03

457 65 6
                                    

Louis imádott mindent.

Imádta a nagy ablakokat, amik miatt fénytenger árasztotta el a szobáját. A puha, nagy ágyat, amiben akár négyen is elfértek volna. A fürdőket, amiből szám szerint 3  volt, és ő kapott egyet külön, mivel ő nem válaszhatott szobát magának. A konyhát, amiben volt egy hatalmas pult, bárszékek, és egy légkondi. A nappalit, ahol több fotel és egy nagy kanapé is volt, illetve egy tévé a falon. 
Louis tényleg imádott mindent, és a legjobb az volt, hogy még csak az első napnál tartottak. 

Délig ki sem mozdultak. Körbe néztek a házban, belakták a szobákat és pihentek egy kicsit. Louis egy pólóban és egy rövidnadrágban volt elterülve a kanapén, fejét a Taylor ölében lévő párna tartotta. Joe az egyik bárszéken ült, közvetlenül a légkondi alatt, még Zayn és Niall egy-egy fotelban foglaltak helyet. 

- Lassan körül nézhetnénk a környéken.- nyújtóztatta ki elgémberedett végtagjait Zayn.

- Jogos, ne pukkadjunk bent már az első nap.- emelte meg Louis fejét Taylor a párnával együtt, mire Louis szó szerint nyafogni kezdett- Lou, ne már!- nevetett a lány lenézve a srácra, akinek semmi kedve nem volt felkelni kényelmes fekhelyéről.

- Gyere te nagy gyerek!- fogta meg Niall Louis kezét, majd nagy nehezen felhúzta őt a párnák közül.

A nap forrón sütött le az égről, ezért nem is nagyon sokat voltak kint az árnyékból, viszont így is volt bőven mit csinálniuk a nagy, árnyékoló fáknak, vagy esetenként napernyőknek hála. Benéztek pár boltba, vettek maguknak egy-egy italt, és csak önfeledten szórakoztak. Pont így akarták az egész nyaralást kezdeni. Rengeteg új arc vette őket körül, ezzel az egekbe tolva adrenalinszintjüket. Már alig várták, hogy megismerkedjenek pár helyi emberrel, vagy éppen azzal, akikkel összesodorja őket a nyári szellő.

A kis vásár részen volt pár sátor, amik mindenféle kiegészítőket, gyertyákat, egzotikus dolgokat és ruhákat árultak, ezért mondani sem kell, hogy az egész csapat figyelmét megragadta ez a részleg. Zayn az Afrikai művészet iránt érdeklődött, még Niall és Joe kérdés nélkül az órákat kezdték nézegetni, mert mind a kettejüknek kellett volna egy új.

Taylor és Louis pedig a ruháknál kötöttek ki. Tay a szoknyákat nézegette, jó lett volna neki pár új darab, itt pedig egészen szépek voltak. Louis egy ideig ácsorgott ott vele, de egy idő után úgy döntött, hogy néz magának inkább pár inget, mert ahogyan látta, vannak elég jók. Végig nézett pár Hawaii mintáson, de ezek nem nyerték el annyira a tetszését. Valami visszafogottabbat szeretett volna, ezért egy másik irányba sétált el a fogasok között.

- Harry, ezredjére is elmondom, hogy engem hidegen hagy melyik inget veszed meg.- mondta valaki kicsit hangosabban a kelleténél, eléggé frusztráltan. Louis pedig egy pillanatra egyből lefagyott, ahogyan meghallotta az ismerős nevet, majd a hozzátársuló hangot is.

- Eddie, legalább segíts választani.- Louis az egyik fogas mögül nézett ki, és igen. Ott állt Harry az ingek között válogatva, még mellette egy hozzá külsőben nagyon hasonló srác várakozott, nem éppen valami jókedvűen. Nagyon hasonlított Harry-re, csak neki a haja a válla alá ért kicsivel, Louis pedig nem győzte magába inni azoknak a göndör fürtöknek a látványát. Harry haja is szét volt most engedve, Louis pedig rendesen pislogás nélkül nézte a két férfit.

Az Eddie az Edward becézése, nem?

Louis nagyot nyelt majd visszasietett inkább Taylor-hoz.

- Na, veszel valamit?- igyekezte leplezni a hangjában lévő izgalmat, ahogyan a lányhoz szólt.

- Talán majd máskor.- nézett még egyszer végig a ruhákon- Te, Lou? - fordult felé.

- Én is majd máskor.- bólintott- Visszamegyünk a többiekhez?- kérdezte, Taylor pedig szerencsére beleegyezett, ezzel megkímélve attól, hogy Louis újra összefusson Harry-vel, és azzal a bizonyos valakivel, akit ezek szerint Edward-nak hívnak, és tisztára úgy néz ki, mint Harry.

Nem bírta ki, hogy ne nézzen hátra még egyszer a válla felett. Ahogyan pedig összetalálkozott tekintete Harry-ével, Louis már akkor tudta, hogy nagyon is el van veszve. 

És nem is ez volt az egyetlen szempár, ami megállapodott arany bőrén.

Joe vett egy órát, Niall viszont semmi neki valót nem talált. Sikeresen rájött arra, hogy őt nem nagyon vonzzák az ilyen elegáns darabok, inkább valami lazábbat szeretett volna. Zayn valahol még mindig el volt veszve a kis szobrok és festmények között, még Taylor Louis arcát tanulmányozta, ahogyan észre vette rajta, hogy valami miatt feltűnően aggódik. Mindenesetre nem jegyezte meg, Louis biztosan beszélt volna róla, ha úgy akarja. Így inkább elmentek összeszedni Zayn-t, akit szabályosan le kellett kaparni az egyik festményről.

- 3 óra múlt két perce.- nézte a telefonját Joe- Én kezdek éhes lenni, valami étterem? - mutatott körbe a téren, és mindenki helyeselte az ötletet.

Végül egy egészen szép helyre tértek be, ahol mindenféle pácolt húsok, tészták és ehhez hasonló ételek voltak. Annyira hamar elment a nap nagyobb része, hogy fel sem tűnt nekik. Az asztaluknál hangosan nevettek, viccelődtek, Louis pedig egy ideje nem érezte már magát ennyire felszabadultnak. A munkahelye tényleg nagyon sok stresszt tett rá, ráadásul egyáltalán nem is élvezte azt, amit csinált. Viszont nem merte azt megkockáztatni, hogy ne találjon még egy ilyen jól fizető munkát, plusz közel is volt a lakásához. Nem jött ki jól ott nagyon senkivel, ezért bele sem mert gondolni abba, hogy milyen lesz, ha visszamegy. 

Egy ideje már csak mozdulatlanul bámulta maga előtt a tányért, amit Taylor is észrevett. Kezét Louis vállára simította, mire a srác kissé megrázkódott, aztán Tay-re nézett.

- Minden oké?- mosolygott Louis-ra Taylor, aki bólintott egyet. Nagyot sóhajtott, aztán ő is elmosolyodott.

- Csak.. meg vagyok könnyebbülve, hogy most ez a hely fog létezni nekünk a következő hetekre.- dőlt hátra- Mint egy paradicsom, olyan az egész!- Taylor nevetve bólogatott.

- Ez még csak az első napunk.- nézett az órára, ami negyed ötöt mutatott- Gondolj csak bele mennyi mindent tudunk még majd csinálni, és fogunk is.- ölelte magához féloldalasan Louis-t- Nyugi, Lou. Megígérem, hogy úgy mész majd vissza, mintha kicseréltek volna. És most ne is gondolj a munkára. Inkább edd ezt a zselés izét, amit mindenki undorítónak talált, de te mégis megrendelted.- bökött villájával a desszert felé, mire Louis szórakozottan megrázta a fejét.

Ő neki sem ízlett a zselés édesség, így odébb tolta a tányérral együtt, miközben kiköpte egy szalvétába. Taylor illedelmesen megvárta, még Louis újra kap rendesen levegőt a nem valami jó ízélmény után, aztán jót szórakozott Louis-n.

A nap hátralévő részében a kicsit csendesebb részeken sétálgattak. Úgy tűnt erre a helyre is igaz volt, hogy az élet csak éjjel kezdődik igazán, viszont mindannyian elég fáradtak voltak, így úgy döntöttek, hogy ezzel a dologgal majd csak később élnek. Nyolc óra fele - amikor már ment le a nap- hazaértek. Joe egyből bekapcsolta a tévét egyfajta háttérzajnak, majd mindannyian elkezdtek készülődni a lefürdéshez. Teljesen ki voltak merülve, és másra sem vágytak, csak hogy végre aludhassanak. Louis-nak arany élete volt, hogy a saját fürdőt ő kapta. Szét hagyhatta a dolgait, nem siettette senki. Taylor és Joe egyébként is együtt laktak és egy fürdőt használtak, nekik nem volt probléma. Zayn és Niall viszont.. Zayn nem volt az a türelmes fajta, Niall pedig szeretett hosszú zuhanyokat venni. Ezzel tökéletesen el is lett árulva, hogy mi volt a probléma.

- Jó éjt, srácok.- ásított Niall egyet- Holnap kezdődik csak igazán az élet.- lelkesedett még egy kicsit utolsó erejével, ami így megmaradt a nap végére.

- Jó éjt.- mosolygott Louis is a többiekre, Taylor pedig küldött felé egy puszit, amit Louis el is kapott. Ez egy ilyen hülye szokásuk volt, amit a többiek régebben még mindig megjegyeztek, de most már csak elkönyvelték Louis és Taylor barátságának velejárójával. 

Louis felfrissülten és boldogan dőlt be a hatalmas ágyba, az ablakok tárva nyitva voltak, és be sem takarózott. Felszabadultnak és megkönnyebbültnek érezte magát, és ennél nem is kívánhatott volna többet. Alig várta már, hogy mik állnak előtte, és le sem bírta tagadni, hogy valahol a lelke mélyén remélte, hogy összefut még Harry-vel. 

I Think They Know (StylesTriplets x Louis)Onde histórias criam vida. Descubra agora