2. Çocuktan Al Haberi

1K 101 196
                                    

hellö!
nasılsınız bir taneler?!
keyifler nasıl?!

ben de aynı tas aynı hamam demek isterdim ama bölüm sonunda konuşuruz, lafı fazla uzatmayayım.

bölümde bir yerde emret komutanım'dan kesit var ama tamamen aynısı değil, aynısı sanıp direkt atlamayın sadece birkaç satır alındı 💙

şimdiiiii, sizleri yeni bölüme uğurluyorum, öptüm aşkolar 😽

bu bölümdeki satır arası yorumlarınızı çok merak ediyorum çünkü Kürşat'tan bölüm 🥳

hepinize keyifli okumalar 🌧️💙

🥀❤‍🩹

Bölümdeki Şarkılar;

Göksel - Aşkın Yalanmış

Model - Sarı Kurdeleler

🥀❤‍🩹

KÜRŞAT

"O adı çoktan unuttum, bana verdiği acıyı da."

Kırmızı ışıkta durunca bir elimi alnıma attım ve içerideki sessizliğin sinirimi bozduğunu fark ettim. Direksiyondaki fonksiyonel tuşlardan birine bastım, böylece radyoyu açmış bulundum.

"Ben sana nasıl uyduysam? Aşkın yalanmış, aşkın yalanmış.
Kollarında uyumuşum; hepsi rüyaymış, hepsi rüyaymış.
Bazıları kurşun asker, yakıp yıkıp esmek ister.
Kara kanatları omzunda, günahı içine çeker."

Bakışlarım direksiyondan ana ekrana doğru giderken yutkundum ve çenemi sıvazladım.

"Bazıları mazide gezer, bazıları hasret özler."

Kaşlarım otomatik çatılmaya başlarken duyduğum sözlerle birer küfür savurup hızla kanalı değiştirmek için ana menüye geldim.

"Çoktan ölmüş bitmiş aşkı, mezardan çıkarıp öpmek ister.
Ben sana nasıl uyduys-"

Kanalların ismine göz gezdirirken yanan yeşil ışıkla trafiği aksatmamak üzerine rastgele bir kanal açtım ve bu sefer bu kanalda stabil kaldım. Hayatımda yaşananların hâlâ ara sıra nüfuz ediş oluşunu ve geçip gidip bitmiyor oluşunu hazmedemiyordum. Sinirimi bozuyordu. Oldukça sinirlerimi bozuyordu. Canımı çok sıkıyordu. Özellikle de bir baba olarak, oğlumu her seferinde o bana çeken gözlerinin parlamıyor oluşunu görünce tarif edemeyeceğim bir yıkılış gerçekleşiyordu benliğimde.

Kötü şeylerden niçin çabuk kurtulamıyorduk? İyi şeyleri anlık olarak yaşayıp unutmayı becerirken kötüler niye unutulmaz oluyordu? Niçin anlık kalamıyordu?

Neden beni oğlumla sınıyordu?

Annemle Yener'i - oğlumu - misafirliğe gittikleri evden alıp eve öyle geçmek istemiştim ve birkaç dakika öncesinde de onu arayıp bunu belirtmiştim.

"Dün gece yaralı küçük bir kız bulunmuş, etrafına sarı kurdeleler sarılmış."

Çalmaya başlayan şarkı ile kulağıma aşina olmadığını fark ettim ve otomatikman ilk olarak duyduğum söze odaklandım. Bu bana önceki görevimizi hatırlatmıştı. Korhan'ın kucağında can veren Afşin aklıma gelince alnımı ovuşturdum ve düşüncelerimi hızla savurup sağa sinyal verdim. Sağa dönmeye yaklaşırken önümdeki arabanın aniden durması ile ben de frene basıp ani bir duruş sergiledim. Elim hızla kornaya gidip sonuna kadar basarken arkamdakilerden de aynı tepkinin verildiğini gördüm.

yağmur gibi sev beni.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin