Selam! Yeni bölüm ile karşınızdayım...
Ee nasılsınız? İyi misiniz? Hayat nasıl gidiyehhh?
Ayy neyse bölüme geçek bea.
Keyifli okumalar!
Canhıraş: Acı demek.
Multimedya; Sezen Aksu; küçüğüm
Dinleyerek okumanızı öneririm. :)
_______________________Bölüm 4: Canhıraş oyunu
"Ve ben yine acımasız tarafım ile küçük kız çocuğu arasında seçim yapmak zorunda bırakıldım..."
______________
İntikam oyunu.
Şuan içinde bulunduğum duruma böyle hitap edebilirdim.
Peki beni asıl korkutan şey neydi?
Bu intikam oyunun, ölüm oyunu olabilecek düşüncesi miydi beni korkutan?
Yoksa, geçmişin sırlarının ızdırap dolu bir çukura önce aktarılıp, beni o çukura atacak olmaları mıydı beni korkutan?
Hayır, hayır. Korkamazdım. Şimdi değildi. Şimdiden korkarsam ilerde gerçekleşecek, gün yüzüne çıkacak sırlar, üstüme karabasan gibi çökerdi.
Ben annemin ve babamın kızıydım!
Korkmayıp, gelecek olan darbelere karşı dimdik ayakta durmalıydım.
Küçükken de böyle değil miydi zaten?
Korkularımdan kaçmayıp üstüne gitmemiş miydim?
Aslında doğruydu, korkularımdan kaçmayıp, üstüne gitmiştim. Ama asıl korkumdan hep kaçmıştım.
Ben... Ben gördüğüm kabuslarımdan korkuttuğum için, uykularımdan vazgeçip, kabuslarımdan kaçmamış mıydım sanki? Kaçmıştım. 10 yaşımdan beri gördüğüm kabuslardan kaçmıştım. Unuttuğum, hatırlayamadığım geçmişimden kaçmıştım.
Babaannem bana yalan söylememişti dimi? Hayır, hayır. Babaannemin bana anlattığı şeyler gerçekti.
Gerçekti dimi?
Peki benim, onuncu yaşımdan önceki hayatımda ne olmuştu?
Ben neleri mi kaybetmiştim?
Ben neleri mi kaybettim anne, baba, babaanne?
İçimde büyüyen kasvet, sinsi bir yılan gibi önce gelip, beni tam kalbimden sokup, zehrini kalbime akıtmıştı bile. Endişe ve korku yumurtaları tek tek çatlayıp, beynimden başlayıp, tüm uvuzlarımda can bulmuştu. Yutkundum. Kafamın içinde bütün düşünceler solucan gibi dolanıyordu. Neden içimde ki kasvet büyüyordu?
Neden beni zehirlemek için resmen ant içmişti bu kasvet?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hapsolmuş Çığlıklar
Fiksi RemajaHerşey, Ayça'nın sadece hava almak için çıktığı zaman olmuştu. Sadece hava almak için çıktığı bahçede kaçırılarak, kendini bambaşka bir yerde, yanında dört kişiyle bulmuştu Ayça. Nereden bilebilirdi ki bu dört kişiyle arasında olan bağın geçmişe da...