23

1K 94 0
                                    


.
.
"မ အျပန္က် ညေစ်း ဝင္မယ္ေနာ္"
"ေအးလာပီ သဲ"
"သဲ ခါးကို ဖက္ထား"
ေရကန္အလယ္ထဲက တံတားေလးေပၚမွ ဆိုင္ကယ္ေမာင္းလာေတာ့ မ က ေအးလာၿပီေလ....ခဏက လမ္းေလ်ွာက္ေနေတာ့ မသိသာလွ..... သဲ ခါးေလးကို ဖက္ရင္း ေမးေတြက တုန္.....လက္ေမာင္းက ၾကက္သီးေမႊးၫွင္းေလးေတြ ေထာင္ထေနသည္...
ဆိုင္ႏြန္း ညေစ်းတန္း ေအာက္ထဲဖက္ထိ စီးသြားၿပီး ေနရာ က်ဉ္းက်ဉ္းေလးတြင္ ထိုးရပ္လိုက္သည္...နည္းနည္းေစာေသးတာေၾကာင့္ ေစ်းသည္ေတြ သိပ္မစံုေသး...
"မ သဲတို႔ ရုပ္ရွင္ ၾကည့္ၾကမလား"
"ဒီနားမွာ ရိွလား"
"အင္း သိန္းထိုက္ေလ"
"ၾကည့္ေတာ့ဘူးေလ အဲ့ေလာက္ေအးတာ ကို"
မ ဘယ္ေလာက္ေအးေနမွန္း ၾကည့္ရံုနဲ႔တင္ သိပါသည္....လက္ႏွစ္ဖက္ကို တင္းတင္းပိုက္လို႔ ထားသည္....ဆိုင္ႏြန္းကိုယ္တိုင္ေတာင္ေအးေနတာကိုး...
"လာ မ တစ္ခုခု စားရေအာင္"
"အင္း"
ညေစ်း လူက ရႈပ္ရႈပ္နဲ႔ လမ္းမႀကီးကို ပိတ္ၿပီး အဲ့မွာ ဆိုင္ခန္းေတြ ယာယီလုပ္ၿပီး ေရာင္းေနၾကျခင္းပင္....လူၾကားထဲ မ ပုခံုးေလးကို ဖက္ၿပီး သြားရင္း ေဘးနားက လာရိႈးသြားတဲ့ေကာင္ေတြကို မ်က္ေစာင္းထိုး ေနရတာ အေမာ....
လမ္းက်ဉ္းက်ဉ္းေလးမွာ ေရာင္းေနတဲ့ ဆိုင္ေသးေသးထဲမွာ ဝင္ထိုင္လိုက္သည္....
"မ ရွမ္းေခါက္ဆြဲ စားမလား.တို႔ဟူးေနြး စားမလား"
"သဲကေကာ"
"ရွမ္းေခါက္ဆြဲ စားမွာ"
"မ လဲ သဲ လိုပဲ ေခါက္ဆြဲ စားမယ္ေလ.."
"Ok"
ရွမ္းေခါက္ဆြဲ ႏွစ္ပြဲ လို႔ သဲက မွာလိုက္ၿပီး တူတံေတြကို ယူကာ တစ္သ်ွ ူးစေလးေတြနဲ႔ သုတ္ေပးကာ ခ်ထားလိုက္သည္..ထိုအခိုက္ မ ေဘးသို႔ ေကာင္ေလးႏွစ္ေယာက္ လာထိုင္ကာ ေခါက္ဆြဲကို မွာၿပီး မ ကို ေပၚတင္ႀကီး မင္ ငမ္းေနၾကေတာ့ ဆိုင္ႏြန္း စိတ္ေတြ မရိုးမရြ ျဖစ္လာကာ ထိုင္ရာမွ ထရပ္လိုက္သည္...
"ဟင္ သဲ ထိုင္ေနေလ"
"တျခားဆိုင္သြားရေအာင္ မ"
"ဟင္ မွာထားၿပီးသားကို ဟိုမွာ လာခ်ေနၿပီေလ"
မ ပံုက ဒီမွာပဲ ထိုင္ေစခ်င္တဲ့ သေဘာမို႔လို႔ ဆိုင္ႏြန္း လက္ေလ်ာ့လိုက္ရသည္..
"အာ့ဆို မ ဒီဖက္လာ သဲ အဲမွာ ထိုင္မယ္"
မ က ေတာ့ အူေၾကာင္ေၾကာင္ နဲ႔ ေနရာေျပာင္းေပးလိုက္သည္...မ ေနရာ ဆိုင္ႏြန္း ဝင္ထိုင္ၿပီး ဟို ႏွစ္ေကာင္ကို ေက်ာေပးကာ တမင္ပင္ လြတ္လပ္စြာ ဝဲက်ေနတဲ့ မ ဆံပင္ေလးေတြကို နားရြက္ေနာက္ေက်ာဖက္ဆီသို႔ သိမ္းေပးလိုက္သည္..
"မ အေနြးထည္ေလး တစ္ထည္ေလာက္ေတာ့ ဝယ္ေပးမယ္ေနာ္"
"မ မွာ ပိုက္ဆံမွ မပါခဲ့တာ သဲပဲ အဲ့တိုင္းလာဆို"
"မရယ္ သဲ ဝယ္ေပးမွာပါ အဲ့ေလာက္ေအးမွန္း မ ခုမွသိတာမလား ဒါေၾကာင့္ သိပ္အထူမဟုတ္တာေတြယူခဲ့တာ မ အိတ္ထဲ သဲ ၾကည့္ၿပီးၿပီေလ...ကဲ ပါ စားၿပီးရင္ ေစ်းတစ္ခ်က္ပတ္ရင္း မႀကိဳက္မယ့္ အဝတ္ေလးဝယ္ၾကတာေပါ့ ေနာ္"
"ရပါတယ္ သဲ ရဲ့ မ က အၾကာႀကီးေနမွာမွမဟုတ္တာပဲ"
"ခဏပဲျဖစ္ျဖစ္ေပါ့ မရဲ့ မျငင္းရဘူးေလ သူမ်ားေစတနာကို"
"ဟုတ္ပါၿပီ သဲရယ္"
စကားေျပာေနၾကတုန္း ေခါက္ဆြဲလာခ်ေတာ့
"မ တူသံုးတတ္​လား"
"အမယ္ တတ္တာေပါ့ သဲရဲ့"
"မသိဘူး တစ္ခ်ိဳ႕ အထက္ျပည္က လူေတြ တူမကိုင္တတ္ဘူးေလ"
"အထင္ေသးတာ သဲရာ"
",အင္းပါ ပူတုန္းစားလိုက္...ရင္ထဲေနြးသြားေအာင္ သိလား...မ အရမ္းေအးေနမွန္း သဲ သိတယ္...."
အစက ႏွစ္ကိုယ္ၾကားေလး ေျပာေနၿပီးမွ ဒီစကားကိုေတာ့ ဟိုႏွစ္ေကာင္ ၾကားေအာင္ တမင္အသံျမႇင့္ေျပာလိုက္ေသးသည္...မ ကေတာ့ ရယ္ခ်င္ေနတဲ့ ရုပ္....ဆိုင္ႏြန္း အူတိုေနမွန္း သိသည္ေလ...
စားၿပီး ညေစ်းတန္းပတ္....ေစ်းႀကီးၿပီး အေနြးထည္ ရွည္ရွည္ အထူႀကီးကို မုန္႔ဖိုးထဲကေနပဲ ဝယ္ေပးေတာ့ မ က အားနာဟန္ျဖင့္ ယူရမလို မယူရမလို မ်က္ႏွာနာေနဟန္ျဖင့္ လက္မခံရဲ....အတင္းကို တစ္ခါတည္း ဝတ္ေပးလိုက္မွပဲ ပါးစပ္ပိတ္သြားတာ...
အျပန္လမ္းက်မွ မ လက္ႏွစ္ဖက္က ဆ္ုင္ႏြန္း အက်ႌအိတ္ေထာင့္ထဲကို ထိုးထည့္ထားသည္...မ ရဲ့ ပါးျပင္နဲ႔ ဆိုင္ႏြန္းပါးျပင္တို႔ကလဲ ထိကပ္လို႔ေနသည္...ညေလျပည္ ေအးစက္စက္ေတြၾကား ပါးျပင္ေတြကေတာ့ ေနြးေထြးလို႔ေနသည္...
"မ "
"ရွင့္"
"မ ကို အရမ္းခ်စ္တယ္ "
"မ လဲ သဲလိုပဲ အရမ္းခ်စ္တယ္ေနာ္"
"မ အရင္က ခ်စ္သူေတြ တကယ္မရိွခဲ့ဘူးေပါ့"
"သဲ က မရဲ့ ပထမဦးဆံုး အခ်စ္ဦး အခ်စ္ဆံုး သူစိမ္းတစ္ေယာက္ကေလးပါေနာ္...လိုင္းေပၚကေန မ တကူးတက စကားလာေျပာ မိတ္ဖြဲ႔ခဲ့တာ ဆိုလို႔ သဲ ပဲ ရိွတာ မျမင္ရပဲ ခ်စ္ခဲ့တယ္လို႔ ေျပာရင္ လူေတြေတာင္ ဟားၾကလိမ့္မယ္ထင္ရဲ့ မ လဲ အြန္လိုင္းအခ်စ္ကို အရင္က ရယ္ခဲ့ဖူးတယ္ ဒါေပမယ့္ တကယ္ႀကံဳမွပဲ ယံုရေတာ့တယ္"
"သဲ က ရည္းစားထားဖူးတယ္ မ က အမွန္ေျပာရရင္ေလ သဲရဲ့ ရည္းစားဦး မဟုတ္ဖူး....ဒါေပမယ့္ေနာ္ မ က သဲရဲ့ အခ်စ္ဦး အခ်စ္ဆံုးပဲ ၿပီးေတာ့ သဲရဲ့ ပထမအနမ္းကို မ ပထမဆံုးပိုင္တာ သဲ ရည္းစားကို ဘယ္ေတာ့မ် အနမ္းမေပးခဲ့ဘူး ခံလဲမခံခဲ့ဘူး ဒါေတာ့ မ ယံု"

အချစ်ဖြင့် ပြီးပြည့်စုံသောWhere stories live. Discover now