Korán reggel dudaszóra keltem és kedves barátnőm üvöltésére. Három hónapig csend volt, de most kezdődik elölről, aminek a szomszédok örülhetnek a legjobban. Nyöszörögve kászálódtam ki a biztonságot nyújtó ágyamból és egy lajhár tempójához hasonlóan mosakodtam meg, és öltöztem fel a fekete cuccaimba. Gyorsan fújtam magamra a kedvenc parfümömből, majd az újabb dudálásra kihajoltam az ablakomon.
- Jól van már Summer, két perc és ott vagyok!-üvöltöttem legjobb barátnőmnek, mire csak felmutatta a hüvelykujját.
Gyorsan beledobtam a táskámba egy füzetet meg egy tollat, majd gyorsítva a tempómon felkaptam a sneakerem és bezárva magam után a házunk ajtaját beugrottam Summer kocsijába és még be se csuktam az ajtót, de már el is indultunk.
- Megint elkéstünk. - nevette el magát.
- Hozzászoktunk már, nem? - mosolyodtam el halványan.
- Sarah osztálycsoportba írta, hogy új tesi és töri tanárunk lesz. - pillantott rám izgatottan.
- Mit csináljak vele? - néztem rá értetlenül.
- Téged nem is érdekel? - kérdezett vissza.
- Summer! Kicsit sem érdekel. - vontam vállat
- Elméletileg valami fiatal, irtó dögös pasi lesz. - parkolt le a suli parkolójában, majd kiszállva rohanni kezdtünk a második emeletre és kopogás nélkül estünk be szó szerint a terembe.
Felpattantunk a földről, majd becsuktam magunk mögött az ajtót és az osztályfőnökünkre néztem, aki rohadtul nem Mrs. Smith volt, hanem egy fiatal férfi, mire furcsán méregettem.
- Jó reggelt a későknek, megtudhatnám mi az oka annak, - nézett rá a karórájara - hogy tizenöt percet késtek? - vonta fel szemöldökét, majd szemüvege mögül egyenesen a szemembe nézett.
- Elaludtam. - válaszoltam röviden, vállat vonva, majd levágódtam az egyetlen üres padba ami az ablakfelöli padsor, harmadik padjába, ott is az ablak melletti székre. Elővettem a telefonom és megnéztem az értesítéseket, amit egy torokköszörülés zavart meg, mire felpillantottam és a tanár úr barna szemeivel találtam szembe magam.
- Elismétlem a kettő hölgynek, hogy a nevem Sebastian Miller. - mutatott a táblára amire elegáns betűkkel az volt felírva, "Mr. Miller". - Magukat hogy hívják, ha már az osztályfőnökük vagyok? - nézett ránk szigorúan.
- Summer Wilson. - válaszolt száját elhúzva a legjobb barátnőm.
- Alexandra Davis. - mosolyogtam gúnyosan Mr.Millerre.
- Nem ismeri azt a szót Miss Davis, hogy tisztelet?-vonta fel szemöldökét a tanár úr, mire csak vállat vontam.remélem tetszett nektek ez a kis bevezető<3
YOU ARE READING
Méreg
RomanceAlexandra Davis kicsit sem számított a végzős évében a szerelemre, arra meg főleg nem, hogy kiben találja meg. Sebastian Miller nemrég szabadult az egyetemről, a költözés miatt a második munkahelyére jelentkezik, ahol sikeresen fel is veszik testnev...