9

911 89 0
                                    


.
.တစ္ေန့တစ္ေန့ သဲ ရဲ့ wall ထဲ ဘာPost ေတြမ်ား.ဘာ feeling ေတြမ်ား တင္လာမလဲ လို႔ ဝင္ဝင္ၾကည့္ရတာ အေမာ....Online တက္ၿပီ ဆိုတာနဲ႔ လက္က Auto သဲ Acc-ount ကို ႏိွပ္မိေနၿပီးသား....ကိုယ့္ကိုယ္ကို လဲ ဘာျဖစ္မွန္းမသိ.. .ရယ္ေတာ့ရယ္ခ်င္မိသည္....
ကိုယ္တိုင္က lesbian ဆိုတာ သတ္မွတ္သိရိွၿပီးသား...
အျခား ကိုယ့္လိုလူေတြကိုက် စိတ္မဝင္စားပဲနဲ႔ တစ္ကိုယ္တည္း အပ်ိဳႀကီး Lonely Single လုပ္လာေနခဲ့တာ ခုခ်ိန္ထိ ဘယ္သူ႔ကိုမွ စိတ္မဝင္စားခဲ့... တကယ့္တကယ္ စိတ္ဝင္စားေနျပန္ေတာ့လဲ ကိုယ္တစ္ခါမွ အျပင္မွာ မဆံုဖူးတဲ့ Online ေပၚက Follower အမ်ားႀကီး Friend ေတြ အမ်ားႀကီး လူ ေထာင္ေပါင္းမ်ားစြာ ဝန္းရံျခင္း ခံထားရတဲ့ ခပ္စြာစြာ မေလး တစ္ေယာက္ကိုတဲ့.... ၿပီးေတာ့ lesbian တစ္ေယာက္ မဟုတ္တဲ့ အျပင္ကို Wall မွာ အတြဲပံုေတြက ဟိုး ေရွးယခင္တည္းကရင္း ပလူပ်ံေနၿပီးသား....သူကေတာ့ သူ႔အေကာင့္ထဲပဲ တင္လိုက္တာ ျဖစ္ေပမယ့္ ျမင္တဲ့သူေတြက အားေတြက် အရမ္းေတြ ႏွစ္သက္ၿပီး Copy ယူ Share လုပ္လိုက္ၾကတာေၾကာင့္ လူေတြၾကားထဲ အလိုအေလ်ာက္ ပ်ံ့ႏွံ႔ သြားၿပီးသား....
Relationship ကလဲ ဘယ္ေလာက္လဲ ေျပာရရင္ အံ့ၾသစရာ...
ဆယ္ေက်ာ္သက္ ေကာင္မေလးတစ္ေယာက္ ရဲ့ relationship သက္တမ္းက သူမ စ သတိထားမိတည္းက
3 years anniversary တဲ့...ခုႏွစ္ေကာဆို ေလးႏွစ္ေတာင္ ျပည့္ေတာ့မည္....
တကယ္ပါ...သူမ ပထမဆံုး စ စိတ္ဝင္စားခဲ့မိတဲ့ သူ ျဖစ္မယ့္ျဖစ္ေတာ့လဲ အဲ့လို စည္းျခားထားၿပီးသား သူမို႔လို႔ သူမ ဟာ အလိုလိုပဲ စည္းဝိုင္းအျပင္ဖက္က လူတစ္ေယာက္ျဖစ္သြားရသည္...
သူမ ကံဆိုးမႈမ်ားစြာထဲကမွ ကံေကာင္းျခင္းရလဒ္ လို႔ပဲေျပာရမလား....သဲ အေကာင့္ကို သြားစ add တည္းက လက္ခံျခင္းခံလိုက္ရသည့္အျပင္ စကားလဲ အျပန္အလွန္ ေျပာခြင့္ရျပန္သည္....ၿပီးေတာ့ သူမ တစ္ဦးတည္းအတြက္ မူပိုင္ အမည္နာမေလး သဲ ဆိုတာကိုလဲ ေခၚခြင့္ရလိုက္ေတာ့ ရင္မွာ ဝမ္းသာမႈက ႏိႈင္းဆျပ၍ပင္ မရပါ....
သူမ ေပ်ာ္တာျဖင့္ အခ်ိန္မျပည့္ရေသး ....Block ခံလိုက္ရသည္....
ေျပာရရင္ ကိုယ္နဲ႔ သိတဲ့သူတစ္ေယာက္ အျပင္မွာဆံုလို႔ အားပါးတရ နဲ႔ ၿပံဳးျပမလို႔္ ရြယ္ရံုနဲ႔ ဟိုဖက္က မ်က္ႏွာလႊဲသြားလို႔ ၿပံဳးတာ တစ္ဝက္တစ္ပ်က္နဲ႔ ရပ္ပစ္လိုက္တာမ်ိဳးျဖင့္ ေအာင့္သက္သက္ျဖစ္ရတဲ့ ခံစားခ်က္မ်ိဳးေလ..
စိတ္မေကာင္းျဖစ္ရတာေတာ့ ေျပာမေနနဲ႔ေတာ့...
အျမင္ကပ္လို႔ Unfriend လုပ္သြားတာကမွ သူ႔Wall ထဲ ဝင္ၾကည့္လို႔ရေသးသည္...ဘေလာ့ တယ္ဆိုေတာ့ လံုးဝအဆက္သြယ္ကို ျပတ္ေရာ....
Account တစ္ခုတည္းကိုပဲ ႏွစ္လၾကာရွည္ သံုးတတ္ခဲ့တဲ့ သူမ အခက္ေတြ့ရေတာ့သည္....ေနာက္ထပ္အသစ္လဲ မလုပ္ခ်င္ပါ...ဘာအေၾကာင္းျပခ်က္မွ မေပးပဲနဲ႔ အဆက္ျဖတ္သြားခဲ့သူကို အျပစ္မတင္ရက္ပဲ မိမိသာ ဝမ္းနည္းလိုက္ရတာရယ္..
ဒီေန့ တနဂၤေနြ နားရက္ဆိုေတာ့ အိပ္ခန္းထဲမွာ လဲေလ်ာင္းရင္း အင္တာနက္သံုး ေနစဉ္ မထင္မွတ္စြာ သဲ ရဲ့ ပထမဆံုး ပို႔လာတဲ့ စာကို ရလာသည္....
ဘာ အီမိုးရွင္းမွ မသံုးပဲ သဲ ေမးသမ်ွ ေလာက္ကိုသာ အဆင္ေျပေအာင္ ေျဖေပးလိုက္သည္....ကံဆိုးမႈ မလာခင္ မေပ်ာ္ရဲေတာ့..ခုက် video call ေျပာၾကမတဲ့...သဲ ဖက္က စေျပာတာ...
အိပ္ခန္းက အေမွာင္ခ်ထားေသာေၾကာင့္ အျပင္ဖက္ ထြက္လာရျပန္သည္....ေတာ္ေသးတာေပါ့ ...ဖုန္းနဲ႔ သံုးေနတာမို႔လို႔...
သူမဖက္က ပဲ စေခၚလိုက္သည္....သဲကို အျပင္မွာ ဘယ္လိုပံုစံ ရိွေနေလမလဲ ဆိုတဲ့ သိခ်င္စိတ္ကေလးနဲ႔ ရင္ခုန္စြာေပါ့..
တစ္ဖက္က ကိုင္ေတာ့ ကိုင္ပါရဲ့ ...ဘာကိုမွ သဲသဲကြဲကြဲ မျမင္ရ....လႈပ္ခါရမ္းေနတာေၾကာင့္ ၾကည့္ေနတဲ့ သူမေတာင္ မ်က္စိမူးသြားရသည္....
ဘာေတြ လုပ္ေနသည္မသိ..
ေဟာ ...ျမင္ရပါၿပီ..
အဝါေရာင္ ေခါင္းစြပ္အက်ႌထူႀကီးနဲ႔ ဆံပင္ကိုလဲ အေပၚထိပ္ေလးမွာ ထံုးထားေသး...
ဒါက သူမ ျမင္ေနက် သဲရဲ့ ပင္ကိုယ္ဟန္ပဲ ေနမည္...သူမ ၿပံဳးျပလိုက္သည္.. .အဲ...ဖလပ္ဆို သဲ ပံု ေပ်ာက္သြားျပန္ေရာ..
ခ် လိုက္တာလဲ မဟုတ္...သူမမွာ အူ ေၾကာင္ေၾကာင္နဲ႔ ဖုန္းကိုသာ စားပြဲ ေပၚ ေထာင္ၿပီး ၾကည့္ေနလိုက္သည္.. ..
လာပါၿပီ...
"Hi, မ"
ခုတစ္ႀကိမ္က် ပီပီျပင္ျပင္ပဲ..
"ဟိုင္း သဲ"
"ေဆာရီးေနာ္ ခဏက ဖုန္း ေစာင္နဲ႔ ၿငိျပီး က်သြားလို႔"
"ဪ...ခုက သဲ အခန္းထဲလား"
"ဟုတ္ ၾကည့္မလား သဲ အခန္းကို"
"အင္း"
သဲက ကင္မရာ ျပန္လွည့္ၿပီး သူ႔အခန္းကို ရိုက္ျပေတာ့သည္....အဝတ္အစားေတြ စာအုပ္ေတြ ဖိနပ္ေတြကေတာ့ စနစ္တက် သူ႔ေနရာနဲ႔ သူ ပါပဲ....အခန္းကလဲ အက်ယ္ႀကီးပင္.÷
တစ္ခုပဲ ....ဘာမုန္႔ထုတ္ေတြလဲေတာ့မသိ...စားပြဲေပၚမွာေကာ...တိုင္မွာ ခ်ိတ္ဆြဲထားတာေကာ အိပ္ယာေပၚမွာေကာ..
"ရၿပီလား...မ"
သဲရဲ့ ခ်စ္စဖြယ္ မ်က္ႏွာေလးျပန္ေပၚလာသည္.
"အင္း.."
"မ အခန္းေကာ"
"မ အခန္းက ေသးေသးေလး..အေမွာင္က်ေနလို႔ေလ...'
"ဪ...မ ဘာလုပ္ေနလဲ"
"ဘာမွမလုပ္ပါဘူး ဒီေန့ကအလုပ္နားရက္ေလ"
"သာယာေနတာေပါ့ေနာ္"
"အဝတ္ေတြ ေလ်ွာ္ရတာေပါ့...နားရက္လဲ အလုပ္ကသာ အနားေပးတာ..သဲရ...အိမ္မွာ တပတ္စာ ျပန္ အလုပ္လုပ္ေနရတာ"
"ဟင္ ေလ်ွာ္ၿပီးၿပီလား"
"ၿပီးၿပီေလ..ေရေတာင္းခ်ိဳးၿပီးၿပ္ိ"
"ဟင္ ခုမွ ဆယ္နာရီခြဲပဲ ရိွေသး"
"အယ္..ဘာလို႔လဲ"
"မေအးဘူးလား ဒီမွာ သဲ တို႔ဆို ေန့လည္ေခါင္ေခါင္မွ ေရေအးခ်ိဳးရဲတာ ခုဆို အရမ္းေအး"
"ဒီမွာ.မေအးဘူးေလ...."
"ဟုတ္လား...တစ္ခါမွ မန္းေလးကို ညအိပ္ညေန မေနဖူးဘူး ျဖတ္သြား ျဖတ္လာေတာ့ လုပ္ဖူးတယ္"
"လာခဲ့​ေလ"
"တကယ္လား"
"အင္း...မ ဆီ လာခဲ့ ေနစားၿငိမ္း တာဝန္ယူတယ္ လည္ခ်င္တယ္ဆို အခမဲ့ ဂိုက္ လိုက္လုပ္ေပးမယ္"
"တကယ္ေနာ္ ေမ့မသြားရဘူး...သဲ တကယ္လာမွ ပုန္းမေနေၾကး"
"ဟဟ ....လာပါကြာ...ပုန္းစရာ ေျမလဲ မရိွပါဘူး.."
"ဟင္...ေျမရိွရင္ေတာ့ ပုန္းမယ္ေပါ့"
"အဆံုးေျပာရတာပါ သဲ ရာ...လာခဲ့ အခ်ိန္မေရြးပဲ...မ ဒီ မန္းမွာပဲ အၿမဲေနမွာ"
"ေယာက္်ားယူရင္ေကာ လိုက္သြားရမွာကို"
"ေခၚလာမွာေပါ့ကြ...ဟားဟား"
ရယ္ႏိုင္လြန္းေသာ မ ကို သူမ အရမ္းအားက်သည္...
မ ရယ္လိုက္တိုင္း.အရမ္းက်က္သေရရိွတာပဲ...အရမ္းလွတယ္....ၾကည့္ေတာ့ အတည္ ရုပ္ေလးနဲ႔...ခုက် သူမ ထက္ေတာင္ ပြင့္လင္းလြန္းလွသည္...မက သူမတို႔ဖက္ကလို နေအး ို႔လားမသိ..ထံုးစံအတိုင္း စပို႔ရွပ္ လက္တိုေလးနဲ႔ ဆံပင္ကလဲ ေလ်ွာ္ထားလို႔လားမသိ...ခ်ထားသည္...မ ဆံပင္ကလဲ နက္ေမွာင္ပိတုန္းေရာင္ ေကသာမ်ိဳး...ရွည္ရွည္ေလး ေတာင္ ထူထူထဲထဲမို႔ မ ရဲ့ မဟာနဖူးနဲ႔ ကေတာ့ လိုက္ဖက္ေနသည္...စကားေျပာေနရင္း မ က သူမကို ပဲ ၾကည့္ေနေတာ့ မေနတတ္တာနဲ႔ ေရ႔ွက ဇီးထုတ္ကို ေဖာက္စားလိုက္သည္..
"ဟင္ သဲ ဇီးထုတ္စားမလို႔လား"
ဟု မ အလန္႔တၾကားေမးေတာ့ ဝါးလက္စ နဲ.ရပ္သြားရသည္.. .
"အင္းေလ...ဘာလို႔လဲ မရဲ့ "
မ်က္လံုးျပဴး မ်က္ဆန္ျပဴးးနဲ႔ ျပန္ေမးလိုက္ေတာ့ မ က
"ဘာမွ မဟုတ္ပါဘူး...မ ေရ႔ွမွာ စားျပေနေတာ့ မ လဲ စားခ်င္လာလို႔ေလ"
"ဟာ..မ ကလဲ ေနာက္တယ္ကြာ ...သဲ က ဘာမ်ားလဲ လို႔ လန္႔သြားတာပဲ.. အတည္ႀကီးနဲ႔ တကယ္"
"ဟဟ.....ေဆာရီးကြာ...ေနာ"
"ရပါတယ္ မရဲ့...စားမလား..ဒီကေန ပစ္ေပးလိုက္မယ္"
"အပူ.အစပ္ေတြ သိပ္မစားနဲ႔"
"ဘာလို႔"
"ဓာတ္ႀကီးေလးပါး.မညီၫႊတ္ ျဖစ္ၿပီး မ်က္ႏွာ ဝက္ၿခံေတြ ထြက္မယ္ေလ သဲ အလွပ်က္မွာေပါ့"
"ထြက္လဲ ေဆးလိမ္းမွာေပါ့ မရဲ့ ႀကိဳက္တာကိုး"
"ဟူတ္ပါၿပီ...သဲ မ်က္စိထဲ မ ျမင္ေနရတယ္....တစ္ခုခုျဖစ္ထားသလိုပဲေနာ္"
"ဟင္"
မ ဘာကို ရည္ၫႊန္း ေျပာေနမွန္း သူမ တကယ္ပင္ နားမလည္ပါ.. မ ကို ၾကည့္ေတာ့ ေနာက္ေနသည့္ပံုမေပၚ....ပံုမွန္ ႀကံဳးမေယာင္ အတည္ ပံုစံ ျဖစ္ေနသည္....
"မ ဘာကို ေျပာတာလဲ ဟင္'
"ထားလိုက္ေတာ့...သဲ မ ေျပာမယ္...တစ္စံုတစ္ခုကို ကိုယ္က ဆံုးရႈံးလိုက္ၿပီ ဆိုပါစို႔..အဲ့ ဆံုးရႈံးလိုက္တဲ့ အရာကို ျပန္ၿပီး လိုခ်င္ေတာင့္တေနမယ့္အစား အဲ့အရာထက္ ပိုေကာင္း ပိုသာတဲ့ အရာတစ္ခုကို ရလာေအာင္ ႀကိဳးစားလိုက္ပါ"
"ဟုတ္"
တကယ္ေတာ့ မ ေျပာတဲ့ ဆိုလိုရင္းကို သေဘာမေပါက္....မသိဘူးဆိုၿပီး ျပန္ေမးရင္လဲ မ က ထားလိုက္ေတာ့ ဆိုၿပီး စကားလႊဲမွာ မို႔လို႔ေလ...ထိုေၾကာင့္ နားလည္သည္ျဖစ္ေစ..မလည္သည္ျဖစ္ေစ ေခါင္းၿငိမ္ံ့လက္ခံလိုက္သည္...
မ နဲ႔ video call ေျပာေနတာ တစ္နာရီနဲ႔ သံုးဆယ့္ေျခာက္မိနစ္....
ရယ္လိုက္ေမာလိုက္ စလိုက္ေနာက္လိုက္နဲ႔ မ ဟာ တကယ္ ခင္ဖို႔ ေကာင္းသူေလးပါ...
"ေမေမ ျပန္လာေတာ့မယ္...မ ေန့လည္စာ ဘာမွ မခ်က္ရေသးဘူး သဲရ"
မ က လက္မွာ ပတ္ထားတဲ့ နာရီကို ငံု႔ၾကည့္ၿပီး ေျပာလိုက္သည္....ဟုတ္သားပဲ...သူမတို႔ ေျပာေနတာ ေတာ္ေတာ္ ၾကာေနၿပီကိုး..
"မ ေမေမ ဘယ္သြားလဲ"
"သူ႔တပည့္တစ္ေယာက္အိမ္က အလႉရိွလို႔တဲ့ မနက္အေစာတည္းက ထြက္သြားတာရယ္"
"ဒါဆို မ ခ်လိုက္ေတာ့ေလ"
"အင္း..ေနာက္ေန့ေကာ ေျပာလို႔ရေသးလား"
မဝံ့မရဲ မ ေတာင္းဆိုမႈေအာက္မွာ သူမ စိတ္မေကာင္းျခင္းမ်ားစြာ ျဖစ္မိသည္.
"ရပါတယ္...မရယ္..မနဲ႔စကားေျပာရတာ သဲ ေပ်ာ္ပါတယ္"
"ေက်းဇူးတင္ပါတယ္"
"ဘေလာ့မိတဲ့တြက္လဲ ေတာင္းပန္ပါတယ္ေနာ္...မ...ဘာေၾကာင့္လဲ ဆိုတာကိုပါ မ မေမးခဲ့တဲ့တြက္လဲ ေက်းဇူးအမ်ားႀကီးတင္ပါတယ္ လို႔"
"ဟုတ္ပါၿပီ.. မ နားလည္ပါတယ္ဒါဆို ဆင္းၿပီေနာ္.."
ထံုးစံအတိုင္း သူမ ႏႈတ္ဆက္တာကိုေတာင္ မေစာင့္ပဲ ဆင္းသြားခဲ့ေလသည္..... မနက္ခင္းက ေစ်းထဲက ေဒါသေတြ ဘယ္ဆီ ေျပေပ်ာက္သြားလဲ မသိေတာ့...
မ နဲ႔ စကားေျပာရတာ စိတ္ခ်မ္းသာသည္... တည္တည္ၿငိမ္ၿငိမ္ေလးနဲ႔ ေအးေအးခ်မ္းခ်မ္း ရိွလွတဲ့ မ လူပံုစံေကာ စကားေျပာသံေတြပါ သူမ ႏွလံုးသားကို ၿငိမ္းခ်မ္းေစသည္ေလ....
ေန့လည္စာ ဆင္းမစားေသာ သူမ အား ေမေမက ခုမွ သတိရလာလို႔လားမသိ....တံခါးဆီေတာင္ေရာက္မလာေတာ့ပဲ မီးဖိုခန္းထဲ ကေန ေအာ္ သံ ၾကားလိုက္ရသည္...
"ဆိုင္ႏြန္း ထမင္းစားမယ္ လာခဲ့ေတာ့"
"စားႏွင့္လိုက္ပါ"
အခန္းထဲကေနပင္ ျပန္ေအာ္လိုက္သည္...မ ေျပာခဲ့တဲ့ စကားကို ေလးေလးနက္နက္ ျပန္စဉ္းစားေနမိသည္.
...မ ေျပာတာ တစ္စံုတရာကို ဆံုးရႈံးလိုက္တဲ့ အခါက်ရင္ အဲ့အရာကို ျပန္ၿပီးလိုခ်င္ေတာင့္တ ေနမယ့္အစား.အဲ့အရာထက္ သာမယ့္အရာကို ရယူဖို႔ ႀကိဳးစားလိုက္ပါတဲ့...
ဟင္ ...ဒါဆို ငါ ခုရက္ပိုင္း အသည္းကြဲေနတာလား..
အဲ့ပံုစံ ထြက္ေနတာလား
ရုတ္တရက္ မွန္တင္ခံုေရ႔ွ ေျပးရပ္ၿပီး ကိုယ္ကို လွည့္ပတ္ ၾကည့္လိုက္သည္...ၿပီး မ်က္ႏွာကို ေသခ်ာ ျပန္ၾကည့္ရင္း
"ဟုတ္သားပဲ...ငါ မ်က္ကြင္းေတြညို ၿပီး မ်က္ႏွာ ေခ်ာင္က်သြားတာကိုး...အိုက္ေထြး နဲ႔ လမ္းခြဲၿပီး အိုက္ေထြးက ငါ့ကို စကားလဲ လာမေျပာ ငါစားခ်င္တာလဲ မဝယ္လာေပးေတာ့ ငါက မစားရ ရစ္စရာမရိွေတာ့ ဟိုေတြးဒီေတြးနဲ႔ အိပ္လို႔ကမေပ်ာ္...လူၾကားထဲ ငါ သူ႔ကို အဆက္ျဖတ္ခဲ့တာ သူ ေတာ္ေတာ္ မ်ား စိတ္မေကာင္းျဖစ္သြားမလား ဆိုတဲ့အေတြး ...
ငါ့ကို ရြဲ႔သလိုနဲ႔ ငါ့ထက္သာတဲ့ မိန္းမတစ္ေယာက္နဲ႔ တန္းတြဲလိုက္တာေကာ ငါက ဘာလို႔ မနာလိုေတြ ျဖစ္သြားရတာလဲ...
ဟုတ္ပ...အဲ့ မိန္းမက ငါ့ထက္စာေတာ္တယ္ ငါ့ထက္လွတယ္..ဒါမယ့္ ငါ့ေလာက္ လူသိမ်ားတဲ့သူမွမဟုတ္ပဲ...ငါ ဘာလို႔ သူ႔ထက္မသာႏိုင္ျဖစ္ရမွာလဲ...
ဆိုင္ႏြန္းကို လာမရြဲ႔နဲ႔ အိုက္ေထြးေရ....
နင္ ေနာင္တရေစရမယ္..."
မွန္ၾကည့္ၿပီး အရူးတစ္ေယာက္လို စကားေတြဆိုရင္း ႏွစ္ႏွစ္ကာကာ ၿပံဳးလိုက္မိသည္...ၿပီးေနာက္ အခန္းထဲမွထြက္ကာ အျပင္ေျပးထြက္လာခဲ့သည္...
.
."သဲ ဆံပင္ ေကာက္လိုက္တာလား"
မနက္ ေက်ာင္းမသြားခင္ေလး ကားေပၚတြင္ ပို႔စ္ေပးကာ ရိုက္ထားေသာ ပံုကို မ ဆီ လွမ္းပို႔ေတာ့ မက ေအးေဆးစြာ စာပို႔လာသည္...အနည္းဆူံးေတာ့ မ အံ့ၾသသင့္တာကို..ဟင္ တို႔ ဟာ တို႔ ထည့္ေရးရမွာ...
အိမ္က လူေတြက လြဲၿပီး ဘယ္သူမွ မသိေသးတဲ့ သူမ ဆံပင္ေကာက္ေၾကာင္းကို မ ကို အရင္ ပို႔လိုက္တဲ့ဟာကို...
"ဟုတ္"
မ ဖက္က နည္းနည္းေလးေတာင္ မအံ့ၾသေတာ့ စိတ္ထဲ တစ္မ်ိဳး ျဖစ္သြားသျဖင့္ ဘာမွမေျပာခ်င္ေတာ့...
"ခုပံုစံ သဲ နဲ႔ အရမ္းလိုက္ဖက္တယ္...."
"ဟင္"
"အရမ္းလွတယ္ သဲ..ဆံပင္ကို အဲ့လို အလိပ္ႀကီးေတြ ေကာက္လိုက္ေတာ့ လူႀကီးလဲ ဆန္သြားတယ္ေလ မ သေဘာက်တယ္ မေန့ညေနကမွ လုပ္လိုက္တယ္ေပါ့"
ေျပာမယ့္ေျပာေတာ့လဲ မ က အဲ့လိုပင္..
"ဟူတ္..."
"ေရေတြနဲ႔ အဲ့ဖက္အရမ္းေအးတာကို သဲ ေနမေကာင္းျဖစ္မယ္ေနာ္.ခုလဲ ေခါင္းေလ်ွာ္ထားတာ မလား"
"အင္းပါ...မ ရဲ့....သဲ ဂရုစိုက္ပါတယ္ မ ခု အိမ္မွာလား"
"အလုပ္ထဲ ေရာက္ေနၿပီ သဲ..ဒါပဲေနာ္...မ မအားေတာ့ဘူး
See u"
ခုခ်ိန္ထိ သူမ ဖက္က စ ႏႈတ္ဆက္ရတယ္ရယ္လို႔ မရိွေသး...
မ ဘယ္ေတာ့မွမ်ား သဲ အတြက္ အခ်ိန္ေပးႏိုင္ပါ့မလဲ.
သူမအားတာခ်ည္းပဲ...သို႔ေသာ္..ဘာေၾကာင့္ရယ္ေတာ့မသိ..သူမ စာပို႔တာနဲ႔ တန္း စာျပန္တတ္တာေတာ့ မ ရဲ့ ခ်စ္စရာ ဟန္ေလးပါ..
.မေန့ညက အိမ္ကို အတင္းပူဆာၿပီး ေက်ာင္းကို ကားယူဖို႔အတြက္ စိတ္ပင္ ေကာက္ရေသးသည္...
ဆံပင္ေကာက္ရံုသာမက စိတ္လဲ အဆစ္ေကာက္လိုက္ေသးေတာ့ ေဖေဖက ေအးေအးေဆးေဆးပဲေနတဲ့သူပီပီ ၾကာၾကာမေကာက္ရပါ...ကိုကိုကေတာ့ ေျပာရွာပါတယ္
ေနာက္ဆံုးႏွစ္ေတာင္ေရာက္ေနၿပီပဲတဲ့...ပထမႏွစ္တည္းက စီးလာတဲ့ ဆိုင္ကယ္ကို မလဲပဲ ခုထိေရာက္လာၿပီဆိုေတာ့ လိမ္မာလွၿပီေပါ့တဲ့...သူ အျပင္သြားရင္ ဆိုင္ကယ္နဲ႔လဲ ရပါတယ္ဆိုေတာ့ အကိုလဲအဆင္ေျပ...ေမေမပဲ မ်က္ေစာင္းက ဒိုင္းခနဲ..ဒိုင္းခနဲ နဲ႔...ေမေမသာ နဂါးဆို သူမ ျပာက်တာ ၾကာေရာ့ေပါ့...
ေဟာ ခုလဲ သူမေတာင္ ကားစက္မႏိႈးရေသးဘူး...
ေျပာင္းဖူးလွန္းေနရာမွ သူမ ဆီ ေလ်ွာက္လာေနၿပီ..
ေစာစိး ဘာတရားေတြ ေဟာဦးမလဲ မသိ..
"ဆိုင္ႏြန္း"
ေအးမွာစိုးေသာေၾကာင့္ မွန္တင္ထားရာမွ ေမေမ့ေၾကာင့္ ျပန္ခ်လိုက္ရသည္..
"အင္း ေမေမ"
"သြားမယ္ဆို ခါးပတ္ေလး ပတ္ဦးေလ"
လုပ္ၿပီ..ခါးပတ္ပတ္ရင္ ခ်ထားတဲ့ ဆံပင္ေတြနဲ႔ ၿငႇိေနေတာ့မွာကို...ဒါေၾကာင့္ တမင္မပတ္တဲ့ ဥစၥာ...ဘယ္လို ျမင္ေနမွန္းကို မသိ..
"ဟုတ္ကဲ့ ပတ္မွာပါ...ကားေတာင္ စက္မႏိႈးရေသးတဲ့ဟာ"
"ညည္းအေၾကာင္း ငါမသိဘူးမ်ား မွတ္ေနလား....ပတ္ဆိုပတ္....ပထမရက္ေတာင္ ကားမယူရပဲ ျဖစ္သြားမယ္"
"Yes sir mom"
ေမေမ့ေရ႔ွတြင္ပင္ ခါးပတ္ကို ဆြဲယူပတ္ျပလိုက္သည္...ထင္တဲ့အတိုင္း.ပံုေဖာ္ထားတဲ့ ဆံပင္က ၫွပ္ေနေရာ...
တကယ္က ေသခ်ာပတ္စီးရက္ ဘယ္ဆံပင္မွ ထိမွာ ၿငိမွာ မဟုတ္ပါဘူး....တမင္သက္သက္ကို သူမက မပတ္ခ်င္တာပါ...
ေမေမက ခုမွ ဘဝင္က်သြားပံုျဖင့္
"ေက်ာင္းကိုပဲ ေနာ္ ဘယ္မွ သေဝထိုးမေနနဲ႔...စိတ္ခ်ရတာ မဟုတ္ဘူး...ေကာင္းေကာင္း ေမာင္းတတ္ေသးတာလဲ မဟုတ္ဘူး"
"ဟာ ေမေမကလဲ သင္တန္းအဲ့ေလာက္တက္ထားၿပီး ခေခြး လိုင္စင္ေတာင္ ရေနၿပီ"
"ဟဲ့ ကားေမာင္းလိုင္စင္က အသာထား ဘယ္လိုျဖစ္ျဖစ္ အေမာင္းကြၽမ္းဖို႔ကအေရးႀကီးတယ္"
"အင္းပါ..အင္းပါ..ရၿပီလား...ေက်ာင္းခ်ိန္နီးေနၿပိ"
"သြား..သြား...မေအစကားဆို နည္းနည္းမွ အေရးမလုပ္ဖူး
ဘယ္လို ကေလးေတြမွန္းကို.မသိပါဘူး"
ေမေမ ဘာေတြ ေျပာက်န္ခဲ့လဲ မသိေတာ့...
မွန္ ျပန္တင္ၿပီး ေမာင္းလိုက္ေတာ့သည္...လမ္းအျပက္ဖက္ ေမေမ့ မျမင္ကြယ္ရာေရာက္တာနဲ႔ ခါးပတ္က ခြၽတ္ၿပီးသားပဲေလ....
.
.လားရိႈး အေဆာင္ ၂ ဖက္က စိန္ပန္းပင္ အရိပ္တြင္ ကားရပ္လိုက္သည္...သူမ ဆိုင္ကယ္ျဖစ္ျဖစ္ ကားျဖစ္ျဖစ္.ရပ္လ်ွင္ အရိပ္ထဲတြင္သာ.ရပ္တတ္ေလသည္...သူမ ကားေပၚကဆင္းေတာ့ ကံေကာ္ပင္ေအာက္က ထိုင္ေနေသာ သူေတြ လွမ္းၾကည့္ေနၾကတာ ျမင္သည္.... ခပ္ေခ်ေခ်ပဲ ...လြယ္အိတ္ဆြဲယူၿပီး ပင္မ ေဆာင္ထဲ ဝင္လာသည္...ေမြးေန့တုန္းက မေတာ္ရေသးတဲ့ ေယာင္းမေပးထားတဲ့ နီညိုေရာင္ ေဒါက္ဖိနပ္အျမင့္ႀကီးကို ဒီတစ္သက္မစီးရေတာ့ဘူး မွတ္ေနတာ...
ခုလို ဘယ္သူ႔ကိုမွ ဂရုမစိုက္တဲ့ အေခ်စတိုင္လ္ ထုတ္ေတာ့မယ့္အခ်ိန္က် လိုက္ဖက္ညီသလားမေမးနဲ႔..
ခြပ္....ခြပ္...ဆိုတဲ့ ေဒါက္နဲ႔ ေႂကျြပားခ်ပ္ေလးေတြနဲ႔ နင္းလိုက္တိုင္း ထိမိသည့္အသံက သူမ နားထဲ ျပန္ၾကားရသည္မွာ ခံစားခ်က္တစ္မ်ိဳး....တြန႔္လိမ္ထႂကြေနတဲ့ ဆံပင္ေတြကိုလဲ ေခါင္းေလး ငဲ့လိုက္ ရမ္းလိုက္ လုပ္ရတာလဲ စတိုင္လ္တစ္မ်ိဳး...
အညိုေရာင္သမ္းေနတဲ့ ဆံပင္ေတြက နီညိုေရာင္ ရွမ္းဝတ္စံုနဲ႔ကို လိုက္ဖက္ညီလွသည္...
တနလာေနၤ့မို႔လို႔သာေပါ့...ထမီဝတ္လာရတာ..
ေဘာင္းဘီနဲ႔မ်ားဆို အေခ်ပံုစံကပိုထြက္ေနမွာ...ခုေတာ့ အေခ်ပံုစံ သိပ္မထြက္ပဲ အေျခာက္တိုက္ မာနႀကီးေနသလို...
📱📱📱📱
Vibration လုပ္ထားတဲ့ ဖုန္းက အိတ္ထဲမွ တုန္ေနေသာ ေၾကာင့္ ထုတ္ၾကည့္ေတာ့ မႈံ
"ဟလို "
"အစ္မ ဒီေန့ေက်ာင္းတက္လား"
"အင္"
"လာၿပီလားဟင္"
"အင္း ခု ပင္မေဆာင္ ေအာက္မွာေလ"
"ဟိုေလ မႈံ႔ကို ေငြသြင္း႒ာန ေအာက္ဖက္က ဆိုင္မွာ လာေခၚေပးလို႔ ရမလားဟင္"
ေသခ်ာနားေထာင္မွ ဖုန္းထဲက မႈံ႔အသံက အနည္းငယ္ တုန္ခါေနသေယာင္မို႔ သူမ စိတ္ပူသြားရသည္..ထို႔ေၾကာင့္ ခ်က္ခ်င္းပင္ အျပင္ဖက္သို႔ ေျခဦးလွည့္ရင္း
"အိုေခ.... တို႔ အခု လာေနၿပီ"
"ေက်းဇူးပါေနာ္ ျမန္ျမန္လာပါ အစ္မ"
"အင္း...မႈံ မနက္စာ စားၿပီးၿပီလား "
"ခု စားေနတာ အစ္မ"
"ဘာစားေနလဲ "
"လက္ဖက္ထမင္း "
"ဪ....ဗိုက္နာမယ္ေနာ္ အစ္မ ခု သီေပါေဆာင္ေဘးက ကန္တင္းေဘး ေရာက္ေနၿပီ ဆင္းလာေနၿပီ"
"ဟုတ္ကဲ့ ဂရုစိုက္ဦး ဆူးနင္းမိမယ္"
အေလာတႀကီးသာ.လာေနတာ....
ေလွကားထစ္ေလးေတြေပၚမွာ သအယ္ဆူးေတြ ျပန္႔က်ဲေနတာကို လဲ ေမ့....ဖိနပ္အျမင့္ႀကီး စီးထားတာကိုလဲ...
မႈံ ဘာျဖစ္ေနတာပါလိမ့္ ဆိုတဲ့ စိတ္ပူေစတဲ့ အေတြးက ငယ္ထိပ္ေရာက္ေနၿပီေလ..
ဘာေၾကာင့္မွန္းမသိ ေပမယ့္ မႈံေၾကာက္ေနမွာစိုးေသာေၾကာင့္ လမ္းအျမန္ေလ်ွာက္ရင္း စကားမရိွ စကားရွာႀကံျပီး ေမးေနမိသည္......
ဘယ္လို အႏၲရာယ္ အခက္အခဲ ရိွေနတဲ့ အခ်ိန္မ်ိဳးမွာ ကိုယ္တစ္ေယာက္တည္း ျဖစ္ေနတဲ့အခါ...အနားမွာ တစ္စံုတစ္ေယာက္ကို ရိွေစခ်င္တဲ့စိတ္နဲ႔ အမွန္တကယ္ လိုအပ္လာတဲ့အခါ...
ဘာပဲျဖစ္ေနေန တစ္ေယာက္ေယာက္နဲ႔ ဖုန္းေျပာေနရရင္ေတာ့ အနားမွာ တကယ္ တစ္ေယာက္ေယာက္ရိွေနသလိုမ်ိဳး ခံစားရတယ္ေလ.....

အချစ်ဖြင့် ပြီးပြည့်စုံသောWhere stories live. Discover now