- És ehhez mit szólsz?
Ha Azusagawa eddigi életében nem akart öngyilkos lenni, akkor abban a szent pillanatban jelentkeztek nála eme vágy tünetei. Szinte vonszolva magát jutott előbbre az óriási bevásárlóközpontban, miközben barátnője különféle üzletekbe ajándékot nézni. Sóhajtott, az órájára nézett, újból sóhajtott és a [Név] kezében lévő piros dobozra nézett.
- Kaede nem szokott varrni.
[Név] is sóhajtott egyet, majd vissza rakta a helyére a dobozt.
- Még véletlenül sem spórolnál meg több órát azzal, hogy megmondod minek örülne a húgod.
- Még véletlenül sem lenne egyszerűbb, ha otthon maradtunk volna és csináltunk volna egy képeslapot.
[Név] válaszul csak gyengéden tarkón vágta barátját, aki fájdalmasan dörgdölni kezdte a másik keze által bántott területet.
- Valami pandásat.
[Név] arcára elégedett mosoly kúszott, majd elveszett az üzlet útvesztőjében.
.
.
.
.
.
.
.- Soha többet.
Azusagawa a hazafelé tartó úton majdnem kizárólag panaszkodott. Az emberek mennyiségére a bevásárlóközpontban, az ottani hőmérsékletre, az időre, amit ott töltöttek, egyszóval mindenre, ami köthető volt az ajándék beszerzéséhez.
[Név] aznap már milliomodjára sóhajtott, hagyta, hogy lehelete eltűnjön a fagyos levegőben.
- Talán utálod a húgod, Sakuta?
- Szó sincs róla. De sokkal szívesebben enyelegtem volna veled otthon.
Ha valaha történt volna már olyan Azusagawával, hogy tudtán kívül nevettetett meg valakit nem nézett volna olyan értetlenül akkor, mikor [Név] jólesően felkacagott a kijelentésen.
- Dehát Sakuta, ha a karácsony ennyiről szólna csak nem lenne értelme ünnepelni.
A fiú arcára egy értetlen arckifejezés került. Őt a szülei arra tanították a karácsonyt a szeretteinkel kell tölteni, hogy ez a szeretet ünnepe, nem pedig az ajándékoké.
- Számodra miről szól még?
- Arról, hogyan okozzunk örömet másoknak.
Azusagawa fepnézett, mintha a fehér, vatta szerű felhők bármiféle különleges információval szolgálnának.
- Végül is, igazad van.
Boldog karácsonyt mindenkinek!
VOCÊ ESTÁ LENDO
KETTEN, MAGÁNYOSAN | ᴀɴɪᴍᴇ ᴏɴᴇsʜᴏᴛs
FanficOneshot-ok, történetek, amiket teljesen véletlenszerű események inspiráltak. Ha szeretnél, kérhetsz, nem bántalak miatta és természetesen megírom. A könyvben találsz egy külön fejezetet a kérésekről, mielőtt írnál, kérlek azt olvasd el, abban leírta...