22

1K 97 0
                                    


.
.
ေျပာမယံု ႀကံဳဖူးမွ သိလိမ့္မည္....
ကိုယ္ေတြ မန္းမွာ ေအးတယ္ဆိုတာ ရွမ္းျပည္ရဲ့ ေနြရာသီေလာက္ပဲ အေအးဓာတ္ ရိွလိမ့္မည္ထင္ပါသည္..
ခုေတာ့ တကယ္သိၿပီ....ျပင္ဦးလြင္ မွ ဒီအထိ အေအးဓာတ္က လြန္ကဲလွသည္...ဝတ္လာတာကလဲ တကယ့္ အေနြးထည္အထူႀကီးမဟုတ္....ၿခံဳတဘက္ႀကီးကို အိတ္ထဲမွ ျပန္ဆယ္.....ၿပီးေတာ့ ၿခံဳ အိပ္လို႔လဲ မရ...ခါတိုင္း ကားစီးရင္ မ်က္လံုးမိွတ္ အိပ္ေနက်...ဒီတစ္ခါမွပဲ ကားစီးရင္း မအိပ္ရေတာ့ အိပ္ေရးကမဝသလို....ေအးလြန္းေတာ့ အိပ္လို႔ ဘယ္ရမလဲ...
ေျခအိပ္နဲ႔ ဘြတ္ဖိနပ္ကလဲ ဂ်င္းေဘာင္းဘီရွည္ နဲ႔ ပါေသးလို႔ ေတာ္ေသး....
ကားရပ္ၿပီး ဆင္းေတာ့ အျပင္ေလနဲ႔ တိုက္ရိုက္ထိေတြ့ရျပန္သည္ .ကား ျပတင္းမွန္ေတြေတာ့ မိုးေရေတာထဲ ျဖတ္လာသည့္အလား ႏွင္းစက္ေတြ အရည္ေပ်ာ္က်လို႔ စိုရြဲလို႔ေနသည္...အိတ္ကို ကားေပၚကခ် ကားဂိတ္တြင္ သဲ ဆီသို႔ ဖုန္းေခၚတာေတာင္ လက္ထိပ္ေလးေတြက နီရဲ ကိုက္ခဲ နာက်င္ေနသည္ေလ....ၿခံဳတဘက္ကို ေခါင္းထိဆြဲၿခံဳ ထားရေသးသည္...
ဂိတ္အတြင္း ဝင္ၿပီး လြတ္ေနတဲ့ ခံုမွာ ဝင္ထိုင္ၿပီးမွ သဲဆီ ဆက္ရသည္..သဲ ႏိုးမွ ႏိုးေသးရဲ့လားမသိ...
မကိုင္ရင္လဲ နီးရာ တည္းခိုခန္းသြားရမည္ေလ....သံုးဘီးေတြ ဆိုင္ကယ္ ကယ္ရီသမားေတြလဲ ေပါမွေပါ...
ကံေကာင္းတယ္ ဆိုရမလား....သဲ က ကိုင္လာတာ ႏွစ္ခါေခၚစရာမလို...ဝမ္းသာအားရျဖစ္ေနတဲ့အသံနဲ႔ ခ်က္ခ်င္းပင္ လာႀကိဳမယ္တဲ့....လမ္းမွာ ႏွင္းေရေတြ ေလ်ွာေနတာေၾကာင့္ ဆိုင္ကယ္ ေျဖးေျဖးေမာင္း လို႔ မွာရေသးတာ...
ဖုန္းကို အိတ္ထဲ ျပန္ထည့္....လက္ႏွစ္ဖက္ကို အက်ႌအိတ္ေထာင့္ ထဲ ထိုးထည့္ထားလိုက္သည္....ပါးစပ္ကေတာင္ အေငြ့ေတြ တလူလူထြက္လို႔....
ဟမေလး....ေအးလိုက္တဲ့ ရွမ္းျပည္ႀကီးပါလား...
ေလတိုးတဲ့ ႏွာေခါင္းဖ်ားေတြ ပါးေလးေတြေတာင္ ကြဲအက္မတတ္ နာက်င္ ရသည္...
"မ"
အေပါက္ဝတည့္တည့္ မားမားႀကီး ရပ္လို႔ မ်က္ႏွာကို ပါဝါစည္းထားေသာ သဲ...ပုဝါကို ခြၽတ္ခ်ျပလိုက္မွ သူမ ထရပ္လိုက္သည္...
"သဲ"
"မ"
ေတာ္ေသးတာေပါ့...ကားဂိတ္မွာမို႔..အဲ့ေလာက္လူေတြ မ်ားေနတာကို...သဲ ပံုစံေကာ သူမကပါ ေျပးဖက္မိၾကေတာ့မလို....အခန္းက်ဉ္းက်ဉ္းေလးမွာေတာင္ သဲက မ လို႔ လိႈက္လိႈက္လွဲလွဲ ေခၚၿပီး သူမ ေရ႔ွ ေစြ့ခနဲေရာက္လာတာေလ....ေပြ့ဖက္ဟန္ ျပင္ေနေပမယ့္ ပတ္ဝန္းက်င္ေၾကာင့္ ကိုယ္ရိွန္မနည္းသပ္ထားရဟန္တူသည္...
"မ ေစာင့္ရတာ ၾကာသြားလား"
"မၾကာေသးပါဘူး သဲ ရဲ့ ျမန္သားပဲ "
"ျမန္ျမန္ပဲေလ"
သဲက သူမ ေဘးနားခ်ထားတဲ့ အိတ္ကို ေကာက္ဆြဲလိုက္သည္....
"သဲ အိမ္နဲ႔ ကားဂိတ္ကနီးနီးေလးလား"
"ဘယ္ကနီးရမွာ သဲ အိမ္က ၿမိဳ႔ျပင္ဖက္မွာေလ"
"ဟင္"
"ျမင္ခဲ့လား လားရိႈးၿမိဳ႔မွ ႀကိဳဆိုပါ၏ ဆိုတဲ့ ဆိုင္းဘူတ္"
"အင္း အဲ့နား ခရီးသည္ တစ္ေယာက္ဆင္းလို႔ ၾကည့္ခဲ့ေသးတယ္ ဒီေနရာနဲ႔ အေဝးႀကီးပဲဟာ"
"သဲ အိမ္က အဲ့ဖက္မွာေလ"
"ဟင္ အခု သဲက အိမ္ကေနလာတာလား"
"အင္းေပါ့ မ ေရာက္ေနတယ္ ဆိုတဲ့ အသိက ခ်က္ခ်င္း fresh ျဖစ္သြားေစတာ သိရဲ့လား မ"
သဲ က ဆိုင္ကယ္ ေရ႔ွခြၾကားထဲ အိတ္ႀကီးကို မရမက အတင္းထိုးထည့္ေနေတာ့ သူမက
"ဟင္ သဲ မထည့္နဲ႔ေလ ေမာင္းရခက္တာေပါ့ လမ္းက စိုေနေတာ့ ေလ်ွာမွာ"
"ရတယ္ မ သဲ တင္ေနက်...ေစ်းမွာ တပတ္စာ ကုန္ေျခာက္ေတြဝယ္ရင္ အဲ့လိုပဲတင္ေနက်ႀကီး "
"သဲ နဲ႔ မရဲ့ ၾကားထဲ ထည့္လို႔ရတယ္ေလ"
"မ တက္ေတာ့ေလ"
ေျပာမရေတာ့ သူ႔ဆိုင္ကယ္ေပၚ တက္ထိုင္ရသ္ည..သူမ ဆိုင္ကယ္နဲ႔မ်ား တျခားစီ...သဲက လူက ေသးေသးေလး စီးတဲ့ဆိုင္ကယ္က czi အျမင့္ႀကီး....သဲ နဲ႔ သူမ ၾကားကို သဲ အိတ္အတြက္ဆိုၿပီး ရည္စူးဝယ္လာတဲ့ မန္းက လက္ေဆာင္ေတြ ထည့္ထားတဲ့ အထုတ္ကို ၫွပ္လိုက္ေတာ့ သဲက
"ဟာ မ ဘယ္လို လုပ္တာလဲ ေပး အဲ့အိတ္"
"ရတယ္ေလ....ဒီလို ထည့္သြားလဲ"
"မ ေနာ္....ေပး အေရ႔ွမွာတင္မယ္ ေပး"
ဆ္ုၿပီး အထုတ္ကို အတင္း လက္ေနာက္ျပန္ဆြဲယူကာ ေရ႔ွက အိတ္ေပၚ ဆင့္ၿပီးတင္လိုက္သည္...ၿပီးေတာ့ သဲကိုယ္က ေနာက္ဆုတ္လိုက္ရေတာ့ သူမနဲ႔ ထိကပ္သြားသည္....
ေျခဖ်ားေလးေတာင္ ေခါက္မိတယ္ ဆိုရံုေလးပင္....
ဘယ္လို ေမာင္းမလဲမသိ...
တကယ့္တကယ္ ေမာင္းထြက္ေတာ့ အေတြးလြန္ေနေသာ သူမ က်မသြားေစရန္ လန္႔ၿပီး သဲ ခါးကို ဖက္မိသြားသည္...
ေနြးေနတာပဲ သဲ ကိုယ္ေငြ့ေလးေတြက မ်က္ႏွာျပင္လာရိုက္ခတ္ေနသလို ခံစားရသည္..
ေဘးတိုက္ ၾကည့္မိေတာ့ သဲ မ်က္ႏွာ ေလးက လာတုန္းကလို မအုပ္ထား......ႏႈတ္ခမ္းေလးက လိႈက္လိႈက္လွဲလွဲကို ၿပံဳးေနတာ...
ဖက္ထားတဲ့ သူမ လက္ကို ျပန္ရုတ္လိုက္ေတာ့ သဲက သူ႔ရဲ့ လက္တစ္ဖက္ျဖင့္ သူမရဲ့လက္ကို ျပန္ဆြဲယူၿပီး ခါးျပန္ဖက္ေစသည္...
"မ ေအးတယ္မလား အေနြးထည္က သိပ္မထူေတာ့ေလ"
"အင္းေပါ့"
"ဖက္ထား ေသခ်ာ လမ္းေလ်ွာတယ္ ေတာ္ၾကာ မ က်ခဲ့မယ္"
"သဲ ေကာ မေအးဘူးလား"
"သဲ က သိပ္မေအးပါဘူး မနက္တိုင္း ပတ္စီးေနက်"
အရႊီး......ခါတိုင္း ဘယ္ေတာ့မွ ခုလိုခ်ိန္ အိပ္ယာက မထြက္တတ္တဲ့ သူကိုး....မ နဲ႔ တမင္ ခါးဖက္ အသားေလးထိ စိးခ်င္လို႔ အထုတ္ေတြ ေရ႔ွပို႔ထားရတာ....လမ္းစိုေတာ့ ေမာင္းရတဲ့ မသက္သာလွေပ.....
အိမ္ဖက္ကို တန္းတန္းမတ္မတ္ မေမာင္းျပန္ပဲ နဲ႔. ၿမိဳ႔ ပတ္လမ္း ကားဂိတ္ေတြ ဖက္ကေန ေမာင္းလိုက္သည္....လူေနအိမ္ မရိွေသာ လမ္းမႀကီးထက္ အသြားအလာ ကင္းမဲ့လို႔ ....
ျမဴ ႏွင္းေတြက မိုးစက္ငယ္ေလးမ်ားသဖြယ္ တစ္ေပါက္ေပါက္ က်ေနသည္.. ..
ႏွင္းေတြၾကား လန္းဆန္းစြာ ႏိုးထ ပြ င့္ဖူးေနၾကတဲ့ ေတာရိုင္း ေနၾကာပန္းကေလးမ်ားက လဲ ဝါဝင္းလို႔ေနသည္..... စိန္ပန္းပင္ အရိပ္ႀကီး ေအာက္တြင္ ဆိုင္ကယ္ ထိုးရပ္လိုက္ေတာ့ သူမ ဆင္းလိုက္မိသည္...
"သဲ ဆိုင္ကယ္ ဘာျဖစ္သြားတာလဲ"
သဲက ဘာမွ ျပန္မေျပာေသး....စက္သပ္ၿပီး ဆိုင္ကယ္ေဒါက္ေထာက္ ကာ ဆင္းလာသည္....ၿပီးေတာ့မွ
"ဘာမွ မျဖစ္ပါဘူး ဆိုင္ကယ္က အေကာင္းႀကီး လူပဲ"
"ဟင္ သဲ က ဘာျဖစ္လို႔လဲ "
သူမ စိုးရိမ္စိတ္ကေလးနဲ႔ ေမးေတာ့ သဲက ခ်စ္စဖြယ္ ရယ္သည္..
"ဟီး မ ကလဲ ေျပာမွာေပါ့ ဒါသဲတို႔ၿမိဳ႔ေနာ္"
"အင္းေလ"
"သဲတို႔ၿမိဳ႔ဆိုေတာ့ သဲ လဲ ပိုင္တာေပါ့"
"အင္းေပါ့"
"မ ခု ဒီကိုလာတာ သဲ ဆီလာတာဆိုေတာ့ ....."
သဲ စကားရဲ့ ဆိုလိုရင္းကို သူမ နားမလည္ေသး....ဘာေျပာခ်င္ေနမွန္းမသိ....သဲ မ်က္ႏွာက ရွက္လို႔လား ေအးလို႔လားမသိ...နီစပ္စပ္ေလး ျဖစ္ေနသည္....ႏႈတ္ခမ္းကလဲ ရွက္ၿပံဳးေလးတြဲခိုေနေသးသည္....သူမ ကို လဲ ရြန္းရြန္းစားစား ၾကည့္လို႔....
"ဘာေျပာခ်င္တာလဲ သဲ မ နားမလည္ဘူး"
"မ ကို သဲ ပိုင္တယ္ မို႔လား"
"ဟင္"
ေစာစီး ေအးပါတယ္ဆို ရည္းစားစကား လာေျပာေနတယ္.. ..သို႔ေသာ္ အျပင္ပန္းကေတာ့ ေအးေနေပမယ့္ ရင္ထဲေတာ့ ေနြးသြားသည္....
"မ ေခါင္းႀကီး မငံု႔သြားနဲ႔ေလ....မ သဲေျပာဖူးတာ သတိရတယ္မို႔လား သဲ ဆီ လာရင္ သဲကို မ ခ်စ္ေနလို႔ ဆိုတာ ဟုတ္လား မ အဲ့လို မလား "
ငံု႔ေနေတာ့ သူမ မ်က္ႏွာကို ေအးစက္ေနတဲ့ လက္ႏွစ္ဖက္နဲ႔ ေမာ့လာေစသည္...
"ေျဖေလ မ သဲကို ခ်စ္တယ္ မလားလို႔"
"ဟို သဲ မွာ က...."
သဲ က သူမ စကားကို ဆက္ခြင့္မေပး....သဲ လက္ညိုးေလးက သူမ ႏႈတ္ခမ္းေပၚ ကန္႔လန္႔ျဖတ္ လာတင္သည္....
"အဲ့ဒါ ေတြ မေျပာနဲ႔ အေရးႀကီးတာက သဲ ကို မ ခ်စ္ေနတယ္ မလားပဲ ေျဖ"
လံုးဝ မျငင္းဆန္ရက္ေတာ့
"ခ်စ္တယ္"
တိုးတိုးလ်လ်ေလး ေျဖမိေတာ့ သဲက မၾကားဟန္ ျပဳကာ
"ဘာတဲ့ မ ဘာေျပာတာ က်ယ္က်ယ္ေျပာေလ"
"ခ်စ္တယ္ သဲကို မ သိပ္ခ်စ္တယ္"
"Oh! MY GOD"
သူမ ဘယ္လို ေပါက္ထြက္သြားသည္မသိ...
တကယ့္ကို ရင္ထဲက ႏွလံုးသားထဲက ရိုးတြင္းျခင္ဆီေတြ က တစ္ဆင့္ ဟိန္းထြက္ ထိုးထြက္လာတဲ့ စကားမို႔လားမသိ....
သဲ ခမ်ာ သူ႔ရဲ့ လက္ႏွစ္ဖက္နဲ႔ သူ႔ပါးစပ္သူ ပိတ္ၿပီး ရုတ္တရက္ ေရွာ့ခ္ ရသြားဟန္တူသည္... ၿပီးေတာ့ လက္သီးဆုပ္လ်က္ အေပ်ာ္လံုးဆို႔ေနသေယာင္....
ပါးစပ္ႀကီး ဟစိဟစိနဲ႔ ဘာေျပာလို႔ ေျပာရမွန္းမသိ ျဖစ္ေနသည္....သဲ ကို ၾကည့္ၿပီး သူမလဲ ေပ်ာ္ရသည္.....
ေနာက္ဆံုးသဲက ဆိုင္ကယ္ကို ႏွစ္ပတ္သံုးပတ္ ပတ္ေျပးလိုက္သည္...ၿပီး လမ္းတစ္ေလ်ွာက္ခုန္ေပါက္ေနသည္...
"ေရး.......ငါ့ကို မ က ခ်စ္တယ္ တဲ့ဟ....အေျဖရၿပီကြ....."
ေျပးလႊားခုန္ေပါက္ေနေသာ သဲ ပံုစံေလးက အရမ္းကို ကေလးတစ္ေယာက္လို ခ်စ္စရာေကာင္းလွသည္မို႔ လက္ေတြ ဘယ္အရာမွ ကိုင္လို႔မရေအာင္ ေအးစက္၍ ထံုက်ဉ္ ကိုက္ခဲေနပါေသာ္လဲ အိတ္တြင္းမွ ဖုန္းကို ထုတ္ကာ ဓာတ္ပံုေတြ ဆက္တိုက္ရိုက္ထားလိုက္သည္...
အဲ့ေလာက္ေတာင္ ေပ်ာ္ရလား.......သဲရဲ့.....အရမ္းေပ်ာ္ေနတာလား....
ဪ......ဟန္ေဆာင္ေနတာမ်ားလား သဲရယ္....
မ ကို သဲက တမင္ကစားခ်င္လို႔ပဲ ျဖစ္ျဖစ္
သူငယ္ခ်င္းေတြေရ႔ွ ဟားခ်င္လို႔ပဲ ျဖစ္ျဖစ္
ခ်စ္တာ ဝဋ္ေႂကြးတစ္ခုလို႔ သတ္မွတ္ခဲ့ရင္ေတာင္
သဲက မ အတြက္ ခ်ိဳၿမိန္တဲ့ ဝဋ္ေႂကြးေလးပါ
အဲ့ဝဋ္ကို သိသိႀကီးနဲ႔ပဲ ေပ်ာ္ေပ်ာ္ႀကီး ေပးဆပ္မွာ...
"ဟိတ္ မ ဘာေတြ ေတြးေနတာလဲ"
ဘယ္တည္းက သူမ ေရ႔ွ ေရာက္ေနလဲ မသိေသာ သဲ ....
စကားသံေၾကာင့္ အသိစိတ္ျပန္ဝင္လာသည္ႏွင့္တစ္ၿပိဳင္နက္ မ်က္ရည္က ေျခမထိပ္သို႔ ေပါက္ခနဲ က်သြားသည္....
"ဟင္ မ ဘာလို႔ မ်က္ရည္က်တာလဲ"
ဒါကို သဲက ျမင္ျဖစ္ေအာင္ ျမင္သြားေသးသည္...ထို႔ေၾကာင့္ လက္ခံုနဲ႔ သုတ္ပစ္လိုက္ရကာ
"ေပ်ာ္လို႔ပါ သဲရယ္ မ ေပ်ာ္လြန္းလို႔ ပါကြယ္"
"မ ရယ္ မငိုပါနဲ႔ေနာ္ သဲ ေၾကာင့္ မ မငိုရပါဘူးေနာ္"
"ေပ်ာ္လို႔ ငိုတာပါ သဲရယ္....ဒီမ်က္ရည္စက အျပစ္မရိွပါဘူး ပကတိ ျဖဴ စင္တဲ့ မ်က္ရည္ေတြပါ"
"အင္းပါ မငိုနဲ႔ေတာ့ "
"အင္း"
သဲက သူ႔ ကိုယ္ေသးေသးေလးနဲ႔ အျမင့္ကမူထိပ္မွာ ရပ္ၿပီး သူမ ကို ေထြးဖက္လိုက္သည္...ဒီလိုက်ေတာ့ သဲရင္ခြင္မွာ သူမ မ်က္ႏွာ အပ္ထားရသည္ေလ...သဲရဲ့ ျမန္ဆန္ေနတဲ့ ႏွလံုးခုန္သံေလးေတြေတာင္ ၾကားေနရသည္....
"မ"
"ရွင့္"
"မ ကို သဲ အရမ္းခ်စ္တယ္"
"မ လဲ သဲ ကို သိပ္ခ်စ္တယ္"
ခပ္တင္းတင္း.ဖက္ထားၾကၿပီးမွ သဲကို သူ႔လက္ေတြကို ေျဖေလ်ွာ့ကာ သူမနဲ႔ မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္ ျပန္ရပ္လိုက္သည္.....
"မ"
"ရွင့္"
ဒီတစ္ခါ မ လို႔ ေခၚသံက တစ္စံုတရာ ကို ေတာင္းခံေတာ့မည့္ ပံုမ်ိဳး......မ်က္ဝန္းမ်ားကလဲ ေမ်ွာ္လင့္ခေက္ ယွက္သန္းေနေသာ ပံုရိပ္ျဖင့္ ဝံ့ဝံ့စားစား ၾကည့္ေနသည္....သဲ အၾကည့္ကို မခံႏိုင္စြာ ရွက္ရြံ႔လာသျဖင့္ မ်က္ႏွာလႊဲေခါင္းငံု႔မိေတာ့ သဲက သူမ ေမးဖ်ားေလးကို ကိုင္ၿပီး ဆြဲ႔ေမာ့ေစသည္...
"မ ကို သဲ kiss ေပးလို႔ ရမလား"
သူ႔ဟာသူ အရဲစြန္႔ ေတာင္းဆိုၿပီးမွ ရွက္စဖြယ္ ရယ္ေနေသးသည္.....
"ဟင္.....လို႔ မ..ခုဆို မ နဲ႔ သဲ ခ်စ္သူေတြ ျဖစ္ၿပီေလ.....kiss ေပးလို႔ ရပါသလား...."
ဘာမွ ျပန္မေျပာ ေတာ့ပဲ မ်က္ေတာင္ေလးေတြ စင္းေနေအာင္ မိွတ္ခ်လိုက္စဉ္ တစ္ခဏ သဲရဲ့ ေအးစက္ေနတဲ့ န်ဳတ္ခမ္းေလးေတြက သူမ မ်က္ႏွာျပင္ထက္ ေနရာအႏွံ႔ ပ်ားပု
တုန္းေတြ ပန္းပြင့္ေလးေတြေပၚ ခိုနား ဝတ္ရည္စုပ္ယူသကဲ့သို႔ ေအးျမတဲ့ ေဆာင္းမနက္ ခင္းေလးမွ ၿငိမ္းခ်မ္းဖြယ္ ျမင္ကြင္းေလး တစ္ခု ျဖစ္ထြန္းလို႔ လာပါေတာ့သည္.....
.
"ေမေမ ဒါ ႏွင္းႏွင္းေဝ.တဲ့ မန္းတေလးက အမယ္.....အထင္ေတာ့ ေသးမယ္ မႀကံနဲ႔ ေဆာက္လုပ္ေရး အင္ဂ်င္နီယာႀကီးေနာ္"
ဘယ္သူ ဘာမွကို မေမးရေသးပဲနဲ႔ မနက္စာ ထမင္းဝိုင္းမွာ အသံစာစာေလးနဲ႔ သူ႔အသံခ်ည္း ဖံုးလႊမ္းေစလိုက္သည္.....
ကိုယ္ ၾကားဖူးတာေလးေတြလဲ ရိွတာကိုး...
အေမ့ေခြၽးမ က အင္ဂ်င္နီယာ လို႔သာ ေျပာလိုက္.
သေဘာမတူတဲ့ ေယာကၡမ ဆိုတာ မရိွဘူး......ဆိုကိုး....
အယ္လဲ့.....သူမေလးက အႀကံနဲ႔...
မကေတာ့ ၿပံဳးလ်က္ ေခါင္းၿငိမ့္ျပသည္.....ေမေမက
"အန္တီ အံ့ၾသေနတာ....ဘယ္ခ်ိန္တည္းက ထြက္သြားမွန္းမသိဘူး....ထမင္းစားမယ္ ေခၚေတာ့မွ ေကာင္မေလးတစ္ေယာက္နဲ႔ ဆင္းလာတယ္ ဆိုေတာ့ ဘာလဲ ေပါ့...ၿပီးေတာ့ သမီးက လဲ ေခ်ာေခ်ာေလးဆိုေတာ့ နတ္သမီးမ်ား ငါ့အိမ္ေရာက္ေနတာလားေပါ့"
"ဟာ မဟုတ္တာ အန္တီရယ္"
မ က ေမေမ့ အေနာက္သေဘာ အဆန္ေသာ စကားကို ရွက္ရြံစြာ လက္ခံသလို သူမကလဲ
"နတ္သမိးေပါ့ ေမေမရ....ကဲပါ ဗိုက္ဆာၿပီ....စားရေအာင္ ကိုကို မလာေသးဘူးလား မိတ္ဆက္ေပးရေအာင္ ဒီမွာတည္းမွာေနာ္ ေမေမ မ က ဟိုတယ္လ္လို႔ခ်ည္း ေျပာေနလို႔ မနည္းေခၚထားရတာ"
အေတာ့္ကို စကားကို သြက္သြက္လက္လက္ ေျပာတတ္တဲ့ သူမ.....တကယ္က မ ပါးစပ္က ဘယ္ဟိုတယ္ မွာ တည္းမယ္ဆိုတာ တစ္ခြန္းမွ မထြက္....သူမ မ်က္ႏွာကို ေမာ့ၾကည့္လာေသာမ အား ခံုေအာက္မွာ ရိွေနတဲ့ မ လက္ကေလးကို တခ်က္
ဆုပ္ဖ်စ္လိုက္သည္.. ေမေမ့သေဘာ သိခ်င္ရံု သက္သက္ပါ...
အိမ္မွာဆို အၿမဲဆူေငါက္ေနတဲ့ ေမေမက သူစိမ္းအေပၚ ဘယ္လို စိတ္မ်ိဳး ထားႏိုင္လဲလို႔....
"ဘယ္က ဟိုတယိေတြ လုပ္ေနမွာလဲ သမီးရဲ့ အန္တီတို႔အိမ္မွာတည္းပါ...ေပ်ာ္သေလာက္ေန..အခန္းပိုေတာ့ မရိွဘူး သမီ း ညီမနဲ႔ အတူေနေပါ့"
"ခစ္ခစ္.....မ က အားနာေနတာ ေနမွာ"
"အားမနာနဲ႔ ရတယ္ ကဲ စားစား သမီး နင့္အစ္မကို ဟင္းေတြ ထည့္ေပးလိုက္ဦး"
"ဟုတ္"
ေမေမ ေျပာေျပာေနတဲ့ နင့္ညီမ နင့္အစ္မဆိုပါလား..
ေမေမရယ္....သမီးတို႔ႏွစ္ေယာက္က ညီအစ္မ စိတ္မဟုတ္ဘူးေလ....ေမေမ့ ေခြၽးမျဖစ္လာမယ့္သူပါ...ၿပီးေတာ့....ဟိ...သမီးရဲ့ လက္တြဲေဖာ္ေလးပါ လို႔...
ဇြန္းႀကီးကိုင္ၿပီး စားပြဲေပၚ လက္တင္ ေမးေထာက္လ်က္ ၿပံဳးရိပ္ဆင္ေနေသာ သူမအား မ က တံေတာင္နဲ႔ တြက္လိုက္မွ ေမေမ ျပဴ းၾကည့္ေနမွန္း သတိရေတာ့သည္...
"ဟီး...ေမေမ"
"ဘာေတြ သေဘာက်ေနတာလဲ စားစရာရိွတာ မစားဘူး"
"ဟုတ္ စားၿပီ ေမေမ"
ဘာမွမေျပာတာ ကံေကာင္းတယ္ မွတ္ရမယ္...ဧည့္သည္ရိွေနလို႔ပဲ ျပန္မေျပာတာလားမသိ...ဇက္ကေလးပု ထမင္း ငံု႔စားေနေသာ သူမအား မ က ရီခ်င္ေနမွာ ေသခ်ာသည္...
ထမင္းစား ၿပီးေတာ့ ေမေမက
"သမီး ကားစီးလာရတာ ဆိုေတာ့ ပင္ပန္းတယ္ နားလိုက္ဦးေနာ္ ဆိုင္ႏြန္း ညည္း အျပင္ေခၚထြက္ေနမစိုးလို႔ေနာ္ နားပါေစဦး"
"ဟုတ္ကဲ့ အန္တီ"
"အင္းပါ ေမေမကလဲ "
မ အသံ ရိုက်ိဳးစြာ ထြက္ေပၚလာသလို သူမရဲ့ မေက်မနပ္ ေဆာင့္ေဆာင့္ေလး ေျဖသံတိူ႔က ၿပိဳင္တူ ထြက္ေပၚလာသည္....ေမေမ့ေရ႔ွေတာင္ မ လက္ကေလးကို ဆြဲၿပီး သူမ အခန္းထဲ ေခၚလာသည္....မ က ကုတင္ေပၚတက္ထိုင္ၿပီး ေစာင္ဆြဲၿခံဳထားလိုက္သည္....ေအးလို႔ ေနရွာမွာေပါ့.....မ ေဘး ေစြ့ခနဲေရာက္သြားၿပီး မ ပုခံုးေပၚ လက္တင္လိုက္ေတာ့ မ ကိုယ္ေလး နည္းနည္း တုန္သြားသလို.....
"ဘာျဖစ္တာလဲ မ"
တမင္ မသိခ်င္ဟန္ေဆာင္ၿပီး ေမးတာ....သိသားပဲ မ အေတြ့အႀကံဳ မရိွမွန္း...
"ဘာျဖစ္ပါဘူးေနာ္"
"မ ေနြးေအာင္လို႔ သဲ ဖက္ထားေပးတာေနာ္ အဲ့ဒါေက်းဇူးတင္"
"ဒါနဲ႔ သဲ မ ေမးစရာရိွလို႔ "
မ ဘာေမးမယ္မွန္း သူမ သိတာေပါ့....
သက္ေသ အေထာက္အထား စံုစံုလင္လင္နဲ႔ ရွင္းျပႏိုင္မွ မ ယံုမွာမို႔ အခ်ိန္ေတာ့ ယူရဦးမည္ပင္....
"တရက္ပဲေစာင့္.....မ ေမးစရာမလိုေအာင္ သဲ သက္ေသျပမယ္ သိလား မ သိထားဖို႔က မ တစ္ေယာက္ပဲ သဲ ရဲ့ဘဝမွာ အခ်စ္ဦး အခ်စ္ဆံုးပဲ ၿပီး သဲ ရဲ့ first kiss ကို မ အရင္ဆံုး ပိုင္ၿပီးၿပီ ေလာေလာဆယ္ မ နားေနာ္ သဲ ရင္ခြင္မွာ အိပ္လိုက္....ရွမ္းျပည္က သိပ္ေအးတာ မရဲ့"
ကိုယ္ေတာင္ ဘာမွ ေကာင္းေကာင္းမေျပာရေသး...
သူ႔ဟာသူ ယုတၲိတန္တန္ ခ်က္က်လက္က်နဲ႔ ေျပာေနေတာ့ ဘာမွ ထပ္မေမးျဖစ္ေတာ့....
သဲ ရဲ့ ရင္ခြင္ထက္ဝယ္ ၿငိမ္းခ်မ္းစြာပဲ ခရီးပန္းလာတာေကာ အိပ္ေရးပ်က္တာေကာ ရင္ခုန္တာေကာ ေပါင္းၿပီး အိပ္ေပ်ာ္ သြားပါေတာ့သည္...
.
ေရကန္ေတာင္ ေပၚသို႔ ညေနေစာင္းေလးမွာ ဆိုင္ကယ္ကို ေတာင္ေျခက သစ္ပင္ ရိပ္ေအာက္မွာ ေသာ့ေသခ်ာခတ္ကာ ရပ္ခဲ့လိုက္သည္.....ဆိုင္ကယ္ ခိုးယူသူေတြ အဲ့ေလာက္ေပါေနေပမယ့္ သူမ မေၾကာက္....ခိုးသြားမွလဲ အသစ္ရမည္ေလ.....ေလးႏွစ္လံုး ရိုရိုေသေသ တစ္ဦးတည္း စီးခဲ့တာမို႔ အျဖဴ အနက္ ေရာင္ ဆိုင္ကယ္ေလးက အေရာင္ပင္ လႊင့္မေနပါ....ေျပာင္လက္ဆဲပင္...လွလွပပေလး ရိွေနေသးတာေၾကာင့္ ျပန္လဲ မေရာင္း...အသစ္လဲမဝယ္...ေပ်ာက္သြားရင္ေတာ့ မ နဲ႔ couple ဆိုင္ကယ္ေလး ဝယ္ဖို႔ အိမ္ကို ပူဆာလို႔ေကာင္းတာေပါ့....
"ဟင္ သဲ ဆိုင္ကယ္က ဟို ေအာက္ဖက္က ဆိုင္မွာ အပ္ခဲ့တာ မဟုတ္ဘူး ေပ်ာက္ေနဦးမယ္"
"ေပ်ာက္လဲ တမ်ိဳးေကာင္းတယ္"
"အမ္​"
"အသစ္ရတာေပါ့လို႔"
"ဟာ မ က အေကာင္းမွတ္လို႔"
"မ နဲ႔ ဆိုင္ကယ္ ဆင္တူေလး စီးခ်င္လို႔ေလ ကြာ လာ မ ေျခလ်င္ တက္ၾကရေအာင္....သူမ်ားေတြလဲ အားကစားအျဖစ္ သက္သက္ လာတက္ၾကတာေလ"
"သာယာလိုက္တာေနာ္"
ေတာင္တက္လမ္းတစ္ေလ်ွာက္ သစ္ပင္ ႀကီးငယ္ အမ်ိဳးမ်ိဳးက ဟိုဖက္သည္ဖက္ လမ္းကို အုပ္မိုးထားေတာ့ အေအးဓာတ္က ပိုေနေသးသည္.....မ လက္ဖဝါးေလးဆုပ္လို႔ ေတာင္တက္ရင္း ေမာလို႔ ေမာမွန္းမသိ....
အလယ္တစ္ဝက္လဲ ေရာက္ေရာ့ မ က သူ ဝတ္ထားတဲ့ အေပၚထပ္ကို ခြၽတ္ကာ ခါးမွာ ပတ္လိုက္သည္...မ ကဲ့သို႔ သူမလဲ ရွပ္အက်ႌခြၽတ္ကာ ခါးမွာ ပတ္လိုက္သည္....စပို႔ရွပ္ လက္တိုေလးေတြနဲ႔ လမ္းေလ်ွာက္ေနေတာ့ မေအးပါ...
အရင္ဆံုးေရာက္တဲ့ နဂါးရံု ဘုရားသို႔ ဘြတ္ဖိနပ္ ေလး ခြၽတ္ေနေတာ့ မ က ေခြၽးေတြသာ ထြက္ေနေပမယ့္ လက္က ေအးေနေတာ့ ႀကိဳးေသခ်ာကိုင္မရ...
သူမ က ပဲ ကိုယ့္ဖိနပ္အရင္ ျမန္ျမန္ ခြၽတ္ၿပီး မ ဖိနပ္ႀကိဳးျဖည္ေပးမည္ျပင္ေတာ့ မက
"အို သဲ မ ငရဲေတြႀကီးေတာ့မွာပဲ"
"ဟာ မရယ္ မ က အႀကီးမို႔ပါေနာ္"
"မလုပ္ပါနဲ႔ သဲရဲ့"
မ က အတင္းဆြဲဖယ္ေနေတာ့ သူမ မ ရဲ့လက္ကို ကိုင္ထားလိုက္ၿပီး
"မ"
"ရွင့္"
"သဲက မ ခ်စ္သူ မဟုတ္ဖူးလား"
မ်က္ႏွာငယ္ေလးနဲ႔ အလိုမက်တဲ့ ကေလးပံုစံလို စိတ္မေကာင္းတာေရာ စိတ္တိုေနပံုပါ ေပါက္ေနတဲ့ သူမ ေၾကာင့္ မ မ်က္ႏွာ ပ်က္သြားသည္...
"အင္း ဟုတ္တယ္ေလ "
"သဲ ခ်စ္သူျဖစ္တဲ့ မ ကို သဲက ခ်စ္လို႔ ဖိနပ္ခြၽတ္ေပးမယ့္ဟာကို မ က ျငင္းေနတယ္ အမွန္ဆို ၾကည္ၾကည္ႏူးႏူးနဲ႔ လက္ခံရမွာကို"
"ဟို သဲ ရယ္ ဖိနပ္ကိုင္တယ္ဆိုတာက...."
"ေတာ္ပီ မရာ သဲ ဘုရားဦးမခ်ေတာ့ဘူး ဒီမွာပဲ ထိုင္ေစာင့္ေနမယ္"
စကားလဲ ေျပာရင္း ဖိနပ္ကို ျပန္စီးမယ္ ျပင္ေနေတာ့
"ကဲပါ သဲရယ္ စိတ္မဆိုးနဲ႔ေနာ္ သဲသေဘာ လုပ္ပါ"
ေရ႔ွတည့္တည့္ မရဲ့ ေျခထိုးေပးလာမွညင္သာစြာ ႀကိဳးျဖည္ေပးလိုက္သည္..
ၿပီး မ လက္ကေလးဆြဲလို႔ ဘုရားေရ႔ွမွာ အတူထိုင္ ဘုရားဝတ္ျပဳလိုက္သည္....ၾကည္ႏူးလိုက္သည့္ျဖစ္ျခင္း...
သူမ အၿမဲေရာက္ေနက်..သာဓုခ် ၿပီးၿပီ...
မ ေတာ့ ေသေသခ်ာခ်ာကို ရိွခိုးေနသည္...ဘာေတြ ဆုေတာင္းေနလဲမသိ....မ ေဘးမွာ ထိုင္ၿပီး ေဘးတိုက္အေနအထားနဲ႔ မ ရဲ့ ဘုရားဝတ္ျပဳေနပံုေလးကို ထိုင္ၾကည့္ရင္း ပံုေတြနဲ႔ မွတ္တမ္းတင္ထားလိုက္သည္....
"မ ဘာေတြ ဆုေတာင္းတာလဲ"
မ ရဲ့ ေျခရင္းမွာ ဦးၫႊတ္ၿပီး ဖိနပ္ကေလးကို စီးေပးလိုက္သည္...မ ပံုစံက ၾကည္ႏူးေနတာထက္ အားနာရိပ္က အထင္းသားပင္...
"ဒီကို ေနာက္တစ္ခါ သဲနဲ႔အတူ ခုလိုေအးေအးခ်မ္းခ်မ္း ထပ္လာႏိုင္ပါေစလို႔ေပါ့"
"ျဖစ္ရမွာေပါ့ မရဲ့ ဒါက ဆုေတာင္းစရာေတာင္မလိုတဲ့ အၿမဲျပည့္ေစမယ့္ ဆုေလး "
"စကားတတ္လိုက္တာ သဲရယ္ မ ထက္ ငယ္လို႔သာပဲ"
"ဟီး ခ်စ္တတ္လြန္းသူမို႔ပါ မရဲ့"
"မ လဲ ခ်စ္ပါတယ္ေနာ္"
"သဲ က ပိုပြင့္လင္းတတ္သူေလ....မ က လူႀကီးျဖစ္ေနၿပီဆိုေတာ့ သဲလို အပိုေတြ သိပ္မလုပ္တာေနမွာ မ ေနာ္ သဲက အရမ္းခ်စ္လို႔ ပိုတယ္လို႔ေတာ့ မေျပာရဘူးေနာ္"
"အင္းပါ မေျပာပါဘူးေနာ္ မ သဲ အေပၚတစ္ခါမွ အျပစ္မျမင္ဖူးေသးပါဘူး"
တျခားဖက္က ေနာက္ထပ္ ေတာင္ႀကီးၿမိဳ႔ စူ႒ာမုဏိ..ျပင္ဦးလြင္က ျပည္ခ်စ္ မဟာအံ့ထူးကံသာ ဘုရားနဲ႔ တူေသာ တစ္ပံုစံတည္းေသာ တည္ေဆာက္ပံုတူေသ. ဘုရားဆ္ိသို႔ ေရာက္လာလဲ မ ဖိနပ္ကို စိတ္ပါလက္ပါ ခြၽတ္ေပး စီးေပးျပန္သည္...ဒီတစ္ခါေတာ့ မ က မျငင္းေတာ့...
ၿပံဳးလ်ွက္ ၾကည့္ေနသည့္အျပင္ သူမ ဖုန္းနဲ႔ေတာင္ အမွတ္တရ ပံုရိုက္ထားလိုက္ေသးသည္..
သူမနဲ႔ အိုက္ေထြး တြဲေနခဲ့စဉ္တုန္းကလဲ သူမ ကဲ့သို႔ အိုက္ေထြးလဲ အစစ အရာရာ ဂရုစိုက္ေပးခဲ့သည္ မဟုတ္ပါလား..
အိုက္ေထြးက အဲ့လိုေတြ ဂရုစိုက္ေနခဲ့တာ တကယ္ခ်စ္လို႔ ဂရုစိုက္ေပး အကဲပိုေပးတာမွန္း ကိုယ္တိုင္ကိုယ္က် ျဖစ္ေနေတာ့မွ အိုက္ေထြးအေပၚနားလည္လာရသည္...
သူ႔ကိုက် တကယ္မခ်စ္လို႔လားမသိ...
သူလုပ္သမ်ွကို ခ်စ္တဲ့စိတ္နဲ႔ မေတြးမိပဲ အပိုအလုပ္ေတြခ်ည္းလုပ္ျပေနတာ...
သိကၡာမဲ့တာ ဆိုၿပီး ေတာင္ သူ႔ဖက္ကို ကိုယ္ခ်င္းစာမေပးခဲ့ဘူးေလ....
သူလုပ္ေပးခဲ့သမ်ွ သူ႔မွာ နာမည္ေကာင္းမရခဲ့သည့္အျပင္ တစ္ခ်ိန္လံုးသူမရဲ့ ၿငိဳ ျငင္မႈကိုသာ ရရိွခဲ့တာ မဟုတ္ပါလား..
ငါ တရားရဲ့လား သူငယ္ခ်င္းရယ္...
နင့္အခ်စ္ေတြကို ငါ အမ်ားႀကီး ေစာ္ကားခဲ့မိၿပီ...
မ ဆိုတဲ့ မိန္းမ တစ္ေယာက္ေရ႔ွမွာ ငါ့ မာနလဲ မရိွဘူး..
သိကၡာလဲ ခ်ခင္းထားတယ္...
ငါ့မွာ ရိွသမ်ွ အရာရာတိုင္းဟာ မ နဲ႔စာရင္ အေသးအမႊားေလာက္ပဲ ....
ငါ မ ကို ခ်စ္တယ္...
ငါ လဲ တစ္ခ်ိန္မွာ နင့္ကို ေစာ္ကားမိသမ်ွ မ နဲ႔က်မွ ဝဋ္လည္ေတာ့မလားမသိဘူး
..ငါက အရမ္းခ်စ္ေတာ့ မ ငါ့အခ်စ္ေတြၾကားမွာ ၾကာရင္ မြန္းၾကပ္သြားေလမလားပဲ....
ဝဋ္ဆိုလဲေလ ခ်ိဳၿမိန္တဲ့ ဝဋ္ေႂကြးလို႔ သတ္မွတ္ၿပီး မ ေပၚပဲ ငါ ေႂကြဆင္းမယ္ ဟာ...
.
....
Zawgyi

အချစ်ဖြင့် ပြီးပြည့်စုံသောWhere stories live. Discover now