~Into The Chamber~

1.3K 73 20
                                    


Y/n Pov: 

𝙛𝙡𝙖𝙨𝙝𝙗𝙖𝙘𝙠: 

I was drawing laying on the floor late at night when I heard a knocking at my door. " Darling my I come in?" 𝘔𝘺 𝘮𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳'𝘴 𝘷𝘰𝘪𝘤𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘩𝘦𝘢𝘳𝘥. " come in mommy!" 𝘐 𝘴𝘢𝘪𝘥 . " 𝘠𝘰𝘶𝘳 𝘧𝘢𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘪𝘴 𝘮𝘢𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘺𝘰𝘶𝘳   𝘍/𝘧." 𝘚𝘩𝘦 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘮𝘢𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘮𝘦 𝘨𝘦𝘵 𝘶𝘱. " 𝘞𝘢𝘪𝘵... 𝘩𝘦 𝘰𝘯𝘭𝘺 𝘥𝘰𝘦𝘴 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘧𝘰𝘳 𝘮𝘺 𝘣𝘪𝘳𝘵𝘩𝘥𝘢𝘺..." 𝘐 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘵𝘩𝘪𝘯𝘬𝘪𝘯𝘨. "𝘏𝘢𝘱𝘱𝘺 5𝘵𝘩 𝘺𝘦𝘢𝘳 𝘣𝘪𝘳𝘵𝘩𝘥𝘢𝘺 𝘮𝘺 𝘥𝘢𝘳𝘭𝘪𝘯𝘨!" 𝘔𝘺 𝘮𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘢𝘴 𝘴𝘩𝘦 𝘮𝘢𝘬𝘪𝘯𝘨𝘴 𝘢 𝘨𝘪𝘧𝘵 𝘢𝘯𝘥 𝘢𝘯 𝘰𝘶𝘵𝘧𝘪𝘵 𝘵𝘰 𝘮𝘦. " 𝘒𝘯𝘰𝘸 𝘨𝘦𝘵 𝘥𝘳𝘦𝘴𝘴 𝘢𝘯𝘥 𝘤𝘰𝘮𝘦 𝘥𝘰𝘸𝘯 𝘴𝘵𝘢𝘪𝘳𝘴 𝘰𝘬𝘢𝘺?" 𝘚𝘩𝘦 𝘢𝘴𝘬𝘦𝘥 . "𝘖𝘬𝘢𝘺 𝘮𝘰𝘮𝘮𝘺" 𝘐 𝘴𝘢𝘪𝘥.

-𝘵𝘪𝘮𝘦 𝘴𝘬𝘪𝘱-

𝘈𝘴 𝘐 𝘩𝘦𝘢𝘥𝘦𝘥 𝘥𝘰𝘸𝘯 𝘴𝘵𝘢𝘪𝘳𝘴 𝘐 𝘴𝘢𝘸 𝘮𝘺 𝘱𝘢𝘳𝘦𝘯𝘵𝘴 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘨𝘪𝘧𝘵𝘴 𝘢𝘯𝘥 𝘢 𝘤𝘢𝘬𝘦 𝘧𝘰𝘳 𝘮𝘦. " 𝘏𝘢𝘱𝘱𝘺 𝘉𝘪𝘳𝘵𝘩𝘥𝘢𝘺 𝘋𝘢𝘳𝘭𝘪𝘯𝘨!" 𝘛𝘩𝘦𝘺 𝘣𝘰𝘵𝘩 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘤𝘩𝘦𝘦𝘳𝘧𝘶𝘭𝘭𝘺. " 𝘛𝘩𝘢𝘯𝘬 𝘺𝘰𝘶 𝘴𝘰 𝘮𝘶𝘤𝘩!" 𝘐 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘴𝘮𝘪𝘭𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘵 𝘵𝘩𝘦𝘮. 𝘐 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘦𝘥 𝘢𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘤𝘢𝘬𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘪𝘵 𝘸𝘢𝘴 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘧𝘢𝘷𝘰𝘳𝘪𝘵𝘦 𝘧𝘭𝘢𝘷𝘰𝘳 𝘰𝘧 𝘤𝘢𝘬𝘦. " 𝘔𝘢𝘬𝘦 𝘢 𝘸𝘪𝘴𝘩 𝘋𝘢𝘳𝘭𝘪𝘯𝘨." 𝘔𝘺 𝘧𝘢𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘴𝘢𝘪𝘥. 𝘈𝘴 𝘐 𝘣𝘭𝘰𝘸 𝘵𝘩𝘦 𝘤𝘢𝘯𝘥𝘭𝘦 𝘐 𝘸𝘪𝘴𝘩𝘦𝘥 𝘧𝘰𝘳 𝘢 𝘴𝘪𝘣𝘭𝘪𝘯𝘨 and 𝘩𝘢𝘱𝘱𝘺 𝘧𝘢𝘮𝘪𝘭𝘺.


" 𝘞𝘩𝘢𝘵 𝘥𝘪𝘥 𝘺𝘰𝘶 𝘸𝘪𝘴𝘩 𝘧𝘰𝘳?" 𝘮𝘺 𝘮𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘢𝘴𝘬𝘦𝘥. " 𝘖𝘩 𝘐𝘵'𝘴 𝘢 𝘴𝘦𝘤𝘳𝘦𝘵!" 𝘐 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘨𝘪𝘨𝘨𝘭𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘴 𝘵𝘩𝘦𝘺 𝘣𝘰𝘵𝘩 𝘤𝘩𝘶𝘤𝘬𝘭𝘦. " 𝘈𝘴 𝘸𝘦 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘦𝘢𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘐 𝘩𝘦𝘢𝘳𝘥 𝘢 𝘬𝘯𝘰𝘤𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘧𝘳𝘰𝘯𝘵 𝘥𝘰𝘰𝘳. " 𝘖𝘩 𝘭𝘰𝘷𝘦 𝘐'𝘭𝘭 𝘣𝘦 𝘳𝘪𝘨𝘩𝘵 𝘣𝘢𝘤𝘬" 𝘔𝘺 𝘧𝘢𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘴𝘢𝘪𝘥. 𝘈𝘴 𝘐 𝘤𝘰𝘯𝘵𝘪𝘯𝘶𝘦𝘥 𝘦𝘢𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘮𝘺 𝘤𝘢𝘬𝘦 𝘐 𝘩𝘦𝘢𝘳𝘥 𝘢 𝘷𝘰𝘪𝘤𝘦 𝘧𝘳𝘰𝘮 𝘵𝘩𝘦 𝘧𝘳𝘰𝘯𝘵 𝘥𝘰𝘰𝘳. 𝘈𝘴 𝘐 𝘵𝘶𝘳𝘯𝘦𝘥 𝘮𝘺 𝘮𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘨𝘰𝘵 𝘶𝘱 𝘢𝘯𝘥 𝘸𝘢𝘭𝘬𝘦𝘥 𝘰𝘷𝘦𝘳 𝘵𝘰 𝘵𝘩𝘦 𝘧𝘳𝘰𝘯𝘵 𝘥𝘰𝘰𝘳. " 𝘋𝘢𝘳𝘭𝘪𝘯𝘨 𝘐'𝘭𝘭 𝘣𝘦 𝘳𝘪𝘨𝘩𝘵 𝘣𝘢𝘤𝘬" 𝘚𝘩𝘦 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘰𝘱𝘦𝘯𝘪𝘯𝘨 𝘪𝘵 𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘩𝘦𝘯 𝘤𝘭𝘰𝘴𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘩𝘦 𝘬𝘪𝘵𝘤𝘩𝘦𝘯 𝘥𝘰𝘰𝘳 𝘴𝘰 𝘐 𝘸𝘰𝘯'𝘵 𝘩𝘦𝘢𝘳𝘥 𝘢𝘯𝘺𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨. " 


𝘈𝘧𝘵𝘦𝘳 𝘐 𝘧𝘪𝘯𝘪𝘴𝘩𝘦𝘥 𝘵𝘸𝘰 𝘱𝘪𝘦𝘤𝘦𝘴 𝘰𝘧 𝘤𝘢𝘬𝘦 𝘮𝘺 𝘱𝘢𝘳𝘦𝘯𝘵𝘴 𝘩𝘢𝘷𝘦𝘯'𝘵 𝘳𝘦𝘵𝘶𝘳𝘯𝘦𝘥 𝘴𝘰 𝘐 𝘲𝘶𝘪𝘦𝘵𝘭𝘺 𝘰𝘱𝘦𝘯𝘦𝘥 𝘵𝘩𝘦 𝘬𝘪𝘵𝘤𝘩𝘦𝘯 𝘥𝘰𝘰𝘳 𝘵𝘰 𝘩𝘦𝘢𝘳 𝘸𝘩𝘢𝘵𝘴 𝘨𝘰𝘪𝘯𝘨 𝘰𝘯." 𝘕𝘰 𝘺𝘰𝘶 𝘤𝘢𝘯'𝘵 ! 𝘐 𝘥𝘪𝘥𝘯'𝘵 𝘥𝘰 𝘢𝘯𝘺𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨!" 𝘔𝘺 𝘧𝘢𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘴𝘢𝘪𝘥. " 𝘐'𝘮 𝘴𝘰𝘳𝘳𝘺 𝘣𝘶𝘵 𝘸𝘦 𝘸𝘪𝘭𝘭 𝘩𝘢𝘷𝘦 𝘵𝘰 𝘵𝘢𝘬𝘦 𝘺𝘰𝘶, 𝘢𝘭𝘭 𝘦𝘷𝘪𝘥𝘦𝘯𝘤𝘦 𝘱𝘰𝘪𝘯𝘵𝘴 𝘵𝘰 𝘺𝘰𝘶." 𝘉𝘢𝘳𝘵𝘺 𝘊𝘳𝘰𝘶𝘤𝘩, 𝘚𝘳. 𝘱𝘭𝘦𝘢𝘴𝘦 𝘐 𝘤𝘢𝘯'𝘵 𝘭𝘦𝘢𝘷𝘦 𝘮𝘺 𝘥𝘢𝘶𝘨𝘩𝘵𝘦𝘳 𝘰𝘯 𝘩𝘦𝘳 𝘣𝘪𝘳𝘵𝘩𝘥𝘢𝘺... 𝘐𝘧 𝘐 𝘩𝘢𝘷𝘦 𝘵𝘰 𝘱𝘭𝘦𝘢𝘴𝘦 𝘭𝘦𝘵 𝘮𝘦 𝘴𝘱𝘦𝘯𝘵 𝘵𝘩𝘪𝘴 𝘭𝘢𝘴𝘵 𝘮𝘰𝘮𝘦𝘯𝘵 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘩𝘦𝘳... 𝘱𝘭𝘦𝘢𝘴𝘦.." 𝘔𝘺 𝘥𝘢𝘥 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘴𝘰𝘣𝘣𝘪𝘯𝘨. "𝘍𝘪𝘯𝘦 𝘰𝘯𝘤𝘦 𝘴𝘩𝘦 𝘪𝘴 𝘪𝘯 𝘣𝘦𝘥 𝘸𝘦 𝘸𝘪𝘭𝘭 𝘵𝘢𝘬𝘦 𝘺𝘰𝘶." 𝘛𝘩𝘦 𝘮𝘢𝘯 𝘴𝘢𝘪𝘥. 

- Choose Wisely - ( Draco x Y/n )Where stories live. Discover now