32

909 79 0
                                    


.
"တစ္ေယာက္တည္း အထီးက်န္တယ္လို႔ ခံစားရတဲ့အခါ ငါတို႔ဆီ လာေနလဲ ရတယ္ေနာ္ ႏွင္း....နင္ ဒီမွာ မေနခ်င္ဘူးဆို ငါတို႔အိမ္မွာလာေန တသက္လံုးေနလဲ ရတယ္"
ရက္လည္ၿပီးေတာ့ အိမ္ထဲမွ အကုန္သိမ္းၿပီးခ်ိန္တြင္ တိုက္ခန္းထဲမွာ ႏွင္းႏွင္းေဝရယ္ ခက္ရယ္ ေဇယ်ာရယ္ သာ က်န္ေတာ့သည္မို႔ ၾကမ္းခင္းေပၚတြင္ ေျခပစ္လက္ပစ္ထိုင့ေနေသာ ႏွင္းအား ခက္ အားေပးလိုက္သည္..
"ငါ့အနားမွာ ေမေမ့အရိပ္ေတြ ထင္ေနက်န္တာမို႔ ဘယ္ေတာ့မွ အထီးက်န္တယ္လို႔ ငါမခံစားရပါဘူး ခက္ရယ္...နင့္ေစတနာကိုလဲ ငါ နားလည္ပါတယ္....ေမေမ က ဒီအိမ္ ဒီကမ႓ာေပၚမွာ ရွင္သန္ေနထိုင္ခြင့္ မရိွေတာ့ေပမယ့္ ေဟာဒီ ငါ့ႏွလံုးသားထဲမွာေတာ့ ငါအသက္ရွင္သ၍ ေမေမ ရွင္သန္ေနေသးတယ္...ေမေမနဲ႔ စိတ္ကူးယဉ္အိမ္မက္ေတြ ျပည့္ႏွက္ေနခဲ့တဲ့ ေမေမ့အေငြ့အသက္ေလးေတြ ရိွေနတဲ့ ဒီအိမ္ေလးမွာ ငါ ေနရဲပါတယ္"
ေသသည့္ေန့မွစ ခုႏွစ္ရက္လံုးလံုး မ်က္ရည္ေတြ သြန္းခ်ခဲ့မႈေၾကာင့္လားမသိ...ႏွင္းရဲ့ မ်က္ႏွာေလးမွာ ခု ဘာ မ်က္ရည္စမွ မရိွေတာ့...သို႔ေသာ္ ေမ်ွာ္လင့္ခ်က္ေတြ ကင္းမဲ့တဲ့ မ်က္ဝန္းတစ္စံုေလးကေတာ့ ေၾကာင္စီစီရိွေနေလသည္....ခုႏွစ္ရက္အတြင္းမွာကို သိသိသာသာ ပိန္ရႈံးသြားသည္....
"ႏွင္း....ခဏက ေဘာ့စ္တို႔ လာေတာ့ ေျပာသြားတယ္ တစ္လေလာက္ေတာ့ စိတ္ေျပလက္ေပ်ာက္ ခရီးေလးပဲျဖစ္ျဖစ္ ထြက္ခ်င္ထြက္လိုက္ပါတဲ့ လစာလဲ မျဖတ္ပါဘူးတဲ့ ၿပီးေတာ့ ေရာ့ ဒါေလးေပးသြားတယ္"
ေဇယ်ာက ခံုေတြ ေနရာတက် ျပန္စီေပးေနရာမွ ႏွင္းတို႔ခက္တို႔ဆီ လာထိုင္ၿပီး အျဖဴ ေရာင္ စာအိတ္ထူထူကို ႏွင္းအားေပးလိုက္သည္....ႏွင္းက လွမ္းယူၿပီး ဖြင့္ပင္ မၾကည့္....
"ကဲ ဘယ္သြားဖို႔ စိတ္ကူးမယ္ထင္လဲ"
"ဘယ္မွ မသြားခ်င္ပါဘူး ခြင့္ေတာ့ တပတ္ပဲျဖစ္ျဖစ္ သံုးရက္ပဲျဖစ္ျဖစ္ ယူရမွာ ငါ ဒီကေန ဘယ္မွ မသြားခ်င္ေသးဘူးဟာ"
"အင္းပါ....ငါတို႔လဲ ရိွပါတယ္ လိုအပ္သမ်ွ သာ ေျပာ ဘာျဖစ္ျဖစ္ အားမနာနဲ႔ တေလာကလံုးမွာ ေျပးၾကည့္မွ နင္ခင္တြယ္တာဆိုလို႔ ငါတို႔ပဲ ရိွတာမလား ငါတို႔ကို သူငယ္ခ်င္းလိုထက္ မိသားစုလို သေဘာထား သိလား အားလဲမငယ္နဲ႔"
"ေက်းဇူးအမ်ားႀကီးတင္ပါတယ္ အၿမဲတမ္း ငါ့ေဘးမွာ ရိွေနေပးလို႔ နင္တို႔ ႏွစ္ေယာက္လံုးကို ငါ ဘယ္လို ေက်းဇူးဆပ္ရမယ္မွန္းေတာင္ မသိဘူး"
"နင္ က်န္းက်န္းမာမာနဲ႔ ပဲ ေနေပးပါ...ေက်းဇူးစကားက ငါတို႔ၾကားမွာ အပိုစကားေတြပါ ႏွင္းရာ"
"ဟုတ္တယ္ ေက်းဇူးေတြ တင္စရာမလိုဘူး ငါတို႔ သူစိမ္းေတြမွ မဟုတ္ၾကပဲ သူငယ္ခ်င္းလဲ ဟုတ္တယ္ ၿပီးေတာ့ ငါတို႔က ဆရာမႀကီးရဲ့ တပည့္ေတြပဲေလ..."
"ငါ ဘာေျပာရမွန္းေတာင္မသိေတာ့ဘူးဟာ"
"ႏွင္း အိပ္ေရးပ်က္ရက္မ်ားေနၿပီ...ခဏ အိပ္လိုက္ဦး ခက္ အခန္းထဲ ေခၚသြား ငါ တို႔ စားဖို႔ တစ္ခုခု ဆင္းဝယ္လိုက္ဦးမယ္"
"အင္း"
ခက္ ႏွင္းကို တြဲရင္း အိပ္ခန္းဆီ ေခၚလာလိုက္သည္...ဟုတ္သည္...ႏွင္း ဒီရက္အတြင္း အိပ္မွမအိပ္ရတာကိုး...ခက္ ႏွင္းစိတ္ကို နားလည္ပါသည္...ႏွင္းကို နားအလည္ႏိုင္ဆံုး သူက ကမ႓ာေပၚမွာ ခက္ရယ္ ႏွင္း ေမေမရယ္သာ ရိွသည္..
ႏွင္းစိတ္က မာရင္သံေခ်ာင္း ေပ်ာ့ဖေယာင္းပင္...တစ္ခ်ိန္တည္းမွာ ခ်စ္သူလဲ ရႈံး မိခင္လဲ ဆံုးရသည့္အျဖစ္မ်ိဳးကို ဘယ္လို မာေက်ာပါတယ္ဆိုတဲ့ သံမဏိစိတ္ဓာတ္ပိုင္ရွင္ေတြေတာင္ ခံစားႏိုင္ၾကလိမ့္မည္ မထင္....ႏွင္းကဲ့သို႔ ခက္လဲ ထပ္တူ ဝမ္းနည္းေၾကကြဲရပါသည္....ႏွင္းကေတာ့ သူ႔ကိုသူ ယူႀကံဳးမရ ုဖစ္ေနဟန္ပင္..မိခင္အသက္ေလးေတာင္မွီတယ္ဆိုရံုေလးေပမယ့္ အသက္ရွင္ရက္နဲ႔ မေတြ့ရပဲ သက္မဲ့အေလာင္းကိုသာျမင္ေတြ့ခဲ့ရတာမို႔ပင္..
ကုတင္ထက္မွာ ၿငိမ္သက္စြာ လဲေလ်ာင္းရင္း အိပ္ေပ်ာ္ေနတဲ့ အျပစ္မဲ့တဲ့ ကေလးငယ္တစ္ေယာက္လို ပံုစံေလးနဲ႔ သနားစရာ ႏွင္း မ်က္ႏွာျပင္ေလးကို သာသာေလး ထိကိုင္ရင္း နဖူးေလးကို အနမ္းေပးလိုက္ေလသည္.
စိတ္ေအးခ်မ္းေျမ့ပါေစ ႏွင္း..
ဆရာမ မို႔လားမသိ...ေနာက္ဆံုးခရီးေလးမွာလဲ တပည့္တပန္းေတြ ပညာေရးေလာကသားေတြ အမ်ားႀကီးႏွင့္ သိုက္သိုက္၀န္း၀န္း ၿပီးသြားခဲ့ၿပီ....ခုမွ ေရာက္လာစ တိုက္ခန္းမွ ေနထိုင္သူေတြ ျဖစ္ေပမယ့္လဲ တစ္မိုးေအာက္ေနသူေတြမွလဲ ေဆြမ်ိဳးရင္းေတြပမာ အစအဆံုးကူညီေပးခဲ့ၾကပါသည္....ႏွင္းရဲ့ ရံုးက လူေတြဆိုလဲ မၿပီးမခ်င္း...လူတိုင္းေတာ့ ႏွင္းကို ဂရုဏာသက္ သနားေနၾကသည္....
ေနာက္မွ ခက္ သိလိုက္ရတာက ႏွင္း သတိလက္လြတ္ျဖစ္ၿပီးလားရိႈးမွာႏွင္းရဲ့ ပိုက္ဆံအိတ္ေကာ ဖုန္းေကာ က်န္ခဲ့သည္တဲ့...
.
ဆိုင္ကေလးက ခုဆို လူေလးေတြ စည္ေနၿပီ.မနက္ဆို ေက်ာင္းသားေက်ာင္းသူ ကေလးေလး ေတြ ျပည့္ႏွက္လို႔ေလ..ေလာေလာဆယ္ေတာ့ သူမ အခ်ိန္ျပည့္ ဆိုင္မွာ ထိုင္ေစာင့္မေနႏိုင္ပါ..ေမေမနဲ႔ တအိမ္ထဲမွာ စစ္ေအး တိုက္ပြဲေတြေတာ့ ေန့တိုင္းဆင္ႏႊဲျဖစ္ပါသည္...အပါးကေတာ့ အိမ္မွာ ရိွေနတာ မ်ားမ်ားမို႔ သူမ ဆိုင္ေလးထဲ မွာ ထိုင္ေစာင့္ေပးလာတတ္ၿပီေလ....အဘယ့္ေၾကာင့္ဆိုေသာ္ ခုခ်ိန္က ေျပာင္းဖူးအေရာင္းအဝယ္ ပါးသြားၿပီေလ..
သႂကၤန္ အၿပီး လမ္းေတြလဲေျခာက္ကပ္လို႔တိတ္ဆိတ္ကုန္ၿပီ...ပထမႏွစ္ဝက္ေတာ့ရသမ်ိဳးစံုနဲ႔ၿပီးဆံုးခဲ့ေပမယ့္ ဒုတိယႏွစ္ဝက္ကိုလဲ အရင္လိုေတာ့သိပ္မသြက္ေတာ့ေပမယ့္ ဆိတ္ၿငိမ္လွစြာျဖတ္သန္းျဖစ္သည္။ ဆိုင္ကိုလဲ.. တိုးတက္သထက္တိုးေအာင္ႀကိဳးစားလုပ္ကိုင္ျဖစ္သည္။ဒါေတြအကုန္လံုး ဘယ္သူ႔အတြက့ဆိုတာကိုေတာ့....
"အပါး ေရ ေနာင့္ ဒီစာရင္းေလး ခဏ အပ္ထားမယ္ေနာ္....ၿပီးက်မွ စာရင္းခ်ဳပ္ၿပီး အကုန္ ျပန္ဆပ္မွာ"
ဆိုင္ေဆာက္သည္မွအစျပဳ၍ ယခု ပစၥည္းေတြတင္ၿပီး စံုသေလာက္နီးနီး ကုန္စံုဆိုင္ ဖြင့္ၿပီးသကာလ ကုန္က်သမ်ွ ေငြေတြအားလံုးကို စာရင္းနဲ႔ မွတ္ထားသည္ေလ...ဒါေတြက အပါးရဲ့ ေငြေတြေပါ့...
"ျပန္ဆပ္စရာ မလိုပါဘူးကြာ အပါး သမီးက စီးပြားေရးလုပ္ခ်င္ေနတာကို အပါးက ပါရမီျဖည့္ေပးၿပီး ထူေထာင္မစေပးတယ္ သေဘာထားပါ"
"ဟင့္အင္း အပါး....ခုေတာ့ မေပးႏိုင္ေသးပါဘူး..ဒါေပမယ့္ ေနာင့္ ျပန္ဆပ္မွာပါ....."
"သေဘာပါကြယ္"
",ဟုတ္ သမီးေက်ာင္းသြားေတာ့မယ္ ေနာ္"
"ကားယူသြားေလ ဒီေန့က သမီးကိုကိုလဲ ဘယ္မွမသြားဘူး အပါးလဲ ရိွေနတာပဲ"
"မယူေတာ့ဘူး ခုကစ သမီး ဆိုင္ကယ္ပဲ စီးေတာ့မယ္"
အပါးကို ႏႈတ္ဆက္ၿပီး ဆိုင္ကယ္ စီးထြက္လာခဲ့သည္...ဒါေတြအကုန္လံုးက သူမရဲ့ စည္းကမ္းလို ျဖစ္သြားသည္...ေမေမရဲ့အထင္ေသးမွာေတြ ပေပ်ာက္သြားေအာင္ေပါ့...အျပင္မွာ ဘာမွမျဖစ္သလို ဟန္ေဆာင္ေနထိုင္ လႈပ္ရွားေနရေပမယ့္ ရင္ဘတ္ထဲမွာ ကြဲေၾကမြ ပ်က္စီးေနတဲ့ ႏွလံုးသားကိုေတာ့ ဘယ္သူမွ မျမင္ႏိုင္ေတာ့ဘူးေလ....သို႔ေသာ္ သူမ ရင္ထဲမွာ မ ရိွေနသမ်ွ မ ကို ခ်စ္စိတ္နဲ႔ တတ္ႏိုင္သေလာက္ ႀကိဳးစားေနမွာပါ....
"ပီဆိုင္ႏြန္း မႈံခ်ယ္ရီဦးက စာၾကည့္တိုက္မွာ အားရင္ ခဏေလာက္ ေတြ့လို႔ရမလားတဲ့ ပီဆိုင္ႏြန္း မလာခင္က မွာသြားတယ္"
-သူက အတႏ္​းမတက္​ဘူးတဲ့လား"
"မတက္ေတာ့ဘူး စာၾကည့္တိုက္ထဲမွာပဲ စာက်က္ေတာ့မယ္တဲ့"
"Ok ေက်းဇူးပါေနာ္"
"ဟုတ္ကဲ့ရွင့္ ဒါဆို သြားေတာ့မယ္"
သူမ အခန္းထဲဝင္ဝင္ခ်င္း ေကာင္မေလးတစ္ေယာက္ လာေျပာသြားသည္...ပထမတစ္ခ်ိန္ေတာ့ တက္ဦးမွပါေလ...ဆိုၿပီး ပထမ တစ္ခ်ိန္ေတာ့ ၿပီးေအာင္ တက္လိုက္သည္...စာေမးပြဲေတြ ေျဖရေတာ့မွာမို႔ ဆရာေတြလဲ သိပ္ေတာ့မဝင္ေတာ့....
ဒီ ေနာက္ဆံုးႏွစ္တစ္ႏွစ္ေလးမွာ သူမတို႔ သူငယ္ခ်င္းအုပ္စုဟာ အေၾကာင္းေၾကာင္းေတြေၾကာင့္အရင္လို ညီညီညာညာ သိပ္မတြဲျဖစ္ၾကေတာ့ဘူး...စိုင္းေခးတို႔အတြဲေတြလဲ လစ္တတ္လာသည္..အိုက္ေထြးလဲ ခုတေလာ ဘာေတြ ရႈပ္ေနသည္မသိ....က်န္လူေတြလဲ ဘယ္လိုေတြမသိ...မႈံနဲ႔လဲ ခုလို ႀကိဳမွာမွ ေတြ့ၾကသည့္အျဖစ္..သူမလဲ ဆိုင္ကိစၥေတြေၾကာင့္ သိပ္မအားျဖစ္တာမို႔ အရင္လို ဖုန္းေတြလဲ သိပ္မကိုင္ေတာ့ဘူးေလ....မႈံေတြ့ခ်င္တယ္ ဆိုတဲ့ အေၾကာင္းက သူမတြက္ အထူးအဆန္းပင္မလား...မႈံက အေၾကာင္းမရိွပဲ မေတြ့တတ္...လိုအပ္မွသာ ဖုန္းဆက္ေျပာတာ..ခုက် လူႀကံဳေတာင္မွာတယ္ဆိုေတာ့....
အေတြးေတြႏွင့္ စာၾကည့္တိုက္ထဲေရာက္လာၿပီ...ဘယ္သူမွလဲ မရိွ...ေထာင့္က်က် ထိုင္ေနက်ေနရာ စားပြဲမွာ မႈံ စာက်က္ေနသည္လား စာမွတ္ေနသည္လားမသိ....မႈံက စာက်က္ရင္ ေအာ္မက်က္...စိတ္ထဲ၌သာ ေလ့လာက်က္မွတ္ေနတတ္သည္ေလ....
"မႈံ စာက်က္ေနတာလား"
သူမ ေျပာရင္း ဝင္ထိုင္လိုက္ေတာ့ မွ ေမာ္ၾကည့္လာေဖာ္ရေတာ့သည္...
"ဟုတ္ စာက်က္ေနတာ အစ္မေကာ မေတြ့တာ ၾကာၿပီ ေနေကာ ေကာင္းရဲ့လား"
"ေကာင္းပါတယ္ မႈံလဲ ေကာင္းတယ္မလား"
"ဟုတ္"
ဘာစိတ္ဆင္းရဲမႈကိုမွ စိတ္ထဲ ၾကာၾကာမထားတတ္တဲ့ မႈံကေတာ့ အရင္လိုပါပဲ....ပိန္ျခင္း ဝျခင္းလဲ မရိွ...တက္ႂကျြခင္း မိႈင္ေတျြခင္းလဲ မရိွ..အၿမဲတမ္း ၾကည္ၾကည္လင္လင္ေလးနဲ႔ လွေနတုန္း...သူမကသာ အရင္က သိပ္ကို သြက္လက္ျမဴးႂကြေနတတ္တဲ့ ဆိုင္ႏြန္းဘဝနဲ႔ ခုလို ပိန္သြယ္သြယ္ အေရာင္မဲ့ေနတဲ့ မ်က္လံုးေတြနဲ႔ တိတ္ဆိတ္သြားတဲ့ ဆိုင္ႏြန္းက တစ္ေယာက္တည္းမွ ဟုတ္ပါေလစဟု ဘုရားစူးက်ိန္ေျပာေတာင္ ယံုမယ့္သူ ခပ္ရွားရွား....
"မႈံ အစ္မကို ေပးစရာ ရိွလို႔ပါ"
"ေပးစရာ ဟုတ္လား ဘာမ်ားလဲ"
ေပးစရာ ဆိုတာေၾကာင့္ ဒီေန့ ဘာအထိမ္းအမွတ္ေန့မွ မဟုတ္တာပဲ ဟု အေျပးအလႊား ေတြးၾကည့္ေနမိေသးသည္...မႈံ သူ႔လြယ္အိတ္ထဲမွ ဖုန္းတစ္လံုး ပိုက္ဆံအိတ္တစ္ခု ကို ဆယ္ယူၿပီး သူမ ေရ႔ွပို႔ေပးလိုက္သည္...
"ဒါေတြ အစ္မကို ေပးသင့္တယ္ ထင္လို႔ပါ"
"ဒါက...."
ဖုန္းေတြကို မ်က္စပစ္ၿပီး ဘာေတြလဲ ဟု ေမးလိုပ္သည္...ၾကည့္တာနဲ႔ အသစ္ေတာ့မဟုတ္...သံုးဆဲ ဒါမွမဟုတ္ သံုးစြဲၿပီးသား ပံုစံမွန္း သိသာသည္ေလ....
"မႏွင္းရဲ့ ဖုန္း မႏွင္းရဲ့ အိတ္ပါ"
မႏွင္း ဆိုတဲ့ မႈံ႔ရဲ့ စကားသံေအာက္မွာ သူမ ႏွလံုးခုန္သံ က်ယ္ေလာင္သြားရသည္....
လက္ေခ်ာင္းေလးေတြက မရည္ရြယ္ပါပဲ ဖုန္းေလးကို ထိမိသည္....
"မ မရဲ့ ပစၥည္းေတြ ဟုတ္လား"
"ဟုတ္...မႏွင္း ျပန္တဲ့ေန့က ကားဂိတ္မွာ ကားမရမွာစိုးလို႔ သူ အေလာတႀကီး တက္သြားတာနဲ႔ က်န္ရစ္ခဲ့တာ....ၿပီး ကိုအိုက္ေထြး မႏွင္းကားေနာက္ကေန လိုက္ၿပီး ေပးမလို႔လုပ္ေသးတယ္ လမ္းေတြပိတ္သြားတာနဲ႔ မမွီလိုက္ဘူး"
ဪ....အဲ့ဒီေန့က အိုက္ေထြး ဆိုင္ကယ္ကိုး....အိုက္ေထြး ငါ့ကို မမွတ္မိခဲ့တာ ေတာ္ပါေသးရဲ့...ဒီေလာက္လေတြရက္ေတြအၾကာႀကီးရိွမွ ဒီပစၥည္းေတြဘာလို႔လာအပ္ေနပါလိမ့္....မႈံရဲ့စိတ္ကိုဘယ္လိုမွလိုက္လို႔မမွီ...
"ဒါက ဘာလို႔တို႔ကို လာေပးတာလဲ မႈံ သိတဲ့အတိုင္း မ နဲ႔ တို႔က ဘာမွမဆိုင္ေတာ့ဘူးေလ"
"အဲ့ဒီလိုေတာ့ မႈံ သိပါတယ္ ဒါေပမယ့္ အစ္မနဲ႔ တိုက္ရိုက္သက္ဆိုင္တဲ့ ပစၥည္းတစ္ခုပါလို႔ မႈံ အစ္မလက္ထဲအပ္ရတာပါ...ဘာလို႔ဆို ဒီပစၥည္းေတြ မႈံလက္ထဲမွာ ရိွမေနသင့္ဘူးေလ..မႈံနဲ႔ဆို ဘာမွမွ မဆိုင္ပဲ"
"မ ဆီ ျပန္ပို႔ေပးလိုက္သင့္တာ"
"မႏွင္းကလဲ ဆက္သြယ္မလာေတာ့ဘူးေလ ၿပီးေတာ့ ဖုန္းကလဲ ပတ္စေဝါ့ ခံထားေတာ့ ဖြင့္မရဘူး အိုက္ေထြး ေလာ့ေျဖေပမယ့္မရလို႔ reset ခ်ေပးမယ္ လုပ္ေနတာ...ေတာ္ၾကာ အထဲမွာ ေဖ်ာက္ဖ်က္မရတဲ့ အမွတ္တရေတြ ျပန္မရႏိုင္တဲ့ ပံုရိပ္ေလးေတြ ရိွေနဦးမွာမို႔ ဒီတိုင္းပဲထားလိုက္တာ...မႏွင္း ေခၚလာဦးမယ္ မွတ္တာ..ဒါမယ့္ ေခ၊မလာခဲ့ဘူး"
"ပိုက္ဆံအိတ္ကေကာ"
"အဲ့ဒါေတာ့ အစ္မပဲ ဖြင့္ၾကည့္လိုက္ပါ...ခုေတာ့ မႈံ အတန္းတက္ရမယ့္အခ်ိန္ေရာက္ၿပီ သြားလိုက္ဦးမယ္ေနာ္.."
"ဪ..အင္း.."
မႈံ စာအုပ္ေတြ သိမ္းၿပီး ထြက္သြားသည္ထိ သူမ မ ရဲ့ ပိုက္တံအိပ္ေလးကို မကိုင္ၾကည့္ရေသးေပ....
ဘာလို႔ ဖုန္းေတြ ပိုက္ဆံအိတ္ေတြ ေမ့က်န္ရစ္ခဲ့ရေအာင္ သတိလက္လြတ္ ျဖစ္ခဲ့ရတာလဲ မရယ္...သဲ ေၾကာင့္ပါ..သဲ ေတာင္းပန္ပါတယ္ မရယ္....ဒီဖုန္းေလး ဝယ္တဲ့ေနကပဲ သဲနဲ႔မတို႔ ပထမဆံုး စၿပီး ေတြ့ခဲ့ရတဲ့ ရက္ကေလးေလ...သဲနဲ႔ပတ္သက္သမ်ွ မ အကုန္ ခ်စ္ရစ္ခဲ့တာလား မ.....
လက္ကေလးေတြနဲ႔ မထိရဲ ထိရဲ မရဲ့ ပိုက္ဆံအိတ္ကို ဖြင့္ၾကည့္ေတာ့ တစ္ေသာင္းတန္ ပိုက္ဆံ ဆယ့္ရွစ္ရြက္ တိတိ....ၿပီးေတာ့ စာအုပ္တစ္ခု...ဘဏ္စာအုပ္လိုလိုမို႔ ေသခ်ာ ထုတ္ၾကည့္ေတာ့ သူမ မူးခနဲ မိုက္ခနဲ ပင္ျဖစ္သြားရသည္....
အဘယ္ေၾကာင့္ဆိုေသာ္....မ ရဲ့ ဘဏ္စာအုပ္အမည္က သူမရဲ့ အမည္နဲ႔ ပိုက္ဆံေတြ စုထားျခင္းပင္....သိပ္ေတာ့ မစုရေသး....မ မလာခင္ လကုန္ရက္က ထည့္ထားတာက ေလးသိန္း..ၿပီး အရင္က ထည့္ထားတာ ဆယ္သိန္း...စုစုေပါင္း ဆယ့္ေလးသိန္း...
အို.....မရယ္....သဲနဲ႔ပတ္သက္ၿပီး အေသးစိတ္ကမွအစ ဂရုစိုက္တတ္တဲ့ မက ခုလိုလဲ ႀကိဳတင္တြက္ဆထားတဲ့ သူပါလား....သဲ အမွားႀကီး မွားခဲ့ၿပီထင္တယ္...ေတာင္းပန္ပါတယ္ မ...သဲ ေတာင္းပန္ပါတယ္...သဲက ေသသင့္တဲ့သူပါ...မ အခ်စ္ေတြနဲ႔ မထိုက္တန္တဲ့ လူတစ္ေယာက္ပါ.....😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
ဘယ္သူမွ မရိွတဲ့ စာၾကည့္တိုက္ေလးထဲ ငိုသံတစ္ခု ထြက္ေပၚလာေတာ့သည္....ငိုသံေတြထဲမွာ ေနာငိတရျခင္း ဝမ္းနည္းေၾကကြဲျခင္း ယူႀကံဳးမရျဖစ္ျခင္း စတဲ့ ခံစားခ်က္ေပါင္းမ်ားစြာ ပါဝင္ေနမွာ ေသခ်ာသည္....
ေနာင္တဆိုတာ ေနာင္တစ္ခ်ိန္ ျပန္တမ္းတ ေနမိတဲ့ စိတ္ပ်က္စရာ အေကာင္းဆံုး ခံစားမႈ တစ္ခုပင္....
.....
"ေဟာ....သမီး ေရာက္လာၿပီလား"
"ဟုတ္ကဲ့ ေဘာ့စ္"
"ဘယ္လိုလဲ အလုပ္က အဆင္ေျပလား"
"ေျပပါတယ္.....ခု ဝယ္ထားတဲ့ ဘိလပ္ေျမေတြလဲ ေတာ္ေတာ္ ေကာင္းတယ္ အုတ္ေတြလဲ ေပါ့ေပါ့ေလးနဲ႔ ခိုင္ခံမႈ ရိွတယ္ ဧည့္သည္ လုပ္ငန္းရွင္ေတြလဲ သေဘာက်ေနၾကတယ္"
"ဒါေတြက သမီးတို႔ စုေပါင္း အႀကံေပးမႈေၾကာင့္ ဒီလို လြယ္လြယ္ကူကူ ၿပီးျပတ္တာပါ ဒါနဲ႔ ၿပီးေတာ့မွာလား"
"ႏွစ္ပတ္ေလာက္ဆို အၿပီးအစီးျဖစ္ၿပီ ဒီေန့ ေဘာ့စ္ အားရင္ လိုက္ၾကည့္ပါလား ေဇယ်ာလဲ ဆိုဒ္ထဲ ရိွေနတာပဲ"
"ေကာင္းၿပီေလ လိုက္ၾကည့္မယ္..ဒီေန့ ဘာမွ ခ်ိန္းထားတာ မရိွဘူးဆိုေတာ့အားေနတယ္...သမီး ဆိုင္ကယ္ ထားခဲ့ေတာ့ ဦးကားနဲ႔ပဲ သြားၾကမယ္...ဪ...ဒါနဲ႔ ေဇယ်ာက အဲ့ကို တန္းေရာက္ေနၿပီလား"
"ဟုတ္ သူ တန္းသြားတာ ရံုးမလာေတာ့ဘူးတဲ့ ဒါဆို ခုပဲ သြားၾကမယ္ေလ"
စည္းကမ္းတက် ေသသပ္စြာ အလုပ္လုပ္တတ္တဲ့ သူမနဲ႔ စိတ္ျမန္လက္ျမန္ တက္ႂကြတဲ့ ေဘာ့စ္တို႔ဟာ ခ်က္ခ်င္း ရံုးခန္းထဲမွ ထြက္သြားေတာ့ သည္....ဒီေန့ ဂ်ာႀကီးလဲ ေဘာ့စ္ခိုင္းထားတဲ့ ကိစၥတစ္ခုေၾကာင့္ ျပင္ဦးလြင္ တက္သြားသည္...ရံုးထဲက်န္တဲ့ သူေတြေတာ့ လြတ္လပ္ေရးရေနၾကသည္...
"ဟဲ့ ငါတို႔ ေဘာ့စ္နဲ႔ မႏွင္းက ဘာေတြလဲ"
"သူ႒ေးနဲ႔ ပညာရွင္ေလ"
"မဟုတ္ဖုးေလ အဲ့ဒါထက္ ပိုသလားလို႔"
"နင္က ဘာေျပာခ်င္တာတုန္း"
"ငါဆိုလိုတာက ဟိုေလ...ငါတို႔ သူ႒ေးက ခုမွ ေလးဆယ္ေက်ာ္ အရြယ္ေကာင္းတုန္းေလးေလ...မိန္းမလဲမရိွဘူး...လူပ်ိဳႀကီးေပါ့ေနာ္..မႏွင္းကလဲ ခ်စ္သူရိွတာလဲမဟုတ္ဖူးေလ...ၿငိေနၾကလားမသိ"
"ေအး...ဟုတ္ႏိုင္တယ္ အဲ့ေလာက္ သူ႔လက္ေအာက္မွာ အင္ဂ်င္နီယာေတြ အမ်ားႀကီး ရိွေနရက္နဲ႔ မႏွင္းကိုဆို အစစအရာရာ အေလးေပးေနတာ ငါတို႔အျမင္ပဲမလား....စလံုးကိုေတာင္ ပို႔ဖို႔ ႀကိဳးစားေနတာ မႏွင္းက ျငင္းထားတယ္ေလ ကိုေဇယ်ာကလဲ ခုမွမိန္းမရၿပီးစ ပူပူေနြးေနြးဆိုေတာ့ မသြားႏိုင္ဘူးေလ အစတည္းက ေဘာ့စ္က မႏွင္းကိုပဲ လႊတ္ခ်င္ေနတာ.."
"ျဖစ္ႏိုင္တယ္....မႏွင္း အေမ ဆံုးသြားေတာ့ အဲ့ကိစၥျပန္ၿငိမ္သြားတယ္ သိပ္အေရးတႀကီး လိုရက္ေတာ့္တျခားသူကို လႊတ္ရမွာပဲေလ ေနာ္ ေသခ်ာပါတယ္ ေဘာ့စ္က မႏွင္းကို ခ်ိန္ေနတာပါ"
"ဟီး မႏွင္းတို႔မ်ား ကံေကာင္းခ်က္...ငါ သာဆို ခ်က္ခ်င္းလက္ခံမွာ"
"အေဖအရြယ္ကိုလား"
"အယ္ ခုမွ ေလးဆယ္ေက်ာ္မွ ေလးငါး ေလာက္ပဲရိွဦးမွာ ၿပီး မႏွင္းကလဲ ႏွစ္ငါးေလာက္ဆိုေတာ့ အေတာ္ပဲေလ"
"ငါ ၾကားထားတာက မႏွင္းမွာ ခ်စ္သူ ရိွတယ္ဟ မိန္းကေလးတစ္ေယာက္တဲ့ ဟိုတစ္ခါ ရံုးကို ေခၚလာေသးတယ္တဲ့"
"ေပါက္ကရေတြ မေျပာစမ္းနဲ႔ မႏွင္းလို မိန္းမက ေကာင္မေလးကို ႀကိဳက္စရာလား lesbian ေတာ့ မျဖစ္ႏိုင္ေလာက္ပါဘူး"
"မသိဘူးေလ မႏွင္း က ခုဆို ဖုန္းေတာင္ မကိုင္ေတာ့ဘူး သူ႔အိမ္ဖုန္းနဲ႔ပဲ ဆက္သြယ္ရတာ"
"ေတာ္ပါေတာ့ ငါေတာ့ ေဘာ့စ္နဲ႔ပဲ သေဘာတူတယ္ မႏွင္းသာ ေဘာ့စ္ကေတာ္ျဖစ္လာရင္ ငါတို႔ လစာတိုးၿပီျပ့"
"အမယ္ လိပ္မႀကီးဟ"
ရီသံေတြ တစ္ရံုးလံုး စီညံသြားသည္....ရံုးေအာက္က ထြက္သြားတဲ့ ကားေပၚက ႏွင္းနဲ႔ ေဘာ့စ္တို႔ကေတာ့ မၾကားႏိုင္ေတာ့ပါ....
ေျမကြက္ က်ဉ္းက်ဉ္းေလးေပမယ့္ ငါးထပ္တိုက္တစ္လံုးကို လွလွပပေဆာက္လိုက္ေတာ့ ေျမကြက္ေသးေသးေလးကလဲ အဖိုးတန္သြားသည္....ေဘာ့စ္ကေတာ့ သူမေဘးက လိုက္လံရွင္းျပသမ်ွကို ေခါင္းတၿငိမ့္ၿငိမ့္ႏွင့္ သေဘာေတြက်ေနေလသည္...ေဇယ်ာကေတာ့ ေဘာ့စ္ကို တည္ခင္းဧည့္ခံဖို႔ စာစရာအေအးေတြ စီစဉ္ေနသျဖင့္ ဆိုဒ္ထဲ လိုက္ျပႏိုင္ပါ...
"ေဆးသုတ္သမားေတြလဲ အဆင္သင့္ျဖစ္ေနပါၿပီ ေဘာ့စ္ ေရခ်ိဳးခန္းေတြ ေႂကျြပားကပ္ၿပီးရင္ေတာ့ ပန္းရံေတြက ၿပီးၿပီ....ေဆးသုတ္မယ္ ၿပီးရင္ အခန္းတြင္း တစ္ခါတည္း အလွဆင္မယ္....ဒါဆို အကုန္ၿပီးၿပီ..."
"ဦးေတာ့ အကုန္ သေဘာက်တယ္....သမီးလက္ထဲအပ္လိုက္ရင္ လွည့္ၾကည့္စရာကို မလိုေအာင္ ၿပီးျပည့္စံုၿပီးသားပါကြယ္ သမီးကို ဦးတို႔ လုပ္ငန္းမွာ ရလိုက္တာ ဘုရားေပးတဲ့ ဆုလာဘ္တစ္ခုလိုပါပဲ"
"ေျမႇာက္ၿပီ...ဒါမယ့္လဲ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ရွင့္"
"တက္ာေျပာတာပါဗ်ာ"
"ေအာက္ဆင္းရေအာင္ ေန့လည္စာ စားခ်ိန္ေတာင္ေက်ာ္ေနၿပီ"
"Ok ဦးက သမီးကို ဟိုတယ္လ္တစ္ခုမွာ ေန့လည္စာ လိုက္ေကြၽးမလို႔ စိတ္ကူးထားတယ္ ဖိတ္ပါရေစ"
"သမီးက ေဘာ့စ္ကို ဆိုဒ္ထဲမွာပဲ ေန့လည္စာ အတူစားဖို႔ ဖိတ္ပါရေစ ေဟာ ေဇယ်ာေတာင္ အကုန္ျပင္ဆင္ၿပီးေနၿပီ...."
ေအာက္ထပ္မွာ ေဇယ်ာက စားပြဲဝိုင္းတစ္ခုေပၚမွာ ဆိုင္တစ္ခုခုက ပါဆယ္ဆြဲလာတဲ့ စားစရာေတြအျပည့္ျဖင့္ ထိုင္ေစာင့္ေနသည္....ေဘာ့စ္ကေတာ့ သူ ရည္ရြယ္သလို ျဖစ္မလာ၍လားမသိ....ရွက္သြားသလားေတာ့ မေျပာတတ္...ေဇယ်ာနဲ႔ စကားအခ်ိဳ႕ေျပာရင္း သူမတို႔နဲ႔အတူ ဆိုဒ္ထဲမွာပဲ ေန့လည္စာ စားၿပီးသြားသည္...
"အားနာပါတာ္ ခင္ဗ်ာ ေဘာ့စ္ကို ဆိုင္ေကာင္းေကာင္းမွာ လိုက္ဧည့္ခံမေပးႏိုင္တာကို ခင့္လႊတ္ပါ ေဘာ့စ္"
"ဟာ ဦးကသာ ေမာင္ရင္တို႔ကို ေကြၽးမယ္ စိတ္ကူးထားတာပါကြာ...မင္းတို႔က အရင္ဦးသြားတာေလ ဒါမယ့္ အေတာ္စားေကာင္းပါတယ္ကြ"
"ေက်းဇူးတင္ပါတယ္"
ျဖစ္သလိုေလး တည္ခင္းေကြၽးေမြးေသာ ေန့လည္စာကို ေကာင္းေကာင္းစားသြားေတာ့ ေဇယ်ာေကာ သူမပါ ေက်နပ္ရပါသည္...
"ဒီအလုပ္ၿပီးတာနဲ႔ ေပ်ာ္ပြဲေလးတစ္ခုေတာ့ လုပ္ေပးဦးမွပါ"
"ဟုတ္ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ ေဘာ့စ္"
"ဒီ အေဆာက္အဦးေလးကို ဦး အရမ္းသေဘာက်တယ္ ေဆးတင္ၿပီးသြားရင္ ပိုလွဦးမွာ ဦးပဲ ျပန္ဝယ္ထားရမလားမသိဘူးေနာ္"
"ေကာင္းပါတယ္ "
ေဇယ်ာကေတာ့ အေအးေတြေသာက္ရင္း ဘုမသိဘမသိနဲ႔ သူ႒ေးေျပာသမ်ွ ကို လိုက္ေထာက္ခံေနတာ....အလကားေဇယ်ာ...အစားျမင္ရင္ ဘာမွကို အေလးအနက္မရိွေတာ့ဘူး ဟု စိတ္ထဲမွ ေတြးရင္ စားပြဲေအာက္မွ ေဇယ်ာရဲ့ ေျခေထာက္ကို ကန္လိုက္သည္....
"အား.."
ရုတ္တရက္မို႔ ေဇယ်ာ လန္႔ေအာ္မိေတာ့ ေဘာ့စ္က
"ဘာျဖစ္တာလဲ ေမာင္ရင္"
"ဟိုေလ..ဟို ဗိုက္ေအာင့္လို႔ ပါ ေဘာ့စ္"
"ေဆးခန္းမျပဘူးလား အရမ္းေအာင့္ေနလား"
"ခုမွပါ ခြင့္ျပဳပါဦး အျပင္သြားပါရေစ"
"သြားပါ"
ေဇယ်ာစုတ္....ဒီ ေဘာ့စ္နဲ႔ ငါ့ကို တမင္ထားခဲ့ၿပီ..ဘယ္တည္းက ထြက္ခ်င္ေနလဲမသိ...ေနာက္ကို လွည့္မၾကည့္တမ္း သြားခဲ့တာ...
"သမီးေကာ ဘယ္လို သေဘာရလဲ ဒီအေဆာက္အဦးကို ျပန္ဝယ္ရင္ေကာင္းလား"
"သမီးအေနနဲ႔ေတာ့ ဒီတိုက္ပံုစံက ဟိုတယ္လ္ တည္းခိုခန္း အတြက္ဆိုေတာ့ ဒီနားမွာ အေျခခံ လူတမ္းစားေတြပဲ အေနမ်ားတာ..ဒီနား ရံုးေတြ ဘာေတြလဲ မရိွဘူးေလ.ဝင္ေငြေတာ့ ေမ်ွာ္လင့္သေလာက္ေတာ့ ရမယ္မထင္ဘူး"
"ဟုတ္လား".
"အဲ့လိုပဲထင္တာပါ သမီးအေတြးပါ"
"ဟုတ္ပါၿပီကြာ ကဲ အခ်ိန္လဲ မနည္းေတာ့ဘူး ရံုးျပန္ရေအာင္ တရက္က် သမီးကို ဦး ညစာ ဖိတ္ေကြၽးပါရေစ မျငင္းဖို႔လဲ ႀကိဳေတာင္းပန္ထားမယ္ေနာ္"
"ရပါတယ္ရွင့္ သမီး အဆင္ေျပပါတယ္ "
"Ok သြားစို႔"
တစ္ေန့တျခား ေမေမ ဆံုးၿပီးမွ ဒီသူ႒ေးရဲ့ ဆက္ဆံေရးေတြ ေျပာင္းလဲလာသလို ခံစားရသည္...သူပဲ သူမရဲ့ အုပ္ထိန္းသူလိုလို....အရင္ကထက္ကို ပိုလာသည္...လိုတာထက္ ဂရုစိုက္လာသလို လိုတာထက္ စိတ္ပူေပးတတ္လာသည္...ၿပီးေတာ့ တစ္ခ်ိဳ႕အလုပ္ကိစၥေတြဆို ခါတိုင္း ဂ်ာႀကီးနဲ႔ပဲ ၿပီးပါလ်က္နဲ႔ ခုက် စည္းေဝးတိုင္း သူမနဲ႔ တက္တာမ်ားလာသည္...ဆိုေတာ့ သူမက အင္ဂ်င္နီယာအလုပ္ေကာ မန္ေနဂ်ာေကာ ျဖစ္ေနသလို..သူသြားေလရာ ေခၚတတ္ေတာ့ အတြင္းေရးမွဴးလိုလို...သူအရင္ထိုင္ေနက် ရံုးမွာလဲ သိပ္မေန...ရံုးတြင္းက
အတင္းစကားေတြကိုလဲ သူမ မၾကားခ်င္ဟန္ျပဳေနရသည္လဲ စိတ္ပ်က္စရာ အလုပ္တစ္ခု တိုးလာသလို.....
ကိုယ္က အေနမွန္ပါလ်က္ကယ္နဲ႔ ပတ္ဝန္းက်င္က မေနပါ..ျမင္သမ်ွကို အျပစ္ဆိုခ်င္ေနၾကတာ...
ေမေမ မရိွေတာ့တဲ့ ဘဝမွာ သမီး အဆင္မေျပဘူးေမေမ...
မနက္ဆို ခါတိုင္းႏိႈးေနက် ေမေမ ႏိႈးစက္ေလး မရိွေတာ့ သမီး အလုပ္ေနာက္က်တဲ့ရက္ေတြလဲ မနည္းေတာ့ဘူး..
ေန့တိုင္း ႏိုးလာတာနဲ႔ စားစရာအဆင့္သင့္ျပင္ဆင္ေပးတတ္တဲ့ စာဖိုးမႈးႀကီး ေမေမ မရိွေတာ့ မစားရတဲ့ မနက္စာေတြ ငတ္ေပါင္းမ်ားၿပီ...ညဆို သမီးအလုပ္လုပ္တုန္းေသာက္ဖို႔ ေကာ္ဖီေဖ်ာ္ေပးတတ္တဲ့ ေမေမ မရိွေတာ့ သမီးရဲ့ ေကာ္ဖီခြက္ေလးေတာင္ အထီးက်န္ေနၿပီ....အိပ္ေတာ့ေလ သမီး ညနက္ၿပီ ေမေမ မီးပိတ္ေပးခဲ့မယ္ေနာ္ ဆိုၿပီး အခန္းထဲ လိုက္ပို႔ ေစာင္ေလးေတြ ၿခံဳေပးတတ္တဲ့ ေမေမ မရိွေတာ့ မအိပ္ရတဲ့ ညေပါင္းေတြလဲ မေရမတြက္ႏိုင္ေအာင္ မ်ားလွၿပီ....
ေမေမ မရိွေတာ့မွ ေမေမ့ တန္ဖိုးေတြ သိလာရတယ္...
ေမေမ မရိွေတာ့မွ သမီးရဲ့ လိုအပ္ခ်က္ေတြ ျမင္လာေတာ့တယ္....
ေမေမ ဆိုတာ သမီး ဘဝရဲ့ အေမွာင္မိုက္ဆံုးအခ်ိန္ေတြမွာ အလင္းေပးခဲ့တဲ့ ထာဝရ မီးအိမ္ရွင္ပါ
ေမေမ...ၿငိမ္းခ်မ္းရာကို ေရာက္ေနၿပီဆိုတာ သမီးယံုတယ္
ေမေမ မရိွေတာ့တဲ့ ေနာက္ပိုင္း သမီး ေနတတ္ေအာင္ အေကာင္းဆံုး ေနထိုင္ပါတယ္ဆိုတာ ေမေမ ျမင္ေနရတယ္မို႔လား ခ်စ္တယ္ ...သိပ္ခ်စ္တယ္ ေမေမ....
..
အေနာက္တိုင္း ေတးသံေတြ ပ်ံလႊင့္ေနတဲ့ ဆိုင္အတြင္းမွာ ျပာလဲ့လဲ့ မိးေရာင္ေတြနဲ႔ ျခယ္မႊန္းထားေတာ့ အရမ္းကို ရိုမန္႔တစ္ ဆန္ေနေလသည္...စားစရာေတြ မွာထားၿပီး ေရာက္လာသည္အထိ ဘာစကားမွမ ဆိုျဖစ္ၾကေသး...
"စားေနာ္ ဘာမွ အားမနာနဲ႔"
"ဟုတ္ "
ႏွစ္ေယာက္ၾကားတြင္ ဘာမွ ေျပာစရာ စကားမရိွသလို တိတ္ဆိတ္စြာ စားေနၾကသည္..တစ္ဆိုင္လံုးမွာမွ လူရိွေနတဲ့ဝိုင္းက ေလးငါးဝိုင္းသာ ရိွသည္...အကုန္လံုးက အတြဲေတြခ်ည္း...
သူမ အေနနဲ႔ကေတာ့ ေဘာ့စ္နဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး ဘာမွကို ေျပာစရာ မရိွတာပါ...ေဘာ့စ္ဘာလို႔ ဒီလိုဆိုင္မ်ိဳးမွာ ညစာ ဖိတ္ေကြၽး လဲ ေတာ့မသိ...အိမ္တိုင္ရာေရာက္ကို လာႀကိဳၿပီး ခု ဒီဆိုင္သာ ေရာက္လာ စားေနသည္ထိ ဘာမွကို မသိရေသး....
"သမီး"
"ဟုတ္ ဦး ေျပာပါရွင့္"
"သမီး ဒီေန့ အရမ္းက်က္သေရရိွတာပဲ သိပ္လွေနတယ္"
"ရွင္"
ခုမွ ပါးစပ္ထဲ ထည့္ထားတဲ့ ၾကက္သားတံုးေတာင္ မဝါးလိုက္မိပဲ ၿမိဳခ်မိလိုက္ေတာ့ လည္ေခ်ာင္းထဲမွာပင္ တစ္ဆို႔ဆို႔ႀကီး နင္သြားရသည္...
"အဟြတ္"
"ေဟာ နင္သြားတာလား ေရာ့ ေရေသာက္လိုက္"
သူမ နင္သြားတာ ျမင္ေတာ့ေဘာ့စ္ခမ်ာ ေျခမကိုင္မိ လက္မကိုင္မိ ျဖစ္သြားသည္.....ေရေသာကိၿပ္ိး ရင္ဘတ္ထုပစ္လိုက္မွပဲ ဗိုက္ထဲသို႔ ေရွာေရွာရႉ ရႉ ဝင္သြားသည္....
လွမွာေပါ့...အၿမဲတမ္း ဆိုက္ဒ္ ထဲသြားေနရတာဆိုေတာ့ ဂ်င္းပင္န္ ရွပ္ ၿပီးေတာ့ ဆံပင္ ခပ္ျမင့္ျမင့္စည္း အိပ္ယာထအၿမဲေနာက္က်ေတာ့ ကျပာကယာ မ်က္ႏွာ ၾကည့္ေကာင္းေအာင္ လိမ္းလာရတာခ်ည္းေလ...ဒီေန့ညေနမွ တနဂၤေနြ မို႔ နားရက္ျဖစ္တာနဲ႔ အိမ္ေတြ ရွင္း ေခါင္းေလ်ွာ္ ျမန္မာဝတ္စံုကို သပိသပ္ရပ္ရပ္ေလးဝတ္ၿပီး ဆံပင္ေတြ ျဖန္႔ခ်လာတာ...ႏႈတ္ခမ္းကလဲ နီေစြးေစြး စိတ္လိုလက္ရ အလျွပင္လာတာမို႔ ေဘာ့စ္ ေျပာမည္ဆိုလဲ ေျပာခ်င္စရာ....
"ႏွင္း"
"ရွင္"
ေခၚတာနဲ႔ ထူးတာ အဓိပၸါယ္ တစ္မ်ိဳးစီပါ..ေဘာ့စ္က ေခၚတာ ..သူမက ထူးတာ မဟုတ္...ေဘာ့စ္ အရင္က ေခၚေနက် သမီး ဆိုတာ မဟုတ္ပဲနဲ႔ သူမကို ႏွင္း ဟု ေခၚလိုက္တာေၾကာင့္ ေယာင္မိတာပါ....တကယ္တမ္း ႏွင္ ေခါလို႔ ရွင့္လို႔ ထူးတာမဟုတ္....
ဒါကို သူက သေဘာက်ဟန္ျဖင့္ ၿပံဳးေနၿပီးမွ
"ႏွင္းကို ကိုယ္ ျမတ္ႏိုးေနတာ ၾကာပါၿပီ.....အဲ့ဒါ သိလား"
"ရွင္ အဲ...."
ဘုရားေရ....ဘယ္လိုေတာင္လား....အံ့ၾသရင္ခုန္မယ့္အစား ရယ္ခ်င္ပက္က်ိ ျဖစ္ေနစိတ္ကို မနည္းေအာင့္ထားရသည္....
"ႏွင္းကို ကိုယ္လက္ထပ္ပါရေစ.....ကိုယ့္ကို လက္ထပ္ႏိုင္မလား"
ကတၲီပါ အနီေရာင္ လက္စြပ္ဘူးေလးကို ဖြင့္ၿပီး လူႀကီးလူေကာင္းဆန္ဆန္ လက္ထပ္ခြင့္ေတာင္းေနပါေသာ ေဘာ့စ္အား ဘယ္လို အင္အားမ်ိဳးနဲ႔ ျငင္းဆန္ႏိုင္ပါမည္နည္း...
......

အချစ်ဖြင့် ပြီးပြည့်စုံသောWhere stories live. Discover now