27

812 75 0
                                    


.
.
ည ည ဆို မ က သူ႔အစားဆိုၿပီး ေပးထားပါေသာ ပန္ဒါရုပ္ႀကီးကို မ ကိုယ္စား အလြမ္းေျပ အနမ္းေတြ ေပးရတာ အေမာ...ဖက္ ဖက္ အိပ္လို႔လဲ ရေသးသည္...သူမ ကိုယ္ေလာက္ရိွတာကိုး အရုပ္က..မ်က္ကြင္းမည္းမည္းေလးနဲ႔ ရုပ္ေလးကိုက ခ်စ္ဖို႔ေကာင္းေနတာပင္..အသဲယားတိုင္း မ နဲ႔ ဗီဒီယိုေကာလ္ ေျပာတိုင္း မ ေရ႔ွမွာ နမ္းျပရတာမ်ိဳးတို႔ ဖုန္းေျပာေနစဉ္ အရုပ္ႀကီးကို ကိုယ္ေပၚတင္ဖက္ထားတာမ်ိဳးတို႔ဆို မ က အရမ္းသေဘာက်သည္တဲ့ေလ...အေဝးတစ္ေနရာစီမွာ ေနၾကတာဆိုေတာ့ အလြမ္းေတြေျပေအာင္ လိုင္းေပၚကေကာ ဖုန္းေတြနဲ႔ ပါ ဆက္သြယ္ေနရသျဖင့္ သူမ ခုဆို မုန္႔ဖိုးလဲ သိပ္မသံုးျဖစ္ေတာ့...ရသမ်ွ သံုးပံုတစ္ပံုဟာ ဖုန္းထဲထည့္ရင္းနဲ႔ သာ ကုန္သြားတတ္သည္..တစ္ခါတစ္ေလ မ မအားလို႔ ေဘလ္မရိွတဲ့ အခ်ိန္ေတြမ်ားဆို သူမ ဖက္က လြဲေပးတတ္သည္...မ က ျငင္းေပမယ့္ ကိုယ္က ခ်စ္လို႔ ေပးတာကို လို႔သာ ေျပာလိုက္ရင္ မ ဘာမွမေျပာေတာ့..သို႔ေသာ္ ထည့္ေပးသမ်ွကို စာရင္းနဲ႔ မွတ္ထားတယ္တဲ့...
ခုလဲ မ ကို အလုပ္က ဆင္းလို႔ အိမ္ေရာက္ရင္ ဖုန္းေခၚပါလို႔ ေျပာထားရက္နဲ႔ ေခၚမလာ...မ ဆိုင္ကယ္ေမာင္းေနတုန္းျဖစ္မွာစိုးလို႔ သူမ လဲ မေခၚရဲ...မ က ဆိုင္ကယ္ေမာင္းတုန္း ဖုန္းလာလ်ွင္ နီးရာ ထိုးရပ္ၿပီး ေျဖတတ္သည္ေလ.... ေတာ္ရာ သူမ ဖုန္းကိုဆို ရပ္ၿပီး ကိုင္တတ္ေနတာမို႔ သူမ က မ အားရင္ မစ္ေကာလ္ေပးေနာ္ လို႔ပဲ မွာၾကားေနက်...ေတာ္ေနၾကာ ေယာက္်ားေလးေတြသာ အထိုင္မ်ားတတ္တဲ့ လက္ဖက္ရည္ဆိုင္တို႔ ဘာတို႔ ေရ႔ွမွာ ရပ္ၿပီးဖုန္းေျပာမိရင္ ဆိုင္ထဲကလူေတြ မ လို ေခ်ာေခ်ာလွလွကို ေငးေနလိမ့္မည္ျဖစ္ျခင္းရယ္...ေတြးၾကည့္ျမင္ၾကည့္ေနရံုနဲ႔တင္ သူမ သိပ္သဝန္တိုသည္.... မ အလွကို သူမ ကလြဲၿပီး ဘယ္သူ႔ကိုမွ ခံစားၿပီး ၾကည့္ခြင့္မေပးရက္ႏိုင္ပါ...
ခုလဲ မ ေဘလ္မရိွလို႔လား ဆိုၿပီး မေန့က မုန္႔ဖိုးတစ္ေသာင္းလံုးကို ေဘလ္ထည့္ထားတာမို႔ မ ဖုန္းထဲ ငါးေထာင္လႊဲေပးလိုက္သည္...စာလဲ ပို႔ထားလိုက္ေသာ္လဲ ဖုန္းက ျပန္မေခၚေသး...
📱📱📱📱
Imcoming call
မ ဖုန္းျပန္ေခၚလာႏိုးေစာင့္ရင္း စာလုပ္ေနရာမွ ဖုန္းျမည္လာတာေၾကာင့္ နံပါတ္မၾကည့္ေတာ့ပဲ ဝမ္းသာအားရ ကိုင္လိုက္သည္...
"မ....ဘာလို႔ ဖုန္းမဆက္တာလဲ....သဲ စာပို႔ထားတာျဖင့္ ၾကာလွၿပီ....မ ကို ေစာင့္ေနတာ ငါးနာရီတည္းက.<...သဲ ခု ထမင္းေတာင္ မစားရေသးဘူး"
ေျပာခ်င္ရာကို စြတ္ရြတ္ေျပာေနေတာ့ တစ္ဖက္က ၿငိမ္သက္ေနသည္....
ဟင္....မ ဘာလို႔ မေျပာတာလဲ
ဆိုၿပီး အေတြးဝင္လာမွ နံပါတ္ကို ၾကည့္မိေတာ့ မွတ္မထားေသာ နံပါတ္စိမ္းတစ္ခုပင္...
"ဟလို ဘယ္သူလဲ မသိဘူး"
ခဏက မ ကို စိုးရိမ္တႀကီး ေျပာေနတဲ့ စကားသံနဲ႔ လံုးဝမတူေတာ့...ေမ်ွာ္ေနတဲ့ ဖုန္းမလာေတာ့ စိတ္တိုသြားရသလို ဝမ္းလဲ နည္းသြားရသည္ေလ...တဖက္က ခုခ်ိန္ထိ ဘာမွ ေျပာမလာ...စိတ္ကမရွည္..
"ဟယ္လို...ဘယ္သူလဲ ၾကားလား....ဘာမွ မေျပာရင္ ခ်ၿပီ"
တကယ္ပါပဲ..စိတ္ ပ်က္စရာ...မ ဖုန္းကို ေမ်ွာ္ေနတာပါဆိုမွ အေရးမပါတဲ့ ဖုန္းက ဝင္လာေသးတယ္...ဘာမွ ေျပာတာလဲမဟုတ္ဖူး...ဖုန္းသရဲပဲေနမွာ...အဲ့လိုသာ မခ်ရင္လဲ မ ျပန္ေခၚတဲ့ အခ်ိန္က် Busy ျဖစ္ေနမွာစိုးရေသးတာေလ..
တစ္ညေနလံုးေစာင့္ေနၿပီးမွ စာလဲ ရ သင့္သေလာက္ ရၿပီးသြားၿပီ...ဖုန္းေလးတကိုင္ကိုင္နဲ႔ ထမင္းစားခန္းလဲသြားၿပီး ထမင္းစားခဲ့ၿပီးၿပီ...မ ဖုန္းေခၚေတာ့လဲ မကိုင္...အခန္းထဲ ျပန္ဝင္လာၿပီး မ အရုပ္ေလးကို ေရ႔ွမွာခ်ၿပီးသကာလ
"မ ဘာေတြ လုပ္ေနလဲ...သဲ စိတ္ပူေနတယ္ မရဲ့...
ဖုန္းေလးဘာေလး ကိုင္ပါဦးလား မရဲ့"
အရုပ္ေလးကို နားရြက္ဆြဲလိုက္ ကိုက္ၾကည့္လိုက္နဲ႔...
"တစ္ခါတေလဆို မ က သဲကို စိတ္ဆိုးရင္ေတာင္ မေျပာဘူး တည္တည္ႀကီး ေနပစ္လိုက္တာ အျပင္မွာဆို ကိုက္ပီသာမွတ္ ဟြန္႔ မ လူဆိုးႀကီး..."
📱📱📱📱📱
ေဟာ လာပါၿပီ...
ေမ်ွာ္ေနေသာ ဖုန္းနံပါတ္ကေလး ...မကိုင္ပဲ ေနမည္ဟု စိတ္ကူးေနၿပီးမွ တကယ္လဲ ကိုယ္က မေနႏိုင္ေတာ့ တူ ဆိုတည္းက ကိုင္မယ့္ ခလုတ္ကို ႏိွပ္ၿပီးေနၿပီ...
"ဟလို သဲ..."
တမင္ မထူးပဲ ၾကားရက္နဲ႔ပင္ ေပကပ္ေနလိုက္သည္...
"သဲ... မ ကို စိတ္ဆိုးေနတာလား....မ တို႔ တိုက္ခန္းတြက္ ေငြလာေခ်ေနတာေလ...ခုက အျပင္မွာ သဲနဲ႔ တူတူထိုင္ဖူးတဲ့ မ သူငယ္ခ်င္း ခက္ရဲ့ ဆိုင္မွာ...ေမေမလဲ ပါတယ္....ဖုန္းကို မၾကည့္မိလို႔ သဲ ေခၚထားမွန္းမသိဘူး..သဲရ...ေမေမ ထမင္းစားေနတုန္း မ ခု အျပင္ထြက္ ဖုန္းေခၚတာ..အစက အိမ္ေရာက္မွ ေခၚမလို႔ပဲ..သဲ စိတ္ဆိုးေနမွာဆိုတာ ႀကိဳသိေနတာမို႔..
သဲ ေျပပါေတာ့ေနာ္...မက သဲကို ပစ္မထားပါဘူး..အေရးႀကီးအလုပ္မို႔လို႔ပါ"
မ က အဲ့လိုေလး ေျဖရွင္းျပရံုေလးနဲ႔တင္ စိတ္ေကာက္မိတဲ့ ဒီခ်စ္တတ္ေသာ လူသားမေလး အရည္ေတြ ေပ်ာ္က်ကုန္ၿပီေလ..
"သဲ စိတ္ေကာက္မလို႔ပဲ...ခုေျပသြားၿပီေလ..မ ပင္ပန္းလားဟင္ တစ္ေနကုန္လား"
"တေနကုန္မဟုတ္ပါဘူး သဲရ...အလုပ္ဆင္းမွ ေမေမ့ကို အိမ္ျပန္ေခၚေသးတယ္ေလ...ေနာက္ေန့ဆို မ က မအားဘူး..ၿပီးေတာ့ ဒီေန့က အိမ္ေရာင္းအိမ္ဝယ္ နကၡတ္ ေကာင္းတယ္ ဆိုလို႔ပါ "
"အဆင္ေျပတယ္ မလား မ"
"အြန္း ေျပပါတယ္ အရင္လို ေမေမ အိမ္မွာ တစ္ေယာက္တည္း က်န္ေနခဲ့တဲ့အခါက် အပ်င္းေျပ စိတ္ေျပလက္ေပ်ာက္ စိုက္တတ္တဲ့ ပန္းပင္း
ေလးေတြ စိုက္ဖို႔ ေျမၾကီးေတာ့ မရိွေတာ့ဘူးေပါ့"
"သဲ အန္တီတြက္ အပင္ေတြ စိုက္လို႔ရေအာင္ အႀကံတစ္ခုရိွတယ္ ေျပာျပရမလား"
"ေျပာၾကည့္ေလ ေခြၽးမေလာင္းေလး အႀကံကို ေမေမလက္ခံေလာက္မွာပါ"
"သစ္ခြ စိုက္ေလ...သစ္ခြက ေျမမလို ေရမလို ေနမလိုတဲ့ အပင္ မရဲ့...ဘယ္ေနရာစိုက္စိုက္ရတယ္ အဲ့မွာ ေစ်းႀကီးရင္ သဲ ဒီကေနပို႔ေပးလိုက္မယ္"
"အင္း ေျပာလိုက္မယ္ သဲ "
"မ ညစာ စားၿပီလား"
"စားရေသးဘူးေလ မွာထားတုန္း"
"စားေတာ့ေလ သဲ လဲ အိပ္ႏွင့္ေတာ့မယ္.မ မနက္ျဖန္ စာေျဖရမွာ"
"အင္း အိပ္ေပ်ာ္ပါေစ သဲ ခ်စ္တယ္ "
"တူတူ ပဲ ခ်စ္တယ္ မ"
ညတိုင္း မ နဲ႔ ဖုန္းေျပာၿပီး မ ဆီက ခ်စ္တယ္လို႔ ၾကားၿပီး အိပ္ရပါမွ သူမရဲ့ ညေတြဟာ ပိုၿပီး အသက္ဝင္ ျပည့္စံုသလိုပင္....ဒါေတြဟာ မ နဲ႔ ခ်စ္သူျဖစ္တည္းက အက်င့္ပါေနၿပီးသား ထံုးစံတစ္ခုလို ျဖစ္ေနခဲ့ၿပီးသားေလ...ဘယ္သူမဆို ကိုယ္ခ်စ္တဲ့သူဆီက ခ်စ္တယ္လို႔ အၿမဲတမ္း ၾကားခ်င္ေနမိတာ ဆန္းတဲ့ ကိစၥေတာ့ မဟုတ္...ခဏခဏ ေျပာေနလို႔လဲ ဘယ္ေသာအခါမွ ရိုးအီသြားတဲ့ အရာမ်ိဳးလဲ မဟုတ္..မ နဲ႔ ခ်စ္သူျဖစ္တဲ့ သက္တမ္းတစ္ေလ်ွာက္လံုးမွာလဲ မ ခ်စ္တယ္ လို႔ ေျပာသည့္အခ်ိန္ သူမက ခ်စ္တယ္ လို႔ ေျပာသည့္ အခ်ိန္ ေတြတိုင္းမွာလဲ ရင္ခုန္တုန္း...ပါးျပင္ေလးေတြ ေနြးေထြးတုန္းပင္...အခ်စ္ဆိုတာ အစစ္ျဖစ္ခဲ့ရင္ အခ်ိန္ေတြ ဘယ္ေလာက္ပဲ ၾကာၾကာ သက္တမ္းဘယ္ေလာက္ပဲ ရင့္ရင့္ ရိုးအီသြားတဲ့အရာေတြမဟုတ္ပဲ အၿမဲ သစ္လြင္ေနတာခ်ည္းသာပင္..
.
ပရယ္တီကယ္ ေျဖၿပီး ေျခလွမ္းေတြက မရည္ရြယ္ပါပဲနဲ႔ ဓာတုေဗဒ ေမဂ်ာရိွရာ အထပ္သို႔ တက္လာေနမိသည္...သူငယ္ခ်င္းေတြေတာ့ ေျဖလို႔ ၿပီးတာနဲ႔ တစ္ခုခု သြားစားေနၾကၿပီ...သူမသာ ေနာက္ဆံုးမွ ထြက္ၿပီး ကန္တင္းသို႔ လိုက္မသြားပဲ ဘာလို႔ ဒီဖက္ေရာက္လာလဲ စဉ္းစားမရ...ဒီေန့ မႈံတို႔လဲ စာေျဖရတာပဲေလ...ၿပီးေကာ ၿပီးေနၿပီလားမသိ...မႈံနဲ႔ မေတြ့ရတာ တစ္ပတ္ ႏွစ္ပတ္မကေတာ့....အေဆာင္ဖက္ ေရာက္ေတာ့လဲ အရိပ္အေယာင္ေတာင္မျမင္...မျမင္ဆို မန္က်ည္းပင္ ေအာက္မွာ အၿမဲရပ္ထားတဲ့ မႈံရဲ့ ဆိုင္ကယ္ေလးကိုေတာင္ မေတြ့ရတာ ေလ...သူတို႔အေဆာင္က လူေတြကလဲ သူမကိုမ်ား ျမင္ၿပီဆို မ်က္ႏွာလႊဲသြားၿပ္ိး ရည္းစားလုဖက္လိုလို ဘာလိုလိုနဲ႔..အဖတ္မလုပ္သလိုပံုစံေတြေၾကာင့္ သိပ္မသြားျဖစ္ေတာ့...သူ႔အတန္းေရ႔ွေရာက္ေတာ့လဲ စာသာ သင္ေနတာ အရင္လို အခန္းျပင္မွာ ရပိၾကည့္ေနတဲ့ သူမကို ျမင္ရက္နဲ႔ ၿပံဳးျပျခင္းေတာင္ မရိွေတာ့...သူမ ရိွေနမွန္းသိရင္ ေခါင္းေလးငံု႔ကာ စာကိုပဲ စိတ္ဝင္စားေနဟန္ျပေတာ့ သူမ ထပ္မလာျဖစ္ေတာ့...တစ္ခုခုေတာ့ရိွရမည္ ဆိုၿပီး စံုစမ္းေတာ့လဲ ဘာမွ မသိရ...သူမကိုသာ အဲ့လို ေရွာင္ေနတာျဖစ္ၿပီး အိုက္ေထြးနဲ႔တကြ က်န္တဲ့ သူေတြကိုေတာ့ ပံုမွန္အတိုင္းဆက္ဆံေနတာ ပင္...ခ်စ္သူမ်ားေန့က သူမ မ ဆီ သြားခဲ့တဲ့ အခ်ိန္မွာ က်န္သူေတြနဲ႔ အတူ ေလ်ွာက္လည္ေနခဲ့ေသးသည္မဟုတ္လား...ဒီေန့ေတာ့ သိမွကို ရေတာ့မည္...အေဝးကေန ေတြးေနတာထက္ မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္ ေျဖရွင္းမွ ရေတာ့မည္မို႔ ခုလို လာရျခင္းျဖစ္သည္...သူမ ဆိုတာကလဲ မခင္ဘူး ဆိုရင္လဲ ခပ္ေခ်ေခ်ကို ေနပစ္တတ္သလို ခင္ၿပီေဟ့ဆိုရင္လဲ တသက္စာတြက္ကို သတ္မွတ္ၿပီး ကိုယ္ေကာစိတ္ပါ ေပါင္းစပ္တတ္တဲ့သူပင္...
ဘာလိုလိုနဲ႔ မႈံ အခန္းေရ႔ွေရာက္ေတာ့ စာေျဖေနေသာ အျပာေရာင္ ဝမ္းဆက္ေလးနဲ႔ ၿငိမ္းခ်မ္းလွစြာ ႀကိဳးစားပန္းစားေျဖေနေသာ မႈံကေလးကို ေတြ့ရေတာ့ အခန္းေရ႔ွတြင္ရပ္ေနပဲ ေကာ္ရစ္ဒါ အဆံုး ဝရံတာ ေလးဆီ လာခဲ့သည္...
ေနေရာင္ပ်ပ်ေလး ျဖာက်ေနတဲ့ ေထာင့္စြန္းေလးမွာ ဝရံတာ လက္ရန္းေလးကို ကိုင္ၿပီး ေအာက္ဖက္မွာရိွတဲ့ ကန္တင္း မွ အိုက္ေထြးတို႔ အဖြဲ႔ဆူညံေနသည္ကို အဓိပၸါယ္ မဲ့ ၾကည့္ေနလိုက္သည္...
ေျခသံေတြ တစ္ဖ်ပ္ဖ်ပ္ ၾကားလာေတာ့ မႈံတို႔ ၿပီးေနၿပီပဲ ဟု ေတြးကာ အကြယ္ေလးမွ ထြက္မည္အျပဳ
"ခဏက ပီဆိုင္ႏြန္းကို ျမင္လိုက္သလိုပဲ"
"ဟုတ္တယ္ေလ..ငါတို႔ စာေျဖေနတုန္းက ခဏ လာၾကည့္သြားတယ္ မႈံခ်ယ္ရီဦး ကို လာၾကည့္တာေနမွာ"
သူမ အမည္ေကာ မႈံ အမည္ေကာ ပါလာတာမို႔ ေျခလွမ္းရပ္ကာ အကြယ္ေလးတြင္ ဆက္နားေထာင္ေနမိသည္..ထိုေကာင္မေလးႏွစ္ေယာက္က သူမရဲ့ ေထာင့္ခ်ိဳးေလးနားမွာတင္.ရပ္ကာ ေျပာေနၾကျခင္းပင္..သူမက အကြယ္ေလးမွာမို႔ မျမင္ရပါ...
"ပီဆိုင္ႏြန္း အရမ္းေပြတာေနာ္"
"ေအ့ေလ...ေယာက္်ား မိန္းမ မေရြးဘူး အကုန္ပတ္ဘူးတာ"
ဘုရားေရ...ငါ့ကိုမ်ား အဲ့ေလာက္ ကင္မြန္းတပ္ထားၾကသတဲ့လား....စိတ္ရိွတိုင္းသာ လုပ္လိုက္ရရင္ျဖင့္ ..ဟမ္း....ငါ့ႏွယ္ေနာ္....
စိတ္ထိန္း ဆိုင္ႏြန္း...စိတ္ထိန္း...
"သူ႔ေၾကာင့္ပဲ မႈံခ်ယ္ရီဦး အေဆာင္က ထုတ္ခံရတာေလ"
"ဟင္ ဘယ္တုန္းကလဲ"
မႈံ အေဆာင္က ထုတ္ခံရတယ္ဆိုေတာ့ သူမ အံ့ၾသသြားသည္...ၿပီးေတာ့ သူမေၾကာင့္ ဆိုပါလား...ဘာမွကို မဆိုင္ပါပဲနဲ႔...
"ႏွစ္ပတ္ေလာက္ရိွၿပီေလ...အေဆာင္မႈးက ေက်ာင္းေဆာင္မို႔လို႔ စည္းကမ္းတက် ေနေစခ်င္တာ ေက်ာင္းေဆာင္မွာေနၿပီး တျခားအျပင္ေဆာင္ေနသူေတြထက္ စံျပကို ျဖစ္ေနေစခ်င္တာ...အဲ့ဒီမွာ မႈံခ်ယ္ရီဦးက ပီဆိုင္ႏြန္း နဲ႔ မိန္းကေလး ခ်င္းတြဲေနတာလဲ သိေရာ...အေဆာင္မွဴးေခၚၿပီး သတိေပးေသးတယ္...ဆိုင္ႏြန္း အိုက္ေထြးနဲ႔ ဘယ္ေလာက္ ပလူပ်ံခဲ့လဲ ဆိုတာ သိေနတယ္ေလ တစ္ေက်ာင္းလံုးမွာ သူတို႔အတြဲေပၚျပဴ လာအျဖစ္ဆံုးမို႔လား...အိုက္ေထြးနဲ႔က မႈံေရာက္လာၿပီး မွ ျပတ္သြားၾကတာ ဒီၾကားထဲ အိုက္ေထြးလဲ Cuက ေက်ာင္းသူနဲ႔ ျဖစ္ ျပသနာေတြတက္ ၿပီး ဆိုင္ႏြန္းနဲ႔ပဲ ျပန္တြဲေနသလို...တကယ္တမ္းက် ဆိုင္ႏြန္းက အေကာင့္ေျပာင္းၿပီး တစ္ခါ မန္းက အစ္မေခ်ာေခ်ာတစ္ေယာက္နဲ႔ ဆက္ ရို ျပပါေလေရာ...မႈံနဲ႔လဲ အတြဲမပ်က္ဘူး...လူေတြ သတိထားမိလာတာကို အေနအထိုင္မဆင္ျခင္ဘူးေလ..အာ့နဲ႔ အေဆာင္မွဴးက မႈံခ်ယ္ရီဦးကို ေခၚ ဆိုင္ႏြန္းနဲ႔ ဆက္တြဲရင္ မိဘအသိေပးၿပီး အေဆာင္ကထုတ္မယ္ စာရိတၲပ်က္မႈနဲ႔ တဲ့..."
"အဲ့ဒီေတာ့.'"
"တပတ္ေလာက္ကို မႈံက ေနာင္ခ်ိဳ ျပန္သြားေသးတယ္..ၿပီးက် ျပန္လာေတာ့ အထုတ္ေတြနဲ႔တကြ သူ႔မိဘေတြေကာ တျခားအေဆာင္ေျပာင္းသြားတယိေလ...ဆိုင္ႏြန္းကို သူမျပတ္ႏိုင္ဘူး အရံျဖစ္ျဖစ္ ဘာျဖစ္ျဖစ္ ေနမယ္ဆိုတဲ့ သေဘာနဲ႔ေပါ့"
"ဒါမဲ့ ခုတေလာ သူတို႔ အတူရိွေနတာ အရင္လို မျမင္ရေတာ့ဘူးေလ"
"ဘယ္ျမင္ပါ့မလဲ မႈံက ခုဆို ဘယ္သူနဲ႔မွ စကားသိပ္မေျပာဘူး သူ႔ဟာသူ စာသင္ခ်ိန္နားၿပီဆို စာၾကည့္တိုက္သြားၿပီေလ...လူျမင္ရာ ေတြ့ၾကမွာမဟုတ္ဘူး တျခားအခ်ိန္ေတြ ေတြ့ဦးမွာပါ...အျပင္အေဆာင္ဆိုေတာ့ ပိုလြတ္လပ္တယ္ေလ"
"ပီဆိုင္ႏြန္းကလဲေနာ္ ... သူပဲ ညီမလို ခင္တယိ ဘာတယ္နဲ႔ မႈံ အဲ့လို တိတ္ဆိတ္သြားတာေတာင္ ဂရုမစိုက္ဘူး အဲ့ေလာက္ ခ်စ္ျပေနရင္ သူ႔အိမ္ေခၚတင္ေကြၽးထားပါလား...အဲ့ခုေနတဲ့ အေဆာင္မွာလဲ ဘယ္သူမွ မေခၚၾကဘူးတဲ့..."
"မႈံကိုက နဂိုတည္းက မာနခပ္ႀကီးႀကီးရယ္...ကဲပါ ေျပာမေနနဲ႔ အဲ့လိုေတြ ရုပ္ကေလးမႈံေနေအာင္ ေခ်ာသေလာက္ စိတ္ဓာတ္ေတြက ေအာက္တန္းက်တယ္..."
အကြယ္မွာ ရပ္နားေထာင္ေနမိတဲ့ ဆိုင္ႏြန္း ေဒါသစိတ္ေတြ ၿမိဳသိပ္ထားရေသာအခါ ရင္ထဲက အေငြ့ေတြ တလူလူထြက္ေနၿပီ...ထြက္ေပါက္မေတြ့လို႔ အစိုင္အခဲ အလိပ္လိပ္...လက္သီးကို တင္းတင္းဆုပ္ထားကာ ေျပးၿပီး သံုးထပ္ေဆာင္ေပၚကေန တြန္းခ်ပစ္ခ်င္စိတ္က ေပၚလာသည္....မႈံအေၾကာင္း သိခ်င္လို႔သာ.သက္သက္ သည္းခံၿပီး.ေစာင့္နားေထာင္ေနတာ ..
အလကားေနရင္း ကိုယ့္ထမင္းကိုယ္စား ..ကိုယ့္ႏွလံုးသားေစစားရာ လိုက္ေနတာကို ဏွာဘူးထေနသလို မိန္းကေလးခ်င္း ႀကိဳက္တတ္တဲ့သူမို႔လို႔ ေတြ့ကရာ မိန္းမတိုင္း လိုက္ပဲႀကိဳက္ေနသလိုလို...
"ဇာတ္တူသား စားတယ္ဆိုရင္ တမ်ိဳးလံုးပ်က္စီးတတ္တာ ဟသၤာကိုးေသာင္းနဲ႔ ေရႊပင့္ကူ ဝတၴု ကို ပမာျပဳ ၾကည့္ရင္သိတာပဲ...မိန္းကေလးခ်င္းႀကိဳက္လို႔ ယူၾကတဲ့အခါ ဘယ္မလဲ မ်ိဳးဆက္ပြားဖို႔...."
"ကဲပါ ေျပာရင္ ဆံုးေတာ့မွာ မဟုတ္ဘူး ဗိုက္ဆာေနၿပီ တစ္ခုခု သြားစားရေအာင္"
"အင္း တူတူပဲ"
စားၾက စားၾက...သူတစ္ပါးအေၾကာင္း ေနရင္းထိုင္ရင္း ေျပာေနၾကတာ ....အားမနာ လ်ွာမက်ိဳး....အဲ့မွာ စားရင္းေသာက္ရင္း နင္ၿပီးေတာ့ ေသဟယ္....မရႉႏိုင္မကယ္ႏိုင္ျဖစ္မွ မွတ္မယ္....
ဇာတ္တူသားစားလဲ ဘာျဖစ္ျဖစ္....ငၿပိန္းေတြ အေတြးေလာက္နဲ႔ တစ္မိနစ္တိုင္းမွာ ကမ႓ာေပၚက မိဘမဲ့ ကေလးေတြ ငတ္ျပတ္ၿပီး ေသေနၾကတာက ရွင္တို႔လို အမ်ိဳးခ်စ္ ေယာက္်ား ခ်စ္တဲ့သူေတြ နန္႔ေၾကာထ ေမြးခ်ခဲ့တာေတြခ်ည္းပဲေလ...ဒါက် ေကာင္းတဲ့အလုပ္မို႔လို႔လား...ေတာ္လဲေတာ္ၾကပါေပ့ ညဏ္ႀကီးရွင္တို႔ရယ္....က်မနဲ႔ မ တို႔ လက္ထပ္ၿပီးမွ အေဖမေပၚတဲ့ ရွင္တို႔ကေလးေတြ အမိႈက္ပံုမွာ ပစ္ထားတဲ့အခါမွ ေကာက္ယူေမြးစားျပလိုက္ဦးမယ္....
.
စာၾကည့္တိုက္ကေလးက ေျခာက္ေသြ့လို႔ေနသည္...ဒီေခတ္ ေက်ာင္းသူေက်ာင္းသား လူငယ္ေတြမ်ား စာၾကည့္တိုက္မွာ အခ်ိန္ကုန္ စာဖတ္မေနၾကေတာ့ပဲ online ေပၚကေနသာ သိခ်င္တဲ့ အရာမွန္သမ်ွ ရွာၾကည့္ၾကေလေတာ့သည္...မႈံကေတာ့ ဖုန္းတို႔ ကြန္ပ်ူ တာတို႔ကို အလကားသက္သက္ မလိုလဲ လိုလဲ သံုးမေနခ်င္ပါ...ငယ္ငယ္ရြယ္ရြယ္နဲ႔ မ်က္စိအားနည္းၿပီး မ်က္မွန္ႀကီးတကားကားနဲ႔လဲ မေနခ်င္ပါ..အိမ္နဲ႔ လိုအပ္ရင္ ဆက္သြယ္ဖို႔ေလာက္သာ ဖုန္းကိုင္ျခင္းျဖစ္သည္....မွန္နန္းရာဇဝင္ေတာ္ႀကီး လို စာအုပ္အထူႀကီး ၾကည့္လိုက္ရင္ စာအုပ္ျမင္တာနဲ႔ ဖတ္ခ်င္စိတ္ ကုန္ေလာက္ေပမယ့္ မႈံ စိတ္ဝင္တစား ဖတ္ေနသည္...စာၾကည့္တိုက္လာရင္ ဘယ္ေတာ့မွ ေက်ာင္းစာမလုပ္...ရာဇဝင္ ေလာက္သာ စိတ္ဝင္စားသည္..ကိုယ့္ကိုယ္ကို လဲ ဓာတုမယူပဲ ျမန္မာစာျဖစ္ျဖစ္ အေရ႔ွတိုင္းပဲျဖစ္ျဖစ္ ယူလိုက္ရမွာ လို႔ ခဏခဏ ေတြးမိသည္ေလ...
ခုလဲ စာၾကည့္တိုက္ထဲမွာ မႈံနဲ႔ အျခား ခပ္လွမ္းလွမ္းမွာ စံုတြဲတစ္တြဲ သံုးေယာက္သာ ရိွသည္...မႈံက ေခ်ာင္က်က် စားပြဲမွာ တစ္ေယာက္တည္း ထိုင္ၿပီး စားပြဲေပၚ လြယ္အိတ္တင္ ၿပီးေနာက္ ဖတ္ေနတဲ့ စာအုပ္တစ္အုပ္ေလးရယ္သာ ရိွသည္...သူမ်ားေတြလို ဖတ္ခ်င္သမ်ွ စာအုပ္အထပ္လိုက္ကို စားပြဲေပၚတင္ ဖုန္းကို နားက်ပ္ထိုး သီခ်င္းနားေထာင္ ဟိုစာၾကည့္ ဒီစာၾကည့္ ဖုန္းၾကည့္ မလုပ္တတ္ပါ...
စာကို သဲႀကီးမဲႀကီး စိတ္ဝင္တစားဖတ္ေနစဉ္ မႈံ ေရ႔ွတည့္တည့္ လူတစ္ေယာက္ ေရာက္လာသည္....စာကို စိတ္ဝင္စားေနတာေၾကာင့္ ေမာ့ပင္မၾကည့္မိ..ထိုစဉ္ ႏွာေခါင္းထဲသို႔ အနံ႔ယဉ္ယဉ္ေလး တိုးဝင္လာသျဖင့္ ထိတ္လန္႔စြာ ေမာ့အၾကည့္
"အ..အစ္မ"
ဆိုင္ႏြန္းရယ္ .... ထိတ္လန္႔တႀကီး ေမာ့ၾကည့္ အမည္ေခၚၿပီးကာမွ ထပ္ရပ္မလိုျပင္ေနေသာ မႈံ ပုခံုးေလးကို လက္ႏွစ္ဖက္ျဖင့္ ျပန္ဖိႏိွမ့္ခ်လိုက္သည္....
"ေရွာင္ေနရတာ မပင္ပန္းဘူးလား မႈံ"
ၿပံဳးမေယာင္ ႏႈတ္ခမ္းပါးပါးေလးမွ ထြက္က်လာတဲ့ ေအးစက္စက္စကားသံေၾကာင့္ မႈံ လိပ္ျပာပါ လႊင့္ခ်င္သည္...လက္ထဲက စာအုပ္ကို က်စ္ေနေအာင္ ဆုပ္ထားၿပီး စိတ္ကို အတည္ၿငိမ္ဆံုးထားကာ
"မႈံ ေရွာင္ေနတာ မဟုတ္ပါဘူး"
"ဒါဆို ဘာလို႔ ဖုန္းဆက္မရေအာင္ လုပ္ထားလဲ"
"မႈံ ဖုန္းလဲလိုက္တာ "
ေျပာဆိုရင္း လြယ္အိတ္ထဲမွ ဖုန္းကို ထုတ္ျပလိုက္သည္...အရင္ကOppo ခုက Mi ..
"တို႔နဲ႔ ဘာလို႔ မေတြ့တာလဲ "
"စာေမးပြဲနီးေနၿပီမို႔ စာလုပ္ေနတာပါ"
"စာေမးပြဲကို မႈံလို စာေတာ္တဲ့ သူတစ္ေယာက္က ေၾကာက္ေနရသတဲ့လား"
"မႈံက ခုမွ ပထမႏွစ္ေလ ဘယ္စာေမးပြဲမဆို မႈံ အေလးအနက္ထားတာပါ...က်မွာဆိုတာထက္ အမွတ္ျပည့္မရမွာကို ပိုေၾကာက္တယ္"
ခ်က္က် လက္က် စကားကို သြယ္ဝိုက္ၿပီး ေျပာေနေသာ မႈံ...မလိမ္ညာတတ္လို႔ အမွန္ကို ေျပာေနရမည္မွန္းသိေသာ္လဲ တတ္ႏိုင္သေလာက္ေတာ့ ျဖစ္ႏိုင္တာ လွည့္ေျပာရမည္...အစ္မ သိကုန္ၿပီလား....သိေနလို႔ပဲေနမွာ...အစ္မလို လူကဲခတ္ သိပ္ေတာ္တဲ့ သူက မႈံ မ်က္ႏွာက အရိပ္ေတြကို တစ္ခ်က္ၾကည့္ရံုနဲ႔ သိႏိုင္တာေၾကာင့္မို႔ မႈံ ေရွာင္ေနခဲ့ရတာပင္...အရင္ေန့ညက အစ္မကို သတိရလို႔ ဖုန္းေခၚခဲ့ေသးတာ..ဘာမွမေျပာရဲေတာ့ အစ္မက ခ်သြားခဲ့သည္ပဲေလ...မႈံလဲ အစ္မကို ေရွာင္သာေရွာင္ေနရတာ သတိလဲရသည္..လြမ္းလဲလြမ္းသည္...သို႔ေသာ္ မႈံ႔ေၾကာင့္ အစ္မကို လူေတြ အထင္အျမင္လြဲမွာမလိုလားဘူးေလ..အစ္မကို မ်က္ႏွာမ်ားသူ ေတြ့ကရာ လိုက္ေၾကာင္တတ္သူလို႔ တစ္ျခားသူေတြ ေျပာေနမွာစိုးလို႔ စတည္းကမွ မႈံနဲ႔ကို တစ္မ်ိဳးမက ျမင္ေနၾကေတာ့ တမင္ ေရွာင္ေနလိုက္တာပါ အစ္မရယ္...
"ခု ဘယ္အေဆာင္မွာေနတာလဲ"
တစ္လံုးခ်င္းစီေမးလိုက္ေသာေၾကာင့္ မႈံ ပါးစပ္ပိတ္သြားေလေတာ့သည္.. .တကယ္ပဲ သိေနေလၿပီ....
"ေျဖေလ မႈံ တို႔ကို ၾကည့္ မႈံ႔ကို တို႔ညီမေလးတေယာက္လို ခ်စ္တယ္ဆိုတာ သိတယ္ေနာ္....ဘာလို႔ တို႔ မသိတဲ့ အေၾကာင္းအရာေတြကို ရင္မဖြင့္ျပခဲ့တာလဲ ...မႈံက တို႔ခင္သေလာက္ တို႔ ခ်စ္သေလာက္ မခ်စ္ခင္ခဲ့ဘူးကြာ အဲ့လိုက်ေတာ့ တို႔ ခံစားရတယ္...ရုတ္တရက္ အဆက္ျဖတ္တယ္...လာေတြ့ေတာ့ ေရွာင္ေနတယ္...တို႔ကိုပဲ ကြက္ၿပီး ေရွာင္ေနတာမလား..က်န္သူေတြနဲ႔က် အဆင္ေျပေနတာပဲ..."
"အဲ့လို မဟုတ္ပါဘူး အစ္မရယ္"
"တို႔ေၾကာင့္ဆိုတာ သိၿပီးၿပီ...မႈံ မင္းကို အေဆာင္ကထုတ္လိုက္တာလား"
"မဟုတ္ပါဘူး မႈံ႔ဘာသာ ထြက္တာ အျပင္ေဆာင္မွာေနခ်င္လို႔ စားရတာလဲ အဆင္မေျပလို႔ပါ ဘာလိူ႔ထုတ္မွာလဲ"
"မႈံ မညာတတ္ဘူးဆ္ုတာ တို႔သိတယ္ ေနာက္ ဘာကိစၥပဲ ရိွရိွ တို႔ကို ေျပာပါ...ခင္ရင္ေပါ့ အစ္မတေယာက္လိုေလးစားရင္ေပါ့ ၿပီးေတာ့ မႈံ"
မတ္တပ္ရပ္ၿပီး စားပြဲေပၚ လက္ေထာက္ကာ ကိုယ္ကိုင္းၿပီး မႈံ အေပၚ အုပ္မိုးလာေသာ ဆိုင္ႏြန္းကို မရဲတရဲ ျပန္ေမာ့ၾကည့္သည္...
"ရွင့္"
"တို႔နဲ႔ အရင္လို ျပန္ေနေပးပါလား စိတ္ခ် ေရ႔ွဆက္ၿပီး တို႔နဲ႔ ခင္လို႔ မႈံစိတ္မဆင္းရဲေစရဘူး...အထင္လဲ မလြဲေစရဘူး တို႔က အၿမဲတမ္း ညီအစ္မေတြပဲ ...မိန္းကေလးခ်င္း ခ်စ္ေနၾကတဲ့ တို႔နဲ႔မ အတြဲကို ေထာက္ခံအားေပးလို႔ မႈံ အေျပာခံရရင္ေတာင္ တစ္ေယာက္တည္းမျဖစ္ေစရဘူး ေနာ္ မႈံ လက္ခံမယ္မလားဟင္"
"ဟို...ေလ.."
"ဘာလဲ လက္မခံဘူးလား"
"အဲ အဲလိုလဲ မဟုတ္ပါဘူး အစ္မရဲ့"
"ၿပီးေရာ လာ လိုက္ခဲ့"
မႈံ လြယ္အိတ္ ကို ကူဆြဲၿပီး တစ္ဖက္က မႈံလက္ကို ဆြဲကာ အျပင္ေခၚထုတ္ေတာ့ မႈံ႔ခင္မ်ာ ဖရိုဖရဲနဲ႔ လိုက္ပါလာရေတာ့သည္....သိတယ္..
အစ္မဆိုင္ႏြန္း တစ္ေနရာေခၚသြားၿပီး မႏွင္းကို ႂကြားေတာ့မွာဆိုတာ....မႏွင္းနဲ႔ပဲ အစ္မကို အဆင္ေျပေစခ်င္တာ မႈံ႔ဆႏၵ...တစ္ပါးသူအျမင္ေတာ့ မႈံဟာ ဆိုင္ႏြန္းကို ခ်စ္ေနသည္...မပိုင္ဆိုင္ရလဲ တြဲရရံုနဲ႔ ေက်နပ္ေနသည္ဟု ျမင္ခ်င္ျမင္ ေတြးခ်င္ေတြးလိမ့္မည္...သို႔ေသာ္ အစ္မကို စိတ္နဲ႔ေတာင္ ျပစ္မွားဖို႔ စိတ္ကူးမရိွ...အစ္မတစ္ေယာက္လိုသာ ခ်စ္သည္ေလ..တစ္ဦးတည္းေသာ သမီးမို႔လို႔ ဆက္ဆံေရး ညံ့ဖ်င္းလွေသာ မႈံအတြက္ ဆိုင္ႏြန္းဆိုတာ ဘုရားကေပးတဲ့ လက္ေဆာင္ေပပဲဟု သတ္မွတ္ထားသူပင္..
.
"ဆိုင္ႏြန္း...ဒီလာပါဦး "
ဆိုင္ကယ္ရပ္ၿပီး အိမ္ထဲသို႔ ေက်ာ့ေက်ာ့ေလး ဝင္ခိုက္ အေပၚထပ္တက္ရန္ ေျခလွမ္းရြယ္စဉ္ ေမေမရယ္ ဧည့္ခန္းထဲရိွ ဆိုဖာေပၚဝယ္ တင္ပ်ဉ္ေခြထိုင္ လို႔ အမိန္႔သား ထိုင္ေနေလသည္... သာမာန္ထက္ ပိုၿပီး ေအးစက္ေနေသာ ေမေမ့ပံုစံေၾကာင့္ ကိုယ္ဘာမ်ား အမွားလုပ္မိပါလိမ့္ဟု အေျပးအလႊား စဉ္းစားရင္း ေမေမ့ေရ႔ွက ခံုတြင္ ဝင္ထိုင္လိုက္သည္..
"ညည္း ခုတေလာ ဘာေတြ လုပ္ေနလဲ"
"အာ...ေမေမကလဲ သမီး ေက်ာင္းသူပဲ ဥစၥာ...ေက်ာင္းသြားတာေပါ့"
ေမေမ တစ္ခုခု သိထားဟန္တူသည္..ဘာသိထားမွန္းေတာ့ သူမ ေတြးမရ...အေၾကာင္းမရိွရင္ ေမေမက ခုလို တကူးတက ထိုင္ေစာင့္ၿပီး ေမးေနမွာ မဟုတ္ဘူးေလ...
"ငါေမးမယ္ မွန္မွန္ေျဖ"
"ဟုတ္ '
"ညည္း မိန္းကေလးခ်င္း ႀကိဳက္ေနတာဆို"
"ရွင္..."
အံ့ၾသသြားတာပါ...ဒီလို ကိစၥ ေမေမက ဘာလို႔သိမွာလဲ...ေမေမ ဖုန္းသံုးလဲ အင္တာနက္မွ မတက္တာ...ဘယ္သူက လာခြၽန္သြားပါလိမ့္...ကိုကိုပဲလား လို႔ အနီးစပ္ဆံုးေတြးၾကည့္ေသာ္လဲ လံုးဝမျဖစ္ႏိုင္..ကိုကိုက နားလည္ၿပီးသား...ဒါဆို ဘယ္သူကမ်ား အားအားယားယား
"ဟဲ့ ဆိုင္ႏြန္း ငါေမးေနတယ္ေလ"
"ရွင္...ရွင္ ေမေမ.."
"မိန္းကေလးခ်င္း ႀကိဳက္ေနတာလားလို႔ ေျဖေလ "
"ဟို...ေမေမ ဘာေတြ လာေမးေနတာလဲ "
ဟိုလိုလို သည္လိုလို နဲ႔ ပတ္ေရွာင္ၿပီး အခန္းထဲ ဝင္ေျပးရန္ စိတ္ကူးကာ ထိုင္ရာမွ ထမည္အလုပ္
"ျပန္ထိုင္စမ္း....လိမ္ဖို႔မႀကိဳးစားနဲ႔ ဒီမွာ မေအက စကားေျပာေနတာကို ေရ်ာင္မလို႔ လုပ္ေနတာလား"
"မဟုတ္ပါဘူး ေမေမရဲ့ "
"အာ့ဆို ေျဖေလ ညည္း ႏႈတ္မေနွးတတ္ဘူးဆိုတာ ငါသိတယ္ ညည္းကို ငါေမြးထားတာ ေျဖေလ ဟုတ္လားမဟုတ္ဖူးလား"
သြားၿပီ....တစ္ခ်ိန္မွာ ဒီလို ျဖစ္လာမယ္ဆိုတာ ႀကိဳတင္ ေတြးခဲ့ဖူးပါလ်က္နဲ႔ သိခဲ့ပါရက္နဲ႔ ....ေမေမ ေမးလာခဲ့ရင္ ဘယ္လို ေျဖရမယ္ဆိုတာ ႀကိဳတင္ မစဉ္းစားထားမိဘူး..တကယ္လဲ ခု ေမးလာတဲ့ အခါက်ေတာ့....ေျခဖ်ားလက္ဖ်ားေတြ ေအးစက္လာၿပီး နားထင္နဲ႔ နဖူးစပ္မွာ ေခြၽးေစးေလးေတြ ပ်ံတက္လာသည္...ရင္ဘတ္ထဲက ေသြးေတြလဲ တဒိတ္ဒိတ္ ႏွလံုးခုန္သံနဲ႔ အၿပိဳင္ ထိုးတက္ေနသည္...ဆိုင္ႏြန္း လူကဲခတ္ေတာ္တယ္ ဆိုတာ ေမေမ့ကို ေျခဖ်ားေတာင္မမွီပါ...ေမေမ သိပါလ်က္နဲ႔ သူမဆီက ပါးစပ္မွ ထြက္က် ဝန္ခံလာတာကို ေမေမ လိုခ်င္တာေနမွာပင္...
သူမ ေျဖလိုက္ရင္ေရာ ...
အဲ့အေျဖတြက္ကို
ေမေမ လက္ခံနားလည္ၿပီး ကံေကာင္းမွာလား
ဒါမွမဟုတ္ ကဲ့ရဲ့ ရႈတ္ခ်ၿပီး မ နဲ႔ ေကြကြင္းရမွာလား
သဲ ဘယ္လို လုပ္ရမလဲ မရယ္...
သဲ...ရင္ေတြ ေပါက္ကြဲထြက္ေတာ့မယ္..
.......
.....
Zawgyi

အချစ်ဖြင့် ပြီးပြည့်စုံသောWhere stories live. Discover now