Rakas päiväkirja,
Eilen törmäsin yhteen hyvän näköseen jätkään. Ja sit ku menin tänään lenkille nii pyörryin ja sit arvaappa kuka tuli siihen. No se äijä lol siis oikeesti mun tuuria just ku oon sen näköinen. Mut sit se vei mut sen kämppään ja pyysi mun snäppii ja nyt se sit pyysi mua sen kaveriks. En oo viel kertonu tarul täst päivästä mut viimeistään huomen sit koulus. Kunhan Joanna ja vilja ei kuule. Lolz. Nehän alkais valittaa, ku en tykkää juliuksesta, koska kaikki kuulemma tykkää siitä mut en oo kovin vakuuttunut.Söin ruokani yksin, koska muut olivat jo syöneet ja päätin vihdoinkin hyväksyä Nikken kaveripyynnön.
Nikke
Pääsiks kotiin?Minä
Juu en kuollu eikä mun iskä hirrtäny mua :)Nikke
Hyvä ku muuten en ois antanut itselleni anteeksMinä
LoLPian saan Whatsappiin viestiä
Joanna
Haluuks jengi tulla huomen luistelee hallilVilja
Joo totta munassa :)Minä
Katotaan kai voin.
Mihin aikaa?
Ja mikä halliJoanna
Vaikka se sun lähel oleva ja joskus viiden aikoihin.Minä
Ok nähää huomen.Päätän vielä ennen nukkumaanmenoa katsoa lempi NHL joukkueeni hurricanesin peliä. Ne tietty voitti ku nehän dominoi itä rannikolla tällä kaudella. Tietty mun lemppari on Sebastian Aho. Oon jo pienestä asti fanittanu sitä, vaikkakin se lähti siitä et meil on sama sukunimi. Mut onhan se nyt aika kova äijä.
Huomaan että kello on jo 11 joten alan nukkumaan.
*Aamulla*
Herään 6:40 ja laitan vaatteet päälle. Sitten menen vessaan ja pesen hampaat. Lopuksi laitan vielä naamarasvaa ja huulirasva niin olen valmis.
Niinkuin kaikki varmaan huomasivat niin kauniisti sanottuna vihaan meikkaamista, koska se vie vaan aikaa.
Taaperran bussipysäkille ja kuuntelen samalla musiikkia. Klo on 7:20 ja bussin kaartaa pysäkille. Nousen bussiin ja etsin itselleni vapaan paikan.
Saavun koulun pihalle, mutta siellä ei ole yhtäkään kaveriani joten joudun kökkimään yksin jossain nurkassa.
*Skip koulupäivä*
Kello on 20 vaille viisi ja kävelen kohti jää hallia luistinkassi olallani.
Avaan oven ja olen noin 10 min ajoissa joten päätän jäädä istumaan käytävälle seinän viereen.
Katson snäppikarttaa ja etsin Joannan sieltä. Näköjään he ovat vielä 20 minuutin päässä.
Vilja
Tullaan vähän myöhäs.Minä
Juu ei mitää.Ärsyttää ihan vitusti ku ei ne voi olla koskaan ajoissa.
Istun siinä käytävällä ihan rauhassa kunnes siihen alkaa ilmaantua ihmisiä. Ilmeisesti lätkän pelaajia oheisille.
"Moi bestiee!" Joanna huutaa tullessaan ovesta. Ja tietenkin kaikkien niiden jätkien päät kääntyy Joannaa kohti. Mut sitä ei haittaa kun se muutenkin rakastaa huomiota.
Nousen ylös ja kävelen tyttöjä vastaan.
"Ooks sä ollu tääl kauan." Vilja kysyy
"En ku vaan semmoset parikytä minuuttia" sanon vähän vittuilevalla äänellä. Katson ympärillä olevia ihmisiä ja näen yhdet tutut kasvot. Ja ne kasvot kuuluu henkilölle joka alkaa N ja loppuu ikke. Perse.
Nikke huomaa minut ja on jo kävelemässä meidän suuntaan mutta hoidon hänelle että "älä tule lähemmäs". Tuo tajuaa huitomiseni aikeet lähti kavereittensa luokse.
Kun olin ollut omissa maailmoissani niin huomaan kuinka Vilja ja Joanna taas räkättää jollekin kuin räkättirastaat. Noloa.
En jaksa edes luistella pitkään joten lähden jo puolen tunnin kuluttua kotiin.
Nikke
Oliks noi sun kavereita?Minä
Joo, valitettavasti.Nikke
Miks sit oot niitten kaa.Minä
Ei oo vaihtoehtoi, ku mun paras kaveri ei oo samal luokal ja noi on, niin kyl mun jonkun kanssa pitää olla että en vaikuta yksinäiseltä paskalta.Nikke
Ymmärrän, oliks toi syy miks en saanu moikata sua :(Minä
Kinda, joo siihen liittyy muitakin asioita, mut en pysty esim luottaa noihin ja ne naurais jos ne näkisi mut jonku äijän tai jonku jota ne ei tunne. Kaikki muut paitsi meijän tutut on kuulemma perseestä :)Nikke
Kelpaisko irtiotto arjesta sil jos haluut voit tulla kattoo mun pelii lauantaina ja vaikka mennä sen jälkee mäkkiin.Minä
Tietty voin tulla antamaan henkistä tukea_______________________
Taas uus osa. En tiiä koska julkaisen seuraavaa mut luultavasti 2pv sisäl (jos siis muistan)
Tää jäähallikohtaus on mun oma "unelma" :)
<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ne Menneet Päivät
RomantizmMitä jos kaikki mikä on joskus tuntunut omalta tuntuukin nyt täysin vieraalta. Sen mihin olet kasvanut oletkin jo valmis jättämään taakse. "Mulla ei oo täällä enää mitään" Tarina kertoo 15-vuotiaasta Sinistä, joka olisi valmis jättämään kaiken taaks...