joskus jotain enemmän

265 6 0
                                    

Päätän mennä Niken luokse, koska se on pienessä hiprakassa ja tuo ihan pyysi minua mukaansa. Kävelemme kädet toisiinsa kietoutuneina keskellä autotietä.

Pian saavumme tuon kotiin ja kiipeämme yläkertaan Niken huoneeseen. Päästyämme sisään hän vain kaatuu sängylle.

"Tuu säkin tänne." Nikke kehottaa ja osoittaa vieressään olevaa tyhjää kohtaa.
Päätän myös mennä makaamaan sängylle tuon viereen.

"Kaduks sä?" Hän kysyy.

"En... En yhtään sekuntia. Tää on parasta mitä mulle on sattunut vähään aikaan." Myönnän ja käännyn kyljelleni Nikkeä kohti. Silitän tuon hiuksia vähän aikaa kunnes uskon hänen nukkuvan.

"Voitko sä pussata mua?" Nikke kysyy vielä söpöllä äänellä. Tietenkin päätän täyttää toiveen ja suutelen tuota ensin huulille, joka tuntui yhtä hyvältä kuin viimeksikin ja vielä lopuksi pussasin hänen otsaansa.

"Öitä, nuku hyvin" kuiskaan vielä ennen kuin alan itsekkin nukkumaan.

*Aamulla*

Herään siihen kun Nikke nousee ylös sängyltä ja menee jonnekin. Pian tuo kuitenkin tulee takaisin viereeni ja huomaa minun heränneen.

"Miten nukuit?" Hän kysyy.

"Paremmin kuin viikkoon" vastaan rehellisesti, koska koko tämä viikko on ollut sarja unettomia öitä ja väsyneitä päiviä.

"No joo... Eli et kadu eilistä" tuo varmistaa, vaikka puhuimme tämän jo eilen.

"En Vitus kadu!" Vastaan ja annan Nikelle pusun otsalle.

*Iltapäivällä*

Lähden Niken luota kotia kohti. Kuuntelen matkallani musiikkia niinkuin aina. Olen niin iloinen että en ole edes huolissani siitä että isäni tulee huutamaan minulle, koska en tullut yöksi kotiin.

Pääsen omaan huoneeseeni ja lysähdän sängylle. Olen väsynyt, koska viime yö meni vähän pitkäksi sen puun luona.

Ei helvetti. Mietin että mitä olemme Niken kanssa. Kavereita? Ystäviä? Jotain suurempaa?

Minä
Arvaa mitä?

Tartsu
No mitä????

Minä
No arvaa

Tartsu
Hankit alligatorin lemmikiksi ja se söi sulta käden?

Minä
Lol
Mut olin eilen Niken luona yötä

Tartsu
Omggg
Mut miten päädyit sinne

Minä
Noh se oli vähän kännissä ja sit se pyysi mut yhen puun luokse mis ollaan ennenkin oltu. Sit se pyysi anteeksi et se ei ollu laittanu snäppii. Raukka paran puhelin meni paskaks. Sit me pussattiin jonka jälkeen me mentiin Niken luo ja nukuin sen vieres :)))

Tartsu
Awwwssss
Oikeesti meijän Sinil on jo ennen mua säätöö
Ei ois uskonut

Minä
Heiiiii oon vaa parempi jätkien Kaa :D

Tartsu
Tota ei usko erkkikään

*Niken ja sinin keskustelu*

Ne Menneet PäivätDove le storie prendono vita. Scoprilo ora