24

1K 89 1
                                    


.
.
ကမ႓ောဇ ခန္းမထဲမွာ လူေတြစုစု စုစု နဲ႔ ရႈပ္ေနသည္....ေမဂ်ာေပါင္းစံုက EC ေတြပဲ ေနမည္....မိုက္စမ္းသူ ေတြ ေဆာင္းျပင္ဆင္သူ စက္ဆင္သူေတြ မီးႀကိဳးလုပ္သူေတြ ႏွင့္ ေယာက္်ားေလးေတြ ေက်ာင္းသားေတြေကာ ဆရာေတြပါ ရိွေနၾကသည္... မ လက္ကေလးကို ကိုင္ ..အိတ္ေလး တစ္ဖက္ လြယ္ထားၿပီး ေလွကားကို ေဒါက္ျမင့္ေလးစီး မ အရပ္နဲ႔ မတိမ္းမယိမ္းျဖစ္ေအာင္ တမင္ေဒါက္ျမင့္တာေလး စီးလာတာေလ...တခြပ္ခြပ္နဲ႔ ဟပ္ထိုးလဲမက်ေအာင္ မာန္ကို တင္း ရင္ခ်ီကာ ခပ္မိုက္မိုက္ပင္ တက္လာသည္...တစ္ခ်ိဳ႕ေတြကေတာ့ ဆိုင္ႏြန္းနဲ႔ တြဲလာတဲ့ Body မိုက္မိုက္ ျမန္မာဝမ္းဆက္ကေလး နဲ႔ ႏွင္းႏွင္းေဝကို လိုသည္ထက္ပိုၿပီး စိတ္ဝင္စားေနၾကဟန္ပင္....ေကာ္ရစ္ဒါတစ္ေလ်ွာက္ တီးတိုးေျပာသံမ်ား ဆိုင္ႏြန္းတို႔ ေက်ာ္သြားၿပီးသည့္ေနာက္တြင္ ဆူေဝက်န္ရစ္ခဲ့သည္...လံုးဝ ဂရုမစိုက္...ဆိုင္ႏြန္းက အၿမဲ အဲ့လို သြားေနက်ျဖစ္သလို ႏွင္းႏွင္းေဝကလဲ ဆိုင္ႏြန္းနဲ႔ လိုက္ဖက္လွစြာ ဤေနရာသည္ ကိုယ္ႏွင့္ စိမ္းသက္ေနေသာ ေနရာျဖစ္သည္ မွန္ေသာ္လည္း ေၾကာင္စီစီ မ်က္လံုးျဖင့္ ေတြ့ကရာတိုင္းကို လိုက္လံျပဴ းၿပဲ ၾကည့္မေနပါ...ထို႔ေၾကာင့္ လက္ေတြ ၿမဲေနေအာင္ တြဲထားတဲ့ မိန္းကေလးႏွစ္ေယာက္ကား ပတ္ဝန္းက်င္ကို ဂရုမစိုက္ပဲ ခပ္ေခ်ေခ်ပင္ အခန္းထဲ လွမ္းဝင္လိုက္ပါေလေတာ့သည္....လူေတာင္ သိပ္မစံုေသး...ဆရာေတြလဲ ဝင္ခ်င္မွ ဝင္လိမ့္မည္...အႀကိဳ အားကစားပြဲေတြလဲ ေလ့က်င့္ဖို႔ ရိွေသးတာမို႔ လက္မွတ္ လာဝင္ထိုးၾကျခင္းပင္....စာသင္မွာလဲ မဟုတ္တာေၾကာင့္ မကို ေခၚလာျခင္း ပင္ ျဖစ္သည္...ထိုင္ခံုမွာ ထိုင္လိုက္ေတာ့ အိုက္ေထြးက ခ်က္ခ်င္းတဖက္ခံုမွ အံ့ၾသဟန္အျပည့္ေဆာင္ထားတဲ့ မ်က္ႏွာေလးနဲ႔ ေရာက္ခ်လာသည္...ေတာ္ေသးသည္...ဆိုင္ႏြန္း သူငယ္ခ်င္းေတြ မွန္သမ်ွ အစံု အတန္းထဲပင္ ရိွေနေသးလို႔ ...မရိွလို႔လဲ မရ...အကေတြ တိုက္ရဦးမည္...ဒီၾကားတဲ့ အိုက္ေထြးတို႔က ဘတ္စကက္ေဘာ ကစားသည့္ထဲ ပါေသးသည္...အခ်ိန္ေတာင္ မနည္းလုၿပီး ထရိန္နင္ ဆင္းရမည့္ျဖစ္ျခင္း...
"ေဟး ဆိုင္ႏြန္း ဘယ္သူေလးလား သူက'
အိုက္ေထြး ဓားထိုးခံရၿပ္ိးေနာက္ပိုင္း ဆိုင္ႏြန္းကို တစ္ခါမွ ဟတ္ လို႔မေခၚေတာ့ပါ...ၿပီးေတာ့ ခ်စ္ရိပ္ ခ်စ္ေယာင္ အၾကည့္မ်ိဳးေတြနဲ႔လဲ မၾကည့္ေတာ့....ဟန္ေဆာင္ျခင္းလား မရမက ေျပာင္းလဲထားျခင္းမ်ိဳးလား မသိေပမယ့္ အရာရာက တကယ့္ ျဖဴ စင္ရိုးသားတဲ့ သူငယ္ခ်င္းလိုပဲ ျပန္ျဖစ္သြားၿပီေလ...
ေဘးနားက မ လက္ကို ေသခ်ာဖြဖြေလး ဆုပ္ကိုင္ကာ ညင္သာစြာ ႏႈတ္ခမ္းနဲ႔ ထိကပ္အနမ္းေပးၿပီးကာမွ
"ဟီး ငါ့မွာ မ ရိွတယ္ လို႔ ေျပာဖူးတယ္ေလ"
"ေဟ တကယ္လား"
ေဘးနားက စိုင္းေခးတို႔သာမက တစ္တန္းလံုး အံ့ၾသထူးဆန္းသလို ၾကည့္ေနၾကသည္...မ က ေတာ့ ရွက္ၿပံဳးေလးနဲ႔ ... မ နည္းတူ ဆိုင္ႏြန္းေကာေပါ့...လူအမ်ားရဲ့ အၾကည့္ကို ခံေနရမွေတာ့ ရွက္တာေပါ့...
"အင္း....ဒါ ငါ့ရဲ့ မ ...ႏွင္းႏွင္းေဝ တဲ့ မန္းက ဒုတိယ အႀကိမ္ ဆံုေတြ့ျခင္းမွာ ၿပီးခဲ့တဲ့ ရက္ကပဲ တရားဝင္ ခ်စ္သူလို႔ သတ္မွတ္ၿပီးသြားၿပီ အံ့ၾသၾကတယ္မလား .... ဘာမွမေတြးနဲ႔ေနာ္ အခ်စ္ဆိုတာ ဘယ္လိုပဲေတြးေတြး အကုန္တူတူႀကီးပဲ...မိန္းကေလးခ်င္း ခ်စ္တာက ဘယ္လို ဆိုတာမ်ိဳးေတြ ေယာင္လို႔မွ ေတြးမထင္နဲ႔ အကုန္တူတူပဲ ေနာ္ မ.."
သူ႔တစ္ေယာက္တည္း ဆရာသမားႀကီးလိုလိုနဲ႔ ေျပာေနၿပီးမွ ေနာ္ မ တဲ့ ...စစ္ကူေတာင္း ေထာက္ခံခိုင္းေနတာ...
"အင္းေပါ့ "
တအံ့တၾသ ျဖစ္ေနတဲ့ သူေတြၾကားတဲ့ ပထမဆံုး လာေမးတဲ့ ေကာင္ေလးကိုပဲ သတိထားမိသည္...သူ႔မ်က္လံုးမွာ ဝမ္းနည္းတဲ့ အရိပ္အေယာင္ေတြ ျဖတ္ေျပးသြားတာ ျမင္ျဖစ္ေအာင္ ျမင္လိုက္သည္...သို႔ေသာ္ တဒဂၤေလးပါပဲ...သဲ အရင္ တြဲခဲ့တယ္ဆိုတဲ့ စိုင္းအိုက္ေထြးဆိုတာ သူေပါ့...
သဲတို႔ ျပတ္ၾကၿပီဆိုတာ ေသခ်ာသက္ေသျပလိုက္တဲ့ အျဖစ္ ... ခုမွ သဲ ဘာလို႔ ေက်ာင္းေခၚလာရလဲ ဆိုတဲ့ အေျဖ ကြက္ကြက္ကြင္းကြင္းကို သိလိုက္ရေလၿပီ..
"ေဟ ဆိုင္ႏြန္း တကယ္ႀကီးလား "
"အြန္းဆို"
"မ ယံုဘူး ေနာ္ သက္ေသျပ နင့္ရဲ့မ က မန္းမွာဆို ဘာလို႔ဒီေရာက္ေနတာတုန္း"
"ေအးေလ ပီဆိုင္ႏြန္း ညာၿပီ"
"မႈံေကာ မသိဘူးတဲ့လား မႈံသိရင္ တို႔ကိုေျပာမွာေပါ့"
ဟိုဖက္ကေျပာလိုက္ ဒီဖက္ကေျပာလိုက္နဲ႔ ဆိုင္ႏြန္းတို႔ႏွစ္ေယာက္ ထိုင္ေနတဲ့ ခံုနားမွာ ဝိုင္းေနၾကေလသည္....
မယံုသလို ဟားခ်င္တဲ့ ေလွာင္ရိပ္ေတြနဲ႔ ၾကည့္ေနေသာ ဒီ သူငယ္ခ်င္းအုပ္စုအား သက္ေသျပရန္ ဆံုးျဖတ္လိုက္သည္..
"ဟုတ္ၿပီ ငါ သက္ေသျပမယ္ ဒါ ငါ့ရဲ့ မ အစစ္ပဲ"
ရုတ္တရက္ မ ရဲ့ မ်က္ႏွာေလးကို လက္ႏွစ္ဖက္နဲ႔ ၫွပ္ကိုင္ၿပီး သကာလ မ ႏႈတ္ခမ္းထက္ အနမ္းေႁချြပလိုက္ေတာ့မွ...
"Wow..."
"Oh..god"
"တကယ္ဟ"
တစ္ခန္းလံုးကို ဆူညံသြားရေတာ့သည္.... မ က လူႀကီးမို႔လားမသိ...မ်က္ႏွာေလးေတြေတာင္ နီရဲလို႔...
မလက္ကေလးကို ေထြးဆုပ္ ႏွစ္သိမ့္အားေပးလိုက္သည္...ဆိုင္ႏြန္း အသိုင္းအဝိုင္းၾကား မ ဆိုင္ႏြန္းမ်က္ႏွာ တစ္ခုတည္းနဲ႔ လာတာေနရတာဆိုေတာ့ အားငယ္ေနမလားဆိုတဲ့ အေတြးနဲ႔ေပါ့....
"ပီဆိုင္ႏြန္း မေျဖနဲ႔ ဒီက မ ကိုေမးမယ္ေနာ္"
"ရပါတယ္ ေမးေလ"
နန္းခမ္းဝါက မရဲ့ေဘး လာကပ္ထိုင္လိုက္သည္..ၿပီးေတာ့ ခံုေပၚက စာအုပ္ကို ေခြေခါက္လိုက္ၿပီး မိုက္ခရိုဖုန္းပံုစံျဖင့္ မ မ်က္ႏွာေရ႔ွထိုးေပးလိုက္ရင္း
"မ အမည္က..."
ေနာက္တီးေနာက္ေတာက္ ပံုစံေတြေၾကာင့္ မ အေနခက္မွာအေသအခ်ာ...မ ကို အားနာေပမယ့္ ဒီသူငယ္ခ်င္းေတြရဲ့ မ်က္ႏွာေပးမႈကို ရေအာင္အရင္လုပ္ရမည္ေလ...ထို႔ေၾကာင့္ လွည့္ၾကည့္ေနေသာ မ ကို ၿပံဳးျပရင္း ေျဖလိုက္ဟူေသာ သေဘာျဖင့္ေ ခါင္းညိမ့္ျပလိုက္သည္..
"ႏွင္းႏွင္းေဝ"
"ဟုတ္ပီ ပီဆိုင္ႏြန္းလို ေကာက္စိန္မ အေမႊစိန္နဲ႔ ဘယ္လိုစသိတာလဲ"
ဖဲ့ရမွ ေက်နပ္ေသာ နန္းခမ္းဝါ...က်န္သူေတြကလဲ စိတ္ဝင္တစားနားေထာင္ေနတာ တခန္းလံုးမွာ အေမးအေျဖ လုပ္ေနသူႏွစ္ေယာက္အသံကလြဲ၍ ဘာမွ မထြက္..ပကတိ ၿငိမ္သက္...
"လိုင္းေပၚကပဲ စ သိတာပါ ဒီလိုပဲ စကားေျပာၾကရင္းနဲ႔"
ခမ္းဝါက ေန့ရက္ေတြေကာ မေမးေသးလို႔ ေတာ္ေသးတာပင္...ေတာ္ၾကာ အိုက္ေထြးနဲ႔ မျပတ္ခင္တည္းက ျဖစ္ေနခဲ့တာဆိုရင္ ဆိုင္ႏြန္းတို႔ သစၥာမရိွသူ ေဖာက္ျပန္ေသာသူ ႀကီးသဖြယ္ ျဖစ္ေနလိမ့္မည္....
"မ ဘယ္လိုခ်စ္တာလဲ ဆိုင္ႏြန္း အဲ့ေကာင္မေလးက သိပ္ဆိုးတာ စိတ္လဲ အရမ္းေကာက္...ေတာ္ရံုလူ သူ႔ဒဏ္မခံႏိုင္ဘူး"
သူ႔ဒဏ္မခံႏိုင္ဘူး ဆိုတာေလး ေျပာတာကို အၾကည့္က အိုက္ေထြးေပၚ ပံုက်လာျပန္သည္...အိုက္ေထြးက အတင္းႀကီးကို ဘာမွမျဖစ္သလို ဟန္ေဆာင္ထားရျခင္းအား ႏွင္းႏွင္းေဝ လို လူကဲခတ္တတ္တဲ့သူတစ္ေယာက္ ေကာင္းေကာင္းသိတာေပါ့....ဆိုင္ႏြန္းလက္ေတြက အစက ေနြးေထြးေနသေလာက္ ခုေတာ့ျဖင့္ ေအးစက္ေနၿပီေလ....
"ဘယ္လိုေျပာရမလဲေပါ့ေနာ္...သူက အရမ္းဆိုးမွန္း မ ရိုးရိုးစသိတည္းက သိတယ္..ေနာက္ေတာ့ အဲ့လို သူဆိုးတာေလးေတြကိုပဲ မ က ခ်စ္မိသြားတာေပါ့....ေနာက္လဲ သူ အရမ္းဆိုးေလ အရမ္းရစ္ေလ မ က ပိုခ်စ္ေလ ပိုျမတ္ႏိုးေလပါပဲ ေနာ္ သဲ"
"ဝိုး....ဒီအေျဖေလး အရမ္းေႂကြေနပါၿပီ"
စိုင္းေခးက ထေအာ္ပီး လက္ခုပ္တီးေတာ့ က်န္သူေတြလဲ လိုက္ၾသဘာေပးသည္.... မ ပုခံုးေလးကို အားကိုးတႀကီးဖက္ၿပီး ေမးသမ်ွကို ေရွာင္ရင္းတိမ္းရင္း လွလွပပ ေျဖသြားေသာ မ အား လံုးဝႀကီး ေလးစားမိသည္....
"ကဲ ေနာက္ဆံုးေမးခြန္း...ေသခ်ာေလးေျဖေပးပါေနာ္"
"အြန္း"
ဒီေနာက္ဆံုးေမးခြန္းကိုက် ေတာ္ရံုမေမးလာေသးပဲ ပူးကပ္ထိုင္ေနေသာ မ နဲ႔ ဆိုင္ႏြန္းကို ေသခ်ာၾကည့္သည္....အမယ္..မသိရင္ ခမ္းဝါက စံုေထာက္ အမႈစစ္ေဆးေနသလို....မ သာမက ဆိုင္ႏြန္းပါ လူအုပ္ၾကားထဲ ေအးရက္နဲ႔ ေခြၽးေတာင္ပ်ံခ်င္လာသလို...ဘာေမးလာမလဲဆိုၿပီး ရင္ခုန္စြာ ေစာင့္စားေနၾကသည္...
"ဘာလို႔ မိန္းကေလးခ်င္း ခ်စ္တာလဲ"
ဝါး.....ကမ႓ာေပၚမွာ ေျဖဖို႔ အခက္ဆံုးေမးခြန္းက ဘာလို႔ ခ်စ္တာလဲ တဲ့...ရိုးရိုးေလးေပမယ့္ ေျဖစရာစကား ရွားလွသည္...ခုက် ဘာလို႔ မိန္းကေလးခ်င္း ခ်စ္တာလဲတဲ့....ဒီေနရာမွာေတာ့ ေနရာတကာ စြာလန္ႀကဲ ကပ္ကပ္လန္ေသာ ဆိုင္ႏြန္းတစ္ေယာက္ ဝစီပိတ္ေနလိုက္ရတဲ့ ပထမဆံုးေမးခြန္းပင္... မ ကို ၾကည့္ေတာ့ မ က ေအးေအးလူလူပင္...
"ဘာလို႔ မိန္းကေလးခ်င္းခ်စ္တာလဲ တဲ့....ရိုးရိုးေျပာရင္ေတာ့ ခ်စ္လို႔ ခ်စ္တာေပါ့...အဲ့လိုေျပာရင္ ဘယ္သူမွ ဒီအေျဖတြက္ ေက်နပ္မွာမဟုတ္ဘူး မ လဲ ဒီေလာက္နဲ႔ မေက်နပ္ဘူး...
ခ်စ္လို႔ ခ်စ္တယ္ ဒီစကားေလးကိုက ခြတီးခြက် အေျဖေလ...ေယာက္်ားေလးမိန္းကေလး ခ်စ္ေနၾကသလိုပဲေပါ့..ကိုယ္ တကယ္ရင္ခုန္တာက ေယာက္်ားေလးမဟုတ္ပဲ မိန္းကေလးျဖစ္ေနေတာ့လဲ အခ်စ္ကို တန္ဖိုးထားတတ္တဲ့သူအေနနဲ႔ ဟာ ငါခ်စ္တဲ့သူက ေယာက္်ားမဟုတ္ဘူး မိန္းကေလးခ်င္းႀကီးပဲ ဒါမျဖစ္ႏိုင္ဘူး ဆိုၿပီး တကယ့္ရင္ခုန္သံ အစစ္အမွန္ကို ျငင္းပယ္ၿပီး တျခားေျပာင္းခ်စ္တာမ်ိဳးေတာ့ မလုပ္ခ်င္ခဲ့တာေပါ့ မ ခ်စ္တာ မ ရင္ခုန္တာ ဒီက ဆိုင္ႏြန္း မို႔လို႔ မ ေနာက္မဆုတ္ဘူး မိန္းကေလးခ်င္း ခ်စ္တာဟာလဲ သာမာန္ အခ်စ္လိုမ်ိဳးပဲမို႔လို႔ အခ်စ္ဟာ ေပ်ာ္ရႊင္ျခင္း လို႔ ခံယူလိုက္ရင္ ဘယ္သူက ဘယ္လိုပဲခ်စ္ခ်စ္ အဲ့အခ်စ္မွာ ေပ်ာ္ရတာပဲ ဝဋ္လို႔ သတ္မွတ္လဲ ခံစားတတ္ရင္ ခ်ိဳၿမိန္တဲ့ဝဋ္ပဲ ဆပ္လို႔ဆပ္မွန္းမသိ အဲ့ဝဋ္ေလးမွာ ကိုယ္သာယာေနတာကိုးေလ တကယ္ေတာ့ အခ်စ္ဆိုတာ ကိုယ့္ခံယူခ်က္နဲ႔ လုပ္ေဆာင္ခ်က္အေပၚမွာပဲ အယူေတြကြဲလြဲသြားတာ ဘယ္လိုပဲျဖစ္ျဖစ္ မ ဟာ မိန္းကေလးတစ္ေယာက္ကို ခ်စ္မိလို႔ ေနာင္တလဲမရဘူး ကိုယ့္ရင္ခုန္သံက ေရြးခ်ယ္တဲ့ ရင္ခုန္ဖက္အတြက္ သူ မ နဲ႔တြဲရတဲ့အခ်ိန္မွာ ေပ်ာ္ရြင္စရာေလးေတြ တတ္ႏိုင္သေလာက္ ဖန္တီးေပးၿပီး ခ်စ္ႏိုင္သေလာက္ ထပ္ၿပီး.ထပ္ၿပီး ခ်စ္သြားမယ္"
"သေဘာက်တယ္.မ ႏွင္း အေျဖကို...ဟဲ့ အေမႊစိန္ နင္ေျဖ..ဘယ့္ႏွယ့္ သူ႔ရဲ့ မ ေျဖတာေလးကိုပဲ မ်က္ေတာင္မခတ္ ၿပံဳးၿပံဳးႀကီး နားေထာင္ရင္း သေဘာခ်ည္းက်မေနနဲ႔ နင့္အလွည့္ေျဖ"
"ေျပာျပဖို႔ စကားလံုးေတာင္ ႏိႈင္းဆမရေလာက္ေအာင္ မ ကို ငါခ်စ္သြားတယ္ ငါအရမ္းခ်စ္ရတဲ့ မ ငါ့ဘဝမွာ တစ္ခါမွမျဖစ္ဖူးတဲ့ ခံစားမႈ အထူးကို မ က ေဖာ္ထုတ္ေပးလိုက္တာ မ က မိန္းကေလးျဖစ္ေနလို႔လဲ ပိုေပ်ာ္တယ္ ဘာလို႔ဆို မိန္းကေလးခ်င္းကမွ ခံစားခ်က္ေတြ နားလည္မွာ ကိုယ္ခ်င္းလဲ စာေပးႏိုင္မွာ ၿပီးေတာ့ ဘယ္ေနရာမွာပဲျဖစ္ျဖစ္ တန္းတူ အခြင့္အေရးေတြရေနမွာ ငါက ေယာက္်ားမို႔လို႔ ငါက အိမ္ေထာင္ဦးစီးမို႔လို႔ ခြဲျခားခံရတာေတြ ေတာ့ ရိွေတာ့မွာမဟုတ္ဖူးေလ....မ ကို ဒီထက္ပိုၿပီး ခ်စ္ႏိုင္သေလာက္ ခ်စ္မယ္ ဘဝတိုတိုေလးမွာ အခ်စ္ခ်ိဳခ်ိဳေလးေတြ ေဝငွလို႔ ေပ်ာ္စရာေလးေတြ ဖန္တီးၿပီး အခ်စ္ႀကီး ခ်စ္သြားမယ္"
"ဟင့္ သူက တစ္မ်ိဳး"
"ေျပာခ်င္တာေတာ့ အမ်ားႀကီးပဲ ရိွတယ္ ဆက္ေျပာရရင္နင္တို႔ နားပဲ ၿငီးရလိမ့္မယ္....မ ကို ဘယ္ေလာက္ထိခ်စ္လဲေမးရင္ ေျပာမဆံုးႏိုင္ေတာ့ဘူး"
စကားေျပာေနရင္းေတာင္ မက သူ႔ဟာသူ ထိုင္ေနတာကို မ ပုခံုးေလးေပၚ လက္တင္ မ ဆံပင္ေလးေတြကို ေနာက္သပ္သိမ္းတင္ေပး က်န္လက္တစ္ဖက္က မ လက္ကို ဆုပ္ကိုင္....မ ပါးျပင္ေလးအား သူမ ပါးျပင္ေလးဖိကပ္လို႔ ဟမ္း.....
သူမ်ားေတြ ရိုလိုက္တာဆိုၿပီး အျမင္ေတြ ကပ္ေနၿပီေလ..ေမးေနတဲ့ ခမ္းဝါေတာင္ စာရြက္လိပ္ေလး ခ်ၿပီး ထသြားၿပီ..
"အျမင္ကပ္တယ္ကြာ ဆိုင္ႏြန္းတို႔မ်ား ေန့ခ်င္းညခ်င္း ခ်က္ခ်င္းႀကီးကို"
အိုက္ေထြးက တစ္ခြန္းမွ ဝင္မေျပာပဲ ေနၿပီးကာမွ
"ဘာပဲေျပာေျပာ တစ္ဝိုင္းေတာ့ ခံရမယ္ေနာ္ ဆိုင္ႏြန္း"
"ေအ့ပါ ငါ နဲ႔ မ စီစဉ္ၿပီးသား ထရိန္နင္ၿပီးရင္ လူစုၿပီးတစ္ခုခုေကြၽးမယ္ ေလာေလာဆယ္ အဟမ္း ငါတို႔ ဘယ္မွာ အကတိုက္ၾကမလဲ နီးေနၿပီ"
ဘာမွဝင္မေျပာပဲ ၿငိမ္ေနေသာ ေအးလွရီက မုန္႔စားေနရင္းမွ
"အိုက္ေထြးအိမ္မွာေကာ လုပ္ရင္ မေကာင္းဘူးလား သူ႔အိမ္မွာ ၿခံေစာင့္ဦးေလးကလြဲရင္ ဘယ္သူမွမရိွဘူးေလ ည အဲ့မွာ လုပ္ၾကမယ္"
"အိုက္ေထြး နင့္သေဘာေကာ"
"ရတယ္ေလ "
ေခါင္းခ်င္းဆိုင္ၿပီး အစီအစဉ္ဆြဲရျပန္သည္....မ က ေတာ့ ၿငိမ္ၿငိမ္သက္သက္ ပဲ နားေထာင္ေနသည္...တစ္ခါတစ္ခါ ရွမ္းလို ေျပာၾကျပန္ေတာ့ မ်က္လံုးေလး ကလယ္ကလယ္နဲ႔ .....နားေတာ့လည္မည္မဟုတ္....
"ဆရာက roll call စာအုပ္လာယူုပီး လက္မွတ္ထိုးထားလိုက္တဲ့ မဝင္ျဖစ္ဘူး အိုက္ေထြးတို႔ေတြ အားကစားခန္းမ မွာဆံုမယ္ "
အခန္းေရ႔ွမွ အျခားခန္းက Ec လာေျပာသြားေတာ့ ေက်ာင္းသားေတြ တခ်ိဳ႕ထြက္သြားေလသည္..
"အာ့ဆို ငါတို႔သြားေတာ့မယ္ ဆိုင္ႏြန္း ေန့လည္က် ဖုန္းဆက္လိုက္မယ္ေနာ္..ေမ့မေနနဲ႔ ဟမ္း"
"ေအ့ပါ ငါတို႔လဲ မလစ္ပါဘူးေနာ္ ခန္းမထဲ အခမ္းအနားတြက္ ျပင္ရဆင္ရ ပန္းေတပါလုပ္ရမွာ"
"စာလံုးေဖာ္ေကာ"
"ငါတို႔ပဲ အစစအရာရာ ရန္ပံုေငြကိုင္ေတာ့ လုပ္ရမွာေပါ့ လိုအပ္ရင္ေစ်းပါသြားရမွာ"
"ဟဲ့ ငါတို႔ ျမန္မာမႈအကတြက္ ယဉ္ေက်းမႈ ေရွးေဟာင္းဝတ္စံုေတြလဲ ငွါးရမွာေနာ္"
"တီခ်ယ္ ခင္သီတာ ကို ေျပာထားတယ္ဟ သူစီစဉ္လိမ့္မယ္"
တေယာက္တေပါက္ ရွမ္းလိုတစ္မ်ိဳး ဗမာလိုတစ္သြယ္ ေျပာေနၾကေတာ့ ႏွင္းႏွင္းေဝ ပ်င္းလာသလို ခံစားရသျဖင့္ ဆုပ္ကိုင္ထားတဲ့ ဆိုင္ႏြန္းလက္ကို ျဖဳတ္မယ္လုပ္ေတာ့
"ေဟာ မ ပ်င္းေနၿပီလား "
"မ ပါလာတာ သဲ တို႔အတြက္ ရႈပ္ေနၿပီလား"
"ဟင္ မရႈပ္ပါဘုးေနာ္ မ ကလဲ ..ခဏေန သဲတို႔ ခန္းမထဲသြားၿပီး ေနာက္မွာစာလံုးေဖာ္ဖို႔ ျဖတ္ၫွပ္ကပ္လုပ္ရမွာေလ မ လဲ ကူေပါ့ ေပ်ာ္စရာေကာင္းပါတယ္ မ ရဲ့ေနာ္"
"ရႈပ္ေနမွာစိုးလို႔ မ ကို အားမနာနဲ႔ သဲရဲ့ မ ပါေနတယ္ဆိုၿပီး သဲ ဝန္ပိုေနမစိုးလို႔"
"အဲ့လို ေျပာပါနဲ႔ မ ရဲ့ အားလံုးအဆင္ေျပတယ္ မ ပါေတာ့ သဲ ပိုလို႔ေတာင္ေပ်ာ္ေသးတာပါ မရယ္ ေနာ္"
"အင္းပါ အာ့ဆိုလဲ မ မေျပာေတာ့ဘူး"
တေနကုန္လံုး ေက်ာင္းမွာ သဲနဲ႔အတူ စာေတြ ၫွပ္ရင္း ေပ်ာ္ရသည္...ၿပီးတာ ၾကာေနခဲ့ၿပီျဖစ္ေသာ ေက်ာင္းသူဘဝရဲ့ လြတ္လပ္မႈေတြကို ျပန္လြမ္းမိသည္...သူမတို႔တူန္းကဆို စာေတြက ခက္ၿပီးမ်ားလြန္းေတာ့ သူ႔ထက္ငါ အလုအယက္ႀကိဳးစားရင္း ခုလို လြတ္လပ္ေပ်ာ္ရႊင္မႈကို မခံစားခဲ့ဖူးေပ...ႏွစ္အလိုက္ လုပ္တဲ့ပြဲေတြ အခမ္းအနားေတြ မွာေတာင္ အခန္းထဲက EC ေတြေလာက္နဲ႔ စိတ္ပါတက္ႂကြသူ အခ်ိဳ႕သာ လုပ္သြားၾကသည္...ဆရာကန္ေတာ့ပြဲေတာင္ မျဖစ္မေနတက္ရတာမို႔ သူမ ပါျခင္းျဖစ္သည္...ခု သဲတို႔ ေက်ာင္းကေတာ့ ဘာသာစကားမ်ိဳးစံု အဝတ္အစားမ်ိဳးစံုနဲ႔ အသားျဖဴ ျဖဴ ေလးေတြ ရိုးသားျဖဴ စင္တဲ့ သိမ္ေမြ့တဲ့ အၿပံဳးပိုင္ရွင္ေလးေတြ ေနရာအႏွံ႔....ဒီေန့ေလးလဲ save the date ပဲေပါ့...
.
မီးပံုႀကီးတစ္ခု အိမ္ေရ႔ွမွာ ဖိုထားၿပီး ေဘးပတ္လည္ သေျပပင္ အဝိုင္းေလးေတြမွာ လ်ွပ္စစ္မီးသီးေတြ ထြန္းထားေတာ့ ပိုၿပီး လင္းရွင္းေနသည္...ေျမျပင္က လ်ွပ္စစ္မီးေတြက ေကာင္းကင္က လမင္းႀကီးနဲ႔အၿပိဳင္ လေရာင္ေအာင္မွာ ရွမ္းပ်ိဳျဖဴ ေလးတသိုက္ ရွမ္းေကာင္ေလးေတြလဲ အိုးစည္ေတြတီးလို႔...ဂီတာ ကီးဘုတ္ေတာင္ ပါေသးတာ...
သဲ တို႔ အက တိုက္ေနတာကို သေျပပင္ေအာက္ ခံုတန္းေပၚမွာ တင္ထားတဲ့ ဖုန္းကိုယူၿပီး ဗီဒီယို ရိုက္ထားလိုက္သည္...
သဲ ထက္ ေခ်ာတဲ့ သူေတြခ်ည္းပါပဲ....သဲ တစ္ေယာက္ပဲ ရုပ္က အရမ္းအလွႀကီးမဟုတ္ေပမယ့္ ထူးထူးဆန္းဆန္းေလး ခ်စ္ဖို႔ေကာင္ေနသည္ေလ...
မီးပံုအလယ္မွာ တုတ္တန္းေလးနဲ႔ ၾကက္ ႏွစ္ေကာင္ ကင္ထားသည္...ေဘးပတ္လည္မွာ တင္းဝါးေလးေတြ အစီအရီ ...ေကာက္ၫွင္းက်ည္ေတာက္ေလးေတြပဲ ဒီလို လုပ္တာ ခုမွ သိသည္ေလ..စားသာစားေနတာ ဘယ္လို လုပ္မွန္းမသိ...တစ္ခ်ိဳ႕က် ေပါင္ထားတာ ခုက ကင္ထားတာ အနံ႔ေလးပင္ သင္းပ်ံ့ပ်ံ့...
"ဟာ မ လာေလ ကရေအာင္"
အားလံုးက က ထားလို႔ ေခြၽးေတြေတာင္ ထြက္ေနေတာ့ အေနြးထည္ေတြ ခြၽတ္ပံုထားသည္..သူမ တစ္ေယာက္ပဲ အေနြးထည္ႀကီးနဲ႔...
"ဟာ မ မကတတ္ဘူးေလ သဲရ"
လာပါ ေရ႔ွတိုးေနာက္ဆုတ္ေလာက္ေတာ့ မ တတ္မွာပါ အေပ်ာ္ေပါ့ သဲတို႔က အကတိုက္လို႔ ၿပိးေနၿပီ အဲ့ဒါ ဟိုၾကက္ေတြမွ မက်က္ေသးတာ ကရေအာင္ အိုးစည္လဲ တီးမွာ ကီးဘုတ္လဲပါမယ္"
သဲ ရဲ့ အတင္းဆြဲေခၚမႈေၾကာင့္ အကဝိုင္းထဲ ေယာင္ေတာင္ေတာင္ နဲ႔ ပါလိုက္ရသည္...
🎵🎵🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶
ေအးျမတဲ့ ေဆာင္းတစ္ညမွာ....🎵🎵🎵 မီးေရာင္ထိန္ထိန္ လူအမ်ားနဲ႔ သီခ်င္းေလးတစ္ပုဒ္ ေစာင္းေျမာင္းဆို
အသည္းထဲ ေနြးေထြးသြားရမယ္
စံုတြဲေတြနဲ႔ေလတကယ္ အားက်လို႔.........🎵🎵🎵🎶🎵🎵🎵🎶🎶🎶🎶
သဲ လက္ကေလးတြဲလို႔ မကတတ္ ကတတ္နဲ႔ က လိုက္ရတာ ...
ေမာလို႔ေမာမွန္းပင္မသိ...ရွမ္းျပည္ရဲ့ အေငြ့အသက္ေတြ ယဉ္ေက်းမႈေလးေတြၾကား စီးဆင္းရတာ စိတ္ႏွလံုး ခ်မ္းေျမ့လွသည့္ ျဖစ္ျခင္း...လသာသာေအာက္မွာ ရွမ္းအိုးစည္ႀကီးေတြ ေမာင္းသံေတြ စီေဝေနတဲ့ ညေလး မီးပံုေဘးဝိုင္းဖြဲ႔လို႔က ခဲ့တဲ့ ဒီလိုညေလးကလဲ မနဲ႔သဲ တြက္ တသက္မေမ့ႏိုင္စရာ ညတစ္ညပါပဲ....
လူတိုင္းဆင္းရဲခ်မ္းသာမေရြး ေဖာ္ေရႊတတ္ၾကတဲ့ ေမာေျမက တိုင္းရင္းသားေတြကိုလဲ မေမ့ႏိုင္စရာပါပဲ..
အဓိက က အိုက္ေထြးေပါ့..
သူ႔လက္ကေန မ ဆီ သဲ ေရာက္သြားခဲ့လို႔ ဝမ္းနည္းမႈကို ဖံုးကြယ္ နဂိုစိတ္ရင္း အၿပံဳးခ်င္းဖလွယ္လို႔ အစစအရာရာ ကူညီ မ တို႔အတြဲတြက္ လိုလိုခ်င္ခ်င္ ကင္မရာမင္း ေတာင္ လုပ္ေပးေနေသးသည္..ဘာပဲေျပာေျပာ ခုေနခ်ိန္ေတာ့ အိုက္ေထြးဟာ သဲရဲ့ သူငယ္ခ်င္းေကာင္းပါပဲ...
.
"မ ျပန္ေတာ့မွာ ဆယ္နာရီက်ရင္"
ထိုစကားၾကားေတာ့ အကုန္လံုး မ်က္ႏွာေတြ ညိုးငယ္သြားေတာ့သည္...သူမ လာတာ ေလးရက္ ငါးရက္ ရိွၿပီေလ...ဒီေန့ မနက္ဆယ္နာရီျပန္ရမယ္ဆိုေတာ့ ကားဂိတ္မသြားခင္ သဲ သူငယ္ခ်င္းေတြကို နံနက္စာ လိုက္ေကြၽးျဖစ္သည္...သူမ ျပန္မယ္လို႔ ညက ေျပာတည္းက သဲ တစ္ေယာက္ စကားလဲ သိပ္မေျပာ...ဝမ္းနည္းေနတာ ေနမည္..ညကလဲ မအိပ္ပဲ သူမကိုပဲ ထိုင္ၾကည့္ေနလို႔ မနည္းေခ်ာ့ေမာ့ၿပိ္း အိပ္ခိုင္းထားရတာ..သဲလိုပဲ သူမလဲ မျပန္ခ်င္...ခုမွ ခ်စ္စပဲမို႔လားေလ...အခ်ိန္မတန္ေသးေတာ့ ခြဲေနရဦးမွာပင္...ဘာရယ္မသိပါပဲနဲ႔ သဲမိသားစုေတာင္ သူမကို သံေယာဇဉ္တြယ္ေနၿပီ...ေနာက္လဲ ထပ္လာဖို႔မွာသည္..သဲေမေမက. ဘာေတြမွန္းမသိ လက္ေဆာင္ထုတ္ႀကီးငယ္ႏွင့္ ေမေမ့အတြက္ဆိုၿပီး ဘာေတြဝယ္ထည့္ထားေပးလဲမသိ...
မဇၩိမစားေသာက္ဆိုင္ေလးမွာ သူမတို႔ ဝိုင္းက လူမ်ားသေလာက္ တိတ္ဆိတ္လို႔ေနသည္... သဲရဲ့ေဘးမွာ ထိုင္ေနတဲ့ မႈံက
"မႏွင္း ေနာင္ထပ္လာရင္ေတာ့ မႈံေကြၽးပါရေစေနာ္ "
"အင္းေပါ့ လာဦးမွာ ေနာ္ သဲ"
သဲ က ဘာမျွပန္မေျပာ...ေခါက္ဆြဲခြက္ကို စိတ္မပါလက္မပါ ေမႊေနသည္...သဲ ပုခံုးေပၚလက္တင္ၿပီး
"သဲ အဲ့လို မေနနဲ႔ေလ မ အျပန္လမ္း စိတ္မေျဖာင့္ေအာင္ကို ကူေျပာေပးၾကဦး"
"ဟုတ္သားပဲ ဆိုင္ႏြန္းရာ မန္းနဲ႔ လားရိႈးမ်ား နီးနီးေလးရယ္...အခ်ိန္မေရြး ထသြားထလာ လုပ္လို႔ရတယ္ ပူမေနနဲ႔ "
အိုက္ေထြးက ဝင္ေျပာေပးသည္..မႈံကလဲ
"အြန္း.အစ္မ ခံစားတာလဲ ကိုယ္ခ်င္းေတာ့ စာပါတယ္ မႈံတို႔ ျမန္ျမန္စားရေအာင္ ၿပီးေတာ့ ခုမွ ရွစ္နာရီေလာက္ပဲရိွေသးတာ မႏွင္း တေနရာသြားၿပီး ႏွစ္ေယာက္တည္း ေခ်ာ့လိုက္ဦး...မႈံတို႔က ေက်ာင္းသြားရဦးမွာ...
ကဲ ျမန္ျမန္စားၾက"
ထိုအခါမွ က်န္သူေတြက သြက္သြက္စားလိုက္သည္...စားလို႔ၿပီးေတာ့ ေအးလွရီက
"ထပ္ဆံုၾကမယ္ေနာ္ မႏွင္း "
"အင္း မန္းၿမိဳ႔ေရာက္ရင္လဲ ေျပာေနာ္ ၿပီးေတာ့ မရဲ့ သဲေလးကိုလဲ ဂရုစိုက္ေပးဦး"
"စိတ္ခ်...မႏွင္း သြားၿပီ"
သူတို႔ထြက္သြားေတာ့ မႈံက်န္ခဲ့သည္..
"အစ္မ အဲ့လိုႀကီးေနေနေတာ့ မႏွင္းစိတ္မေကာင္း ျဖစ္ရတာေပါ့ ခု မႏွင္းက ၿမိဳ႔ျပင္က ကားကြင္းမွာ စီးရမွာမို႔လား အဲ့ဖက္က ခ်ယ္ရိၿမိဳင္မွာ ခဏဝင္ေနလိုက္ၿပီး အလြမ္းသယ္ေပါ့ ေနာ္ အစ္မ ၾကည့္ပါဦး မႏွင္းလဲ အစ္မကို ခြဲႏိုင္တာမွမဟုတ္တာ V Day နီးေနၿပီ အဲ့က် မႏွင္းပဲ လာလာ အစ္မပဲ သြား သြား ဆံုေတာ့ ဆံုရဦးမွာေလ"
"မႈံမွ မခံစားဖူးတာကို"
ေဟာ ေျပာမွပဲ ငိုခ်လာၿပီ...ကေလးလိုပဲ လား သဲရာ...
"ဟိုက္ မငိုရဘူးေလ သဲရာ မႈံကေလးက အေကာင္းေျပာျပတာကို"
"မသိဘူး အရမ္းေတြ ဝမ္းနည္းၿပီး ငိုခ်င္တာပဲ သိတယ္"
"အစ္မ မႈံ စိတ္ခ်မယ္ေနာ္ ေက်ာင္းခ်ိန္နီးေနၿပီ သြားေတာ့မယ္ မႏွင္း ဂရုစိုက္ျပန္ေနာ္"
"အင္း အင္း မႈံေလး ဆိုငကယ္ဂရုစိုက္ေမာင္း"
"ဟုတ္ အစ္မ ငိုမေနနဲ႔ ဦး သြားၿပီ"
မႈံလဲထြက္သြားေတာ့ သူမနဲ႔ သဲပဲ က်န္ေတာ့သည္..
"သဲ စားေလ"
"မစားခ်င္ဘူး"
"အဲ့ဆို ရွင္းလိုက္ရေအာင္ေလ ေနာ္ ဒီမွာဆို ေနလို႔ မေကာင္းဘူး ဆိုင္ထဲမွာ ၿပီးေတာ့ သဲက ငိုေနေတာ့ လူေတြက ၾကည့္ေနၾကၿပီ"
သဲ ဘာမွမေျပာ...စားပြဲထိုးေခၚၿပီး ေငြရွင္းလိုက္သည္...အအမ္းေငြေတာင္ ေစာင့္မယူပဲ ကားဆီထြက္သြားတာမို႔ သူမကပဲ ေစာင့္ယူၿပီး အေျပးလိုက္သြားရသည္...
.
ခ်ယ္ရီၿမိဳင္ဆီမသြားေတာ့ပဲ ကားႀကီးကြင္းရပ္နားစခန္း အျပင္ဖက္ အရိပ္ေလးမွာ ကားရပ္ၿပီး မွန္ေတြအကုန္တင္ကာ ႏွစ္ေယာက္လံုး အေနာက္ခန္းထဲတြင္ ရိွေနၾကေတာ့ အျပင္မွ ၾကည့္လ်ွင္ ကားထဲ လူရိွသည္ဟု မထင္ရ...
ကားေပၚမွာလဲ သဲက ငိုသည္..
"ငိုရဘူးေလ သဲရယ္ "
"သဲ မ နဲ႔ တကယ္ မခြဲႏိုင္ဘူး မရဲ့"
"မ လဲ ဘယ္ခြဲႏို္င္ပါ့မလဲ"
"ခု မ ဆီ သဲ လိုက္လာခ်င္တယ္ မ သဲ ကားနဲ႔ လိုက္ပို႔ေပးမယ္ေလ"
"ဟာ ဘယ္ျဖစ္မလဲ ဂုတ္တြင္း ကားအဲ့ေလာက္မ်ားတာ မ စိတ္မခ်ပါဘူး"
"ဘယ္လိုလုပ္ရမလဲ မ ရဲ့ မ မရိွရင္ သဲ ေသမွာ"
"အို ေျပာရဘူးေလ သဲရဲ့ တစ္ေန့အတူေနႏိုင္မွာေပါ့ မ ႀကိဳးစားမယ္ေနာ္ အျမန္ဆံုးနီးေအာင္ မ ႀကိဳးစားမယ္"
"သဲလဲ ႀကိဳးစားမယ္"
"သဲ အိမ္က သေဘာတူပါ့မလားေနာ္"
"မေျပာနဲ႔မ အဲ့လို မေတြးနဲ႔ သဲအိမ္က သဲစိတ္ခ်မ္းသာမႈကိုပဲ ေရ႔ွရႈတယ္ သဲသေဘာက်ပဲ မ စိတ္မပူနဲ႔ မ ေမေမကေကာ"
"သေဘာတူလြန္းလို႔ပဲ ခု သဲဆီ မေရာက္လာတာေလ...မကို ဘယ္သူအားေပးတယ္ထင္လဲ "
"ဟင္"
"သဲ rs ခ်ိတ္လိုက္တဲ့ ေန့တုန္းက မ ရံုးမွာ ဝိုင္ေတြေသာက္လာၿပီး မူးတယ္ မနက္က် ေမေမေခၚဆူတယ္ေလ ေမေမက သဲ အိမ္လာတည္းက သိၿပီးသား ကေလးေပါင္းမ်ားစြာကို သင္ၾကားေပးေနတဲ့ ဆရာမႀကီး ပဲေလ သိတာေပါ့ အဲ့ေန့က သဲ rsလဲ ျမင္ေရာ မ ကမ႓ာႀကီး ၿပိဳလဲသြားသလိုပဲ ခံစားရတာ နည္းနည္းမွ မသက္သာဘူး ေမေမေျဖာင္းျဖေပးမွ သဲဆီအေရာက္ေပါက္ခ်လာခဲ့တာ"
"ေတာင္းပန္ပါတယ္ မရယ္ ေနာက္ မ စိတ္ဆင္းရဲေအာင္မလုပ္ေတာ့ဘူး သဲ ႏွလံုးသား သဲ ခႏၶာကိုယ္ အို သဲပိုင္သမ်ွ စိတ္ဝိညာဉ္အားလံုးက မ အပိုင္..မတစ္ေယာက္တည္းတြက္ပါ မရယ္.."
"မ လဲ တူတူပါပဲ သဲ မငိုနဲ႔ေနာ္"
"အြန္း မ ရမ္းခ်စ္တယ္ "
"မ လဲ သိပ္ခ်စ္ပါတယ္ကြယ္"
"သဲေတာ့ မ ကို လြမ္းေနေတာ့မွာ"
"မ လဲ လြမ္းေနမွာ အားခ်ိန္တိုင္းသဲဆီဖုန္းဆကိမယ္ေနာ္ စာလဲပို႔မယ္"
"မ သဲ အေကာင့္နဲ႔ အတူသံုးၾကမယ္ေလ ေနာ္"
"ျဖစ္ရဲ့လား"
"ဟြန္႔ မ က ၾကဴ မွာမို႔လား"
"အဲ့ႏႈတ္ခမ္းႀကီး ေထာ္မလာနဲ႔ မ အသဲယားလြန္းလို႔ စိတ္မထိန္းႏိုင္ဘူး"
"စိတ္မထိန္းႏိုင္ရင္ မ က ဘာလုပ္ခ်င္လဲ"
"ဒီလိုေလး...."
ကားထဲမွ စကားသံေတြ တိခနဲ ျပတ္က်သြားေတာ့သည္...လားရိႈး မန္းေလး ကားႀကီးကေတာ့ ထြက္ခြာဖို႔ ကုန္စည္ေတြ ခရီးသည္ေတြ တင္ေနပါၿပီ....ဟြန္းသံေပးေတာ့မွ ကားထဲက ထြက္လာ အေျပးအလႊား အထုတ္ေတြတင္...အလြမ္းသည္လို႔က မၿပီးေသးတဲ့အထဲ ကားေပါတက္လုဆဲဆဲ မ ကို ႏႈတ္ဆက္ကာမွ
"ေဟ့ မ ခဏ ေနဦး"
"ဟင္ ဘာလဲ"
သဲက သူမေရ႔ွ ေရာက္လာကာ အက်ႌေကာ္လံကို အေပၚထိ ဆြဲေထာင္ေပးလိုက္ၿပီး မာဖလာ ေသခ်ာ ျပန္ပတ္ေပးလိုက္သည္..
"ဘာလုပ္တာလဲ"
"မ လည္တိုင္မွာ သဲ ကိုက္ထားတဲ့ သြားရာ အနီကြက္ႀကီး ေပၚေနတာ"
"ဟာ...."
မ မ်က္ႏွာတစ္ခုလံုးနီရဲတြတ္သြားသည္...စကားတိုးတိုးေလးေျပာေနလို႔သာေပါ့..
"ကဲ သြားေတာ့ ကားေျဖးေျဖးေမာင္းေနာ္....ဂရုစိုက္ အရမ္းခ်စ္တယ္"
နားနားကပ္ေျပာၿပီး ပါးေလးကို မထိတထိ နမ္းသြားကာ လက္ျပၿပီး ကားေပၚတက္သြားသည္..ကားေပၚက လူေတြေကာ ေအာက္မွာ လူေတြေကာ သူမတို႔အတြဲကို ၾကည့္ေနၾကသည္ေလ...ကားႀကီးထြက္သြားေတာ့ က်န္ေနခဲ့သူ သဲမွာလဲ သူမ ကားေပၚတြင္ ငိုျပန္သည္ေလ...
ခြဲခြာျခင္းကလဲ ရင္ကိုနာက်င္ေစတာပါပဲ...
.
....
zawgyi

အချစ်ဖြင့် ပြီးပြည့်စုံသောWhere stories live. Discover now