.
.
"မ ကို သဲ ခ်စ္တယ္ သဲကို အိမ္မက္ထဲ မွာ ထည့္မက္ေပးပါေနာ္"
ကေလးစုတ္....ေျပာၿပီးတာနဲ႔ တန္း လိုင္းေအာက္သြားေတာ့ သူမ မွာ ဖုန္းကိုင္လ်က္သား...
တန္းလန္းႀကီး က်န္ရစ္ခဲ့ေလေတာ့သည္...
အိပ္ခ်င္ေနတာေတာင္ အိပ္ခ်င္စိတ္က ဘယ္ေပ်ာက္သြားလဲ မသိေတာ့...
ညေနက သဲပို႔ထားတဲ့ ပံုကို ၾကည့္ၿပီး သဲက သူ႔ေကာင္ေလးနဲ႔ ျပန္တြဲေနတဲ့ဟာကို...ၿပီး အရင္လို rs တင္ထားတာပဲ ျဖဳတ္ထားေပမယ့္ ခုထက္ထိ သဲက သူ႔ေကာင္ေလးနဲ႔ တြဲေနတုန္းေလ...
သဲ ဖက္က စေနာက္သည္ျဖစ္ေစ...အတည္ေျပာသည္ျဖစ္ေစ..အဲေလ အတည္ေတာ့ မျဖစ္ႏိုင္ပါဘူး...ဒီတိုင္းရိုးရိုးသားသား ခင္တာကို သူမ်ားေတြလို ခ်စ္တယ္ ေျပာတာပဲေနမွာပါ.
သဲ စိတ္ထဲ ဘာပဲရိွရိွ သဲ ခ်စ္တယ္လို႔ ေျပာခဲ့တဲ့ အခ်ိန္နာရီေန့ရက္ေတြကို Date သတ္မွတ္ထားလိုက္သည္...
မ ဖက္က တကယ္ ခ်စ္ေနတယ္ဆိုတာ သဲ မွ မသိတာ သဲရယ္ သဲ ခ်စ္တယ္လို႔ ေျပာလိုက္တဲ့အခ်ိန္ မ ရဲ့ ပံုမွန္ ႏႈန္းနဲ႔ ခုန္ေနတဲ့ ေသြးခုန္ႏႈန္းေလးေတာင္ ရပ္ဆိုင္းသြားသလိုပဲ...
မ လဲ အရမ္းပဲ ခ်စ္တယ္
ညစဉ္ညတိုင္း အိမ္မက္ထဲ သဲ ပဲ ရိွပါတယ္."မေမဦး...ဆိုဒ္ထဲမွာ အလုပ္သမား စာရင္း သြားယူေပးပါလား"
ဂ်ာႀကီးကေတာ့ ခရီးေရာက္မဆိုက္ ခိုင္းေနျပန္ၿပီ...ကားေမာင္းၿပီး ရံုးလာတိုင္း ေရာက္ရင္ ဘယ္သူ႔ကို ဘာခိုင္းရမလဲဆိုတာ ႀကိဳတင္ေတြးထားၿပီလားမသိ...မေမဦးက အခုမွ ေရာက္တဲ့ဟာကို...
"က်မ ဆိုင္ကယ္မပါဘူး"
ဟုတ္သည္...ခုနကပဲ မေမဦး အိမ္က ဆိုင္ကယ္နဲ႔ လာပို႔သြားတာကို သူမလဲ ျမင္သည္ေလ...ထံုးစံအတိုင္း ဒီအလုပ္ဟာ သူမ အေပၚကို က်လာမည္မွန္း သိၿပီးသား....ၿငိမ္ၿငိမ္ေနလို႔ ရမယ္မွန္း ႀကိဳသိၿပီးသကာလ ထရပ္လိုက္ပါေတာ့သည္..
"က်မ သြားလိုက္ပါ့မယ္"
"မင္း အဆင္ေျပလို႔လား"
"ရပါတယ္."
"Okေလ အဆင္ေျပတယ္ဆိုရင္လဲ သြားေပါ့ "
"ဟုတ္ကဲ့"
သူမ.အဲ့လို ဝင္ေျပာလို႔ မေမဦး သက္သာသြားတယ္မွတ္...
မဟုတ္ရင္ေတာ့လား..မလြယ္ေရးခ် မလြယ္...
ရိွသမ်ွ လူကို ပတ္ရစ္ေနမွာပဲေလ.. ဆိုင္ကယ္ေသာ့ ႏိႈက္ၿပီး အျပင္ထြက္လာေတာ့ မေမဦး ေနာက္က လိုက္လာသည္..
"ဟင္ ဘာလို႔ လိုက္လာတာလဲ"
"မမ က ရစ္ေတာ့မွာေလ....နားပူမခံခ်င္ဘူး"
"အစ္မရယ္ မေပါ့မပါးနဲ႔ကြာ..."
"ရတယ္ ကဲ ဦးထုတ္လဲပါတယ္ သြားၾကမယ္"
ကိုယ္ဝန္ေဆာင္သည္မို႔ သူမ ဆိုဒ္ထဲ မေမဦးကို.တကယ္ပဲ မေခၚခ်င္ပါ...ဆိုဒ္ထဲက ျငမ္းေတြေပၚလဲ တစ္ခါတေလ သူမတို႔ တက္စစ္ရတယ္ေလ...မေမဦးကို.သူ႒ေးက ရံုးမွာပဲ ထားဖို႔ ေျပာခဲ့ၿပီးသားကို...ဂ်ာႀကီးက မရ...
အရစ္ရွည္တဲ့ ဂ်ပန္မူလီ အပ်ိဳႀကီးကို သူမတို႔ တစ္ရံုးလံုးက အျမင္ကပ္ၾကသည္ေလ...ေက်ာပူေတာ့.ခံႏိုင္ေပမယ့္ နားပူေတာ့ မခံခ်င္ၾကဘူးေလ..
ဆိုဒ္ထဲေရာက္လာေတာ့ သူမက အလုပ္သမားေခါင္းေဆာင္.ကိုအုန္းၾကည္ ဆိုသူနဲ႔ စကားေျပာေနစဉ္ မေမဦးက ရံုးက ဂ်ာႀက္ိး ဘာေတြ မွာဖို႔ လိုေနျပန္ေသးလဲမသိ ..
ဖုန္းဆက္လာေသာေၾကာင့္ ခပ္လွမ္းလွမ္းမွာ ဖုန္းသြားေျပာေနသည္..
"ကိုအုန္းၾကည္...ဒီေန့က လူႏွစ္ဆယ္ပဲလား"
"ဟုတ္တယ္အစ္မ"
"ဒီတစ္လ အတြင္းၿပီးပါ့မလားေနာ္ သူ႒ေးကလဲ ေလာေနၿပီ"
"အလုပ္သမားေတြက မ်ားတယ္ဗ်....ေန့စားလုပ္ၾကတာဆိုေတာ့ တစ္ခ်ိဳ႕က နည္းနည္းေလး ေျပာတာဆိုတာ မခံခ်င္ၾကဘူး..လိုက္ခ်င္ၾကတဲ့သူေတြ ရိွေပမယ့္ အပင္ပန္းကလဲ မခံႏိုက္ဘူး. တစ္ခါတည္းအမ်ားႀကီး လုပ္ၾကရင္လဲ ေရသာခိုသူေတြက ခပ္မ်ားမ်ား အစ္မရဲ့"
ဟုတ္သည္...ကိုအုန္းၾကည္ ေျပာသလိုပင္ လူမ်ားေလ ေရသာခို ေခ်ာင္ကပ္ေနတာနဲ႔ ထင္တိုင္းေပါက္ေရာက္မည္မဟုတ္ဘူးေလ..
'ဟုတ္တယ္ေနာ္ က်မ တို႔ အလုပ္ဆိုတာမ်ိဳးကလဲ လူညီမွပဲ ခန္႔မွန္းသေလာက္ ရမွာ ေျပာတိုင္းရ မွလဲ စိတ္တိုင္းက်တာ..
မေျပာပဲေနရင္လဲ မရဘူးေလ.. ကေလးကစားစရာမဟုတ္ေတာ့ အႏၲရာယ္ကမ်ားေသး.."
"တခ်ိဳ႕ဆို ဆိုဒ္ထဲေရာက္ရင္ ဦးထုတ္လဲ ေဆာင္းခိုင္းလို႔ မရဘူး"
'ေသခ်ာ ေဆာင္းခိုင္းမွရမွာေလ...မေတာ္လို႔ အုတ္ေတြ ဘာေတြ စီေနတာ က်လာရင္ အလုပ္ထဲ မွာ ဒဏ္ရာေတြ ရကုန္ေတာ့မွာေပါ့"
"အစ္မကလဲဗ်ာ ဟိုမွာ အစ္မ တစ္ေယာက္ေတာင္ မေဆာင္းဘူးဗ်"
ကိုအုန္းၾကည္က ခပ္လွမ္းလွမ္းမွာ ဖုန္းေျပာေနတဲ့ မေမဦးကို ၫႊန္ျပၿပီး ေျပာေနသည္...
ဟင္...အေပၚမွာလဲ အုတ္စီေနတာကို အဲ့ေအာက္တည့္တည့္မွာမွ သြားေျပာရလား..
"ခဏေနာ္.."
သြားသတိေပးမွ...ေတာ္ၾကာေန အေပၚက အုတ္က်လာရင္ ကိုယ္ဝန္သည္ႀကီး မေပါ့မပါးနဲ႔ ေရွာင္ရတိမ္းရ မလြယ္ေရးခ်မလြယ္..
မေမဦးထံသို႔ မေရာက္ခင္ ေျခလွမ္း ဆယ့္ငါးလွမ္းစာ အလို၌ အေပၚမွ အုတ္ခဲ က်လာသည္ကို ျမင္၍
"မေမဦး"
အလန္႔တၾကား ေအာ္ရင္း ေျပးလိုက္သည္...
ခြပ္ခနဲ အုတ္ခဲ ေျမျပင္ေပၚက်သြားၿပီး မေမဦး နဲ႔ တကြ သူမ သီသီေလးလြတ္သြားသည္....ေအာက္မွာ ရိွေနၾကတဲ့ အလုပ္သမားအခ်ိဳ႕ သူမတို႔ အနီးသို႔ ေျပးလာသည္...
"အစ္မတို႔ ဘာျဖစ္သြားေသးလဲ"
ကိုအုန္းၾကည္ကလဲ အေျပးေလး ေရာက္လာရင္း ေမးလိုက္သည္... သူမ မေျဖအားပဲ အေပၚေမာ့္ၾကည့္လိုက္ေတာ့ ရွစ္ႏွစ္အရြယ္ ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္ ျပဴး းျပဴ းပ်ာပ်ာနဲ႔ ငံု႔ၾကည့္ေနရွာသည္...မေမဦးကို ဆြဲထေနသူေတြ ကို သူမ ဂရုမစိုက္အား...ပန္းရံကိုင္ေနေသာ လူက ထိုေကာင္ေလး ေခါင္းအား ဖ်ပ္ခနဲ နားရင္းအုပ္လိုက္တာ ျမင္လိုက္၍
"ကိုအုန္းၾကည္ အေပၚက လူကို ေခၚခဲ့ပါ"
"ဗ်ာ အစ္မ"
"က်မ တို႔ ဟိုဖက္က ဂိုေဒါင္ထဲမွာ ေစာင့္ေနမယ္ လာ မေမဦး"
အခုထိ ထိတ္လန႔္ဟန္ မေျပေသးတဲ့ မေမဦးကို လွမ္းေခၚေတာ့ မေမၪိးက သူမကို တစ္လွည့္ ေျမျပင္ကို တစ္လွည့္ၾကည့္ေနသည္...
"ဘာျဖစ္လို႔လဲ ဟင္"
မေမဦးရဲ့ ပခံုးကို ကိုင္လႈပ္ၿပီး ေမးကာမွ
"ဟိုမွာ ၾကည့္ဦးေလ "
အို...ဘုရားေရ
ေျမျပင္ေပၚ ဒူးေထာက္ထိုင္ခ်လိုက္ပါသည္... လူေတြအကုန္လံုးက သူမတို႔အား ဝိုင္းလ်က္..
ခဏက အသက္ေဘးမွ သူမရဲ့ လ်င္ျမန္သြက္လက္မႈေၾကာင့္ မေမဦးေရာ သူမပါ အသက္ေဘးကို ကံေကာင္းေထာက္မစြာ လြတ္လာသည္ေလ...
ေနာက္ဆက္တြဲ အေျခအေနက် သူမအတြက္ အႀကီးအက်ယ္ ကံဆိုးရျပန္ပါသည္...
သူမရဲ့ ခ်စ္လွစြာေသာ တန္ဖိုးထားလွေသာ ဆမ္ေဆာင္း ဖုန္းမွာ အခုက် အုတ္ခဲရဲ့ တည့္တည့္က်မႈေၾကာင့္ မွန္ေတြ အစိပ္စိပ္အမႊာမႊာ ျဖစ္သြားသည္ေလ...ဘယ္လိုကေန ဘယ္လို က်သြားသည္ မသိ....
ဖုန္းေလးကို တယုတယေကာက္ယူၿပီး လူအမ်ားေရ႔ွမွာ ရိွေနတာကို ဂရုမစိုက္ႏိုင္အား...မ်က္ရည္ေလးက ဝဲခနဲ...
ဒီဖုန္းကို သူမတကၠသိုလ္ စတက္တဲ့ေန့က ေဖေဖ အမွတ္တရ ဝယ္ထားေပးခဲ့တာေလ....ခုက်ေတာ့ သူမရဲ့ ေပါ့ဆမႈေအာက္တြင္ က်ိဳးေၾကေနၿပီေလ....
"အစ္မ ေခၚထားၿပီ"
ကိုအုန္းၾကည္ က အလိုက္မသိစြာ ဝင္ေျပာေတာ့ သူမ ဆတ္ခနဲ အသိျပန္ဝင္လာၿပီး ထရပ္လိုက္သည္.....
"Ok.. ဂိုေဒါင္ထဲ ေခၚခဲ့ပါ"
ဟု ခက္ျပတ္ျပတ္ေျပာၿပီး အေရ႔ွမွ လွည့္ထြက္လာခဲ့သည္..
ဝမ္းနည္းေၾကကြဲေနေပမယ့္ ဒါက အလုပ္ခ်ိန္ႀကီးေလ...ကိုယ့္လက္ေအာက္ငယ္သားေတြ ေရ႔ွမွာ သူမ ငိုျပေနလို႔မွ မရတာ...ကိုအုန္းၾကည္နဲ႔ပါလာတဲ့ သံုးဆယ္ေက်ာ္ အရြယ္ လူလတ္ပိုင္းတစ္ဦး ရယ္ ဆယ့္သံုးႏွစ္အရြယ္ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္ရယ္ ခပ္ကုပ္ကုပ္ပါလာသည္...သူမ ဘယ္ေလာက္ထိ သတိလြတ္ေနလဲမသိ...ခဏက လဲက်ခ့ေသာေၾကာင့္ ကိုယ္မွာ ကပ္ေနတဲ့ ေျမမႈံ႔့ သဲမႈံေတြကို ခါခ်ဖို႔ေမ့ေနသည္ေလ...
တည္တည္ၿငိမ္ၿငိမ္ျဖစိေအာင္ ဟန္ေဆာင္ၿပီး ထိုင္ခံုေပၚ ထိုင္လိုက္သည္...ေရ႔ွမွာ ေခါင္းငံု႔ထားေသာ လူႏွစ္ေယာက္
"ကဲ ေျပာပါဦး ဘယ္လိုျဖစ္တာလဲ"
သူမ အေမးကို ကေလးက မေျဖရဲပဲ ေအာက္ပဲ ငံု႔ၾကည့္ေနသည္...ဒူးေတြလဲ တုန္ယင္ေနတာကို သူမ ျမင္ေနရသည္...ထို႔အတူ လူရြယ္လဲ ေၾကာက္ေနတဲ့ပံုပင္..
"ေဟ့ ေျပာလိုက္ေလကြာ"
ေဘးမွာ ရပ္ၾကည့္ေနတဲ့ ကိုအုန္းၾကည္ ဝင္ဟန္႔ေတာ့မွ ထိုလူရြယ္က အထစ္ထစ္အေငါ့ေငါ့ျဖင့္
"က်...က်ေနာ္.က သူ႔ကို ႏိုင္သေလာက္ပဲ သယ္ခိုင္းတာပါ..သူက ငါးတံုးေတာင္ သယ္လာတာ ၿပီး....ၿပီးေတာ့ေလ..."
"ရၿပီ"
သူမ လက္ကာျပလိုက္ေတာ့ ထိုလူ စကားရပ္သြားသည္..
"ဒီမွာ ကိုအုန္းၾကည္ ရွင္ ဘယ္လိုလူေတြ ထည့္ေနတာလဲ "
"ဗ်ာ အစ္မ ....ဒီလိုကိစၥမ်ိဳးက ဆိုဒ္အတြင္းမွာ ျဖစ္ေနက်ပဲေလ"
"က်မ ေျပာတာ အဲ့ကိစၥမဟုတ္ဖူး ဒီလိုမ်ိဳး အမွတ္မထင္ ျဖစ္တတ္တာကို နားလည္တယ္ သိတယ္ က်မ ဆိုလိုတာက ရွင္ပဲ ခုနေလးမွ ေျပာခဲ့တယ္ အလုပ္က လုပ္ခ်င္သမားမ်ားတယ္ဆို"
"ဟုတ္တယ္ေလ"
"ဒါဆို ဘာလို႔ ဒီ ေက်ာင္းေနတဲ့အရြယ္ ကေလးေသးေသးေလးကို ဒိလို ခက္ခဲၾကမ္းတမ္းတဲ့အလုပ္ထဲ ေခၚခိုင္းရတာလဲ"
"ဟို....ဟို...သူက.."
"အေၾကာင္းျပခ်က္ေတြ မေပးပါနဲ႔ ဒီေန့ကစၿပီး ဒီလို အလုပ္ထဲ ကေလးမေခၚပါနဲ႔....အစတည္းက ေျပာထားၿပီးသား...ဆယ့္ရွစ္ႏွစ္ ျပည့္ၿပီးတဲ့ လူေတြပဲ ေခါသံုးရမယ္ ဆိုတာ ရွင္တို႔ သိေနတာပဲကို "
"ဒါက ဒီလို ရိွပါတယ္ အစ္မ...ဒီကေလးမွာ မိဘေတြမရိွေတာ့ဘူး...သူ႔ဘဝ သူ႔ ဝမ္းစာတြက္ ဒီလိုပဲ ႀကံဳရာက်ပန္းလုပ္ၿပီး ဝမ္းတစ္ထြာေလာက္ေလးကို ခက္ခက္ခဲခဲရွာစားေနလို႔ပါ"
"အဲ့ဒါေတြ က်မ မသိဘူး...က်မ သိတာ ေနာက္ထပ္ ဒီကေလးကို အလုပ္ထဲေခၚမသြင္းပါနဲ႔ သူ႔ဟာသူ တစ္ျခားအလုပ္လုပ္ၿပီး ရွာစားေနတာကမွ အသက္ရွည္ဦးမယ္ ဒါပဲ က်မ ေျပာခ်င္တယ္..ဒီေန့ စာရင္း အကုန္က ဒီေလာက္ပဲလား"
"ဟုတ္ကဲ့ အစ္မ"
"ဒါဆို မေမဦးေရ က်မ တို႔ ျပန္ၾကရေအာင္"
အလုပ္သမား စာရင္းဖိုင္ကို ေက်ာပိုးအိတ္ထဲ ထည့္ လိုက္သလို သူမရဲ့ ပ်က္စီးေၾကမြသြားတဲ့ ဖုန္းကိုလဲ အသာတၾကည္ အိတ္ထဲ ထည့္လိုက္သည္....ကိုအုန္းၾကည္နဲ႔ ရိွတဲ့ အလုပ္သမားေတြ ထြက္သြားေတာ့ ေနာက္ဆံုး မွ သူမနဲ႔ မေမဦး ဆိုဒ္အျပင္ဖက္က ဆိုင္ကယ္ရပ္ထားရာ ေလ်ွာက္လာလိုက္သည္..
လမ္းေလ်ွာက္ရင္း မေမဦးက
"စိတ္မေကာင္းပါဘူး ႏွင္း ႏွင္းရဲ့ ဖုန္းက. အစ္မ ေၾကာင့္ ပ်က္သြားၿပီ ျပင္လို႔လဲရမွာ မဟုတ္ေတာ့ဘူး"
"ကြဲသြားတာေတာင္ စိစိညက္ေၾကသြားေတာ့ သံုးမရေတာ့ဘူးေပါ့ အစ္မရဲ့ စိတ္မေကာင္းမျဖစ္ပါနဲ႔ အေပၚကရင္း က်တာဆိုေတာ့ ဖုန္းမကြဲရကးင္ အစ္မ ေခါင္းကကြဲမွာအေသအခ်ာပဲ လူ႔အသက္ႏွစ္ေခ်ာင္းနဲ႔ ဖုန္းတစ္လံုး လဲလိုက္ရတာ တန္ပါတယ္ အစ္မရဲ့ စိတ္မေကာင္းမျဖစ္ပါနဲ႔ ေနာ္"
"အစ္မ အသစ္တစ္လံုး ျပန္ဝယ္ေပးမယ္ေလ"
"ဟာ မလုပ္ပါနဲ႔အစ္မရဲ့ ...ဒီဖုန္းက စတည္းက ေၾကာင္ေနၿပီးသားပါ အသစ္လဲဖို႔ လိုေနတာ မလဲျဖစ္ေသးတာနဲ႔ ၾကာသြားတာ အစ္မ ျပန္ဝယ္ေပးစရာမလိုပါဘူး"
မေမဦး စိတ္သက္သာေစရန္ အားေပးစကားေျပာလိုက္သည္.. ဘယ္လိုေလ်ွာ္ႏိုင္မွာလဲ..မေမဦးလို စာရင္းစစ္ တစ္ေယာက္ရဲ့ လစာေအာက္မွာ ခိုလႈံေနၾကသူေတြက အမ်ားႀကီးရယ္..ကားဝပ္ေရွာ့မွာ စက္ျပင္ဆရာ လုပ္ေနတဲ့ သူ႔ေယာက္်ားဝင္ေငြကလဲ ေျခာက္ေယာက္ရိွတဲ့္ မိသားစုႀကီးကို ဘယ္လိုလုပ္ အကာအရံ ေကာင္းေကာင္းေပးႏိုင္ပါ့မလဲေလ..
စကားတေျပာေျပာႏွင့္ ေလ်ွာက္ေတာ့ သူမတို႔ ဆိုင္ကယ္ရပ္ထားရာ မ်က္ေစာင္းထိုး ခေရပင္ေအာက္တြင္ ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္ ငိုေနသည္..သူမ အလုပ္ထုတ္ခဲ့သည့္ကေလးပင္...ကေလးအနီးသို႔ ေလ်ွာက္သြားၿပီး
"ကေလး"
ေမာ္ၾကည့္လာသည္..ၿပီးက် ေနရာမွထေျပးဖို႔ျပင္ေတာ့ သူမ လက္လွမ္းဆြဲလိုက္ၿပီး
"ဟိတ္ ေနဦးေလ..ဘယ္ေျပးမလို႔လဲ"
သာသာေလး ျပန္ထိုင္ေစလိုက္သည္...ကေလးေရ႔ွ ဒူးတစ္ဖက္ေထာက္ပံုစံမ်ိဳးနဲ႔ပဲ
"သား ဒီအလုပ္ကို ဘာလို႔ လာလုပ္တာလဲ"
"သား....သားမွာမွ စားဖို႔မရိွတာကို.အန္တီရဲ့"
သူမလို အရြယ္ကို အန္တီဟု သံုးလိုက္ေသာေၾကာင့္ ရယ္ခ်င္သြားသည္..
"ဒီအလုပ္က ပိုက္ဆံဘယ္ေလာက္ရလို႔လား"
"ပိုက္ဆံရဘူးဗ် ထမင္းႏွစ္နပ္ေကြၽးတယ္ေလ"
ဟာ...ဘယ္လိုေတြေတာင္လဲ....ေန့တိုင္း တစ္ရက္ငါးေထာင္နဲ႔ သူမတို႔ ထုတ္ရွင္းေပးေနတဲ့ဥစၥာကို..ေတြးရင္းနဲ႔ မွ ေဒါသက ျဖစ္လာသည္..
"ကေလး မိဘေတြေကာ"
"မရိွေတာ့ဘူး "
"ဒါဆို ဘယ္သူနဲ႔ေနတာလဲ"
"အဖြားအိမ္မွာေနတယ္"
သူ႔အဖြားကလဲ ကေလး ဒီလိုလုပ္ေနတာ မသိဘူးလားမသိ....သနားလာသည္. ကိုယ္ခ်င္းစာမိသည္...ဘဝဆိုးလွေသာ ဒီကေလးကို ဘယ္လို ကူညီေထာက္ပံ့ရမလဲ မသိ....သူမတို႔လဲ ျပည့္စံုတဲ့ ဘဝမ်ိဳးမွ မဟုတ္ပဲေလ....စိတ္မေကာင္းျခင္းမ်ားစြာ ျဖင့္ ေက်ာပိုးအိတ္ ထဲမွ ပိုက္ဆံအိတ္ကိုယူကာ ႏွစ္ေသာင္းေလာက္ ဆယ္ၿပီး
"ေရာ့ ကေလး....ေခြၽတာသံုး အဖြားက ဘာျဖစ္ေနတာလဲ "
"သား အဖြားက လမ္းမေလ်ွာက္ႏိုင္ဘူး အန္တီ"
"အိုကြယ္...ျဖစ္ရေလတယ္"
သူမေပးတဲ့ ပိုက္ဆံကို လက္ႏွစ္ဖက္နဲ႔ ရိုက်ိဳးစြာယူၿပ္ိး ေနရာမွ ကေလးငယ္ေျပးထြက္သြားသည္ထိ သူမ အဲ့တိုင္း...
..သူမတို႔ထက္ဆိုးတဲ့ ဘဝေတြ အမ်ားႀကီးရိွေသးပါလား...
ဘာပဲေျပာေျပာ တပတ္တာေတာ့ သဲ နဲ႔ ေဝးရဦးမည္...
လမွမကုန္ေသးေတာ့ ဘယ္ပိုက္ဆံနဲ႔ ဖုန္းဝယ္ႏိုင္ပါ့မလဲေလ..
ရသမ်ွ လစာကို တိုက္ခန္းေလးတစ္ခန္းေလာက္ အပိုင္ဝယ္ႏိုင္ဖို႔ ဘဏ္မွာ အပ္ထားရသည္ေလ...ဒီအပတ္ေတာ့ ႏွစ္သိန္းေလာက္ေတာ့ သံုးရေတာ့မည္....သဲ ဖုန္းနံပါတ္ေလး မေတာင္းထားမိတဲ့ ကိုယ့္ကိုကိုယ္ အျပစ္တင္ေနမိေတာ့သည္.
.
"အစ္မ ဘာျဖစ္ေနတာလဲ "
မာလာကင္း ဆိုင္မွာ အဖြဲ႔လိုက္ မာလာဟင္း လာစားၾကသည္....တစ္ဖြဲ႔လံုး စကားတေျပာေျပာႏွင့္ ဆူညံပြက္ေလာ ရိုက္သေလာက္ အၿမဲလို လို တက္ႂကြ လန္းဆန္းေနတတ္တဲ့ ဆိုင္ႏြန္း ၿငိမ္ခ်က္သား ေကာင္းေနတာကို မႈံက သတိထားမိစြာ ေမးလိုက္သည္.
"ဘာမွမျဖစ္ပါဘူး"
"ခုရက္ပိုင္း အစ္မ မိႈင္ေနသလိုမို႔ ေနမေကာင္းဘူးလား"
"ေကာင္းပါတယ္"
ေကာင္းပါတယ္သာ ေျပာတာ မ်က္လံုးေလးေတြက ရီေဝေဝနဲ႔ရယ္...ဒီေန့ ကိုအိုက္ေထြး မပါလို႔မ်ားလား..
ကိုအိုက္ေထြးကလဲ သူ႔ျပသနာေတြ ရွင္းေနရသည္..သူက လမ္းခြဲခ်င္ေနေပမယ့္ ဟိုတရုတ္မေလးက မခြဲေပး...ဆိုင္ႏြန္းဖက္ကို ျပန္လာခ်င္ေနတဲ့ အိုက္ေထြး..တကယ္ခ်စ္တာက တစ္ေယာက္ တြဲျဖစ္ေနတာက တစ္ေယာက္ အေတာ့္ကို ရႈပ္ေနသည္ေလ...
ဒီေန့လဲ ေက်ာင္းမတက္ပဲ ၿမိဳ႔ျပင္က ကြန္ပ်ူ တာ တကၠသိုလ္ကို သြားခဲ့သတဲ့..ဒါေၾကာင့္မ်ားလား..
လက္ထဲမွ ဖုန္းကို ခဏခဏ ထုတ္ၾကည့္ လိုင္းတက္လိုက္ ဆင္းလိုက္နဲ႔ ျမင္ရသူ မျမင္ရေသာအခါ ျဖစ္လာတဲ့ ဝမ္းနည္းမႈ...ဘာမ်ားျဖစ္ေနပါလိမ့္ဆိုတဲ့ ေနာက္ဆက္တြဲ စိတ္ပူမႈ...စိုးရိမ္မႈေတြေၾကာင့္ ဆိုင္ႏြန္း သူမ်ားေပ်ာ္လို႔ မေပ်ာ္ႏိုင္ ရည္းစားပူမိလို႔ မိႈင္ ရသကဲ့သို႔ ျဖစ္ေနၿပီေလ..
မာလာကင္းဆိုင္ကို ဆိုင္ကယ္ေတြနဲ႔အဖြဲ႔လိုက္လာ စားၾက...ၿပီးရင္ တစ္ဆက္တည္း ေရကန္ေတာင္သြားၾကဦးမည္...
မလိုက္ခ်င္ေပမယ့္ မႈံ အတင္းေခၚေသာေၾကာင့္ လိုက္သာလာရသည္.
လူက ဒီေနရာမွာ စိတ္ကတစ္ျခားစီ...
ေနရာတကာ စနစ္တက် လုပ္တတ္တဲ့ သူမ
အခုက် မ ရဲ့ ဖုန္းနံပါတ္ကိုမွ မေတာင္းထားမိတဲ့ ေပါ့ဆမႈေၾကာင့္ သူမ ခ်စ္တယ္လို႔ ေျပာၿပီးတည္းက မ ဖက္က ဘာလိုင္းမွ တက္ကိုမလာေတာ့တာ...စိတ္ဆိုးသြားတာလား လဲ မသိ...စာေတြေတာ့ အမ်ားႀကီးပဲ ပို႔ထားလိုက္သည္...
တပတ္ေလာက္ထိ ၾကာလာေတာ့ သူမ ေနမထိ ထိုင္မသာ ျဖစ္လာသည္...
လိုင္းေပၚကအခ်စ္ အစစ္ျဖစ္ေနၿပီလားမသိ..
အေျခအေနေတြက ဆိုးရြားလြန္းသည္...သူမရဲ့အခ်စ္က လိုင္းတက္မွ ဆက္ခ်စ္ရမယ့္အမ်ိဳး....ဖုန္းနံပါတ္ေတာင္းထားသင့္တာရယ္...
ေရကန္ေတာင္ေရာက္ေတာ့ ဝင္ေၾကးကို ေပးၿပီး ဝင္လိုက္သည္...ဝင္ဝင္ျခင္း အေဆာက္အအံုဆီသို႔ တန္းသြားၿပီး အထဲမွာ ေျမမႈန္ေတြနဲ႔ ညစ္ပတ္ေနေပမယ့္ ထိုင္ခ်လိုက္သည္..
က်န္သူေတြက ေရကန္ေနာက္ခံထားၿပီး ပံုေတြ ဆက္တိုက္ရိုက္ေနေပမယ့္ မႈံခ်ယ္ရီဦး နဲ႔ ဆိုင္ႏြန္း ကေတာ့ တိတ္ဆိတ္လ်ွက္..
မႈံက ဆိုင္ႏြန္းရဲ့ အေျခအေနကို ေစာင့္ၾကည့္ေနသည္...
ဖုန္းကိုင္လိုက္ ခ်လိုက္ ၿပီး သက္ျပင္းအခါခါခ်ၿပီး အေဝးကို ေငးကာ မိႈင္ေတြေနေတာ့သည္.
"အစ္မ"
မဝံ့မရဲ မႈံရဲ့ေခၚသံေၾကာင့္ ငဲ့ေစာင္းၾကည့္လာသည္.
"ေျပာေလ...မႈံ"
"မႈံ အစ္မကို ၾကည့္ၿပီး စိတ္ထဲေလ တစ္မ်ိဳး မတင္မက်ႀကီး ျဖစ္ေနတာရိွတယ္"
ဟု ေတြးေတြးဆဆေလး ေအာက္က ေရကန္ဖက္ကို အဓိပၸါယ္ မဲ့ လွမ္းၾကည့္ၿပီး ေျပာလိုက္သည္...သူမ သက္ျပင္းတစ္ႀကိမ္ ေလးေလးပင္ပင္ ခ်လိုက္ျပန္သည္...မႈံ ၾကည့္ေနတဲ့ ေရကန္ဖက္ မ်က္ႏွာမူလိုက္သည္..
"ပြင့္ပြင့္လင္းလင္း ေျပာပါ မႈံရဲ့ တို႔ကို အားမနာပါနဲ႔ေနာ္ "
"အစ္မ တစ္မိႈင္မိႈင္နဲ႔ ဘာျဖစ္ေနတာလဲ.ကိုအိုက္ေထြးကို ခ်စ္ေနတာလားဟင္"
"ဟာ...မခ်စ္ပါဘူး"
အိုက္ေထြးကို.ဆိုတာေၾကာင့္ ခ်က္ခ်င္းေကာက္ျငင္းပလိုက္သည္.
"ဒါဆို အစ္မ တစ္ေယာက္ေယာက္ကို ခ်စ္ေနတာပဲ မညာရဘူးေနာ္...ေျပာၾကည့္ အစ္မ ဘယ္သူ႔ကို ခ်စ္ေနတာလဲ ဘာ ျပသနာေတျြဖစ္ေနတာလား"
သူမ.မ်က္လံုးထဲကို ေသခ်ာၾကည့္ၿပီး ေမးလိုက္ေတာ့ သူမ ဘာျပန္ေျဖရမည္မွန္းမသိ ေတာ့ေခ်...
ဒီေနရာမွာ မႈံဟာ အျဖဴ ထည္ ေကာင္မေလးတစ္ေယာက္မဟုတ္ေတာ့ပါလား...မ်က္လံုးေတြက စူးရဲေနသည္..
ဒါကို ရင္မဆိုင္ရဲစြာ သူမ မ်က္လႊာခ်လိုက္ရသည္..
"အစ္မ ေမးေနတာ ေျဖေလ...ဒါမွ မႈံ အစ္မကို ကူညီလို႔ရမယ္"
ဟူး...ခက္တယ္မႈံရယ္ ...တို႔ ဘာေျပာျပရမွန္း မသိဘူး..
"မႈံ"
,အက္ကြဲေျခာက္ေသြ့စြာ ေခၚလိုက္သည္...မႈံက ေျပာဆိုတဲ့ သေဘာနဲ႔ ေမးေငါ့ျပသည္..
"မိန္းမခ်င္း.ခ်စ္တယ္ ဆိုတာကို.လက္မခံလား"
မထင္မွတ္ထားတဲ့စကားမို႔လား...မႈံ မ်က္ႏွာထား သိသိသာသာ ပ်က္ယြင္းသြားသည္..သူမကိုလဲ ထူးဆန္းသတၲဝါကို ၾကည့္ေနသလို အၾကည့္မ်ိဳးျဖင့္...မႈံက သိခ်င္လ်င္ေတာ့ ေျပာကို ေျပာျပရမည္...ေလာေလာဆယ္ သူမလဲ မြႏ္ူၾကပ္လြန္းေနသည္ပဲ...တစ္ေယာက္ေယာက္ကို ရင္ဖြင့္ျပမွပဲ ေနသာေတာ့မည္ေလ.
"တို႔ အျပင္မွာ မဆံုဖူးတဲ့ မိန္းကေလးတစ္ေယာက္ကို စိတ္ဝင္စားေနတယ္ မႈံ....လိုင္းေပၚမွာ စကားေတြေျပာျဖစ္ၾက..ပံုေတြ ပို႔ၾကရင္းနဲ႔ တို႔ သံေယာဇဉ္တြယ္လာတယ္...ၿပီးခဲ့တဲ့ အပတ္က တို႔ သူ႔ကို ခ်စ္တယ္လို႔ ဝန္ခံခဲ့တယ္ အဲ့ညကစ သူ လိုင္းက Off line ပဲ ျဖစ္ေနေရာ...တို႔ရဲ့ေပါ့ဆမႈေၾကာင့္ သူ႔လိပ္စာ သိေပမယ့္ ဖုန္းနံပါတ္ ေတာင္းမထားမိဘူး...ခု အဲ့ကိစၥနဲ႔ မတင္မက်ျဖစ္ေနတာ...တို႔ ဝန္ခံမိတာ မွားသြားလား.မိန္းမတစ္ေယာက္ က မိန္းမတစ္ေယာက္ကို ခ်စ္ေရးဆိုတာ အျပစ္ရိွလို႔လားဟင္"
သူမ စကားတိုင္းကို မႈံ အေလးအနက္ နားေထာင္ကာ ကူစဉ္းစားေပးေနသည္..
"တစ္ဦးအေပၚတစ္ဦး ေမတၲာထားရိွတာ အျပစ္မဟုတ္ပါဘူး အစ္မရဲ့...ခ်စ္ျခင္းေမတၲာဟာ ကမ႓ာေပၚမွာ ၿငိမ္းခ်မ္းသာယာမႈကို ေပးတဲ့ အရာပဲေလ...ဘယ္သူက ဘယ္သူ႔ကို ခ်စ္ခ်စ္..ခ်စ္တာဟာ ေကာင္းျမတ္ျခင္းပါ...အျပစ္လို႔ သတ္မွတ္ေနတဲ့သူ ရိွရင္ေတာ့ ခ်စ္ျခင္းတရားကို တန္ဖိုးမထားပဲ သူကိုယ္တိုင္ကိုက အခ်စ္မခံဖူးတဲ့သူ မခ်စ္ဖူးတဲ့သူ ခ်စ္ျခင္းတရားနဲ႔ မထိုက္တန္တဲ့သူ မို႔လို႔ေပါ့ ...."
"သူ႔ဖက္က လံုးဝႀကီး အဆက္ျဖတ္သြားတာကေကာ..."
"အေၾကာင္းရိွလို႔ ေနမွာပါ စံုစမ္းလို႔ရေနတာပဲေလ"
"သူ႔လိပ္စာ မန္း မွာ ရိွတဲ့အမည္က လြဲၿပ္ိး က်န္တာ မွ တို႔မသိပဲ"
"ဟာ လိပ္စာပဲ သိေနၿပီေလ...ဘာသိရဦးမွာလဲ အဲ့ေလာက္လြယ္တဲ့ကိစၥ"
"တို႔ ဘာဆက္လုပ္ရမလဲ"
"အစ္မ သူ႔ကို တကယ္ခ်စ္တာ ေသခ်ာရင္ လိုက္သြားၾကည့္သင့္တယ္"
-အယ္ တို႔ က ေက်ာင္းနဲ႔"
"ဒီအပတ္ ေလးရက္ ပိတ္တယ္ေလ...လကုန္ဆက္ၿပိ.."
"အိမ္ကို ဘယ္လို ေျပာရမလဲ"
"မႈံလဲ ေနာင္ခ်ိဳ ျပန္မွာ မႈံနဲ႔ လိုက္မယ္ေျပာေလ....က်န္တာေတာ့ အစ္မက မန္းကို ဆက္ဆင္းေပါ့"
ဟိုက္....အေတာ္ အကြက္ခ် စီစဉ္တတ္တဲ့ မႈံကေလးပါလား...
လူသာငယ္တာ ....အႀကံက မေသးဘူးရယ္...
သေဘာက်စြာျဖင့္ မႈံ႔ပါးေလးကို ရြတ္ခနဲ တစ္ခ်က္နမ္းလိုက္သည္..
"ေတာ္လိုက္တဲ့ မႈံကေလး...ဒါဆို ဒီအပတ္ထဲ တို႔ စြန္႔စားၾကတာေပါ့ မန္းကိုေတာ့ ေသခ်ာ မေရာက္ဖူးဘူး"
"အခ်စ္ေၾကာင့္ စြန္႔စားရတာ ရင္ခုန္မႈ တစ္မ်ိဳးႀကီးပဲ မလား လုပ္ၾကည့္ေပါ့ "
"ေအ့ပါကြာ"
ထိုအခါမွပဲ ဆိုင္ႏြန္း မ်က္ႏွာက ျပန္ၿပီး ၾကည္သာရႊင္ျပလာေလေတာ့သည္...မႈံ႔ခမ်ာ သူ႔အစ္မေတာ္ ၿပံဳးေပ်ာ္ေနေတာ့မွ သူလဲ စိတ္ခ်မ္းသာရသည္ထင့္...
..
...
Zawgyi