Sokszor komolyan meglepődök, hogy egy vidám könyvből mennyire mély témákba is mentem, de azt hiszem ez is kell egy sztoriba, csak hogy utána valami jó vége legyen <3
Figyelmeztetés: önbántalmazás megemlítése!!
@2ftsteveAokifan tutira meg fog őrülni a rész végére és én vállalom a felelősséget is :D
Jenny xx
Louis halkan ment fel a lépcsőn, néha még a levegőt is visszatartotta. Edward-ot követte, aki a fürdőbe ment fel, Louis pedig nem akarta őt egyedül hagyni. Még Marcel valami erős, nyugtató hatású teát csinált, Harry pedig maga elé bámulva, szótlanul ült a kanapén, Louis képtelenségnek érezte, hogy magára hagyja most Edward-ot akár egy pillanatra is.
Éppen akkor ért oda, mikor Edward a fürdőbe lépett, így konkréten Louis arcába csukta az ajtót. Louis egyből kopogtatott rajta, mire az ajtó újból kinyílt. Edward arca felvillanyozódott, ahogyan megpillantotta Louis-t a küszöbön toporogni.- Baj, ha csatlakozom? - kérdezte Louis halkan, talán egy kissé zavartan. Edward szó nélkül megfogta Louis kezét, majd mosolyogva behúzta őt a fürdőbe maga után.
Edward most különösen nyugodt és boldog volt. A hirtelen jött biztonság érzet tette mindezt, amit a hazaérkezés váltott ki belőle. Ráadásul Louis utána jött, ez pedig még jobban javított a kedvén. Egyáltalán nem volt szégyenérzete, ahogyan levette ruháit Louis előtt, miután megengedte a kádba a vizet. Louis leült a falnál lévő székre, amire Edward a törölközőjét tette, majd inkább az ablakon bámult kifele, ameddig Edward be nem ült a kádba, ahol a hab nagyjából takarta őt. Louis nem akart odanézni, mert nem volt benne biztos, hogy Edward-ot nem zavarná. Viszont nem bírta ki, hogy ne mosolyodjon el, mikor megérezte a habfürdő bodzás illatát. Most tényleg minden annyira nyugodt és kellemes volt, mintha az elmúlt huszonnégy óra meg sem történt volna. Edward még mindig csendben ült a vízben, és a habfürdős flakon papírját olvasgatta, csak hogy úgy tűnjön, el van terelve a figyelme. Pár perc múlva viszont megköszörülte a torkát.
- Te nem akarsz.. lefürdeni? - Louis felkapta a fejtét Edward hangjára, ezúttal pedig rá is nézett.
- Mármint odalent? - kérdezte a kékszemű.
- Mármint itt. - felelte Edward. - Velem. - Louis arcára enyhe pír szökött, még kezeivel a pólója alját gyűrögette, ahogyan elképzelte magát Edward mellett a kádban, teljesen ruhák nélkül. - Nem muszáj, csak kérdeztem. - tette hozzá végül a göndör, mert jobbnak látta, ha megelőzi a félreértéseket.
- Csak akkor akarok, ha téged nem zavar. - mondta végül Louis. - Ha nem akarod, hogy megérintselek, csak ott üljek veled, az is teljesen rendben van. - magyarázta a kékszemű, mire Edward biccentett neki egyet, hogy üljön oda hozzá.
Louis hamar kibújt ruháiból, majd már a kádban is volt Edward-dal szemben. Lábait felhúzta mellkasához, állát a térdén támasztotta meg és úgy nézte a göndört, akinek tincsei vége a vízbe ért. Ajkai piroslottak a víz forróságától, tekintete annyira fátyolosnak tűnt, mint az ablaküveg, mire a vízpára telepedett.
Edward kiemelte a vízből az egyik kezét, majd Louis arcához nyúlt és megsimította azt. Louis ajkai felfele görbültek erre a tettre, tenyerét Edward kézfejére simította, majd fejét kissé oldalra fordítva adott egy apró csókot a vizes bőrre.- Nem zavar, ha megérintesz. - mondta Edward, hangjában mintha valamilyen szomorúság bujkált volna. - Te máshogy bánsz velem. - tette hozzá halkan, Louis pedig érdeklődve nézett rá.
- Máshogy, mint ki? - kérdezte bizonytalanul, ahogyan pedig Edward arckifejezését meglátta, egyből rájött, hogy nem kellett volna. - Persze, hogy jól bánok veled. - javította gyorsan mondandóját. - Értékes vagy, mind a lelked, mind a tested. - Edward hinni akart ezekben a szavakban, komolyan reménykedni akart abban, hogy ez tényleg így van, de ahogyan a mellettük lévő tükörre nézett maguk mellett és meglátta csupasz vállait, önkétlenül is odaképzelte őt és..
VOCÊ ESTÁ LENDO
I Think They Know (StylesTriplets x Louis)
RomanceMessze a nagyváros zajaitól egy nyaraló övezetben, ahol minden sokkal nyugodtabb és szebb. Nem messze van a tó, ahol az itt élők minden nap fürödhetnek, az itt nyaralók pedig már első nap ott vannak. Louis már alig várta ezt az egy hónapos kiruccaná...