.
.
အိမ္ေရ႔ွမွ ကားရပ္သံေၾကာင့္ ေဒၚႏွင္းျမ သမီးျဖစ္သူကို ေစာင့္ရင္း ဧည့္ခန္းတြင္ ေခါက္တံု႔ေခါက္ျပန္ လမ္းေလ်ွာက္ရင္း ပုတီး စိပ္ေနရာ မွ လွမ္းၾကည့္လိုက္သည္... ဦးစြာ အိမ္ေပၚ တက္လာသူက သမီး သူငယ္ခ်င္း ေဇယ်ာပင္...
သူ႔ကို ျမင္ေတာ့
"ဆရာမ အိပ္ေသးဘူးလား ဗ်"
"အင္း.မအိပ္ေသးပါဘူး "
"က်ေနာ့္ကို မွတ္မိေသးလား"
"ေဇယ်ာမလား..."
သူ မွတ္မိပံုကို ေဇယ်ာက သေဘာက်ဟန္ျဖင့္ ၿပံဳးလိုက္သည္...ၿပီးေနာက္ လက္ထဲက ကိုင္လာေသာ အထုတ္ေတြကို
"ဆရာမ က်ေနာ္ ဝယ္လာေပးတာဗ်"
"အိုကြယ္ တကူးတကႀကီး ဆရာမ တြက္ မလိုပါဘူး"
"ယူပါဗ်ာ"
"ထိုင္ဦးေလ"
"ဟုတ္"
ဆက္တီတြင္ ထိုင္လိုက္ၾကသည္...ဒီသူငယ္ေလးကို စတည္း က ရင္းႏွီးၿပီးသားပင္.. ... ကိုယ္ သင္ခဲ့ရတဲ့ သမီးျဖစ္သူနဲ႔ တစ္တန္းတန္းသား ေက်ာင္းၿပီး သည္ထိပဲေလ...အိမ္ကိုသာ ေဝးေဝးမွ တစ္ခါေရာက္လို႔သာ လာတာ....
"ဒါနဲ႔ ႏွင္းေကာ ဆရာမ'
"ဒီညပဲ ရံုးမွာ ဒင္နာရိွတယ္ဆို.သားတို႔နဲ႔ မတူဘူးလား"
"ဪ....ဟုတ္ကဲ့...က်ေနာ္ ဒီေန့ ခြင့္ယူထားတာဗ် ရန္ကုန္ဆင္းေနလို႔ ၿပီး ဒီလက္ေဆာင္ေတြက ရန္ကုန္ကေလ ဆရာမ"
"သမီး ႀကိဳေျပာထားလို႔သာေပါ့ မဟုတ္ရင္ ပူေနရၿပီ"
"ႏွင္းက လိမ္မာပါတယ္ ဆရာမရာ..."
"သားေကာ အိမ္ေထာင္ေတြ ဘာေတြ က်ၿပီလား"
"ဟာဗ်ာ ... ဆရာမကလဲ ဒဲ့ ေမးေတာ့တာပဲ...မယူရေသးဘူးဗ်ာ....ယူတဲ့အခါ.ဆရာမတို႔ကိုပါ ဖိတ္မွာေပါ့"
"သမီးခက္နဲ႔ပဲမလား"
"အာ...ဟုတ္...ႏွင္းေျပာျပထားတယ္ေပါ့"
"အင္းေပါ့ေလ "
"ၾကည့္စမ္း...ႏွင္းက ဆရာမကို အကုန္ေျပာတာပဲ...သူေကာ ခုထိ တစ္ကိုယ္တည္းလား"
"ဟုတ္ပ သားေရ မင္းသူငယ္ခ်င္းစြံေအာင္ ႀကံဆ ေပးလိုက္ပါဦး"
"အဲ့တိုင္းေလးလဲ ေနပါေစဗ်ာ အခ်ိန္တန္ေတြ့လိမ့္မယ္ ...ေဟာ ေျပာရင္းဆိုရင္း လာပါၿပီ"
ဆိုင္ကယ္ကို ေမာင္းလာၿပီး အိမ္ေရ႔ွတည့္တည့္ရပ္ စက္သပ္လိုက္သည္... ဖိနပ္ခြၽတ္မွာ ဖိနပ္ကို ခြၽတ္ စင္ေပၚေသခ်ာတင္ၿပီး အိမ္ထဲ လွမ္းဝင္လိုက္ေတာ့ လူက သိပ္မဟန္....နံရံကို အားျပဳ ေလ်ွာက္ၿပီး
"ေဟာ...ေဇယ်ာ.ဘယ္တုန္းကေရာက္တာလဲ"
"ခုပဲဟ ဆရာမနဲ႔ စကားေကာင္းေနတာ"
"ဟုတ္လား ေမေမက ငါ့အေၾကာင္း ဘာေတြမေကာင္းေျပာျပေနတုန္း"
ေမေမ့ ေဘးဝင္ထိုင္ရင္း.အိတ္ေတြအကုန္ စားပြဲေပၚ တင္လိုက္သည္...ေမေမက ထပ္ရပ္ၿပီး
"ကဲ စကားေျပာၾကဦး.ေမေမ အိပ္ႏွင့္ေတာ့မယ္"
"ဟုတ္"
ေမေမ ထထြက္ၿပီး သူ႔အခန္းထဲ ဝင္သြားေတာ့ သူမနဲ႔ ေဇယ်ာ တစ္ေယာက္မ်က္ႏွာတစ္ေယာက္ၾကည့္ၿပီး.ပုခံုးတြန္႔ျပလိုက္ၾကသည္....ေဇယ်ာက တိုးတိုးေလးနဲ႔
"ႏွင္း နင္မူးလာတာလား"
"အင္းေပါ့ နင္ကလဲ ေသာက္လာလားလို႔ မေမးေတာ့ဘူး မူးလာလားတဲ့"
"လူေတာင္ အဲ့ေလာက္ ယိုင္ေနတာ.နင္ ဆိုင္ကယ္ေမာင္းလာႏိုင္ေသးတယ္ေနာ္.အႏၲရာယ္အဲ့ေလာက္မ်ားတာ ဆရာမ သိၿပီလားမသိ"
"အဟမ္း ေမေမ သိလို႔ အထဲ ဝင္သြားတာေပါ့ မနက္က် ငါဆူခံရမွာပဲ"
"ငါ ေမးခ်င္တာ.ခက္ကေျပာတယ္ နင္ ကေလးမတစ္ေယာက္နဲ႔ ခ်စ္ေနၾကတယ္ဆို တကယ္ႀကီးလား"
ဒီစကားကို မထင္မွတ္ပဲ ၾကားလိုက္ရေတာ့ နဂိုက ၿပံဳးေနတဲ့ ႏႈတ္ခမ္းရယ္ အရည္လဲ့ေနတဲ့ မ်က္လံုးရယ္က ရုတ္တရက္ ျပန္တည္သြားသလို ေဆြးရိပ္ ထင္သြားသည္....
"ခက္ေျပာျပတာ ဟုတ္လား"
"အင္းေပါ့"
မအံ့ၾသပါ...သူငယ္ခ်င္းအခ်င္းခ်င္းကေန ရည္းစားအျဖစ္ေရာက္သြားလဲ တစ္ဦးအက်ိဳး တစ္ဦးလိုလားသူမို႔ တစ္ေယာက္အေၾကာင္း တစ္ေယာက္ ေျပာျပေနတာ အမွန္ပင္...သူမ အေၾကာင္း လဲ သူတို႔ သိၾကေလာက္ၿပီေပါ့...ဖံုးကြယ္တာမ်ိဳး မရိွပဲ အခ်င္းခ်င္းပြင့္လင္းၾကတာကိုး...
"ခ်စ္တာေပါ့ဟ....နင္သိတဲ့အတိုင္း ငါ နာက်င္ရမွာေၾကာက္လို႔ ဘယ္သူတစ္ဦးတစ္ေယာက္ကိုမွ မခ်စ္ရဲပဲ ေနလာခဲ့တာ... တကယ့္ အခ်စ္နဲ႔ ေတြ့ေတာ့မွာ ငါေျပာေနက် သီအိုရီ ဒသနေလးလိုပဲ.... အခ်စ္ဟာ ရင္ကို နာက်င္ေစတဲ့ ေဝဒနာ"
ဘယ္ကၿပိဳက်ခ်င္ေနတဲ့ မိုးလဲမသိ.... မ်က္ဝန္းဝကေန အတားအဆီးမရိွ တလိမ့္လိမ့္က်ဆင္းလာေတာ့သည္...
သူမ မ်က္ရည္က်တာ ျမင္ေတာ့ ေဇယ်ာ စိတ္မေကာင္း....
"နင္ႀကိဳက္တဲ့ ကေလးမက ဘယ္ကမို႔လဲ"
"ရွမ္းျပည္က...သူ႔မွာ ေကာင္ေလးလဲ ရိွတယ္...ငါက ပိုင္ရွင္ရိွမွန္းသိရက္နဲ႔ စိတ္ေတြ အရမ္းပစ္မွားေနမိတာ ငါ...ငါ..ငရဲႀကီးေနမိၿပီ ေဇယ်ာ ဘယ္လိုလုပ္ရမလဲ"
"ဟာ နင္ကလဲ....သူက လက္ထပ္ေသးတာမွ မဟုတ္တာ....အဲ့ကေလးမ ဒီကို လာေတြ့တယ္ဆို.ခက္ေျပာတာ အဲ့ေကာင္မေလးကလဲ နင့္ကို ခ်စ္ေနပံုပဲတဲ့"
"မသိေတာ့ဘူးဟာ ငါ့ကို ခ်စ္တယ္ ေျပာတာပဲ ငါကပဲ တိတိက်က်မေျပာရဲတာ....ခုက်ေတာ့ဟာ သူ႔ရည္းစားနဲ႔ ေလးႏွစ္ျပည့္တဲ့ တင္ထားတာ ပလူပ်ံလို႔...အဲ့က် ငါက ဘယ္လိုလုပ္ၿပီး အေျဖေပးရေတာ့မလဲ....ငါေလ သူ႔ကို မုန္းခ်င္တယ္ဟာ"
"ငါလဲ နားမလည္ေတာ့ဘူး"
"သူ႔ဟာသူေနတာ ငါ့ဟာငါ သြားခ်စ္တာ ငါပဲ အျပစ္ရိွတာ သူ႔ကို မုန္းခ်င္တယ္ မုန္းလို႔မရဘူး...သူဟာ ငါ့ရဲ့အႀကီးမားဆံုး နာက်င္မႈႀကီးပါဟာ"
"ဟဲ့ တိတ္ေတာ့ မူးၿပီး ေလ်ွာက္ေျပာမေနနဲ႔...ဆရာမ ထြက္ၿပီး လာရိုက္ေနမွ ဒုကၡ...ငါ ျပန္ေတာ့မယ္....မနက္ျဖန္ နင့္အစား ငါ ခြင့္ယူထားေပးမယ္ ဟုတ္ၿပီလား""
"ငါလာႏိုင္တယိ"
"မနက္မွ ၾကည့္ရတာေပါ့ ငါ ျပန္ေတာ့မယ္ ညလဲနက္ပီ ဟိုမွာ လက္ေဆာင္ေတြ သိမ္းလိုက္ဦး.....တစ္ခုခုေတာ့ ရိွလိမ့္မယ္လို႔ ေျဖေတြးၾကည့္ပါကြာ"
"အင္းပါ ေက်းဇူးပဲ ငါလိုက္ပို႔ေပးမယိ"
သူမ ထရပ္ေတာ့ လူက မဟန္ႏိုင္ ျပန္ယိုင္က်သြားသည္..ေဇယ်ာက သူမပုခံုးကို ေအာက္သို႔ ႏိွမ့္ခ်ေပးရင္း
"လိုက္မပို႔နဲ႔ ငါပဲ ျပန္တြဲပို႔ေပးေနရမယ့္ပံုရယ္...ငါ့ဟာငါ ျပန္မယ္"
"Good Night ေဇယ်ာ"
"အင္း.သြားၿပီ တံခါးေသခ်ာပိတ္ဦး နင္လဲ အိပ္ေတာ့"
.ေဇယ်ာ သူ႔ကားေပၚတက္ ေမာင္းထြက္သြားသည္ကို မ်က္စိတစ္ဆံုး ၾကည့္ေနၿပီးမွ တံခါးထပိတ္လိုက္သည္...
သူမ ေသာက္လာမွန္းသိလို႔ ေမေမ ဝင္အိပ္သြားတာ.ခါတိုင္းဆို ဘာလို႔ ပြဲလုပ္တာလဲ ဘာညာေမးဦးမွာ ႏွစ္ေယာက္သား စကားေျပာေနၾကဦးမွာ....ခုေတာ့ ဘာမွလဲ မေျပာ...ေမေမ့အခန္းကို တိတ္တဆိတ္ သြားေခ်ာင္းေတာ့ ျခင္ေထာင္ေလးခ်လို႔ အိပ္ေပ်ာ္ေနၿပီထင္သည္...အျပင္မီးမိွတ္ၿပီး ေက်ာပိုးအိတ္ထဲပ ကြန္ပ်ူ တာကို အခန္းထဲယူကာ အားသြင္းလိုက္သည္..
ေျခလက္လဲ ေဆးမေန....ကုတင္ေပၚ ပစ္လွဲခ်
သဲမ်ား စာပို႔ထားေလမလား ေမ်ွာ္လင့္ခ်က္နဲ႔ လိုင္းတက္ေတာ့လဲ ဘာစာမွ ပို႔မထား....
သဲ ဖက္က မပို႔လာသလို သူမလဲ သြားစ မပို႔ရဲေတာ့..
သူတို႔ပံုတင္ထားတာေတာင္ comment ေတြလဲ reply တစ္ေၾကာင္း တစ္ေလေတာင္ မျပန္ထား....
သဲ အေကာင့္ေလး ဝင္ၾကည့္...
သဲနဲ႔ ပို႔ထားတဲ့ စာေလးေတြ ျပန္ဖတ္...
သဲ နဲ႔ ဖုန္းေျပာသမ်ွတိုင္းကို Recording လုပ္ထားတတ္တဲ့ သူမ ခုေတာ့ သဲ အသံေလးေတြ ျပန္နားေထာင္.
သဲ ပံုေလးေတြ တစ္ပံုစီ ၾကည့္.မ်က္ရည္ေတြေတြ က်ဆင္းေနလိုက္တာမ်ား သမုဒၵရာ ေရ တာက်ိဳးေပါက္သလား ေအာက္ေမ့ရသည္...ေခါင္းအံုးေလးေတြေတာင္ ရႊဲလို႔..
မ ကို ဘာလို႔မ်ား ခ်စ္တယ္ ေျပာခဲ့ေသးတာလဲ သဲရယ္
မ ကို ဘာလို႔ ေမ်ွာ္လင့္ခ်က္ေတြေပးခဲ့တာလဲ
မ ကို ဘာလို႔ အေျဖေတြေတာင္းေနခဲ့တာလဲ
သဲမွာ ခ်စ္သူရိွရက္နဲ႔..
သူနဲ႔လဲ အရွင္းမျပတ္ေသးပဲနဲ႔ကြာ...
မ ေတာ့ မခ်စ္ဖူးလို႔ တကယ္ ရူးေနၿပီ သဲေရ့...
မ လို အိမ္ပိုင္ေလးေတာင္ မရိွတဲ့ သူကို သဲ ဘယ္လိုလက္တြဲရမွာလဲ... မ နားလည္ပါတယ္ကြယ္..
မ ခြင့္လဲလႊတ္တယ္... မ မူးေအာင္ေသာက္လာတယ္....သဲကို ေမ့ႏိုင္မယ္ထင္တယ္..
မူးေအာင္ေသာက္လို႔ လဲ ရူးေအာင္ပဲ လြမ္းေနရတယ္...
သတိရစိတ္ေတြနဲ႔ ဒီည ဘယ္လို အိပ္ေပ်ာ္ႏိုင္ပါ့မလဲ
မကို သဲ ကြယ္ရာမွာမ်ား လူစံုရင္ ဟားစရာလိုပဲ ျမင္ေနမွာလားပဲေနာ္....မ က သဲတြက္ ဟာသႀကီးပါ သဲရယ္
ရွက္စရာေကာင္းတဲ့ ဟာသျပက္လံုးတစ္ခုလိုပါပဲ..
ငိုတာေတာင္ တစ္ဖက္ခန္းက ေမေမ ၾကားမွာ စိုးလို႔ ကိုယ့္လက္ကို ကိုယ္ျပန္ကိုက္ၿပီး ငိုေနရသည္...
အားရပါးရ ေအာ္ဟစ္ငိုခ်င္ေပမယ့္ ငိုတာေတာင္ ခိုးငိုတဲ့ ဘဝပါကြယ္ .
..
ညက မူးတာေကာ ရူးတာေကာေၾကာင့္ ငိုရင္း ေမာမွ အိပ္ေပ်ာ္သြားတာေၾကာင့္ ႏိုးလာေတာ့ ဆယ္နာရီခြဲ....
ေမေမေတာ့ ေက်ာင္းထဲသြားၿပီလား မသိ....ပြဲကလဲ နီးလာၿပီဆိုေတာ့ ေမေမ့တို႔ ေကာ္မတီ လူႀကီးေတြ နားမရေတာ့..
အပ်င္းေၾကာ ဆန္႔လိုက္ရင္း ေစာင္ကို ကန္ခ်လိုက္သည္...ဆံပင္စုတ္ဖြား အတိုင္း အျပင္ခန္းထြက္လာေတာ့
"အေမ့"
လွမ္းလက္စ ေျခလွမ္းရပ္သြားရသည္....
ေမေမရယ္ ....ဆံထံုးႀကီး ထံုးလို႔ အဝတ္အစားလဲ ျပင္ဆင္ၿပီး ေက်ာင္းသြားရန္အသင့္ ျဖစ္ေနေပမယ့္ စာအုပ္ထိုင္ဖတ္ၿပီး ေအးေဆး သူမ ကိုၾကည့္ေနသည္...
"ႏိုးၿပီလား ႏွင္းႏွင္းေဝ"
"ဟုတ္ ေမေမ"
ေမေမ စိတ္ဆိုးေနသည္မွာ ေသခ်ာသည္...အဘယ္ေၾကာင့္ဆိုေသာ္ သူမ ကို အမည္တပ္ေခၚေသာေၾကာင့္ပင္....
ကမန္းကတန္း မ်က္ႏွာေျပးသစ္ ဆံပင္ကို ၾကည့္ေကာင္းေအာင္ ေခါင္းၿဖီးလိုက္သည္.. ၿပီးေနာက္ ေမေမနဲ႔ မ်က္ႏွာခ်င္းဆ္ုင္ခံုတြင္ သာသာေလး ထိုင္ခ်လိုက္သညိ...
ေမေမ့ကို မ်က္ႏွာခ်င္းမဆိုင္ရဲ သျဖင့္ ေခါင္းငံု႔ထားလိုက္သည္..ေမေမ စာအုပ္ခ်လိုက္သံက နားထဲ လိုအပ္သည္ထက္ ပိုက်ယ္ေလာင္သြားသလို....
ရင္ခုန္သံေတြ တဒိန္းဒိန္းနဲ႔ ေပါက္ထြက္မတတ္ပင္...
ေမေမ့ကို တကယ္ေၾကာက္ပါသည္...
"မေန့ညက အသိေကာ ရိွေသးရဲ့လား"
"ဟို ေမ....ေမေမ အဲ့ဒါက..."
မ်က္မွန္ကို ပင့္တင္ရင္း ေမေမက ေအးေအးေဆးေဆးေျပာသည္..ေအးေဆးသည္သာ ေျပာတာ စကားလံုးတိုင္းက တိက် ျပတ္သားေနသည္...
"ေသာက္တာေတာ့ ေသာက္ ဒါ လူငယ္သဘာဝ လြတ္လပ္မႈေပးတယ္...ဒါေပမယ့္ ညည္း မလြန္လြန္းဘူးလား..မူးလာတယ္ ဆိုင္ကယ္ေမာင္းလာတယ္ ဘယ္ေလာက္ အသက္ေဘး နီးလာသလဲ...ညည္း ေသသြားရင္ တစ္ခုခုျဖစ္သြားရင္ ငါပဲ ရင္က်ိဳးရမွာ ခါတိုင္းက ဒင္နာေတြရိွလဲ ညည္းမေသာက္ပဲနဲ႔ ခုက ဘယ္လို ျဖစ္ရတာလဲ "
"စိတ္.....စိတ္ညစ္လို႔ ပါ ေမေမ"
"စိတ္ညစ္တယ္ ဟုတ္လား ဘာေတြ စိတ္ညစ္စရာရိွလဲ ဒီအိမ္မွာ ညည္းနဲ႔ငါပဲရိွတာေလ...စိတ္ညစ္တယ္ဆိုေတာ့ ငါ့ေၾကာင့္မ်ားလား"
ေမေမ့ကို ဘယ္လိုမွ ေရွာင္လႊဲလို႔မရေတာ့မွန္း စတည္းက သိသည္...ေမေမ သိေတာ့ သိေနတာေနမွာ....ဒဲ့မေမးပဲနဲ႔ကို သူမ ပါးစပ္မွ ဖြင့္ေျပာလာေအာင္ ေမေမ လုပ္ေနက်နည္းပင္...
"ဟို ေမေမ ရဲ့ အဲ့လို မဟုတ္ပါဘူးေနာ္ ေမေမ့ေၾကာင့္မဟုတ္ပါဘူး သမီး စိတ္ညစ္တာ သပ္သပ္ႀကီးဟာ"
"ဒီမွာ သမီးရဲ့ စိတ္ညစ္လို႔ အရက္ေသာက္တယ္ ဆိုတာ လူေပ်ာ့လူညံ့ေတြရဲ့အလုပ္ကြ....ဘဝကို အရႈ႔းေပးေနတာနဲ႔ တူတူပဲ..ေျပာျပစမ္း ဘာေတြ ျဖစ္ေနတာလဲ...ဒီမေအေလးတစ္ေယာက္ရိွတာ ေျပာ ခု"
"ဒီ...ဒီလိုပါ ေမေမရဲ့...."
ခုကာမွပဲ ေမ့ေမ့ရင္ခြင္မွာ ခိုဝင္ၿပီး စကားေျပာျပရင္း အားပါးတရ ငိုခြင့္ရပါေတာ့သည္....ေမေမကေတာ့ ၿငိမ္သက္စြာ နားေထာင္ၿပီး သူမ စကားဆံုးေတာ့မွ သူမ ေက်ာျပင္ေလးကို ဖြဖြသပ္ေပးကာ
"ဪ..သမီးရယ္...လူတစ္ေယာက္ကို ကိုယ့္စိတ္နဲ႔ပဲ ရွင္သန္ခိုင္းလို႔မရဘူး...အေၾကာင္ူအရာ တစ္ခုစီတိုင္းမွာ ေနာက္ကြယ္က အေၾကာင္းျပခ်က္ အမ်ိဳးမ်ိဳး ရိွတယ္ .သမီး ေမးၾကည့္လို႔လား"
"ဟင့္အင္း ေမေမ သမီး ရွက္တယ္"
"သဲ ဆိုတဲ့ ကေလးမက သမီးကို တကယ္ခ်စ္ေနတာပါဆိုရင္ သမီး လိုက္သြားၾကည့္ အေျဖသိရမွာေပါ့...အဲ့ကေလးမ ေတာင္ သတၲိရိွေသးတာပဲ...ေမေမနဲ႔ စကားေျပာၾကည့္တာ တကယ့္ ကေလးစိတ္ေပမယ့္ သမီးကို ခ်စ္ေနမွန္းေတာ့ ေမေမရိပ္မိေနတယ္ေလ....အဲ့ေကာင္ေလးနဲ႔ ျပတ္ၿပီလို႔ သူေျပာခဲ့ၿပီပဲ...."
"ဒါမယ့္ ေမေမရယ္ သမီး ေတာင္ ေသခ်ာ အေျဖမေပးရေသးတာ"
"အဲ့ဒါ အဓိက အခ်က္ပဲ...သမီးဖက္ကမွ မေသခ်ာေသးတာ သူလဲ တစ္ခုခုသိေအာင္ လုပ္မွာပဲ.....ျဖစ္ႏိုင္ရင္ ၾကားခံ ကိရိယာေတြထဲက ရုန္းထြက္ၿပီး အျပင္မွာ လူခ်င္းေတြ့ၿပီး စကားေျပာၾကည့္ေပါ့"
"ရွင္...ေမေမက"
ေမေမ စကားေတြက မယံုႏိုင္စရာေကာင္းလွသည္မို႔ ေခါင္းေလးေထာင္ၾကည့္မိေတာ့ ေမေမရယ္ေလ...
ေအးခ်မ္းတဲ့ အၿပံဳးတစ္ခုေလးဆင္ျမန္းၿပီး ေအးျမတဲ့ မ်က္ႏွာေလးနဲ႔
"ေမေမ ကိုယ့္သမီးအေၾကာင္း ကိုယ္သိပါတယ္ကြယ္ ကဲ ဒီအပတ္ ေက်ာင္းပြဲတြက္ ခြင့္ယူရမယ္မလား အဲ့က် သြားေပါ့
အၿမဲလန္းဆန္းတက္ႂကြေနတတ္တဲ့ ႏွင္းႏွင္းေဝဆိုတာ ဘာလဲလို႔ ျပရမယ္ေလ"
"ဟူတ္...ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ ေမေမ"
ေမေမ့ကို ခ်စ္ျမတ္ႏိုး ရိုေသစြာ လက္အုပ္ခ်ီမိပါၿပီေလ....
ေမေမ ဆိုတာ သားသမီးေတြရဲ့ အခက္အခဲမွန္သမ်ွ ကူေျဖရွင္းေပးတတ္တဲ့ လစာမလို ကဝိပညာရိွႀကီးပင္ မဟုတ္ပါလားေလ....
."ဖုန္းနဲ႔ ေျဖရွင္းေနရတာ ထက္ လူခ်င္းေတြ့ ေျဖရွင္းတာက ပိုထိေရာက္တယ္ သမီး ဘယ္အရာမဆို အရင္းအျမစ္ကို စိစစ္ဖို႔ မႀကိဳးစားပဲနဲ႔ ကိုယ္စိတ္ထင္ရာ မွန္းဆလို႔မရဘူး....အဲ့ဒါ မွတ္ထား...ကဲ ေတာ္ေတာ္ ေနာက္က်သြားၿပီ ေမေမသြားလိုက္ဦ:မယ္"
"ဟုတ္ ကဲ့ ေမေမ"
ဒီကိစၥ ေမေမ လဲ သိၿပီဆိုေတာ့ ရင္ထဲ ေပါ့သြားရၿပီ...
တေလာကလံုးနဲ႔ ဆန္႔က်င္ဖက္ ျဖစ္ေနရင္ေတာင္ ေမေမသာ သူမ ဖက္ပါမယ္ဆိုရင္ ဘာမဆို ရင္ဆိုင္ရဲပါတယ္ ေမေမရယ္....
သဲ ေရ..
သဲဘဝမွာ မ က ဘယ္ေနရာကေနပဲ ျဖစ္ျဖစ္
သဲေရးမယ့္ သမိုင္းေလးမွာ တစ္ခန္းတစ္ေနရာကေန မ ကို ပါဝင္ခြင့္ျပဳပါေတာ့ေနာ္...
သဲ ရိွရာ မ လာခဲ့မယ္....
ႏွလံုးသားဆႏၵအလိုက် သဲ ဆီ မ တကယ္လာေတာ့မယ္...
....
"ငါ....ငါ မေနႏိုင္ေတာ့ဘူးဟာ မ...မ ငါ့ကို အထင္ေတြ လြဲေနေလာက္ၿပီဟ"
ငိုရင္းယိုရင္း ေရ႔ွမွာ ရိွတဲ့ မုန္႔ဟင္းခါးပန္ကန္ကို ဇြန္းနဲ႔ တခြပ္ခြပ္ေခါက္ရင္း စားခ်င္စရာပင္ မရိွေတာ့...
က်န္လူေတြကလဲ စားလက္စေတြေတာင္ ဆက္မစားႏိုင္ေတာ့....အိုက္ေထြးကေတာ့ ေခါင္းႀကီးငံု႔ကာ ၿငိမ္သက္လ်က္...
ဘယ္သူတစ္ဦးတေယာက္ကမွ ဆိုင္ႏြန္းကို ေခ်ပမေပးႏိုင္...
ဘယ္လိုစကားမ်ိဳးက ဆိုင္ႏြန္း အငိုတိတ္ေစမည္လဲ စဉ္းစားမရ....အေျဖမရွာႏိုင္...
ထိုrs ကိစၥေၾကာင့္ အိုက္ေထြးဆီ ဟိုေကာင္မေလး မကပ္ေနေတာ့...အိုက္ေထြး လြတ္လပ္သြားၿပီ...
အခု ႏွစ္ေယာက္စလံုးက အရင္အေကာင့္ေတြ မသံုးၾကေတာ့...အကုန္ ဖ်က္ခ်လိုက္ၿပီေလ...
ဘယ္သူမွ ဝင္ၾကည့္လို႔မရေတာ့...
အခု ဆိုင္ႏြန္းက Ellinae S.N ဆိုၿပီး အသစ္ျပန္ဖြင့္ထားသည္..
မႈံတစ္ေယာက္ ဆိုင္ႏြန္းကို ၾကည့္ၿပီး စိတ္မေကာင္း...
ထို႔ေၾကာင့္ သက္သာရာ ရေစရန္
"မႈံ ရုပ္ရွင္ၾကည့္ခ်င္တယ္ လိုက္ၾကမလားဟင္"
ထိုသို႔ေျပာလိုက္ျခင္းဆၾကာင့္ အားလံုး မႈံ ကို ေမ်ွာ္လင့္ခ်က္ မ်က္လံုးေလးေတြနဲ႔ ၾကည့္လာသည္...
အိုက္ေထြးက
"အင္း အကိုေကာပဲ ၾကည့္ခ်င္တယ္ ေဟွာင့္ ဘယ္သူေတြ လိုက္မလဲ"
နန္းခမ္းဝါ တို႔ကလဲ အားက်မခံ ေထာက္ခံျပန္သည္..
"သြားေလ"
-ၾကည့္မယ္ေလ ဒီေန့ လူစံုေနတာပဲ "
အကုန္သေဘာတူေပမယ့္ ခုခ်ိန္ထိ ေခါင္းပင္မေမာ့လာေသာ ဆိုင္ႏြန္းေၾကာင့္ က်န္သူေတြ ျပန္ၿငိမ္က်သြားျပန္သည္...
မႈံက သူစတဲ့ ဇာတ္လမ္းမို႔လို႔ သူပဲ တာဝန္ယူလိုက္တဲ့ ပံုစံနဲ႔
"လက္မွတ္ သြားျဖတ္ထားၾကေလ...ဟို မႈံ အစ္မနဲ႔အတူ ပိုက္ဆံရွင္းၿပီး လာခဲ့မယ္ "
မႈံစကားကို သေဘာေပါက္နားလည္စြာ ထရပ္ၾကသည္... အိုက္ေထြးက
"ဘယ္မွာ ၾကည့္ၾကမလဲ'
"သီတာေအးပဲ သြားမယ္"
"Ok လိုက္လာခဲ့ေနာ္ လာၾကေဟ့"
အိုက္ေထြးဦးေဆာင္ၿပီး အကုန္လံုး ဆိုင္ကယ္အတြဲ လိုက္ ထြက္သြားေတာ့မွ မႈံက
"အစ္မ မငိုနဲ႔ေလ"
"မ တို႔ကို မုန္းသြားၿပီ ထင္တယ္"
"မဟုတ္တာ အစ္မရယ္......သူ ဆံုးျဖတ္ေနတာ ေနမွာပါ"
"မႈံက သိလို႔လား မ က သိပ္စိတ္ႏွလံုး ႏူးညံ့တာ ခံစားရလြယ္တယ္....ေသခ်ာတယ္..မ ငိုေနမွာ ၿပီးေတာ့ တို႔ကိုလဲ မုန္းေနရွာမွာ ဒီတစ္သက္ေတာ့ တို႔ ခ်စ္ရတဲ့ မနဲ႔ ေဝးၿပီပဲ"
"အစ္မ မႈံေမးမယ္ အမွန္ေျဖ"
ဆိုင္ႏြန္းက တစ္သ်ူ းဘူးထဲမွ တစ္သ်ူးစ အဂွည္ႀကီးကို ဆြဲထုတ္ၿပီး ႏွပ္ေတြပါ သုတ္ေနရင္း ေခါင္းၿငိမ့္သည္....ဆိုင္ႏြန္းကိုၾကည့္ၿပီး မႈံ စိတ္မသက္မသာ ရိွလွသည္....အစ္မလို႔သာ ေခၚေနရတာ ... တကယ္တမ္းက်ေတာ့ မႈံေလာက္ေတာင္ မေတြးတတ္... ကေလးသာသာ အေတြးေလးသာ ျဖဴ စင္ရိုးသားစြာ ေတြးတတ္သူေလးပင္...
"မ ကို အစ္မ တကယ္ခ်စ္တယ္လား"
"ဘယ္လိုေတာင္ ေမးလိုက္တာလဲ မႈံရယ္...
တို႔ မ ကို ခ်စ္တာေပါ့....သိပ္ခ်စ္တယ္...
တစ္ခါမွ မခ်စ္ဖူးတဲ့ အခ်စ္မ်ိဳးနဲ႔ ခ်စ္တာ ...မ လိုအပ္ရင္ တိူ႔ ဘာမဆို ေပးဆပ္ဖို႔ အဆင္သင့္ပဲ... ဘာပဲ လုပ္ေပးရ လုပ္ေပးရ တို႔ လုပ္ေပးႏိုင္ေအာင္ ႀကိဳးစားမယ္ မ က တို႔ရဲ့ဘဝမွာ အခ်စ္ဦး အခ်စ္ဆံုး ပထမအခ်စ္နဲ႔ ေနာက္ဆံုးအခ်စ္ဟာ တို႔ဘဝမွာ မ တစ္ေယာကိတည္းသာပဲ ရိွတယ္"
"အင္း...ဒါဆို အစ္မ အခ်စ္သာ စစ္မွန္ရင္ အဲ့အစ္မက အစ္မဆီ ေရာက္လာလိမ့္မယ္"
-တကယ္"
"တကယ္ေပါ့ အခ်စ္စစ္ေတြရဲ့ လမ္းက ၾကမ္းတယ္ အစ္မရဲ့......ေတြးၾကည့္...အစ္မရဲ့ သူငယ္ခ်င္း အင္း ရည္းစားေဟာင္းေပါ့...ကိုအိုက္ေထြးက အစ္မရဲ့ရည္းစားေဟာင္းျဖစ္ခဲ့သလို သူငယ္ခ်ငိးလဲ ဟုတ္တယ္...ကိုယ့္သူငယ္ခ်င္း ဒုကၡ ေရာက္ေနခ်ိန္မွာ ကိုယ္ကူညီခြင့္ရတာ ဘယ္ေလာက္ ကံေကာင္းလိုက္သလဲ...ဒါ မြန္ျမတ္တဲ့ ေစတနာ ပါ...အစ္မ ကို အိုက္ေထြးကို ကူညီလိုက္လို႔ အစ္မရဲ့ မ မုန္းသြားမွာ ေၾကာက္ေနတဲ့ အေၾကာင္း ကိုအိုက္ေထြးေရ႔ွမွာ ေျပာေနတယ္ သူ ဘယ္လို ေနတတ္မွာလဲ စိတ္မေကာင္းျဖစ္ေနမယ္ဆိုတာ အစ္မလမေတြးမိဘူးလား ဟင္.. အစ္မ ခု အဲ့လိုကူညီလိုက္လို႔ ေနာင္တရေနတာလား "
"ဟင့္အင္း အဲ့လို မဟုတ္ပါဘူး မႈံရယ္...ေနာင္တမရဘူး ဒါေပမယ့္ မ မ တကယ္မုန္းသြားမွာေတာ့ ေၾကာက္တယ္"
"အစ္မေတာ့ မသိဘူး...မႈံကေတာ့ေလ ကိုယ္ခ်စ္ရတဲ့ သူငယ္ခ်င္းအတြက္ဆို ႏွလံုးသားကို ခ်နင္းပစ္ဖို႔လဲ ဝန္မေလးဘူး..
ဒါက အစ္မကို အျပစ္ေျပာတာမဟုတ္ဖူးေနာ္...မႈံ ႀကံဳလို႔ေျပာျပတာရယ္...အစ္မကို ေလးစားတယ္...အဲ့လိုကူညီဖို႔ မည္သူတဦးတေယာက္တိုက္တြန္းခ်က္မွ မပါပဲ ခ်က္ခ်င္းႀကီး လက္ခံေပးတာ အရမ္းသေဘာက်တယ္...မ ဆိုတဲ့ သူဆီက အစ္မ ေသခ်ာ အေျဖမရေသးဘူးမို႔လား...ခု သူ ဘာစာမွပို႔မလာဘူး...အက်ိဳးအေၾကာင္းေမးဖို႔ အစ္မဆီလဲ ဖုန္းဆက္မလာဘူး...ဒါ အေျခအေနေကာင္းတစ္ခုပဲ....သူလဲ အစ္မကို ခ်စ္ေနတာ..ခံစားရခက္ေနမွာေတာ့ ေသခ်ာတယ္...ဒါေပမယ့္ ေသခ်ာသိရေအာင္ ဖုန္းဆက္မေနပဲ လူခ်င္းေတြ့ဖို႔ အစ္မဆီ သူ လာကို လာရမယ္...သူ လာေတာ့မွာ"
မႈံစကားေၾကာင့္ ဆိုင္ႏြန္းမ်က္လံုးေတြ ေရာင္ေတာက္လာသည္...ၿပီး ဒူးေပၚတင္ထားတဲ့ မႈံ ရဲ့ လက္ကို ေအးစက္ေနတဲ့ လက္ေတြနဲ႔ လာေထြးဆုပ္သည္...
"တကယ္လား ဟင္...မႈံ အဲ့လို တကယ္ ျဖစ္ႏိုင္လား"
"မႈံ ေျပာရင္ လြဲခဲတယ္ အစ္မရဲ့"
"ေဗဒင္ေတြမ်ား တတ္ေနသလားဟင္"
"မႈံ လူတစ္ေယာက္ရဲ့ စိတ္ကို သူ႔အမူအက်င့္သိတာနဲ႔ ဖတ္တတ္တယ္ အစ္မရဲ့"
"Oh တကယ္ႀကီးလား"
"အင္းေပါ့-
တကယ္က ဆိုင္ႏြန္း စိတ္ေပါ့ပါးလာေအာင္ စကားနဲ႔ သိမ္းသြင္းလိုက္တာပင္....ထိုသို႔ေသာ အရႊီးစကားကို အေတာ္မ်ားမ်ားက ယံုၾကည္ၾကသည္ကိုး...ယံုခ်င္ေအာင္လဲ မႈံက ခ်က္က်လက္က် အေၾကာင္းအက်ိဳး ညီေအာင္ ေျပာတတ္တာပဲေလ...ၿပီးေတာ့ တကယ္ မွန္သြားတာေတြလဲ ရိွဖူးသည္ကိုး...
ခုလဲ ဆိုင္ႏြန္းက ယံုေနၿပီ...
"ဒါဆို မ က ဒီကို တကယ္လာမွာေပါ့ေနာ္"
"ဒါေပါ့...မ သာ ဒီကိုလာခဲ့ရင္ အစ္မကို တကယ္ခ်စ္လို႔ဆိုတာသာ မွတ္လိုက္ေတာ့"
"အင္း...အင္း..."
"ဒါဆို သြားရေအာင္ေလ ေနာ္ ရုပ္ရွင္မမွီပဲေနမယ္"
"အင္း ပိုက္ဆံရွင္းလိုက္ဦးမယ္"
"ရတယ္ မႈံရွင္းမယ္ေလ စတည္းက မႈံေကြၽးမယ္ ေျပာၿပီးသားကို"
"မရဘူး တို႔ရွင္းမယ္ ဒီလို ပညာရိွ ကဝိေက်ာ္ေလးကို ညီမေတာ္ထရတာ တို႔ ကို ဘုရားေပးတဲ့ ဆုလာဘ္ပဲ"
"ေျမႇာက္ၿပီ အစ္မရာ"
"ကဲ သြားမယ္"
သူ႔နားလည္ေအာင္ ရွင္းျပေနရတာနဲ႔ အဲ့ေနက ရုပ္ရွင္ရံုေရာက္ေတာ့ က်န္သူေတြက ရိုးရိုးခံုရလိုက္ေပမယ့္ မႈံတို႔က် အတြဲခံု က်သြားသည္...စိုင္းေခးတို႔အတြဲထိုင္မလားဆိုေတာ့ မထိုင္ေသာေၾကာင္ မႈံ တို႔ပဲ ထိုင္လိုက္ရသည္...
ဇာတ္ကားၾကည့္ၿပိ္း ဆိုင္ႏြန္းကေတာ့ သူ႔ရဲ့ မ ကို လြမ္းလို႔တဲ့ ငိုလိုက္ယိုလိုက္နဲ႔ ဇာတ္ကားတစ္ဝက္လဲက်ေရာ...ေမာၿပီး မႈံပုခံုးကို မွီကာ အိပ္ေပ်ာ္သြားၿပီေလ...
မႈံ ရႊီးသလို အမွန္ပဲ အစ္မခ်စ္တဲ့ မႏွင္းႏွင္းေဝ တကယ္ေရာက္လာပါေစ လို႔ ဆႏၵျပဳေပးရင္း အစ္မေပ်ာ္ရလ်ွင္ မႈံလဲ စိတ္ခ်မ္းသာရတယ္ေလ....
..
"ဆိုင္ႏြန္း....ေဝ့....ဆိုင္ႏြန္း"
ေဒါက္....ေဒါက္...
ေက်ာင္းပိတ္လို႔ ေအးေဆးႏွပ္ရမလားေအာက္ေမ့တယ္...
အျပင္မွာ ေမေမက အဲ့ေလာက္ေအးေနတဲ့ဟာကို လက္ေခါက္မနာဘူးလားမသိ...တစ္ေဒါက္ေဒါက္ေခါက္ေနေတာ့တာပဲ....မထပဲ ေနခ်င္တာ.. .သို႔ေသာ္ ေနာက္ဆက္တြဲ အေျခအေန မလွတာမို႔လို႔ ထလာကာ တံခါးဖြင့္ေပးလိုက္ရသည္..
"ဘာတုန္း ေမေမရာ....အေစာႀကီး"
"ကားဘီးေပါက္ေနတာမို႔ ေနာင္မြန္ကို နင့္ဆိုင္ကယ္ ယူသြားမလို႔တဲ့ အဲ့ဒါ"
"ဟာ အပါး စီးတဲ့ ကားကေကာ"
"နင့္အပါး ဒီေန့ မိုင္းရယ္ သြားမွာေလ"
"ဟာ ေစာစီးၾကာ ကိုကိုကလဲ "
"ဘယ္မွ သြားစရာမရိွဘူးမလား ေပးလိုက္ေပါ့"
"ရိွတယ္ သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႔ ခ်ိန္းထားတယ္"
လိမ္တာ....ဘယ္သူနဲ႔မွ မခ်ိန္းထား...ဒီေန့ မႈံလဲ မအား...သူတို႔အေဆာင္က ပြဲလုပ္ေနေတာ့ ဘယ္မွ ထြက္လို႔မရ...အိုက္ထြးကလဲ သူ႔အေဖေနမေကာင္းလို႔ ေက်ာင္းပိတ္တုန္း ခဏျပန္သြားတယ္...က်န္သူေတြနဲ႔လဲ မဆက္မိ..
တကယ္တမ္းက် ကိုကို႔ကို ဆိုင္ကယ္မေပးခ်င္လို႔ပါ...
"ဒါဆို လိုက္ပို႔ေပးလိုက္"
-ဟာ အေမရာ....အဲ့ေလာက္ ႏွင္းေတြ က်ေနတာကို အေမသိတဲ့အတိုင္း သမီးက ႏွင္းခံရင္ ခ်ူ ျခာတတ္တာ လိုက္မပို႔ပါဘူး အဲ့ေလာက္ေအးေနတာ အိပ္ယာထဲပဲေနမွာ "
-ေပးလိုက္ေလ ဆိုင္ကယ္"
"မရဘူး ဆို "
ေမေမ့ လက္ေခါက္က သူမ ထိပ္ေပၚ ဂြပ္ခနဲ က်လာေလၿပီ...
သူမ ဆိုင္ကယ္ကို ဘယ္သူမွ ယူစီးတာ မႀကိဳက္...
ဘယ္လို အေၾကာင္းျပ ျငင္းရမွန္း မသိျဖစ္ေနစဉ္ ေအာက္ထပ္မွ ကိုကို႔အသံ ၾကားလိုက္သည္...
"ေမေမ ကိုဖိုးေဇာ္နဲ႔ သြားေတာ့မယ္ ရပီ ေနာင့္ ျပန္အိပ္ေနေတာ့"
"ေရ့....."
"ညည္း ဒီထဲကေန ထြက္ရဲ ထြက္လာၾကည့္ ငါနဲ႔ေတြ့မယ္"
"စိတ္ခ် လံုးဝမထြက္ဘူး ႏွင္းထဲ လံုးဝဆိုင္ကယ္မစီး..."
ဂ်ိန္း....
တံခါး ဆြဲပိတ္ၿပီး အိပ္ယာေပၚျပန္တက္လိုက္သည္...
အေစာႀကီး ႏွင္းေတြ ပိတ္ေနတာကို..
ဘယ္လိုပဲသာယာသာယာ ဆိုင္ႏြန္းတို႔ လံုးဝမထြက္...
ဘက္ဟိုးနဲ႔ လာေကာ္ထုတ္လဲ မထြက္...သမၼတက အေရးႀကီးလို႔ ဆိုင္ႏြန္းေရ လာေတြ့ပါ ဆိုတာေတာင္
အားနာပါတယ္ သမၼတႀကီးရယ္ မအားေသးဘူး အိပ္ရဦးမွာ လို႔ပဲ ေျပာမိမွာ ဟမ္း
ေစာင္ကို ေခါင္းထိ တင္းေနေအာင္ ဆြဲၿခံဳၿပိ္း ျပန္အိပ္ေပ်ာ္ရန္ ႀကိဳးစားလိုက္သည္....
ေမွးကနဲ ျဖစ္သြားစဉ္
ဖုန္းထျမည္လာတာေၾကာင့္ လန္႔ႏိုးလာရျပန္သည္..မ်က္စိမဖြင့္ပဲ ဖုန္းစမ္းလိုက္သည္..
သာသနာဖ်က္ေတြ ေအးေဆးကို မအိပ္ရဘူး
"ဟလို"
တဖက္က ဘာမွ မေျပာ....ၿငိမ္ေနေတာ့ စိတ္မရွည္...
"ဟလို ဟလို ဟလို"
"ဪ ...အင္း...သဲ လား"
ျမတ္စြာဘုရား.. .....ေသြးေတြ ခဲသြားၿပီလားမသိ...
တစ္ကိုယ္လူံး ေအးစက္ ေတာင့္တင္းသြားသလို လူလဲ ငုတ္တုပ္ထထိုင္လ်က္သား...
"မ....မ...မလားဟင္"
"အင္း...သဲ ႏိုးၿပီလား"
"ဟုတ္...မ....မ ကို လြမ္းေနတာ မေကာ မလြမ္းဘူးလား...မ ရက္စက္လိုက္တာ သဲ ကို အခ်ိန္အၾကာ ႀကီး ပစ္ထားတယ္...ဪ...မ ဒီေန့ အလုပ္ပိတ္ရက္ေလ ေစာစီးႏိုးေနပီလား"
တရစပ္ေျပာခ်ေနေတာ့ မ ဖက္က ရယ္သံ လြင္လြင္ေလး ၾကားလိုက္ရသည္...
"ဟင္...မ ..ဘာရီတာလဲ..."
"ဘာမဟုတ္ပါဘူး"
"ဟြန္႔ သဲ ကို ရီတာမလား မရဘူး ေျပာ"
"မဟုတ္ပါဘူးကြယ္ ခုမ ခရီးထြက္ေနတယ္"
"ဘယ္သြားတာလဲ"
"လိပ္ျပာေလး လိုက္ဖမ္းတာ"
"ဟင္ ..ဘယ္မွာ ဖမ္းတာလဲ မ"
"မ ခု မန္ဆူ ကားႀကီးကြင္းမွာ"
"Oh. My god"
"မေခၚဘူးလား"
"တကယ္လား...တကယ္လား...ဟင္ မ...တကယ္ေျပာေနတာလား"
"တကယ္ေပါ့ "
"သဲ လာမယ္ အခု လာမယ္ မ ေစာင့္ေနေနာ္ ဘယ္မွ မသြားနဲ႔"
"ေစာေသးတာ အရမ္းေအးတာပဲ သဲ ႏွင္းေတြ မတရားက်ေနတာ ေနမေကာင္းျဖစိမယ္ မလာေသးနဲ႔ မ ဆိုင္တစ္ဆိုင္မွာ ေစာင့္ေနမယ္ ကားက ခုမွဆိုက္တာရယ္"
"ရတယ္ မ သဲ ဘာမွ မျဖစ္ဘူး ႏွင္းေလာက္ကေတာ့ ေအးေဆး ခုလာၿပီ မ ေစာင့္ေန"
"ဆိုင္ကယ္ေျဖးေျဖးေမာင္းဦး လမ္းေတြ စိုေနတာ"
"ဟုတ္ ဒါပဲမ"
မ ဖက္ က ဖုန္းခ်ေတာ့ အိပ္ယာေပၚက ထ အေနြးထည္ ေခါင္းစြပ္ႀကီး အေပၚထပ္စြပ္ ဆိုင္ကယ္ဦးထုတ္ ဆြဲ.မ်က္ႏွာလဲ သစ္မေနေတာ့...ကားဂိတ္မွာ လူက အမ်ားႀကီး.မတစ္ေယာကိတည္း ပ်င္းေနရွာမွာ.....အေပၚကေနေျပးဆင္းလာေတာ့ မီးဖိုထဲ ေရာက္ေနတဲ့ ေမေမ မျမင္ခင္ အိမ္ေရ႔ွရပ္ထားတဲ့ ဆိုင္ကယ္ကို စက္ပင္မႏိႈးေတာ့ပဲ လမ္းထိေရာက္ေအာင္ တြန္းေျပးရေသး...လမ္းေပၚ ေရာက္မွပဲ စက္ႏိႈးကာ ေမာင္းေျပးရသည္...
ေအးလိုက္သည့္ျဖစ္ျခင္း....ႏွင္းေတြလဲ မွန္ခ်စီးတာေတာင္ အတင္းလာရိုက္ေတာ့ စိုရြဲေနၿပီ...
လက္ေတြလဲ ေအးစက္ေတာင့္တင္းေနၿပီ.. .
အေမ ေျပာေတာ့ ဘာေလးညာေလး ျငင္းပစ္ေသာ သူမ..
ခုက် လမ္းေပၚေရာက္ေနၿပီ ...ဘြတ္ဖိနပ္လဲ မစီး...အိမ္တြင္းစီးတဲ့ အေနြးဂြမ္းဖိနပ္ကေလးနဲ႔ ဆံပင္လဲ ဖီးမလာ..မ်က္ႏွာလဲ မသစ္လာ...
မ နဲ႔ ေတြ့ဖို႔ အၿမဲ လွခ်င္ေနတဲ့ သူမ ဒီတစ္ခါက် လံုးဝ စုတ္ျပတ္သတ္...
အဝိုင္းႀကီးနားဆီဆိုင္ထဲ ဆီဝင္ျဖည့္ေတာ့ ၾကာသည္ေအာက္ေမ့ရေသးသည္..
မေန့က မထည့္ထားတဲ့ ကိုယ့္ကိုကိုယ္ အျပစ္တင္မဆံုး..
စိတ္က အရမ္းေလာေနၿပီ....မ ကို သံုးပတ္စာမက အရမ္းေတြ လြမ္းေနရၿပီေလ....မိုင္ႏႈန္းအျမန္ေမာင္းေနၿပီးမွ မ ရဲ့ ေျဖးေျဖးေမာင္းေနာ္ ဆိုတဲ့စကားျပန္ၾကားၿပီး တစ္ေယာက္တည္း ၿပံဳးလ်က္ အရိွန္ေလ်ွာ့ လိုက္သည္..
ႏွင္းမႈံၾကားမွာ ကားႀကီးကြင္းကို လွမ္းျမင္ေနရၿပီ....ရင္ေတြလဲ ခုန္ေနပါၿပီေနာ္....
.
.
.Next to o==[]::::::::::::::::>