.
.
"မ ...."
"သဲ တစ္ေယာက္တည္းလား"
"ဟုတ္"
ႏွစ္ဦးသား ခပ္လွမ္းလွမ္းမွာ ရပ္ၿပီး စကား ဘာေျပာရမွန္းမသိ ျဖစ္ေနၾကေလသည္...လိုင္းေပၚမွာ ဘယ္ေလာက္ပဲခင္ခင္ အျပင္မွာေတာ့ သူစိမ္းျပင္ျပင္ႀကီးေလ...ခုမွ ပထမဆံုးေတြ့တာဆိုေတာ့ ႏွစ္ေယာက္လံုး ေျခဖ်ားလက္ဖ်ားေတြ ေအးးစက္ေနၾကမည္မွာ အမွန္....ၿပီးေတာ့ တစ္ဦးအေပၚတစ္ဦး ခ်စ္ေနၾကေတာ့ ရင္ေတြလဲ တစ္ဒိုင္းဒိုင္း ခုန္ေနၾကမွန္း ကိုယ့္ကိုကိုယ္သာ သိၾကမည္...
လမ္းေဘးမွာဆိုေတာ့ ျဖတ္သြားျဖတ္လာ လမ္းသြားလမ္းလာေတြကလဲ လွည့္ၾကည့္ လွည့္ၾကည့္နဲ႔....
ၿပီးေတာ့ တစ္ခ်ိဳ႕ ေကာင္ေလးေတြဆို ဘာေတြလဲ မသိ ေအာ္သြားေသးသည္...ေရႊမန္းသားေတြ မသိပဲနဲ႔လဲ အဲ့လို ေဖာ္ေရြခ်က္ေလ😂😂...ကိုယ္ ႀကံဳဖူးလို႔ ေျပာတာပါေနာ္....ေရႊမန္းသားေတြ တကယ္ခင္ဖို႔ ေကာင္းတာ..မသိလဲ ကူညီတတ္ၾကတယ္....ေရႊမန္းသူေတြနဲ႔ေတာ့ မခင္ဖူးဘူး အျပင္မွာ...
သဲရဲ့ မကို ဘယ္သူ ၾကည့္ၾကည့္ အၾကည့္မခံႏိုင္ပါ..ထို႔ေၾကာင့္
"မ ဟိုေလ သဲ အခန္းထဲ မွာ စကားေျပာရေအာင္ေလ "
ဟီး....ေျပာသာ ေျပာရတာ မ စိတ္ထဲ တစ္မ်ိဳးထင္သြားမွာလဲ ေၾကာက္ရေသးတယ္ေလ....သို႔ေသာ္ မ က ဘာမွစဉ္းစားမိဟန္မတူပဲ လြယ္လြယ္ကူကူ ပင္
"အိုေကေလ...."
"ဒီမွာ လမ္းေဘးဆိုေတာ့ အဆင္မေျပဘူးေလ မရဲ့ အေပၚမွာဆိုေတာ့ ေအးေဆး ရိွတာေပါ့"
ကိုယ့္ဖက္က မလံုမလဲ ရွင္းျပရေသးသည္....
"အင္းေပါ့...ဟုတ္သားပဲ အျပင္ထြက္ရေအာင္လဲ ေနပူေနေသးတာ သြားေလ"
မ နဲ႔ ေဘးခ်င္းယွဉ္ ဟိုတယ္လ္ထဲ ဝင္လိုက္သည္..ဆိုင္ႏြန္းအခန္းက တတိယထပ္မွာေလ....ဟိုတယ္လ္ဆိုေတာ့ သိတဲ့အတိုင္း တိတ္ဆိတ္လို့ေနသည္...သူမ အခန္းထဲ ဝင္လိုက္ရင္း ခဏေလးတင္မွ အိတ္ေတြ ျဖစ္သလို ေရာက္လက္စမို႔ ကုတင္ေပၚတြင္ တင္ထားေလသည္....ေက်ာင္းပိတ္တာက ေလးရက္...ေနမွာက တစ္ရက္ ႏွစ္ရက္ေလာက္ေလးနဲ႔ သူမ ယူလာတဲ့ အိတ္က အႀကီးႀကီး....အက်ႌေတြကလဲ အစံုလိုက္ပင္...
တိုလိုမုတ္စ ထည့္လာတဲ့ အိတ္ေတြကလဲ ရိွေသးသည္ေလ.
မ က ဆိုဖာခံုရိွရက္နဲ႔ မထိုင္ပဲ မတ္တပ္ရပ္လ်က္သား ရိွေနေတာ့
"မ ထိုင္ေလ "
ထိုအခါမွပဲ ဆိုဖာေပၚ ထိုင္ၿပီး ေဘးဘီဝဲယာ ၾကည့္ေနလိုက္ေသးသည္...
"သဲ ဘာလာလုပ္တာလဲဟင္ "
သူမ မ နဲ႔တစ္ခံုတည္းေပမယ့္ ခပ္ခြာခြာ ထိုင္ခ်လိုက္ၿပီး...
"မ နဲ႔ အဆက္သြယ္ ျပတ္ေနတာ ၾကာလို႔ေလ....ဟိုေန့ညက ကိစၥေၾကာင့္.."
"ဟင္ .... မ ေၾကာင့္ဟုတ္လား"
အံ့ၾသဘနန္းျဖင့္ သူမ ဖက္ကို ကိုယ္လွည့္ၿပိး စိတ္လႈပ္ရွားစြာ ေမးလိုက္ေတာ့မွ သူမ ရွက္ရြံ႔သလို ျဖစ္သြားရကာ ေခါင္းငံု႔လိုက္သည္.
"ဟုတ္ကဲ့"
"သဲ ရယ္.....မ အဆက္ျဖတ္ လိုက္တာမဟုတ္ဖူး...သဲ ကို စိတ္ဆိုးတာ မဟုတ္ပါဘူးေနာ္ အဲ့ညၿပီး ေနာက္ရက္ ဆိုဒ္ထဲမွာ မေတာ္တဆ ျဖစ္ၿပီး ဖုန္းက်ကြဲသြားလို႔ ဒီေန့ ခုနကေလးမွ အသစ္ဝယ္လိုက္တာရယ္"
ေျပာရင္းဆိုရင္း မ က သူ႔အိတ္ထဲမွ အသစ္စက္စက္ ဖုန္းကေလးကို ထုတ္ျပေလသည္...သဲ မယံုမွာ စိုးလို႔ ဖုန္းကိုေတာင္ ဖြင့္ျပလိုက္ေသးသည္...လူအမည္မွတ္ထားသည္မွာလဲ သဲ ဆိုတဲ့ နံပါတ္တစ္ခုတည္းရယ္...
"သဲ မွ မသိတာ မ ကလဲ"
"အင္းပါ ၾကည့္စမ္း ေက်ာင္းတစ္ဖက္နဲ႔ကို မ ဆီ တစ္ေယာက္တည္းလိုက္လာတယ္....တကယ္ဆို မ တို႔ ဖူန္းနံပါတ္ေလးေတြ ေပးထားခဲ့သင့္တာေနာ္ တစ္ခုခုဆို လိုင္းခ်ည္းပဲ အားကိုးေနလို႔မရဘူး"
"ဟုတ္တယ္ေနာ္...."
"သဲ ဒီကို ေရာက္ဖူးလို႔လား အရင္က"
"ေရာက္ဖူးတယ္ ညေတာ့ မအိပ္ဖူးဘူး ခု ပထမဆံုးပဲ ျဖတ္သြားရံုနဲ႔ ဘုရားႀကီးကိုပဲ လာဖူးတာရယ္"
"သတၲိရိွလိုက္တာ သဲရယ္"
မ က နင့္နင္နဲနဲႀကီး ေျပာလိုက္ေတာ့ သူမ ရင္ထဲ ဘဝင္က်သြားသည္...မ ေၾကာင့္ပဲေလ.... အဲ့လိုပဲ လူေတြက ..အခ်စ္အတြက္ဆို အလိုလို သူရဲေကာင္းေတျြဖစ္ကုန္ေရာ...အခ်စ္တြက္နဲ႔ အလိုလို သတၲိေတြ ရိွကုန္ေရာေလ...
မ က အျပင္မွာ ေတြ့ေတာ့ တကယ့္ လူႀကီးပံုစံေပမယ့္ သူမကိုေတာ့ စကားေျပာၾကည့္တာနဲ႔တင္ တကယ္ ခင္မွန္း သိလိုက္ရၿပီေလ..
သူမ ထပ္ၿပီး ဖြင့္ေျပာရမလား စဉ္းစားေနမိသည္..
"သဲ"
"ရွင့္"
"မ အိမ္ လိုက္ေနပါလား"
"ရွင္ မ"
မ ဘာစိတ္ကူးေပါက္၍ သူ႔အိမ္ေခၚလဲ မသိ..
"ဒီမွာ သဲ တစ္ေယာက္တည္းေလ....ဟိုတယ္လ္ က လူစံုတယ္ သဲရဲ့ "
"ဘာလို႔လဲ မ သဲ ေနရဲပါတယ္"
မ က မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္ ျဖစ္ေနရာမွ မ်က္ႏွာလႊဲသြားသည္..ၿပီးေနာက္
"စိတ္မခ်လို႔ေပါ့ သဲရယ္"
စိတ္မခ်လို႔ေပါ့ တဲ့....ဒါဆို မက ငါ့ကို ခ်စ္ေနတာလား..
ကိုယ္လိုရာ ဆြဲေတြးေနတာ မိသဲက..
"ဘာလို႔ စိတ္မခ်တာလဲလို႔"
"ကေလးမ....ရွင္ေလးက မိန္းကေလးငယ္ငယ္လွလွေလးေလ. ဟိုတယ္လ္မွာ တစ္ေယာက္တည္း လာေနရဲတဲ့ သတၲိကို ခ်ီးက်ူ းပါတယ္ ဒါေပမယ့္ မ တြက္နဲ႔ လာတာဆိုေတာ့ မ တာဝန္ယူပါရေစ...ဒီမွာတည္းေတာ့ ပိုက္ဆံလဲ ကုန္တာေပါ့ကြ"
မ က ေျပာလိုက္ရင္လည္း အဲ့လို....
"ဟို သဲက တစ္ရက္စာ ပိုက္ဆံရွင္းၿပီးသား မရဲ့....ဟိုေလ..တကယ္လို႔ တာဝန္ယူခ်င္တယ္ ဆိုရင္လဲ သဲ ကို ဘုရားႀကီး တို႔ ကုသိုလ္ေတာ္တို႔ ေလာက္ေတာ့ လိုက္ပို႔ေပးေပါ့.ဒီမွာက ပိုက္ဆံရွင္းၿပီးသားမို႔ပါ"
ဘယ္လိုမွ ေျပာမရေတာ့ သဲ ရဲ့ ေခါင္းကို ခပ္ဖြဖြေလး ထု လိုက္ရင္း
"သေဘာပါပဲ...မ က စိုးရိမ္လို႔ေျပာေနတာ တစ္ရက္စာပဲ ရွင္းရေသးတာမလား....မနက္ျဖန္မနက္ လာေခၚမယ္ မ အိမ္မွာေန မ အိမ္က ဟိုတယ္လ္ေလာက္ေတာ့ မေကာင္းဘူးေပါ့"
"ဟုတ္ ရပါတယ္ မ"
"ရပါတယ္.မလုပ္နဲ႔ ရကို ရရမွာ ၾကားလား ဒီတညပဲေနာ္ ျဖစ္ႏိုင္ရင္ ဒီတညေတာင္ မ က သဲဆီ အေဖာ္လာလုပ္ေပးခ်င္တယ္"
မ ေျပာတာက ရိုးရိုးသားသားေပမယ့္ သူမ.ရင္ထဲ ဂလံုဆန္သြားရသည္.....ကိုယ့္ဟာကိုယ္ အေတြးလြန္ၿပီး ပါးေတာင္ နီရဲေနၿပီလားမသိဘူး..
"ဟုတ္ကဲ့ပါ ဪ....မ မနက္ျဖန္ တနလၤာ ေလ မ အလုပ္ရိွတယ္မလား"
"အင္း ရိွတယ္ေလ"
အားနားပါးနာေတာင္ မရိွပါဘူး.. ရိွရင္လဲ အေရးမႀကီးပါဘူး လို႔ေတာင္ ညာတတ္ပံုမရတဲ့ သဲ ရဲ့ မ..သူမရဲ့ မ ပါလား...
"ဒါျဖင့္ အားနာစရာႀကီးေနာ္ မ က အလုပ္နဲ႔ကို သဲ က လာရႈပ္သလိုျဖစ္ရၿပီ"
"ရပါတယ္ အလုပ္က ခြင့္တင္လို႔လဲရတယ္...တစ္ေနကုန္ပ်က္ၿပီး ညေနမွ စာရင္းသြားယူၿပီး ညလုပ္ထား စစ္ထားေပးရင္ကို မနက္သြားပို႔လိုက္ရံုနဲ႔ ၿပီးတယ္ သဲ လာတုန္း မ လဲ နားရတာေပါ့....တကယ္က မ တစ္ခါမွ ခြင့္မယူဖူးေသးဘူး"
"ဟုတ္ကဲ့ မ"
မ နဲ႔ စကားေျပာေနရင္း.ဗိုက္က ဆာလာသည္....ျပင္ဦးလြင္မွာ ကားရပ္ေပးေပမယ့္ ဘာမွ ဆင္းမစားခဲ့ေသာ သူမ...ခုက် ဗိုက္ကဆာလာၿပီ...မႈံ ဝယ္ထည့္ေပးလိုက္တဲ့ မုန္႔ေတြကလဲ အိတ္ထဲမွာ....မ ေရ႔ွထားၿပီး ဘယ္လို စားရပါ့..
သေရစာေတြနဲ႔ေတာ့ ဗိုက္ျပည့္မည္မဟုတ္...အနီးအနား ထမင္းဆိုင္လဲ သူမ လာစဉ္က ၾကည့္ခဲ့သေလာက္ ျမင္လဲ မျမင္မိ....ဒုကၡ ေတာ့ လွၿပီေလ...
"သဲ ၿငိမ္သြားပါလား"
သူမရဲ့ တိတ္ဆိတ္မႈကို မ က သတိထားမိစြာ ေမးလိုက္ေတာ့မွ
"ဟို မ သဲ ဗိုက္ဆာလာလို႔ ေန့လည္တည္းက ဘာမွမစားရေသးဘူး မ ဒီနားေလး ထမင္းဆိုင္ရိွလား"
"ဟိုဖက္မွာပဲ ရိွမယ္.ၾကည့္စမ္း ကေလးကေတာ့ ဘာလို႔ေန့လည္စာ မစားတာလဲ"
"ဆာမွမဆာပဲ"
"လာ ထ အဝတ္စားလဲ ဦးမလား မ လိုက္ပို႔ေပးမယ္ "
"မလဲေတာ့ဘူး ခုပဲ သြားမယ္"
ဟုတ္သည္ေလ....ေနရာတကာ အစားသာ အဓိကမို႔လို႔ ခုခ်က္ခ်င္းကို.စားခ်င္ေနၿပီ.... တံခါးျပန္ပိတ္ၿပီး.မ ေနာက္.အေျပးလိုက္ခဲ့ေလသည္...မ ကလဲ လမ္းသြားျမန္ခ်က္...လားရိႈးမွာဆို လမ္းေလ်ွာက္ဖို႔ အင္မတန္ပ်င္းေသာ သူမ...
မ ဆိုင္ကယ္ ရပ္ထားရာ ေရာက္မွ....ဟင္း ခ်ရေတာ့သည္...
အမယ္...မ က ကလစ္ဘီး အျပာေရာင္ေလးနဲ႔...ကိုယ္ ပထႏွစ္တည္းက စီးခဲ့တဲ့ czi ဘီးကို ပစ္ၿပီး မ နဲ႔ ဆင္တူ ဘီး ပဲ ဝယ္စီးရေတာ့မလို...အသစ္ျမင္ အေဟာင္းေမ့ေလ...
"ဘာရပ္ၾကည့္ေနတာလဲ သဲ...လာေလ"
"ဟုတ္...မ"
မ ေနာက္က ဆိုင္ကယ္ လိုက္စီးရင္း...မ ဆံပင္ေတြ က ေလတိုက္တိုင္း သူမ မ်က္ႏွာေရ႔ွမွာ ဝဲပ်ံလို႔ေနသည္...တစ္ခါတေလ ပါးစပ္ထဲေတာင္ ဝင္သည္...ရွန္ပူနံ႔လား ေခါင္းလိမ္းဆီနံ႔လားမသိ သင္းပ်ံ့ပ်ံ့ေလး ေမႊးႀကိဳင္လို႔...
အလိုက္မသိ တိုးဝင္လာေသာ.မ ဆံပင္ကို အက်င့္ယုတ္စြာ ကိုက္ထားလိုက္မိသည္...မ ဘယ္ဆိုင္ကို ေခၚသြားေနလဲမသိ...စီးေနတာ သံုးမိနစ္မကေတာ့...
"သဲ....မ ဆံပင္ကို ေရ႔ွပို႔လိုက္ေနာ္ ေလအရမ္းတိုက္ေတာ့ အဲ့လိုပဲ လႊင့္ေနတာ"
"ဟုတ္ ရတယ္ မ"
သူမ ကိုက္ထားတာကို မ သိေနလို႔ေနမွာ...
မ ကိုယ္ကိုလဲ မထိရဲ ထိရဲ....ကိုယ့္ကိုကိုယ္ သိသည္ေလ...မေတာ္သြားထိမိလို႔ ရင္ခုန္သံေတြ ထိန္းမႏိုင္ သိမ္းမရ ထိန္းထားတဲ့ စိတ္ေတြ လြတ္ထြက္ကုန္ရင္ ဒုကၡေလ...ခုထိ မ ဆီက အျဖဴ အမည္း မသိရေသး...မ ကိုလဲ ဘယ္လိုဖြင့္ေျပာရမွန္းကို မသိေတာ့..ဒီထိေရာက္လာၿပီးမွ ဘယ္မွန္းမသိပဲ ျပန္သြားရေအာင္ကလဲ မဟုတ္ျပန္...လိုင္းေပၚမွာပဲ ျဖစ္ျဖစ္ ဖုန္းထဲမွာပဲ ျဖစ္ျဖစ္ ေျပာရရင္ေတာ့ ကိစၥမရိွပါဘူး.. ခုက အျပင္မွာ မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္..ၿပီးေတာ့ ကိုယ္တိုင္က ေယာက္်ားေလး မ က မိန္းကေလး ဆို သာမာန္ ပဲ မို႔လို႔ သိပ္အေရးမလုပ္ေသး....ခုက မိန္းကေလး ခ်င္း...မ က လဲ မိန္းကေလးခ်င္း ႀကိဳက္တာ ခ်စ္တာကို လက္ခံလား ျငင္းပယ္ လား မသိ...ဘာဆို ဘာမွ မသိ..
"သဲ သက္ျပင္းေတြ ခ်ေနပါလား ေရာက္ေတာ့မွာပါေနာ္"
ဘုရားေရ...သူမ သက္ျပင္းခ်မိသြားတာပါလား....မ က လဲ ဆိုင္ကယ္ ဦးထုတ္ေဆာင္းထားလို႔သာေတာ္ေတာ့တယ္...သူမရဲ့ သက္ျပင္းခ်သံကို ေတာင္ ၾကားေနပါေရာ့လား
"အာ အဲ့လို ဟုတ္ဖူး မ..."
"ဪ....မ ေမ့ေနတာ သဲက ဆိုင္ကယ္ မစီးတတ္ဘူးထင္တယ္ သဲ ကားေမာင္းၿပီး ေက်ာင္းတက္ေနတာကိုး"
"ဟာ....ကားက ခုေနာက္ပိုင္းမွ ေမာင္းျဖစ္တာ သဲ ပထမႏွစ္တည္းက ဆိုင္ကယ္နဲ႔တက္တာ မရဲ့"
"ဟုတ္လား"
"ဟုတ္ကဲ့....ဒါနဲ႔ မ မေရာက္ေသးဘူးလား"
"ေရာက္ေတာ့မွာ အဲ့ဆိုင္က အရမ္းစားေကာင္းတာ သဲ..."
"ဪ..ဟုတ္"
ဘာစကားမွ မေျပာျဖစ္ေတာ့ျပန္....ဆ္ုင္အမည္ေတာင္ မေရးထားေသာ ဆိုင္တစ္ခုတြင္ မ ဆိုင္ကယ္ ရပ္လိုက္ေလသည္...
မ က ဆိုင္ကယ္ဦးထုတ္ကို ဆိုင္ကယ္ မွန္မွာ ခ်ိတ္လိုက္ၿပီး
"သဲ ဘာစားမလဲ"
"မသိေသးဘူးေလ မ ကလဲ မီႏူးၾကည့္ရဦးမွာမလား"
"ဟုတ္သားပဲ မ ဒီလာစားသေလာက္ မီႏူးတစ္ခါမွ မၾကည့္ဘူး ဒီတိုင္း သူတို႔ ခ်ေပးတာ စားတာ"
"အာ့ဆို သဲ လဲ အဲ့လို စားမယ္ေလ"
"ဟာ သဲ မႀကိဳက္တာ ေတြဆို ရႈံးေနပါဦးမယ္"
ဆိုင္အတြင္း စားပြဲလြတ္တစ္ခုမွာ ဝင္ထိုင္လိုက္ၾကရင္း ေျပာေနၾကသည္...
"မရယ္ သဲ မစားတာဆိုလို႔ ေျခႏွစ္ေခ်ာင္းဆို လူကလြဲ အကုန္စား ေကာင္းကင္မွာ ပ်ံတာဆိုလို႔ ေလယာဉ္ကလြဲရင္ အကုန္စား ေျခေလးေခ်ာင္းဆို စားပြဲ ကုလားထိုင္ကလြဲ စား
စားလို႔ရတာ အကုန္စား"
"ဟိုက္.....အေတာ္ အစား ေခ်းမ်ားတာေနာ္....မ ၾကားဖူးတာ အဲ့လိုေျပာဖူးတာ ကြမ္းတံုတရုတ္ေတြလားလို႔"
"သဲ လဲ တရုတ္စပ္ပဲေလ မရဲ့"
"အိုေကပါကြာ မ သြားမွာလိုက္မယ္ေနာ္"
"မ ေကာ စားမွာလားဟင္ မ သဲ မျပန္တတ္ဘူးေနာ္"
မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္ ထိုင္ေနရာမွ ထသြားမယ္ ျပင္ေတာ့ သူမ လဲ ထရပ္ရင္း ေမးလိုက္သည္...မ က ခဏ ေၾကာင္သြားၿပီးမွ
'သဲ ရယ္ မ ဟို ေကာင္တာမွာ သြားမွာမလို႔ေလ သဲကို မထားခဲ့ပါဘူး သဲရဲ့ ဟို သဲ လိုက္ခဲ့မွာလား ဟိုမွာ သဲ ဒီကေနလဲ ျမင္ေနရတာပဲကို ေနာ္"
မ က သူမ မယံုမွာစိုး၍ အေသအခ်ာ ရွင္းျပေနေသးသည္....
သူမကလဲ အၿမဲတမ္း စြာလန္ႀကဲ ဘယ္သူ႔ကိုမွ ဂရုမစိုက္သလို တေလာကလံုးမွာ ကိုယ္တစ္ေယာက္တည္း ဘုရင္မ လိုလို ေနလာခဲ့တာကို...
ခု မရဲ့ ေရ႔ွေရာက္မွ ဘာလို႔ ယုန္သူငယ္ေလးလို သတၲိေတြ ရိွမေနရတာလဲ မသိ...ခုလဲ သူမ မ်က္စိေအာက္က မ ထြက္သြားမွာ မ ေပ်ာက္သြားမွာ စိုးရိမ္ ေၾကာက္ရြံ႔ေနမိသည္ေလ..
"ဟူတ္ မ သဲ ဒီမွာပဲ ေစာင့္ေနမယ္ေနာ္ ျမန္ျမန္လာခဲ့ေနာ္"
"အင္းပါ သဲရဲ့ ခဏေနာ္"
စားပြဲေပၚ တစ္ဖက္ကိုတစ္ဖက္ အုပ္လ်က္ထပ္ထားေသာ သူမ လက္ကို ဖြဖြအုပ္ကိုင္ရင္း ေကာင္တာသို႔ သြားခဲ့ေလသည္..
ေကာင္တာမွာ ထိုင္ေနေသာ ေကာင္မေလးတစ္ေယာက္က
"ေဟာ ႏွင္း မလာတာ ၾကာၿပီေနာ္"
"ဟုတ္ပ ခက္ေရ အလုပ္မအားတာနဲ႔ မေရာက္ျဖစ္ဘူး"
"ဆရာမေကာ ေနေကာင္းလား"
"ေကာင္းပဟယ္ ထံုးစံအတိုင္း ပဲ ႏွစ္ပြဲ"
"ဘယ္သူနဲ႔ လာတာလဲ ဆရာမနဲ႔လား"
"မဟုတ္ပါဘူး "
"အယ္....အၿမဲတမ္း ဆရာမနဲ႔ လာစားေနက်သူက ခုေတာ့ တစ္ျခားတစ္ေယာက္နဲ႔တဲ့ ကဲ ျပ ဘယ္သူလဲ"
"ဟိုမွာေလ.."
ခက္ က ႏွင္းႏွင္းေဝ လက္ညိုးၫႊန္ရာ သို႔ ၾကည့္လိုက္ေတာ့ ဒီဖက္ကို လက္ကေလးေမးေထာက္လ်ွက္ ၾကည့္ေနေသာ ခ်စ္စရာ့အသက္ငယ္ငယ္ ကေလးမေလးတစ္ေယာက္..
"နင့္ ရဲ့ ဘာေလးလဲ"
"သဲ"
"ဟယ္...သဲ ဟုတ္လား အမယ္ နင္ငါ့ေတာင္မေျပာျဖစ္ဘူး ဘယ္လိုလဲ ေျပာျပစမ္းပါဦး"
"ေနာက္မွကြာ ဟိုမွာ ေစာင့္ေနၿပီ ျမန္ျမန္ လုပ္ေပး ဆာလွၿပီဟ"
သူမ လွမ္းၾကည့္ေနစဉ္ မ က အဲ့ေကာင္တာက မိန္းမနဲ႔ စကားလက္ဆံုက်ေနတာမ်ား ရယ္လို႔ေမာလို...သူမ ဖက္ကိုလဲ ထိုးျပေနေသးသည္....လာၿပ္ိ..မ က ရယ္ရတာ အမ်ွင္မျပတ္ေသးလို႔လားမသိဘူး...စားပြဲဆီ ေရာက္တာေတာင္ ပါးစပ္ကို မေစ့ေသးဘူး...
"ေဆာရီး သဲ မ နည္းနည္းေလာက္ ၾကာသြားတာ ဒီဆိုင္က ခဏေလးပဲ ေစာင့္ရတာ"
"ဟုတ္..ရတယ္ မ...ဒါနဲ႔ ဒီဆိုင္အမည္က မေရးထားဘူးေနာ္"
သူမ အေမးကို မ က ဟဟေလး ရယ္လိုက္ေတာ့ သူမ ေမးတာပင္ မွားသြားတာလားလို႔ ထင္မိသြားသည္..
"ဘာလို႔ ရယ္တာလဲ😒😒😒"
"ဟယ္ မ်က္ေစာင္းႀကီး မထိုးပါနဲ႔ သဲက ဆိုင္တြင္းမွ မၾကည့္တာပဲကို...ဟိုမွာေလ ဆိုင္အမည္က"
မ ေမးေငါ့ရာ သူမရဲ့ အေနာက္ဖက္ အတြင္းက်က်ကို ေနာက္ျပန္ လွည့္ၾကည့္လိုက္ေတာ့မွ
စတိတ္စင္ေလးနဲ႔ ေနာက္ခံေလးမွာ Love ဆိုတဲ့ စာလံုးကို မာၾကဴ ရီ မီးလံုးေရာင္စံုေလးနဲ႔ ပံုေဖာ္ထားသည္...
"Love ဟုတ္လား မ"
"အင္း ညေနေစာင္းရင္ သီခ်င္းဆိုသူေတြ ရိွတယ္ေလ ဘန္႔ တစ္ခုလဲရိွတယ္ ခုက ေလးနာရီေလာက္ပဲ ရိွေသးေတာ့ လူလဲသိပ္မရိွဘူး ညဆို ခံုလြတ္ေတာင္မရိွဘူးရယ္"
"ဪ"
ထိုစဉ္ ထမင္းပြဲ ဟင္းပြဲေတြ လာခ်ေတာ့ စကားစျပတ္သြားျပန္သည္...မ က ဟင္းပြဲေတြ သူမေရ႔ွပို႔ေပးရင္း
"သဲ ထည့္စားေနာ္"
"ဟုတ္ မ လဲ စားေလ"
သဲ ဗိုက္ဆာေနတာ သိသိသာသာ ပင္...စားလိုက္တာမ်ား ႏွင္းႏွင္းေဝ အံ့ၾသရသည္...ပုစြန္ေတာ့ သဲ မစားေသာေၾကာင့္
"သဲ ငါး မ စားဘူးလား"
"စားတယ္ မ "
"စားေလ ဘာလို႔ မႏိႈက္တာလဲ"
"သဲ အရိုးေၾကာက္လို႔ အိမ္မွာပဲ စားျဖစ္တာ ေမေမက အရိုးႏႊင္ေပးတယ္ေလ"
"ဪ.~>မ က သဲ မႀကိဳက္ဖူးထင္လို႔ ေစာေစာက ေျပာေရာ့ေပါ့ သဲရဲ့ မ ႏႊင္ေပးမွာေပါ့"
ေျပာေျပာဆိုဆိုနဲ႔ မ က ငါးတစ္တံုးခပ္ၿပီး သူ႔ပန္းကန္ထဲတြင္ပင္ ခက္ရင္းနဲ႔. အရိုးႏႊာေပးေနသည္..
ၿပီး အသားခ်ည္းကို သူမ ပန္းကန္ထဲ ထည့္ေပးလိုက္သည္..
"ရပါတယ္ မရဲ့ သဲ ေၾကာင့္ မ အစားပ်က္ရၿပီ"
"မ ဝ ေနပါၿပီ သိပ္မဆာဘူးေလ"
"ဘာလို႔လဲ"
"သဲနဲ႔ ေတြ့ေနတာကိုး မ ဗိုက္မဆာဘူး"
မ စကားကို သူမ အႀကီးအက်ယ္ အရည္ေပ်ာ္သြားသည္..ဘာျပန္ေျပာရမလဲ အေျပးအလႊား စဉ္းစားေနစဉ္မွာ လိမ္ေမာ္သီး အစိပ္ေလးေတြ ပန္းသီးစိပ္ေလးေတြ ထည့္ထားေသာ ပန္းကန္ကို ကိုင္ၿပီး ခဏက မနဲ႔ ေကာင္တာမွာ စကားေျပာေနတဲ့ အစ္မက မ ေဘးနား ဝင္ထိုင္လိုက္သည္..
"ႏွင္း စားဦး"
ဟင္....မ ကို မ်ား.ခြံ႔ေကြၽးေနလိုက္ေသး...ေခၚတာကလဲ ႏွင္း ဆိုပါလား... မက လဲ အဲအစ္မရဲ့ ခါးကို ျပန္ဖက္ၿပီး စားလိုက္သည္...
"ဟဲ့ မိတ္ဆက္ေပးဦးေလ"
"ဟုတ္သားပဲ သဲ ဒါ မ နဲ႔ သူငယ္တန္းတည္းကအတူ ခုထိ တြဲေနတဲ့ သူငယ္ခ်င္း ခင္ခက္ခက္ခိုင္ တဲ့ ဒီဆိုင္ပိုင္ရွင္ေပါ့..ခက္ ဒါက ရွမ္းမေလး နန္းဆိုင္ႏြန္းတဲ့ လားရိႈးက ဒီေန့မွ ေရာက္တာ"
အဲ့အစ္မက သူမကို ၿပံဳးျမျမေလး ၾကည့္ၿပီး
"အရမ္းေခ်ာတာပဲ ညီမေလးက ရွမ္းမေလးကို ခုပထမဆံုးပဲ အျပင္မွာ ျမင္ဖူးတာ နန္းဆိုင္ႏြန္းတဲ့လား"
"ဟုတ္ကဲ့ အစ္မ"
"သဲ ဆိုတာ က အိမ္ နာမည္လားဟင္"
ဂိန္႔.....ဘယ္လို ေျဖရပါ့...မ ကို လွမ္းၾကည့္ေတာ့ မ က မသိခ်င္ဟန္ေဆာင္ၿပီး ပန္းသီးစိပ္ေတြ လိမၼော္သီး စိပ္ေတြပဲ အာရံုထားကာ စားေနသည္...ေပါက္ေပါက္ရွာရွာ လာေမးတဲ့ ဒီအစ္မကို ဘယ္လိုေျဖရပါ့...ေနရာတကာ မဟုတ္တဲ့ညဏ္ဆို စဉ္းစားစရာမလိုေအာင္ တစ္ဖက္ကမ္းခတ္ေအာင္ တတ္ေျမာက္တဲ့ သူမ ဒီေနရာမွာ ဒီေမးခြန္းနဲ႔မွ ရႈံးရေတာ့မည္လား..
"မဟုတ္ပါဘူး အစ္မ"
"ဒါဆို ႏွင္းက ဘာလို႔ သဲ လို႔ေခၚတာလဲ အစ္မလဲ အဲ့လိုေခၚရမွာလား."
ဘုရားေရ....
"ဪ...ခက္ ..ဒီလ အာစရိယ ပူေဇာ္ပြဲ ရိွတယ္ နင္ အလႉခံ အဖြဲ႔ထဲ ပါမွာလား"
ေတာ္ေသးတာေပါ့...မ စကားအလႊဲျမန္သြားလို႔...မဟုတ္ရင္ေတာ့ သူမ ေခ်ာင္ပိတ္ေတာ့မည္...
"ပါမယ္ေလ..ဘယ္ေတာ့ စမွာလဲ"
"စေတာ့မွာ ေမေမ့ကို ပြဲျဖစ္ေျမႇာက္ေရးတာဝန္ခံ လုပ္ခိုင္းထားတယ္တဲ့ ေသခ်ာေမးၾကည့္ဉ္ီးမယ္...ခုက နင့္ကို ႀကံဳတုန္း ေျပာျပတာ"
"ဪ...ေအးပါ..ငါ့ဆီလဲ လာပါဦးဟ...ငါက ထြက္မရလို႔"
"အင္းပါ ေနာက္ရက္ ေမေမနဲ႔ လာခဲ့ဦးမယ္ သဲ ဝ ၿပီလား"
မ က စကားစကို ျမန္ျမန္ျဖတ္ရင္း သူမကို ေမးလိုက္သည္...သူမလဲ ေရတခြက္ ေမာ့ခ်ၿပီး
"ဟုတ္ကဲ့"
"ငါသြားေတာ့မယ္ ခက္ "
"ဟဲ့ေနဦးေလ ေစာေသးတာကို နင္ကလဲ ေဝးေဝးမွ တစ္ခါလာၿပီးေတာ့ ၿပီးေတာ့ နင့္ရဲ့သဲနဲ႔လဲ ငါ ဘာမွမေျပာရေသးဘူးကို"
"ေတာင္သမန္ဖက္ လမ္းသြားေလ်ွာက္မလို႔ေလ...သဲက ဘယ္မွ မေရာက္ဖူးေသးဘူးဆိုလို႔ "
"ေနရိွေနေသးတာကို တံတားေလ်ွာက္မလို႔လား"
"အင္းေလ ပူမွမပူေတာ့တာပဲ သဲက ေက်ာင္းခဏေလးပိတ္လို႔ လာတာဟ ကဲပါ ေနာက္ထပ္လဲ ဆံုရဦးမွာကို သြားမယ္ေနာ္"
"သြားၿပီေနာ္ အစ္မ"
မ နဲ႔ အတူ လိုက္ထြက္ရင္း သူမ လဲ ကမန္းကတန္း ႏႈတ္ဆက္လိုက္ရေလသည္...က်န္ခဲ့တဲ့ အဲ့အစ္မကေတာ့ မေက်မနပ္ နဲ႔ မ ကို ေမတၲာပို႔က်န္ခဲ့မွာ ေသခ်ာသည္ေလ..
.
.တိုးရစ္ေတြေကာ အတြဲကေလးေတြေကာ မိသားစုလိုက္ေကာ ေဆာင္းရာသီ ေနလံုးမိွန္မိွန္ေလးနဲ႔ ဦးပိန္တံတားေပၚမွာ ေလၫွင္းခံရင္း လမ္းေလ်ွာက္ေနၾကသည္..သူမ နဲ႔ မလဲ ေဘးခ်င္းယွဉ္လ်က္ ေလ်ွာက္ၾကသည္...မ တို႔ ေရႊမန္းသူေတြေတာင္ ဒီလိုေဆာင္းတြင္းမ်ိဳးကို အေပၚထပ္ပါးပါးေလးနဲ႔ အန္တုေနတာကို သူမက ေနာင္ခ်ိဳက လာတည္းက မနက္ဆိုေအးလို႔ဆိုၿပီး အေနြးထည္ႀကီး တစ္ထည္နဲ႔ အထဲမွ ေခါင္းစြပ္ဆြယ္တာ လက္ရွည္ေလးဝတ္ထားျပန္ေတာ့ လမ္းေလ်ွာက္လိုက္ေရာ ေခြၽးေတြပင္ ထြက္လာၿပီး ေမာလာသလို ခံစားရသျဖင့္ လက္ထဲမွာ ကိုင္ထားတဲ့ ဖုန္းနဲ႔ ပိုက္ဆံအိတ္ကို
"မ ခဏ ကိုင္ထားေပးပါလား"
"ဘာလုပ္မလို႔လဲ သဲရဲ့"
"အေပၚအက်ႌခြၽတ္ခ်င္လို႔ မ"
"ေအးေနတာပဲကို"
"မေအးဘူး မရဲ့ ဒီမွာ သဲက ေခြၽးေတြ ထြက္ေနၿပီ"
ဟုတ္သည္...နားထင္မွ ေခြၽးစက္ကေလးေတြ စို႔လို႔...မ က သူမ လက္ထဲမွ ပိုက္ဆံအိတ္နဲ႔ ဖုန္းကို လက္လႊဲယူေပးလိုက္ၿပီး သူ႔ရဲ့ လြယ္ထားတဲ့ ပိုက္ဆံအိတ္ လြယ္အိတ္ထဲ စု ထည့္လိုက္သည္..
သူမ အေပၚအက်ႌခြၽတ္ၿပီး လံုးေထြးကာ ကိုင္လိုက္ေတာ့ မက
"ေပး သဲ ဒီမွာ ခဏထိုင္ၾကရေအာင္"
တံတားေပၚက သစ္သားခံုတန္းေလးတြင္ ထိုင္မိၾကေတာ့ မ က သူမ အက်ႌကို ေသေသသပ္သပ္ ေခါက္ေပးေနသည္..ၿပီးေတာ့ ေဘးမွာ ခဏခ်ထားလိုက္ၿပီး အိတ္ထဲမွ တစ္သ်ွူ းထုတ္ကို ဆယ္သည္...
"ေခြၽးေတြ သုတ္လိုက္ဦး သဲ ခဏ ထိုင္ဦးေနာ္ မ ျပန္လာခဲ့မယ္"
"ဟင္ မ ဘယ္သြားမလို႔လဲ "
"ခဏေလးပဲ ျပန္လာခဲ့မယ္ ဒီမွာ မ အိတ္ ထားခဲ့မယ္ ခဏေလးပဲေနာ္"
မ က သူ လြယ္ထားတဲ့ အိတ္ကို ခြၽတ္ခ်ခဲ့ၿပီး ဘယ္သြားလဲ မသိ...သူမ တစ္ေယာက္တည္း ေတာင္သမန္အင္း ထဲက ငုပ္လ်ိႈ းရန္ အရိွန္ယူေနေသာ ေနဝန္းနီနီကို အရသာခံ ရႈစားရင္း မ ေပးခဲ့တဲ့ တစ္သ်ူ းနဲ႔ ေခြၽးေစးေလးေတြကို သုတ္ေနလိုက္သည္...
"ေရာ့ သဲ"
ေရာ့ ဆိုေတ.့ ေမာ္ၾကည့္လိုက္ေတာ့ မရယ္...ေရသန္႔ဘူးေလးကိုင္လို႔ ..
"ဟင္ မ ဘယ္က သြားဝယ္လာတာလဲ"
"ဟိုးဖက္ကေလ မ ေမ့ခဲ့လို႔ သဲ ေမာေနတယ္မလား ေသာက္လိုက္ဦး"
ဒီလို အေသးစိတ္ကေလးကမွ အစ ဂရုစိုက္တတ္ေသာ မ ကို အျပင္မွာ ေတြ့ဆံုမွပဲ နဂို ခ်စ္တာထက္ အဆမ်ားစြာ တိုးကာ ပိုခ်စ္ရျပန္သည္....
နားၿပီး လမ္းျပန္ေလ်ွာက္ေတာ့ မ က သူမရဲ့ အက်ႌကို သူ႔လက္မွာ ခ်ိတ္ထားလိုက္ေသး ...သူမ ပိုက္ဆံအိတ္ေကာ ဖုန္းေကာ မဆီမွာ...ခဏက ထမင္းစားတာလဲ.ပိုက္ဆံကို မ မရွင္းခဲ့ဘူးလားမသိ...မ ရွင္းတာလဲ မျမင္..ေနာက္မွပဲ ေမးၾကည့္ရမည္..
တစ္ညေနလံုး မဆံုးႏိုင္ေလာက္တဲ့ တံတားေပၚကို ေလ်ွာက္ရင္း ဆိုင္ကယ္နား ျပန္ေရာက္ေတာ့ သူမရဲ့ ဆံပင္ေတြ ဖြာလန္ႀကဲေနၿပီ...မ ဆံပင္လဲ သူမ တည္းတူပင္..
ဆိုင္ကယ္ တူးေဘာက္ ဖြင့္ၿပီး အထဲမွ ေခါင္းၿဖီး နဲ႔ ဘာ ပုလင္းလဲ မသိ ..ပုလင္းေသးေသးေလးကို ထုတ္လိုက္သည္..
"သဲ ဆံပင္ေလး ၿဖီိးေပးမယ္ေနာ္ ဒီဆီေလး သဲ သံုးဖူးလား "
"မသံုးဖူးဘူး မ"
"အာ့ဆို တည့္ပါ့မလားေနာ္"
"ဘာလို႔လဲ"
"မတည့္ရင္ ဆံပင္ကြၽတ္တတ္တယ္ေလ သဲ"
"ရပါတယ္ မ သဲ အစံုသံုးတာ အဲ့ေလာက္မကြၽတ္ပါဘူး သဲ က အကုန္တည့္တယ္ မ"
"ဟုတ္ၿပီ မ လိမ္းေပးမယ္ေနာ္ "
တကယ္က သူမ ဘာမဆို တစ္မ်ိဳးဆို တစ္မ်ိဳးပဲ မွတ္သံုးတာပါ..သြားတိုက္ေဆးမွ အစ ေဘာလ္ပင္မွ အစ တစ္မ်ိဳးဆို တစ္မ်ိဳးတည္း သံုးတာ...ခုလို ဘာဆီမွန္းမသိတဲ့ မ လက္ထဲက ပုလင္းလိုမ်ိဳးဆို သံုးဖို႔ေဝးေသးေပါ့...သို႔ေသာ္ မ ကိုယ္တိုင္ ဆီလိမ္းေပး ဆံပင္ၿဖီးေပးေနေတာ့ သာယာလိုက္သည္ ျဖစ္ျခင္း....
ညေန ေျခာက္နာရီ ေတာင္ ခြဲေတာ့မည္...မ က ဆိုင္ကယ္ေမာင္းေနရင္း
"သဲ ဗိုက္ဆာေသးလား တစ္ခုခုစားဦးမလား"
"မစားေတာ့ဘူး မ "
"ဘယ္သြားခ်င္ေသးလဲ"
"ဟိုတယ္လ္ပဲ ျပန္မယ္ မ "
တကယ္က သူမလဲ မနဲ႔အတူ လည္ခ်င္ေသးတာေပါ့..ဒါမယ့္ ဘယ္ဆီမွာမွန္းမသိတဲ့ မ အိမ္ကို မ ျပန္ရဦးမွာေလ..ခုေတာင္ မိုးခ်ဳပ္ေနၿပီ.. လမ္းမိးေတြေတာင္ လင္းေနၿပီ...
ထို႔ေၾကာင့္ မျပန္ခ်င္ေသးေပမယ့္ ဟိုတယ္လ္ျပန္မယ္ ေျပာလိုက္တာေလ...
မက ဟိုတယ္ေရ႔ွ ဆိုင္ကယ္ရပ္ၿပီး သူ႔အိတ္ထဲမွ သူမ ပစၥည္းေတြ ထုတ္ေပးေနသည္..
"ဪ..သဲ မုန္႔ယူမလား.ညက် သဲဗိုက္ဆာေနမွာစိုးလို႔ေလ ညစာ အေစာ စားထားတယ္ ဆိုေတာ့"
"ရိွတယ္ မ ပါခဲ့တယ္ မ ေျဖးေျဖးေမာင္းဦးေနာ္"
"အင္းပါ ဝင္ေတာ့ေလ မနက္ျဖန္ မ လာေခၚမယ္ ဖုန္းဆက္လိုက္မယ္ ဘယ္မွ မသြားနဲ႔ေနာ္..မနက္ျဖန္တြက္လဲ ပိုက္ဆံရွင္းမထားနဲ႔ဦး သိလား "
"ဟုတ္ကဲ့ မ ဆယ့္ႏွစ္နာရီ ထိ ေနလို႔ရပါေသးတယ္"
"မရပါဘူး မ အေစာႀကီး လာမွာ မနက္စာလဲ မ ေကြၽးမယ္ ဟုတ္ၿပီလား ကဲ မ သြားေတာ့မယ္ သဲ အထဲဝင္ေတာ့"
"မ သြားေလ မ သြားၿပီးမွ သဲ အထဲဝင္မယ္"
"သဲ အရင္ဝင္ပါ သဲ ဝင္တာ ၾကည့္ၿပီးမွ မ ျပန္မယ္ေလ"
"မ အရင္ျပန္ပါ"
"သဲ မန္းသူပါေနာ္ သဲက ဧည့္သည္မို႔ စိတ္မခ်လို႔ကြာ ဝင္လိုက္ပါေနာ္ please"
မ က ကေလးဆန္ဆန္ လက္အုပ္ကေလးခ်ီေျပာလာေတာ့ သူမ ၿပံဳးလိုက္ၿပီး
"ဟုတ္ကဲ့ပါရွင့္ သဲ အရင္ဝင္လိုက္မယ္ေနာ္ မ ညက် လိုင္းတက္ဦးမွာလား"
"အင္း သဲနဲ႔ ေျပာမယ္ေလ ရတယ္မလား"
"ဟုတ္ ေစာင့္ေနမယ္ေနာ္ ဘိုင့္ မ"
"အင္း"
ဆိုင္ႏြန္း ဟိုတယ္လ္အတြင္းထဲထိ ဝင္သြားတာၾကည့္ၿပီးမွ ႏွင္းႏွင္းေဝ ဆိုင္ကယ္လဲ ေမာင္းထြက္သြားေလသည္....
.
."ေနာက္က် လွခ်ည္လား သမီး ေမေမ စိတ္ပူေနတာ"
အခန္းထဲ အက်ႌလဲၿပီး ထြက္လာေတာ့ ဘုရားရိွခိုးၿပီး ပုတီးကို တိုင္မွာ ခ်ိတ္ရင္း ေမေမ ေျပာေလသည္...
"ဟုတ္ ေမေမ သမီး ရဲ့ အသိ မန္းေရာက္ေနတယ္ဆိုလို႔ သြားေတြ့တာ ေမေမ"
"ဘယ္ကလဲ"
"လားရိႈးကပါ"
"ဘာလာလုပ္တာလဲ "
"အလည္ပါ ေမေမရဲ့ "
"ဘယ္မွာလဲ သမီးသိတဲ့သူဆို.အိမ္ေခၚခဲ့ေပါ့"
"ေခၚတယ္ေမေမ သူက ဟိုတယ္လ္ ခ ရွင္းျပသားမို႔တဲ့"
"ဘယ္ဟိုတယ္လ္လဲ"
"ျမနႏၵာ ေမေမရဲ့ ကန္ေဘာင္ဖက္က"
"ဪ အတင္းေခၚခဲ့တာ မဟုတ္ဖူးကြယ္"
"မနက္ သြားေခၚလိုက္မယ္ေလ ေမေမ သမီးက ႏွစ္သိန္းပဲ ယူသြားတာ ဖုန္းက တစ္သိန္းခုႏွစ္ေသာင္းခြဲ ေပးရတဲ့အထဲ ထံုးစံအတိုင္း Z net မွာ ျမသန္းတင့္ရယ္ ဂ်ူ :ရယ္ ပုညခင္ရယ္က တစ္ေသာင္းေလာက္ ျဖတ္ယူလိုက္ေတာ့ ဘတ္ဂ်က္နည္းသြားလို႔ ဧည့္သည္ကို ခက္ ဆိုင္မွာ လိုက္ေကြၽးတာ အဲ့က်ေတာ့ အေႂကြးမွတ္ခိုင္းထားလိုက္တယ္ေလ.."
"သိပေတာ္....ကဲ နားရက္ေလး ေစာေစာအိပ္ ေမေမလဲ အိပ္ေတာ့မယ္ အျပင္မီး ပိတ္လိုက္ေတာ့ သမီး မနက္ျဖန္ခြင့္ယူမလား"
"ယူမွာေပါ့ ဪ ..ဒါနဲ႔ေမေမ မနက္ျဖန္ သမီးတြက္ ထမင္းမခ်က္နဲ႔ တစ္ေနကုန္ လည္မွာ အျပင္မွာစားမွာေနာ္..."
"ဧည့္သည္ေခၚၿပီး အိမ္မွာ မေကြၽးဘူးလား "
"အာ့ဆို မနက္စာ ဒီမွာ စားမယ္ေလ ေစာသြားေခၚလိုက္မယ္"
"အင္း သူက ႀကိဳေတြးထားၿပီးသားမလား...ေမေမက ဆရာမ ဆိုတာလဲ သတိရဦးေနာ္ ဟင္း သိေနတယ္ ကေလးမ"
"ဟီး ေမေမကလဲ မဂၤလာညပါေနာ္"
ေမေမ အခန္းထဲ ဝင္သြားေတာ့ သူမ ထခုန္မိသည္...
သိမွာေပါ့...ေမေမက သူမစိတ္ထဲကို ဘာမဆို ဝင္ၾကည့္လို႔ရေနတာကိုး...
ဒါဆို နက္ျဖန္ တစ္ေနကုန္တစ္ေနခန္း လည္ပတ္မည္...
ၿပီး ညဆိုရင္လဲ သဲနဲ႔ သူမရဲ့ ကုတင္ေသးေသးေလးမွာ အခ်ိန္ကုန္ဆံုးရမည္...
ဟား....ေတြးရင္းနဲ႔ ရင္ေတြ ေပါက္ထြက္မတတ္ ခုန္ေနပါၿပီေလ....အရမ္းခ်စ္တာပဲ သဲရာ
သဲ ေစာင့္ေနေလာက္ၿပီ...ဟိုတယ္လ္မွာ သူ ပ်င္းေနရွာမွာပဲ..တစ္ေယာက္တည္းကို...
ငါ လိုင္းဖြင့္ၿပီး စကားေျပာလိုက္ဦးမွ ...
.
.
.Next to o==[]::::::::::::::::>
Zawgyi