.
.
"ေမေမ သမီး ဖုန္းတစ္လံုး ဝယ္လိုက္မယ္ေနာ္"
အိမ္ဦးခန္းေလးမွာ ေမေမ့ကို ေရေမႊးပန္းေလးေတြ ကူစည္းရင္း တိုင္ပင္မိသည္...ဒီေန့ တနဂၤေနြ ဆိုေတာ့ ေအးေဆး နားေနရသည္ေလ....လစာလဲ မေန့က ထုတ္လာၿပီးၿပီ...
အစက မေန့က ဝယ္မလို႔ပဲ ေမေမ့ကို မတိုင္ပင္ရေသးတာနဲ႔ မဝယ္ျဖစ္ေသး
"သမီး ဖုန္းကေကာ"
"အရင္အပတ္က ဆိုဒ္ထဲမွာ က်ကြဲသြားတာ ေမေမရ"
ၾကည့္စမ္း ....ဖုန္း ကြဲတာ အရင္ပတ္တည္းက ကို ခုမွ ေျပာေဖာ္ရသတဲ့...
ေဒၚႏွင္းျမ သမီးျဖစ္သူရဲ့ စိတ္ထဲကို မမွန္းႏိုင္..
"အရင္ပတ္တည္းက ဖုန္းမရိွပဲ ေနလာတယ္ေပါ့"
"ဟုတ္တယ္...လကုန္ ပိုက္ဆံထုတ္မွ ဝယ္မယ္လို႔ စိတ္ကူးေနတာ"
"ဘာလို႔ အဲ့ခ်ိန္တည္းက မေျပာတာလဲ သမီးရဲ့ လကုန္မွမဟုတ္လဲ ေမေမ့ဆီ မွာ ဖုန္းတစ္လံုးဖိုးေလာက္ကေတာ့ ရိွပါတယ္"
"သိပါတယ္..ေမေမရဲ့...ဖုန္း မရိွလဲ ရေနတာပဲဟာ"
"အလုပ္ကလူေတြနဲ႔ေကာ"
"Email နဲ႔ ရတယ္ေလ laptop ထဲ ရတယ္...ခုက laptop က အလုပ္သြားအလုပ္ျပန္ သယ္ရခက္လို႔ ထက္ လမ္းသြားရင္း တစ္ခုခုျဖစ္မွာစိုးလို႔ ရံုးမွာပဲ ထားခဲ့တာေလ"
"ခက္ပါရဲ့ သမီးရယ္ အခု သြားဝယ္လိုက္ေလ"
"ဘုရားႀကီးဖက္က ပန္းဆိုင္ကို ပို႔မွာလား သမီး ပို႔ေပးခဲ့မယ္ေလ"
ဘာမဆို နားလည္ေပးတတ္ေသာ ေမေမ့ကို ေက်းဇူးတင္စြာျဖင့္ ခြၽဲလိုက္ေသးသည္...က်ကြဲတည္းက ေမေမ့ကို မေျပာရဲလို႔ေတာ့မဟုတ္ ေဖေဖ့အေမြမို႔လို႔ ေမေမ စိတ္မေကာင္းျဖစ္မွာစိုးလို႔ တမင္မေျပာခဲ့ျခင္းပင္..ခုေတာ့ ဘာမွ ျဖစ္ဟန္မတူ..ေအးေအးသက္သာေလးနဲ႔ အသစ္ကို အရင္မဝယ္ရေကာင္းလား ေျပာေနေသးသည္
"အမေလးေတာ္...ပို႔စရာမလိုဘူး သူတို႔လာယူမွာ ဘယ္တုန္းကမ်ား ေမေမ့စီးပြားေရး အေၾကာင္း စိတ္ဝင္စားသြားလဲ မသိဘူး"
"အာ...ေမေမကလဲ ဒီေမေမ တစ္ေယာက္တည္း ရိွတဲ့ဟာ..ေမေမနဲ႔ပတ္သက္သမ်ွ သမီးသိပါတယ္ေနာ္"
ေမေမ့ပါးကို နမ္းရင္း ေမေမ့ရင္ခြင္မွာ လူႀကီးတန္မဲ့ ႏြဲ႔လိုက္ေသးသည္...ေမေမက သူမမ်က္ႏွာေပၚ ဝဲက်ေနတဲ့ ဆံႏြယ္အခ်ိဳ႕ကို ျပန္လည္ သိမ္းတင္ေပးရင္း
"ငါ့သမီး ႀကီးလာၿပီပဲ ခ်စ္သူေလးဘာေလး မရွာဘူးလား"
"ေမေမကလဲ သမီးက ေမေမနဲ႔ပဲ အတူ ရိွခ်င္တာရယ္"
"အမယ္....အႀကိဳက္မေတြ့ေသးေတာ့ ေျပာထားေပါ့...အရင္ပတ္ကမ်ားဆိုေလ..."
အဲ အရင္ပတ္က ဆိုေတာ့ ေခါင္းေထာင္လာသၫ့.
"ဘာလို႔လဲ "
"ေမေမျဖင့္ရည္းစားရေနၿပီထင္တာ...ညဆိုလဲ ဖုန္းေျပာေနတာ အၾကာႀကီး...ရီလိုက္ေမာလိုက္နဲ႔ ဒီလိုက်ေမေမ့သမီးက သူစိမ္းေတြနဲ႔လဲ ရီတတ္သားပဲလို႔...ၿပီးက် ဖုန္းပ်က္သြားလို႔လားမသိဘူး မိႈင္ေတြေနေတာ့ ေမေမက ရည္းစားပူမိေနတာလားလို႔ေပါ့"
ဟိုက္ရွားဘား.. .....ေက်ာင္းအုပ္ဆရာမႀကီးလို႔ မေျပာရဘူး ေမေမရယ္....လူကဲခတ္ေတာ္ခ်က္...တကယ္က ဖုန္းပ်က္သြားလို႔ထက္ သမီးရဲ့ သဲကေလးနဲ႔ အဆက္သြယ္မရလို႔ ေမေမေရ့...
ရံုးက Laptop နဲ႔ သံုးလ်ွင္ေတာ့ ရရက္သား......ယူျပန္ရတာ အခက္အခဲျဖစ္ေနလို႔ အိမ္မွာဆိုရင္ေတာ့ သံုးလို႔ရသည္ေလ.
ရံုးေရာက္ရင္ သိတဲ့အတိုင္း ကိုယ့္အလုပ္မဟုတ္ပါပဲ ဂ်ာႀကီးရဲ့ ရစ္ခ်က္ေအာက္မွာ နားၿငီးလို႔ ခဏခဏ အျပက္ထြက္ေပးေနရတာနဲ႔ပဲ လိုအပ္သည္ထက္ ပိုရႈပ္ေနရသည္.
ေမေမ့ကို ပိုတိုးဖက္ရင္း
"သမီးခ်စ္သူရိွရင္ ေမေမ့ကို ေျပာမွာေပါ့ ေမေမရယ္..."
"သမီး"
"ရွင္,"
"ေမေမ ရမွာက သားမက္လား ေခြၽးမလား"
ဂိန္႔.....ပြင့္လင္းလြန္းတဲ့ ေမေမ....
",ဟာ ဘာလာေျပာေနလဲမသိဘူး ေမေမကလဲ...သမီးငြားေတာ့မယ္"
အိပ္ခန္းထဲသို႔ ေျပးဝင္လိုက္တာေတာင္ ေနာက္မွ ေမ့ေမ့အသံကပ္ပါလာေသးသည္..
"ႏွင္းႏွင္းေဝ သမီး မငယ္ေတာ့ဘူးေနာ္ ေမေမေတာ့ သားမက္ျဖစ္ျဖစ္ ေခြၽးမျဖစ္ျဖစ္ အိမ္မွာ အေဖာ္ေတာ့ လိုခ်င္ၿပီ"
မၾကားၾကားေအာင္ ေအာ္ေျပာေနတာကိုး...
ပိုက္ဆံအိတ္ထဲ ႏွစ္သိန္းထည့္လိုက္သည္...လက္က်န္က ႏွစ္ေသါင္း တစ္သိန္းခြဲတန္ေလာက္ပဲ ဝယ္မည္ဟု စိတ္ကူးထားသည္. ကိုယ့္အိမ္ပိုင္မရေသးသမ်ွေတာ့ ေခြၽတာစုေဆာင္း သူ႒ေးေလာင္း ထံုးႏွလံုးမူၿပီး တစ္ႏွစ္ထက္တစ္ႏွစ္.အမွန္တကယ္ လိုအပ္တာကိုသာ သားအမိႏွစ္ေယာက္ သံုးၾကသည္..
အိမ္အျပင္ ဖိနပ္ခြၽတ္ေရာက္ေတာ့ ေမေမေျပာသလိုပင္ ပန္းေဖာက္သည္က လာယူေနၿပီ...
"ေမေမ သမီးသြားေတာ့မယ္ေနာ္"
"ဆိုင္ကယ္ေျဖးေျဖးေမာင္းေနာ္"
"ဘာစားခ်င္ေသးလဲေမေမ....သမီးဆိုင္တစ္ခုေလာက္ ခဏထိုင္မယ္ေနာ္ "
"အဲ့ဒီ Z net ေလာက္ပဲ သြားၿပီး စာအုပ္ေတြခ်ည္းရွာဝယ္မေနနဲ႔ေနာ္ ဝယ္ထားတာေတြလဲ ကုန္ေအာင္ဖတ္ရေသးတာ မဟုတ္ဖူး"
သမီးအေၾကာင္းသိသူပီပီ ေဒၚႏွင္းျမက အိမ္ၿခံအျပင္ေရာက္ေနၿပီးတာေတာင္ လွမ္းေအာ္လိုက္ေသးသည္..
ဟုတ္လဲ ဟုတ္သည္ေလ...အိပ္ခန္းက က်ဉ္းက်ဉ္းေလး စာအုပ္ေတြကလဲ အျပည့္...တိုက္ခန္းေလးရလို႔ ေျပာင္းလ်ွင္ေတာ့ အနည္းဆံုး စာအုပ္ခ်ည္း အရင္ေျပာင္းရမယ့္ပံု...
.
ညေန သံုးနာရီ ေဆာင္းတြင္းေပမယ့္ ေနက ျပင္းေနသည္...
ဆိုင္ကယ္ဦးထုတ္ကို ေသခ်ာ ေမးသိုင္းႀကိဳးတပ္ထားရသည္...အေပၚထပ္ အနက္ေရာင္ ပါးပါးေလးက ေလတိုးတိုင္း တလြင့္လြင့္...ထို႔နည္းတူ ေနာက္ဖက္မွာ လြတ္လပ္စြာ ျဖန္႔ခ်ထားတဲ့ ဆံပင္ေလးေတြလဲ ေလယူတိမ္း ယိမ္းႏြဲ႔ ...
ဒီလို ေလတိုက္တိုင္း လႊင့္ပါေနတဲ့ ခံစားမႈမ်ိဳးကို သူမ အရမ္းႏွစ္သက္သည္ေလ....တေပါင္းလေတာင္ မေရာက္ေသး...ေျမမႈန္႔ေတြက စုစု စုစုနဲ႔......
ဖုန္းဆိုင္တစ္ခုမွာ ဝင္ၿပီး ဖုန္းဝယ္တာ မွန္းထားတာထက္ေတာင္ ပိုေနေသးသည္....မွန္းသြားတာ တစ္သိန္းခြဲ..ဝယ္လိုက္တာ တစ္သိန္းခုႏွစ္ေသာင္းခြဲ...လက္ထဲ ေလးေသာင္းခြဲပဲ က်န္ေတာ့သည္....
ေမေမေျပာထားလို႔သာပဲ....Z Net ေရာက္ေနၿပီေလ...
ေကာ္ဖီဆိုင္နဲ႔ စာအုပ္ဆိုင္တြဲဖြင့္ထားၿပီး ေကာ္ဖီလဲ ေသာက္ စာအုပ္လဲ ေအးေဆးဆိတ္ၿငိမ္စြာ ဖတ္လို႔ရေသာ သီးသန္႔တိတ္ဆိတ္သည့္ ခ်စ္စရာ့ ဆိုင္ကေလးပင္....(ကိုယ္လဲ သြားမလို႔ Mdy က ဘဲရီး လာႂကြားထားတာ)
ဆိုင္ထဲေရာက္ၿပီး ဘာစာအုပ္မွ မဝယ္ေသးပဲ ေကာ္ဖီတစ္ခြက္မွာၿပီး သကာလ ဖုန္းထုတ္ၿပီး ကဒ္အေဟာင္းေလးထည့္...
Internet setting ျပန္ခ်ိန္ၿပီး
Facebook Account အေဟာင္းကို Log in နဲ႔ ျပန္ဝင္လိုက္သည္...လိုင္းဖြင့္ဖြင့္ခ်င္း သူမရဲ့ မူပိုင္.အယ္လဲ့...သူမ ဘာသာ သတ္မွတ္ထားတာေလ....သဲရဲ့ Chat box ကို ဝင္ၾကည့္လိုက္သည္...
စာေတြပို႔ထားသည္..
ခါတိုင္းလိုပဲ ေမာနင္း ..
ဂြတ္ႏိုက္...သို႔ေသာ္ သူမ မတက္ေတာ့
စိတ္ဆိုးသြားတာလား မရဲ့...သဲ ေတာင္းပန္ပါတယ္ေနာ္
Sad emoji ေလးေတြ တန္းစီလို႔....ေန့တိုင္း သူမ မတက္တဲ့ ေန့တိုင္းကို sad emoji ေလးေတြ ပဲ ပို႔ထားေလေတာ့သည္.....
Wall ဝင္ၾကည့္ေတာ့လဲ တစ္ပတ္အတြင္း ဘာမွကို မတင္ထား....
လိုင္းတက္ခ်ိန္ကိုၾကည့္ေတာ့ ေသာၾကာေန့တည္းက ဒီေန့ထိ ဘာလိုင္းမွ တက္မလာေသး....
မွာထားတဲ့ ေကာ္ဖီ ေရာက္လာၿပီး.မေသာက္ျဖစ္ေသး..ဖုန္းေတြအိတ္ေတြ စားပြဲေပၚအတင္တိုင္း ထားၿပီး ထြက္တာ ၾကာေနၿပီျဖစ္ေသာ ျမသန္းတင့္ရဲ့ ေရႊျပည္ေတာ္ေမ်ွာ္တိုင္းေဝး ဘာသာျပန္စာအုပ္ရယ္...စာေရးဆရာမ ဂ်ူ းရဲ့ ပင္လယ္ႏွင့္တူေသာ မိန္းမမ်ား ရယ္ ေတာင္တန္းေတြရဲ့ အလြန္ စာအုပ္သံုးအုပ္ သြားေရြးေနစဉ္...စားပြဲေပၚကဖုန္းမွာ လိုင္းဖြင့္ရက္သား..သဲ ဆိုေသာ Nick name ေလး ေပၚေနကာ voice call ေတြ ဆက္တိုက္လိွမ့္ဝင္ေနတာ စာအုပ္ခေရဇီ မမ ႏွင္းႏွင္းေဝ က မသိရွာ....
.(ကိုယ္ ဝယ္မယ့္ စာအုပ္ေတြ စာရင္းလုပ္ထားတာေလး ခ်ေရးလိုက္တာရယ္ ဂရုမစိုက္ျခင္း အႏုပညာ က ေတာ့ ပိုင္ရၿပီ နတ္သမီးတစ္ပါး ေကာင္းမႈေၾကာင့္ ....မဆီမဆိုင္ ေက်းဇူးတင္ေၾကာင္းေနာ္ မတ္မတ္ TzT😍😍😘😘😚)
.
"ဟင္ သဲ ေခၚထားပါလား....2 mins ago ေတာင္ ျဖစ္သြားၿပီပဲ ဘာစာမွလဲ ပို႔မထားဘူး ဖုန္းပဲ ေခၚထားတယ္"
ယူလာတဲ့ စာအုပ္ကို စားပြဲေပၚ ထပ္ထားၿပီး ဖုန္းသာ ၾကည့္ေနမိေတာ့သည္...လိုင္း ေအာက္ သြားၿပီ ျဖစ္ေသာေၾကာင့္ ဘာမွ လုပ္၍မရေတာ့...
သဲရဲ့ chat box ကိုသာ အေပၚေအာက္ ပြတ္ဆြဲ ၾကည့္ေနေတာ့သည္..
.သဲ မ်ား လိုင္းျပန္တက္မလား ေမ်ွာ္လင့္ခ်က္နဲ႔ေပါ့..
စားပြဲေပၚက ခဏက အေငြ့တစ္ေထာင္းေထာင္းထလ်က္ရိွေသာ ေကာ္ဖီခြက္ကေလးကား အခုေတာ့ အေငြ့ေတျြပယ္ ေအးစက္ေနၿပီ...
20 mins ago ေတာင္မွ ျဖစ္ေနၿပီကိုး...
စိတ္အားေလ်ာ့စြာ ျဖင့္ ေအးစက္စက္ေကာ္ဖီကို ေသာက္လိုက္သည္...သဲ မတက္ေတာ့ဘူးလား အေတြးျဖင့္ သူမ လိုက္ူပိတ္ရန္ လုပ္စဉ္ပင္ သဲ အြန္လိုင္းျပလာေတာ့
သူမ အေဆာတလ်င္ပဲ
"သဲ ဖုန္းနံပါတ္ေပး"
ဟု ရိုက္ၿပီး ပို႔ေနစဉ္ မေရာက္ေသးခင္မွာပဲ သဲဆီမွ စာအရင္ဝင္လာသည္ ...
"မ ဖုန္းနံပါတ္ေပး"
ရင္ခုန္စြာ ၿပံဳးလိုက္မိသည္...တိုက္ဆိုင္စြာ အႀကံခ်င္း တူေနသည္ကိုး...
သူမစာလဲ သဲ ဖက္က seen ျပသြားသည္...သူမ နံပါတ္ ပို႔ေပးလိုက္သလို သဲကလဲ ျပန္ပို႔သည္.
တစ္ပတ္စာအတြင္း ႏွစ္ဖက္စလံုးမွာ ေျပာစရာေတြ အမ်ားႀကီး ရိွေနေပမယ့္ ဘယ္က စေျပာရမလဲ မသိ....
သဲ ဖက္က
"မ video call ေျပာလို႔ရလား"
"မ အျပင္မွာ သဲ"
"အလုပ္လား"
"နားရက္ေလ သဲရဲ့ သဲေကာ"
"ေက်ာင္းပိတ္တယ္ေလ...ခု သဲလဲ အိမ္မွာမဟုတ္ဘူး"
"ဘယ္မွာလဲ"
"ခဏေနာ္ ပံုရိုက္ျပမယ္"
သဲ ဖက္က ပံုရိုက္ျပမယ္ဆိုေတာ့ ဘာေတြမ်ား လုပ္ေနပါလိမ့္ဆိုၿပီး ရင္ခုန္လႈပ္ရွား ေစာင့္ေနမိစဉ္ ေရာက္လာပါၿပီ...
အက်ႌအေပၚထပ္ အျဖဴ အနက္ အစင္းၾကားေလးျဖင့္ သိုးေမႊး ဦးထုတ္ အဝါႏုေရာင္ေလးလဲ ေဆာင္းထားလိုက္ေသး...
သဲက မ်က္ႏွာေလးပင္ ေခ်ာင္လို႔...
"ခ်စ္စရာေလး သဲရဲ့ ဘယ္နားေလးလဲ"
"ဟင္ မ ေသခ်ာလဲ မၾကည့္ဘူး"
"အယ္ ဘာလို႔လဲ "
"မျမင္ဘူးလား"
မေက်နပ္တဲ့ sticker ေလးေတြ တန္းစီပို႔လာသည္....သဲ ပို႔ထားေသာ ပံုကို ေသခ်ာျပန္ၾကည့္သည္...ၾကည့္ေနရင္းနဲ႔ပဲ
ဘုရားေရ....ျမနႏၵာ ဟိုတယ္ ဆိုပါလား.....ခုမွ သဲ ပံုရဲ့ ေနာက္ခံကို ၾကည့္မိသည္ေလ....
ကန္ေဘာင္ဘက္က ျမနႏၵာ ဟိုတယ္ေလ...
"ဟင္ သဲ ခု ပံုလား"
"ဟုတ္တယ္ေလ"
"သဲ တကယ္ႀကီး အခု မန္းေလးမွာလား"
"ေရာ္....ဟုတ္ပါတယ္ဆို"
"ဘာလာလုပ္တာလဲဟင္...."
ပို႔လာျပန္ၿပီ emoji ေတြ အမ်ားႀကီး....
"ရာသီဥတု မသာယာလို႔ မန္းကို ဆင္းလာတာ"
"ဘာလဲဟင္"
သဲက ေပါက္ကရ သိပ္ေျပာတတ္သည္ေလ....ခုလဲ ဘာရာသီဥတု အေၾကာင္းလဲ သူမနားမလည္..ေမးလိုက္ရင္လဲ စတစ္ကာေတြပဲ စြတ္ပို႔...ထို႔ေၾကာင့္ ဆက္မေမးေတာ့ပဲ
"သဲ မ လာမယ္ေလ လာလို႔ရတယ္မလား"
ဟိုက သူ႔ကိစၥသက္သက္နဲ႔ပဲ ဒီ ကိုယ္နဲ႔ စိမ္းျပင္ျပင္ စိမ္းေနတဲ့ မန္းၿမိဳ႔ဆီကို တစ္ေယာက္တည္း စြန္႔စြန္႔စားစား လာခဲ့ရတာကို ဒီ ႏွင္းႏွင္းေဝ ငတံုးမေလးက မသိရွာ...
"မ အျပင္မွာဆို "
"မ သက္သက္လာတာ သဲရဲ့ အလုပ္မရိွဘူး "
"မ တစ္ေယာက္ထည္းလား "
"အင္း မ အၿမဲတစ္ေယာက္တည္းပဲ "
"အာ့ဆိုလာေလ သဲ အျပင္မွာ ထြက္ေစာင့္ေနမယ္"
"Ok ဖုန္းဆက္လိုက္မယ္ေနာ္ "
"ဟုတ္ ဘာနဲ႔လာမွာလဲ"
"ဆိုင္ကယ္နဲ႔"
"ေျဖးေျဖးေမာင္းခဲ့ေနာ္"
"Inn ဒါပဲ ခုလာၿပိ"
Line out စာအုပ္ေတြ အိတ္တစ္ခုထဲ စုထည့္ လိုက္သည္...ၿပီး အျပင္ထြက္မည္လုပ္မွ ပိုက္ဆံရွင္းဖို႔ ေမ့ေနေသးတာမို႔ ျပန္လွည့္ရွင္းရေသးသည္....သဲ ထံ သို႔ အျမန္ဆံုးေရာက္ခ်င္ေနပါၿပီေလ...
.
.ဟိုတယ္ေအာက္ဖက္ ဆင္းၿပိး ျမနႏၵာ ဟိုတယ္ ဟု စာလံုး ထြင္းထားေသာ ေက်ာက္ျပားႀကီး အနီး ခံုတန္းေလးတြင္ မ အလာကို ထိုင္ေစာင့္ေနလိုက္သည္....လာတာက စေနေန့တည္းက ...ေနာင္ခ်ိဳက မႈံ႔အိမ္မွာ တညေနခဲ့ေသးသည္.
ေတာ္ေသးတာေပါ့...အိမ္က ေက်ာင္းေလးရက္ ပိတ္သည့္ၾကားထဲ ဘာမွ လုပ္စရာလဲ မရိွေတာ့ အေၾကာင္းျပခ်က္ေပါင္းမ်ားစြာနဲ႔ ေမေမ့ကို ခြၽဲႏြဲ႔ ..မရေတာ့ အပါးဆီ အပူကပ္..ကိုကို႔ကို ကိုယ့္ဘက္ေတာ္သားျဖစ္ရန္သိမ္းသြင္း...ေမေမ ျမင္ျမင္ခ်င္း မႈံ႔ကို သမီးအရင္းလို ခ်စ္ျမတ္ႏိုးေသာေၾကာင့္ ဒီအခ်က္ကို ပစ္မွတ္ထားကာ မႈံ႔ကိုပါ အိမ္သို႔ေခၚၿပီး ေမေမ့ဆီ ခ္င့္ေတာင္းခိုင္းသည္...တစ္ႀကိမ္ႏွစ္ႀကိမ္ေလာက္နဲ႔ ခြင့္မျပဳေသး..အႀကိမ္ႀကိမ္ခြင့္ေတာင္း အပါးတို႔ ကိုကိုတို႔ တိုက္တြန္းပါမွ ေနာက္ဆံုး မတတ္သာ ခြင့္ျပဳေပးလိုက္သည္....
ေနာင္ခ်ိဳမွာ တစ္ညေနၿပီး မႈံမိဘေတြနဲ႔ ေမေမနဲ႔မယံုမွာစိုး၍ အေပၚယံ ဖုန္းေျပာေပးလိုက္ျပရသည္..
မႈံတို႔ တအိမ္သားလံုးဆံုလို႔ စကားေျပာၾကတဲ့အခါ သူမပဲ မနည္းနားစိုက္ေထာင္ေသာ္လဲ နားမလည္...ေျဖးေျဖးေလးေျပာမွ တစ္လံုးႏွစ္လံုးစ နားလည္သည္..မႈံေျပာတာေတာ့ ဓႏုစကားလဲ ဗမာစကားလိုပဲ.တစ္ခ်ိဳ႕အသံုးမတူတာေတြရယ္ ဝဲတာရယ္ အသံကြာရံုေလာက္ပဲ ရိွတာတဲ့ေလ...
မႈံခ်ယ္ရီဦး က တစ္ဦးတည္းေသာ သမီးေလ....ဘိုးစံုဘြားစံုရသည့္ထဲ သူ႔အဘ အဲေလ အာ့ အဘဆိုတာ ဓႏုလို အေဖေခၚတာ ..သူ႔အေဖအေမရယ္ သူ႔အေဖရဲ့အကို သူ႔ ဘႀကီးတို႔ လင္မယားရယ္ ..မႈံတို႔အိမ္မွာ မႈံအေဖ ဖက္က အဘိုးအဘြား ဘႀကီးတို႔ လင္မယား သူတို႔က ကေလးမေမြးဘူးေလ...မႈံအေဖအေမ ၿပီးရင္ အိမ္မွာ ကေလးဆိုလို႔ လူငယ္ဆိုလို႔ မႈံတစ္ေယာက္တည္းပဲ ရိွတာေလ....သူတို႔က အိမ္ေရ႔ွမွာ ထမင္းဆိုင္တစ္ဆိုင္ဖြင့္ထားတယ္...ေနာင္ခ်ိဳ ေစ်းႀကီးထဲမွာက် ဓႏုရိုးရာ အထည္ဆိုင္ဖြင့္ထားတယ္တဲ့....ကားလဲရိွသည္....
ေျပာရရင္မႈံက သူ႒ေးသမီးေလး...ႏုဖပ္ေနေအာင္ အသားဝင္းဝင္းေလးနဲ႔ လွႏိုင္ရက္ ခ်စ္စရာေကာင္းလြန္းေသာ မႈံ႔ကို သူ႔အိမ္က လူေတြလဲ ငံုထားမတတ္ ခ်စ္ၾကသည္ေလ...
သူမေတာင္ မဆီမဆိုင္ ျမင္ျမင္ခ်င္း ခ်စ္ခင္မိတာပဲ မလား..
မႈံအိမ္မွာ ေနရတာ ခဏေလးေပမယ့္ ေပ်ာ္ရသည္...သို႔ေသာ္ သူမ မွာ ကိစၥရိွသျဖင့္ အျပည့္အဝႀကီး မေပ်ာ္အားေသး...
မနက္ေရာက္ေတာ့ လမ္းမွာ ကားေစာင့္စီးရန္ မႈံက လိုက္ပို႔ေပးသည္...ၿပီး သူမ နဲ႔အတူ လားရိႈးျပန္တက္မည္ ေစာင့္ေနမည္တဲ့...သူ႔မိဘေတြလဲ ၾကည္ၾကည္ျဖဴ ျဖဴ ပင္...
ဒီလို ခရီးမ်ိဳး သူမ တစ္ေယာက္တည္း တစ္ခါမွ မထြက္ဖူးေပ..
သူမရဲ့ ႏွလံုးသားရပ္ဝန္းမွာ မုန္တိုင္းငယ္ေတြ ျဖစ္ေပၚေနေတာ့ မေနသာေတာ့ပဲ မႈံကေလး အႀကံေပးသလို တစ္ခါေလာက္ေတာ့ စြန္႔စားၾကည့္ရမည္ေလ...
ဟိုေရာက္လို႔ မ ပံုစံ အေျခအေနမွန္လဲမသိ...ဖုန္းလဲ ဆက္သြယ္မရ...မ လိပ္စာသိရံုနဲ႔ တန္းသြားလို႔မရေသး..
မ လိုင္းတက္သည္ျဖစ္ေစ မတက္သည္ျဖစ္ေစ သူမလဲ မတက္ျဖစ္ေတာ့...မန္းေရာက္မွပဲ ေနာင္ခါလာေနာင္ခါေစ်း လုပ္မည္ဟု ခဲထားလိုက္ၿပီး ကားစီးလာရေတာင္ စိတ္က တစ္ထင့္ထင့္...
မ နဲ႔မ်ား မဆံုရလ်ွင္ ဆိုတဲ့ အေတြးေရာက္တိုင္း စိတ္မခ်ႏိုင္...
ကားရပ္ၿပီးခ်င္း ဘယ္သြားရမွန္းမသိ...လာေမးတဲ့ Taxi သမားကိုသာ စိတ္ကူးေပါက္ရာ ဟိုတယ္ ပို႔ခိုင္းတာ...ဟိုတယ္လ္ခ ကလဲ ေစ်းႀကီးသလား မေမးနဲ႔..တစ္ေယာက္ခန္းယူၿပီး ပစၥည္းေတြခ် ေျခဆန္႔လက္ဆန္႔ၿပီး ကိုယ္ ခ်စ္ရတဲ့ မ ရဲ့ ေနရာ႒ာေနေလးရဲ့ အေငြ့အသက္ ... ေဆာင္းေပမယ့္ ရွမ္းျပည္ေလာက္ေတာ့ မေအး....
အဝတ္စားေတာ့မလဲျဖစ္ပဲ လိုင္းဖြင့္မိေတာ့ ထူးဆန္းစြာ မ က လိုင္းေပၚမွာ...ဝမ္းသာအားရနဲ႔ ဖုန္းေခၚေတာ့ မကိုင္ ...ထပ္ကာ ထပ္ကာ ေခၚၾကည့္လဲ မကိုင္ေတာ့ အလုပ္ထဲမွာလားဆိုၿပီး သူမ ေတြးလိုက္စဉ္ မႈံ ဖုန္းဝင္လာသျဖင့္ မႈံနဲ႔ ဖုန္းေျပာေနတာ မိနစ္ႏွစ္ဆယ္ေလာက္ ၾကာသြားသည္...လိုင္းျပန္တက္ေတာ့ မ နဲ႔ တိုးျပန္သည္...ဘယ္လိုျဖစ္ျဖစ္ ဖုန္းနံပါတ္ ေတာင္းထားလ်ွင္ေတာ့ အဆက္အသြယ္မျပတ္ႏိုင္ဟု ေတြးမိကာ နံပါတ္ေတာင္းလိုက္မိသည္...ထို႔နည္းတူ မ ဆီမွလဲ သူမ နံပါတ္ကို ေတာင္းလာသည္...
ခုေတာ့ မ မၾကာမီ ေရာက္လာေတာ့မည္....
မ အျပင္မွာဆို ဘယ္လိုေလးေနမလဲ
ခရီးပန္းလာတဲ့ သူမရဲ့ ဂါေနခ်ာေနတဲ့ ရုပ္ကိုမ်ား လန္႔သြားေလမလား...ဒီလာကာနားနီးမွ နဖူးထက္မွာ ဝက္ၿခံက အရုပ္ဆိုးစြာ ထြက္ေနေသးတာေလ...ဒီရက္ပိုင္းအစပ္အေတာ္မ်ားမ်ား စားမိသြားတာကိုး...
ဝဲက်ေနတဲ့ ဆံပင္အခ်ိဳ႕ နဲ႔ ဖံုးကြယ္ထားေနရသည္..
တစ္ပတ္စာ စကားမေျပာရတဲ့ အခ်ိန္တြင္း မ ကို မဆံုဖူးပါပဲနဲ႔ အရမ္းခ်စ္ေၾကာင္း ေဝးကြာေလ ပိုသ္ိရေလပင္...
ေမ်ွာ္ေနလို႔လားမသိ...မ ကို ေစာင့္ေနတာ လိုအပ္သည္ထက္ ပိုၾကာေနသလို...
ထိုအခိုက္ လက္ထဲမွ ဖုန္း ထျမည္လာေတာ့သည္...
နံပါတ္က ေလာေလာလတ္လတ္ မွတ္ထားေသာ မ ရဲ့ နံပါတ္ကေလး...စိတ္လႈပ္ရွားစြာ ကိုင္လိုက္သည္..
"ဟလို မ"
"သဲ ဘယ္နားလဲ မ ေအာက္မွာ ေရာက္ေနၿပီ "
"သဲက ဟိုတယ္ အေရ႔ွဆိုင္းဘုတ္ နားမွာ ထိုင္ေစာင့္ေနတာ"
"ဟုတ္လား မ ကအေနာက္ေပါက္ကေန လာတာ ခဏေနာ္ အဲ့ဖက္ မ လာခဲ့မယ္"
"ဟုတ္"
မ လာေတာ့မ.ယ္...မ ေရာက္ေနၿပီ..
မ နဲ႔ အျပင္မွာ မ်က္ဝါးထင္ထင္ စကၠန္႔ပိုင္းအတြင္း ျမင္ရေတာ့မည္ တဲ့လား..ေတြးရင္း ေျခဖ်ား လက္ဖ်ားေတြ ေအးစက္ ..ေသြးခုန္ႏႈန္း ေတြလဲ တစ္ဒိတ္ဒိတ္နဲ႔ ျပန္ၾကားေနရသည္...လာပါၿပီ သူမ ေရ႔ွတည့္တည့္ မွာ အသားေပ်ာ့ ေဘာင္းဘီရွည္ အနက္ျပာေရာင္ေလးနဲ႔ အေပၚထပ္အက်ႌ အနက္ေရာင္ အပါးေလးနဲ႔ တြဲရက္. ...ပိတုန္းေရာင္..ဆံပင္ ရွည္ရွည္ေလးေတြက ေလတျဖဴ းျဖဴ း တိုက္ခတ္ေနသည့္ၾကားထဲ တစ္ဝဲဝဲ လႊင့္ေနသည္...သူမ ထိုင္ေနတဲ့ ေနရာရဲ့ ေျခလွမ္း ငါးလွမ္းစာ ေလာက္မွာ ေျခစံုရပ္ေနသည္..
သူမ ျဖည္းညင္းစြာ ထရပ္လိုက္သည္...
"သဲ ..."
မ ဖက္က သဲ ဆိုတာကို ေသေသခ်ာခ်ာ ေခၚလိုက္ေပမယ့္ အသံထဲမွာ မဝံ့မရဲ အရိပ္ေတြ ပါလာေသးသည္..သူမ ၿပံဳးျပရင္း
"ဟုတ္ကဲ့ မ"
တစ္ေယာက္နဲ႔တေယာက္ ေျခလွမ္းငါးလွမ္းစာ အကြာအေဝးျခားလ်က္ စိုက္ၾကည့္ေနၾကသည္..