tommonen

248 7 1
                                    

"sori mut oon tosi hämmentynyt." Sanon ja yritän keksiä järkevää syytä miksi mun paras kaveri ja Niken paras kaveri on yhtäkkiä kirsikkapuun alla kahdestaan.

"No siis ollaan niinku pari." Taru sopertaa jännittyneesti, joten Kasper ottaa tyttöä kädestä. Niinpä taru näprää tuon sormia, kun odottaa minun ja Niken reaktioita.

Katson Nikkeä ja kasvoilleni nousee virne. Sitten hyppään Tarun kaulaan ja huudan pidemmälle miettimättä "ihanaa, nyt voidaan olla typlapari!"

"Mitä vittua?" Taru kysyy kun päästän tuon kaulasta irti.

"Fvck... Ööö siis juuh..." Yritän puhua mutta sanat poistuu suustani epäselvänä.

"Sini kai yrittää sanoo et se tykkää musta tosi paljon ja et se on mun tyttöystävä." Nikke sanoo ylpeästi ja virnistää minulle kun muutun punaiseksi kuin tomaatti.

"Mitä vitsiä Sini!!! Miks et kertonu?" Taru kysyy.

"No ehkä siks et se tapahtu just." Kerron. "Mut koska tää teijän juttu alko?

"No siis alettiin juttelee heti sen jäähalli reissun jälkee." Taru sopertaa, jolloin päätän halata häntä.

"Eli ton Kasperin kaa sä oot jutellu koko viikon?" Kysyn nauraen, koska rehellisesti luulin että tämä oli vain koukussa candy crushiin. (Sil kyl olo siel puhelimella joku crush)

"No joo!" Taru lähes huudahtaa korvaani.

"Oli kiva nähä mut mul on viel suunnitelmii täl illal." Nikke sanoo ja hyvästelemme parhaat ystävämme. Lähdemme kävelemään Niken johdattelemana kohti omakotialuetta.

"Mitä suunnitelmii sul siis oli täl illal?" Kysyn viattoman ihan vain mielenkiinnosta.

"En kerro viel." Hän sanoo ja jatkamme kävelemistä, kunnes saavumme Niken talolle. Tuo johdattaa minut sisään ja omaan huoneeseensa. Ilmeisesti perheen äiti on taas yövuorossa, joten hän ei ole kotona.

Nikke laittaa huoneen oven kiinni samalla kun itse kömmin tuon sängylle ja jään siihen makaamaan.

"Nii oliks sul siis joku suunnitelma?" Kysyn.

"Juu oli... Nimittäin haluun hengata sun Kaa!" Tuo sanoo ja kömpii nyt myös itse viereeni. Perhoset alkavat taas tuttuun tapaan liihotella vatsassani kun Niken sormen päät hivelevät kylkeäni ja pian käsi onkin liikkunut selkäni taakse. En ole edes huomannut että huuleni ovat vain parin sentin päässä Niken huulista ja tunnen tuon tasaisen hengityksen kasvoillani.

"Sä oot aivan helvetin upea." Nikke kuiskaa ja painaa huulensa omilleni. Huulemme liikkuvat samaan tahtiin niinkuin aina kliseisesti sanotaan, mutta se on totta.  Irrottaudun suudelmasta ja nyt vain haluan halata tuota tiukasti. Painan pääni hänen rinnalleen ja kuuntelen sydämen sykettä.

Jäämme siihen halaukseen moneksi kymmeneksi minuutiksi ja vain nautimme toistemme seurasta. Minua ei kuitenkaan vielä nukuta eikä näkökään Nikkeäkään, joka selaa parhaillaan instagramia.

"Tiesiks et luomet on kohtia joita sun entisen elämän rakas pussasi?" Kysyn kuiskaten.

"En tiennyt mut nyt tiiän" Nikke virnuilee ja katsoo minua silmiin. "Ehkä niil on sit joku syvempi ja tärkeä tarkoitus." Hän jatkaa ja katsoo kaulaani. Tajuan että siellä on pieni luomi jota hän katsoo.

"Voidaan testata jos se onkin erityinen." Ilmoitan hiljaisella äänellä. Pian Nikke painaa nopean pusun kaulallani olevaan luomeen, jonka jälkeen tuon silmät pyörivät ympäri kehoani, kunnes hän löytää luomen olkapäästäni ja antaa sillekin pusun. Samoin hän teki käsivarteeni ja niskaani.

"Mä voin antaa sulle vielä yhen paikan." Sanon ja nostan paitaa, jotta tuo voisi pussata kyljessä olevaa luomeani. Se oli kaikista pisin pusu ja sai minulle vielä paremman olon aikaan kuin mikään muu aikaisemmista. (Sini ei ottanu koko paitaa pois vaan nosti sitä joku 10cm:))

"Väsyttääks sua?"Nikke kysyy kun olen laskenut paidan helmani alas.

"Ehkä vähän." Totean ja piilotan kasvoni Niken huppariin viestien että haluan jäädä yöksi.

"Jääks sit yöks?"

"Juu" mumisen tuon paitaa vasten ja pidän nikestä tiukemmin kiinni. Painan naamani Niken kaulaan ja vedän keuhkot täyteen tuon ihanaa tuoksua.

"Oot niin söpö ku oot tommonen." Nikke sanoo.

"Ai millainen?"

"No tommonen." Tuo naurahtaa hiplaillessaan kylkiäni. Olemme molemmat vähän aikaa hiljaa.

"Kiitti ku oot siinä." Kuiskaan kun otan tuosta tiukemman otteen ja nukahdan siihen paikkaan. Tuoreen poikaystäväni syleilyyn. Siihen oli helppo nukahtaa, koska tunnen oloni turvalliseksi Niken kosketuksesta.

____________________
__________

Juu täs kesti vähän aikaa ku olin riparil eikä ollu oikee motii sen jälkee.
+ Se tyyppi josta inspiroiduin tätä tekee katos vaa mun elämästä mut nyt yhtäkkiä ollaan taas alettu snäppää nii oon vähän hämilläni ja siks vaikee kirjottaa.

Mut onneks voin purkaa mun tunteita tähän tarinaan :)

Love youuuuuuu








Ne Menneet PäivätWhere stories live. Discover now