Egy nagyon kicsi spicy rész -ezt a könyvet nem ilyen dolgokra szeretném építeni, ez csak ilyen kis fun rész-, nyugodtan át lehet skippelni ;)
Kíváncsi vagyok, hogy 2ftsteveAokifan mennyire akar majd kinyírni ezután :DLouis a Marcel-lel töltött éjjel után délig aludt, ugyanis hajnalok hajnalán ért haza. Aztán pontosan délben Taylor nagy lendülettel szinte rátörte az ajtót, mert mindent tudnia kellett, hogy mi történt. Louis öltözés közben elhadarta neki a dolgokat, még Taylor Louis ágyán hasalva hallgatta, és komolyan úgy viselkedtek, mint két tini. Ezután lementek a többiekhez, akik meglepően lazán kezelték, hogy Louis eléggé sokat volt el tőlük, de Zayn nézései azért sokat elárultak. Louis inkább egy idő után kerülte a tekintetét, mert Zayn tényleg olyan volt, mint valami gondolatolvasó. Ha megtudja, hogy Louis randizni jár az ikrekkel, akkor biztosan napokig hallgathatja, hogy ő megmondta, hogy úgyis talál majd valakit magának.
- Kinek mihez van ma kedve?- kérdezte Niall, miközben az újonnan vásárolt neonrózsaszín legyezőjével legyezte magát.
- Én tudok egy jó szoborparkot, ahonnan nem messze van egy tök jó étterem is.- mondta Zayn felnézve a telefonjából, Louis pedig bólogatni kezdett, mint akinek ötlete sem volt arról, hogy ez a két hely létezik. Taylor csak nyugodtan itta a limonádéját, miközben azért eszébe jutott Louis eléggé részletes beszámolója arról az esetről, és nehezére esett nem kicsit húznia Louis agyát vele.
- Szerintem jól hangzik.- mondta Joe, aki elvette Taylor megmaradt limonádéját, amikor Tay letette azt az asztalra- Mikor indulunk?
- Minél előbb, nem?- nézett Louis a barátaira.
- Én bepakolok még pár dolgot, és mehetünk is. Nemsokára megy egy turista busz arrafelé.- pattant le a bárszékről Niall, a legyezőt otthagyva, így az hamar Zayn kezében kötött ki.
- Én is átveszek valami mást.- kelt fel Louis is, majd hamar a szobája felé indult.
Felsietett a lépcsőn, aztán hamar be is csukta az ajtót. A telefonját a tegnapi nadrágja zsebében találta meg, mire elmosolyodott, ahogyan eszébe jutott az éjjel. Kikereste a névjegyzékben Harry számát, és nem is sokat kellett várnia, még kapott választ a hívásra.
- Szia, Lou!- Louis leült az ágy szélére, kezében csak úgy szorította a telefont, ahogyan meghallotta Harry hangját.
- Szia, Hazz.- szorongatta a lepedőt Louis az öklében- Ma nem leszek itthon, szóval lehet nem tudok hívásra válaszolni, vagy találkozni.- mondta kissé elszomorodva.
- Ó.. ez teljesen oké, kicsi. Legyél a barátaiddal is, rendben?- Louis hümmögött egyet.
- De találd ki hova megyünk!- mondta Louis most már kicsit lelkesebben- Abba a szoborparkba, majd abba az étterembe, ahol az első randim volt veletek.
- Hűha!- lepődött meg Harry- Komolyan?
- Ne is mondd, azért ez elég durva. Újra fogom élni az egészet, az már tuti biztos.- dőlt nevetve a hátára az ágyon- Ti terveztek valamit?
- Különösebben semmit.- felelte Harry- Este felhívhatlak?- tért a számára lényegesebb részre, mire Louis elmosolyodott.
- Elvárom.- erre Harry nevetett fel- Viszont most mennem kell. Megyek újra átélni az első randinkat.
- Jó szórakozást, kicsi.- Louis beharapta ajkait.
- Köszi.- pár pillanat csend- Harry?
- Igen, Louis?
YOU ARE READING
I Think They Know (StylesTriplets x Louis)
RomanceMessze a nagyváros zajaitól egy nyaraló övezetben, ahol minden sokkal nyugodtabb és szebb. Nem messze van a tó, ahol az itt élők minden nap fürödhetnek, az itt nyaralók pedig már első nap ott vannak. Louis már alig várta ezt az egy hónapos kiruccaná...