Egy eléggé hosszú résszel jelentkezem a sok kihagyás után <3
Jenny xx
Louis reggel nem a szokásos, lassú tempójában ébredt, ugyanis telefonja üzenet érkezését jelezte, erre pedig egyből felkapta a fejét. A nap első sugarai pislákolva sütöttek be az ablakon, egyenesen Louis ágyára, aki a telefont a kezébe véve ült fel, a paplant teljesen maga köré tekerve.
Marcy: Jó reggelt, angyal!! Ugye nem keltettelek fel? :)
Louis ajkaira mosoly szökött fel, ahogyan elolvasta az üzenetet.
Te: Inkább az lep meg, hogy te már ébren vagy :D
Válaszolta Louis, ahogyan pedig maga elé képzelte Marcel reakcióját erre az üzenetre, halkan felnevetett.
Marcy: Aha, és sajna most nem tudsz tőlem jó reggelt csókot kunyerálni. És nem is szopsz.
Louis beharapta ajkait, majd fejét fogva írta be egykézzel az üzenetet.
Te: Marcy?
Marcy: Mi az?
Marcy: Ó basszus!
Marcy hívást indított.
Louis nevetve nyomott a zöld gombra, amivel elfogadta a hívást, és könnyezve nevetett, ameddig Marcel próbálta elmagyarázni, hogy bárkivel előfordulhat, hogy el ír egy szót. Persze Louis erre csak annyit mondott, hogy biztosan ez jár Marcel fejében, ezért írta ezt, és ameddig Marcel azt kezdte el magyarázni, hogy miért nem, Louis szépen felöltözött és visszafojtotta nevetését.
Ezután Louis lement a többiekhez reggelizni, akik meglepően mind ébred voltak. Habár Niall úgy tűnt, hogy csak testben van ott, lélekben valahol pedig még az éjjelben jár odakint. Tegnap vad dolgokban lehetett része, Louis inkább nem is kérdezett semmit, csak mosolyogva eszegette tovább a müzlit, amit tegnap vettek a mai napra reggeli gyanánt. Zayn Joe-val beszélgetett valamiről, amiből körülbelül csak annyit lehetett elcsípni, hogy "világuralom" és "habroló", szóval ez is egy olyan téma volt, amiből Louis lehet szívesebben kimaradt volna. Taylor telefonján játszott az online kávézójával, aminek nagyjából annyi volt a lényege, hogy folyamatosan nyomkodni kellett a kis pultokat, hogy több kávét termeljenek, de Taylor élvezte, és ez volt a lényeg. Louis pedig csak ott ült mosolyogva a konyhapultnál, és már majdnem azon kezdett gondolkodni, hogy mit vegyen fel este, mikor elmegy ismét az ikrekhez, de aztán rájött, hogy ezen agyalni semmi értelme nem lenne. Úgyis lekerül róla majd a ruha.
És nem más okból, minthogy Harry-nek fog modellt állni, méghozzá teljesen meztelenül.
Louis az órára nézett.
- Srácok? - tette le Louis a kanalat, amikor végzett a müzlivel, aminek kissé lábíze volt, de ettől most eltekintünk. Mikor mindenkinek megkapta a pillantását, megköszörülte a torkát- Elmegyek egy reggeli sétára, mit szóltok hozzá?
- Jó ötlet, én is megyek, hátha kevésbé fog fájni a fejem. - mondta Niall lelkesen.
- Ne! - Louis szó szerint rákiáltott barátjára, aki összevont szemöldökkel nézett rá. Még Taylor is felpillantott a telefonjából, de továbbra is a kijelzőt püfölte, hogy készítse azokat a jegeskávékat. - Mármint.. szerintem pihenned kellene. Az jót tesz majd, Nialler. - kelt fel Louis, majd a mosogatóba tette a tányérját. - Más nem akar jönni? Oké! - biccentett, majd pillanatok alatt magára kapta a cipőjét és kisietett az ajtón.
Zayn megrázta a fejét.
- Csak szerintem viselkedik Louis kicsit furán, mióta itt vagyunk? - kérdezte barátaira nézve.
YOU ARE READING
I Think They Know (StylesTriplets x Louis)
RomanceMessze a nagyváros zajaitól egy nyaraló övezetben, ahol minden sokkal nyugodtabb és szebb. Nem messze van a tó, ahol az itt élők minden nap fürödhetnek, az itt nyaralók pedig már első nap ott vannak. Louis már alig várta ezt az egy hónapos kiruccaná...