အပိုင်း(၈)

2.5K 72 1
                                    

"ဘာလဲမဟုတ်တာလုပ်နေတာကိုလူမိသွားလို့လား"

"မင်းမလွန်လာနဲ့ဟျောင့် မင်းမြင်လို့လားဟမ်! ငါနဲ့ရာရာအများအမြင်မသင့်တော်အောင်ဖြစ်နေတာမျိုးကို မြင်လို့ဘုန်းမာန်ရှိန် ဒီတိုင်းလမ်းတွဲလျှောက်လာတာလေ"

"ငါ့မမြင်ရသေးပင်မဲ့ ငါ့နောက်ကွယ်မှာတော့မပြောတက်ဘူး "

"မင်း!"

"ဒီမှာကိုဘုန်းမာန်ရှိန် ရှင်နဲ့ကျမဆက်ဆံရေး စေ့စပ်ထားရုံတင်ပါ လက်ထက်ထားတာလဲမဟုတ်ဘူး လက်ထက်ထားတယ်ဆိုရင်တောင်  ရှင်ပြောခဲ့သလိုပဲ စာချုပ်သာသာဆက်ဆံရေးပါပဲ ဟုတ်တယ်မလား"

ဘုန်းမာန်ရှိန် သူ့စကားနဲ့သူ့ကိုပြန်သတ်နေသလိုခံစားရသည်...

"စေ့စပ်ပွဲလုပ်ထားတယ်ဆိုကတည်းက မင်းကငါ့မိန်းကလေးဆိုတာဖော်ပြနေတာပဲလေ "

"ရှင်လည်းဟာသတွေသိပ်ပြောတာပဲနော် စေ့စပ်ပွဲလုပ်ထားတယ်ဟုတ်လား ဘာလဲ စေ့စပ်သတိုးသားမပါတဲ့ပွဲလား ရှင်စေ့စပ်ပွဲလာခြင်းမလာခြင်းကို ကျွန်မဘာမှမပြောချင်ပင်မဲ့ စေ့စပ်ပွဲဆိုတဲ့အရာကြီးကိုထည့်မပြောပါနဲ့လား စေ့စပ်ပွဲဆိုတာကိုရှင့်ဘက်ကမသတ်မှတ်ခဲ့သလိုပဲ ကျွန်မလည်းမသတ်မှတ်ပါဘူး"

"အက္ခရာလွန်း!"

ဘုန်းမာန်ရှိန်ရဲ့ခေါ်သံက တစ်လုံးချင်းစီ ပီသလျက် မျက်နှာတွင်ဒေါသအရိပ်များကအတိုင်းသား ....

"ဟိုမှာရှင့်ရဲ့ဇယားတွေထင်တယ် ကျွန်မတို့ကိုခွင့်ပြုပါအုံး ကိုစစ်သွားရအောင်"

ထိုသို့ပြောပြီးစစ်နိုင်သွေးလက်မောင်းကိုဆွဲပြီး ထွက်သွားတဲ့ မြင်ကွင်းက ဘုန်းမာန်ရှိန် အဖို့ဒေါသထွက်စရာအတိ....

"တောက် စစ်နိုင်သွေး သတောင်းစား မင်းဒီပွဲမှာလည်းမနိုင်စေရဘူး"

----------

လွန်းဒေါသထွက်ထွက်နဲ့ ပြောဆိုပြီးသတိ၀င်လာမှ ကိုစစ် လက်မောင်းကိုဖက်ထားမှန်းသိရသည်...

"Sorry ကိုစစ် လွန်းသတိမထားမိလိုက်လို့"

"ရပါတယ် ရာရာအဆင်ပြေရဲ့လားကြည့်ရတာဒေါသတွေအရမ်းထွက်နေသလားလို့"

 မျက်ရည်များဖြင့်စီခြယ်သောWhere stories live. Discover now