေနာ္"
"သေဘာေလ...ဒါပဲ"
မ ဘာျဖစ္ေနမွန္းလဲ မသိေတာ့...အသံက ႏြမ္းလ်လ်..
"သဲ မ အေပၚ စိတ္ခုစရာရိွေနရင္လဲ ေျပာေနာ္ မ က အလိုက္မသိတတ္လိူ႔ပါ"
"မရိွပါဘူး သဲကသာ မကို အလိုက္ကန္းဆိုးမသိေတာင္းဆိုေနတာ"
"မ လဲ ကတိေပးထားတာကိုး သဲ မမွားပါဘူး"
"မ"
"ရွင့္"
"ခဏ ဘယ္သူလဲ ဖုန္းေခၚတာက"
"ေက်ာင္းအတူတက္ခဲ့တဲ့သူပါ"
"မ ခ်စ္သူလား"
"မဟုတ္ပါဘူး"
မဟုတ္ပါဘူး ဆိုတဲ့အသံကိုက စိတ္မသက္သာစြာ ေျပာေနသံ ၾကားရသည္...
သူမရင္ေတြ ဒိန္းခနဲ
"မ"
"ရွင့္ ေျပာပါသဲ"
"မကို သဲ ေျပာစရာရိွတယ္ "
"ေျပာေလ"
"မ မွာ တကယ္ ရည္းစားမရိွဘူးလား"
"မရိွပါဘူး"
"ခဏကလူေကာ"
အကင္းပါးလွစြာ သူမ အကြက္ရိုက္ကာ ေမးလိုက္သည္...မ က ရိပ္မိပံုမေပၚ
"သူက မ ကို ခ်စ္ေနတာ ၾကာလွၿပီ မဖက္က သူငယ္ခ်င္းလိုပါပဲ"
"ေကာင္ေလးလား ေကာင္မေလးလား"
ဒီေမးခြန္းက မ ဟာ same sex ကို လက္ခံလား မခံလားကို သိခ်င္လို႔ တမင္ေမးလိုက္တာပင္..
"ေကာင္ေလးပါ "
"မ မခ်စ္ဖူးေပါ့"
"ဟင့္အင္း"
"ဘာလို႔လဲ"
"အခ်စ္ဆိုတာ ေမးခြန္းမွ မဟုတ္တာ...မ မေျပာတတ္ဘူး မခ်စ္လို႔ေပါ့"
"ခ်စ္တယ္ဆိုတာ မက သိလို႔လား"
"သိသင့္သေလာက္သိပါတယ္ ညနက္ၿပီ သဲ မ အိပ္ခ်င္ၿပီ"
"သေဘာပါ မ အိပ္ခ်င္ရင္ အိပ္ေတာ့ေနာ္""
"အင္းသဲလဲအိပိ"
"ဒါနဲ႔ မ"
"ရွင့္ သဲ"
"မ ကို သဲ ခ်စ္တယ္ သဲကို အိမ္မက္ထဲမွာ ထည့္မက္ေပးပါေနာ္"
ဒီစကားေျပာၿပီးတာနဲ႔ လိုင္းတစ္ခါတည္းပိတ္လိုက္သည္...
မေတာ့ ေၾကာင္သြားမွာေသခ်ာသည္. .
ရွက္တာကိုးေလ...
မ ကို ခ်စ္တယ္ လို႔ေျပာလိုက္တဲ့အခိုက္အတန္႔ လည္ပတ္ေနတဲ့ ကမ႓ာႀကီး ေတာင္ ရပ္ဆိုင္းသြားသလို..
မ ကို ခ်စ္တယ္
မ ကို ခ်စ္တယ္
မ ကို သဲ အရမ္းခ်စ္တယ္
.
.
.Next to o==[]::::::::::::::::>
Zawgyi

အချစ်ဖြင့် ပြီးပြည့်စုံသောWhere stories live. Discover now