.
.တစ္ေန့လံုး မ ရိွရာ ဆိုဒ္ထဲက စားပြဲမွာ ထိုင္လိုက္ အိပ္ငိုက္လိုက္ မုန္႔ထစားလိုက္ ဖုန္းသံုးလိုက္နဲ႔ ပ်င္းရိစရာ အခ်ိန္ေတြခ်ည္းပဲ....
မ ကိုလဲ သနားသည္...အလုပ္သမားေတြကို တစ္ခုခိုင္းၿပီး သူမ ဆီ လာစကားေျပာလိုက္ ခဏေန တစ္ေယာက္လာေခၚလို႔ သြားၾကည့္လိုက္နဲ႔ မ ဟာ ေနပူႀကီးထဲမွာေကာ အရိပ္ထဲမွာပါ တစ္ေနကုန္ ရပ္ေနရသည္...သဲမႈံ ေျမမႈံၾကားမွာ ျဖဴ လြလြ မ တေယာက္ ႀကံ့ႀကံ့ခံ ေနႏိုင္တဲ့ သူတစ္ေယာက္ပါလား..
ဆိုဒ္တြင္းေဆာင္း ဦးထုတ္ေလးနဲ႔ laptop ေလးနဲ႔ ဟိုႏိွပ္သည္ႏိွပ္....
ညေနေစာင္းျပန္ေတာ့လဲ အလုပ္သမားခ ရွင္းရ...
အလုပ္သမားေတြလဲ အဲ့ေလာင္ပင္ပင္ပန္းပန္း လုပ္ရမွ တစ္ရက္ ငါးေထာင္ ေျခာက္ေထာင္မိန္းမဆို ေလးေထာင္....
တရက္ အဲ့ေလာက္ေထာင္ဂဏန္းေလးနဲ႔ တအိမ္ေထာင္စာ စားစရိတ္ ေလာက္ေတာင္မရိွပါပဲ ဘယ္လိုေတြ စားၾကေသာက္ၾကလဲ မသိေတာ့ ...တစ္ရက္ မသံုးဘူးဆိုေတာင္ တေသာင္း ႏွစ္ေသာင္းေလာက္ သံုးျဖစ္ေနတဲ့ သူမရဲ့ မုန္႔ဖိုး တဝက္ေလာက္ေတာင္ မရိွတဲ့ ဒီလူေတြရဲ့ ဝင္ေငြေလး ေခြၽးနဲစာေလးကမွ ပါးစပ္ေပါက္မ်ားစြာ အသက္ေပါင္းမ်ားစြာကို ကယ္ေပးႏိုင္သည္...
သူမတို႔ အေပ်ာ္သံုးေနတဲ့ ေငြက ဒီလူေတြတြက္ ေခြၽးစေျမက်မွရတဲ့ ေငြထက္ေတာင္ ပိုမ်ားေနပါလား...
မ နဲ႔အတူ ေငြရွင္းေပးၿပီး မ က ေက်ာပိုးအိတ္ထဲ ပစၥည္းေတြ အစီအရီ သိမ္းထည့္ေနသည္...သဲမြမြေလးေတြေပၚ သူမ စားၿပီး ခံုေပၚတင္ထားတဲ့ အမိႈက္ေတြက် က်ေနေတာ့ မ က ျပန္ေကာက္စုေနျပန္သည္...ၿပီး အမိႈက္အကုန္ ကြၽတ္ကြၽတ္အိပ္ထဲ စုထည့္ၿပီး အခန္းေထာင့္က အမိႈက္ပံုးထဲ သြားပစ္လိုက္သည္...
"သဲ ပ်င္းသြားၿပီလား"
,မ က သူမေနာက္နားဆီမွ ခပ္ခြာခြာ လိုက္ရင္းေမးေနသည္မို႔ သူမ တမင္ မ မွီလာေအာင္ ေျခလွမ္းေနွးလိုက္သည္...
"ပ်င္းေတာ့ ပ်င္းတာေပါ့ ဒါေပမယ့္ မပ်င္းဘူး"
"အင္းပါကြာ မ တို႔ ရံုးခဏ ဝင္မယ္ စာရင္းအပ္ၿပီး အိမ္ျပန္ ေရခ်ိဳး ၿပီးမွ က်ံဳးေဘး လမ္းသြားေလ်ွာက္ၾကမယ္"
"ဟုတ္ မ"
မ သေဘာက် လိုက္ေလ်ာလိုက္သည္...သူမစိတ္ထဲမွာလိုသာဆို မ နဲ႔ အတူ တစ္ေနရာမွာ ထိုင္ၿပီး ေနခ်င္သည္... ဘယ္မွ မသြားခ်င္...ေရလဲ မခ်ိဳးခ်င္..
သို႔ေသာ္ မ ကိုယ္က ေခြၽးေစးေတြနဲ႔ ညစ္ပတ္ေပေရေနေသာေၾကာင့္ သူမ ေရ႔ွမွာ မ အေနခက္မွာ ေသခ်ာသည္ေလ...ထို႔ေၾကာင့္ သာ သေဘာတူလိုက္တာ...
.
မ တို႔ ရံုးက ေလးထပ္ႀကီးေတာင္မွ....
"မ သဲ အေပၚမလိုက္ေတာ့ဘူး ဒီမွာပဲ ေစာင့္မယ္ေလ"
"ဟင္ လိုက္ခဲ့ေလ သဲ ရဲ့ ေအာက္မွာ လူေတြက မ်ားမ်ားနဲ႔"
မ က ေဘးဘီဝဲၾကည့္ၿပီး ေျပာေနသည္..
ဟုတ္တာေပါ့...ရံုးအျပင္ဖက္မွာ လက္ဖက္ရည္ဆိုင္မွာလဲ လူအျပည့္...ေဘးဘက္ ဘီယာဆိုင္လား.မသိ...လူေတြအျပည့္..
ေယာက္်ားေလးေတြခ်ည္း.ခပ္မ်ားမ်ားမို႔ မ က ေနေစခ်င္ပံုမေပၚဘူးေလ...သူမလဲ မ နဲ႔ လိုက္မဝင္ခ်င္ပါ..
"မကလဲ သဲ လိုက္ဝင္ေနရင္ ၾကာေနဦးမယ္ေလ...မတစ္ေယာက္တည္းဆို ေအာက္မွာ ဧည့္သည္ပါလာတယ္.ဆိုၿပီးအျမန္ဆင္းခဲ့ရမွာ"
"ကဲ မဖုရား သေဘာပါကြယ္...ဘယ္မွ ေလ်ွာက္မသြားနဲ႔ေနာ္ မ ဒီစာရင္း သြားတင္ၿပီးတာနဲ႔ ခ်က္ခ်င္းဆင္းလာခဲ့မယ္..ဪ..သဲ"
"ဟုတ္ မ ေျပာေလ"
"ဟိုဖက္ကို မၾကည့္နဲ႔ေနာ္ လာ ဒီအကြယ္ေလးနားေန"
"ဟာ မ ဘာလို႔ တုန္း"
"ဘာျဖစ္ရမတုန္း ဟိုဖက္မွာ သဲ ကို မ်က္စိအစာေကြၽးေနၾကတယ္ေလ"
"ဟဟမရာ"
"ဘာရီတာလဲ လာ ျမန္ျမန္ ဒီနားေလးေန မ သြားၿပီ"
"ဟုတ္"
သဝန္တိုတာလား မရဲ့....သူက် ခ်စ္တယ္လား မခ်စ္ဖူးလား မေျပာေသးပဲနဲ႔ လူမ်ားရဲ့ အၾကည့္ကိုေတာ့ မခံႏိုင္ရေအာင္လား...
ဟုတ္လဲ ဟုတ္သည္...ဟိုဖက္ ဒီဖက္က လူအေတာ္မ်ားမ်ား အၾကည့္က သူမဆီဝဲပ်ံလို႔ လာေနသည္ကိုး...ဆိုင္ကယ္ အကြယ္ေလးမွာ ထိုင္ခ်ရင္း မ အလာကို ေစာင့္ေနလိုက္သည္.. မၾကာဘူးဟု ေျပာသြားေပမယ့္လဲ ဆယ့္ငါး.မိနစ္ ႏွစ္ဆယ္ေလာက္ေတာ့ ၾကာသြားသည္....
ေတာ္ေတာ္ၾကာမွ မ နဲ႔အတူ ရြယ္တူ ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္ တံခါးမွ ထြက္လာေတာ့ သူမလဲ ထရပ္လိုက္သည္...ထိုေကာင္ေလးက မ ကို သူမ အနီးထိ ပို႔ေပးၿပီး
"ႏွင္း ဆိုင္ကယ္ေျဖးေျဖးေမာင္းဦး"
"အင္းပါ သြားေတာ့မယ္ နက္ျဖန္ မလာေသးဘူး "
"ရပါတယ္ သြားေတာ့ မိုးခ်ဳပ္သြားမယ္"
"Ok လာသဲ "
သူမကို တခြန္းတေလေတာင္ ေျပာသြားဖို႔အေနသာ ၾကည့္ေတာင္ မၾကည့္သြားတဲ့ ထိုလူအားသူမ လဲ တမင္ပဲ မျမင္ခ်င္ေယာင္ေဆာင္လိုက္သည္... မ နဲ႔ ဘာပတ္သက္တာပါလိမ့္...
အလုပ္တူ.ဆိုေပမယ့္ ဒီလို လိုက္ပို႔စရာလိုလို႔လား ေခၚတာကလဲ ႏွင္းတဲ့...
ထိုလူ သူမတို႔ ဆိုင္ကယ္ကို ရပ္ၾကည့္ေနဆဲမွာ သူမ မ ရဲ့ ခါးကို ဖက္လိုက္သည္....တမင္ ရြဲ႔တာရယ္...
မက ေနာက္ၾကည့္မွန္မွ တစ္ဆင့္ သူမ ကို ၿပံဳးျပရင္း
"သဲ ကို အားနာလိုက္တာ"
ဟု ေျပာေတာ့ သူမက မ ပခံုးေပၚ ေမးေစ့တင္ မ်က္ႏွာခ်င္း နိးေစလိုက္ရင္း
"ဘာလို႔"
"မ က ညစ္ပတ္ေနတယ္"
"ဘာမွမျဖစ္ဘူး ေရခ်ိဳးမယ့္ဟာကို"
"သဲ ဒီေန့ပ်င္းသြားမွာပဲ မ ကလဲ ထိုင္ၿပီး စကားမေျပာလိုက္ရဘူး ေနရာတကာ ကိုယ္က လိုက္ျပလိုက္ေျပာ ေနမွရတာ"
"သဲ သိပါတယ္ မရဲ့ ခုအိမ္ျပန္ ေရခ်ိဳးၿပီးရင္ က်ံဳးဖက္သြားမွာေနာ္"
"အင္းေလ နည္းနည္းေတာ့ မိုးခ်ဳပ္မွာ"
"ရပါတယ္"
.
.အိမ္ေရာက္တာနဲ႔ ေရခ်ိဳး အဝတ္စားလဲၿပီး အျပင္ျပန္ထြက္မယ္လဲ လုပ္ေရာ ေမေမက
"ဒါက ဘယ္ကိုတုန္း "
"က်ူံ းေဘး လမ္းသြားေလ်ွာက္မလို႔ေလ "
"ခုခ်ိန္ႀကီးမွ"
"ငါးခြဲပဲ ရိွေသးတာကို"
"မိုးခ်ဳပ္ ထိမေနၾကနဲ႔ ညစာေကာ"
"အျပင္မွာ စားခဲ့မယ္ ေမေမ"
"ဪ...အင္း သြားၾကေတာ့"
ေမေမ့ကို ႏႈတ္ဆက္ၿပီး. က်ံဳးဖက္သိူ႔ ဦးတည္လိုက္ပါေတာ့သည္..ဒီတစ္ခါက် ႏွစ္ေယာက္စလံုး ဆံပင္ေတြခ်လို႔ ေဘာင္းဘီရွည္ေတြနဲ႔ ဆိုင္ကယ္ ၪိးထုတ္လဲ ပါမလာေတာ့ပါ....
.
.ေဘာင္တန္းကို ကိုင္၍ လမ္းေလ်ွာက္ေနရသည္မွာလဲ တစ္မ်ိဳး ခံစားလို႔ေကာင္းေနသည္..
သူမ တို႔လို ညေနဖက္ အားကစား လာလုပ္သူေတြလဲ အမ်ားႀကီးပင္...သဲ ကေတာ့ ကေလးတစ္ေယာက္လို ေပ်ာ္ရႊင္ေနသည္....
ပါးနီနီ အသားျဖဴ ျဖဴ ရွမ္းျပည္သူေလးအား ပုရိသတို႔ ကြက္ၾကည့္ ကြက္ၾကည့္နဲ႔....သဲက အေပၚထပ္ကို ခြၽတ္ၿပီး ဆိုင္ကယ္မွာ ေခါက္ကာ တင္ခဲ့ေတာ့ ရွမ္းစာေတြ ေရးထားတဲ့ အနီေရာင္ စပို႔ရွပ္လက္တိုေလးနဲ႔သာ က်န္သည္ေလ...
အျပာေရာင္ ဂ်င္းနဲ႔ အနီေရာင္တို႔က သဲ အသားျဖဴ ျဖဴ တြင္ ထင္းေနေတာ့သည္...သဲ သည္ မလွပါ... လွတယ္လို႔ မဆိုနိင္ေသး...ခ်စ္စရာေကာင္းလြန္းလွသည္...ျမင္ရံုနဲ႔ ခင္မင္စိတ္တို႔ ယိုဖိတ္လြယ္သည္...
"မ သဲ ကို ဘာလို႔ အဲ့ေလာက္ ၾကည့္ေနတာလဲ"
"လွလို႔ေပါ့"
"သဲ ကမလွပါဘူး မ ေလာက္မလွဘူး မ က မွလွတာ"
"မ လို မွန္ေၾကာင္ႀကီးက လွေနတာေပါ့"
"သဲ မ္က္စိထဲ မ အလြဆံုး"