.
.
"သားသား ဘာ ဝယ္မလို႔လဲ"
"အစပ္ပါတဲ့ မုန္႔ စားခ်င္လို႔ တီိတီ"
ခုႏွစ္ႏွစ္အရြယ္ အျဖဴ အစိမ္းေလးနဲ႔ ကေလးေလး အျမင့္မွာ ခ်ိတ္ထားတဲ့ အာလူး အစပ္ထုပ္ကို ထိုးျပေနေတာ့ သူမ ေမးလိုက္ျခင္းရယ္....
ၿပီးေတာ့ သူမရုပ္ကို တီတီ လို႔ ေခါလိုက္ေသးတာေလ..ပါးေ၊င္းေဖာင္းေလးနဲ႔မို႔ တကယ့္ကို ခ်စ္စရာေလး...
"သားသားက ငယ္ငယ္ေလးရိွေသးတာ အစပ္မစားရဘူးကြ"
"သားက အစပ္ပဲ စားခ်င္တယ္ တီတီရဲ့"
"သိပ္မစပ္တာ ေပးမယ္ေလ ေနာ္ အစပ္စားရင္ ဒီမွာၾကည့္ တီတီ့္မ်က္ႏွာ မွာ အသ္ီးေတြ ထေနတာ ျမင္တယ္မလား"
"တီတီ အစပ္စားလို႔လား"
"အင္းေပါ့...သားသားေလးအဲ့ေလာက္ခ်စ္စရာေကာင္းေနတာ အစပ္စားရင္ တီတီလိုပဲ ဘုေတြ ထလာမွာ အဲ့က်ရင္ မလွေတာ့ဘူးေလ"
"တီတီက ဘုနဲ႔လဲ လွတယ္ေကာ"
"မလွပါဘူးကြ ကဲ ကိတ္မုန္႔ေလး ယူပါလား "
"အာ့ဆို သား ကိတ္ပဲ စားေတာ့မယ္ေနာ္ "
"ဒီလိုမွေပါ့"
တစ္ရာတန္ ကိတ္မုန္႔ ထုတ္ ႏွစ္ထုပ္ယူေပးလိုက္သည္.....
"သားက တရာပဲ ေပးတာေလ ဘာလို႔ ႏွစ္ခုေပးတာလဲ"
"တီတီက သားကို ခ်စ္လို႔ေပးတာပါကြ"
"သား ေမေမက အဲ့လို သူမ်ားေပးတိုင္း မယူရဘူးတဲ့ မွာထားလို႔"
"အာ....တီတီက သူမ်ားမွ မဟုတ္တာကြယ္ ယူပါ သားကို ခ်စ္လို႔ဟာ ေက်ာင္းတက္ေတာ့မယ္ သြားေတာ့ေလ"
"ဟုတ္"
မုန္႔ထုပ္ေလးေတြကို ေက်ာပိုးအိတ္ထဲထည့္ၿပီး ေက်ာင္းဝင္းေလးဆီ ေျပးသြားေသာ ကေလးေလးကို ၾကည့္ရင္း သူမ အသဲယားေနမိသည္...
ဒီဆိုင္ေလးဖြင့္တာ ဘာလိုလိုနဲ႔ ႏွစ္ႏွစ္ ျပည့္ေတာ့မည္.လူသြားလမ္းမႀကီးနဲ႔ အခန္႔သင့္လွေသာ သူမရဲ့ဆိုင္ေလးကား ေန့ခ်င္းညခ်င္းကို အေရာင္းသြက္သလား မေမးနဲ႔....ဆီပန္႔ေလးေတာင္ ႏွစ္ခု ဟိုဖက္ဒီဖက္ေထာင္ထားရတာ...ျဖစ္ႏိုင္ရင္ ဆီဆိုင္အႀကီးစား ဖြင့္ပစ္ခ်င္တာ...အဲ့ေလာက္ထိ မရင္းရဲလို႔သာပင္...ခုဆို ေမေမလဲ အပါးေနာက္သိပ္မလိုက္ျဖစ္ေတာ့..သူမ မအားတဲ့အခါက် ဆိုင္ကူထိုင္ေပးတတ္သည္...ရြာဖက္က ေကာင္မေလးတစ္ေယာက္နဲ႔ ကို အဆင္ေျပလို႔ေနၿပီ...
သူမ စီးပြားလာဘ္ရိွသည္လို႔ပဲ ေျပာရမလို.
အဲ့နား ဆီဆိုင္ႀကီးေတြ ရိွပါလ်က္နဲ႔ တစ္ခ်ိဳ႕ဆိုင္ကယ္အေတာ္မ်ားမ်ား သူမဆိုင္မွာသာ ျဖည့္တာမ်ားသည္..
ေက်ာင္းေစ်းတန္းရိွရက္နဲ႔လဲ သူမဆိုင္က မုန္႔ေလးေတြ စံုေတာ့ ပိုေရာင္းေကာင္းေနသည္..ေမေမေတာင္ သေဘာေတြက်ေနၿပီ..ခုထိေတာ့ သူမ လံုးဝ single လိုလို...သူမ သူငယ္ခ်င္းအခ်ိဳ႕ ဘြဲ႔ယူၿပီးတာနဲ႔ အိမ္ေထာင္သည္ဘဝေတြေျပာင္းေနၾကၿပီ...သူမကသာ ဘြဲ႔ရၿပီးေသာ္လဲ ခုထိ တစ္ကိုယ္တည္း...စိုင္းေခးနဲ႔ ေအးလွရီေတာင္ မ်ားမၾကာမီ လက္ထပ္ၾကေတာ့မည္.....
"ေနာင့္ ေရ...ဖုန္းလာေနတယ္"
အိမ္အေပၚထပ္မွ ကိုကို လွမ္းေအာ္ေတာ့ ဆိုင္ထဲမွ အိမ္ထဲသို႔ လာရျပန္သည္....အထဲေရာက္ေတာ့ ကိုကိုက သူမ ဖုန္းေလးကိုင္လို႔ ေလွကားရင္းမွ ရပ္ေစာင့္ေနသည္...
"က်သြားၿပီလား"
"မက်ေသးပါဘူး ကိုင္ထားတယ္"
"ဪ...ေက္းဇူး"
ကိုကို႔လက္ထဲက ဖုန္းကိုယူရင္း.ဆိုင္ဖက္ျပန္ထြက္လာရသည္..ဆိုင္ထဲမွာ ဘယ္သူမွမွ မရိွတာကိုး...အကူ ေကာင္မေလးကလဲ သူ႔ရြာျပန္ဆိုေတာ့ေလ..
"ဟလို"
"အစ္မဆိုင္ႏြန္းလား မႈံခ်ယ္ရီဦးပါ"
"ေဟာ...မႈံ ဘာစိတ္ကူးေပါက္"
"ဒီေန့ အစ္မ အားလားလို႔"
"အားတယ္ေလ တို႔က အၿမဲ ဆိုင္မွာပဲဟာ"
"အင္းေလ အာ့ေၾကာင့္ ေမးရတာေလ ဆိုင္ေစာင့္ဆိုေတာ့ မအားဘူးေပါ့"
"မႈံကေလးက ဘာလို႔လဲ ကိစၥရိွလို႔လား"
"အြန္း "
ဖုန္းထဲမွာပဲ မႈံ႔ရီသံ လြင္လြင္ေလး ထြက္လာသည္...
"ေျပာပါဦး ဆိုင္ေစာင့္ဆိုေတာ့ အားတယ္ ဆိုတာေတာ့မရိွဘူး ဒါမယ့္ ကိုယ့္ဆိုင္နဲ႔ ကိုယ္ဆိုေတာ့ အခ်ိန္မေရြး ထသြားထလာ လုပ္လို႔ရတယ္ေလ..."
"မႈံ အစ္မနဲ႔ ေတြ့ခ်င္လို႔ ၿပီးေတာ့ အဟမ္း မိတ္ဆက္ေပးစရာရိွတယ္"
"အို....ဟုတ္လား ဘယ္သူနဲ႔လဲ"
"အာ့ဆို အစ္မ လာခဲ့ေလေနာ္."
"ဘယ္ကို လာရမလဲ"
"အေဆာင္ဖက္က စႏိုးဝိႈက္မွာပဲ ေစာင့္မယ္ေလ..ဒါမွမဟုတ္ အစ္မ ရိွတဲ့ဖက္လာရမလား"
"ရတယ္ မႈံ တို႔ အဲ့ဖက္ လာခဲ့မယ္ စႏိုးဝိႈက္ေနာ္ တို႔လဲ မေရာက္တာ ၾကာၿပီ"
"ဟုတ္ အစ္မ ဆယ့္တစ္ေလာက္ ေတြ့မယ္"
"အြန္း"
"ဒါပဲေနာ္"
"ဟုတ္ၿပီ မႈံ"
မႈံခ်ယ္ရီဦး....ခုဆို တတိယႏွစ္ေက်ာင္းသူႀကီးေတာင္ ျဖစ္ေနၿပီ....ရွက္ရယ္ေလး ရယ္ၿပီး မိတ္ဆက္ေပးစရာ ရိွလို႔တဲ့...မဟုတ္မွ လြဲေရာ...ခ်စ္သူနဲ႔ မ်ားလား မသိ..
မႈံကို လက္စဘီယမ္လား သာမာန္မိန္းကေလးလား သူမ စတည္းက သိခ်င္ေနမိတာ...ဟမ္း...ဒီေန့ေတာ့ သိရၿပီေပါ့..
လက္မွ နာရီကို ၾကည့္မိေတာ့ ကိုးနာရီ ခြဲေနၿပီမို႔ ေရခ်ိဳးျပင္ဆင္ရန္ အိမ္ထဲ ျပန္ဝင္မည္ လုပ္မွ
"အစ္မေရ ဆိုင္ကယ္ဆီထည့္မယ္"
ဆီပန္႔ေရ႔ွမွ ဆိုင္ကယ္ရပ္ၿပီး လွမ္းေအာ္ျပန္ေတာ့ အိမ္ဖက္သြား မည့္ေျခလွမ္းေတြ ျပန္လွည့္ရေတာ့သည္...ဆီပိုက္ကေလးကိုင္ၿပီး
"ဘယ္ေလာက္ဖိုးလဲ"
"အျပည့္"
လွည့္ၾကည့္ေတာ့ သူ႔ဆိုင္ကယ္က ကလစ္ဘီးမို႔လို႔ သံုးေထာင္ေလာက္ ႏိွပ္လိုက္သည္...ကလစ္ဘီး အျပာေရာင္ေလးေတြ ျမင္တိုင္း သူမ မ်က္စိတစ္ဆံုး လိုက္ၾကည့္မိတတ္သည္...ဇာတ္လမ္း လိုလို ပံုျပင္လိုလို ရိွခဲ့ဖူးတာကိုးေလ...
"ဟာ အစ္မ ျပည့္ေနၿပီေလ"
ဟုတ္သားပဲ...ထိုလူေျပာမွ ဆီေတြေတာင္ နည္းနည္း လ်ွံသြားေသးတယ္...သတိစိတ္ေတြ ခုထက္ထိ လႊတ္ဆဲပါလား.ဆိုင္ႏြန္းရယ္...
ကိုယ့္ေရ႔ွမွ ဆိုင္ကယ္ေလး အေဝးေရာက္သြားသည္ထိ ေငးေမာရင္းမွ
"ဒီခ်ိန္ဆို သူ ဘာေတြမ်ား လုပ္ေနပါလိမ့္....
အိမ္ေထာင္ေတြ ဘာေတြမ်ား က်ေနၿပီလား...
ကေလးအေမေတြ ဘာေတြမ်ား ျဖစ္ေနၿပီလား...."
.....
မေရာက္တာ ၾကာၿပီျဖစ္ေသာ အေဆာင္ၾကားလမ္းေလး...
ၿပီးေတာ့ ေက်ာင္းသူဘဝက သူငယ္ခ်င္းေတြတစ္ေလွႀကီးနဲ႔ ထိုင္ျဖစ္ခဲ့တဲ့ ဝက္သားတုတ္ထိုးဆိုင္ေလး...ခုေတာ့ သူမတို႔ထိုင္ေနက် စားပြဲခံုေလးမွာ အျခားေသာ အသစ္အသစ္ေသာ ေက်ာက္းသူေက်ာင္းသားေတြႏွင့္ ျပည့္ႏွက္လို႔ေနသည္...အေဆာင္လမ္းၾကားေလးေတြလဲ ေက်ာင္းပိတ္ရက္ဆိုေတာ့ ဆူလို႔ ညံလို႔...စႏိုးဝိႈက္ ဆိုင္ထဲမွာေတာ့ တိတ္ဆိတ္ေနတာပါပဲ...ဆိုင္ကယ္ရပ္ၿပီး ေအာက္ထပ္ကို တခ်က္ေခ်ာင္းၾကည့္ေတာ့ မႈံတို႔ကို မေတြ့တာနဲ႔ အေပၚတကိလာခဲ့သည္...ထင္တဲ့အတိုင္းပဲ...အေပၚထပ္ စားပြဲဝိုင္းေလးမွာ အၿမဲလိုလို ေခ်ာေမြ့လွပေနတဲ့ မႈံခ်ယ္ရီဦိး ၿပီးေတာ့ ေယာက္်ားေလးတစ္ေယာက္...မႈံ ခ်စ္သူမ်ားလား...ေက်ာခိုင္းထားလို႔ မ်က္ႏွာ မျမင္ရဘူးေလ...သူတို႔က မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္ထိုင္ေနတာကိုး...
မႈံက သူမ.တက္လာတာျမင္ေတာ့ လွမ္းရယ္ျပကာ လက္ယပ္ေခၚသည္...
အနားေရာက္ေတာ့ သူတို႔ႏွစ္ေယာက္က မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္ဆိုေတာ့ သူမ မႈံေဘးတြင္ပဲ ထိုင္လိုက္ရသည္...
"တို႔ ေနာက္က်သြားသြားလား"
"မက်ပါဘူး အစ္မရဲ့ မႈံလဲ ခုေလးပဲ ေရာက္တာရယ္"
မႈံနဲ႔ သူမ အျပန္အလွန္ ေျပာေနၾကေတာ့ မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္က ေကာင္ေလး ဘာမွဝင္မေျပာ...
"အစ္မ ဘာစားမွာလဲ.သူက မာလာဟင္းနဲ႔ သေဘၤာသီး ေထာင္းမွာထားတယ္တဲ့"
"ရၿပီ မမွာေတာ့ဘူးေလ"
"ဪ....အစ္မကို မိတ္ဆက္ေပးရဦးမယ္ သူက.နည္းပညာက ကိုေနမင္းထြန္း.တဲ့..ဖိုင္နယ္ေနာ္"
မႈံက သူ သိသလိုနဲ႔ မိတ္ဆက္ေပးေနၿပီးမွ မေသခ်ာမေရရာပံုစံနဲ႔ ထပ္ၿပီးေတာ့ ေမးလိုက္ေသးသည္..ဘယ္လိုေတာင္လဲေပါ့...
"ဟုတ္ကဲ့ က်ေနာ္ ေနမင္းထြန္း နည္းပညာ ေနာက္ဆံုးႏွစ္ပါ"
ထင္သည့္မတိုင္း ဓႏုသံဝဲဝဲေလးနဲ႔ပါပဲ...မႈံ႔ခ်စ္သူ ဆိုတာ တဝက္ေသခ်ာေနၿပီေလ...
"ဒါက မႈံရဲ့ အစ္မ...သူငယ္ခ်င္းလို႔ ေျပာလဲရတယ္ မႈံက သူငယ္ခ်င္းဆိုတာထက္ အစ္မလို႔ မိတ္ဆက္ေပးရတာကို သေဘာက်လို႔...မႈံအစ္မေပါ့...ေက်ာင္းၿပီးတာ ႏွစ္ႏွစ္ေလာက္ရိွၿပီ...ရန္တိုင္းေအာင္ ဖက္မွာေနတယ္ အစ္မဆိုင္ႏြန္းတဲ့"
"ဟုတ္ကဲ့"
ခုထိ သူမတို႔ရဲ့ ဆံုေတြ့ျခင္းက အေျဖမေပၚလာ.ေသး...စားစရာေတြ လာခ်ေတာ့ စားေနၾကရင္းနဲ႔လဲ ဘာမွမေျပာၾက...အမွန္ဆို မႈံက မႈံ ခ်စ္သူေလ အစ္မ ဆိုတာေလး ဘညေလး ေျပာသင့္တာမလား...ခုမွ ၾကည့္မိသတိထားမိတာ..ဟိုေကာင္ေလးက ခန္႔သန္႔ေနသေလာက္ မႈံက ဘာမျွပင္မလာ..ေရခ်ိဳးၿပီးစ စိုထိုင္းထိုင္းရိွဆဲ ဆံႏြယ္အခ်ိဳ႕ ပါးျပင္က သနပ္ခါးပါးကြက္နဲ႔ အေဆာင္မွာ ေနရင္းဝတ္တဲ့ အက်ႌေလးနဲ႔ ထမီေလးနဲ႔...အမွန္ဆို သူ႔ခ်စ္သူနဲ႔ေတြ့ရင္ လွလွေလးျပင္ဆင္ဝတ္စားလာရမွာ မဟုတ္ဖူးလား...
ခုဟာက ဒီတိုင္း ေနရင္းသက္သက္ကို မျဖစ္မေန လာေတြ့ေနရတဲ့ ပံုစံမ်ိဳးမို႔ သူမ စိတ္ထဲမတင္မက်ျဖစ္သြားသည္ေလ..
"အကို ေျပာစရာရိွတယ္ဆို ေျပာေတာ့ေလ....'
မႈံကစားေနရင္းမွ ေကာင္ေလးအား ေျပာလိုက္သည္..ေကာင္ေလးက သူမကို တခ်က္ၾကည့္လာသည္ကို မႈံက ပါးနပ္ စြာပဲ
"ေျပာစရာရိွတာသာ ေျပာပါ ဒါ မႈံရဲ့ အစ္မပဲေလ စိုးရိမ္စရာမရိွပါဘူး"
ရွက္ရိပ္ထင္ေနတဲ့ ေကာင္ေလးရဲ့ မ်က္ႏွာ...ဘာမွမျဖစ္သလို စားစရာရိွတာ ေအးေအးေဆးေဆးငံု႔စားေနတဲ့ မႈံ...
သူတို႔ ႏွစ္ေယာက္ၾကားမွာ သူမ တကယ့္ကို အေနရခက္လွပါသည္.....ခံုေအာက္ကေန မႈံ ခါးကို တို႔မိေတာ့ မႈံက
"ဟင္ အစ္မ"
"တို႔ ခဏ အျပင္သြားမယ္ ေနာ္"
"အာ...ေနဦးေလ...ခဏေလးဟာ"
"ျပန္လာခဲ့မယ္ ခဏေလးပဲ"
မရရေအာင္ကို လစ္ထြက္လာရသည္....ဘယ္လိုေတြပါလ္ိမ့္...သူမ ခန္႔မွန္းသေလာက္ဆို ထိုေကာင္ေလးက မႈံကို တမင္ ခ်ိန္းဆိုထားျခင္းျဖစ္မည္....ရည္းစားစကား ေျပာမည့္ပံုမ်ိဳး..ဒါကို မႈံက မသိပဲေတာ့မေန....သိကိုသိလိမ့္မည္...ဘာလို႔ သူမကိုပါ ေခါလိုက္လဲ မသိ...မသိျခင္းေပါင္းမ်ားစြာနဲ႔ သူမ ဘာမွကို နားမလည္ေတာ့...ေအာက္က ပန္းပင္ေတြၾကား ဟိုလိုလိုသည္လိုလို ခဏလုပ္ေနၿပီးမွ အေပၚတက္လာေတာ့ မႈံ႔မ်က္ႏွာ ဝင္းပသြားေတာ့သည္ .သူမ ကို ျမင္လိုက္ရတာမ်ား အႀကီးအက်ယ္ကို ဘဝင္က်သြားဟန္ပင္...ထိုေကာင္ေလးကေတာ့စိတ္အိုက္ေနတဲ့ ပံုျဖင့္ သူမ မထိုင္ရေသးခင္ ထရပ္ၿပီးေနၿပီ....
"မႈံ အစ္မ က်ေနာ္ ျပန္ႏွင့္ေတာ့မယ္ေနာ္ "
"ဟင္...ဘာလို႔လဲ ဒီမွာ ဘယ္ေလာက္မွလဲ မစားရေသးဘူး"
"ဟုတ္ က်ေနာ္ ရွင္းခဲ့လိုက္ၿပီ ခုမွ ကိစၥေလးတစ္ခု သတိရလာလို႔ေလ...အာ့ေၾကာင့္ ဆီးယူ"
"ဪ အင္း အင္း"
လက္ျပၿပီး ေအာက္ဆင္းသြားေတာ့မွ မႈံတစ္ေယာက္ ေခါင္းငံု႔ၿပီး တခြိခြိ ရီေနေလသည္...
"အလိုေတာ္ ရွင္က ဘာရီတာလဲ "
"ရယ္ခ်င္လို႔ေလ အစ္မကလဲ"
"ကဲ ရွင္းစမ္းပါဦး တို႔ အခုထိကို နားမလည္ႏိုင္ေသးဘူး"
"အဲ့ဒီ ကိုေနမင္းထြန္း က မႈံတို႔ ေနာင္ခ်ိဳကပဲ...ေျပာရမယ္ဆို အိမ္က သေဘာတူထားတဲ့သူေလ"
"အယ္.....စတည္းက အဲ့လိုမိတ္ဆက္ပါလား တို႔ ေကာင္းေကာင္းဆက္ဆံလိုက္မွာေပါ့ ခုကေတာ့ ...."
"ဟာ အစ္မရယ္....မလိုပါဘူး မႈံမွသူ႔ကို မႀကိဳက္တာ တမင္ အစ္မကို ေခၚျပတာေလ..."
"ၾကည့္ရတာ တစ္ခုခု ေျပာခ်င္တာေနမွာ ဒါေၾကာင့္ တို႔ ခဏေရွာင္ေပးတာ"
"အြန္း ေျပာတယ္ေလ...သူကေတာ့ မ်ႈံကို သိေနတာၾကာၿပီတဲ့ ခ်စ္လဲ ခ်စ္ေနတယ္တဲ့...မႈံတို႔ ေနာင္ခ်ိဳမွာတည္းက သိတာေတာ့ သိတယ္ မခင္ဘူး..လူႀကီးေတြက ေက်ာင္းတက္ခ်ိန္မွာ နီးစပ္ေအာင္ ေနခိုင္းတာေလ...ေအးေဆးေပါ့..မႈံ သူ႔ကို နည္းနည္းမွမႀကိဳက္ဘူး...."
မႈံကေတာ့ ပုပူေနြးေနြး ရည္းစားစကားေျပာခံထားရသူနဲ႔ေတာင္မတူပဲ....ေအးေအးလူလူ စားေသာက္ေနျပန္သည္..လံုးဝကို ရင္မခုန္ထားတဲ့ပံု....
"အဲ့ေလာက္ ခန္႔သန္႔ေနတာပဲ...ၿပီးေတာ့ နည္းပညာေက်ာင္းသားႀကီး ...ဓႏုခ်င္းပဲဟာ ဘာလို႔ မႈံက မႀကိဳက္တာတုန္း"
"မသိဘူးေလ...မႀကိဳက္ပါဘူးဆို မႀကိဳက္လို႔ေပါ့...ဒါေပမယ့္ အိမ္က ယူဆိုရင္ေတာ့ ယူရမွာပဲ...ခ်စ္ေတာ့ မခ်စ္ဘူး"
"မခ်စ္ပဲနဲ႔ ယူမလို႔လား "
"အိမ္က သေဘာက်ေလ..သူတို႔ ယူခိုင္းတာပဲ ယူလိုက္ရမွာေပါ့....မႈံသေဘာအရဆို မႈံ ေက်ာင္းၿပီး ဘြဲ႔ရရင္ သီလရွင့ဝတ္မယ္ ၿပီးရင္ သီလရွင္ဘဝနဲ႔ ပရိယတၲိ စာေပေတြ သင္မယ္...ဗုဒၶတကၠသိုလ္တက္ခ်င္တယ္ ၿပီးရင္ နီေပါထိ ph.d ဘြဲ႔ ဆက္ယူခ်င္တယ္...ၿပီးရင္ မိဘမဲ့ကေလးေတြကို သာသနာ့တာဝန္ထမ္းေဆာင္ရင္း ေစာင့္ေရွာက္ေပးခ်င္တယ္ ဒါမႈံဆႏၵပဲ...အိမ္ေထာင္ျပဳ သားေမြးကိစၥ ဘယ္လိုမွ စိတ္ကူးထဲကို မရိွဖူးတာ မႈံ ေထာင့္ငါးရာ ကိေလသာ တဏွာစိတ္နဲ႔ ဘယ့္သူ႔ကိုမွ မခ်စ္ဘူး အစ္မ"
"ဗုဒၶေါေရ..."
မႈံ႔ဆႏၵကား တကယ့္ကို ဘုရားတခ်င္စရာပါ....( မႈံ႔စိတ္ကူး ကိုယ့္စိတ္ကူးတူတူပါပဲ အိမ္က သီလရွင္ဝတ္ဖို႔တြက္ ခြင့္မျပဳဘူးေလ😔)...
"အစ္မ ဘယ္လိုမွ ေတြးမေနနဲ႔ မႈံေတာ့ ရွင္းတယ္ စားေလ "
"ဪ...အင္း...အင္း"
သူမ အထင္နဲ႔ အျမင္ တကယ့္ကို အလြဲႀကီးပါလား....
မႈံတစ္ေန့ေတာ့ ခ်စ္တတ္လာရင္ ဘယ္လိုလူမ်ိဳးကို ခ်စ္မလဲလို႔ ထူးဆန္းတဲ့ စိတ္ကူးပိုင္ရွင္ေကာင္မေလးမို႔လို႔ သူမ အရမ္းစိတ္ဟင္စားေနမိတာ....အစကေတာ့ ကေလးအရြယ္မို႔လို႔ေပါ့..ခုက်ေတာ့ တတိယႏွစ္ေက်ာင္းသူႀကီး ဘဝမွာေတာင္ ႏွလံုးသားအေရးက ေရခဲတိုက္ပမာ ေအးစက္ေနၿပီေလ....အိမ္က ေပးစားရင္ေတာ့ ယူလိုက္ရံုေပါ့ တဲ့....အခ်စ္မပါပဲေတာင္ မိဘဆႏၵကို တစ္ဘဝလံုး ဆႏၵမွန္သမ်ွ ထိန္းခ်ဳပ္ထား ေျမျမဳပ္ပစ္လိုက္မယ့္ သမီးအလိမၼာမ်ိဳး....
ဒါဆို ခု မႈံလိုမ်ိဳး သူမကေကာ မိဘအတြက္ ဘာလို႔ မလိမ္မာေပးႏိုင္ရတာလဲ...
ဟင့္အင္း...သူမ ဆိုးတာမွမဟုတ္တာပဲ..
ၿပီးေတာ့ မႈံက သူ႔မွာ ဆႏၵေတြပဲရိွတာ...အခ်စ္မွ မရိွတာ..
အခ်စ္ဆိုတာ ၿပိဳင္ပြဲတစ္ခုလိုပဲ..အခက္အခဲေပါင္းစံုနဲ႔ လာတာ...သူမ အခ်စ္ကို ယံုၾကည္တာ...ဒါအျပစ္လဲမွမဟုတ္ပဲေလ....
.....
"ေစာစီး ဘာလို႔ ဖုန္းေခၚတာလဲ ဟ"
"ဟဲ့ ဆိုင္ႏြန္းမ ဘာ ေစာစီးလဲ မေန့က ကတိေပးထားတာ ေမ့ေနၿပီလား"
"ဘာတုန္းဟဲ့"
"ဒီေန့ငါတို႔ pre wedding ရိုက္ဖို႔ရိွတယ္ေလ...သူငယ္ခ်င္းေတြ အကုန္လိုက္ေပးရမယ္လို႔ ေျပာထားတာ မေန့တည္းကေလ နင္ပဲ အေစာဆံုးကို အေရာက္လာမယ္ဆို ခုဟာက ဘယ္လိုတုန္း ရွစ္နာရီထိုးေတာ့မယ္ "
ဟုတ္သားပဲ...ဒီေန့ စိုင္းေခးတို႔ ေအးလွရီတ္ို႔ လားရိႈးၿမိဳ႔ အထင္ကရ ေနရာေတြမွာ ပံုရိုက္ဖို႔ ရိွတာကို မေန့တည္းက သူမ လိုက္မယ္လို႔ ေျပာထားတဲ့ဥစၥာေလ...ညက လကုန္ေတာ့မွာမို႔ လခ်ဳပ္စာရင္း အရင္းအျမတ္ေတြ သပ္သပ္ခြဲေနတာမို႔ ညဉ့္အေတာ္နက္မွ အိပ္ခဲ့ရသည္ေလ...
"ေအးပါဟ...ငါ ညနက္မွ အိပ္ရတာမို႔ပါဟယ္ ငါ ခုခ်က္ခ်င္းလာခဲ့မယ္ေနာ္"
"ငါ အိုက္ေထြးကို လႊတ္ေပးလိုက္မယ္ ဟုတ္ပီလား "
"အင္း..အင္း"
ဖုန္းခ်ၿပီး အိပ္ယာမွ ကုန္းရုန္းထရေတာ့သည္...ေရခ်ိဳ းေခါင္းေလ်ွာ္ျခင္းကို သြက္သြက္လက္လက္ပဲ လုပ္လိုက္သည္...အေပၚထပ္ အဝတ္စားလဲ ျပင္ဆင္ေနတုန္း ၿပိဳင္ကားအနီရဲေလးနဲ႔ ေမာင္အိုက္ေထြးက အႀကိဳေတာ္ ေရာက္လာေနၿပီ....ဆိုင္ထဲမွာ ထိုင္ေစာင့္ေနတဲ့ အပါးနဲ႔ေတာ့ စကားလက္ဆံုက်ေတာ့မည္မွာ အမွန္...အပါးက သူတို႔ တရုတ္မ်ိဳးဆို စကားသိပ္ေျပာတာပင္....
"သြားမယ္ေဟ့ အိုက္ေထြး"
လက္မွာ ဆြဲလာတဲ့ အထုတ္ကို ေမေမက ေျပာင္းဖူးမ်ိဳးေစ့ထုတ္ေတြ စီေနရင္းနဲ႔မွ ျမင္သြားသည္ထင့္....ဆိုင္အေရ႔ွကို ေလ်ွာက္လာၿပီး
"လက္ထဲက ဘာေတြလဲ"
"အဝတ္စားေလ"
"ဘာလုပ္ဖို႔လဲ"
"Pre wedding ရိုက္မွာပါဆို ေမေမကလဲ"
"Pre wedding ရိုက္မွာက ေအးလွရီေလ...ညည္းရိုက္တာမွ မဟုတ္တာ ၿပီးေတာ့ အိုက္ေထြးလဲ ေက်ာ့ေမာ့လို႔ ဘာလဲ ညည္းတို႔ႏွစ္ေယာက္က..."
"အာ...ေမေမကလဲ....စိုင္းေခးက သမီးတို႔နဲ႔ သူငယ္ခ်င္းအမွတ္တရေတြေကာ ပါ ရိုက္မွာမို႔လို႔ သူငယ္ခ်င္းအကုန္ေခၚထားတာ မႈံခ်ယ္ရီဦးလဲ ပါတယ္ သိလား သမီးနဲ႔ အိုက္ေထြးက ထာဝရ သူငယ္ခ်င္းပဲ "
"မသိဘူးေလ"
"အိုက္ေထြးလာေတာ့ သြားမယ္"
ကားထဲကို အဝတ္ထုတ္ပစ္သြင္းလိုက္ၿပီး တက္ထိုင္ေနလိုက္သည္....အိုက္ေထြးက ေတာ္ေတာ္နဲ႔ ဆိုင္ထဲက မထြက္လာ...
"ဟဲ့ အိုက္ေထြး..လာေလ...နင္ကလဲေနာ္...ငါ့ကို ေနာက္က်တယ္ဆိုပိ္း ေအးလွရီ ေကာက္ခ်င္ေနတာပါဆိုမွ နင္လုပ္ပံုနဲ႔ကေတာ့..ဟမ္း"
"ေအ့ပါ လာပါၿပီဟ"
သူမ ေအာ္သံမၾကားႏိုင္ေတာ့တဲ့အဆံုး အိုက္ေထြး ေျပးထြက္လာေတာ့သည္...ကားေပၚတက္ထိုင္ရင္း
"ခါးပတ္ေလးလဲ ပတ္ထားေတာ္မူဦး "
"အသက္ရႉ ၾကပ္တယ္"
"ေမာ္ေတာ္ပီကယ္ ရိွတယ္ေနာ္ "
"ေအ့ပါဟယ္ ေအ့ပါ "
စိတ္ကသိကေအာက္နဲ႔ ခါးပတ္ေကာက္တပ္ရေတာ့သည္...အရင္ႏွစ္က သူမ ခါးပတ္မပတ္ပဲ ေမာင္စလို႔ ဒဏ္ေငြေဆာင္ထားရတာမို႔ ျဖစ္ကတတ္ဆန္း မေနရဲေတာ့ပါ...ဒါကို အိုက္ေထြးသိလို႔ ေျခာက္လိုက္ျခင္းရယ္...ဆုလာဘ္ကေတာ့ ဆိုင္ႏြန္းရဲ့ မ်က္ေစာင္းေလးေတြေပါ့...
ရန္ေအာင္ျမင္ ေလဆိပ္ ဟူးမြန္ဆည္ ေရကန္ေတာင္ ၿမိဳ႔ေရွာင္လမ္း ရန္တိုင္းေအာင္ နမ့္ေမာ္ဖား စသည္ျဖင့္ ရႈ႔ခင္းလွလွေနရာတြင္ အဝတ္အစား ျမန္မာဝတ္စံု ရွမ္းဝတ္စံု ေဘာင္းဘီ တီရွပ္ စသျဖင့္ အမ်ိဳးမ်ိဳးကို ရိုက္ပါေတာ့သည္...ေက်ာင္းပိတ္တဲ့ ေန့ဆိုေတာ့ ေက်ာင္းခန္းထဲမွာလဲ ဆရာေတြကို ခြင့္ေတာင္းၿပီး သြားရိုက္ၾကသည္....ေရကန္ေတာင္ ေရာက္ေတာ့ သူမ ထိန္းခ်ဳပ္ထားသမ်ွ လႊင့္စဉ္ကာ တစ္ေယာက္တည္း ေတာင္တက္လမ္းမွာ ငိုက်န္ခဲ့သည္ကို ဘယ္သူမွ သတ္ိမထားမိ....ဒီေနရာေလးေတြမွာ မ နဲ႔ အတူ ခ်စ္ရည္လူး ခဲ့ၾကဖူးသည္ပဲ...ေနရာ အေတာ္မ်ားမ်ား ႏွစ္ဘယ္ေလာက္ပဲ ေျပာင္းေျပာင္း မ နဲ႔ ပတ္သက္ရင္ သူမ ရင္ထဲ မေန့တေန့ကလို အျဖစ္အပ်က္မ်ိဳးလို႔ အရာရာတိုင္းဟာ အသစ္လို တစ္စက္ တစ္မႈံကေလးကိုေတာင္ ေမ့မထားခဲ့...ေမ့လဲ မေမ့ႏိုင္..သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႔ စကားစပ္မိရင္ေတာင္မွ...တိုက္ဆိုင္မႈေတြ ရိွလာတိုင္း ေတာ့ ငါ မ ကို လြမ္းပါတယ္ ဆိုတဲ့ စကားမ်ိဳး
ငါ့ ေမ့ထားခဲ့ၿပီျဖစ္တဲ့အေၾကာင္းကို လာမဆြပါနဲ႔ ဆိုတာမ်ိဳးကို ရင္နာနာနဲ႔ ေျပာလိုက္ရတဲ့အခိုက္ေတြ ရိွခဲ့ဖူးသည္...
ဘယ္လိုပဲေျပာေျပာ အခ်ိန္တိုင္းနာရီတိုင္းစကၠန္႔တိုင္းသူမ ႏွလံုးခုန္သံတိုင္းကို ခုခ်ိန္ထိ မ တစ္ဦးပိုင္သာ ျဖစ္ေနဆဲ...ဘာသတင္းမွလဲ မစံုစမ္း မၾကားရတဲ့ မ အေၾကာင္း...ေမေမ့က ကတိတည္စြာ သူမ အလုပ္ႀကိဳးစားၿပီး သက္ေသျပခဲ့သည္..အိပ္ေနတဲ့ ေခါင္းအံုးစြပ္ေလးထဲမွာ သူမအမည္နဲ႔ မ စုေပးထားခဲ့တဲ့ ဘဏ္စုေငြေလး ခုဆို ဆယ့္ေလးသိန္းထက္ အဆမ်ားစြာ ရိွေနေလၿပီ....
လြမ္းရတာေပါ့ မရယ္...
သဲ သိတဲ့ အခ်စ္ဆိုတာ သစၥာရိွစြာ ေစာင့္ဆိုင္းျခင္းပဲ...
မ နဲ႔ တစ္သက္စာနီးဖို႔ ခဏတာေလးေဝးရတာမို႔ သဲ အခ်ိန္ကို သစၥာရိွရိွနဲ႔ ေစာင့္ေနခဲ့တယ္...
ၿပီးခဲ့တဲ့ ႏွစ္ေတြမွာ မ ဘယ္လိုအခက္အခဲေတြ ေက်ာ္ျဖတ္ေနခဲ့ရလဲ...အသဲကြဲဒဏ္ေတြ ဘယ္လို ကုစားခဲ့ရလဲဆိုတာ သဲတို႔ ျပန္ဆံုၾကတဲ့အခါ ဟာသအေနနဲ႔ ရယ္ရယ္ေမာေမာ ျပန္ေျပာၾကတာေပါ့ေနာ္...သဲ ကို ေစာင့္ေနေပးပါ မရယ္...
......
"ဒီေန့ ေလဆိပ္ကို အႀကိဳေတာ္ ဘယ္သူရိွလဲ "
ထံုးစံအတိုင္း မေမဦးတို႔ကေတာ့ ေခါင္းငံု႔ေနၿပီ...ဒါ သူမသြားခ်င္ဘူးဆိုတဲ့ သေဘာ..ဂ်ာႀကီးကလဲ ဒါေတြကို မေန့တည္းက စီစဉ္ထားရမယ့္ ကိစၥကိုခုမွ ျဗဳန္းစားႀကီး လာလုပ္ေတာ့ က်န္တဲ့ သူေတြက ပ်င္းတာေပါ့....အကုန္လံုးက ဒီမွာ ထိုင္ၿပီး ရံုးတက္တာဆိုလို႔ ဒီဇိုင္းဆြဲ တဲ့ အင္ဂ်င္နီယာေတြခ်ည္းပဲေလ...စာရင္းကိုင္ေတြလဲ သပ္သပ္စီ...ခုက် ရံုးေစတစ္ေယာက္ေလာက္ကိုက် အလုပ္မခန္႔ခ်င္ပဲနဲ႔ ထစ္ခနဲဆို အင္ဂ်င္နီယာတစ္ေယာက္ဟာလဲ အလိုလို ဒရိုင္ဘာ ဘဝေရာက္ေနတာ မ်ားမ်ားပင္....
"ေဇယ်ာေကာ"
"ခြင့္ယူထားတယ္ ရွင့္"
"ဒုကၡပဲ...မေမဦး တစ္ေယာက္ေလာက္ေတာ့ ရွာလႊတ္လိုက္ဦး.က်မ ေခါင္းေတြကိုက္လြန္းလို႔"
"ဟုတ္"
ေခါင္းေတြ ကိုက္မွာေပါ့..ထစ္ခနဲဆို အဲ့ ဆံပင္ေလး ေျဖာင့္လိုက္ ေကာက္လိုက္ လုပ္ေနတာကိုး....ေဆးနံ႔ေတြမွ တရံုးလံုးကိုေမွာင္လို႔....
ဖ်တ္ဖ်တ္လတ္လတ္ ရိွတဲ့ ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္ကိုပဲ ေလဆိပ္ပို႔ခိုင္းရေတာ့သည္...သူ႒ေး. အလုပ္ကိစၥနဲ႔ဆိုၿပီး စင္ကာပူသို႔ ထြက္သြားတာ ဒီေန့ဆို တပတ္ျပည့္ၿပီေလ...ႏွင္းႏွင္းေဝကေတာ့ သူ႔မိခင္ဆံုးၿပီး တလအၾကာ စင္ကာပူကို အလုပ္ကိစၥဆိုၿပီး ထြက္သြားလိုက္တာ တစ္ႏွစ္ႏွစ္ႏွစ္ျပည့္သြားလဲ ျမန္မာျပည္ကို ေျချပန္မခ်လာေတာ့သလို ေဇယ်ာတို႔ကလြဲရင္ ဘယ္သူ႔ကိုမွ အဆက္အသြယ္မလုပ္...သူ႒ေး အလုပ္ဒီဇိုင္းဆြဲဖို႔ လိုမွသာ ရံုးကို ဆက္သြယ္ေဖာ္ရေတာ့သည္...သူမ မသိေသးတဲ့ကိစၥေတြ ရံုးမွာ ျဖစ္ပ်က္ခဲ့သည္တဲ့...ဆိုေတာ့ ေနာက္မွသိလိုက္ရတာ သူ႒ေးက ႏွင္းႏွင္းေဝကို လက္ထပ္ခြင့္ ေတာင္းခဲ့သည္ဆိုပဲ....အေျဖကေတာ့ ဘာမွန္းမသိ.သူ႒ေးလဲ စလံုးကိုေတာ့ တလတစ္ႀကိမ္ အလုပ္အေၾကာင္းျပၿပီး အိမ္ၪိးနဲ႔ ၾကမ္းျပင္လိုကို ကူးေနတာပင္...
အေတြးေတြနဲ႔ ကားစီးလာတာ ေလဆိပ္ထဲေတာင္ ေရာက္လာၿပီ....ျပည္တြင္းေလယာဉ္ေတြေတာ့ ဆိုက္ေနၾကၿပီ....
အထဲမွာ ထိုင္ေစာင့္ေနလိုက္သည္..သူ႒ေးဆိုေတာ့ ဘာပန္းစည္းမွလဲ ယူလာမေနေတာ့..ခါတိုင္းဆို ရံုးကလူကို မႀကိဳခိုင္းပါဘူး ဒီေန့မွ ဘာစိတ္ကူးေပါက္တာလဲမသိ...
ေလယာဉ္ဆိုက္ၿပီဆိုေတာ့ ႀကိဳမယ့္သူေတြက စုစု စုစုနဲ႔....
ခဏၾကာေတာ့ ထြက္လာပါၿပီ...သူ႒ေးရယ္...ၿပီးေတာ့ သူ႒ေးေဘးမွာ ...
"ႏွင္း.....ႏွင္းေကာ ပါလာတယ္"
ရင္မွ လိႈက္ခနဲ ဝမ္းသာမႈအျပည့္နဲ႔ ႏွင္း လက္ကို ေျပးတြဲလိုက္သည္...ႏွင္းက အသားေတြပင္ စိုဝင္းလို႔ သူ႒ေးနဲ႔ ယွဉ္ေလ်ွာက္လာတာ ...ေတာ္ေတာ္ လိုက္ဖက္ညီေနသည္...အေဝးက မသိသူၾကည့္လ်ွင္ေတာင္ လင္မယားဟုပင္ ထင္ရေလာက္သည္...ႏွင္းက သူမ ပခံုးေလးကို ျပန္ဖက္ရင္း
"လြမ္းေနတာ မေမဦး ရယ္"
"ၾကည့္စမ္း ႏွင္း ေခ်ာ လာလိုက္တာကြယ္ ႏွင္း ဟိုကို ျပန္သြားဦးမွာလား"
"အၿပီးျပန္လာတာ...ဒါေပမယ့္ အေရးတႀကီးလုပ္စရာရိွရင္ေတာ့ အခ်ိန္မေရြး ျပန္သြားရမွာ အဓိကကေတာ့ ဒီမွာပဲ အၿမဲရံုးထိုင္ရမွာေပါ့ ရံုးေတာ့ ေျပာင္းရမွာ "
"ေအးပါကြယ္ ျပန္လာတယ္ဆိုတာပဲ ဝမ္းသာလွၿပီကြယ္ အိတ္ေတြေကာ"
"ဦး သြားေရြးလိုက္မယ္ ခဏေနာ္"
"ေဟး ႏွင္း "
ေဇယ်ာနဲ႔ခက္ ၿပီးေတာ့ ႏွစ္ႏွစ္အရြယ္ ကေလးေသးေသးေလးကို ေဇယ်ာကခ်ီထားသည္...သူမ တို႔ရိွရာသို႔ လာရပ္ရင္း
"ဪ...ေဇယ်ာ နင္ခြင့္ယူတာက..."
"ႏွင္းကို ႀကိဳဖို႔ေလ...မထင္ထားဘူး ေဘာ့စ္နဲ႔ အတူ ျပန္လာလိမ့္မယ္လို႔"
"လြမ္းေနခဲ့တာ ႏွင္းရယ္ ေနႏိုင္လိုက္တာ အရမ္းပဲ ျပန္လာကာနီးမွ ဆက္သြယ္ေဖာ္ရတယ္"
"ငါ ေဘာ့စ္နဲ႔အတူ အထုတ္သြားသယ္ကူလိုက္ဦးမယ္ေနာ္ ေရာ့ကေလး ေခၚထားဦး"
ေဇယ်ာက ခက္လက္ထဲ ကေလးကိုထည့္ေပးေတာ့ ႏွင္းက ၾကားျဖတ္ကာ
"နင္တို႔ကေလးလား ေပးပါဦး ေခၚၾကည့္ဦးမယ္"
"အင္းေပါ့ "
"အားပါး ခ်စ္စရာေလး ဝဝကစ္ကစ္ေလး သားလားသမီးလ""
"သားဟ..."
"ခ်စ္စရာေလးကြာ "
"ကဲပါ ေလဆိပ္ႀကီးမွာ အဲ့ေလာက္နမ္းမေနနဲ႔ ဟိုမွာ နင္တို႔ သူ႒ေး အိတ္ေတြအမ်ားႀကီး ဆြဲလာေနၿပီ ငါသြားကူလိုက္ဦးမယ္ လာ မေမဦး"
ေဘးနားက မေမဦးကိုပါ ခက္ေခၚထြက္သြားေတာ့ ကေလးေလးခ်ီလ်က္ ႏွင္းပဲ က်န္ခဲ့ေတာ့သည္...အထုတ္ေတြ အမ်ားႀကီးက သူမပစၥည္းေတြခ်ည္းပင္.လက္ေဆာင္ေတြေကာ စာရြက္ေတြေကာ ဒီဇိုင္းပံုစံေတြေကာ အမ်ားႀကီးကို စာအုပ္ေတြေကာပါ ေရာသယ္ခ်လာခဲ့တာပင္.....
ေဘာ့စ္က သူမ ဆီ ေလ်ွာက္လာၿပီး အေအးဗူးတစ္ဗူး လာေပးသည္...
"ပင္ပန္းေနမွာေပါ့ ေသာက္လိုက္ဦး"
"ေက်းဇူးပါရွင့္ ခဏမွပဲေသာက္လိုက္ေတာ့မယ္"
တကယ္က သူမလဲ ေသာက္ခ်င္တာေပါ့...လက္မအားလို႔သာ...ဒါကို သူ႒ေးကသိဟန္ျဖင့္ အဖံုးဖြင့္ ပိုက္တပ္ၿပီး သူမ ပါးစပ္ေရ႔ွထိုးေပးသည္...သူမလဲ ေသာက္ခ်င္ေနေတာ့ မျငင္းဆန္ပဲ ေသာက္လိုက္သည္...
"ေက်းဇူးပါ ေနာ္"
"ဟား...ရပါတယ္ ေဇယ်ာရဲ့ သားေလးလား.ခ်စ္စရာေလးကြာ ေပးစမ္းပါဦး ေခၚပါရေစ"
လက္ထဲကကေလးကို ေဘာ့စ္ဆီ ေျပာင္းခ်ီေစလိုက္သည္...ကေလးကလဲ အလိမ္မာေလး...ဘယ္သူေခၚေခၚ ငိုမွန္ေဝးစြ....တစ္ခစ္ခစ္နဲ႔ သေဘာေတြကို က်လို႔ ....
ကေလးတစ္ေယာက္နဲ႔ ေဘးလူေတြ မရိွတဲ့ သူမနဲ႔ ေဘာ့စ္တို႔ရဲ့ ၾကည္ႏူးတဲ့ ပံုရိပ္ကို တစ္ဖက္မွ ေက်ာပိုးအိတ္ လြယ္ထားၿပီး အထုတ္ဆြဲလာတဲ့ ေကာင္မေလးတစ္ေယာက္ လ်ွပ္တပ်က္ ျမင္သြားသည္မွ စ၍ ေျခစံုရပ္ကာ စိတ္ဝင္တစား ရပ္ၾကည့္ေနသည္ကိုေတာ့ ဘယ္သူမွ သတိမထားမလိုက္ေပ...
.
.
က္မသိတဲ့ အခ္စ္ဆိုတာ
သစၥာရိွစြာ ေစာင့္ဆိုင္းျခင္း#
.Next to o==[]::::::::::::::::>