Prologi

601 9 4
                                    

Sini

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Sini

••••••••••••••••••••

Laitan takin päälleni. Vedän kengät jalkaani. Laitan hiukseni kiinni yläponnarille ja astun ulos kotini ovesta. Laitan kuulokkeet korvilleni ja alan juoksemaan.

In a dark room we fight, make up for our love.
I've been thinking, thinking 'bout you, about us.
And we're moving slow, our hearts beat so fast.
I've been dreaming, dreaming 'bout you, about us.

Hey, hey, hey, hey
My head is a jungle, jungle
My head is a jungle, jungle
My head is a jungle, jungle
My head, oh

I was speaking soft, see the pain in your eyes,
I've been feeling, feeling for you, my love.
And our bodies are tired, our shadows will dance,
I've been aching, aching for you, my love.

My head is a jungle, jungle
My head is a jungle, jungle
My head is a jungle, jungle
My head...

(Biisi: Jungle-Emma Louise.)

"Ai perkele!" Huudan kun kaadun maahan pärställeni. Nousen vähäsen ylös ja katson puhelintani, joka oli lentänyt kauniissa kaaressa laatoitukselle.

"Sori ei ollu tarkotus. Tarviiks apuu?" Kysyy vieras ääni. Katson ylös ja näen bruneten pojan, jolla on kauniin vihreät silmät, päällään huppari ja leveät farkut.

"Nii että tarviiks apuu?" Tuo kysyy uudestaan.

"En mä kai." Vastaan ja nousen ylös maasta. Nyt vasta tajuan miten hölmöltä olin näyttänyt siinä maassa ja olin varmaankin tuijottanut tuota poikaa hyvän tovin.

"Moikka" sanon vielä pikaisesti kunnes jatkan matkaa.

"Heippa törmäillään!" Hän huutaa, pienesti nauraen.

Juoksen äkkiä kotiin ja menen suihkuun. Pesen hiukseni ja naamani, jonka jälkeen lähden vaihtamaan vaatteita. Loppu päivä menikin sitten ansaitusti netflixin parissa.

Kello lyö jo yhtätoista ja päätän että on aika mennä nukkumaan ja valmistautua henkisesti huomiseen koulupäivää. Toivottavasti se ei ole yhtä kamala kuin ne muutkin.

Moi mun nimi on Sini ja mä asun...
Enpäs muuten kerro. Mul on yksi hyvä kaveri ja pari ei niin hyvää. Asun kaukana koulusta, koska mun vanhemmat eros kauan sitten enkä tunne ketään mun omalta asuinalueelta.

Itken yöt ja hymyilen päivät.

**********
Lolz tää oli nyt tää alkuluku eli tää oli sit lyhyt enkä vaa osaa kirjottaa pitkiin. Mut jooh joku ehkä muistaa mut mun BC tarinoiden kautta mut tää on nyt ihan eri juttu.

Btw pelkään taas et lisään tähän liikaa asioita omasta elämästä ku se pilaa mun viime tarinan. :(

Toivottavasti tykkäätte

<3:lla sunset-life

Ne Menneet PäivätWhere stories live. Discover now