Aamulla herään aurinkoon ja tunnen jonkun kädet ympärilläni ja silloin muistan eilisen, miten olin käpertynyt Nikken viereen patjalle ja tuo oli kiertänyt kätensä ympärilleni.
Hetken mietin mitä tehdä. Voisin jäädä tähän tai lähteä salaperäisesti ennen kuin toinen herää. Tietenkin päätin valita ekan, koska en halua että hän saa minut kiinni hiipparoimassa ja päätän jäädä makaamaan siihen patjalle.
Pian tunnen Nikken liikkuvan vähän. "Huomenta sunshine" tuo sanoo sillä kuuluisalla käheällä aamuäänellä, josta kaikki puhuu.
Käännän itseni tuon suuntaan ja sivelen hiuksia tuon silmiltä. "Huomenta mites nukuit" kysyn hiljaa.
"Ihan hyvin" tuo vastaa ja kääntää kylkeä, joten päätän itse nousta ylös ja lähden vessaan vaihtamaan vaatteita.
Saapuessani huomaan että Nikkekin oli noussut ja pukenut päällensä farkut ja hupparin.
"Mä voisin alkaa tästä lähtee" sanon ja niinpä Nikke lähtee saattamaan minua alas.
"Nähään sit joskus" tuo sanoo halatessaan minua.
"Joo, oli hauskaa kattoo sitä pelii" vastaan." Vastaan. Sanomme vielä heipat ennen kuin laitan oven kiinni perässäni ja lähden talsimaan kotiin.
Sunnuntai
Snäpättiin paljon Niken kanssaMaanantai
Ei mitään NikkeltäTiistai
Ei mitäänKeskiviikko
Ei mitään. Nyt alkaa jo toivo hiipua olinko jokin kokeilu.Torstai
*Kuva jonkun tytön kanssa (pms)*
Itkettää ja vituttaaPerjantai ilta
Tulen normaalisti koulusta kotiin ja taas ärsyyntyneenä. Miten voin olla niin tyhmä että menin lankaan. Se oli varmasti vain joku kokeilu. Eihän se oo snäpänny mulle kohta viikkoon.
Syötiin tortilloja päivälliseksi ja menin sitten omaan huoneeseeni. Noin yhdeksän aikaan saan snäppi puhelun ja arvatkaap keneltä. No tietenkin petturi Nikeltä. Helvetin mulkku sekin on. Päätän kuitenki vastata.
"Ssss..Sini" tuo sanoo vähän haperosti.
"Mitä, ooks kännissä?" Kysyn vähän tylysti.
"Enn... Tai siis ooon, mmm mut mä tein virhheen." Tuo sanoo vähän surkeasti, jolloin pieni sisäinen empatiani herää.
"Mitä sä oot taas tehny?" Kysyn vähän rauhallisemmin.
"Vvvaikee selittää tuu... Sinne meijän paikkaan." Tuo anelee.
"Okei" sanon pikaisesti ja alan samantien ottamaan tavaroita mukaan. Puhelin, laturi, kuulokkeet ja ofc hiuslakka.
"Iskäää meen kaverille, en tiiä kuinka myöhään oon!" Huudan. En odota enää vastausta vaan lähden sen puun luokse.
Kuinka tyhmältä tuntuukin niin juoksen sinne vaikka Nikke on se joka on ignoorannut minua noin viikon ja ollut toisen tytön kanssa. En vain kestä ajatusta että Nikke on siellä kohta sammuneena ja omaan oksennuksen tukehtuneena.
Saavun puulle ja näen Niken istumassa puun oksalla.
"Sini!" Tuo huutaa, joten kiipeän hänen viereensä kuitenkin hyvän välimatkan päähän.
"No." Tiuskaisen, koska mielestäni minulla on siihen oikeus.
"Anna anteeksi ku en vastannnuu... Eka mun puhelin meni rikki ja sit sain semmosen vitun paskan näppäily puhelimen jos ei ollu snäppii, en tienny sun numeroon et oisin voinu soittaa enkä edes tiiä mis päin asut ku en saanu saattaa sua silloin kotiin asti." Tuo sopertaa ja näen miten hänen poskeltaan valuu kyynel. Päätän pienentää välimatkaa ja pyyhkäistä kyyneleen tuon poskelta.
"Aika paska tuuri." Voivottelen olen vieläkin tuohtunut siitä toisesta muijasta.
"Ooks mulle viel vihanen?"
En vastaa
"Sini?" Nikke kuiskaa ja silloin en pysty enää pidättelemään ja poskelleni valuu kyynel, jonka Nikke kuitenkin pyyhkii pois.
"Entä se kaunis muija sun joka oli kuvas sun pms?"
"Voi vittujen vittu." Tuo kiroaa ja hautoo päänsä käsiinsä.
"Se oli mun serkku, voi helvetti oon paska ihminen ku ajan aina pois kaikki joista tykk..." Nikke lopettaa lauseen kesken ja haroo hiuksiaan.
"Et sä noin vaa aja mua pois" sanon lempeästi. On vähän noloa kun luulin et sil olis joku toinen.
Katsomme toisiamme pitkään silmiin ja pian Nikke nojautuu vähän lähemmäksi. Tiedän että se on väärin ja vastoin omia sääntöjäni. Se on niin väärin että se tuntuu jopa oikealta. Päätän painaa huuleni tuon huulille. Suudelma on hento mutta siinä on paljon tarkoitusta. Sellaista tarkoitusta että tämä saattaa olla jopa osa kohtaloa.
____________________
Nyt alkaa tapahtua et olkaa kuulolla. Otan huomioon jos teil on jotain mielipiteitä. <3
ESTÁS LEYENDO
Ne Menneet Päivät
RomanceMitä jos kaikki mikä on joskus tuntunut omalta tuntuukin nyt täysin vieraalta. Sen mihin olet kasvanut oletkin jo valmis jättämään taakse. "Mulla ei oo täällä enää mitään" Tarina kertoo 15-vuotiaasta Sinistä, joka olisi valmis jättämään kaiken taaks...