.
.
အဆက္မျပတ္ ျမည္ေနေသာ ဖုန္းကို မကိုင္ခ်င္....ေက်ာင္းက ထြက္လာၿပီး ဘယ္သြားရမွန္းမသိျဖစ္ေနကာ လမ္းေပၚထြက္လိုက္ေတာ့ သံုးဘီးတစ္စီးလာရပ္တာနဲ႔ ေစ်းဘက္ လိုက္လာခဲ့လိုက္သည္...ေစ်းႀကီးထိ မလိုက္ပဲ ၿမိဳ႔ေတာ္ခန္းမေဘးကပ္ရက္က ဘုရားႀကီးထဲ ဝင္ထိုင္ေနလိုက္သည္.... တစ္ေယာက္တည္း တစ္ခါမွ ခုလို အျပင္မထြက္ဖူးပါ..ဘယ္သြားသြား ေဘးမွာ အေဖာ္တစ္ေယာက္ေယာက္က ပါၿမဲ...သူငယ္ခ်င္းမပါရင္ အိမ္မွာ မေနရပဲ အၿမဲ အလုပ္ရႈပ္ေနတတ္တဲ့ အကို႔ကို ျဖစ္ျဖစ္ ေမေမ့ကိုျဖစ္ျဖစ္ ရေအာင္ ေခၚလာတတ္ၿမဲ...ခုေတာ့ျဖင့္ တစ္ေယာက္တည္း ေငါင္စင္းစင္းနဲ႔ ထိုင္ေနတာၾကာလွၿပီ...အိုက္ေထြးဆီက ဖုန္း က်န္တဲ့ လူေတြဆီက ဖုန္း အဆက္မျပတ္ဝင္လာသည္...ကိုင္လဲမကိုင္ခ်င္....
တကယ္က သူမ ရွက္သြားတာပါ...
သူမ အသံကို တစ္ျခားေက်ာင္းသားေက်ာင္းသူေတြပဲ ၾကားတာက အေၾကာင္းမဟုတ္ဘူး..ခုဟာက ေမဂ်ာေပါင္းစံုက ဆရာ.ဆရာမေတြေကာ ပါေမာကၡခ်ဳပ္ ႀကီးေကာ ရိွေနတာ...ဆရာေတြရဲ့ေနာက္တစ္တန္းေက်ာ္ေလးမွာ သူမတို႔ ထိုင္ခဲ့ၾကတာကိုး...ေသခ်ာ ပီပီျပင္ျပင္ ၾကားေနမွာေတာ့ မလြဲ...
အဲ့ဒါထက္ အိုက္ေထြးရဲ့ ေဘးမွာ ရပ္ေနတဲ့ ဓႏုရိုးရာ ဝတ္စံုအနီေလးနဲ႔ မႈံေနေအာင္ လွပါတဲ့ မႈံခ်ယ္ရီဦး အၾကည့္က သူမထံ တန္းမတ္စြာ ဝင္လာတာမို႔ ေျပးထြက္လာခဲ့တာပင္......
လိုင္းလဲ မဖြင့္ခ်င္...ပ်င္းေနတာကို လိုင္းသံုးလ်ွင္လဲ သူတို႔က လိုင္းေပၚကေန ေျပာမွာအမွန္.....စိတ္ရႈပ္စြာ ပင္ ဖုန္းကို silent လုပ္လိုက္သည္..ၿပီးေတာ့ ဘုရားႀကီး ေနာက္က ေစ်းဆိုင္တန္းေလးဆီ ေလ်ွာက္လာခဲ့သည္.. ေဒၚၾကည္ဆိုတဲ့ ဆိုင္ေလးမွာ အကင္သုတ္ အစံု တစ္ပြဲမွာလိုက္သည္...ေဘးနားက ဆိုင္မွာလဲ သေဘၤာသီးေထာင္းနဲ႔ အေအးတစ္ခြက္မွာလိုက္သည္...
သူမက အဲ့လို...ပ်င္းရင္ စားေနရမွ
စိတ္ရႈပ္ရင္စား ...ေပ်ာ္ရင္စား...ငိုလဲစား...ဘာပဲျဖစ္ေနေန စားေနလိုက္ရင္ တေလာကလံုးကိုေမ့သည္....အစားသာ ပထမ ..အစားသာ ဘဝ
ခုလဲ လာခ်သမ်ွကို တစ္ေယာက္တည္း လာထိုင္စားေနလိုက္တာ ပ်င္းလို႔ပ်င္းမွန္း သတိမထားမိသလို စိတ္ရႈပ္တာေတြလဲ ဘယ္ဆီ ေပ်ာက္ျပယ္ကုန္သည္မသိ...မ်က္စိထဲ ျမင္ေနသည္က အကင္သုပ္...သေဘၤာသီးေထာင္း..အေအးခြက္...
လြယ္အိတ္ထဲက ဖုန္း လာေနေသာ္လဲ အသံမျမည္ေတာ့ လာလို႔လာေနမွန္းပင္မသိ....
စားၿပီးတာနဲ႔ ဘယ္သြားရမွန္းမသိေတာ့...ဆိုင္က လူမ်ားပါတယ္ဆို ဆက္ၿပီးလဲ ထိုင္မေနခ်င္...အိမ္သို႔သာ ျပန္ခ်င္သည္...ပံုမွန္ဆို သူမ ဆိုင္ကယ္ပါေနက်..ဒီေန့မွ အိုက္ေထြးလ်ွာရွည္ခ်က္ေၾကာင့္ ေျခက်င္ျပန္ျမန္းရကိန္းဆိုက္ေနသည္...
လြယ္အိတ္ထဲက ဖုန္းကို ထုတ္ၿပီး နံပါတ္အခ်ိဳ႕ႏိွပ္လိုက္သည္...
"ဟလိုခ..ကိုကို ေနာင့္ ဘုရားႀကီးလမ္းၾကားမွာ လာႀကိဳေပး"
"ေဟ...ဘာလုပ္ေနတာလဲ အိုက္ေထြးေကာ."
"သူက ေက်ာင္းမွာ က်န္ခဲ့ရေသးတယ္"
"ေနာင့္ေကာ "
"ေနာင့္တစ္ေယာက္တည္း ဗိုက္ဆာလို႔ လာစားေနတာ လာေခၚမွာလား မေခၚဘူးလား မလာရင္ ေစ်းထဲပတ္ၿပီး ေမႊမွာေနာ္"
"ဟဲ့ မလုပ္နဲ႔ မယ္မင္းႀကီးမရယ္ လာႀကိဳဆို ႀကိဳပါ့မယ္ ခဏေလးပဲ ေစာင့္ပါဗ် ဒီမွာ ေငြရွင္းေပးေနရေသးလို႔"
"အင္း ျမန္ျမန္ "
"Ok, see u"
ဖုန္းခ်လိုက္သည္..ေနာ္ဟန္ဝင္းဆိုတဲ့ စီးပြားေရးအေဝးသင္နဲ႔ ေက်ာင္းၿပီးထားတဲ့ အကိုတစ္ေယာက္ေလးသာ ရိွသည္..အသက္ကလဲ သိပ္မကြာ ႏွစ္ႏွစ္ေလာက္ပဲကြာတာေလးကို ဆိုးကိုဆိုးရမွ...အိမ္မွာ ေဖေဖကလဲ အၿမဲမရိွ အေမကလဲ ဘာေတြလုပ္သည္မသိ...ေက်ာင္းသာတက္ၿပီး အိမ္ကိစၥဆို ဘာမွမသိ..
ခုေနမ်ား.နင့္မိဘေတြ ဘာလုပ္သနည္းလို႔ ေမးရင္
ေဖေဖက ေျပာင္းဖူးကုန္သည္...အကိုလဲ ေဖေဖ့ လက္ေထာက္...ေမေမက ဘာလုပ္တယ္မသိဘူး အိမ္မွာ သိပ္ေတာ့မကပ္ဘူး...သူ႔မိတ္ေဆြေတြနဲ႔ ေက်ာက္ေတြလား ဘာလား မသိဘူး..အဲ့လိုေတာ့ ၾကားပြဲစားလုပ္တယ္ထင္တာပဲ လို႔ ေျဖရမည္သည္....သူမက က်ေတာ့ တစ္ပတ္အတြင္း ထိုသံုးေယာက္ဆီက ဘယ္လို မုန္႔ဖိုး လွည့္ပတ္ေတာင္းရမလဲ...သူငယ္ခ်င္းေတြကို ဘယ္လိုရစ္ရမလဲ...အိုက္ေထြးနဲ႔က ဘယ္လို ဆိုၿပီးသာ ေခါင္းထဲ ရိွသည္...ေနာက္ဆံုးႏွစ္ ေက်ာင္းသူ.ဆိုေပမယ့္ သူမမွာ ပူပင္စရာမွမရိွပဲ...ျပည့္စံုေနတဲ့ ဘဝကို လြတ္လြတ္လပ္လပ္နဲ႔သာ ျဖတ္သန္းခ်င္သည္ေလ...
ေတြးေနရင္း လမ္းမႀကီးဘက္မွာ ကိုကို ကား ျမင္လိုက္တာေၾကာင့္ ေနာက္ဖက္က လမ္းသြယ္ေလးဖက္ ထြက္လာလိုက္သည္...ကိုကို လမ္းသြယ္ထဲကေန လာႀကိဳမွာဆိုတာ သိေနေသာေၾကာင့္ပင္....
ကားေပၚတက္ထိုင္ ခါးပတ္ပတ္ၿပီး ကိုကိုက သူ႔ညီမ မ်က္ႏွာကို အကဲခတ္ကာ
"ေနာင့္ အိုက္ေထြးနဲ႔ ရန္ျဖစ္တာလား"
"အင္း"
"ဘာလို႔လဲ"
"လမ္းမွာ ကားပ်က္လို႔ ေနာက္က်တယ္...မိတ္ကပ္ေတာင္မလိမ္းလိုက္ရဘူး..ဆိုင္မွာ ျပင္မယ္လုပ္ေနတဲ့ဟာကို..သူ႔ေၾကာင့္ ဘာမွမလုပ္လိုက္ရဘူး..ခန္းမထဲ ထိုင္စရာေနရာေတာင္မရိွ ဆရာေတြကိုေတာင္ မတ္တပ္ရပ္ၿပီးပဲ ကန္ေတာ့လိုက္ရတယ္"
ပိုပိုသာသာ အဲ့လို ခြၽဲလိုက္ တိုင္လိုက္ရမွ..
သို႔ေသာ္ ကိုယ့္ညီမ အေၾကာင္း သိ ျဖစ္ေနေသာ ေနာ္ဟန္ဝင္း ဘာမွ လိုက္မေျပာပဲ ၿငိမ္၍ ကားသာ ဂရုစိုက္ေမာင္းေနလိုက္သည္...အကယ္၍ သူသာ ညီမ အလိုက်ဆိုၿပီး လိုက္ေျပာေနရင္လဲ အိုက္ေထြးဆိုတဲ့ ေကာင္ေလး ရစရာ ရိွေတာ့မည္ မဟုတ္...
"ကိုကို သိလား...အိုက္ေထြးေလ ထစ္ခနဲဆို ငိုၿပီ....စိတ္ေကာက္ေနရင္လဲ ရိုးရိုးသားသားမေခ်ာ့ဘူး ဒူးေထာက္ၿပီး ေခ်ာ့တာ "
"အင္း"
အဲ့ဒီ အင္းေလးမွ မေထာက္ခံရင္လဲ ဆႏၵျပဦးမည္ေလ...
"ကိုကိုေရာ..."
"အင္း"
"ဟာ...ဘာ အင္းလဲ"
"ေနာင့္က ဘာေမးမွန္းမွမသိတာ ကိုကို ေရာ ဆိုေတာ့ အင္း လို႔ ေထာက္ေပးတာေလ...ကိုကို႔ရဲ့ အင္းဆိုတာက ေနာင့္ရဲ့စကားကို ဆက္ေျပာလို႔ရေအာင္ ေထာက္ေပးတဲ့သေဘာေလကြာ"
"အင္းပါ..အင္းပါ. ကိုကို နားမေထာင္ခ်င္ဘူးဆိုတာ သိတယ္....ပီOhm နဲ႔မ်ားဆိုေလ....သာလိကာ က်လို႔ နားၾကားျပင္းကို ကပ္ေရာ"
"ေဟ့ ေဟ့...ဘာမဆိုင္တဲ့ P.Ohm က ဘယ္လို ပါလာရတာလဲ"
"အဲ့ဒါေျပာမလို႔ေလ ပါမွရမွာေပါ့"
"အင္းေျပာပါကြား"
အရစ္ရွည္ေတာ့မည္..အိမ္က ရန္တိုင္းေအာင္ ဘုရားရဲ့ ၿမိဳ႔ျပင္ဖက္မွာရင္းမို႔ ေတာ္ရံုနဲ႔မေရာက္ႏိုင္ေသး....တစ္လမ္းလံုး အခ်ိန္ရသမ်ွေတာ့ အရစ္က ခံရမည္မွာ အမွန္
"ပီOhm နဲ႔ ရန္ျဖစ္တဲ့အခါ ကိုကိုလဲ ငိုလား ...ၿပီးေတာ့ သူစိတ္ေကာက္ရင္ဒူးေထာက္ၿပီးေတာ့ ေခ်ာ့ဖူးလား"
"ေဟ...ေခ်ာ့စရာလားကြ ...ၿပီးေတာ့ ပီOhm ဆိုတာက ကေလးမွမဟူတ္တာ စိတ္လဲမေကာက္ပါဘူး အင္း..ေကာက္ခဲ့ရင္လဲ ကိုကို ဒူးေထာက္မွာ.မဟုတ္ဘူး"
"ဟာ..ကိုကိုကလဲ ဒါဆို ေနာင့္က ကေလးလား ..စိတ္ေကာက္ေနတယ္ဆိုရင္"
"ေနာင့္ကငယ္ေသးတယ္ေလ..လူႀကီးမဆန္ေသးဘူး...ကိုကို႔ မ်က္စိထဲ ကေလးပဲရိွေသးတာေလ..ဘယ့္ႏွယ္ ပီ.Ohmလို နာ့စ္က ကိုကို႔ကို စိတ္ေကာက္ေနစရာလား"
"ေအးေလ...ဒါလဲ ဟုတ္တာပဲ ကိုကိုတို႔လို လူႀကီး အတြဲေလးေတြကမွ ေတာ္ေသးတယ္"
"ေနာင့္တို႔လို လူငယ္အတြဲကမွ ပိုေကာင္းတာဗ်ား...ေနာင့္တို႔မ်ား Feb 14 ဆို ဆင္တူေလးေတြဝတ္ Tit Tok ကစား...ၿပီး လိုင္းေပၚတင္ like share comment ေပါင္း ေသာင္းေျခာက္ေထာင္နဲ႔ လူတကာ အားက်ရတဲ့ အတြဲေလးေလ.ၿပီးေတာ့ ေနာင့္က စိတ္ဆိုးလိုက္ အိုက္ေထြးက ေခ်ာ့လိုက္နဲ႔ ဘယ္ေလာက္ေပ်ာ္စရာေကာင္းလဲ..ဒါက လူငယ္ဘဝပဲ ရတာေနာ္..ကိုကိုတို႔လို လူႀကီးအတြဲေတြ ရိုျပေနၾကည့္ အျမင္ပဲကပ္ေနၾကမွာ ၿပီး..ေနာင့္တို႔က ႏွစ္ေယာကိလံုးက ေခ်ာေခ်ာေလး...ဪ...ေျပာရဦးမယ္...ကိုကို႔သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္ကေျပာတယ္ သူ GTC တက္ေနတာေလ..ေနာင့္တို႔ ေက်ာင္းက Chemistry first year က ေကာင္မေလး ဘယ္သူပါလိမ့္"
"မႈံခ်ယ္ရီဦး"
ကိုကို႔စကားကို စိတ္ဝင္စားစြာ ေထာက္ေပးလိုက္သည္..
"အင္း...အဲ့ မႈံခ်ယ္ရီဦး အရမ္းလွလို႔ သူတိူ႔ေက်ာင္းက မိန္းမျဖစ္ျဖစ္ ေယာက္်ားျဖစ္ျဖစိ တမင္ကို လာၾကည့္ၾကတာတဲ့ အဏမ္ူ စက္စက္ယိုက်ေအာင္ ေခ်ာတယ္တဲ့"
"မွန္တယ္ အရမ္းေခ်ာတာ ေနာင့္ထက္အဆမ်ားစြာသာတယ္"
တကယ္ေျပာတာလား..ရြဲ႔ေနတာလား..ေဝခြဲမရစ္စြာ ကားေမာင္းရင္း ၾကည့္မိေတာ့ တကယ့္စိတ္ရင္းနဲ႔ေျပာေနမွန္း သိသာလွသည္..ေနာင့္က ကေလးလို ရစ္တတ္ ဆိုးတတ္ေပမယ့္ စိတ္ေကာင္း ႏွလံုး ျဖဴ စင္ရိုးသားသူေလးတစ္ေယာက္ပင္...
"အဲ့ဒါေျပာတာ ခု ေနာင့္က ေမဂ်ာေပါင္းစံု ကြင္း တက္မၿပိဳင္ဘူးဆို"
"ဟုတ္တယ္ေလ"
'ဒါဆို ကင္းက အိုက္ေထြး ကြင္းက မႈံခ်ယ္ရီဦး ရမွာ ေသခ်ာသေလာက္ပဲ"
"အင္းေလ"
"ေနာင့္က အိုက္ေထြးေပၚ အရမ္းဆိုးျပေနေတာ့ အိုက္ေထြး ေျပာင္းလဲ သြားမွာ မေၾကာက္ဘူးလား"
"အိုက္ေထြးက စိတ္မ်ားတတ္တဲ့ သူလို႔ ကိုကိုသတ္မွတ္ထားတာလား"
ေဟာ..ေဒါသသံစြက္လာၿပီ....
"ေနာင့္ရဲ့...ကိုကို ေျပာျပမယ္....ေယာက္်ားေတြရဲ့ အေၾကာင္းဆိုတာ ေယာက္်ားခ်င္းပဲ သိတယ္..ေနာင့္က အဲ့လို ဆိုးေနရစ္ေနရင္ အိုက္ေထြးက ခံႏိုင္တုန္းေတာ့ ခံေနေသးတာေပါ့...လူဆိုတာ သည္းခံႏိုင္တဲ့ အတိုင္းအတာ တစ္ခုအထိပဲ သည္းခံႏိုင္ၾကတယ္...သူတို႔မခံႏိုင္ေတာ့တဲ့အခါ ကိုယ့္ဆီကေန အေၾကာင္းအမ်ိဳးမ်ိဳးျပၿပီး သာယာမႈ ဆီကို ပါသြားတတ္တယ္...ကဲ ခုေနေလာက္ဆို အိုက္ေထြးေတာ့ ေကာင္မေလးလွလွရဲ့ လက္ကိုတြဲၿပီး ေလ်ွာက္ေနေလာက္ၿပီ..ေနာင့္တို႔ ရတုန္းက နမ္းခိုင္းတာဆို ...အဲ့ဒါဆို အိုက္ေထြးက ဒီေန့..."
"ဟာ..ကိုကို ေတာ္ေတာ့...ဘယ္သူကနမ္းခိုင္းလို႔လဲ...ဆရာမေတြရိွေနတဲ့ဟာ...ၿပီးေတာ့....ၿပီးေတာ့..ေနာင့္ နဲ႔ အိုက္ေထြး ခုထိတစ္ခါမွ မနမ္းဖူးေသးဘူး"
"ဟားဟား"
မ်က္ႏွာေလး ရွက္ေသြးရဲတက္သြားကာ ကားေရ႔ွမွာ တစ္သ်ွူ းေသတၲာကို ယူကာ အဓိပၸါယ္မဲ့ ဆြဲထုတ္ေနေလေတာ့သည္...
"ေဟ့..ေဟ... Tissuse box ထဲက အကုန္ထြက္ကုန္မယ္..ေကာင္မေလး..ရွက္ရမ္းရမ္းေနတယ္ကြား"
"ကိုကိုေနာ္"
ကားေမာင္းေနေသာ ကို႔ကို႔လက္ေမာင္းအား တအုန္းအုန္း ထုေနေလေတာ့သည္..
"ကိုက္ု ကားေမာင္းေနတယ္ေလကြာ..."
"ထပ္ေျပာၾကည့္..မရီနဲ႔"
.."ဟုတ္ကဲ့ပါဗ်ား"
....
ေက်ာင္းထဲ သူမ ဆိုင္ကယ္ ဝင္လာတာနဲ႔ လူေတြက ကြက္ၾကည့္ ကြက္ၾကည့္နဲ႔....ဆိုင္ကယ္ကို သီေပါေဆာင္ေရ႔ွ တည့္တည့္က အရိပ္တြင္ ကပ္ရပ္လိုက္သည္...သူမက အရပ္သာ မရွည္တာ စီးတာက CZI ခါးေဖာက္ တစ္ခုတည္း...သာမာန္ထက္ေတာ့ ျမင့္ေနေလသည္...ဒီေနရာေလးကို သူမ ဆိုင္ကယ္ ပထမႏွစ္တည္းက သတ္သတ္မွတ္မွတ္ရပ္ေနက်ဆိုေတာ့ ဘယ္သူမွ လာမရပ္ၾက...မသိတဲ့ ပႏွစ္အသစ္ကေလးေတြ လာရပ္ရင္ေတာင္ ေဘးလူေတျြမင္ရင္ ဖယ္ခိုင္းသြားတတ္တာခ်ည္းေလ...ဘယ္သူ႔မွ စကားမေျပာခ်င္ေပမယ့္ ခါတိုင္းလိုပဲ ၿပံဳးထားလိုက္သည္...မေန့က ကိစၥ နဲ႔ ရွက္သလိုေတာ့ျဖစ္သား...ကိုယ္က ခပ္ရွမ္းရွမ္း ျဖစ္ေနေသာလဲ နန္းဆိုင္ႏြန္းဆိုတဲ့ သူမက စူပါဂဲလ္ေလ...ရင္ကိုေကာ့ ေခါင္းေမာ့ကာ စီးလာတဲ့ ေဒါက္ဖိနပ္ကို မျမည္ျမည္ေအာင္ တစ္ခြပ္ခြပ္နဲ႔ တမင္ေလ်ွာက္လိုက္သည္...
ေအာက္ထပ္မွာ ျမင္ေနက် အိုက္ေထြးကား မေတြ့ေတာ့ စိတ္ထဲ တစ္မ်ိဳးေတာ့ ျဖစ္သြားရေသးသည္...ဒုတိယထပ္ေရာက္ေတာ့ ေရ႔ွမွာ သူငယ္ခ်င္းမပါပဲ တစ္ေယာက္တည္း လမ္းေလ်ွာက္လာေနတဲ့ အသစ္စက္စက္ ကြင္း မႈံခ်ယ္ရီဦး ကို တည့္တိုးလိုက္ရသည္.....အစက ခပ္တည္တည္ ေက်ာ္သြားေတာ့မလို႔ပဲ..သို႔ေသာ္ ကိုယ္က စီနီယာဆိုေတာ့ သေဘာထားႀကီးမွ ျဖစ္မည္...အျပင္ဖက္ ေကာ္ရစ္ဒါမွာလဲ အလကားသက္သက္ ငမ္းေၾကာ လာထေနတဲ့ ဘယ္ေမဂ်ာ ေတြ ဘယ္ေက်ာင္းေတြကလဲ မသိ အေကာင္ေတြ က တန္းစီလ်က္ သူမတို႔ႏွစ္ေယာက္ကို စိတ္ဝင္စား တိတ္ဆိတိစြာ ေစာင့္ၾကည့္ေနၾကသည္...
သူမ မႈံခ်ယ္ရီဦး ရဲ့ ေရ႔ွတည့္တည့္မွာ ရပ္လိုက္သည္..ၿပီး အလွဆံုး ရိုးသားမႈအျပည့္နဲ႔ ၿပံဳးျပလိုက္သည္...
"Queen အသစ္ကေလး မဂၤလာမနက္ခင္းပါ"
တစ္ဖက္မွာ လာႏႈတ္ဆက္တာကို မႈံခ်ယ္ရီဦး ခပ္ေၾကာင္ေၾကာင္ သူစိမ္းဆန္ဆန္ ၾကည့္ေနေလသည္...သူမ ကမ္းထားေသာ လက္ကို ျပန္ရုတ္ရန္ စိတ္ကူးမရိွေသး..
"ေဟ့ မာနႀကီးတာလား...တို႔ ကမ္းေနတဲ့ လက္ကို ျပန္ရုတ္ရေတာ့မလား"
ထိုအခါမွ သတိဝင္လာဟန္ တူသည္...ျဖဴ ျဖဴ စင္စင္ ျပန္ၿပံဳးျပရင္း
"အစ္မလို ဆယ္လီတစ္ေယာက္က လာႏႈတ္ဆက္ေတာ့ အံ့ၾသသြားလို႔ပါ ခြင့္လႊတ္ပါေနာ္ အစ္မ"
စကားဆိုရင္း သူမရဲ့လက္ကို တန္ျပန္ ဆုပ္ကိုင္ႏႈတ္ဆက္လိုက္စဉ္ သူမ တစ္ကိုယ္လံုး ၾကက္သီးေမြးညင္းေတြ ပါ ေထာင္ထသြားရသလို အံ့လဲ အံ့ၾသသြားရသည္...အဘယ္ေၾကာင့္ဆိုေသာ္ မႈံခ်ယ္ရီဦး ဆိုေသာ သူမက လူပါ မႈံစက္ေနေအာင္ လွရံုမကေသး အသားအရည္ကလဲ ဝင္းဝါ စိုျပည္သလို ထိလိုက္စဉ္ ဝါဂြမ္းေလးလို ႏူးညံ့ေနေသာေၾကာင့္ျဖစ္သည္..သူမေတာ္ေတာ္နဲ႔ လက္မလႊတ္ေပးျဖစ္...
ေဘးက ငေၾကာင္ေတြကလဲ ၾကည့္ေနသည္..
ေနာက္မွသတိဝင္လာကာ လက္ကို ညင္ညင္သာသာ လႊတ္ေပးလိုက္သည္...
ၸ"အတႏ္းမတက္ဘူးလား"
"ဟုတ္ တက္မွာဆင့္"
တက္မွာရွင့္ လို႔ ေျပာတာကို သူမရဲ့ ဓႏုစကားသံဝဲဝဲေလးနဲ႔ ေျပာေတာ့ တက္မွာဆင့္ ျဖစ္ေနတာကိုလဲ တစ္မ်ိဳးနားေထာင္ေကာင္းေနေလေတာ့သည္...ရယ္လိုက္ရင္လဲ သြားတက္ကေလးႏွစ္ဖက္ႏွင့္ အေတာ့္ကို ေခ်ာလြန္း လွလြန္းသူေလးပါလား ဟု မနာလိုမႈေတြ ေဝးစြာ ခ်ီးက်ူ းလိုက္မိသည္..
"ဒါဆို ခုက ဘယ္သြားမလို႔လဲ"
"ဗိုက္ဆာလာလို႔ ကန္တင္းမွာ တစ္ခုခု သြားစားမလားလို႔ "
သူမ နာရီကို တစ္ခ်က္ေျမႇာက္ၾကည့္ရင္း
"အေစာႀကီး ရိွေသးတဲ့ဥစၥာ ဆာေနၿပီလား"
"နက္စာက အိုက္ယာထေနာက္က်တယ္ေလ ေက်ာင္းမမွီမွာစိုးလို႔ မစားခဲ့ရဘူး အဲ့ဒါေၾကာင့္"
မႈံခ်ယ္ရီဦး က ဗမာသံ လံုးဝမထြက္...သူ႔ ဓႏု အသံေလးနဲ႔ပဲ ေျပာေနေတာ့ သူမ မနည္းနားလည္ေအာင္ ျပန္ေနရသည္..အိပ္ ကို အိုက္တဲ့...ေက်ာင္းကို ေက်ာင္းန္ ႏွာသံပါေအာင္ ေျပာေနတာေလးလဲ ခ်စ္စရာ...သူနဲ႔ စကားေျပာရတာ ေပ်ာ္ဖို႔ေကာင္းတာေၾကာင့္ သူနဲ႔ လိုက္စားဖို႔ဆံုးျဖတ္လိုက္သည္..
"တို႔ လဲ အေဖာ္လိုက္ခဲ့လို႔ရလား"
"ဟုတ္ ရတယ္ဆင့္ မႈံလဲ အေဖာ္ရတာေပါ့"
"မႈံက သူငယ္ခ်င္းမရိွေသးဘူးလား"
"ဟုတ္ မရိွဘူးဆင့္"
"တို႔ မႈံသူငယ္ခ်င္းလုပ္ေပးမယ္ေလ"
"ေက်းဇူးပါဆင့္ ဒါဆို သြားရေအာင္ေလ"
"အင္း"
ႏွစ္ေယာက္စလံုး ေအာက္ျပန္ဆင္းသြားေတာ့ ေဘးကၾကညိ့ေနတဲ့လူေတြ ဆူညံက်န္ခဲ့သည္..
"အိုက္ေထြးကေတာ့ မေဟသီႏွစ္ေယာက္ရၿပီကြ"
"ေအးကြ ႏွစ္ေယာက္ကလဲ တည့္ေနတာပဲေနာ္"
"နားစမ္းပါ ငါ ကြင္းအသစ္ေလးကို ႀကိဳးစားၾကည့္မလို႔"
"ရေနဦးမယ္ မင္းရုပ္နဲ႔"
"ဆိုင္ႏြန္း မွန္းၾကည့္ပါလာယ သူအိုက္ေထြးကို မႀကိဳက္ခ်င္ေတာ့ဘူးတဲ့""
"အလကားပါ အဲ့ေလာက္ ႏွစ္ေတြအၾကာႀကီး တြဲခဲ့တဲ့ အတြဲ ဘယ္လိုလူျဖတ္ျဖတ္ ျပတ္မေနေတာ့ဘူး သူတို႔က ေက်ာင္းၿပီးရင္ လက္ထပ္ၾကေတာ့မွာ"
"ဒါဆိုလဲ မႈံကြာ""
"ဘယ္သူ႔မွမရလဲ ဒီဒုထပ္ကေန ခုန္ခ်ေသကြာ "
"ေသရင္ အဆန္းမဟုတ္ဘူးကြ ေအာက္ပိုင္းေသေနမွ ဂရုစိုက္သူမရိွနဲ႔ အပစ္ခံေနရမွာ"
"ဟားဟား"
တစ္ေယာက္တစ္ေပါက္နဲ႔ ေဟးလားဝါးလား လုပ္ေနၾကေတာ့သည္..
.
"ဟတ္"
မႈံခ်ယ္ရီဦး နဲ႔ သူမ ကန္တင္းမွာ ထိုင္ေနတုန္း အိုက္ေထြး အူယားဖားယားနဲ႔ေရာက္လာသည္..
"ဘာျဖစ္လာတာလဲ"
"ငါ ဟတ္ရဲ့အိမ္ သြားေခၚေနတာ ဆူက သြားၿပီဆိုလို႔ ဒီေရာက္ေတာ့လဲ အတန္းထဲ မေတြ့ဘူး ငါ ဘယ္ေလာက္စိတ္ပူေနတယ္ဆိုတာ မသိဘူးလား"
အေမာတေကာနဲ႔ လာေျပာေနတဲ့ အိုက္ေထြးေၾကာင့္ ေဘးနား ထမင္းေၾကာ္စားရင္း ေၾကာင္ၾကည့္ေနတဲ့ မႈံခ်ယ္ရီဦး ကို အားနာသြားရသည္...
ထို႔ေၾကာင့္ ေရသန္႔ဘူးထဲမွ ေရကို ဖန္ခြက္လြတ္ထဲ ငွဲ႔ထည့္ၿပီး အိုက္ေထြးကို ကမ္းေပးလိုက္သည္.
"ေမာသြားလား...ေသာက္လိုက္ဦး"
သူမ ေပးတဲ့ ေရကို ဟန္မေဆာင္ႏိုင္ပဲေသာက္လိုက္သည္..အိုက္ေထြး ဘာမွမေျပာခင္ သူမအရင္
"မႈံ သူက အိုက္ေထြးတဲ့ သိၿပီးသားေပါ့ေနာ္...အိုက္ေထြး ဒါ ငါ့သူငယ္ခ်င္းအသစ္ မႈံခ်ယ္ရီဦး "
မလိုအပ္မွန္း သိေပမယ့္ မိတ္ဆက္ေပးလိုက္သည္..တကယ္ဆို ဒါတို႔ခ်စ္သူ အိုက္ေထြးတဲ့..အဲ့လိုေလး မိတ္ဆက္ေပးသင့္တာမလား..
"ဟုတ္"
ႏွစ္ေယာက္က ဝတ္ေက်းတန္းေက် ၿပံဳးျပလိုက္လိုက္သည္...အိုက္ေထြးရိွေနလို႔လားမသိ တဝက္ခန္႔က်န္ေနေသာ ထမင္းေၾကာ္အား မႈံဆက္မစား..ဒီတိုင္းရပ္ေနသည္...အိုက္ေထြးကလဲအလိုက္ကန္းဆိုးမသိ...
"ကဲ အိုက္ေထြး.ငါ့ကို လက္မွတ္ထိုးထားေပးဦး မႈံၿပီးမွ အတူလိုက္ခဲ့မယ္ သြားႏွင့္"
"ဟတ္...ငါ စိုင္းေခးတို႔ကို ထိုးခိုင္းထားၿပီးၿပီ အတူ သြားရေအာင္"
"အိုက္ေထြး ငါ စိတ္မတိုခ်င္ဘူးေနာ္ နည္းပါး အလိုက္ေလးသိသင့္တယ္ ငါက ဒီမွာ ဧည့္သည္နဲ႔"
စကားခပ္က်ိတ္က်ိတ္မ်ားေနေသာ သူမတို႔ ႏွစ္ေယာက္ၾကား မႈံေနရခက္လာသျဖင့္ ထရပ္လိုက္သည္..
"အစ္မ မႈံ သြားႏွင့္မယ္ေနာ္...အစ္မရဲ့ အေအးဖိုးပါ ရွင္းခဲ့မယ္"
"ဟာ ရတယ္ မႈံရဲ့ မႈံဗိုက္ဆာတယ္ဆို"
"မႈံ ဝသြားပါၿပီ..သြားၿပီေနာ္"
ႏွစ္ေယာက္စလံုးကို အၿပံဳးနဲ႔ ႏႈတ္ဆက္ၿပီး ပိုက္ဆံရွင္းကာ ထြက္သြားေလသည္...သူ ခပ္ေဝးေဝးေရာက္သြားမွ
"အိုက္ေထြး ငါ အဲ့ဒါေတြ မႀကိဳက္တာ နင္ဟာေလ နည္းနည္းမွ အလိုက္မသိဘူး"
"ငါ ဘာလုပ္မိလို႔လဲ ဟတ္ရယ္ မေန့ကလဲ လူပံုအလယ္ႀကီးမွာ ငါ့ကို ေအာ္တယ္..ငါ ပြဲသာ ဆက္ေလ်ွာက္ျဖစ္ေနတာ စိတ္ပါတယ္ထင္ေနလား....လူတိုင္းက ငါ့ပဲ ေလွာင္ၿပံဳးေတြနဲ႔ၾကည့္ေနၾကတာ..ဖုန္းဆက္ေတာ့လဲ မကိုင္ဘူး...ငါ ဘယ္လိုခံစားရမယ္ဆိုတာ နင္မသိဘူး"
မ်က္ရည္ေတြ ဝဲလာၿပိ္...အထဲက လူအခ်ိဳ႕နဲ႔ စားပြဲေတြကလဲ ေငးလို႔ေနသည္..
"နင္ဟာ တေန့တျခား ပိုပိုဆိုးလာတယ္ အိုက္ေထြး...နင့္စိတ္ေတြက ဘာျဖစ္ေနတာလဲ.ဘာျဖစ္ခ်င္တာလဲ...ခုတေလာ ငါ့ကို ခ်ဳပ္ခ်ယ္ခ်င္လာတယ္..ၿပိ္းေတာ့ ထစ္ခနဲဆို ငိုမယ္..ဒူးေထာက္မယ္..လူၾကားထဲ အရွက္မရိွပဲ ငါ့ကို တမင္ အက်ပ္ရိုက္ အေနရခက္ေအာင္ သိပ္လုပ္တာပဲ..ေယာက္်ားမာနေလးေတာင္မထားႏိုင္ဘူးလား"
သူမ ေအာ္ေငါက္ပလိုက္ေတာ့ ေခါင္းငံု႔သြားသည္.
"အဲ့ဒါကေတာ့ ခ်စ္တာကိုး ဟတ္ရယ္...ေယာက္်ားတစ္ေယာက္က မိန္းမတစ္ေယာက္တြက္ မ်က္ရည္က်တယ္ဆိုတာ တကယ္ခ်စ္လို႔ပါဟာ"
"နင္ခ်စ္သလို ငါကေရာ မခ်စ္လို႔လား..ငါဆို နင့္ကို ဘယ္သူနဲ႔မွ သဝန္တိုဘူး နင္ဘာလုပ္လုပ္မခ်ဳပ္ခ်ယ္ဘူး..ငါ လိုခ်င္တာ နင့္လို ေပ်ာ့ညံ့ညံ့ပံုစံမ်ိဳးမဟုတ္ဘူး အခုလဲ ၾကည့္..ငါ မႈံနဲ႔ ဆိုင္ထိုင္ေနတယ္ မႈံက ဗိုက္ဆာေနတာ ငါက အေဖာ္လိုက္လုပ္ေပးတာ..သူ႔မွာ ကန္တင္း ထိုင္ေဖာ္ေတာင္ သူငယ္ခ်င္းမရိွလို႔ ငါ လိုက္လာေပးတာ..သူစားလို႔မွ တစ္ဝက္မက်ေသးဘူး နင္က လာေနွာင့္ယွက္တယ္..သူက သူစိမ္းေယာက္်ားေရ႔ွမွာ စားရမွာ ရွက္ေနမွာေပါ့..နည္းနည္းမွ အလိုက္မသိဘူး..ငါ အဲ့ဒါေၾကာင့္ နင့္ကို စိတ္ပ်က္တာ"
"ဘာရယ္..ဟတ္....ငါ့..ငါ့ ကို စိတ္ပ်က္တယ္ ဟုတ္လား..."
"ေအး..စိတ္ပ်က္တယ္ နင္ တသက္လံုး ဒီအခ်ိဳးမ်ိဳးပဲ ဆိုရင္ေတာ့ ငါ ျပန္ စဉ္းစားရလိမ့္မယ္..ဒါပဲ ငါ့ေနာက္ ထပ္မလိုက္လာနဲ႔ ငါ မေတာ္တဆေအာ္မိရင္ နင္ပဲ အရွက္ကြဲလိမ့္မယ္".
ေဘးခံုမွ လြယ္အိပ္ကို ေကာက္ယူၿပိ္း ထထြက္လာခဲ့သည္..သူမ အမိန္႔တိုင္း အိုက္ေထြး မလႈပ္မယွက္ က်န္ခဲ့သည္..ဇြတ္လိုက္လာရင္ သူမ တကယ္ေအာ္မိမွာပါ...
သူမ လိုခ်င္တဲ့ လိုက္ဖက္မႈဆိုတာ အိုက္ေထြးဆီမွာ မရိွတာ တစ္ေန့တျခား ပိုပို သိလာသည္..အိုက္ေထြးက ခ်စ္တာသာ သိသည္....ထစ္ခနဲဆို ငိုမယ္ ဒူးေထာက္မယ္..ဘယ္သူေတြရိွေနေန ဘာပဲလုပ္ေပးရလုပ္ေပးရ ဝန္မေလးတတ္တဲ့ သူပင္..အဲ့အက်င့္ေတြကို သူမ အရင္က သိရက္နဲ႔ တြဲျဖစ္ခဲ့တာ ႏွစ္ကာလက မနည္းေတာ့..အခုမွ ဘာလို႔ အျပစ္ေတြ ျမင္လာရပါသနည္း..သူမလဲမသိေတာ့ပါ...
.
..
Zawgyi