.
.
"ငါ မွားေနၿပီ ထင္တယ္"
တကယ့္ကို ႏြမ္းႏြမ္းလ်လ် ေဆြးေဆြးေျမ့ေျမ့ေလး ေနာင္တရသံနဲ႔အတူ အိုက္ေထြး ေျပာခ်လိုက္သည္..စိုင္းေခးက Roll call စာအုပ္မွာ လက္မွတ္ထိုးရင္း
"ငါလဲ ဘာေျပာရမွန္းမသိ ေတာ့ဘူး"
စိုင္းေခး ဖက္က သူ႔ေရ႔ွ ပို႔လာတဲ့ စာအုပ္ကို စိတ္မပါစြာ လွန္လိုက္ၿပီး အေပၚေအာက္ တြဲလ်က္သား ရိွေနတဲ့ ဆိုင္ႏြန္းခံုနံပါတ္နဲ႔ သူ႔နံပါတ္ လက္မွတ္ေနရာတြင္ ႏွစ္ခုစလံုး ထိုးေပးလိုက္သည္..
"သူ ဒီေန့ ေက်ာင္းမလာဘူးလား"
"လာမွာေပါ့ ..ေက်ာင္းမွ မတက္ေသးတာ "
"ငါ သူ႔ကို ခ်စ္တယ္ မျပတ္ႏိုင္ဘူးကြာ"
"ငါတို႔လဲ သိပါတယ္ မင္း ဟို အားေမလား အားဝမ္လား သူ႔ကို သြားတြဲေတာ့ ဆိုင္ႏြန္းက ပိုဆိုးတာေပါ့ "
"အဲ့ဒါ မင္းတို႔လဲ ေျပာတာကိူး"
"ေအးဟာ....ငါတို႔လဲ မင္း ဆိုင္ႏြန္းအေပၚ အနစ္နာခံလြန္းအားႀကီးေတာ့ ေယာက္်ားမာနနဲ႔ ေနျပတာ ျမင္ခ်င္လို႔ ေျမႇာက္ေပးမိတာ....ငါတို႔ထင္တာ ဆိုင္ႏြန္း မင္းအေပၚ ျပန္ၿပီး စိတ္ေျပမယ္ မင္းကို မခြဲႏိုင္ဘူး ဆိုၿပီး ေလ်ွာ့ေပးေစခ်င္တာ.."
"မေန့ကေတြ့ေသးတာ.ေသခ်ာၾကည့္မိတယ္ သူ အရမ္းပိန္သြားတယ္ ငါ့ေၾကာင့္မ်ားလား ဒါဆို ငါ့ကို သူတကယ္ခ်စ္တာလား"
"မသိဘူး...မေျပာတတ္ဘူး ဆိုင္ႏြန္း ၾကည့္ရတာ ငါတို႔နဲ႔လဲ သိပ္မတြဲေတာ့ဘူး အားအားရိွ မႈံခ်ယ္ရီဦး နဲ႔ပဲ တြဲေနတာ သူမ်ား ေျပာတာလဲ ေျပာေလာက္တယ္ သူတို႔က မသိရင္ မိန္းမခ်င္းႀကိဳက္ေနၾကသလိုပဲ"
စိုင္းေခး ေျပာတာကို အိုက္ေထြးလံုးဝ လက္မခံခ်င္ပါ...
"ဟာ.... မျဖစ္ႏိုင္ပါဘူး...ဟတ္ အဲ့လို ႀကိဳက္တတ္ရင္ ငါ့ကို အေျဖျပန္ေပးခဲ့မွာ မဟုတ္ဘူး"
"ေနစမ္းပါဦး...မင္းကိုေကာ ဆိုင္ႏြန္းက ခ်စ္ပါတယ္လို႔ေကာ ေျဖဖူးလို႔လား...ေျပာပါဦး.. "
"မခ်စ္ပဲနဲ႔ အခ်ိန္ေတြ အၾကာႀကီး ငါနဲ႔ တြဲေနပါ့မလားဟ"
စိုင္းေခးက ေခါင္းမွ စပါယ္ရွယ္ ဂ်ဲလ္နဲ႔ သထားေသာ ဆံပင္ကို ဖုတ္ဖက္ကာ ထိုးဖြလိုက္သည္...အိုက္ေထြး လဲ စိုင္းေခးနည္းတူပင္...လက္မွတ္ထိုးစဉ္က ကိုင္ထားေသာ ေဘာလ္ပင္ကို လက္ၾကားထဲ၌ အေၾကာင္းမဲ့ လွည့္ေနသည္..
"ငါလဲ အံ့ၾသေနတာ....လိုင္းေပၚေတာင္ relationship တင္တာလဲ မင့္ဖက္က အရင္တင္လို႔သာ ရိွေနတာ.....ၿပီး မင္းတို႔ရဲ့ Anniversary ေတြတိုင္းလဲ နင့္ဖက္က စတင္ Tag တြဲမွ သူ႔ဖက္က ဘယ္ေတာ့မွ စမလုပ္ဘူး......သူ တင္သမ်ွဆိုလဲ ငါတို႔အားလံုးကို tag တြဲတာကြ...သူဖက္က ဘယ္ေတာ့မွ မင္း.နဲ႔ဆိုၿပီး သီးသန္႔ကို မလုပ္တာ ေတာ့ အမွန္ပဲ"
စိုင္းေခး ေျပာတာ အမွန္ေတြခ်ည္းမို႔ အိုက္ေထြး ဘာမျွပန္မေျပာသာပါ....
"သူ႔ ငါ့ကို နည္းနည္းမွ မခ်စ္ခဲ့ဘူးလားဟင္...နင္တို႔ေဘးလူေတြေကာ မျမင္ဘူးလား"
"ဆိုင္ႏြန္းက ပြင့္လင္းတတ္တယ္ ဆိုေပမယ့္ သူ႔စိတ္ကို က နားလည္ရခက္တယ္...မင္း နဲ႔ အဲ့ေလာက္တြဲလာတာ ၾကာၿပီပဲ...မင္းကို သူ႔ရဲ့ passward ေျပာျပဖူးလား...သူ႔ရဲ့ ဖုန္းကိုေကာ ယူၾကည့္ဖူးလား...အၿမဲတမ္း မင္းဖုန္း Wallpaper မွာ သူ႔ပံုခ်ည္း ထပ္ေနေပမယ့္ သူ႔ဖုန္းက် သူ႔ပံုပဲ တင္ Gallery ထဲမွာလဲ သူ႔ပံုေလာက္ပဲထားတာ ငါတို႔ပံုေတြေတာင္ မရိွဘူးတဲ့ ေအးလွရီေျပာျပတာ...ငါနဲ႔ ေအးလွရီကိုၾကည့္ facebook account တူတူသံုးတယ္ သူ႔ဖုန္းအခ်ိန္မေရြးယူၾကည့္လို႔ရတယ္ ရုပ္ရွင္အတူ သြားၾကည့္တဲ့အခါ အတြဲခံု ထိုလို႔ရတယ္..လက္ကိုင္ခြင့္ ပခံုးဖက္ခြင့္ ၿပီးေတာ့ကြာ နမ္းေတာင္နမ္းလို႔ရတယ္...မင္းရဲ့ ဆိုင္ႏြန္းကေကာ..အဲ့လို ရလို႔လား"
"မရဘူး...သူမႀကိဳက္မွာစိုးလို႔ ငါလဲ မေတာင္းဆိုဖူးဘူး..သူစိတ္ဆိုးမွာ ငါအရမ္းေၾကာက္ရတာေလ...မင္းေျပာသလိုပဲ...လက္ကိုင္တာေတာင္ ဒီေလးႏွစ္သက္တမ္းအတြင္းမွာ သူငယ္ခ်င္းအေနနဲ႔ ပဲ ကိုင္ခြင့္ရရံုပါ"
"ဒါဆို မင္းအခု ဘယ္လိုလုပ္မလဲ ဟို တစ္ေယာက္ကိုေကာ.."
"ငါမွ တကယ္မခ်စ္တာ ..ငါခ်စ္တာ ဆိုင္ႏြန္းတစ္ေယာက္ပဲ ရိွတယ္ေလ...ငါ သူ႔ကို ဘယ္နည္းနဲ႔မွ မျပတ္ႏိုင္ဘူး...သူစိတ္ေက်နပ္ေအာင္ ငါ ဘာပဲ လုပ္ရ လုပ္ရ ငါလုပ္ေတာ့မယ္...ငါ လံုးဝမခြဲႏိုင္ဘူးကြာ...ဟိုတစ္ေယာက္ကို ျဖတ္မယ္"
"မင္းသေလာက္ လြယ္မယ္မ်ား မွတ္ေနလား ဟိုတစ္ေယာင္က မေခဘူးေနာ္ ေဟ့ေရာင္ ၾကည့္လုပ္ဦး"
"အင္းပါ...ငါ့ မွာ ဝွက္ဖဲ တစ္ခ်ပ္ရိွတယ္ "
"ဘာလဲ"
"ဒီလို...."
စိုင္းေခးနား နားကပ္၍ သူ႔အႀကံကို ေျပာျပမည္ျပဳစဉ္ နန္းခမ္းဝါတို႔ အုပ္စု အခန္းထဲ အေလာတႀကီး ေျပးဝင္လာၾကသည္...ရူတ္တရက္မို႔ အတန္းထဲက လူေတြလဲ အျပဴ းအၿပဲ လန္႔ကုန္ကာ ၿငိမ္သက္သြားသည္...အိုက္ေထြးနဲ႔ စိုင္ေခးကလဲ အေငးသား...
ခမ္းဝါက အိုက္ေထြးကို ျမင္မွ
"အိုက္ ....အိုက္ေထြး"
အေမာတေကာ အသံနဲ႔ အိုက္ေထြးလို႔ ေခၚေနေတာ့ အိုက္ေထြးေကာ စိုင္းေခးပါ တူတူ မတ္တပ္ရပ္လိုက္ေလသည္..
"ဘာလဲ ခမ္းဝါ..ဘာျဖစ္လာၾကတာလဲ"
"ေအာက္ဖက္ ကန္တင္မွာ.."
"ဟာ ဘာလဲဟ...ဆံုးေအာင္ေျပာေလ.."
စိုင္းေခးက စိတ္မရွည္ခ်င္ေတာ့...
"ဆိုင္ႏြန္းနဲ႔ အားေမတို႔ ျပသနာ......"
ခမ္းဝါ စကားလဲ ဆံုးေအာင္ နားမေထာင္....ဆိုင္ႏြန္းလို႔ ၾကားလိုက္တာနဲ႔ အိုက္ေထြးတစ္ေယာက္ ခံုကို ေက်ာ္ခြၿပီး အျပင္ထြက္ေျပးသြားသည္...စိုင္းေခးက
"ဘာျဖစ္တာတဲ့..."
နားမရွင္းေသာေၾကာင့္ ေသခ်ာ ျပန္ေမးလိုက္ရသည္...
"ငါတို႔ ေမဂ်ာက ဟိုဖိုက္တာ အဖြဲ႔နဲ႔ အိုက္ေထြးရဲ့ အသစ္ကေလး အားေမတို႔ ေပါင္းမိၿပီး တစ္ေယာက္တည္း မနက္စာ လာစားတဲ့ မႈံခ်ယ္ရီဦး ကို ျပသနာရွာၾကေတာ့ သူက ဆိုင္ႏြန္းကို လွမ္းေခၚတာထင္တယ္...ဆိုင္ႏြန္းေရာက္လာၿပီး အဲ့နား ဆူညံေနၾကတယ္...ခုဆို အဲ့ကန္တင္းမွာ ဓာတုေမဂ်ာကေကာ ငါတို႔ ေမဂ်ာကပါ ဝိုင္းေနတယ္ႏွစ္ေမဂ်ာၾကား ျပသနာေတြကေတာ့ ၿပီးမယ္မထင္ဘူး..အာ့ ဘယ္သူမွ ဝင္ရွင္းလို႔မရလို႔ နင္တိူ႔ကို လာေခၚတာ.."
"ေအး ...သြားရေအာင္"
ကသုတ္ကရက္ အခန္းက အုပ္စုလိုက္ ေျပးထြက္ၾကျပန္သည္...တစ္ေက်ာင္းလံုး တစ္ေဆာင္တည္းေနတဲ့ ဒီဓာတု နဲ႔ ဖီးဆစ္ တို႔ကေတာ့ အၿမဲလိုလို ျပသနာေတြနဲ႔ခ်ည္း ျဖစ္ေနၾကသည္...ဘယ္ေတာ့မွ ေျပလည္မလဲ မသိ...
.
ေငြသြင္း႒ာန ေအာက္ဖက္ အေအးဆိုင္အျပင္ဖက္တြင္ ေက်ာင္းသားေက်ာင္းသူမ်ား အုတ္အုတ္သဲသဲ ဆူညံ့လ်က္ရိွသည္...ဘာေတြ ဘယ္လို စ ျဖစ္ၾကသည္မသိ...ေတာ္ေတာ္ၾကာမွ ေက်ာင္းသားေရးရာမွ တာဝန္ရိွသူမ်ား ေရာက္လာမွသာ အနည္းငယ္ ၿငိမ္သက္သြားၾကေတာ့သည္....
ေက်ာင္းသားေရးရာ႒ာနအတြင္း ဆိုင္ႏြန္း . မႈံခ်ယ္ရီဦး. ၿမိဳ႔ျပင္ကြန္ပ်ူ တာ တကၠသိုလ္မွ ဒုတိယႏွစ္ေက်ာင္းသူႏွစ္ေယာက္..ဖီးဆစ္ေမဂ်ာ မွ တစ္ေက်ာင္းလံုးဆလံ သပ္ရေလာက္ေအာင္ ေနရာတကာ ပါႏိုင္လြန္းတဲ့ ပါေလရာ.ဆတ္စလူး မိန္းကေလးငါးေယာက္. ဓာတုမွ Ec အခ်ိဳ႕..အိုက္ေထြး.စိုင္းေခး...
အားလံုးက ေခါင္းႀကီးငံု႔လ်က္ ရိွေနၾကေပမယ့္ ဆိုင္ႏြန္းကေတာ့ အနည္းငယ္ပြသြားေသာ.ဆံပင္ကို လက္နဲ႔ ျပန္ျပင္ေနသည္..မႈံခ်ယ္ရီဦးက ေတာ့ မ်က္ႏွာငယ္ေလးႏွင့္ သူ႔လြယ္အိတ္ႀကိဳးကို ခဏခဏ ပြတ္ေခ်ေနသည္.