Egy kicsit rövidebb rész, de a következő már a szokásos hosszúságú lesz (nem félreérteni :D)
És még egyszer boldog új évet mindenkinek <33
Igyekszem minden héten az egyik könyvből egy új részt hozni, de ha több időm van, akkor több sztorit is tudok folytatni :)Jenny xx
Louis az éjszaka közepén arra ébredt, hogy szomjas, viszont lejutni a konyhába most nem volt olyan egyszerű. Edward szorosan ölelte őt magához, Marcel pedig félig rajta is feküdt. Louis majdhogy elnevette magát, ahogyan arra gondolt, hogy hogyan fog innen kikelni. Kicsit feljebb emelte a fejét, és Edward másik oldalára nézett, de Harry nem volt ott. Louis összevonta a szemöldökét, és most már határozottan eldöntötte, hogy valahogy kiszenvedi innen magát, és lemegy a konyhába.
- Srácok..- mondta eléggé hangosan ahhoz, hogy kis hümmögéseket kapjon válaszként- Kimegyek inni, oké?- ismét hümmögés- Marcy, kicsit odébb tollak.- mosolyogott, majd úgy is tett, ahogy mondta. Edward karjait is leszedte magáról, aztán lemászott az ágy végére.
Teljesen sötét volt, de végül csak kitalált a szobából, a kis folyosón pedig egyből meglátta a lépcső felől felszűrődő enyhe fényt. Lement a lépcsőfokokon, aztán a lehető leghalkabban közelítette meg a konyhát. Közelebb lépve egyből meglátta Harry-t, ahogyan várta, hogy felforrjon a víz. Louis ismét elmosolyodott, majd megköszörülte a torkát. Harry hátranézett a válla felett.
- Lou, miért nem alszol?- fordult feléje, a kékszemű pedig megragadott egy poharat, majd a csaphoz ment.
- Csak szomjas voltam.- mondta, ahogyan ivott egy kortyot. Harry csendben ácsorgott vele szemben, Louis pedig megforgatta a szemeit- Jó, talán az is közre játszott, hogy észre vettem nem vagy ott. - Harry halkan felnevetett- Mit csinálsz itt hajnali fél négykor?- kérdezte Louis, majd a mosogatóba tette a poharat.
- Teát főzök.- felelte Harry teljesen természetesen- Általában azt iszik Edward és Marcel is reggelente, szóval ők legalább nem fáradoznak a forralással, csak újra meg kell melegíteniük.- Louis érdeklődve nézett a göndörre.
- Minden éjjel ezt csinálod?- Harry bólintott egyet, mire Louis kissé meglepődött- Hú, hát oké.. azért ez nagyon kedves tőled.- piszkálta ujjait zavarában, mert egyszerűen képtelen volt megtalálni azokat a szavakat, amiket igazán szeretett volna mondani- Akkor én visszamegyek.- mutatott a lépcső felé, majd saját lábában megbotlott ugyan, de végül határozott léptekkel elindult felfele.
- Louis!- szólt utána Harry, és egy pillanatra azt kívánta, bárcsak inkább hallgatott volna, de ahogyan Louis visszafordult feléje, ez az érzés már el is illant- Nem maradsz még egy kicsit?- Louis beharapta ajkait, majd visszalépdelt Harry-hez. A padlón lehetett hallani lépteinek hangját, Harry pedig fejben számolta őket. Ahogyan pedig megállt előtte a kékszemű, nehezére esett nem felkapnia őt. Egyenesen vágyott arra minden percben, hogy megérinthesse Louis-t.
- Nagyon szívesen.- felelte Louis, majd felült a konyhapultra, ezzel a tűzhely felé fordulva. Harry jobb talpával a bal lábfejére lépegetett, miközben a földet nézte és száját húzgálta egyik oldalról a másikra. Louis lelógatta lábait a pultról, majd egyikkel kicsit megrúgta Harry-nek a combját, így a göndör végre felnézett rá- Harry?
- Igen, Louis?- nézett rá Harry.
- Sípol a teafőző.- mutatott a tűzhelyre.
- Ó, basszus!- kapott észbe a zöldszemű, majd hamar levette a gázról a teafőzőt. Kiöntött két bögrébe a forróvízből, a maradékot pedig letette, hogy kicsit kihűljön, mielőtt egy másik kancsóba tölti át. Beletette a teafiltereket, aztán sóhajtott egyet. Vissza nézett Louis-ra, aki eléggé furcsán méregette őt- Valami baj van?
YOU ARE READING
I Think They Know (StylesTriplets x Louis)
RomanceMessze a nagyváros zajaitól egy nyaraló övezetben, ahol minden sokkal nyugodtabb és szebb. Nem messze van a tó, ahol az itt élők minden nap fürödhetnek, az itt nyaralók pedig már első nap ott vannak. Louis már alig várta ezt az egy hónapos kiruccaná...