.
.
စိတ္မပါလက္မပါ တဖက္သားကို အားနာလို႔သာ သူတို႔ကားေနာက္ကို ေရာက္လာတာ....သိလဲမသိပါပဲနဲ႔..ၿပီးေတာ့ ေကာင္ေလးႏွစ္ေယာက္...အထဲက လူကိုေတာ့ မျမင္ရဘူးေလ..ဘာမွန္းမသိပဲ သူတို႔ ေျပာသမ်ွကို အားနာပါးနာ ကိုယ့္အိမ္ေရ႔ွေရာက္ ကိုယ့္အမည္တစ္ခုတည္းနဲ႔ ဘာလာလုပ္ၾကတာလဲမသိေတာ့ အူေၾကာင္ေၾကာင္လုပ္ရပ္ႀကီးေပါ...
သိပ္လဲ စိတ္မဝင္စားတာနဲ႔ လက္ပိုက္ၿပီးပဲ ကားေနာက္ဖံုးပြင့္လာမယ့္အခ်ိန္ကို ေစာင့္ေနလိုက္သည္...
ကိုယ့္မွာ အိပ္စံုမႈံဖြား...မ်က္ႏွာလဲ မသစ္ရေသး..
ဆံပင္ကလဲ ဘုတ္သိုက္ႀကီးေလ...
ဖိနပ္အပါးေလးစီး...အေနြးထည္ေဘာင္းဘီႀကီးဝတ္...အက်ႌလက္ရွည္ အပါးေလးနဲ႔...ညအိပ္ဝတ္စံုမဝတ္အိပ္တတ္ေသာ သူမရဲ့ အိပ္ယာဝင္ အိပ္ယာထဖက္ရွင္က အဲ့လို..
အျပာေရာင္ ကားေနာက္ဖံုးေလး တေရြ့ေရြ့နဲ႔ အေပၚျမႇင့္တက္လာတဲ့အခါ
"Wow....Oh!my god"
လက္ႏွစ္ဖက္ပိုက္ထားတာေလးေျဖခ် ပါးစပ္နားမွာ မယံုႏိုင္စရာ အံ့ၾသျခင္းမ်ားစြာျဖင့္ ပိတ္ထားလိုက္မိသည္...
ခုမွ လြတ္လပ္ေရးရလာသလား မသိ...အထဲမွာ ႁပြတ္သိပ္ေနေသာ ေရာင္စံုမိုးပ်ံပူေပါင္းေလးေတြ စုၿပံဳထိုးထြက္လာေလသည္...ေလထဲ ေရာက္မသြားေစရန္ အျမန္ စုခ်ည္ထားေသာ ႀကိဳးထံုးေလးကို လိုက္ဆြဲထားရသည္...ၿပီးေတာ့ ရွည္ေမ်ာေမ်ာ ကတ္ထူပံုးႀကီး...ပါကင္ပိတ္ထားသည္...ရိုးရိုးေလးပါပဲ...ဘာအဆန္းတၾကယ္ စာေတြလဲ မပါ...ေဘးဘီမွာ ခုဏကေကာင္ေလး သူမအျဖစ္ကို ကင္မရာနဲ႔ မွတ္တမ္းလာတင္ေနမွန္းလဲ မသိ...သတိမထားမိ...ဘာေၾကာင့္မွန္းလဲ တကယ္မသိ...လက္ေကာက္ဝတ္မွာ ႀကိဳးစေလးကို ခ်ည္ထားလိုက္ၿပီး ကတ္ထူပံုးမွာ ကပ္ထားတဲ့ တိပ္ေတြ ဆြဲခြာလိုက္သည္...ကြာက်သြားတာနဲ႔ ဖြင့္ခ်လိုက္ေတာ့
"အမယ္ေလး...."
လန္႔သြားသျဖင့္ ကိုယ္ပင္ ေနာက္သို႔ ..ဆုတ္လိုက္ရသည္...
အဘယ္ေၾကာင့္ဆိုေသာ္ ကတ္ထူပံုးထဲမွာ သူမရဲ့ အသက္တမ်ွ ၾကင္နာသူေလးက ကိတ္ေသးေသးေလးကိုကိုင္ၿပီး ထိုင္လ်က္သား ၿပံဳးၿဖဲျပေနတာကိုး...ေဘးမွာ ပါဆယ္ထုတ္လွလွေလးေတြလဲ စီရရီ...ထုတ္ပိုးထားေသာ အနီေရာင္ႏွင္းဆီပန္းစည္းႀကီးတစ္ခု...
"Happy Valentine's Day မ"
ကတ္ထူပံုးက အေပၚကေန မေဖာက္ပဲ ေဒါင္လိုက္ တံခါးဖြင့္သလို ဖြင့္ရတာမို႔ သဲက အထဲမွာ ငုတ္တုပ္ထိုင္လ်ွက္သားေလ...ဒီထဲမွာ အခ်ိန္ေတြ ဘယ္ေလာက္မ်ား ကုန္ေအာင္ ေနခဲ့သည္မသိ...နားထင္မွာ...နဖူးမွာ ေခြၽးေစးေလးေတြပင္ ပ်ံလို႔ေနသည္....
"လန္႔လိုက္တာ သဲရယ္ ဘာလို႔ ဒီထဲ ထိုင္လာရတာတုန္း အသက္ရႉ မၾကပ္ဖူးလား "
သူမ သဲတြက္ စိုးရိမ္မကင္းတဲ့ သေဘာနဲ႔ဆိုေတာ့
"ၾကပ္တာေပါ့ ဒါမယ့္ မ ႏိုးလာတာျမင္မွ ဒီထဲ ဝင္ေနတာပါေနာ္ တိတ္ကိုလဲ တစ္ခုပဲ ကပ္ထားတာေလ...ဟီး ေနရေတာ့ ခက္သား"
"ထြက္လာေလ ဘာလုပ္ေနတာလဲ"
"ဟာ မ မွ ကိတ္လက္မခံေသးတာ"
"ေပး ေပး လာ ထြက္ခဲ့ေတာ့ တကတည္းေတာ္သူမို႔ေပါက္ေပါက္ရွာရွာ"
သဲ လက္ထဲမွ ကိတ္ကို ယူကာမွ သဲ ထြက္လာေဖာ္ရေတာ့သည္...ႏွင္းဆီပန္းစည္းႀကိ္းကို ထပ္ကမ္းေပးျပန္သည္...ဒီတစ္ခါ ဒူးေလးေထာက္လို႔ေပါ့...ေဘးပတ္ဝန္းက်င္က တေစ့တေစာင္း အကဲခတ္ေနၾကသည္...ေမေမလဲ တံခါးဝမွေန၍ ၾကည့္ေနသည္ . ...
"မ သဲကို သူစိမ္းသက္သက္ကေန အႏြံအတာ ခံၿပိး ခ်စ္ေပးလို႔ ေက်းဇူးပါေနာ္ ... ခ်စ္ႏိုင္သေလာက္ ခ်စ္ေပးပါေနာ္ ထပ္ၿပီး ထပ္ၿပီးေတာ့ေပါ့...ေနာက္လဲ ဆိုးႏိုင္သေလာက္ ဆိုးဦးမွာမို႔ လို႔ ရစ္ႏိုင္သေလာက္ ရစ္ဦးမွာမို႔လို႔ မ ကို ခ်စ္သထက္ ခ်စ္မွာမို႔လို႔ သည္းခံၿပီး.ထပ္ခ်စ္ေပးပိုခ်စ္ေပးပါေနာ္"
ဒူးႀကီးေထာက္ၿပီး ေျပာေနတာေလးကိုက အသည္းယားစရာ...
သဲ လက္ထဲက ပန္းစည္း ယူၿပီး
"လံုးဝ surprise ပါ သဲရယ္... ကဲ ထပါေတာ့ေနာ္...လူေတြ ၾကည့္ေနၿပီ"
"ဟာ မ ကလဲ တစ္ခုခု ျပန္ေျပာဦးေလ"
"ဟင္ ဘာေျပာရမွာတုန္း အဲ့ေလာက္ အံ့အားသင့္စရာဖန္တီးၿပီးမွ ထ ထ"
သဲကို အတင္းဆြဲထရေသးသည္..ဒါေတာင္ ကေလးစုတ္က မထခ်င္ ထခ်င္နဲ႔....သူမ ဆြဲမထလို႔လဲ မရ...ပတ္ဝန္းက်င္က ေစ်းသြားေစ်းလာေတြနဲ႔ ရႈပ္ၿပီး အထူးအဆန္းမို႔ ဝိုင္းၾကည့္ေနၾကၿပီေလ...
"လာ အထဲကို"
"ဟာ....ဟာ...ေန...ေနဦးေလ မ ... မလို႔"
သဲ လက္ကို ဆြဲ ဦးေဆာင္ အိမ္ထဲ ဝင္လာေတာ့ ဝဲက ယက္ကန္ ယက္ကန္နဲ႔ ပါလာသည္...သူမ လက္ထဲမွာ မခြဲရေသးတဲ့ ကိတ္ရယ္....ခ်ိဳင္းထဲ ၫွပ္ထားတဲ့ ..ႏွင္းဆီပန္း စည္းရယ္ပဲ ပါလာသည္...တစ္ဖက္က သဲ လက္ဆြဲထားရသည္.ေလ..ေမေမကေတာ့ ဘယ္တည္းက မီးဖိုခန္းထဲေရာက္သြားသည္မသိ..သဲနဲ႔ အတူပါလာတဲ့ လူေတြကို ေခၚလာဖို႔ သတိကမရ..
အခန္းထဲ ေရာက္ေတာ့ တံခါးဆြဲပိတ္လိုက္သည္ ..သဲက သုမ ကုတင္ေပၚမွာ ထိုင္ရက္သား ခဏက သူမ ဆြဲေခၚလာမႈေၾကာင့္ နာက်င္သြားဟန္ရတဲ့ သူ႔လက္ေကာက္ဝတ္ေလးကို ပြတ္ေနသည္...
ကိတ္ေတြ ပန္းစည္းေတြကို စားပြဲေပၚ ခ် သဲ ေဘးထိုင္လိုက္သည္..
"ဘယ္လို စိတ္ကူးေပါက္လို႔ ဒူးေထာက္ရတာလဲ"
'မ ကလဲ ဒီတိုင္း ရိုဆန္ဆန္ေပးခ်င္တာေပါ့ ေရာ့...အင့္ လိုမွ မေပးခ်င္တာ"
မ်က္ႏွာႀကီး ရႈံ႔မဲ့ကာ သူ႔လက္ခ်ည္းပြတ္ေနေတာ့ သူမ ဆြဲယူၾကည့္လိုက္မိသည္...နီရဲေနတာပဲေလ...
"ဟယ္ သဲ နာေနလားဟင္"
"နာတာေပါ့ မ က အတင္းႀကီးဆြဲေခၚလာတာ ကားထဲမွာ အထုတ္ေတြ က်န္ေသးတာကို"
"အာ့ဆို မ သြားယူလိုက္မယ္"
ထိုင္ရာကေန ထေတာ့ သဲက သူမ လက္လွမ္းဆြဲကာ ထားေတာ့ ဟန္ခ်က္ပ်က္ၿပီး သဲ ေပါင္ေပၚ အထိုင္လိုက္ ျဖစ္သြားသည္...
နီးကပ္လြန္းလွေသာ မ်က္ႏွာ ႏွစ္ခုမွာ တစ္ေယာက္ရဲ့ ဝင္ေလထြက္ေလ က တစ္ေယာက္ပါးျပင္လာထိေတြ့သည္...
ရင္ခုန္သံေတြလဲ ျမန္လို...
ရီေဝမူးယစ္ဖြယ္ ေကာငိးေသာ သဲ အၾကည့္ေတြၾကားမွာ သူမ တိမ္းမူးေနၿပီ...အျမန္ရုန္းထြက္ရမည္ေလ...အၾကည့္ကို အတန္တန္ အားယူလႊဲလိုက္ၿပီး
"အျပင္မွာ အထုတ္ေတြ သယ္ရမယ္ေလ သဲရဲ့"
"ဟင့္အင္း မ ကိုကိုပါတယ္ သူယူလာလိမ့္မယ္"
"ဟင္...သဲ ကိုကိုလဲ ပါတယ္လား"
"ကားထဲမွာေလ မ မွတ္မိမစိုးလို႔ တမင္ေနတာ ဟိုအကိုက ကိုကို႔သူငယ္ခ်င္း အမရပူရ မွာေနတာ...ကားကလဲ သူ႔ကားပဲ...သဲတို႔ကားနဲ႔ဆို မ က သိေနမွာ ဒါဆို surprise မျဖစ္ေတာ့ဘူးေလ"
"အယ္ သဲရယ္ မ က သဲ ဖုန္းဆက္ေနတာ မေန့ညေနတည္းက မကိုင္ဘူး စက္ပိတ္ဆိုေတာ့ ဘာမ်ားလဲလို႔"
"မေန့ညေနက လားရိႈးက ထြက္လာတာပဲေလ မ ခုလိုလုပ္ေတာ့ မ အရမ္းအံ့ၾသသြားတယ္မို႔လား"
"အြန္းေပါ့..မ သဲ အရမ္းေတာ္တာပဲ ကဲ အျပင္ထြက္ရေအာင္"
"ဟာ သူပဲ အခန္းထဲ ေခၚလာၿပီးေတာ့မွ"
"ေခၚလာရတာေပါ့ လူေတြၾကည့္ေနၿပီေလ...ကဲ့ရဲ့ၾကမယ္ အျပစ္တင္မယ္ ေဝဖန္ၾကမယ္ အဲ့လို သူတို႔အတင္းစကားေတြ ၾကားထဲ ရွင့္ကိုေကာ ေမေမ့ကိုပါ ေမ်ွာမသြားေစခ်င္ဘူး ရွင္ရဲ့ နားလည္ရဲ့လား အာ့ေၾကာင့္ေခၚခဲ့တာ လာ အျပင္ကို "
ေပါင္ေပၚကေနကို ရုန္းထြက္မရေအာင္ သဲ ကို အတင္းဖက္တြယ္ ထိုင္ေစထားေတာ့ ထမရ...
"မ ဘာလို႔ မ်က္ႏွာႀကီး ငံု႔ထားတာတုန္း"
"ဘယ္မလဲ ငံု႔လို႔ "
မငံုေပမယ့္ မ်က္ႏွာလႊဲထားတာပင္...သဲက သူမ ေမးဖ်ားေလးကို သူ႔လက္ေခ်ာင္းေလးႏွင့္ ပင့္တင္ရင္း
"မ "
"ရွင့္"
"သဲ ကို ၾကည့္ "
အခ်စ္ရိပ္ေယာင္ေတြ ျပည့္ႏွက္ၿပီး အရည္ေတြ လဲ့ေနတဲ့ ေတာက္ပတဲ့ သဲ မ်က္လံုးေလးေတြက တစ္ခုခုကို ေတာင့္တေနသည့္အလား...
"ဘာလဲ"
"မ သဲအဲ့ေလာက္ စပရိုက္ အၿပီးစားလုပ္ေပးတာေတာင္ ဘာမွ မလုပ္ေပးခ်င္ဘူးလား"
"ဟင္....ဘာလုပ္ေပးရမွာလဲ"
"ဒီေန့က ခ်စ္သူမ်ားေန့ေလ မရဲ့....ေစာစီးေလး မ နဲ႔ အနမ္းေတာ့ ေႁခြသင့္တာ မဟုတ္ဖူးလား"
"အာ...မ က မ်က္ႏွာေတာင္ မသစ္ရေသးဘူး အဲ့ေလာက္စုတ္ခ်ာ ညစ္ပတ္ေနတာကို"
"သဲ လဲ မသစ္ရေသးဘူး တညလံုးစီးလာတာ ေရာက္တာနဲ႔ ဒီ ပန္းေတြ ျပင္ဆင္ ကတ္ထူပံုးေတြ ရွာနဲ႔ အလုပ္ရႈပ္ေနတာနဲ႔ပဲ ညကလဲ အိပ္မေပ်ာ္ဘူး ကားေပၚမွာ စိုးရိမ္လာခဲ့တာ...
သဲ စပရိုက္လုပ္တာ မ တြက္ အံၾသစရာ ျဖစ္မွ ျဖစ္ပါ့မလားလို႔...
ဆယ့္ႏွစ္နာရီ တစ္စကၠန္႔စြန္းတည္းက ေပ်ာ္စရာ ခ်စ္သူမ်ားေန့ပါ မ အရမ္းခ်စ္တယ္ လို႔ ေျပာခ်င္ေနတာ ပါးစပ္ကို ယားလို႔...ဒါေပမယ့္ မ တမင္ စိတ္ေတြ မရိုးမရျြဖစ္ေစေအာင္ ဖုန္းကို ပိတ္ထားလိုက္တာ..."
"ရွင္ေလးက အႀကံနဲ႔ ေပမယ့္ က်ဳပ္ဘယ္ေလာက္ ဝမ္းနည္းရတယ္ ထင္လဲ မေန့ညေနတည္းက ဖုန္းေတြေခၚ စာေတြပို႔ေနတာ....စိတ္ထဲ ကသိကေအာက္နဲ႔ ...
ခ်စ္သူမ်ားေန့မွာ ေပ်ာ္ေပ်ာ္ေလး ေနခ်င္တာကို ရွင္ က ဖုန္းေတာင္ ဆက္သြယ္မရေတာ့ က်ဳပ္ေနရာ ဘာျဖစ္ေနမလဲ ဝင္ကိုယ္ခ်င္းစာၾကည့္ဦး"
"အင္းပါ မရဲ့ ခုေတြ့ေနရၿပီေလ ေပးပါ တစ္ခုခု....မ ဆီက တစ္ခုခုလိုကို လိုခ်င္တယ္...ရမွ လဲ ျဖစ္မွာ မရရင္ မ အျပင္ထြက္လို႔ မရေတာ့ေအာင္ လုပ္မွာေနာ္"
"အာ....ဘာလုပ္ေပးရမတုန္း"
ညဏ္ႀကီးရွင္ သဲမမ တစ္ေယာက္ ၿပံဳးစစႏွင့္ မ်က္လံုးစံုမိွတ္ထားပါၿပီ.....ဒီကေလးကိုေလ...ဘယ္လိုခ်စ္လို႔ ခ်စ္မွန္းကို မသိေတာ့ဘူး....သူ႔ကို ကိုယ့္စိတ္ထဲ ကေလးေသးေသးေလးလိုပဲ ထင္မွတ္ေနတာ...ခုက် ကိုယ္ေတာင္ စဉ္းစားမရတဲ့ ခ်စ္သူမ်ားေန့ စပရိုက္ကို တစ္နယ္စီေဝးေနတာေတာင္ ေျမျပန္႔နဲ႔ ေတာင္တန္း ကြာျခားေနတာေတာင္ ေရာက္ေအာင္လာခဲ့ေလသညိ...ဒီကေလးကို ဘာျပန္ေပးရမည္နည္း....
ႏူးညံ့ညင္သာေသာ အနမ္းတစ္ခ်ိဳ႕ နဖူးျပင္ေပၚ....ပါးျပင္ေပၚ က်ေရာက္လာသည္....ၿငိမ္သက္စြာ ခံယူလို႔ေပါ့....
ခ်စ္သူမ်ားေန့မွာ တစ္နယ္စီေဝးေနၾကတာေတာင္ နံနက္ခင္းေလးမွာ ခ်စ္သူ႔အနမ္းနဲ႔ ျဖတ္ေက်ာ္လိုက္ၾကတဲ့ ခ်စ္သူႏွစ္ဦးရယ္ ၾကည္ႏူး ရႊင္ျမဴ းလွပါဘိ...
.
သူမ်ားေတြလို ဆင္တူ အက်ႌေလးေတြ ဝတ္ၿပီး ရိႈးစမိုးနဲ႔ မန္းၿမိဳ႔ထဲ ပတ္ေနရသည္ေတာ့ မဟုတ္ေပ....ဆင္တူေတာ့ မဟုတ္ ...အဝါေရာင္ အတူတူ တီရွပ္ေလးေတြနဲ႔ ေခါင္းထုတ္ အျဖဴ ေလးေတြနဲ႔ ဘြတ္ဖိနပ္ႀကီးေတြ စီးၿပီး မ နဲ႔ အတူ ဆိုဒ္ထဲမွာပဲ ကုန္ဆံုးလိုက္ရတဲ့ valentine day ျဖစ္ေနပါသည္...
မနက္ခင္းမွာ သာယာေနခဲ့သေလာက္.ေနပူပူ ဖုန္မႈန္႔ သဲမႈန္႔ေတြထဲမွာ မ စာရင္းေတြ မွတ္ေနတဲ့ အနား ပ္ိတ္သီကပ္သီ သြားလုပ္ေနရတာ အေမာ....Valentine's Day ဆိုၿပီး အလုပ္ပိတ္ ေက်ာင္းပိတ္ေပးရင္ သိပ္ေကာင္းမွာပဲ....ခုက သူမတို႔ေက်ာင္းလဲ မပိတ္...မ တို႔ လုပ္ငန္းခြင္လဲမပိတ္....သူမေတာ့ မ ဆီပို ေက်ာင္းလစ္ၿပီးေတာ့ကို အေလးထားလာေပမယ့္ မကေတာ့ သူ႔အလုပ္အပ်က္မခံ....
"မရဲ့သဲ ပ်င္းေနၿပီလား"
မ က စာရင္းစစ္ေနသည့္ၾကားမွ လွမ္းေမးလိုက္သည္...ခုခ်ိန္ထိ သူမ ဖုန္း စက္မဖြင့္ရေသး....မ နဲ႔ေနရင္ ဘယ္သူ႔ဆီကမွ ဆက္သြယ္လာျခင္းကို ေမ်ွာ္စရာ မလိုသည့္ အတြက္ ခုထိ သတိမရျခင္းပင္...
မ ဖုန္းကို ယူၿပီး ပတ္ေမႊေနရသည္..
"မပ်င္းပါဘူး..ဒီလိုေန့ေလးမွာ ခ်စ္သူနဲ႔အတူ ရိွေနတာပဲ ဘယ္လိုေနရာမွာပဲေနရေနရ မ အနားမွာ ရိွေနရရင္ကို ၿပီးျပည့္စံုၿပီ"
အသဲယားစြာ သဲ ပါးေလး ဆြဲလိုက္ရင္း
"ေျပာတတ္လိုက္တာ သဲကေလးရယ္...မ လဲ ေပ်ာ္တာေပါ့...ေအးေအးေဆးေဆး သဲ နဲ႔ လည္ေနသင့္တာ ဒါမယိ့ မက ဒ်ိလအတြင္း ခြင့္ရက္ယူတာ မ်ားေနေတာ့ ထပ္ပ်က္လို႔မရဘူးေလ..ၿပီးေတာ့ သဲက လဲ မထင္ထားပဲ ေရာက္လာတာဆိုေတာ့ မနက္မွ ထခ္ိငိ့တိုင္ရင္လဲ မေကာင္းေတာ့လို႔ ...မ ကို နားလည္ေပးေနာ္"
"နားလည္ပါတယ္ မ ရဲ့ သဲ သိတာေပါ့....မလည္ခ်င္ပါဘူး....ခုလို မ ေဘးနား ေနရရင္ပဲ ေက်နပ္ၿပီ...."
"နားလည္ေပးတာ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ ၿပီးေတာ့ အရမ္းခ်စ္တယ္ မရဲ့ သဲ"
"တူတူပါပဲေနာ္ ခ်စ္တယ္"
"ခဏေနာ္ မ ဟိုဖက္ သံပင္ေတြ ခ်ေနတဲ့နား ေနရာေျပာင္းခ်ခိုင္းဖို႔ သြားေျပာလိုက္ဦးမယ္"
"ဟုတ္မ သြားေလ"
မ ထြက္သြားေတာ့ သူမ အိတ္ထဲက ဖုန္းဖြင့္လိုက္သည္...မေန့တည္းက ပိတ္ထားတာကိုး...
စက္ပြင့္လာၿပီးခ်င္း မစ္ေကာ ေပါင္းမ်ားစြာ...
စိမ္းေနေသာ နံပါတ္က ဘယ္သူပါလိမ့္....
မ မရိွခင္ေလး ျပန္ေခၚရန္ စိတ္ကူးလိုက္သည္...မႈံကေလးမ်ား ဆက္တာလားလို႔ေပါ့..မႈံကေလးက ကဒ္လဲထားသည္ကိုး...အဆက္အသြယ္မလုပ္ပဲ ေရွာင္ေနသလို ပံုစံေၾကာင့္ သူမလဲ သိပ္ သြားမဆံုေတြ့ျဖစ္ေပမယ့္ မႈံနဲ႔ပတ္သက္တဲ့ အေၾကာင္းအရာ အခ်ိဳ႕ကို လိုက္စံုစမ္းရေသးသည္...လတ္တေလာ ေျပာင္းလဲသြားတဲ့ အေၾကာင္းရင္းကို ေရာေပါ့...မႈံနဲ႔ သူမ အဲ့ေလာက္ခင္တာ...မႈံဖက္က သူမရပ္တည္ေပးသလို သူမဖက္ကလဲ မႈံရိွေနေပးခဲ့တာ အမ်ားႀကီးပဲေလ....မေျပာမဆို ဘာလို႔ေရွာင္ေနမွန္းေတာ့ မသိ..တစ္ခုခုေတာ့ မွားေနၿပီမွန္းေတာ့ သိတာမို႔ သူမနည္းသူမဟန္ျဖင့္ စံုစမ္းၾကည့္လဲ အေၾကာင္းမထူး...
ဖုန္းက ဝင္ေနတာ ၾကာၿပီျဖစ္ေသာ္လဲ ကိုင္မလာ....
ထပ္ႀကိဳးစားၿပီး ေခၚလိုက္သည္...မကိုင္..
သံုးခါေျမာက္ေတာ့မွ မက်သြားခင္ေလးမွာ ကိုင္လာသည္...
"ဟယ္လို"
မႈံ ေတာ့ မဟုတ္...ေယာက္်ားသံႀကီးပင္....
"ဪ...ဟုတ္ ဖုန္းေခၚထားလို႔"
"ဟုတ္တယ္ ခင္ဗ် နန္းဆိုင္ႏြန္း ဟုတ္ပါသလား"
"ဟုတ္"
"ကားဂိတ္မွာ ပါဆယ္ ေရာက္ေနတယ္ဗ်"
"ရွင္...ဘယ္ကပို႔တာလဲ"
"မန္းတေလးကဗ်...ပစၥည္းပို႔သူအမည္ေတာ့ မပါဘူး
ဖုန္းနံပါတ္နဲ႔ နန္းဆိုင္ႏြန္း အမည္ပဲ ပါတယ္"
"ဪ..ဟုတ္ ဘယ္ဂိတ္လဲ"
"..."
"ဟုတ္ မနက္ျဖန္မွ လာယူပါ့မယ္ ေသခ်ာ သိမ္းထားေပးပါဦးေနာ္"
"ဟုတ္ကဲ့ခင္ဗ်"
ဖုန္းခ်သြားေတာ့ ဘယ္သူပို႔လာတာလဲ လို႔ စဉ္းစားစရာေတာင္မလို..မ က အဲ့လိုေလးေတာ့ လုပ္တတ္သားပါလား ဆိုၿပီး သေဘာက် ေက်နပ္စြာ ၿပံဳးၿပီး ဖုန္းေလးကိုပင္ နမ္းလိုက္မိေသးသည္..ထိုစဉ္..ဘယ္တည္းက ေရာက္ေနမွန္း မသိေသာ ေဘးနားမွာ ခ်စ္ရတဲ့ မ က ခါးေပၚ လက္ႏွစ္ဖက္ေထာက္ၿပီး ၾကည့္ေနေလသည္...
"ဟီး...မ ဘယ္တုန္းကေရာက္တာလဲ"
"ရွင္ေလး ၾကဴ လို႔ၿပီးမွ ၿပံဳးၿဖီးေနတာကို ၾကည့္ဖို႔ပဲ မွီလိုက္တာပါ "
မ အသံက ခနဲ႔သံေရာပါလာသည္...ေဆာင္းထားတဲ့ ဦးထုတ္ကို စိတ္မပါလက္မပါ ခြၽတ္ေနသည္....က်ပ္ေနေတာ့ ေတာ္ရံုခြၽတ္မရတဲ့အထဲ ဆံပင္ကပါ ၫွပ္ေနေသးသည္...
"ဟာ ေသေတာ့မွာပဲ ဒီဦးထုတ္ကေတာ့.."
ရီလဲ ရီခ်င္သည္...ဒါ မ သဝန္တိုေနတာေနမွာ...မ ေဘးကို အလိုအေလ်ာက္ ေရာက္ရိွသြားရၿပီး
"သဲ လုပ္ေပးမယ္ မ ဖယ္ မလက္"
ႀကိဳးေလးကို သြားကိုင္ေသာ သူမ လက္ေလး ပုတ္ခ်ျခင္းခံလိုက္ရသည္...
"မလိုဘူး ကိုယ့္ဟာကိုယ္ လုပ္တတ္တယ္ လာမကိုင္နဲ႔"
"ဟာ မ ဘာျဖစ္ေနတာလဲ"
"မျဖစ္ဘူး"
"မ စိတ္ဆိုးေနတာလား သဲကို "
"မဆိုးပါဘူး ဘာလို႔စိတ္ဆိုးရမွာလဲ"
ဆံပင္ေတြ အေထြးလိုက္ ဦးထုတ္ခြၽတ္သည့္အထဲ ကပ္ပါသြားတာ ျမင္ေတာ့ သူမ စိတ္မေကာင္း. ... စိတ္မဆိုးတတ္တဲ့ မက ခု ဘယ္လို ျဖစ္ေနတာလဲ မသိ....ေခ်ာ့မရ ေခ်ာက္မရနဲ႔...သူမ ဒုကၡေရာက္ရေတာ့သည္....မ ခါးေသးေသးေလးကို ဖက္ၿပီး
"ခဏက ကားဂိတ္က ပစၥည္းေရာက္တယ္ဆိုလို႔ ေျပာေနတာပါ မရဲ့"
"လာ မထိနဲ႔ "
"မ ပို႔တာမလား.ဘာေလး ပို႔လိုက္တာလဲ ဟင္ သဲ သိခ်င္တယ္"
-မသိဘူး မပို႔ပါဘူး"
ဒီလူႀကီးဆိုးေနတာကို ဘယ္လိုေခ်ာ့ရမွန္းမသိေတာ့....မ က စိတ္ဆိုးခဲသည္...ေတာ္ရံုတန္ရံုလဲ စိတ္ဆိုးတတ္သည္ မဟုတ္...ခုက ဘာျဖစ္ေနတာလဲ မသိ...
အတင္းဖယ္ခ်ေနေသာ မ လက္ေတြကို ဂရုမစိုက္ပဲ မ ကို ပိုတိုးၿပီး ဖက္လိုက္သည္...သူမရဲ့ ႏွာတံခြၽန္ခြၽန္ေလးေတြက မ လည္တိုင္ကို မထိတထိ ႏွင့္ မို႔ မ မေနတတ္ေတာ့..
"ဟယ္ လူေတြ ရိွေနတာကို"
"ဘာျဖစ္လဲ ရိွရိွေပါ့"
"ရွင္ေနာ္"
"မေနာ္"
"ကဲ ဟယ္"
လက္သည္းရွည္ရွည္နဲ႔ ဗိုက္ေခါက္ဆြဲလိမ္ျခင္း ခံလိုက္ရသည္...
"အ.....နာတာ မ ရယ္"
မ်က္ႏွာႀကီး ရႈံ႔မဲ့လို႔ ဗိုက္ကေလး ပြတ္ျပေနေတာ့ မ မွာ အစက မျမျမင္ခ်င္ေယာင္ေဆာင္ကာ သူ႔ laptop ႏိွပ္ေနေသာ္လဲ သူမ ၿငိမ္သက္သြားေတာ့ စိုးရိမ္မကင္းတဲ့ မ်က္ႏွာေပးနဲ႔ ၾကည့္လာသည္..
သူမရဲ့ မ်က္ဝန္းေတြက မ်က္ရည္ၾကည္ေလးေတြ ေဝ့သီလို႔ေပါ့...
အလုပ္ေတြ မအားတဲ့ ၾကားကေန ခ်စ္သူမ်ားေန့အမွီ ကြက္တိရေအာင္ ပါဆယ္ လက္ေဆာင္ေလး ပို႔ေပးခဲ့ပါ ေသာ မ....
မ အေပၚမွာ အၿမဲတမ္း သူမ က သာ အႏိုင္ယူေနသည္ခ်ည္းပဲေလ...
"ဟင္ သဲ ငိုေနတာလား"
ငိုေနတာဘား ဆိုမွ မ်က္ရည္ေတြ မ်က္ဝန္းထဲ ျပည့္လ်ွံလာေတာ့ ပုတ္ခတ္ၿပီး ထိန္းလိုက္မည္ျပဳစဉ္ ေပါက္ခနဲ က်သြားေသးသည္ေလ...လက္ခံုနဲ႔ သုတ္ရင္း
"ငိုဘူး မ"
မ က သူ႔ရင္ခြင္ထဲ ဆြဲသြင္းသည္...လက္ကေတာ့ ခဏက သူလိမ္လိုက္တဲ့ သဲ ဗိုက္နားေလးဆီကို ပြတ္သပ္ေပးေနသည္...
"နာသြားလို႔လား သဲ ရယ္ မ စိတ္မေကာင္းလိုက္တာ သဲ နာက်င္ေအာင္ မလုပ္ရက္ပါဘူး မ မရည္ရြယ္ပါဘူးေနာ္"
မ က သူမ အေတြးမသိရွာပဲ သူလုပ္လို႔ နာသြားသျဖင့္ သူမ ငိုေနသည္ ဟု ထင္မွတ္ကာ ေခ်ာ့ေနေလသည္..
"မဟုတ္ပါဘူး မရဲ့ သဲ မနာပါဘူး ဒါနဲ႔ မ လက္ေဆာင္က ဘာေလးလဲဟင္ မ ပို႔တာမလား"
"သဲ အိမ္ေရာက္ေတာ့မွ ၾကည့္ေလ မ ေတာင္ သဲ ျပန္မွ ၾကည့္ရမယ္ဆိုလို႔ ပါဆယ္ထုတ္ေသးေသးေလးေတြ မဖြင့္ရေသးဘူးေလ"
"ဟင့္အင္း မ သဲ သိခ်င္တယ္ မ ရယ္...မ ဘာေတြ ေပးလာလဲဟင္"
"သဲက ည ည ဆို တစ္ေယာက္တည္းအိပ္တာေလ...မ ကိုလဲ ဖက္ထားေပး မ ရင္ခြင္မွာ အိပ္ခ်င္တယ္လို႔ ေျပာေျပာေနလို႔ ေလာေလာဆယ္ မ အစား ပန္ဒါဝက္ဝံရုပ္ႀကီး ပို႔ေပးလိုက္တာ...သဲ အိပ္ရင္ အဲ့ရွမ္းျပည္က ေအးတယ္မလား ဖက္အိပ္ရင္ ေနြးလဲ ေနြးတယ္ ည တိုင္း မ ကိုယ္ပြားေလး အျဖစ္ အရုပ္ေလးနဲ႔ အတူရိွေစဖို႔ေပါ့..ၿပီးေတာ့ ရိုးရာမပ်က္ ေခ်ာကလက္ေလးနည္းနည္းေပါ့ သဲ ခြၽဲၾကပ္မွာစိုးလို႔ အမ်ားႀကီး မပို႔ထားဘူး..
ေနာက္ၿပီး ညဆို သဲက ေကာ္ဖီေသာက္တတ္တယ္ေလ...ခြက္ကေလးတစ္ခု မွာ သဲနဲ႔မ ရဲ့ပံုကို ရိုက္ႏိွပ္ထားတာ အဲ့ခြက္ကေလး မ ဆီမွာတစ္ခု သဲဆီတစ္ခု ပို႔ေပးလိုက္တယ္ ဒါပဲ..အမ်ားႀကီးေတာ့ မ မေပးႏိုင္ဘူး"
"ဟုတ္...ေက်းဇူးပါ မ....သဲ လဲ လိုခ်င္ေနတာ ၾကာၿပီေလ...မ ကိုယ္စား အရုပ္ေလးကို ညတိုင္းဖက္အိပ္ပါ့မယ္ရွင္ ၿပီးေတာ့ ညတိုင္းေမႊးေမႊးလဲ ေပးပါ့မယ္လို႔"
"အြန္း သဲ ကိုေတာ့ မေမးေတာ့ပါဘူး.ညေနျပန္မွ ၾကည့္မယ္ေလ ေနာ္"
",သဲ ညေန ကိုကို လာေခၚေတာ့မွာ မ ေျခာက္နာရီ ျပန္ၾကမွာ"
",ဟင္ ဘာလို႔လဲ "
"ေက်ာင္းတရက္ပဲ ပ်က္ရမွာေလ မ ရဲ့ ဒီေန့တစ္ရက္ေလး ခြင့္တင္ခိုင္းထားတာ မ ကို ေတြ့ ခ်င္လြန္းလို႔. ဒီလိုေန့ေလးကို မ နဲ႔အတူ ျဖတ္သန္းခ်င္လို႔"
"ဟုတ္ပါၿပီသဲ ရယ္ ခဏေန က် ေန့လည္စာလိုက္ေကြၽးမယ္ေနာ္ မ ဘိလပ္ေျမ စာရင္း ၫွိၾကည့္ဦးမယ္ ေနာ္"
"Omm,".
-"ခဏက သဲ ဘာလို႔ မ်က္ရည္က်ရတယလဲ"
"မကေကာ ဘာလို႔ စိတ္ဆိုးတာလဲ"
"ရွင္ေလးက က်မ လာတာကို မျမင္ပဲ ဖုန္းကို အနမ္းေတြေပးေနတာကိုး"
"အာ မ ကိုေပးတာေလ မ ပို႔တဲ့ လက္ေဆာင္တြက္ ေက်းဇူးတင္လြန္းလို႔ ခု မ ကို တိုက္ရိုက္ေပးခ်င္တယ္"
မ မ်က္ႏွာေလး ဆြဲလွည့္ပစ္ေတာ့ မ ကို ရွက္ရိပ္မ်က္ႏွာ မူယာေလးနဲ႔
"ဟာ လုပ္ရဘူးေလ အလုပ္ထဲမွာကို"
"ခဏေလးပဲ ေနာ္ မ "
"သဲ မဆိုးနဲ႔ကြား ဒါကလုပ္ငန္းခြင္ႀကီးေနာ္"
"တစ္ခါေလးပဲေနာ္ ဖြဖြေလး လုပ္ပါ မရာ ေနာ္ ေနာ္ ေနာ္"
လက္ညိုးေလးတစ္ေခ်ာင္းေထာင္လို႔ မရမက ေတာင္းဆိုေနေသာ သဲကို မ လံုးဝ မႏိုင္ပါ....ေဘးဘီဝဲယာ လူလစ္မလစ္ တခ်က္ေဝ့ၾကည့္လိုက္ၿပီးမွ မ်က္စိေလး စံုမ်ိတ္လိုက္သည္..
"ခဏပဲေနာ္ ျမန္ျမန္ေလး"
"ဟုတ္ မ"
သဲ ကလဲ သြက္သလားမေမးနဲ႔..သူေျပာေတာ့ ခဏေလးနဲ႔ အနမ္းေလးတစ္ခုတင္တဲ့...သို႔ေသာ္ ထပ္ကာထပ္ကာ အဆင့္ေတြ တိုးလာေသာေၾကာင့္ သဲနဲ႔ မ်က္န်ာခ်င္း အတင္းခြာလိုက္ၿပီး
"ေတာ္ပီ သဲ လူျမင္ရင္ ရႈပ္ကုန္မယ္ သဲကို ခ်စ္လို႔အလိုလိုက္တာကို အခြင့္အေရးမယူနဲ႔i
"ဟုတ္ပါၿပီ မရာ ကဲ လုပ္ လုပ္ သဲ လဲ ကူေပးမယ္...
မ က စာရင္းဖတ္ သဲက မွတ္ေပးမယ္ ဟုတ္ၿပီလား ေနာ္ ခ်စ္မကေလး"
"အြန္း".
တေန့လံုး မ အပါးေတာ္ သူမ ေက်နပ္စြာ ခစားလိုက္သည္...
မ အေတြးကေတာ့ ညဆို တေနရာသြားမယ္ အစီစဉ္တစ္ခု ႀကံထားပံုပက္...သို႔ေသာ္လဲ ကိုကိုက သူမတို႔ အလုပ္ထဲမွ ျပန္ေရာက္ခ်ိန္တြင္ မ အိမ္မွာ မ ေမေမနဲ႔ အဖြဲ႔က်လ်က္ရိွေနၿပီး သူမ တို႔ျပန္အလာကို ေစာင့္ႀကိဳေနၿပီေလ... မနဲ႔ေတာင္ ေကာင္းေကာင္းႏႈတ္ဆက္ခြင့္မရပဲ အိမ္ျပန္လာရသည္...အဲ့ေန့ညက မ မ်က္ရည္က်ေနတာကို လိုင္းေပၚမွာ ဗီဒီယိုေကာလ္ေျပာရ္င္း ျမင္ေတြခဲ့႔ရသည္ပဲ...
ခဏခဏ ခြဲခြာျခင္းရဲ့အဆံုးမွာ ေပါင္းစည္းျခင္းဆိုတာလဲ ရိွေသးတယ္ေလ မရဲ့....တစ္ေန့ေတာ့ နီးမွာပါ
.
.......
"မေန့က ဆရာမအိမ္ လာတဲ့ ဧည့္သည္ေကာင္မေလးက ႏွင္းႏွင္းေဝ နဲ႔ သူငယ္ခ်င္းလား"
ပတ္ဝန္းက်င္ေတြ စကား နားထဲ ၾကားေနၿပီးသားမို႔ ေဒၚႏွင္းျမ အၿပံဳးမပ်က္ပါပဲ
"ခ်စ္သူေတြေလ"
"အဲ့ ေကာင္ေလးေတြထဲက တစ္ေယာက္နဲ႔လား"
"မဟုတ္ဖူးေလ....သမီးနဲ႔ အဲ့ကေလးမေလးက ခ်စ္သူေတြ"
"ဟင္ ႏွင္းႏွင္ေဝက မိန္းကေလးခ်င္းႀကိဳက္ေနတာလား"
"အင္း က်မ လဲ မေန့ကမွ သိတာ"
စတည္းက သိေပမယ့္ တမင္ ညာလိုက္ျခင္းပါ...တစ္စိတ္တစ္အိတ္ လုပ္တတ္တဲ့ ဒီလို ပတ္ဝန္းက်င္ဆိုးမွာ သမီးေလး ကဲ့ရဲ့ခံရတာမ်ိဳး မလိုခ်င္ဘူးေလ...